Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Mondial 150 X-treme Max Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #2021
    ocalh - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mart 2010
    Şehir
    adana
    Motosikleti
    x-treme max 150
    Alıntı Tolga Can adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    orjinal far kafası hiç bir şeye yaramaz. ben değiştirdim rahat ettim. ibre konusuna gelirsen yeni bir sorun. birde benim km teli kopuk 2 haftadır yaptırmadım. çok üşeniyorum.
    Bu üşengeçliğim yüzünden dün benzinim bitti. tamda kavşakta yolun ortasında kaldım. Hem yeşil yandı. hemde büyük rezillik oldu. diğer türlü km sayaca göre yol yapıyordum :(
    senin gıdım ölçün nedir acaba ? sıkı ve gevşek halini bi fotoğraflasana, uygun olan budur. Ben 82.5 kg ağırlıktayım. Bu zincir bolluğu tam bana göre sende ona göre ayarını yap.
    oturunca zincir biraz daha geriliyor. ayarladıktan sonra üstüne otur biri gerginliğine baksın. sizi biraz görselliğe boğayım.
    http://c1301.hizliresim.com/15/r/j8frp.jpg

    http://youtu.be/6e8R7eJ63uo

    Arkadaşım o zincir çok gergin olacak üzerine bindiğin zaman bilgine
    zincir gergi ayarlamasında uzmanlaştım anlatayım hemen
    bizim motorlarda sele yüksekliği hayli bi fazla üzerine oturduğumuz zaman 6-7 cm aşağı iniyor sele buda zincirin olduğundan daha fazla gerilmesine sebep oluyor yani anlayacağınız motor ayaklıktayken zincir gerdirme işi yapmak çooook zor olur ayarı tutturmanız açısından bu sebepten dolayı motorun arkadan bakarsanız sapına geçip karnınızla seleye ağırlığınızı verip birde vitese atıp geriye doğru motoru itin ki zincirin alt kısmındaki gerginliği çok rahat bi şekilde ayarlayabilesiniz.

    emin olun dişlileri defalarca sök tak yapan birisi olarak bu işte uzmanlaşmış bir max.yım (: birde zincirin alt kısımdaki demir botuya değip sesi azaltmak istiyorsanız o boruya içi ip sargılı siyah hhortumlar vardır sanayi tippi ondan 2 parmak genişliğinde kesip plastik kelepçe ile
    sıkarsanız seside önlemiş olursunuz

    çok yazdım kusuruma bakmayın lütfen ara sıra yazmak istiyorum ama işlerim yoğun malesef..
    cenkito bunu beğendi.
    (:


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2022
    cenkito - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2010
    Şehir
    Adana/Çukurova - Muğla/Fethiye
    Motosikleti
    MONDİAL X-TREME MAXX 200
    Alıntı Serdarom adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    @cenkito, düşük hızda yada yüksek hızda hiç farketmiyor gazi bırakınca çok sert ve çok ani kesiliyor motor ve gaza basınca da gene yüksek yada düşük hızda farketmiyor motor atıyor kendini sert şekilde..(motorun yeni olduğundan sıkı olduğundan daha tam açılmadığından'da olabilir gibime geliyor) Yani gazi bırakınca yada bıraktıktan sonra gaza debriyaj'siz basınca bunlar oluyor. Subap ayarını bilen birine yaptıracağım. Birde bu motorda subap sesi hep çıkacak galiba. Ayar yapsan'da yapmasanda Internette oring'lere baktım ama çok para yahu :(

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:00 ----------

    Söylediğiniz yerleri yarın açıp yağlayacağım. Bu yaptığımız yada yapacağımız şeyleri sonuçta japon'da olsa yapacaktık :D Motor motordur
    aynen Serdarom , tam üstüne bastın

    ---------- Post added at 11:11 ---------- Previous post was at 11:05 ----------

    Alıntı ocalh adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşım o zincir çok gergin olacak üzerine bindiğin zaman bilgine
    zincir gergi ayarlamasında uzmanlaştım anlatayım hemen
    bizim motorlarda sele yüksekliği hayli bi fazla üzerine oturduğumuz zaman 6-7 cm aşağı iniyor sele buda zincirin olduğundan daha fazla gerilmesine sebep oluyor yani anlayacağınız motor ayaklıktayken zincir gerdirme işi yapmak çooook zor olur ayarı tutturmanız açısından bu sebepten dolayı motorun arkadan bakarsanız sapına geçip karnınızla seleye ağırlığınızı verip birde vitese atıp geriye doğru motoru itin ki zincirin alt kısmındaki gerginliği çok rahat bi şekilde ayarlayabilesiniz.

