Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Mondial 250 Mct Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #9521
    ANTHYPATHY - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Mart 2010
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    Honda VFR 800 nasipse olucak...
    Bahsettiğin kilometrenin çok altı. Ama il sıkıntı o değil şanzıman ömürleri kısa. 1. vites ve 2. vites özellikle 2. vites dişlisinde sıkıntı oluyor ortalama 14 15 bin km de. O kilometeredi bir motorsikleti önermem sana açıkçası.
    PM atarsan alacağın makina hakkında yardımcı olmaya çalışırım her ne kadar bende şu an olmasada MCT bir süre vardı.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #9522
    bpk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Nisan 2012
    Şehir
    Yalova
    Alıntı ANTHYPATHY adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bahsettiğin kilometrenin çok altı. Ama il sıkıntı o değil şanzıman ömürleri kısa. 1. vites ve 2. vites özellikle 2. vites dişlisinde sıkıntı oluyor ortalama 14 15 bin km de. O kilometeredi bir motorsikleti önermem sana açıkçası.
    PM atarsan alacağın makina hakkında yardımcı olmaya çalışırım her ne kadar bende şu an olmasada MCT bir süre vardı.
    özelden linkini attım size teşekkür ederim ilginiz için .
    Mustafa Kemal ATATÜRK .

  3. #9523
    _pLay_06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Haziran 2009
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    Honda CBR 250R - Citroen C5 SX PK
    Alıntı bpk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Saygılar sevgiler arkadaşlar bende aranıza katılmayı planlıyorum bütçemin el verdiği bir motor buldum ama km si biraz fazla 37000 de acaba bunların motor ömürleri kaç km arkadaşlar
    eger motorun size kardeş kalmaSINI ıstemıyorsanız bnce o motoru almayın

  4. #9524
    bpk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Nisan 2012
    Şehir
    Yalova
    Alıntı _pLay_06 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    eger motorun size kardeş kalmaSINI ıstemıyorsanız bnce o motoru almayın
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...7594820/detay/

    Arkadaşlar motor bu bakıpta fikirlerinizi söylerseniz sevinirim yarın görmeye gideceğim ben . Sizinde fikirleriniz önemli fikirleriniz doğrultusunda konuşurum sahibiyle artı olarak 1 yada 2 yaz kullanılacak zaten bu motor sonra yükseltmek amaçlı satılacak
    Mustafa Kemal ATATÜRK .

  5. #9525
    _pLay_06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Haziran 2009
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    Honda CBR 250R - Citroen C5 SX PK
    Alıntı bpk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...7594820/detay/

    Arkadaşlar motor bu bakıpta fikirlerinizi söylerseniz sevinirim yarın görmeye gideceğim ben . Sizinde fikirleriniz önemli fikirleriniz doğrultusunda konuşurum sahibiyle artı olarak 1 yada 2 yaz kullanılacak zaten bu motor sonra yükseltmek amaçlı satılacak
    bu motora 1500 vercen 1000lırada harcarsın 2500 olur bnce sen bu sewdadan vazgec km cok yuksek dedıgım gıbı bu motor sana kardes kalır. orta hallı 2 lastık alsan kafadan 300tl harcarsın dıye dusunuyorum

  6. #9526
    bpk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Nisan 2012
    Şehir
    Yalova
    Alıntı _pLay_06 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bu motora 1500 vercen 1000lırada harcarsın 2500 olur bnce sen bu sewdadan vazgec km cok yuksek dedıgım gıbı bu motor sana kardes kalır. orta hallı 2 lastık alsan kafadan 300tl harcarsın dıye dusunuyorum
    Motorun temiz olma ihtimali yok mu yani kesinlikle problemlimidir iyi bakılmış olsa bile
    Mustafa Kemal ATATÜRK .

