Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Suzuki Inazuma Gw 250/ Inazuma F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #461
    zalim17 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ocak 2011
    Şehir
    Çanakkale
    Motosikleti
    660 tenere
    hem sohc hem silindir başı 2 valf, iki eski teknoloji birden olmamış 4 valf bari olaydı iyiydi

    ---------- Post added at 02:54 ---------- Previous post was at 01:02 ----------

    bu siteye göre sohc değil dohc ve üretim yeri endonezya

    http://www.mbike.com/news/2011/01/su...ew-competitor/
    xt125r>xt660r>dl650+ybr125>cbf1000>660 tenere


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #462
    adem80 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Aralık 2011
    Şehir
    muğla bodrum
    Motosikleti
    Yamaha x-city 250
    silindir başına 4 valf osaydı 30 beyir veya ona yakın olurdu. Güzelde olurdu.

  3. #463
    c3nk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Ocak 2010
    Şehir
    İstanbul/Tuzla - Yalova
    Motosikleti
    Honda PS 150i
    Alıntı zalim17 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hem sohc hem silindir başı 2 valf, iki eski teknoloji birden olmamış 4 valf bari olaydı iyiydi

    ---------- Post added at 02:54 ---------- Previous post was at 01:02 ----------

    bu siteye göre sohc değil dohc ve üretim yeri endonezya

    http://www.mbike.com/news/2011/01/su...ew-competitor/
    bu sitede dohc yazıyor acaba hangisi doğru?

  4. #464

    Üyelik
    06 Ekim 2011
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    -
    http://www.mbike.com/news/2011/01/su...ew-competitor/

    bu sitedeki haber ocak 2011 de yayınlanmış doğru olma ihtimali düşük

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 19:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:25 ----------

    http://motorrad.suzuki.de/fileadmin/...12/GW250L3.pdf



    buda almanya sitesindeki teknik veriler bunların doğru olma ihtimali daha yüksek hatta bence kesin
    burdada OHC olarak belirtilmiş
    OHC ile SOHC aynı şey sanırım
    herkese iiyi forumlar

  5. #465
    zalim17 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ocak 2011
    Şehir
    Çanakkale
    Motosikleti
    660 tenere
    ohc ile sohc aynı şey değil, sohc ve dohc ohc çeşitleri single double demek, uzun ömürlü olsun diye biraz sakin yapalım dediler gibi duruyor
    xt125r>xt660r>dl650+ybr125>cbf1000>660 tenere

  6. #466

    Üyelik
    14 Mayıs 2012
    Arkadaşlar bence honda cbr almadn önce 2 kere düşünün ben aldım krank milinde ve blansör dişlisinde vurma yapıyor tıkır tıkır ses çıkarıyor honda da malına sahip çıkmıyor yaptıklarını hondanın anlatsam parmaklarınızıo ıssırırsınız mahkemeye hep honda geliyor sorunlu valla yanmayın diye yazıyorum ben 1 yıldır mahkemeliğim hondayla motorumu yardılar değiştirecez bir kontrol edelim dediler yardıktan sonra siz istediğiniz için yaptık sorun yok dediler. Ama bilir kişi mahkemenin 2 kere geldi ikisinded sorunlu ayıplı mal diye rapor verdi. Honda CBR 250 R ALACAK ARKADAŞLARA MOTOSİKLET.NET sitesi aracılığıyla uyarıyorum aldığınız honda da sorun çıkarsa sizi çok uğraştırıylar.Allaha şükürki türk adeleti var hiç çekinmeyin mahkemeye başvurun.Adamlar mahkemede arızalı motor getirip mahkemeyi bile yanılmaya kadar çirkinlik yapıyor lar.Ama allah doğrunun yanındadır. 250 lik makina düşünüyorsanız kawaski derim sorunsuz makine mahkeme bitince allahın izniyle alacağım

  7. #467
    erro - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Haziran 2008
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    tracer 900
    sizin moturlar gelmedi mi beyler daha sezon geçiyor yaw..

  8. #468
    ERROR88 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Şubat 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    HONDA NC 750S
    Alıntı engintim adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar bence honda cbr almadn önce 2 kere düşünün ben aldım krank milinde ve blansör dişlisinde vurma yapıyor tıkır tıkır ses çıkarıyor honda da malına sahip çıkmıyor yaptıklarını hondanın anlatsam parmaklarınızıo ıssırırsınız mahkemeye hep honda geliyor sorunlu valla yanmayın diye yazıyorum ben 1 yıldır mahkemeliğim hondayla motorumu yardılar değiştirecez bir kontrol edelim dediler yardıktan sonra siz istediğiniz için yaptık sorun yok dediler. Ama bilir kişi mahkemenin 2 kere geldi ikisinded sorunlu ayıplı mal diye rapor verdi. Honda CBR 250 R ALACAK ARKADAŞLARA MOTOSİKLET.NET sitesi aracılığıyla uyarıyorum aldığınız honda da sorun çıkarsa sizi çok uğraştırıylar.Allaha şükürki türk adeleti var hiç çekinmeyin mahkemeye başvurun.Adamlar mahkemede arızalı motor getirip mahkemeyi bile yanılmaya kadar çirkinlik yapıyor lar.Ama allah doğrunun yanındadır. 250 lik makina düşünüyorsanız kawaski derim sorunsuz makine mahkeme bitince allahın izniyle alacağım