    emin olun dişlileri defalarca sök tak yapan birisi olarak bu işte uzmanlaşmış bir max.yım (: birde zincirin alt kısımdaki demir botuya değip sesi azaltmak istiyorsanız o boruya içi ip sargılı siyah hhortumlar vardır sanayi tippi ondan 2 parmak genişliğinde kesip plastik kelepçe ile
    sıkarsanız seside önlemiş olursunuz

    çok yazdım kusuruma bakmayın lütfen ara sıra yazmak istiyorum ama işlerim yoğun malesef..
    ulen ne motor almısız yahuu hepimizi usta etti gavur

    (tabi bu konuda ilgisiz servislerin rolünü de unutmamak lazım)

    Tolga Can bunu beğendi.
    Adım CEM
    MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
    Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz

  3. #2023
    Tolga Can - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Temmuz 2010
    Şehir
    Sakarya
    Motosikleti
    Kymco Xciting 250i
    Alıntı ocalh adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşım o zincir çok gergin olacak üzerine bindiğin zaman bilgine
    zincir gergi ayarlamasında uzmanlaştım anlatayım hemen
    Hakan normal şartlarda haklısın derdim.
    Ancak motordan motora farklılık oluyor. neden dersen benim motorun arka yayları hala sert, diğer max kullanan arkadaşların çöktü ama benim ki fotolardan da görürsünüz ki dik pozisyonda
    O yüzden hemen size üzerinde otururken ve oturmuyorken çektiğim video yu paylaşıyorum. paylaşımda son noktayım

    Ağırlık olmadığında zincir gerginliği
    http://youtu.be/XYGcsYgiKC0

    Üzerinde ben varken zincir gerginliği (Birde arkadaş zincir gerginliğini arka dişliye yakın gösteriyor. tam ortada bolluğu sen düşün)
    http://youtu.be/7aovD4FFZPU

    Son 1 haftadır motordan zincir şıkırtısı geliyor o ap ayrı bir konu, sanırım zincirin ömrü tükenmek üzere, benimde aklımda o ring var ama para yok :(
    Sürerken değil ama ani kalkışlarda ve vites değişikliğinde, baklalar arasında bolluk var. zinciri sağa sola salladığımda da bu şıkırtı var.
    2006 Peugot -2010Kenbo125 - 2011Racer 200s- 2012GT250R -2014Xtreme Max- 2015: Snappy x Cub
    2016 Asya Shark 150- 2017Cbf150 -2018 BMW F650GS / Snapyy x- 2019 Kymco Xciting250i

  4. #2024
    ocalh - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mart 2010
    Şehir
    adana
    Motosikleti
    x-treme max 150
    Alıntı Tolga Can adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hakan normal şartlarda haklısın derdim.
    Ancak motordan motora farklılık oluyor. neden dersen benim motorun arka yayları hala sert, diğer max kullanan arkadaşların çöktü ama benim ki fotolardan da görürsünüz ki dik pozisyonda
    O yüzden hemen size üzerinde otururken ve oturmuyorken çektiğim video yu paylaşıyorum. paylaşımda son noktayım

    Ağırlık olmadığında zincir gerginliği
    http://youtu.be/XYGcsYgiKC0

    Üzerinde ben varken zincir gerginliği (Birde arkadaş zincir gerginliğini arka dişliye yakın gösteriyor. tam ortada bolluğu sen düşün)
    http://youtu.be/7aovD4FFZPU
    Tolga amartisörlerin yumuşak yada sert olması gerginlik ayarınıenim etkilemez sonuç itibari ile sen motorun üzerine karnınla çöktüğündeki esneme ile benim çöktüğüm esneme farklı olacağı için ayarlarımızda farklı olacak yani sen kendine göre ayarlayacaksın bende kendime göre ayarlamış olacağım.

    Bu ayarlama tekniği her motorda uygulanabilir bizim motorlara özel bi ayarlama değil yani

    Bu süpermoto işine acayip kanım kaynıyor her an motoru süpermoto'ya çevirebilirim (:
    ama Arazideki heyecandanda vazgeçmek istemiyorum belki bi ihtimal enduro lastik alıp(azıcık dişli olanlardan) deneyebilirim...
    drumstar bunu beğendi.
    (:

  5. #2025
    Tolga Can - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Temmuz 2010
    Şehir
    Sakarya
    Motosikleti
    Kymco Xciting 250i
    Alıntı ocalh adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tolga amartisörlerin yumuşak yada sert olması gerginlik ayarınıenim etkilemez sonuç itibari ile sen motorun üzerine karnınla çöktüğündeki esneme ile benim çöktüğüm esneme farklı olacağı için ayarlarımızda farklı olacak yani sen kendine göre ayarlayacaksın bende kendime göre ayarlamış olacağım.
    .
    Bende sana bunu diyorum. zincirim gergin değil. Tam bana göre, istediğim şekilde, her marka model tabii ki kullanıcıya göre yapılacaktır.
    Bu zincir germe işi sadece kullanıcıya göre olur. Standartı yoktur

    Dayanamadım zincir şıkırtısını da yükledim. Gerçi video da dediğim o tis şıkırtı pek belli olmuyor ama ben çok hassas olduğumdan beni rahatsız ediyor.
    gerçi ben doğuştan rahatsız biriyim ama ne yapalım

    Zincir Şıkırtısı :
    http://www.youtube.com/watch?v=ljQAZ...ature=youtu.be
    2006 Peugot -2010Kenbo125 - 2011Racer 200s- 2012GT250R -2014Xtreme Max- 2015: Snappy x Cub
    2016 Asya Shark 150- 2017Cbf150 -2018 BMW F650GS / Snapyy x- 2019 Kymco Xciting250i

  6. #2026
    cenkito - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2010
    Şehir
    Adana/Çukurova - Muğla/Fethiye
    Motosikleti
    MONDİAL X-TREME MAXX 200
    arkadaslar hakanın dediği ipli plastik boru



    buda uygulanan yer, zincirin alttaki şaseye carpmasını engelliyor.



    35emre35 ve braingulp bunu beğendiler.
    Adım CEM
    MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
    Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz

  7. #2027
    Tolga Can - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Temmuz 2010
    Şehir
    Sakarya
    Motosikleti
    Kymco Xciting 250i
    Bak bugüne kadar dikkatimi hiç çekmemişti. Bende aynı uygulamayı yapacağım. Aferim len hakan. Bir yıldız aldın benden
    2006 Peugot -2010Kenbo125 - 2011Racer 200s- 2012GT250R -2014Xtreme Max- 2015: Snappy x Cub
    2016 Asya Shark 150- 2017Cbf150 -2018 BMW F650GS / Snapyy x- 2019 Kymco Xciting250i

  8. #2028
    mehmetmumtaz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Kasım 2010
    Şehir
    MUĞLA -DENİZLİ -GAZZE
    Motosikleti
    X-treme Motard 250cc
    Alıntı Tolga Can adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bak bugüne kadar dikkatimi hiç çekmemişti. Bende aynı uygulamayı yapacağım. Aferim len hakan. Bir yıldız aldın benden
    http://c1301.hizliresim.com/15/s/j9kdx.jpg
    Ben eski motosikletime aynı şey vardı(asya200gy) uygalmıştım, faydası oluyor ama en güzel x-ring yada o-ring li zincir almak
    cenkito bunu beğendi.
    İnna lillahi ve inna ileyhi raciun

  9. #2029
    cenkito - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2010
    Şehir
    Adana/Çukurova - Muğla/Fethiye
    Motosikleti
    MONDİAL X-TREME MAXX 200
    benim motor daha o kadar büyümedi büyüyünce o ringli zinciride olacak olacak da olacak

    motorun toplanması tam anlamıyla bitti, artık 210 cc x treme max sahibiyim rodajı da bitince izlenimlerimi sizinle paylasırım
    braingulp bunu beğendi.
    Adım CEM
    MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
    Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz

  10. #2030

    Üyelik
    12 Ekim 2012
    Şehir
    Trabzon
    Motosikleti
    2013 Cbf 150
    Bugün hava filtresini açtım ama cam gibi idi. Hiç dokunmadım bile. Subap ayarı yaptık güya. Bazıları hafif kapalı idi dedi usta. Ama çalıştırıp gittikten sonra farkettim subap çat çat vurmaya başladı :( olmadı galiba.
    cenkito bunu beğendi.

  11. #2031
    cenkito - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2010
    Şehir
    Adana/Çukurova - Muğla/Fethiye
    Motosikleti
    MONDİAL X-TREME MAXX 200
    Alıntı Serdarom adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bugün hava filtresini açtım ama cam gibi idi. Hiç dokunmadım bile. Subap ayarı yaptık güya. Bazıları hafif kapalı idi dedi usta. Ama çalıştırıp gittikten sonra farkettim subap çat çat vurmaya başladı :( olmadı galiba.
    ses gelmesi önemli değil acık kapalı musluk modundan cıktıysa biraz daha sıkarsınız olur,

    subab sesinin tek çözümü egzozu acmak egzoz sesi onu bastıracak

    aldıgım cross arka lastikde asfaltta arkayı cok gezdiriyor ama arazide mükemmel olacak gibi hissediyorum, rodaj bitince arazi izlenimlerimide paylasırım
    Adım CEM
    MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
    Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz

