Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Mondial 250 Mct Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #2621

    Üyelik
    22 Temmuz 2007
    Şehir
    Sabancı Üniversitesi Kampüsü-Tuzla
    Motosikleti
    Bu aralar 4 teker takılıyorum...
    Merhaba arkadaşlar,
    250 mct mi , sporcu adamın spor motoru olur gerekçesiyle satma kararı aldım. Çok sevdiğim ve ilk motorum olan mct mi mali durum elverseydi satmayı düşünmüyordum ama 2 motor fazla olacak gibi..
    motorla ilgili her türlü bilgiyi bana pm ile ulaşarak sorabilirsiniz

    http://www.motosiklet.net/forum/satm...l-250-mct.html
    I finally found my way, say goodbye to yesterday... Hit the gas there ain't no brakes on this lost highway


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2622
    ARBETUS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mart 2006
    Şehir
    Gebze\Kocaeli
    Motosikleti
    '93 Kawasaki EN 500 Vulcan
    Alıntı eMRe-81 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ehuehueh e hala bulup yolluycan bana
    la alıver işte otm den ben sente tapası aldım 2 günde yolladılar.
    '04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS

  3. #2623
    JAKOBEN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Mart 2007
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Gt250 COMET
    Arkadaşlar bizim motorun vites pedalını değiştirmek istiyorum sebebine gelince bana çok güven verici gelmiyor, güzel görünmüyor ve ayakkabımın topuğunu da kullanarak vites değiştirrebileceğim bişey istiyorum. Tavsiyeleriniz nelerdir? Özellikle ARBETUS dostum tavsiyelerini bekliyorum..
    Build A Fire A Thousand Miles Away To Light My Long Way Home
    I Ride A Comet My Trail Is Long To Stay Silence Is A Heavy Stone

  4. #2624
    levent666 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Nisan 2006

    Slm Arkadaşlar

    Askerlik bitti hayırlısıyla ankaraya gidiyorum motorumu özledim 2006 da aldım ama daha 3000 km bile diyemedik sizde görseniz 2006 olduguna inanamazsınız zaten motorun üzerinde bayagı bir degişiklik yaptık resmen bir dragstar gibi oldu havalar iyi olursa inşallah iki gün sonra binmeyi düşünüyorum herkeze selamlar saygılar

  5. #2625
    ARBETUS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mart 2006
    Şehir
    Gebze\Kocaeli
    Motosikleti
    '93 Kawasaki EN 500 Vulcan
    Alıntı JAKOBEN adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar bizim motorun vites pedalını değiştirmek istiyorum sebebine gelince bana çok güven verici gelmiyor, güzel görünmüyor ve ayakkabımın topuğunu da kullanarak vites değiştirrebileceğim bişey istiyorum. Tavsiyeleriniz nelerdir? Özellikle ARBETUS dostum tavsiyelerini bekliyorum..
    Jinlun jl250 nin pedalını kullanabilirsin. Ama bence gerek yok o tür pedallara geniş peglerde daha kullanışlı oluyor. bizim pedalın tek eksiği ayak burnunu soktuğumuz çıkıntının çok kısa olması. ayağı içeri sokmak gerekiyor sadece.

    Alıntı levent666 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Askerlik bitti hayırlısıyla ankaraya gidiyorum motorumu özledim 2006 da aldım ama daha 3000 km bile diyemedik sizde görseniz 2006 olduguna inanamazsınız zaten motorun üzerinde bayagı bir degişiklik yaptık resmen bir dragstar gibi oldu havalar iyi olursa inşallah iki gün sonra binmeyi düşünüyorum herkeze selamlar saygılar

    Hayılı olsun dostum. foto da isteriz.


    Arkadaşlar cuma günkü yağmurdan bende nasibimi aldım :D sabah işe giderken hiç bişey yoktu. Yağmurluğu da dayımda unutmuştum.öğlene doğru br indirdi yağmur. çalıştığım şirket halıcıoğlundaydı aklıma okmeydanındaki feyizoğklu geldi ve son hızla kendimi oraya attım. bir takım yağmurluk ve bot kılıfı aldım. Bir de motobot alıcaktım ama ayağıma uygunu kalmamıştı. Onuda bugün fuardan aldım. yağmurluk olmasaydı gelemezdim herhalde. Motorun yağını bukezde kendim değiştirdim. Castrol power1 10w40 motosiklet yağı koydum. aöa hakikaten birşeyler farketti. bir önceki yağda sürtünme sesi geliyordu motordan. Ancak şimdi bir rahatlama hissediyorum. Sabahları ilk çalışmada da iyi sonuçlar veriyor. tavsiye ederim.


