Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Suzuki Inazuma Gw 250/ Inazuma F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #5561

    Üyelik
    21 Ekim 2017
    Motosikleti
    Hayabusa
    Servisin Castrol yağından sonra gittim 4litresi 160tl motul7100 aldım. Zor ısınma, titreşim yok oldu. Öncesinde de motul5100 kullaniyordum. Yetkili servis diye gittim , mal ettiler motoru. Dahada berbat servise gitmem. Yer Ankara.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #5562

    Üyelik
    21 Mart 2016
    Arkadaşlar bazı durumlarda vites geçmiyor ve göstergesi hiçbir rakam göstermiyor. Örneğin 3. viteste kırmızı ışıkta durdunuz vites ne aşağı ne de yukarı gitmiyor. Ancak debriyajı biraz bırakınca vitesler geçiyor (bas-çek yaparak) O nedenle duracağım zaman, hareket halindeyken vitesi boşa alıyorum. Bu motoru 0 olarak aldığımdan beri var. Bu normal midir? Umarım konuyu doğru aktarabildim.

  3. #5563

    Üyelik
    06 Nisan 2009
    Alıntı hardal adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar bazı durumlarda vites geçmiyor ve göstergesi hiçbir rakam göstermiyor. Örneğin 3. viteste kırmızı ışıkta durdunuz vites ne aşağı ne de yukarı gitmiyor. Ancak debriyajı biraz bırakınca vitesler geçiyor (bas-çek yaparak) O nedenle duracağım zaman, hareket halindeyken vitesi boşa alıyorum. Bu motoru 0 olarak aldığımdan beri var. Bu normal midir? Umarım konuyu doğru aktarabildim.
    mekanizma dönmez iken vites geçişinin zor olması normal. Motor dururken üçüncü dördüncü viteslerden boşa almak her motorda zordur. Motor yağı kötü olabilir. Dururken bu şekilde vites değiştirmek şanzımana da zarar verir. Vites değiştirirken ara gazı vermeyi unutmayın.Duruşlarınızı mümkün mertebe planlayın. Hele ki motorda rodaj yağı varsa çok normal. Yağ değişiminde motul 7100 10-40 kullanmaya çalışın.

  4. #5564
    evural - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Mart 2006
    Şehir
    Ankara, Eryaman
    Motosikleti
    Xmax 300
    Merhaba, 2014 yılında yüksek cc'ye geçme amacıyla inazumamı satmış fakat beklenmedik bazı nedenlerden ötürü yeni motor alamamıştım. Şimdi ise yüksek cc'ye yüksek fiyat ve işletme giderleri nedeniyle sıcak bakmıyorum. Tekrardan sıfır km inazuma (Bu sefer F) almayı düşünüyorum. Yalnız sadece abs olmaması beni düşündürüyor. Alternatifler de çoğalmışken 18 bin TL abssiz bir motora verilir mi fikirlerinizi almak isterim. Teşekkürler.

  5. #5565

    Üyelik
    10 Ağustos 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Dominar 400 UG
    Inazuma'sını satmak isteyen özel mesaj atabilir.

  6. #5566

    Üyelik
    14 Mayıs 2016
    Şehir
    karabük/safranbolu
    Motosikleti
    suzuki-inazuma
    abs gerçekten gerekli,o paraları verecek iseniz mutlaka abs li olsun derim.

  7. #5567
    abeciMotoru - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Ağustos 2013
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Cb125E-SymWolf-Inazuma-XJ6 F
    Alıntı köpük adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    abs gerçekten gerekli,o paraları verecek iseniz mutlaka abs li olsun derim.
    Birçok motorla lastik iyi olmasına karşın tehlikeler atlattım,
    inazuma ile bu hiç başıma gelmedi. nedeni basit, amortisör kalitesi.

    abs tabiki olsa iyi olur ama inazumanın kararlı yapısında saçmalayacak bir durumla karşılaşmak için
    sınırları çok çok zorlamak lazım görüşündeyim.
    Motosikletimin üstü açık..
    https://www.youtube.com/channel/UCp4K0dvqaCd6YAr_beEsudA/featured?view_as=subscriber

  8. #5568
    banro - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Aralık 2003
    Şehir
    MUGLA
    Motosikleti
    CGL125-CBX250-XL700-CBF150-GW250
    6 ay kadar önce yazılmıştı. Mesajını yeni gördüm.Kontağın bağlı olduğu soketlerden oluyor.Benim motorda uzun zamandır tekrarlamıyor.

