Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Mondial 250 Mct Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1181
    tekno - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2006
    Şehir
    Karşıyaka
    Motosikleti
    Mct 250 Kurtuldum, Cfb 150,Nc 700x
    Alıntı ARBETUS adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hmm anladım boş yere telaşlanmışım ozaman diğer modellerin bölümlerinde önce sona al çalıştır biraz bekle ortaya al gibi konuşmalar geçmişti de ondan bende niye olmuyor diye düşünmüştüm.
    teşekkürler.

    peki sizde de ilk aldığınızda boş vites lambası yanarken vitesde kaldığı oluyor mu? bana genelde oluyor da lamba yandıktan sonra biraz ileri geri geldikten sonra trak diye bir ses geliyor ve boşa geçiyor. umarım rodajdan kaynaklanıyordur.
    Selam

    Başlangıçta bende çok sık yaşıyordum o sorunu,4500 km deyim hala ara sıra oluyor,biraz gaz verip öyle buluyorum boş vitesi.

    Hoşçakal


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #1182

    Üyelik
    13 Haziran 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Mondial MCT 250
    Cümleten Rüzgar tutkunlarısa selam arkadaslar yaklasık 2 ay önce aldığım mondial 250 mct nin koltuğuna ehliyetsizlik nedeni ile binemiyordum.aldığım gun biner binmez memur arkadaşlar tarafından prka çekilip savcı bey tarafında da 500 ytl cezay çarptırılmıştım.o gun bu gundur kullanmıyorum.
    2. el aldım henuz 800 km de 2006 model siyah.forumu baştan sonra okudum ben Ankarada yım forumda yazılan çizilen bir çok olayın malzemelerin istanbul menşeyli olduğunu gördüm.Ankarada bu işler nerede yapılır örnek bu dişli olayı baya bi konuşulmuş sonra koruma demirleri olayı vs vs neyse bundan sonra takip eder bende şu yazın son gunlerinde az da olsa biraz rüzgar ve sinek yutarım ..

  3. #1183
    benkaan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Eylül 2005
    Şehir
    canım mersin'im
    Motosikleti
    250 mct
    aramıza hoşgeldin...
    ama şu rodajı bitir bari yazıktır motora
    yaşamam için, motor sürmem lazım. motor sürmem içinse yaşamam!!!

  4. #1184
    erdosel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mart 2005
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    Kawasaki KLE500
    Evet evet rodajı bitir artık.Ben 9200 Km.ye geldim.Mondialımla.

  5. #1185
    ARBETUS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mart 2006
    Şehir
    Gebze\Kocaeli
    Motosikleti
    '93 Kawasaki EN 500 Vulcan
    yaw her model başlığının ilk sayfasında üye kullanıcıların listesi mevcut burda da öyle birşey var mı? eğer varsa beni de ekler misiniz?
    '04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS

  6. #1186
    benkaan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Eylül 2005
    Şehir
    canım mersin'im
    Motosikleti
    250 mct
    yok ama olmasada olur sanırım bişey kaybetmiş değiliz.
    ama yok illede tutturursan eğer yaparız bi liste sanırım.
    10200 km gidiyo olum yaşlanıyo daha 7 aylık ama gezmediği yer kalmadıki
    41 buçuk kere maşşallah ( tabi herkeze )
    yaşamam için, motor sürmem lazım. motor sürmem içinse yaşamam!!!

  7. #1187
    ARBETUS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mart 2006
    Şehir
    Gebze\Kocaeli
    Motosikleti
    '93 Kawasaki EN 500 Vulcan
    yaw olsa iyi olur aslında bu motoru şu kadar kişi kullanıyoruz diye söyleyebiliriz

    10200 km ha! muhteşem. darısı başıma artık henüz 170 kmyi geçtim dün akşam. ehliyetten sonra yapıcaz uzun yol.

    @benkaan

    harbiden mersin çok güzel bir yermiş çok gezemedim ama Marmara ceddesi hoşuma gitti. insanları da öyle.
    '04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS

  8. #1188
    metemen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mart 2005
    Şehir
    BEYLİKDÜZÜ/İST
    Motosikleti
    MONDİ 250 MCT
    arkadaşlar arka dişliyi değiştirdikten sonra motordan hafifte olsa balata kokusu gelmeye başladı


    tahminim bu dişlilerle baskı balata daha çabuk bitecek normalde benim bitmeye yakın olan baskı balatam bitti galiba bu koku için ne yorum yaparsınız

    Alıntı Özer adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arbetus merhaba,

    Korna, morna basit iş, kornanın arkasında küçük bir vida var! o vida membran ayarını sağlamakta. Yavaşça iler/geri çevirerek kornaya basarsan eminim çalışacaktır yoksa dediğin gibi, Korna arızalı ve servis değiştirecek bedelsiz olarak.
    Çantaları taktırmak için de para vermen gerekmez! Servisin işi o.
    Benim çantalarda takım, ışıldak vs vs neler yokki! Çantalar çok işe yarıyor.