    Sağlıcakla.
    '04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS

  6. #2626

    Üyelik
    02 Mart 2007
    Motosikleti
    MONDİAL 250MCT 2006
    Alıntı cheronimo adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    evet wolff bende de oldu direksiyon contasını değiştirttim. şimdi daha sağlam gibi...
    degistirdim ya yazdigimin haftasina cok iyi oldu on balatam saglam arka balatayi sifirlamisim onu degistirdim.
    motor iyi sayilir. bana öle cok buyuk sorunlar acmadi allaha cok sukur (sanzimanin 90-100 giderken dagilmasi haric :( ) ondan sonra Nurdahan ustaya gitmeye basladim daha sorun yasamadim ole cok buyuk motordan kaynaklanan ve arkadaslar cidden anlamiyorum bir cok arkadasin sorununu bende motorumun civatlarini sıkıyorum ama ayda 1 hani vakit buldukca ama hic dusmedi. veya akort 1 kere yaptirdim(yakin zamanda yaptirmam gerekiyor)
    ki sunu soleye bilirim dustugum cukurlar ole bole degil yani ve telli jantin avantaji kirilmiyor kolay yamulmuyor.
    mesela 1 keresinde yol cikisinsa su yolu varmıs gormedim artcim ile abartisiz 25-30cm lik yükseklikten indim 40-50km hız ile gormedim kut die indim devam ettim. veya cok oldu gece yolda giderken 80-100 cok derin cukurlara dustum ne telim kırıldı ne yantim yamuldu. Allah'a çok şükür. ama suda var ben bozuk yolda asla gaza dokunmam langur lungur gitmem yolda veya tas dosemeli yollarda bence motoru kullanımda cok onemli ozen gosterip kullanan birazda motoru ile ugrasmayi seven kişilerin kesinlikle cok buyuk sorunlar yasadigina inanmiyorum. kısmetse bende degistiririm yakın zamanda kafamda transalp filan var veya racing 600f filan uygun birsey dusurursem bakacam ama kara oğlanımı asla unutmayacam...
    ki motorun gücüne rampalarda kalkisina laf eden arkadaslar biraz daha alistirma yaprlarsa sorunun motordan degil kendi kullanislarindan kaynaklandigini anlar; 130kiloluk arkadasim ve ben 70kg iki kişi anadolu kavagindaki ceneviz kalesine hic zorlanmadan ciktik ve e5 ten bizim oraya baglanan yaklasik 45-50 derecelik yokusu artci ile cok rahat cıkıyorum hatta dur kalkta bile sorun yasamıyorum

  7. #2627

    Üyelik
    13 Ağustos 2007
    Dün işe gitmek için atladım motora, sonra düştüm bundan sonra adam gibi bineceğim. Neyse hava soğuk ya çalışması uzun sürüyor baya. Nitekim bu sefer de öyle oldu sonunda çalıştı. Sonra durdu. Buraya kadar normal hep öyle oluyor. Sonra gene marşa basıp biraz gaz verince her zamaki gibi büyük bir gürültüyle çalıştı. Sonra durdu ve bir daha marş basmadı. Marştan tık sesi geliyordu artık. Tık tık tık. Kabus gibi. Yani tık var ama çalışmıyor. Birbirine zıt bir durum. İşe geç kalmamak için öyle bıraktım. Motor mu boğuldu, bujiler mi ıslandı benzinden bilmiyorum. Daha bakmadım baksam de anlamam zaten. Düzelmemişse servisi çağıracağım gene.

  8. #2628

    Üyelik
    16 Ağustos 2007
    Herkeze Selam olsun bende 2 hafta önce en sonunda MCT mi almış bulunmaktayım. Onca forum okudum sonra birden burayı keşfettim hemen üye oldum. Yardımlarınızı ve tavsiyelerinizi bekliyorum.

    Bugün arkadaş motoru çalıştırim derken fırladı motorlan ilk siftahını yaptı firen pedalını yamultu verdi. Hemen eve gelip pedalı yerinden söküp ufak bir ayarla yerine oturttum.

