bana 2 bucuk mılyara kadar uzun yol yapabılcegm buna benzer bı motor tavsıye edeblrmsnz
bana 2 bucuk mılyara kadar uzun yol yapabılcegm buna benzer bı motor tavsıye edeblrmsnz
mrb bu motoru ben ilk çıktığında aldım 10.05.2011 tarihinde.ilk motorum.benim tesbitlerim bir kullanıcı olarak drift modeline göre daha rahat tabi süspansiyon olarak.hız olayına gelince 110 km yi geçmiyor 60 tl ye deposu doluyor.ve km ye 0,155 kruş yakıyor.(tek kişi asfalt yolda)yakıtı ne yaptıysam düşüremedim.ve sonunda bununla yaşamayı kabullendim.alacak arkadaşlara duyurulur.
Geçen Kasımın 10 u gibi bu motoru incelemek için mondial bayisine gittim.Yazdan beri takipçisiyim.Allah(C.c) nasip ederse bu yaz almayı düşünüyorum.Görüntü olarak çok hoşuma gidiyo.Heryerini dikkatlice inceledim.Mondial son zamanlarda süper motorlar üretmeye başladı.Benm merak ettiğim nokta bu grumble de yüksek devirlerde titreme olayı oluyomu.Yokuşlarda perfonması nasıl.Kullanan arkadaşlar veya bu motora ait iyi bilgi sahibi olan arkadaşlar bilgilendirirlerse çok makbule geçer.
Bugün Grumble'ımı teslim aldım, 210km yol yaptım bence fiyatına göre harika bi motor, 8 bin devirde 90km hız yapıyor fazlasıyla yeterli, rodaj bitince devamlı 90 gidilebilir. Egzoz sesi Yamaha YBR'ye çok benziyor, balansörlü motoru var, orjinal lastiklerinin yol tutuşu çok güzel, frenler güzel. Titreşim düşük devirlerde hiç yok ama 7 bin deviri geçince aynalardan hiç bişey görünmüyor. 250 lira peşin 2000 lira 12 taksit toplam 2250tl şeklinde satın aldım.
Binilir sonuçta 2 liralık motor bende istiyorum cbf almak ama napim ?
Bugün 1000km'yi doldurdum motorun şu ana kadar dökülen bir yeri olmadı. Motor biraz tozlu, plakasızken köy yollarında gezdiğim için
s.a motorun görünüşü güzek almak istiyorum ki büyük bi ihtimalle alıcam kullananlardan yorum alabilirmiyim?
Fiyatına göre harika motor, titreşim çok az, gidişi güzel
Nereye bakarsan, oraya gidersin.
Bu motoru alacakların lastik masrafı da olmayacak çünkü lastikleri çok güzel yol tutuyor. Dişleri azaldıktan sonra 2.75/18 90/90-18 tubeless lastik takımı takabilirsiniz.
Ben hyena'nin hava filtresini bujiyi islatiyor diye degistirdim, bunda gerek yok. Egzozdan memnunum sessiz hali guzel.
merhaba arkadaşlar ben motosiklet sürmeyi 125mx ile öğreniyorum. ilk ve tek kullandığım motosiklet grumble dolayısıyla başka motorlarla karşılaştırma yapmak gibi bir şansım yok. Motorumu sıfır 2.200TL aldım. Almayı düşünen benim gibi işin acemisi arkadaşlar varsa sinyal düğmelerini arka freni test edin ben montajdan kaynaklı problem yaşadım Yan ayaklıktaki ayaklık açıkken motorun çalışmasını engelleyen switche dikkat edin takılı kalıyormuş marş basmıyor diye servis çağırdım rezil oldum söktük kurtulduk
Gelelim benim soruma vitesi boşa geçmediği için servise gittim onu yaptılar şimdi boşa geçiyor yalnız durduğum zaman 1.vitese düşmek için her düştüğüm vitesten sonra debriyajı hafif bırakıp motoru biraz hoplatmam gerektiğini söylediler. Evet vitesi düşürüp debriyajı biraz çekince kütürdeyerek geçiyor vitesler ama bu normal bir durum mu motosiklet henüz 30kmde? ayrıca kontak kapalı boşta hareket ettirirken bazen kendiliğinden vitese geçiyor çalıştırmadan da birdaha boşa alamıyorum bu da koruma tarzı birşeymi?
mondial yetkilerinden birileri giripte bu satılan modellerin ne sorunu,problemleri varmış okuyolarmı acaba?biçok mondial kullanıcıları topğine girdiğimde arkadaşlar hep şikayetçi
mengü16 arkadaşım hayırlı uğurlu olsun motorun. İnş. Fazla problem çıkarmaz.
Benim motoru bayiiden çıkarmadan önce çok detaylı kalite kontrol ve montaj hatalarına karşı kontrol yaptım, aklınıza gelip gelmeyecek her yerini mıncıkladım herhangi bir defo bulamadım. Fark ettiğim tek gevşeklik elcik kumandalarının kütüklerinin gidona sağlam bağlanmamış olduğu ve laçka olduğuydu, bayiide servis de mevcut ustaya durumu belirttim ve kütüklerin sıcakta ısınınca sıkışıp çatlama yapmaması için hafifçe gevşek imal edildiğini söyledi vidayı sıksan bile az bişey oynuyo kütükler yani, kütükler aynadan ve elciklerden bağımsız olduğu için hiç rahatsızlık vermiyor oynadığını fark edemezsiniz bile. Eski Mondial 150KN'lerde gidona taş gibi geçtiği için kütükler çatlıyormuş. Onun dışında motorun civatalarını her 200km de bir kontrol ediyorum bir gevşeme gözlemlemedim. Şu an motor 1030km'de ve hiçbir sorunu yok. Motoru kullanırken aldığım his, kesinlikle kaliteli bir his, şu an için çok sıkı bi motor gibi görünüyo yol tutuşu ve dengesi de harika. Vites küçültürken hafifçe aragaz verince vitesler yumuşacık değişiyo debriyajı bırakıp motoru hoplatmaya gerek yok sadece azıcık aragaz, Vites büyütürken aragaza gerek yok zaten motor devir kaybettiği için gerekli devre kendisi geliyo. 600cc altı motosikletlerin neredeyse hiçbirinde senkromeç olmadığı için aragaz vermek gerekebiliyor, gerekmese bile vites küçültürken aragaz vermek dişlilerin ömrünü uzatır.
mengü16 okudum. Her motor sahibine benzer. Motora ne verirsen onu alırsın.doğrumu?
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)