    Motor ısısına gelince ilk haftalarda ( rodaj süresince ) ısı daha yüksek olur ama merak edilecek birşey yok. Aynı mesele tüm Motosikletlerde olur sen yeterki ilk 800 - 1000 km süresince aşırı yüklenme yani 100-110 km falan gibi.

    sakin kullan ama 25-300 km sonra sınırları hafiften yokla.

    Kazasız belasız kullanman dileği le.

    Özer


    eüer gene çalışmassa şasi bağlantın kopmuş demektir.


    motorum bugün itibariyle 13,500 ncü yaş km sini doldurdu sorunsuz ağrısız ve sancısız darısı başınıza
    ...tın tın giderim abi....

  9. #1189
    ARBETUS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mart 2006
    Şehir
    Gebze\Kocaeli
    Motosikleti
    '93 Kawasaki EN 500 Vulcan
    @metemen
    yaptım kornayı vidayı gevşetince oldu. elektrik gelip gelmediğini denerken zaten sigortayı attırdım.
    ehliyetimi alayım saydırmaya başliicam km yi
    şu an 170 i geçtik.

    bende koltuklara kapitone tarzı birşey yaptırıcam sürücü için de CC bar düşünüyorum 150 zat ın yolcu cc barıyla biraz oynarsak uydurabiliriz.
    '04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS

  10. #1190
    benkaan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Eylül 2005
    Şehir
    canım mersin'im
    Motosikleti
    250 mct
    arka dişliyi değiştirmek istemememin sebeplerinden biride demek ki artık baskı balatasıymış. yapmayın dostlar yazıktır yahu...
    mersine herzaman bekleriz.mersin mt ye de
    az önce hava filitreme hava tuttum çok güzel oldu ohh mis gibi
    yaşamam için, motor sürmem lazım. motor sürmem içinse yaşamam!!!

  11. #1191
    tekno - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2006
    Şehir
    Karşıyaka
    Motosikleti
    Mct 250 Kurtuldum, Cfb 150,Nc 700x
    Alıntı metemen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar arka dişliyi değiştirdikten sonra motordan hafifte olsa balata kokusu gelmeye başladı


    tahminim bu dişlilerle baskı balata daha çabuk bitecek normalde benim bitmeye yakın olan baskı balatam bitti galiba bu koku için ne yorum yaparsınız





    eüer gene çalışmassa şasi bağlantın kopmuş demektir.


    motorum bugün itibariyle 13,500 ncü yaş km sini doldurdu sorunsuz ağrısız ve sancısız darısı başınıza

    Selam Metemen ;

    Benim motor 4500 kmde balata kalkışlarda silkelemeye başladı.Tesadüf ya bugün bu konu ile ilgili servise gittim, "dert etme 20-25 Ytl ye Japon balata takarız" bütün problem biter dedi ustam.

    Peki daha önce değiştirdinmi hiç dediğmde çoook yanıtı aldım.


    Bilgine.

    Arkadaşlar Hondanın Cbf 150 si için yorumlarınız nedir ?Çok iddialı bir fiyatla piyasaya çıktılar,Bugün gidip inceledim.Gayet şık olmuş.Ayrıca yakıttada bayağı iddialılar.100 km de 2 litre diyorlar.

    Hoşçakalın

  12. #1192
    red - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mayıs 2006
    Motosikleti
    mondial 250 mct (metal fırtına)
    honda cbf nin cok ayrıntılı bir testi bu linkde yapıldı bol resimde mevcut

    http://www.motosiklet.net/forum/show...t=honda+cbf150

  13. #1193
    benkaan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Eylül 2005
    Şehir
    canım mersin'im
    Motosikleti
    250 mct
    söylemeyi unuttum dün hava filtresini temizlerken koltuğuda kaldırmıştım. birde ne görsem sağ taraftaki amatrisör vidası ile somun arasında 1 parmak eninde boşluk var eğer biraz daha geç fark etsem ne olurdu...!!!
    aman diyeyim kendi kontrollerinizi aksatmayın...
    yaşamam için, motor sürmem lazım. motor sürmem içinse yaşamam!!!

  14. #1194
    ARBETUS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mart 2006
    Şehir
    Gebze\Kocaeli
    Motosikleti
    '93 Kawasaki EN 500 Vulcan
    yaw arkadaşlar bişey sorucam burdaki servis söyledi. bu üzerindeki markaları söküyoruz diye bazı servisler pürüz çıkarıyormuş doğru mu? ben çataldaki mondial yazısını da söktüm.
    '04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS

  15. #1195
    benkaan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Eylül 2005
    Şehir
    canım mersin'im
    Motosikleti
    250 mct
    bende söktüm ama bana kimse bişi demedi. deponun üstündekinide söktüm çünki çok dandik. eğer ben sökmeseydim kendi düşecekti ve bu sefer yok m ara yok tümünü ara yok tam üstüne yapıştır boya solmuş...!!!
    uğraşamam bide deri kaplattım depoyu oh mis gibi
    yaşamam için, motor sürmem lazım. motor sürmem içinse yaşamam!!!