    Şimdi benim ufak tefek sorularım olacak.
    Birincisi motor daha yenimidir anlamadım ama 30 YTL ile 165 km yapıyorum bu normalmidir. Bana biraz anormal geldi.
    Koruma demiri nereden alınıyor ben hiç biyer bilmiyorum acil bu demire ihtiyacım var gibi.
    Ayak koyma yerleri düz olsun istiyorum hangi motorun basamağı bizim motorlara olur onun hakkında da bişeyler sölerseni sevinirim.
    Son olarakta dizlik kullanıyorum ve motorun benzin deposu çiziliyor ufak bir tavsiye.

    Yazımı okudumda ne sorunlu adammışım bee Ama motor şuan 400 km de ama öle memnunum ki çekişi olsun hızı olsun. Rampada artık bi test edim dedim geçen rampayı bile 110kmh ile çıktım daha versem motor gidecek çok memnun kaldım harika bir motor.

  9. #2629
    ARBETUS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mart 2006
    Şehir
    Gebze\Kocaeli
    Motosikleti
    '93 Kawasaki EN 500 Vulcan
    Alıntı antistatik adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dün işe gitmek için atladım motora, sonra düştüm bundan sonra adam gibi bineceğim. Neyse hava soğuk ya çalışması uzun sürüyor baya. Nitekim bu sefer de öyle oldu sonunda çalıştı. Sonra durdu. Buraya kadar normal hep öyle oluyor. Sonra gene marşa basıp biraz gaz verince her zamaki gibi büyük bir gürültüyle çalıştı. Sonra durdu ve bir daha marş basmadı. Marştan tık sesi geliyordu artık. Tık tık tık. Kabus gibi. Yani tık var ama çalışmıyor. Birbirine zıt bir durum. İşe geç kalmamak için öyle bıraktım. Motor mu boğuldu, bujiler mi ıslandı benzinden bilmiyorum. Daha bakmadım baksam de anlamam zaten. Düzelmemişse servisi çağıracağım gene.

    Dostum, jikleyi kullanıyor musun? sanki kullanmadan çalıştırıyorsun gibi geldi bana. jikleyi çek hiç gaz vermeden bas marşa çalışacaktır. biraz bekle ortaya getir baktın bayılmaya başladı tekrar çek jikleyi çünkü doğru zaman değildir. orta konumda motor bayılmazsa bin üstüne aheste aheste orta jiklede yoluna git biraz gittikten sonra da kapat öksürür falan ama gider. Eğer tık tık sesi geliyor ve akünün şarzında bir sorun yoksa marş rölesini bozmuş olabilirsin. YAkın olsan sana yardım edicem ama değilsin işte.
    Alıntı Dark_Shadow adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Herkeze Selam olsun bende 2 hafta önce en sonunda MCT mi almış bulunmaktayım. Onca forum okudum sonra birden burayı keşfettim hemen üye oldum. Yardımlarınızı ve tavsiyelerinizi bekliyorum.

    Bugün arkadaş motoru çalıştırim derken fırladı motorlan ilk siftahını yaptı firen pedalını yamultu verdi. Hemen eve gelip pedalı yerinden söküp ufak bir ayarla yerine oturttum.

    Şimdi benim ufak tefek sorularım olacak.
    Birincisi motor daha yenimidir anlamadım ama 30 YTL ile 165 km yapıyorum bu normalmidir. Bana biraz anormal geldi.
    Koruma demiri nereden alınıyor ben hiç biyer bilmiyorum acil bu demire ihtiyacım var gibi.
    Ayak koyma yerleri düz olsun istiyorum hangi motorun basamağı bizim motorlara olur onun hakkında da bişeyler sölerseni sevinirim.
    Son olarakta dizlik kullanıyorum ve motorun benzin deposu çiziliyor ufak bir tavsiye.