    Alıntı köpük adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kimseden ses çıkmadı,kendi soruma kendim cevap veriyim o zaman;Kontağı yerinden çıkarıp,dağıtmadan arkada temas plakalarının olduğu yerdeki delikten yağsız kontak temizleyici sıkıp temizledim.sanırım sorun çözüldü ,artık arıza vermiyor.


    Alıntı banro adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Aynı hata bende de var. Yan ayaktan kontağa tüm kabloları kontrol ettirdim, en son yetkili serviste cihaza bağlayıp sorguladılar kontak hatası verdi. Kontağa bağlı soketleri kurcalayınca bir süre düzeldi, şimdi zaman zaman yeniden tekrarlıyor. Yusufbarış arkadaşın önerisini servise ileteceğim. Olmadı paraya kıyıp kontağı değiştireceğiz.

  9. #5569
    hanzohattori - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ocak 2018
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    cbf 150
    izmirde yaşayan sayın inazuma kullanıcıları sizden ricam lastikleri hem satın alıp hem de değiştirtebileceğim yerler için tavsiye vermeniz. bu işi suzuki servisleri yapar mı? bilginizi paylaşırsanız çok memnun olurum.

  10. #5570
    GB79 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2014
    Şehir
    İstanbul, Kadıköy
    Motosikleti
    Honda NC750X
    www.motolastik.com
    Motosiklet lastiği konusunda, sadece İzmir’in değil, tüm Türkiye’nin en iyi firmalarından biridir.

  11. #5571
    bkaraca - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Mart 2016
    Şehir
    Kapadokya
    Motosikleti
    DUCATI MONSTER 696
    Sevgili inazuma kullanıcıları, elimde inazuma'ya slip on egzoz takmak için gerekli olan sağlı ve sollu iki adet titanyum(leo Vince) ara boru mevcut düşünen irtibata geçebilir. Hayırlı sürüşler .

  12. #5572
    AzÇok - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ocak 2018
    Şehir
    İstanbul-İzmir
    Alıntı hanzohattori adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    izmirde yaşayan sayın inazuma kullanıcıları sizden ricam lastikleri hem satın alıp hem de değiştirtebileceğim yerler için tavsiye vermeniz. bu işi suzuki servisleri yapar mı? bilginizi paylaşırsanız çok memnun olurum.
    "www.motolastik.com" tavsiyemdir. Geçen yaz lastik değiştirdim orada. Adamlar işini biliyor. Daha da önemlisi bildiklerini uyguluyor.

  13. #5573
    semat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Temmuz 2015
    Şehir
    BURSA
    Motosikleti
    YAMAHA YBR 125 DOMİNAR 250D YAMAHA NMAX155 MT25
    Alıntı banro adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Rakamlar konusunda hassasım. Uyaran arkadaşlar doğru yazmışlar. İnazumada depo testi yapmadım. 200km den sonra yan ayak park edince gösterge tek çizgiye düşüyor, yola çıkınca 3 diş gösteriyor.Riske girmek istemiyorum. En kısa zamanda pet şişe ile depo testi yapmalı.En son Burdur da depoyu doldurdum 270km yol yaptım,gösterge 2 diş gösteriyor. Bir sonraki gezide pet şişe denemesi yapsam iyi olur. Sonuçta bazılarının ıddia ettiği gibi çok yakmıyor.
    Hocam merhaba;
    Depo testini yapabilme imkanınız oldu mu acaba?