  12. #2032
    Tolga Can - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Temmuz 2010
    Şehir
    Sakarya
    Motosikleti
    Kymco Xciting 250i
    Benimde oringli zincir alacak param yok. Onun yerine benim motoru verdim. Üstüne 10 bin TL kredi çektim. Bu ufak gezi motorunu aldım.
    cenkito ve braingulp bunu beğendiler.
    2006 Peugot -2010Kenbo125 - 2011Racer 200s- 2012GT250R -2014Xtreme Max- 2015: Snappy x Cub
    2016 Asya Shark 150- 2017Cbf150 -2018 BMW F650GS / Snapyy x- 2019 Kymco Xciting250i

  13. #2033
    cenkito - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2010
    Şehir
    Adana/Çukurova - Muğla/Fethiye
    Motosikleti
    MONDİAL X-TREME MAXX 200
    pek ufakmıs nerede göremedim

    aldın mı gercekten

    senden cvp almak deveye hendek atlatmaya döndü. hayırlı olsun

    artık sen bizim topiğede yazmazsın aldın v-stromu
    Adım CEM
    MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
    Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz

  14. #2034
    ocalh - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mart 2010
    Şehir
    adana
    Motosikleti
    x-treme max 150
    [QUOTE=Tolga Can;2916375]Bak bugüne kadar dikkatimi hiç çekmemişti. Bende aynı uygulamayı yapacağım. Aferim len hakan. Bir yıldız aldın benden
    http://c1301.hizliresim.com/15/s/j9kdx.jpg[/QUOTE

    Saolasın Tolga Aferin için (:
    bu sayede hem ses hemde aşınmayı önlemiş olacağız

    bu arada benim max inanılmaz bir performans artışı oldu sanırsam karbüratördeki iğne ayarından dolayı oldu. 110 km hıza çok kısa sürede çıkıyor sonrasıda hava ve yol şartlarına göre değişiyor (:
    1. vitesteki çekişi ile 5 vitesteki çekişi neredeyse aynı diyebilirim

    şimdilik bu kadar arkadaşlar kalınsalıcakla (:
    cenkito bunu beğendi.
    (:

  15. #2035

    Üyelik
    12 Ekim 2012
    Şehir
    Trabzon
    Motosikleti
    2013 Cbf 150
    @Cenkito, ses yoktu ama . Bugün kapağı açtıktan sonra başladı. Extra bir ses dikkatimi çekiyor. Kafayı oraya takıyorum :(yarın gidip söyleyeceğim. Gaz ve debriyaj teli'ni yağlamadı usta. Gerek yok dedi. Meşakkatli iş galiba. Yapmak istemedi.

  16. #2036
    cenkito - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2010
    Şehir
    Adana/Çukurova - Muğla/Fethiye
    Motosikleti
    MONDİAL X-TREME MAXX 200
    hiç de mesakatli değil altı üstü enjektöre yag cekip sıkacaktı, belki gercekten gerek yoktur, belkide üşenmiştir.
    sende yapabilirsin eczaneden yesil uçlu 10cc lik enjectör al yag cek debriyaj telini asagıdan bosalt, kartele baglı oldugu yerden, enjectörün iğnesini celik telle dıs muhavaza arasına sok yavas yavas emdikce asagı gittikce pistona bas olsun bitsin

    gaz kolunu telini yaglamakta kolay iki vida var onları aç gaz kolunun oynak yerine gres yagı sür, tele ise aynı sekil enjectörle yagı itele daha rahat calıstıgını göreceksin hemde erken kopmaz teller

    ses de subab boslugu fazla oldugu içindir sorun teskil etmez sıkı olmasından ziyade gevsek olması iyidir, sıkı subab ayarı pistonla subabı çarpıstırır.

    ayara gelince : emme 0,06 mm egzoz da 0,07 mm olacak
    piyasada bu degerlere sahip sentil de bulmak zor ben alibaba dan çinden siparişle getirttim ama o kadarda önemi yokmus onu anladım
    piyasada 0,05-0,10 mm degerli sentiller var, dogrusunu söylemek gerekirse çinden sentili de daha hiç kullanmadım gerek yokmus onu anladım

    ---------- Post added at 20:00 ---------- Previous post was at 19:51 ----------

    aldıgım malzeme buydu aliexpress miş adresde


    http://www.aliexpress.com/item/0-02-...569034484.html
    Adım CEM
    MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
    Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz

  17. #2037

    Üyelik
    12 Ekim 2012
    Şehir
    Trabzon
    Motosikleti
    2013 Cbf 150
    @cenkito, yarın kendim yapacağım bu yağlama işini dediğin şekilde. Bu arada subap ayarı için depo'yu söktük koltuğu söktük ne varsa çıkardık. Biz mi yanlış yaptık :D gerek var miydi bilmiyorum öyle istedi adam.