    Yazımı okudumda ne sorunlu adammışım bee Ama motor şuan 400 km de ama öle memnunum ki çekişi olsun hızı olsun. Rampada artık bi test edim dedim geçen rampayı bile 110kmh ile çıktım daha versem motor gidecek çok memnun kaldım harika bir motor.
    Dsotum hayırlı olsun MaCiTin yakıt konusu anormal ama ben bunu rodaja bağlıyorum Hatta ufak bir tvfsiyem ilk 500 km fazla zorlama motorunu yani 110 km civarına pek sık çıkma ben Dün 370 km civarı yol yaptım karışık ve devirli kullanmama rağmen 50 ytl benzin yaktım. koruma demiri motorcuların hemen hepsinde var. Sen sadece sana güven veren birtanesini alıp taktırman. ayak peglerini geniş yaptımanı tavsye etmem. hissetmediğin vibrasyonu hissedeceksin ve vites değişimlerinde ayağının daha fazla yorulduğunu anlayacaksın. Yinede deneyeyim dersen de jinlun jl-250 nin pegleri biraz uğraşırsan olabilir. ama hiç bir düz peg CUK diye oturmuyor Hatta ve hatta vites pedalınıda jinlununkiyle değiştirirsen düz pegle beraber daha iyi olur. Dizlik için pek belli başlı çözüm yok. Ama en sağlıklısı pantolon almak Şaka bir yana yapabileceğin yegane şey pantolonun altına giymektir dizliği. Bu yöntemi genelde kullanıyorum. Tabi iş işten geçti artık depo harita gibi oldu

    pazardan bir adet tayt alınır diz hizasından kesilir kesilen bacak kısmı bacaklara geçirilir üzerlerine dizlik giyilir, son kat olarak da pantolon giyilir. Hatta taytı katletmeden kalça kısımlarına dolgu yapılır darbelere karşı. Tayt giyilir, dizlik giyilir ve son kat oalrak da beğendiğiniz 1 numra büyük aldığınız pantolon giyilir. hem darbelere karşı daha kapsamlı bir çözüm olmuş olur, hem de önümüz kış ve dün acayip üşüdüm taytım ve deri pantolonum olmasın rağmen.

    Dünki 370 kmlik gezide ufak tefek aksilikler yaşadım sıralayayım;

    -Malum kronik problemim katalizatörü hortumları kırıldığı için iptal etmiştim oraya taktığım kör tapalarda yolda düşünce dayanılmaz bir gürültüyle dolaşıyordum yollarda Bu gürültü bana güç kaybı vibrasyon olarak geri dönüyordu. En son vibrasyon koruma demirimin vidasını düşürüp, demiri ön çamurluğua dayayınca buna bir çözüm bulmalıyım diye düşündüm ve gemlik'e saptım. O gün sabah 8 den akşam 5 e kadar elektrik kesintisi varmış sadece demirir yerine tak vidalatıp Mustafakemalpaşa'ya devam ettim. Akşam dönüşte Gemlik'te arkadaşlarla yemeğe gittiğimiz kebapçı da tesadüf ya doğalgaz hattı döşeniyormuş. Elemenlardan rica ettik ve katalizatör çıkışların argon kaynağı yaptık. Artık ne ses kaldı ne de vibrasyon. Bu ilk problemimdi çözüldü.

    - Akşam Gemlik'e gelirken hava kararmıştı şehir içi aydınlık olduğu için farketmedim ancak şehirler arası yolun karanlık bölgelerinde sisleri yakıp giderken karşıdan araç gelince kısaları yaktım ama ortalık kapkaranlık oldu. Anladım ki kısa farım yanmış. Sağolsun Gemlikteki Arkadaşım yedek ampulünü verdi fazladan da birde sinyal ampulu verdi. O sinyal ampulunü iyiki vermiş yolda sol sinyal ampulu kesince ilk benzinlikte o ampulu de taktım. Bu ampul patlamalarının sebebi kalitesis ampul kullanmaktan kaynaklanıyor. ben gece gündüz farlarım açık dolaştığı için, daha sık yaşıyorum. Arkadaşımın önerdiği NARVA marka ampul alacağım. halojen ampul baktım. çokta güzel beyaz renkte aydınlatıyor yolu.


    Bunun dışında bir sorun yaşamadım. Bu arada arka lastiğimi değiştirdim. aynı desende tubelles aldım. Zorunlu bir değişim oldu lastiğime civi batmış. YAptırmaya götürürken dişlerinin aralarında çatlaklar farkettim Bende gittim değiştirdim. işçilik dahil bana 85 ytl ye patladı test de etmiş oldum problem çıkarmadı şükür. Benden şimdilik bu kadar.


    herkese kazasız sürüşler.