  7. #9527
    _pLay_06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Haziran 2009
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    Honda CBR 250R - Citroen C5 SX PK
    Alıntı bpk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motorun temiz olma ihtimali yok mu yani kesinlikle problemlimidir iyi bakılmış olsa bile
    walla kotu dersın ıyı cıkar ıyı dersın kotu cıkar. cın malı motor sonucda ne oldugu bellı olmaz. ama ben senın yerınde olsam bu motora hıc elımı uzatmam.

  8. #9528
    fatih383838 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Kasım 2010
    Şehir
    kayseri
    Motosikleti
    hero puch :D
    Alıntı bpk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motorun temiz olma ihtimali yok mu yani kesinlikle problemlimidir iyi bakılmış olsa bile
    Kardeşim uzun süreli kullanacaksan tevsiye etmem. Ama şöyle bişey var acemiliği çıkarmak için yanlış bi motor emin ol temiz motorda alsan yine bu hale gelir. madem kısa süreli kullanacaksın anlayan biri ile git binsin baksın iyi derse 1000 lira veriyim de israr bayaa daha yok derse 1100 1150 1250 de 1250 den fazla verme 600 700 masraf yaparsın oda belki.. 2000 nede satarsın rektefe olmuş mct yi 2000 in üstüne zor satarsın. anca anlamayan adama satarsın oda bizlere yakışmaz.

  9. #9529
    bpk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Nisan 2012
    Şehir
    Yalova
    Alıntı _pLay_06 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    walla kotu dersın ıyı cıkar ıyı dersın kotu cıkar. cın malı motor sonucda ne oldugu bellı olmaz. ama ben senın yerınde olsam bu motora hıc elımı uzatmam.
    Haklı olabilirsin ama ben çok merak ettim yarın gidip bi bakacağım eğer ben çok anlamam ama gözüme bakımlı iyi görünürse bu işlerden anlayan yıllardır motor kullanan bi abimle gidicem yakından görmek sesini dinlemek daha farklı olur diye biliyorum
    Mustafa Kemal ATATÜRK .

  10. #9530
    İzmir İl Temsilcisi CEM. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Eylül 2010
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    Fazer 600 Ve Wr 125 R
    fiyatı biraz düşürmeye çalış kmsi gerçekten fazla bence bilir kişiyle degilde direk sen güvendigin motor tamircisine götür a-zye herşeyini sölesin ona göre al 2 gün sonra problem çıkarmasın ustaya verdigin emek ücreti haricinde mct parçaları gerçekten ucuz tek sevdigim yanı bu

  11. #9531
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    08 Nisan 2012
    Merhabalar arkadaşlar.Motor yağlarının üzerinde yazan o rakam ve harfler,yağın soğukta ve sıcakta gösterdikleri SAE viskozite derecesidir.
    Test derecesi 0 fahrenayt ile 210fahrenayt arasındadır.Celcius olarak yani bizim kullandığımız dereceye göre (-17.7c-98.88c)dir.

    -17 derecede 10 SAE derece viskozite
    98derecede 40 SAE derece viskozite

    10w/40 Burda yazan w harfine takılmayın o soğukta olduğunu göstermek içindir. İngilizce olarak kışın (winter) kısaltmasıdır.

  12. #9532
    fatih383838 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Kasım 2010
    Şehir
    kayseri
    Motosikleti
    hero puch :D
    arkadaşlar bu xenon olayı takımı 70 80 90 tl balans 20 tl ampul 15 tl almayı düşünüyorum ne dersiniz