  14. #5574

    Üyelik
    24 Şubat 2018
    6. viteste 60 ile giderken deviriniz kaç oluyor sizin?
    Benimki 6bin devirde oluyor. Biraz fazla geldi bana.

  15. #5575
    semat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Temmuz 2015
    Şehir
    BURSA
    Motosikleti
    YAMAHA YBR 125 DOMİNAR 250D YAMAHA NMAX155 MT25
    Devir saatinizde bir problem olabilir mi?
    Ybr 125 kullanıcısıyım, 5. vites 5000 devirde 60km yi görüyor. (devir saati 12000)

  16. #5576

    Üyelik
    14 Ağustos 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBF 150 >> Suzuki Inazuma
    Alıntı Battlax adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    6. viteste 60 ile giderken deviriniz kaç oluyor sizin?
    Benimki 6bin devirde oluyor. Biraz fazla geldi bana.
    Merhaba, 80 ile 6. viteste 6.000 devirde olması gerekiyor. Ben uzun yolda sakin kullanımda ekonomik olduğundan böyle gidiyorum. Siz bir gösterin mutlaka. 60 olmaması gerekli.

  17. #5577

    Üyelik
    06 Nisan 2009
    Alıntı Battlax adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    6. viteste 60 ile giderken deviriniz kaç oluyor sizin?
    Benimki 6bin devirde oluyor. Biraz fazla geldi bana.
    gösterge ayarı km/h değil mph te kalmıştır. Yani km değil mil ölçüyordur.

  18. #5578
    abeciMotoru - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Ağustos 2013
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Cb125E-SymWolf-Inazuma-XJ6 F
    Alıntı enderbilgi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    gösterge ayarı km/h değil mph te kalmıştır. Yani km değil mil ölçüyordur.
    60 mil kaç km eder biliyomusun?
    - evet, 96.
    tamam o halde bidaha sorma.
    - peki..
    Motosikletimin üstü açık..
    https://www.youtube.com/channel/UCp4K0dvqaCd6YAr_beEsudA/featured?view_as=subscriber

  19. #5579

    Üyelik
    06 Nisan 2009
    Alıntı abeciMotoru adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    60 mil kaç km eder biliyomusun?
    - evet, 96.
    tamam o halde bidaha sorma.
    - peki..
    tamam o zaman zincir dişlilerinin oranıyla oynanmıştır. Çünkü inazuma dişliden hız ölçümü yaptığı için ve yeni dişli oranına göre okuyucu sistem kalibrasyonu yapılmadığı için hızı yanlış gösteriyordur. 6. vites 7000 devirde 100kmh civarı hız yapan bir motorun 6. vites 6000 devirde 60kmh hız yapması saçma olduğundan en saçma fikirler dahi aklıma geliyor. Ben bindiğim motorların kaçıncı viteste kaç yaptığı gibi bilgilerini aklımda tutamam çünkü sadece devir göstergesine bakarım. hız göstergesine sadece radar gördüğümde bakarım.
    Smlgndz bunu beğendi.

  20. #5580

    Üyelik
    24 Şubat 2018
    Evet 60km değil 80km imiş, aklımda yanlış kalmış bugün baktığımda gördüm. Aklım başımdan çıkmıştı noldu bu motora diye :D
    Yalnız başka bir sorunum var. Motor gerçekten çok yakıyor. Tamam 6-9bin devir arası kullanıyorum genelde, yüksek biraz fakat bu kadar çok yakmaması gerek. Depo doluyken 130km gittim. 2 diş benzin kaldı.
    13.3/5=2.66LT yapıyor.
    3 diş = 7.98LT yapıyor. 8LT diyelim. 130km'de 8LT benzin yakmış. 100km'de 6LT yapar. Almayı düşünen varsa aklında bulunsun. Daha yüksek tempoda kullansam motoru demekki 7-8litreye kadar yolu var bunun.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)