  18. #2038
    cenkito - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2010
    Şehir
    Adana/Çukurova - Muğla/Fethiye
    Motosikleti
    MONDİAL X-TREME MAXX 200
    gerek yoktu, rahat calısmak için yapmıs adam sadece külbütör kapagını sökseydiniz de yeterde artardı bile

    en dogru subab ayarı tam sogumus motora yapılır mümkünse geceden beri bekleyen sabah hiç calısmamıs motora yapılır.
    sunu da söyleyeyim kısın yaptıgınız mm lik tam ayar yaza uymaz hava sartlarından genlesme degişir en dogru olanı biraz gevsek olmasıdır, hem motorda şişmez çok ısınınca sorunda cıkarmaz

    ustayım diyede geçiniyordur adam, servis mi ayar yaptı dısarıda mı yaptırdın
    Adım CEM
    MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
    Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz

  19. #2039
    35emre35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Eylül 2011
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    crf250 L
    Alıntı Tolga Can adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hakan normal şartlarda haklısın derdim.
    Ancak motordan motora farklılık oluyor. neden dersen benim motorun arka yayları hala sert, diğer max kullanan arkadaşların çöktü ama benim ki fotolardan da görürsünüz ki dik pozisyonda
    O yüzden hemen size üzerinde otururken ve oturmuyorken çektiğim video yu paylaşıyorum. paylaşımda son noktayım

    Ağırlık olmadığında zincir gerginliği
    http://youtu.be/XYGcsYgiKC0

    Üzerinde ben varken zincir gerginliği (Birde arkadaş zincir gerginliğini arka dişliye yakın gösteriyor. tam ortada bolluğu sen düşün)
    http://youtu.be/7aovD4FFZPU

    Son 1 haftadır motordan zincir şıkırtısı geliyor o ap ayrı bir konu, sanırım zincirin ömrü tükenmek üzere, benimde aklımda o ring var ama para yok :(
    Sürerken değil ama ani kalkışlarda ve vites değişikliğinde, baklalar arasında bolluk var. zinciri sağa sola salladığımda da bu şıkırtı var.
    Tolga, o zincir çok gergin. üzerine bindiğinde 2-3cm yıkarı çıkabilmeli; hoplayıp zıplıyorsan 3-5cm bile olabilir. cross yarışçılarının zincirleri okadar boldur ki(çok fazla yükseğe çıkıp düştükleri için)bu zincir kesin atar dersin. dişlisi yeni olmasa, aşınmış olsa gerçektende o bollukta o zincir atar.
    bir süre sonra(farazi 5000km sonra) oringnsiz zincir şıkırtı yapar, çok normaldir ve sakıncası yoktur. kulağa müzik gibi gelir yağlamayı aksatmadığın sürece çin işi dandik zincir bile 15-20bin km götürür.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:24 ----------

    Alıntı cenkito adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaslar hakanın dediği ipli plastik boru

    http://imageshack.us/a/img338/9760/grnt097.jpg

    buda uygulanan yer, zincirin alttaki şaseye carpmasını engelliyor.

    http://imageshack.us/a/img607/695/grnt110.jpg

    http://img138.imageshack.us/img138/4015/grnt110l.jpg
    evet şıkırtının bir diğer sebebi de beşik üzerindeki plastiğin erimesi yada aşağıda başka bir noktaya sürtmesidir.
    cenkito bunu beğendi.

  20. #2040

    Üyelik
    12 Ekim 2012
    Şehir
    Trabzon
    Motosikleti
    2013 Cbf 150
    @cenkito dışarda yaptırdım. Servis'te zaten bir kişi var. Hem dükkan sahibi hem satış yapıyor hemde tamir. 40 yaşında ama 2 yıldır bu işin içinde.ona bulaşmak istemiyorum. Yarım yamalak her işim.ayar yaparken motor hafif sıcak idi.ama gazi ani'den bırakınca eskisi gibi sert kesilmiyor motor. Sanki gidişi'de biraz canlandı. Yada bana öyle geliyor :D bakalım yakıt'da eski haline gelirse sorun yok demektir.
    cenkito bunu beğendi.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)