  13. #9533
    Beycivan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Eylül 2007
    Şehir
    Bandırma-Balıkesir
    Motosikleti
    Honda Cbr 1100XX
    daha önceki soruma doğru cevabı motorcu haci(Nedim) kardeşimiz internetten yaptığı kes yapıştır yöntemiyle doğru cevabı vermiş. 10w/40s ibaresindeki w=winter(kış) s=summer(yaz) mevsimindeki uyumluluk derecesidir.aliço kardeşim bu motora ybr125-honda cgl-honda titan ve honda cbr125 balataları uyuyor monero xf 125 ramzey xf 125 balataları da uyuyor ancak şu var bu motorda vites başına bir balata ve toplamda 4 adet balata sacı var.balatalar ramzeye göre ince kaldığında ben 6 adet balata 5 adet sac koydum kendi ramzeyin debriyajından daha güzel vites geçişi yakalamıştım. ama git motorcuya sor " olurmu öyle şey " der. oysa bunu denemiş ve memnun kalmış biri olarak şu anda fabrikasından getirilemeyen debriyajlar için mükemmel bir çözümdür.arka fren balatası halen fabrikadan gelmiyor.çoğu kullanıcının sıkıntısı sürüyor servislerin eli kolu bağlı.püf noktası olarak geçmişte yazmışım ama yine yazayım bu debriyaj takılırken 4 farklı şekilde dizilişi var. kross enduro naked tarzı şeklinde de monte edilebilir.önemli olan balatalar değişince yağı da değiştirmek aradaki saçları muhakkak değiştirmek ve debriyajları takmadan bir akçam önce yanık yağın içinde bekletmek.bu sayede yağı emerek şişen balatalar daha kalın ve mukavemeti sağlam oluyor.saçlar değişmez ise balataların ömrü az olur ilk 1 ve 2 nci viteslerde sıyırma sık sık 2 nci viteste boşa geçme yada 3 ten gene 2 ye düşme hadisesi çıkar, bu konuda vitesten atma ve boşa düşme sıkıntısı yaşayan arkadaşların tamamına yakını bu nedenle şikayet etmektedirler.servislerin işgüzarlığı yüzünden bu motorların balataları zamanından önce aşınmakta yağın ömrü daha az kullanımla değişime ihtiyaç duymaktadır. far olayında da görsel olarak beğenmek size kalmış ama benim farım tamamen kırılınca yerine takmıştım hem demir bir tasa ve cam bir fara sahip.içerisine kendi farına uymayan h3 h4 tipi ampullerde takılabiliniyor. bpk kardeşim o motorun resimlerine baktım da ön çamurlukla oynanmış ön koruma demiri biraz sağa eğik yani bir yan yatma şüphesi içeriyor.görmek lazım temiz ise motorunu kaliteli bir ustaya baktır zaten ancak o para eder.hayırlı akşamlar.Naci abi senden halen ses selam alamadım abi merak ediyoruz.

  14. #9534
    İzmir İl Temsilcisi CEM. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Eylül 2010
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    Fazer 600 Ve Wr 125 R
    Alıntı Beycivan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    daha önceki soruma doğru cevabı motorcu haci(Nedim) kardeşimiz internetten yaptığı kes yapıştır yöntemiyle doğru cevabı vermiş. 10w/40s ibaresindeki w=winter(kış) s=summer(yaz) mevsimindeki uyumluluk derecesidir.aliço kardeşim bu motora ybr125-honda cgl-honda titan ve honda cbr125 balataları uyuyor monero xf 125 ramzey xf 125 balataları da uyuyor ancak şu var bu motorda vites başına bir balata ve toplamda 4 adet balata sacı var.balatalar ramzeye göre ince kaldığında ben 6 adet balata 5 adet sac koydum kendi ramzeyin debriyajından daha güzel vites geçişi yakalamıştım. ama git motorcuya sor " olurmu öyle şey " der. oysa bunu denemiş ve memnun kalmış biri olarak şu anda fabrikasından getirilemeyen debriyajlar için mükemmel bir çözümdür.arka fren balatası halen fabrikadan gelmiyor.çoğu kullanıcının sıkıntısı sürüyor servislerin eli kolu bağlı.püf noktası olarak geçmişte yazmışım ama yine yazayım bu debriyaj takılırken 4 farklı şekilde dizilişi var. kross enduro naked tarzı şeklinde de monte edilebilir.önemli olan balatalar değişince yağı da değiştirmek aradaki saçları muhakkak değiştirmek ve debriyajları takmadan bir akçam önce yanık yağın içinde bekletmek.bu sayede yağı emerek şişen balatalar daha kalın ve mukavemeti sağlam oluyor.saçlar değişmez ise balataların ömrü az olur ilk 1 ve 2 nci viteslerde sıyırma sık sık 2 nci viteste boşa geçme yada 3 ten gene 2 ye düşme hadisesi çıkar, bu konuda vitesten atma ve boşa düşme sıkıntısı yaşayan arkadaşların tamamına yakını bu nedenle şikayet etmektedirler.servislerin işgüzarlığı yüzünden bu motorların balataları zamanından önce aşınmakta yağın ömrü daha az kullanımla değişime ihtiyaç duymaktadır. far olayında da görsel olarak beğenmek size kalmış ama benim farım tamamen kırılınca yerine takmıştım hem demir bir tasa ve cam bir fara sahip.içerisine kendi farına uymayan h3 h4 tipi ampullerde takılabiliniyor. bpk kardeşim o motorun resimlerine baktım da ön çamurlukla oynanmış ön koruma demiri biraz sağa eğik yani bir yan yatma şüphesi içeriyor.görmek lazım temiz ise motorunu kaliteli bir ustaya baktır zaten ancak o para eder.hayırlı akşamlar.Naci abi senden halen ses selam alamadım abi merak ediyoruz.
    beycivan abi bilgisizligimden ötürü kusura bakma ama anlamadıgım noktalar var bu arka fren balatası her vites için ayrı ayrı kademe şeklindemi oluyor _? balataların degişmesinin motor yagıyla alakasını anlayamadım fren balatasıyla viteslerin alakasınıda anlıyamadım =/.. ben izmirde yaşıyorum burda arka fren balatasını bulmak mümkün 10 tl bi fiyat ile.beycivan abi vermiş oldugun bilgilerden ötürü teşekkür ederim =) motorcuhacı sanada tşk ederim ilgilendıgın için =)