    honda yapmaz oyle sey
    mılet tvs nın servısı yok dıye yerın dıbıne sokuyor buyrun işte napayım ben servısı markayı bana mal lazım ısım degıl bana paramı verıyor honda veya yamaha suzukı urun kalıtelıyse mondıal bıle alırım ama bunu bu ulkede kımseye anlatamassın aman markalı olsun alır 10000 e satar 4 ay sonra 7 bıne neymıs pıyasası varmıs ulan alırken zaten durtmusler ıste ıkı maas zararına satıyosun yok o honda ona deger cok kalın kafalı vatandaslarımız var boyle oldugu muddetce her musterı magdur olur honda vs markalarda zengin kafa utuledım kusra bakmayın
    www.erkakurye.com

  9. #469
    emrekrbrn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Mart 2009
    Alıntı ERROR88 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    honda yapmaz oyle sey
    mılet tvs nın servısı yok dıye yerın dıbıne sokuyor buyrun işte napayım ben servısı markayı bana mal lazım ısım degıl bana paramı verıyor honda veya yamaha suzukı urun kalıtelıyse mondıal bıle alırım ama bunu bu ulkede kımseye anlatamassın aman markalı olsun alır 10000 e satar 4 ay sonra 7 bıne neymıs pıyasası varmıs ulan alırken zaten durtmusler ıste ıkı maas zararına satıyosun yok o honda ona deger cok kalın kafalı vatandaslarımız var boyle oldugu muddetce her musterı magdur olur honda vs markalarda zengin kafa utuledım kusra bakmayın
    ,

    bende 2005 innova varken farın grenaja baglantı tırnagı kırılmıstı ,okuyunca aklıma geldi de yazayım dedim,adamların umru olmadı garanti kapsamında olan motor olmasına ragmen kullanıcı hatası dediler ....vay efendim öle bişey olmazmıs cevapları bu yöndeydi.

  10. #470
    motoseyyah - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Kasım 2009
    Şehir
    Yalova
    Motosikleti
    cbf 500
    Alıntı motoseyyah adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yoruma katılıyorum.Cbr 250 nin motoru için motor teknikeri olan bir servis sahibi iyi şeyler söylemedi(şimdi kavga çıkacak).


    Servis sahibi ve ustası haklımı çıkacak yoksa ??
    '' Baki kalan bu kubbede bir hoş sada imiş ''

  11. #471
    gs500inanc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Şubat 2007
    Şehir
    marmaris
    Motosikleti
    Honda Beat e kaldı :)
    Daha önceki twister ve falconlar fabrikasyon hatalıydı 100 motor satıldıysa 10 u memnun gerisi kurtulduğuna duacı:=) Ayrıca 10 sağlam motor da cidden sağlam çıkmış bir arasını bulun şu işin kardeşim.
    suzuki address 50cc=)yamaha dt125=)93 gs500=)99 gs500=)yamaha tt600=)99 er5=) virago 250=)92 kle500=)2004 gs500=) 2005 fazer)

  12. #472
    zalim17 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ocak 2011
    Şehir
    Çanakkale
    Motosikleti
    660 tenere
    bildiğim kadarıyla honda 250 ve altını çindemi hindistanda mı ne yaptırıyor bi de mühendislik sorunlu olunca al başına belayı, markayla bazı şeyler kurtulmuyor malesef, cidden nerde o eski motorlar her yeri taş gibi,enjeksiyonun biraz yakıtı düşürmesi hariç yeni motorların yüzde 90ı eskilerin sibop kapağı bile olamaz
    xt125r>xt660r>dl650+ybr125>cbf1000>660 tenere

  13. #473

    Üyelik
    06 Ekim 2011
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    -
    Alıntı zalim17 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bildiğim kadarıyla honda 250 ve altını çindemi hindistanda mı ne yaptırıyor bi de mühendislik sorunlu olunca al başına belayı, markayla bazı şeyler kurtulmuyor malesef, cidden nerde o eski motorlar her yeri taş gibi,enjeksiyonun biraz yakıtı düşürmesi hariç yeni motorların yüzde 90ı eskilerin sibop kapağı bile olamaz
    cbr 250r çinde veya hindistanda değil tayvanda üretilmektedir.