    Sağlıcakla.
    '04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS

  10. #2630

    Üyelik
    13 Ağustos 2007
    arbetrus jikleyi kullanıyorum ama bekleyip ortaya kadar kadar çekmiyordum motor durunca tekrar çalıştırıyor bu sefer gaz veriyordum. dediğin gibi marş rölesini bozduğumu sanıyorum. artık dediğini yapıcam sağol.

  11. #2631
    ARBETUS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mart 2006
    Şehir
    Gebze\Kocaeli
    Motosikleti
    '93 Kawasaki EN 500 Vulcan
    Alıntı antistatik adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arbetrus jikleyi kullanıyorum ama bekleyip ortaya kadar kadar çekmiyordum motor durunca tekrar çalıştırıyor bu sefer gaz veriyordum. dediğin gibi marş rölesini bozduğumu sanıyorum. artık dediğini yapıcam sağol.
    Motorun durmasının sebebi ısısının yükselmesidir ancak tam ısınamadığı için jikleyi tam kapattığında yine stop edecektir. Orijinal röleyi garantiden almak yerine biraz üzerine para verip daha kaliteli bir röle almalısın.

    Karar verdim, ön takımı değiştiricem kalın teker alıcam, ön maşa vs değişecek. en son olarak da HD nin nightrod modelinde olduğu gibi kafa grenajı takıcam chromeless bir motosiklet yapmak istiyorum artık.


    Sağlıcakla.
    '04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS

  12. #2632

    Üyelik
    02 Mart 2007
    Motosikleti
    MONDİAL 250MCT 2006
    Alıntı Dark_Shadow adlı üyeden alıntı Mesajı göster

    Yazımı okudumda ne sorunlu adammışım bee Ama motor şuan 400 km de ama öle memnunum ki çekişi olsun hızı olsun. Rampada artık bi test edim dedim geçen rampayı bile 110kmh ile çıktım daha versem motor gidecek çok memnun kaldım harika bir motor.
    İlk olarak hayırlı olsun motorun. kazasız belasız sürüşler nasip olsun.

    Ama şunu unutmayalım arkadaslar motorlarımızı rodajdan cıkana kadar zorlamayalım sonrasında bize donusu cok kulfetli oluyor yakıt,performans ve parca sorunu olarak geri donuyor.

    bizim mctler için soylenen ilk 800km de gazın 1/2 sini gecmeyin sonrasındaki 1600km de de 2/3 unu gecmeyindir (bu degilki kucuk viteste motoru bagırttıracaz!! devirinde max. bu olculeri gecmicez)

    benim motor rodajdan ciktiktan sonrada bir sure yakıt tuketimi fazla idi bu forumda yakıttan en cok aglanan bendim sanırım sonra ufak bir ayar yaptı ustam sag olsun sonrasın da yakıt tukrtimi bariz duzeldi oncesinde ful ldepo(45ytl) 300km gecemiyordum sonrasında full depo 400km gordum (not:şehir içi 400)
    tabi kullanımda cok onemli ve motorumun hiç birseyini degistirmedim dişli vb.

  13. #2633

    Üyelik
    13 Ağustos 2007
    benim sorun akünün bitmesiymiş, halletti servis. gene olursa değiştirelim dedi.

  14. #2634

    Üyelik
    08 Ekim 2007
    Evet arkadaşım..Bende de akü bitmişti ve marşa basınca sadece tık sesi geliyordu...Akün biterse ve acil bi durumun varsa 1. vitese al motoru...yokuşu olan bir yere git ve elin debrajda sal motoru aşağıya...debrajdan çek elini ve motoru vurdurarak çalıştır...hem motorun çalışmış oluyor hemde akü kendini şarz etmesi için fırsat oluyor

  15. #2635
    ARBETUS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mart 2006
    Şehir
    Gebze\Kocaeli
    Motosikleti
    '93 Kawasaki EN 500 Vulcan
    Alıntı ibrahim.karadeniz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Evet arkadaşım..Bende de akü bitmişti ve marşa basınca sadece tık sesi geliyordu...Akün biterse ve acil bi durumun varsa 1. vitese al motoru...yokuşu olan bir yere git ve elin debrajda sal motoru aşağıya...debrajdan çek elini ve motoru vurdurarak çalıştır...hem motorun çalışmış oluyor hemde akü kendini şarz etmesi için fırsat oluyor
    Havalar artık soğudu vurdurarak çalıştırmak çok zor oluyor.

