Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Mondial 250 Mct Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1001
    tekno - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2006
    Şehir
    Karşıyaka
    Motosikleti
    Mct 250 Kurtuldum, Cfb 150,Nc 700x
    Alıntı metemen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    benimmakina ise uzun bir düzlükte ancak 130 km görüyor ama stndart ivmelende 120 km ile gidebiliyor


    ancak 80 km hız ile makina sanki yağ gibi akıyor kıpraşım yok risk az hakimiyet tam yakıt tasarruflu


    1 depo ile 120 km sürat yaparsam 300 km

    1 depo ile 80 hız yaparsam 340 km gidiyir aradaki muazzam farka bakarmısınız
    Selam Metemen nasılsın?

    Uzun zaman sonra seni aramızda görmek güzel.

    Bende dediğin gibi 80 km yi aşmıyorum genellikle.Gerçekten bu motorlar için ideal hız sınır 70-80 km arası.Yakıt ise bende biraz daha az sanki.Full den full e20 Ytl benzin 165-170 km arası değişiyor,Ancak bu km nin yarısından fazlası 2 kişi ya arkadaşım oluyor ya da eşim.

    Bir fark var benim küçük olan arka dişlinin diş sayısı 31.Gerçekten 4-5 vites arası bayağ uzadı.

    Hoşçakal


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #1002
    alikiranbaskesen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Temmuz 2005
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Mondial 250 MCT
    Merhaba Arkadaşlar.
    Geçen cuma günü İstanbul'dan Bolu'ya gittim. Hiç mola vermeden 315 km. gittim. Afedersiniz bazı taraflarımı hissetmiyordum. Üstelik motorum şu anda 8000'de. Yalnız burada vurgu yapmak istediğim mevzu yakıt olayı. Normalde şehir içinde 40YTL'ye 300km yol yedek depo dahil (tık bittiği km'dir) gidiyor. Ancak ortalama 80-90 ile Bolu'ya gittiğimde 315km olmasına rağmen yedeğe düşmedim. Sonra gidip benzin aldım ve resmen dumur oldum. 40 liraya 300km giden bizim canavar 315km'yi tam 32 liraya gitmiş. Muazzam bi rakam. Yani gitsem 400km'de bitecekti benzin. Yalnız dönüşüm hüsran oldu. Öncelikle motorum 120'yi hiç geçmedi. Tabii rüzgar vardı ama olsun. Geçmeliydi. Ardından 250km sonra yedeğe düştü. Yani şehir içi gibi yaktı ortalama. Arka dişli işini bende ciddi olarak düşünüyorum.

    Buradan uzun yol düşünen tüm arkadaşlara tek tavsiyem 80-90 ile giderken titreşim yapıyormu ona baksınlar yapıyorsa bunu halletmeden yola çıkmasınlar.
    forum.pclabs.gen.tr

  3. #1003
    motti60 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Nisan 2006
    selamlar arkadaşlar,
    bu gün motorla akşam işe gideyim dedim gerçi scooterla düştükten sonra yağmurdan, çamurdan, sudan korkar olmuştum.Hafifden çiseliyordu hava ama haliç köprüsünde bir afat bir yamur of of of tabiri caizse tam anlamıyla donuma kadar islandım ama yağmurda kullanmaktanda acayip zevk aldım.100 km kadarda çıktım ne kayma ne savrılma arka lastiği değişmişti benim motorun duro marka yol tutuşunu çok beğendim.
    geçen yazımda modifiye işinden bahsetmiştim ben bu kışı sırf bu iş için kullanacağım yaza deli bi motorla başlamak istiyorum ilgilenen arkadaşlar olursa beraber de yapabiliriz.Geçen iş çıkışında aykona uğrayıp redalin dediğim parçalarını sordum işte fiyatlar;
    -motor koruma :85 ytl
    -ön jant :225 ytl
    -arka jant :178 ytl
    -t direksiyon :30 ytl
    -ayak basamakları :80 ytl
    -arka çamurluk :103 ytl
    -sl 150 ön cam : 60-80 ytl (tam emin değilim regal topiğinde okumuştum)
    motorların kasasını inceledim biribir aynı diyebilirim, t direksiyondan vazgeçtim ön camın iyi durmayacağını güşünüyorum ön camı sl 150 ninkini düşünüyorum aykonda dediklerine göre o ön camı fuarda ilk regal üzerinde onlar getirmiş sonra kiweey kullanmış
    arkadaşlar motorun rengini değiştirsem bana bunun maliyeti ne olur yasal açıdan bendeki gri air-burs muydu neydi öle bişeyler yaptırmak istiyorum yukarıdaki custom tam benim tarzm ama ön maşayı nasıl uzatacaz onu bilemiyorum, şimdilik bukadar görüşmek üzere sağlıcakla kalın bye bye.

  4. #1004
    NickMenza - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ağustos 2006
    Şehir
    Bakırköy/İstanbul
    Motosikleti
    Mct 250
    Selamlar arkadaşlar, benim sorunum motorum çalışmıyor sabah işe geldim gayet güzel bir sorun yoktu aksam gidicektim ki motor çalışmadı.. Neler yapabilirim fikirleri olanlar solerse sevinirim..

