Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Mondial 250 Mct Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #981
    motti60 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Nisan 2006
    slm arkadaşlar,

    hiç aklımda yokken bir mct sahibi oldum bende motti diye çin işi bir maxiscooter vardı, ufak bir arızadan dolayı yolum üzerindeki temirciye uğradım derken konu takas edelimmiye geldi, daha önce vitesli motor kullanmadığım için tereddüt ettim ama insan gerçek bir motorda kullanmak istiyo aldım motoru iyi tanıdığım bir mondial ustasına götürdüm biraz hırpalanmış bir motor 12000km de neyse bindi bizim usta test etti motor sağlam dedi ama yüksek vitesde debriyaj sanki kaçırıyor gibi dedi çok önemli değil eğer fiyat konusunda anlaşabilirsen değiştir kaçırma dedi.Eee ondanda desturu aldıktan sonra bende değiştirdim motorları, aslında benim scooterdan kurtulmak için yapmıştım işin başında takas olayını ama aldıktan sonra hanımla bi tur atalım derken soluğu Tekirdağ/kumbağda aldık maşşallah canavar gibi alet.Tabi biz yola tekirdağ'a
    gitmek için çıkmadığımızdan nazi kaskları ve güneş gözlükleri ile yola çıktık eve geldiğimde gözlerim çarşamba çanağına dönmüştü bu iş scooterdaki gibi olmuyormuş rüzgar şamarını acımadan koyyo valla ii ders oldu bana.
    Bir haftadır işe gidip geliyorum motorla keyfime diyecek yok 2 gün önce yağını değiştirdim bide benzin musluğunu değiştirdim, hiç bir sorunum yokken nazarmı ettim ne dün ve bu gün e-5 de giderken birden stop etti zar zor sağa çekebildim hatta 2. gün sağa bile çekemedim çok tehlikeli oldu, motoru çalıştırdım ama vitese attığımda stop etti tekrar boşa aldım çalıştı vitese aldığımda yine stop etti, o an ayaklık aklıma geldi açtım kapadım tekrar denedim çalıştı ve hareket edebildi.Acaba sorun ayak müşüründemidir yoksa şanzımandanmı kaynaklanıyordur 5 vitesde 100-110 la giderken oldu ikiside birden stop ediyo ve o anda yeşil vites boş düğmeside yanıyo anlamadım gitti.
    Motorunu modifiye etmek isteyen arkadaşlar varsa görüşelim ben motoruma birtakım modifiye düşünüyorum ilk olarak aküyüde kapatan sağ sol kapakları kromaj yaptırmak istiyorum daha önce yaptıran varsa bilgi verirse sevinirim ben ufakbir araştırma yaptım eğer abs denen plastiktense oluyormuş ama abs mi bilmiyorum bide ön ve arka jantları regalimki ile değiştireceğim tam uyuyo, ön cam sl 150 ninkini düşünüyorum motor koruma demiri ve arka çamurluğuda redalden temin edeceğim.Neyse konuyu baya bi uzattım artık aranızdayım eğer mct ailesine benide alırsanız tabii bu arada Şirinevlerde oturuyorum bu çevredeki arkadaşlarla tanışmak isterim.
    sevgilerle kalın, rüzgarınız bol olsun...


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #982

    Üyelik
    21 Temmuz 2006
    Alıntı 1100GLS adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ön cam bizde var.

    0216 4412397
    Bana bu camın resimlerini gösterebilirmisiniz. Bide arka küçük dişli varmı acaba bize 3 adet lazım.

  3. #983
    red - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mayıs 2006
    Motosikleti
    mondial 250 mct (metal fırtına)
    motti aramıza hosgeldin düsündügün modigiyeler gayet güzel ben sadece jantları degistirmeyi düsünüyorum keeway ss ile aynı boyutları baktım ... ama nereden bulacagız jantları maliyeti ne olacak

    sen bu konu hakkında bilgi einirsen bana da haber ver... hatta mondialın kitapcıgında jantlar celik gözüküyor adama sordum bu model var mı diye
    yok dedi ilk basta öyle üretildi sonra agır oldugu için kaldırıkdı dedi...

    koruma demiri içinse mct için güzel ve saglan bir model var cogu arkadasda aynı model var bende ondan buldum ama istanbulda nrede var bilmiyorum...

    yolunuz acık olsun arkadaslar...

  4. #984

    Üyelik
    21 Temmuz 2006
    Alıntı tekno adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selam

    Öncelikle motorunun sibop ayarlarını kontrol et,Olmadı karburatörlerin senkron ayarlarını kontrol ettir.Sorunun bitecektir.

    Ama hala hız yapmak istiyorsan arka dişliyi değiştirmeni tavsiye ederim.Ancak o zaman 4 ve5. vites arasındaki farkı ciddi biçimde anlayabilirsin.

    Mesala benim motorum hemen 120 km buluyor ama bu motorlarda hızı hiç tavsiye etmem.Bunu sana tabiri caiz ise tam anlamı ile bir hız manyağı olarak yazıyorum.