  16. #1196
    ARBETUS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mart 2006
    Şehir
    Gebze\Kocaeli
    Motosikleti
    '93 Kawasaki EN 500 Vulcan
    ben de deri kaplatmayı düşünüyorum koltuk döşemelerini de değiştiricem.
    dün itibariyle motorum 550 km oldu artık ilk bakım zamanı geldi sevpa castrol marka yağ kullanıyormuş. litresi 20 ytl dedi 2 litre kullanılıyormuş yani 40 ytl bu fiyat normal mi? bir de tanesi 7.5 ytl den 2 tene de bosch marka buji almak istiyorum


    dayılarım hem motorcu hemde koltuk döşemecisi olduğu için çok şanslıyım bakımdan sonra arka kotuğu ve CC barın üzerinde çalışma yapıcaklar farklı renk de hakiki deri yapmayı düşünüyorlar. motorcu bir abinin döşeme atölyesinde timsah derisi gibi işlenmiş hakiki deri buldum artarsa onla kaplayacaz koldukları sünger olarak ismini söylemişler di ama unuttum görünüm olarak suntaya benziyor ama çok sert bir sünger. artçı artık çok rahat edicek.


    bir de egzostları açtıran arkadaşlar bu işi kaç kmde yaptı? ben ilk etapta bir kaç delik açmayı düşünüyorum ya da delikleri birleştirerek arka deliği genişletmeyi düşünüyorum şu anki sesi zaten tatmin ediyor beni.
    '04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS

  17. #1197
    benkaan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Eylül 2005
    Şehir
    canım mersin'im
    Motosikleti
    250 mct
    ben yağ değişimine 20-25 falan veriyorum bana biraz fazla geldi ama diğer arkadaşlar ne der bilemem.
    deri kaplatmanı öneririm motor çok daha güzel gözüküyor.depo üstü,elcikler ve sosis çanta deri bende.ama ben yan çantayı ellemedim.böylesi bence daha iyi. deri çok kullanışlı değil (bence)
    önde de cam var artık hafif filimli gibi ama çok koyu değil. koruma demiri için aklım hala karışık.cc bardan vazgeçtim.bi mct de siyah çanta gördüm.şu bisanların çantasından.çok ama çok hoşuma gitti.sanırım ondan yapıcam.içinede sağlam bağlantı için kalın sac. işte ozaman siz görün benim motoru
    hoş daha hiç resmini eklemedim buraya. şu çantayıda hallediim ondan sonra
    ben 3000 km de iken egsozun 2 şer susturucusunun söktüm.kim dedi hatırlamıyorum ama 5000km de çıkar dedi.ben dayanamadım.ama çok memnunum. eğer 1 delik açarsan hiç bişey değişmez. eğer şuan sesi hoşuna gidiyorsa birde susturucusu çıkartılmışını dinle. ama unutma sadece 1 er tane çıkarılacak. aşırısı uzun yolda kötü oluyor.
    yaşamam için, motor sürmem lazım. motor sürmem içinse yaşamam!!!

  18. #1198
    ARBETUS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mart 2006
    Şehir
    Gebze\Kocaeli
    Motosikleti
    '93 Kawasaki EN 500 Vulcan
    castrol ün yüksek performanslı yağını kullanıyoruz dedi senin kullandığın yağ nedir. olmazsa dışardan alayım diyorum. bir problem olmaz herhalde.

    yan çantaların kapaklarının yanda olması biraz kullanılabilirliğini azaltıyor bana göre. orijinal demirine tam oturan bir çanta buldum ben aslında onu takıcam ilerde. egsozta ard arda delikler açıp sonra onları birleştirerek çıkarttıktan sonra ortada duran boru ilk susturucu mu, onu mu sökmek gerekiyor?
    '04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS

  19. #1199

    Üyelik
    05 Ekim 2006
    herkes bir şeyler yazmış ama fiyatını yazan yok.acaba bu motorun fiyatını bilen var mı?

  20. #1200
    ARBETUS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mart 2006
    Şehir
    Gebze\Kocaeli
    Motosikleti
    '93 Kawasaki EN 500 Vulcan
    hemen açıklayayım sanırımbu forumda en son alan bendim

    motorun satış fiyatı 3550 ytl,
    plakayı da bayi çıkaracaksa 200 ytl gibi bir bedel alıyor. 3750 ytl ediyor (sevpa nın verdiği fiyat pazarlık yapılmadan alınmıştır.)

    ancak peşin alırsan ve sıkı pazarlıkçıysan indirim payı var elbette.

    ben motoru 3400 ytl ye aldım

    plaka işleri ile uğraşmak istemediğim için 200 ytl plaka masrafı verdim yani toplamda peşin 3600 ytl verdim.
    '04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 15 kullanıcı var. (0 üye ve 15 misafir)

Bu Konudaki Etiketler