    Not: Benzin var, Emniyet açık, Benzin kilidi açık, jiklede olması gereken konumda, Kontak açık :D

  5. #1005
    benkaan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Eylül 2005
    Şehir
    canım mersin'im
    Motosikleti
    250 mct
    bujilerinde sorun olabilirmi ?
    yaşamam için, motor sürmem lazım. motor sürmem içinse yaşamam!!!

  6. #1006
    NickMenza - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ağustos 2006
    Şehir
    Bakırköy/İstanbul
    Motosikleti
    Mct 250
    Benim çok tecrübem yok olabilir belki.. ama tam olarak neresinde nasıl bakarım detaylı bilgi verebilirmisn ? bu arada motor 165 Km de daha

  7. #1007
    benkaan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Eylül 2005
    Şehir
    canım mersin'im
    Motosikleti
    250 mct
    daha sıfır yani bujileri sök.yerine kaliteli buji tak.mesela bosch hayli iyidir. ama söküp takamayacaksan git birçift buji al ve bi arkadaşına taktır.
    yaşamam için, motor sürmem lazım. motor sürmem içinse yaşamam!!!

  8. #1008
    Özer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mayıs 2006
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    V STROM DL 650 Esmeralda
    Merhaba benkaan kardeş,

    Aynı sorun bendede var ve dediğin gibi, Adamı çıldırtıyor o zırlama
    Fakat Anahtar deliğine ( üstteki kapakçığa ) sıkacağın Japon yapıştırıcı Anahtarın dönmesini engellemeyacekmi?

    bence birdaha kontrol etmek gerek

    Selamlar
    Özer


    Alıntı benkaan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    şu deponun anahtar deliği çok zınlıyo.çıldırtacak beni. elimle hafif dokunuyorum geçiyor ama kesin çözüm? bi arkadaş yapıştırdığını anlatmıştı. dağıtırda geri toplayamazsam diye korkuyorum!!! acaba üstten 1-2 damla japon atsam bi zarar veririmi.( deliğin yan tarafına tabii deliğe değil )

  9. #1009
    benkaan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Eylül 2005
    Şehir
    canım mersin'im
    Motosikleti
    250 mct
    vallahi sinirden beton dökesim geliyor özer
    sünger koymayı denicem umarım olur...
    yaşamam için, motor sürmem lazım. motor sürmem içinse yaşamam!!!

  10. #1010
    Özer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mayıs 2006
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    V STROM DL 650 Esmeralda
    Evet kardeşler,

    MCT 250nin üstündeki Aluminyum Jantların aynısını nerede bulabiliriz fikri olan ya da bilen varmı

    BU jantlardan takmak isityorum

    Selamlar,
    Özer

    Alıntı VampiReCRoW adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    evet millet bahsettiğim customlardan biri budur
    başka bir tane custom ve ahanda buda alaşım jantlı olan broşür resmi

    Bu haftasonu ilk işim kapağı dağıtmak ve gerekeni yapmak.
    Dağıtılabiliyorsa, Çözümde kesindir! Bben açıkcası açılıp açılmayacağını hiç kontrol etmemiştim.
    yalnız sünger takacaksan, Benzine dayanıklı türünden olmalı! bak bakalım belkide farklı bir uygulama olabilir ve daha kalıcıda.


    Selam
    Özer

    Alıntı benkaan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    vallahi sinirden beton dökesim geliyor özer
    sünger koymayı denicem umarım olur...

  11. #1011
    benkaan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Eylül 2005
    Şehir
    canım mersin'im
    Motosikleti
    250 mct
    forumda sünger koyan bir iki kişi var.zaten çok ince bi parça koyabilecek yer var.jantlar güzel
    yaşamam için, motor sürmem lazım. motor sürmem içinse yaşamam!!!

  12. #1012
    exile - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Haziran 2006
    Şehir
    Edirne / İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBF 150
    motor çalışmıyorsa, ayaklığa bak derim, olmadı koltugu sök altında 3lü bi soket var onu çıkar bide öyle çalıştırmayı dene

  13. #1013
    metemen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mart 2005
    Şehir
    BEYLİKDÜZÜ/İST
    Motosikleti
    MONDİ 250 MCT
    Alıntı NickMenza adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selamlar arkadaşlar, benim sorunum motorum çalışmıyor sabah işe geldim gayet güzel bir sorun yoktu aksam gidicektim ki motor çalışmadı.. Neler yapabilirim fikirleri olanlar solerse sevinirim..

    Not: Benzin var, Emniyet açık, Benzin kilidi açık, jiklede olması gereken konumda, Kontak açık :D


    mutlakabir sorun var ama açıklaman yeterli değil

    öncelikle marş basıyormu




    forumda geriye doğru bi bakın bi arkadaş zırıldama işini resimli halletmiş demek oluyorki arkadaşlarım forumu tam takip etmiyor galiba

    Alıntı tekno adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selam Metemen nasılsın?