    Saygılar

    Evet. 5000 KM den sonra muhakkak SUBAP ayarı gerekli. Bu makinalar enson 7000/DK devir çeviren aletler ve çift karburator olduğundan son devire çok çabuk ulaşıyorlar. Arka dişli küçültülerek yakıt düşürülüyor ve son sürat 160km ye kadar bulabiliyor. Yaptığım araştırmalara göre tabi. Bendeki mct250 20.000km devirmiş bir alet ve standart dişlisi ile 130 KM görüyor yakıtıda diğer arkadaşların dediği gibi çok değil 100km de 2,5/3 litre yakıyor. Vibrasyon ise 115 KM de yapıyor sadece 120 ye gelince kesiliyor.

    Burdan servislere sesleniyorum MCT lere küçük arka dişli olayını hemen halletsinle. Çünki TR de çok sayıda MCT250 var ve bu insanların daha az yakıt ve 100km ile giderken daha az devir ile makinalarını yormamaları için küçük dişli şart. Bu dişliden banada 3 adet lazım.

  5. #985
    exile - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Haziran 2006
    Şehir
    Edirne / İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBF 150
    warlock önerin için çok teşşekkur ederim, evet arkadaşlar arka dişli nerden bulcas?? yardım lutfen..

  6. #986
    tekno - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2006
    Şehir
    Karşıyaka
    Motosikleti
    Mct 250 Kurtuldum, Cfb 150,Nc 700x
    Alıntı exile adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    warlock önerin için çok teşşekkur ederim, evet arkadaşlar arka dişli nerden bulcas?? yardım lutfen..
    İsteyen arkadaşlara küçük arka dişli gönderebilirim.Ancak önümüzdeki hafta.

    Selamlar

  7. #987
    red - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mayıs 2006
    Motosikleti
    mondial 250 mct (metal fırtına)
    warlock senin motor mct 250 degil galiba eger öyleyse masallah burada en iyi performans senin motorda sanırım... 130 vın vın... benim motorum 1200km de 110 anca... bende disliyi degistiricem dislide buldum taktırma hariç fiyatı 10 ytl... ben bugun motorumla anadolu turuna cıkıyorum .. konya ,nigde ,nevsehir, ürgüp,göreme,avanos, kapadokya...

    bakalım mct nin uzun yol performansı nasıl...

    yolunuz acık olsun arkadaslar...

  8. #988
    metemen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mart 2005
    Şehir
    BEYLİKDÜZÜ/İST
    Motosikleti
    MONDİ 250 MCT
    [IMG][/IMG]




    lm : 12.000 de motor
    ...tın tın giderim abi....

  9. #989
    VampiReCRoW - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Mart 2006
    Şehir
    İZMİR
    Motosikleti
    [Kanuni TIGER (AYı) : Mondial 250mct (KuZGuN)] şu aN ==> Suzuki GS500E (TuğLa)
    sLm motor sevdalısı kardeşlerim
    bir süre önce ilk motoruma kavuşma planları yaparken bir mct almak üzereydim motor satılınca alamamıştım o arada bir kanuni tiger denk geldi onu aldım ve 2 -3 hafta önce kaza yaptım. şu anda yeni bir motorum var nasipse yarın bakımdan çıkacak ve o siyah bir 250 mct aklımda hala ilk yapmayı planladığım modifiyeler var ama imkanım yok :( neyse imkanlar dahilinde biraz şekil yapacağız artık. modifiye sonuçlarına görede adını muhtemelen ya The CRoW koyarım yada RaVeN belki de VeNoM lakin 'KuZGuN' da olabilir kuvvetli ihtimal hiç olmazsa TüRkçe.ayrıca red ve motti kardeşlerim ilk sayfalarda bir yerlerde benim düşündüğüm modifiyeler var bir göz atarsanız belki düşüncelerinize katkım olur ayrıca çelik jant olayına gelince mondial 2006 model olanları alaşım jant ile piyasaya sokacaktı neden yapmadı bilmiyorum ama bir kısım kullanıcılar mutlaka görmüştür alaşım jantlı olan broşürleri, isteyene hemen bir tane bilg. kayıtlı alaşım jantlı broşür resmi yollayabilirim. ayrıca bu motorun başka bir ülkeyede çıkışı var ve o da bahsettiğim jantla çıkıyor yani benim şahsi düşüncem odur ki mondial fabrikayla bir telefon konuşması yaparsak belki ellerinde denemek için getirilmiş alaşım jantlardan mutlaka vardır. yoksa da belki sipariş yoluyla getirebilirler ve evet jantlar regal raptorun aynısı.bunun dışında elimde bir kaç tane custom olarak elden geçmiş mct resmi var onlarıda paylaşabilirim çok güzel olmuşlar yaaauu.bir kaç tane de hoş duracak ışıklı felan bişiler buldum onlarıda linkleyebilirim.
    neyse çok konuştum artık siyah bir mct ile bende tekrar aranızdayım
    herkese iyi kazasız belasız keyifli sürüşler

    KaNayaN dizLeRim üzeRiNde KADERİMİ kabuLLeNdim...