  15. #9535
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    08 Nisan 2012
    Rica ederim Cem.Bu arada beycivan kardeş Nedim yazmış bana anlayamadım.Beni sanırım birisi ile karıştırıyorsunuz.Ben foruma katılalı 1 hafta oldu.Daha önce benim kullanıcı adı ile herhalde kullanan vardı.Yaz geldi.İzmir Narlıdere de motorcu arkadaşlar ile toplanıyoruz bu pazar.Hepinize güzel bir pazar diliyorum

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 08:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:41 ----------

    Mct 250 kullanan birisi olarak parçalar gerçekten ucuz.Ve heryerde parça bulmak mümkün.İnternet sitelerinde de parça satışı yapan firmalar var.

  16. #9536
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    14 Nisan 2012
    Teşekkürler Motorcuhaci abi.Verdiğin bilgiler sayesinde yağdaki w ile s harflerini ve değerlerini öğrendim.Hangi yağı tavsiye ediyorsun.Motorum Mct 250.Kilometresi 12400 de.

  17. #9537
    fatih383838 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Kasım 2010
    Şehir
    kayseri
    Motosikleti
    hero puch :D

  18. #9538
    Beycivan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Eylül 2007
    Şehir
    Bandırma-Balıkesir
    Motosikleti
    Honda Cbr 1100XX
    motorcuhacı ve sahin0606 kullanıcıları bu mesajım size.içimden bir ses sizin bu forumda uzun süre kalmayacağınızı söylüyor ikinizede ayrı ayrı mesaj attım sahin sen bugün üye oldun motorcu hacı sende 2 hafta önce. Birbirinizi destekler nitelikte bir kaç yerde yazışmalarınız var ikinizde birbirinizi yakınen tanıyorsunuz burda yalanla dolanla iş olmaz kardeşim girdiğin her yerde milletin motorunu yerden yere vurup habire honda apache diye motorları küçümsüyorsun. fatih siteden xenon far kitlerini inceledim ancak kaliteli olup olmadıkları hakkında birşey diyemem bir kaç kişi bu ucuz xeon yüzünden bobin sargılarını yaktı.yani dikkat et derim. şimdi bu debriyaj olayı ile fren balatası olayını bir kardeşim karıştırmış. Ben yinede özetlemek istedim. Bir motorun vites sayısı kaç ise o sayıda debriyaj balatası olur.ve her balatanın arasında ince bir sac olur.bu saclar her değişimde motorun yağı ile beraber değişmesi gerekir.motorcu bunu değiştirmedi ise balataların ömrü kısa vites geçişleri zor ve vitesten atma hadisesi olur.motor yağı çok yeni ise süzülerek kullanılabilir ama eski ise değişimi şarttır.biz eskiden motorun debriyaj ve fren balatalarını artık yanık yağda bir akşam bırakıp şişirir hem kalınlaşmasına neden olur hemde yağa doyarak motoru yağını absorte etmesine engel olurduk.bende ramzey 250 varken 6 balata takmıştım.ve çok memnun kalmıştım. Cem kardeşim kısaca olay bu balata derken debriyaj demek istedim.forumu takip etmekle iyi yapıyorsun İzmire inşallah yakında geleceğim görüşürüz ksmetse.