  14. #474
    Syanur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2009
    Şehir
    Angaranı Bağları...
    Motosikleti
    DR-Zurna 400
    Şu 250cc sınıfında Daelimin getirdiği modeli kimse konuşmuyor doğru düzgün. Bende önceleri çok şüpheci baktım, ancak marka kore kökenli ve Hyosung ile yakın akrabalar. Adamlar grenajlı motoru 8400'e satıyorlar, o da liste fiyatı. Pazarlıkla kaça alınır bilmiyorum. Motorun teknik özellikleri gayet iyi bence. Tek bir kötü yanı var egzozu inadına iğrenç yapmışlar. Onun dışında ben bir kusur çıkacağını düşünmüyorum motorda.

    SYM kaliteli diyoruz ama piyasaya yeni girdiği için düşük fiyattan satmasını bekliyoruz eleştiriyoruz. Honda da sorunlar yaşanabiliyor, fiyat ortalama. Suzuki motoru çift silindirli yapmış ama ne akla hizmet SOCH ve 2 sübaplı yapmış anlamıyorum. Hani Ninja 250 çift silindirin tüm avantajını kullanıyor ama Suzuki 250cc ye çift silindir koyuyor ama DOCH'un avantajlarından faydalanmak istemiyor. Motoru ucuza mal ediyor. Ama saçma bir çelişki oluyor bu seferde... Üstelik gereksiz ağırlık yapıyor. Ayrıca Suzuki fiyat yükseltecek diye yusuflayıp duruyoruz...

    Benim demek istediğim bu durumda 8400'e Hyo kalite ayarında 24hp lik Daelim var. Ama ona da bir kulp buluyoruz, "orta ayaklığı var, tiksindim motordan" gibi eleştiriler yapıyoruz... Bilmiyorum ama bir acayip milletiz vesselam, bu bayiler de neden bizi kazıklamaya çalışıyor artık diye düşünmüyorum o yüzden...
    algilama bunu beğendi.
    #sürenadam

  15. #475
    soccer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Temmuz 2011
    Şehir
    denizli
    Motosikleti
    suzuki inazuma
    oldukça merak ve heyecan verici bir motosiklet. gelmeden 24 sayfa yorum. 150'liklerden geçiş için ideal görünüyor. ne de olsa 2 silindir. mutlaka titreşim daha az olacaktır. ama markası suzuki de olsa seneye alacağım, hele bi caddelere çıksın, eksiklerini görelim, ondan sonra. twister işine dönmesin.

  16. #476

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    Motor ağır denmiş ama sadece CBR250R'dan 5 kg, SYM'den 7 kg daha ağır. Benim bildiğim, SOHC motor zaten 4 sübaplı olmaz, yanlış biliyor olabilirim. Motorun bütün teknik verileri tek silindirli rakipleri ile aynı. Hatta maksimum güç ve tork devirleri daha bile aşağıda. İki silindirli olmasının avantajı öncelikle sesi, sonra da daha titreşimsiz çalışması olacaktır. Öte yandan 10 bin devirlere çıkamadığından (2 sübablı olması nedeniyle) ortalama bir güç üretiyor ve yakıt tüketimi de gayet düşük olacaktır. Her iki rakibinden de daha konforlu ve kalteli bir duruşu var. Ayrıca klasik görünümlü olması da çok hoş olmuş.

    Syanur arkadaşa katılıyorum, Daelim'in 250'lik modeli 8400 TL'lik fiyatıyla bunlara çok ciddi bir rakip. Ağırlığı da 132 kg. Yalnız 5 vitesli bir motor.

    Fiyatını bir yana bırakırsak benim sıralamam şöyle olur ;

    1 - Inazuma 250
    2 - SYM Wolf 250
    3- Honda CBR 250
    4 - Daelim Roadwin
    algilama bunu beğendi.

  17. #477
    Syanur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2009
    Şehir
    Angaranı Bağları...
    Motosikleti
    DR-Zurna 400
    Alıntı Seko adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motor ağır denmiş ama sadece CBR250R'dan 5 kg, SYM'den 7 kg daha ağır. Benim bildiğim, SOHC motor zaten 4 sübaplı olmaz, yanlış biliyor olabilirim. Motorun bütün teknik verileri tek silindirli rakipleri ile aynı. Hatta maksimum güç ve tork devirleri daha bile aşağıda. İki silindirli olmasının avantajı öncelikle sesi, sonra da daha titreşimsiz çalışması olacaktır. Öte yandan 10 bin devirlere çıkamadığından (2 sübablı olması nedeniyle) ortalama bir güç üretiyor ve yakıt tüketimi de gayet düşük olacaktır. Her iki rakibinden de daha konforlu ve kalteli bir duruşu var. Ayrıca klasik görünümlü olması da çok hoş olmuş.