    Bua rada kimsenin denetyemyeceği birşey denedim ben. Egzosu açarken aşırıya kaçmayın Çünkü motor güçten kaybediyor ve yakıtı artıyor. Bursaya giderken patlak egzosla gittim vibrasyon ve rampa aşağı bile 110 ugeçemedim. Dönüşte egzosu yaptırdım düzde 120 yi gördüm ama yol bitti vibrasyonda hissedilir oranda azaldı. Patlak egzos derken yanlış anlaşılmayayım manifold hortumları yoktu.

    Bu hafta iridyum bujialacağım.

    Sağlıcakla.
    '04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS

  16. #2636

    Üyelik
    13 Ağustos 2007
    servisten vitesi 2 ye takıp vurdur dediler,tabii jileyi çekerek hatta yaptım da. neyse benim jiklede de sorun varmış servis düzeltmişti. arbetusun dediği gibi çalıştırdım bu sabah şimdi canavar.

  17. #2637

    Üyelik
    13 Ağustos 2007
    benim akü yine sorun çıkardı. servis aldı suyu eksilmiş dedi. doldurup bi kaç saat sarj etti. gene iflah olmazsa değiştireceğim.

  18. #2638
    ARBETUS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mart 2006
    Şehir
    Gebze\Kocaeli
    Motosikleti
    '93 Kawasaki EN 500 Vulcan
    Alıntı antistatik adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    benim akü yine sorun çıkardı. servis aldı suyu eksilmiş dedi. doldurup bi kaç saat sarj etti. gene iflah olmazsa değiştireceğim.
    Bence direkt değiştir abi bunu deseydin. Yine sorun çıkarırsa yine canın sıkılacak soğuyacaksın motorundan.
    '04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS

  19. #2639

    Üyelik
    19 Ekim 2007
    Arkadaşlar merhaba. Siteyi yaklaşık 1 yıldır takip ediyorum. sonunda dayanamayıt bit tane MACİT aldım. bilinen sorunların dışında memnunun. bu fiata böylesine bir motora biniyoruz. Allah Çinlilerden razı olsun. Bu arada Siz sitedeki arkadaşlar çok yaratıcısınız. yazılarınızdan çok şey öğrendim. Motoruma pek fazla vaktim olmadığı için binemiyorum daha 1500 KM de bu aralar aküsü bittiş bujisi yandı onunla uğraşıyorum. Ehliyet de yok ancak en kısa sürede alacağım. Hepinize selamlar

  20. #2640
    ARBETUS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mart 2006
    Şehir
    Gebze\Kocaeli
    Motosikleti
    '93 Kawasaki EN 500 Vulcan
    Alıntı mustafa macit adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar merhaba. Siteyi yaklaşık 1 yıldır takip ediyorum. sonunda dayanamayıt bit tane MACİT aldım. bilinen sorunların dışında memnunun. bu fiata böylesine bir motora biniyoruz. Allah Çinlilerden razı olsun. Bu arada Siz sitedeki arkadaşlar çok yaratıcısınız. yazılarınızdan çok şey öğrendim. Motoruma pek fazla vaktim olmadığı için binemiyorum daha 1500 KM de bu aralar aküsü bittiş bujisi yandı onunla uğraşıyorum. Ehliyet de yok ancak en kısa sürede alacağım. Hepinize selamlar
    Aramıza hoş geldin dostum. Bizi takip etmeye devam et.

    Dün itibari ile motoruma iridyum buji takmış bulunmaktayım. Seste iyi yönde değişişklik oldu. Daha önce egzozuma bez dayayıp gaza bastığımda bezi kokladığımda yanmamış benzin kokusu alıyordum. Dün itibari ile bu da ortadan kalktı. Tam anlamıyla test edemedim ama iyi olacağına inanıyorum. Daha tatlı bir ses çıkıyor motorumdan. Şimdiki planım hava filtre kutusunu iptal etmeden performans hava filtresi takmak. Bunun için de eski hava filtresini atmadım. Onun gövdesini kullanacağım. Bakalım ne olacak.

    Sağlıcakla.
    '04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)

Bu Konudaki Etiketler