  19. #9539
    Beycivan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Eylül 2007
    Şehir
    Bandırma-Balıkesir
    Motosikleti
    Honda Cbr 1100XX
    http://www.motosiklet.net/forum/cokl...k-uyarisi.html
    değerlendirmesini arkadaşlara bırakıyorum.

  20. #9540
    İzmir İl Temsilcisi CEM. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Eylül 2010
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    Fazer 600 Ve Wr 125 R
    Alıntı Beycivan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    motorcuhacı ve sahin0606 kullanıcıları bu mesajım size.içimden bir ses sizin bu forumda uzun süre kalmayacağınızı söylüyor ikinizede ayrı ayrı mesaj attım sahin sen bugün üye oldun motorcu hacı sende 2 hafta önce. Birbirinizi destekler nitelikte bir kaç yerde yazışmalarınız var ikinizde birbirinizi yakınen tanıyorsunuz burda yalanla dolanla iş olmaz kardeşim girdiğin her yerde milletin motorunu yerden yere vurup habire honda apache diye motorları küçümsüyorsun. fatih siteden xenon far kitlerini inceledim ancak kaliteli olup olmadıkları hakkında birşey diyemem bir kaç kişi bu ucuz xeon yüzünden bobin sargılarını yaktı.yani dikkat et derim. şimdi bu debriyaj olayı ile fren balatası olayını bir kardeşim karıştırmış. Ben yinede özetlemek istedim. Bir motorun vites sayısı kaç ise o sayıda debriyaj balatası olur.ve her balatanın arasında ince bir sac olur.bu saclar her değişimde motorun yağı ile beraber değişmesi gerekir.motorcu bunu değiştirmedi ise balataların ömrü kısa vites geçişleri zor ve vitesten atma hadisesi olur.motor yağı çok yeni ise süzülerek kullanılabilir ama eski ise değişimi şarttır.biz eskiden motorun debriyaj ve fren balatalarını artık yanık yağda bir akşam bırakıp şişirir hem kalınlaşmasına neden olur hemde yağa doyarak motoru yağını absorte etmesine engel olurduk.bende ramzey 250 varken 6 balata takmıştım.ve çok memnun kalmıştım. Cem kardeşim kısaca olay bu balata derken debriyaj demek istedim.forumu takip etmekle iyi yapıyorsun İzmire inşallah yakında geleceğim görüşürüz ksmetse.
    Beycivan abi tekrardan aydıtlattıgın için teşekkür ederim sayende motora olan hevesim ögrendikçe artıyor .. abi mutlaka gelince görüşelim hatta havalar birazda sıcak iken gelirsen izmir-çandarlıda yazlıgımız var denizkeyfi balık olta faslı yaparız oraya davet ediyorum abi seni =) abi numaram budur senin gibi bilgili abilerimle tanışmaktan onur duyarım 0555 714 37 57 geldiginde araman yeterli saygılar =)


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 10 kullanıcı var. (0 üye ve 10 misafir)

Bu Konudaki Etiketler