  10. #990
    benkaan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Eylül 2005
    Şehir
    canım mersin'im
    Motosikleti
    250 mct
    koruma demiri için çizim arıyorum elinde olan varsa ve paylaşırsa sevinirim
    yaşamam için, motor sürmem lazım. motor sürmem içinse yaşamam!!!

  11. #991
    metemen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mart 2005
    Şehir
    BEYLİKDÜZÜ/İST
    Motosikleti
    MONDİ 250 MCT
    koruma demirleri içinde en çok tiger 250 ye takılanı seviyorum o kadar tok duruyorki bi inceleyin isterseniz
    ...tın tın giderim abi....

  12. #992
    VampiReCRoW - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Mart 2006
    Şehir
    İZMİR
    Motosikleti
    [Kanuni TIGER (AYı) : Mondial 250mct (KuZGuN)] şu aN ==> Suzuki GS500E (TuğLa)
    evet millet bahsettiğim customlardan biri budur




    bunnarda sisbar sökülü



    başka bir tane custom ve ahanda buda alaşım jantlı olan broşür resmi


    KaNayaN dizLeRim üzeRiNde KADERİMİ kabuLLeNdim...

  13. #993
    metemen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mart 2005
    Şehir
    BEYLİKDÜZÜ/İST
    Motosikleti
    MONDİ 250 MCT
    vallahi biraz önce bende bunlara gözatıyordum
    ...tın tın giderim abi....

  14. #994
    VampiReCRoW - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Mart 2006
    Şehir
    İZMİR
    Motosikleti
    [Kanuni TIGER (AYı) : Mondial 250mct (KuZGuN)] şu aN ==> Suzuki GS500E (TuğLa)

    KaNayaN dizLeRim üzeRiNde KADERİMİ kabuLLeNdim...

  15. #995
    metemen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mart 2005
    Şehir
    BEYLİKDÜZÜ/İST
    Motosikleti
    MONDİ 250 MCT
    farlar iyiben 3-4 ay önce bi çift taktırdım 10 ytl ye
    ...tın tın giderim abi....

  16. #996
    benkaan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Eylül 2005
    Şehir
    canım mersin'im
    Motosikleti
    250 mct
    Alıntı metemen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    koruma demirleri içinde en çok tiger 250 ye takılanı seviyorum o kadar tok duruyorki bi inceleyin isterseniz
    bizim motorlara uyuyormu? biliyorsunuz bizimkilerin şasesi farklı.varsa bir resim rica etsem.
    yaşamam için, motor sürmem lazım. motor sürmem içinse yaşamam!!!

  17. #997
    metemen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mart 2005
    Şehir
    BEYLİKDÜZÜ/İST
    Motosikleti
    MONDİ 250 MCT
    vallahi uyup uymama konusunda birşey söylemek zor arge yapmak lazım
    ...tın tın giderim abi....

  18. #998
    benkaan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Eylül 2005
    Şehir
    canım mersin'im
    Motosikleti
    250 mct
    işte sorunda bu.bizimkiler 2 ye ayrılıyor. onun için özel yaptırmak gerekliymiş.tam uyanı yok
    yaşamam için, motor sürmem lazım. motor sürmem içinse yaşamam!!!

  19. #999

    Üyelik
    21 Temmuz 2006
    Alıntı red adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    warlock senin motor mct 250 degil galiba eger öyleyse masallah burada en iyi performans senin motorda sanırım... 130 vın vın... benim motorum 1200km de 110 anca... bende disliyi degistiricem dislide buldum taktırma hariç fiyatı 10 ytl... ben bugun motorumla anadolu turuna cıkıyorum .. konya ,nigde ,nevsehir, ürgüp,göreme,avanos, kapadokya...

    bakalım mct nin uzun yol performansı nasıl...

    yolunuz acık olsun arkadaslar...
    Arkadaşım benim makina 22.000Km devirdi seninkisi daha 1200km de ve daha RODAJ ı bitmemiş. SUBAB ayarı olmadan önce benimkisi anca 120km goruyordu rodajdan sonra 130 ve 135 basıyor aletler. Hatt benim bi arkadaşta siyah modelinden var ama sanırım onun 5. vites dişlisi benimkinden farklı adam la yan yana gidemiyoz o fabrika çıkış 140km yi geçiyor. Sna tavsiye 3000km yi devirmeden son devir kullanma makinayı SUBAB başlarını eğersin haberin olsun ben eğdim çünki.

  20. #1000
    metemen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mart 2005
    Şehir
    BEYLİKDÜZÜ/İST
    Motosikleti
    MONDİ 250 MCT
    benimmakina ise uzun bir düzlükte ancak 130 km görüyor ama stndart ivmelende 120 km ile gidebiliyor


    ancak 80 km hız ile makina sanki yağ gibi akıyor kıpraşım yok risk az hakimiyet tam yakıt tasarruflu


    1 depo ile 120 km sürat yaparsam 300 km

    1 depo ile 80 hız yaparsam 340 km gidiyir aradaki muazzam farka bakarmısınız
    ...tın tın giderim abi....


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 11 kullanıcı var. (0 üye ve 11 misafir)

Bu Konudaki Etiketler