    Syanur arkadaşa katılıyorum, Daelim'in 250'lik modeli 8400 TL'lik fiyatıyla bunlara çok ciddi bir rakip. Ağırlığı da 132 kg. Yalnız 5 vitesli bir motor.
    SOHC motora da 4 sübap yapabilirsin(sübap sayısı cam mili sayısına bağlı değil). Ancak çok bir verim alamazsın. Özellikle DOHC olunca 4 sübapın faydasını görüyorsun. Yani birbirini destekleyen teknoloji bunlar bir nevi. O yüzden şu haliyle 4 sübaplı olmasının bir avantajı olmazdı gibi. 2 silindirin avantajları konusunda haklısın. Yanlız yüksek devirlere çıkamaması ile ortalama bir güç üretiyor olması + düşük yakıt tüketimi birbirinden bağımsız şeyler. Sen bu motoru 2 silindir, DOHC+4sübap yaparak ve sonuç olarak daha fazla güç üretmesini sağlayarak bile daha az yakıt tüketmesini sağlayabilirsin. Yüksek devire çıkıp çıkmamak kullanıcının elinde ama 4 sübaplı bir motoru alt devirlerde daha canlı yaparsan sakin kullanım süresini de artırır ve yakıt tüketimini düşürürsün. Yani genel olarak güç üretmiyor olması veya üst devirlere çıkamıyor olması daha az yakıt anlamına gelmiyor. Bence bir motor alt devirlerde cansız ise daha çok devirli kullanma ihtiyacı hissediyor insan ve yakıt artıyor, motor tipi ve subabı ne olursa olsun... Suzkinin bu konuda nasıl bişey ortaya koyduğunu motoru sürmeden de anlayamayız doğrusu..

    Neyse yaa, adamlar yapmış biz daha neyi konuşuyoruz

    Daelim evet 5 vites ama Hyolar da 5 vites(büyük ihtimalle aynı aksam). Çok sorun değil. Ancak ben de çok iç geçiriyorum 6 olsaydı daha iyi olurdu diye. Bir de kilo olarak yanlış bilgi mevcut. ~165 gibi bir ağırlığı var aletin...
    overcloud ve algilama bunu beğendiler.
    #sürenadam

  18. #478
    GrkSbf - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Mayıs 2012
    Motosikleti
    Honda Cbr125r
    Suzukı Inazuma ile Yamaha fazer 250 (Türkiye ye gelmeyecek sanırım ) aynı değil mi acaba ?

  19. #479
    zalim17 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ocak 2011
    Şehir
    Çanakkale
    Motosikleti
    660 tenere
    aynı değillerdir herhalde, xt250r çıktı gelmiyor, xt660r de artık siparişle geliyor, honda transalpi getirmiyor artık, bu bayiler tam sopalık

    ---------- Post added at 06:17 ---------- Previous post was at 05:16 ----------

    gücün yüksek olması yakıtı düşürür aslında, dohc ve 4 subap olsaydı bu motor 30-35 bg falan olurdu ve süper olurdu (örnek yamaha wr250r) o zaman da minimum 2 bin tl daha pahalı olurdu, maliyeti düşürmeye uğraşmışlar ama eksozları çift yapmışlar orasına akıl erecek gibi değil, güç yerinde ve alt devirde olunca güç almak için bağırtmassın yakıt düşer, yakıtın esas düşmanı devir sonuçta
    xt125r>xt660r>dl650+ybr125>cbf1000>660 tenere

  20. #480
    sinner34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Temmuz 2010
    Şehir
    istanbul/Vatan CADDESİ
    Motosikleti
    SUZUKI GSX-R 1000 K5
    Alıntı Syanur adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Madem anlamsız geliyor ithamlarım cevap verme ozaman klavyeden. Ne gelicem senin bayine, ... b.k lu bir motora kaç para biçiliyor onu öğrenmek için senin bayine gelmemize gerek yok. Süper alt bayisin anladık, iyi biliyorsun bu işleri onu da anladık, biz bilmiyoruz. Böyle uğraşamam felan diye saçma sapan şeyler yazma ozaman süperman. Sana hayırlı satışlar...
    önce adam gibi konuşmasını öğreneceksin dostum.

    ---------- Post added at 00:06 ---------- Previous post was at 00:01 ----------

    Alıntı Seko adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dünyanın hiçbir yerinde bir motorun sitesinde 9845 TL olan motoru satış başladığında 13 bin TL'ye güncellenmez, güncellenirse de satılmaz. Hiçbir firma bu kadar salak olamaz çünkü. Bu konuyu kısmet olursa Temmuz ayında tekrar konuşuruz.
    bir kaç mesaj altta VTr 250 y, gayet net anlatmş arkadaş...


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)