    Uzun zaman sonra seni aramızda görmek güzel.

    Bende dediğin gibi 80 km yi aşmıyorum genellikle.Gerçekten bu motorlar için ideal hız sınır 70-80 km arası.Yakıt ise bende biraz daha az sanki.Full den full e20 Ytl benzin 165-170 km arası değişiyor,Ancak bu km nin yarısından fazlası 2 kişi ya arkadaşım oluyor ya da eşim.

    Bir fark var benim küçük olan arka dişlinin diş sayısı 31.Gerçekten 4-5 vites arası bayağ uzadı.

    Hoşçakal



    merhaba tekno senden bi ricam var şu dişliden 1 tane bana kargo yapabilirmisin
    ...tın tın giderim abi....

  14. #1014
    NickMenza - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ağustos 2006
    Şehir
    Bakırköy/İstanbul
    Motosikleti
    Mct 250
    marş basıyor..Ama bir turlu calıstıramadım.. Buji tam olarak nerde kalıor nasıl cıkartılır

  15. #1015
    metemen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mart 2005
    Şehir
    BEYLİKDÜZÜ/İST
    Motosikleti
    MONDİ 250 MCT
    buji şöyle değişir


    [IMG][/IMG]
    ...tın tın giderim abi....

  16. #1016
    NickMenza - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ağustos 2006
    Şehir
    Bakırköy/İstanbul
    Motosikleti
    Mct 250
    Çok teşekkür ederim

  17. #1017
    tuncayguler14 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ağustos 2006
    Şehir
    Bolu
    Motosikleti
    cbr 125r
    metemen senden ricam olacak ya motorun kaç km de ve memnunmusun bi yazarmısın sana 250 mct mi? yoksa 2. el temiz honda cbr 125r mi?diye sorsam cevabın ne olur.çünki ikisi de benim tarzım olabilir ne dersin???

  18. #1018
    metemen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mart 2005
    Şehir
    BEYLİKDÜZÜ/İST
    Motosikleti
    MONDİ 250 MCT
    Alıntı tuncayguler14 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    metemen senden ricam olacak ya motorun kaç km de ve memnunmusun bi yazarmısın sana 250 mct mi? yoksa 2. el temiz honda cbr 125r mi?diye sorsam cevabın ne olur.çünki ikisi de benim tarzım olabilir ne dersin???

    ister honda olsun istersen bilmem hangimarka öncelikler sürüş tarzını belirlemelisin

    tabii mct 250 cc çift piston ve 21 hp güç üretmasiyle daha mantıklı ama bu makina asla sürat için yağılmamıştır bu makinalarda amaç gezintidir iş böyle olunca mct her zman ön plana çıkar



    1,5 ay evvel beylikdüzü tatiya yokuşnda artçımla beraber cbr 125 e fark attığımıda belirtmek isterim



    benim makina 12.000 geldi tek kullanıcısıda benim asla pişman değilim 1-2 ufak tefek sorun harici çok ufak sorunlar çok memnunum oturaklı makşna asla yormaz diğer kullanıcılar vibrasyondan bahsediyor halbuki motor bloğunu şasiye bağlayan bağlantı somunlarına ek birer conta koysalar bak vibrasyon kalıyormu
    vibrasyon neden olur;

    yüksek devirlerde güç üretirken mutlaka hetr makina bunu yapar ama çözümsüz değildir demekki devir azalmalıki vibrasyon düşsün buda conta ve arka dişlinin küçültülmesi ile mümkündür
    ...tın tın giderim abi....

  19. #1019
    tuncayguler14 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ağustos 2006
    Şehir
    Bolu
    Motosikleti
    cbr 125r
    canım kardeşim eyvallah çok saol bende bu şekilde düşünüyorum zaten aklımı bulandırıyo bazı konuşmalar onun için kararsız kalıyorum,hem cbr çok cılız duruyo tip olarak kıyaslanamaz farkındayım,
    ellerine sağlık...

  20. #1020
    metemen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mart 2005
    Şehir
    BEYLİKDÜZÜ/İST
    Motosikleti
    MONDİ 250 MCT
    Alıntı k@os adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bölüm 1 :

    arkadaşlar motosiklerlerinde ses sorunu yaşayanlar için, yani sadece 250 cc lik bi motorun sesini ve rüzgarla dansını duyamıyorum diyenler...bu bilgiler sizin için, bu birinci bölüm ikinci bölümüde anlatacağım..
    bu arada o çınlayan deliklere silikon sıktım...buradaki küçük toplar ne işe yarar onu bilmiyorum..


    Bölüm 2
    Buda depomuzun üstten görünüşü deponun her iki kısmında bulunan alaşımlı kısımlar var ikişer vidaları var, bir de bunları üstte çatala yakın kısımda birleştiren alyanla açılabilen bi vida daha var, resimde anlatıım tüm detayları, bunları yaparsanız ses kesilir tamamen.. umarım yararlı olmuştur..


    işte çınlama çözüm
    ...tın tın giderim abi....


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 8 kullanıcı var. (0 üye ve 8 misafir)

Bu Konudaki Etiketler