Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Mondial 250 Mct Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #7601
    mototor - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Kasım 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    NC 750 X
    Alıntı cokkotuadam adlı üyeden alıntı Mesajı göster


    Senin sorununda benimkinin aynısı gibi duruyor ama ben 2 aydır çözmeye çalışıyorum sende yada bende bir gelişme olursa muhakkak birbirimizle iletişime geçelim
    bugun tamirciye goturdum motoru, yeni aku almaya gitmistim direkt, aku fiyatlarini falan sordum, sonra usta 'bi bakalim, belki sorun aku'de degildir' dedi. olcum falan yapti, aku normaldi, ama motor calisinca akuyu sarj etmiyordu, konjuktor'de sorun varmis, bozulmus. onu degistirdi, sorun halloldu. gercekten de az once eve gelirken motorun farlari hic yanmadigi kadar parlak yaniyordu.

    konjuktor 35tl'ydi, 15tl de servis ucreti aldi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #7602
    Beycivan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Eylül 2007
    Şehir
    Bandırma-Balıkesir
    Motosikleti
    Honda Cbr 1100XX
    Arka amortisör seviyesi eğer tek kişi ağırlıklı kulanıyorsanız 3 veya 4 te olabilir. Duruma göre sertleşmesini sağlayabilrsiniz bunu kendiniz de bir kişi yardımıyla da yapmanız mümkün ancak her iki ayarıda eşit tutun. Arka teker çukura girdiğinde fazla esneyerek yolda kaymaması için sert olması gerekir yumuşak amartisör giderek ilerleyen zamanlarda yayının esnekliğini ortadan kaldırır ve içindeki yağı da deforme eder. Sert olmasından yanayım. Motorun arkası biraz havaya kalıcaktır ancak yol tutuşu daha iyi ve virajlarda yan yatması daha verimli olucaktır. Bir kardeşimiz elektrik aksamı ile ilgili bir sıkıcı durumdan bahsetmiş. Şimdi bu elektrik kaçağı durumları motorda kritik bir hal alabiliyor ancak bu motorların elektrik tesisatları çok basit bir yapıya sahip. Marş motoru akü doluyken düzgün basarak motoru çalıştırıyorsa konjektürden veya şasedeki bir bağlantı kaçağından şüphelenmenizde fayda var. Sağ ve sol kumanda düğmelerinden bile bu kaçağı yapması mümkün şimdilik akü başından birisine devre yapıpakşam park ederken burdan kapatmayı deneyin en azından olay çözülenene kadar kısmı olarak hallolur. Tavsiyem motorculara değil işinin ehli oto elektrikçisine gitmenizdir. Hayırlı geceler.

  3. #7603

    Üyelik
    31 Ekim 2010
    Motosikleti
    mondial 250 mct
    ÇOKKOTUADAM VE DIGERLERI aynı sorun bendede var konjokturu kendım degıstırebılırmıyım bırısı tarıf edebılırmı bıde vurdurmayı kacıncı vıteste yapıosunuz bn 1de denıorum olmuor sorunumu çözen veya çözebilecek olan varsa lutfen ıletısıme gecelım.

  4. #7604

    Üyelik
    04 Eylül 2009
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    250 MCT
    Alıntı mr_hkn adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ÇOKKOTUADAM VE DIGERLERI aynı sorun bendede var konjokturu kendım degıstırebılırmıyım bırısı tarıf edebılırmı bıde vurdurmayı kacıncı vıteste yapıosunuz bn 1de denıorum olmuor sorunumu çözen veya çözebilecek olan varsa lutfen ıletısıme gecelım.
    Vurdurmayı ikinci viteste yapıyorum bu konuda resmen uzmanım 2 viteste yap motor soğuksa 3-4 kere tekrar ettirmek gerekiyor bu işlemi debriyajı sık koş bir anda bırak debriyajı dönme sesi duyar duymaz hemen sık debriyajı ve gaz ver. Dikkat edilecek hususlar koşarken yorulup motoru diğer tarafa düşürme. Motor çalışıncada elinden kaçırma bu kadar.

    Konjektör meselesinide aşağı inip kontrol ettim ben daha 270kmdeyken değişmiş. Çözüm olmamış yine.

  5. #7605
    mototor - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Kasım 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    NC 750 X
    Alıntı mr_hkn adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ÇOKKOTUADAM VE DIGERLERI aynı sorun bendede var konjokturu kendım degıstırebılırmıyım bırısı tarıf edebılırmı bıde vurdurmayı kacıncı vıteste yapıosunuz bn 1de denıorum olmuor sorunumu çözen veya çözebilecek olan varsa lutfen ıletısıme gecelım.
    usta yaparken izledim nasil degistirdigini, ben sahsen degistiremezdim, konjoktor akunun altinda, oralarda da baya bi kablo var girip cikan.

    ama bu islerden anliyorsaniz acarsiniz, akuyu yerinden cikarip eskisi nasilsa ayni sekilde baglayabilirsiniz.

    vurdurma da 1 viteste zor, 2'de yap, hatta 3'te daha rahat olur ama 3'e almak sorun dururken. tecrubeli arkadaslar daha dogru bilgi verebilirler.

  6. #7606
    korsanxxx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Mart 2010
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    Çeşitli motorlardan sonra Gölgeyele Titanic 20
    Alıntı cokkotuadam adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar 15gündür servise git gelle uğraşıyorum ve sorunum bir türlü tespit edilemedi aylardır. Durumu aşağıda mondiale attığım mailde detaylı olarak anlattım. Burada paylaşmamın sebebi servisimin motordaki problemi tespit edememesi sebebiyle artık garantiden söylediği ikinci akününde fabrikanın reddemesi sonucu iyice bezmiş durumdayım. Daha öncede buna benzer bir kaç kere daha sorum fakat nedense kimse yardımcı olmadı yada fikrini söylemedi. Sizden ricam fikirlerinizi söylemeniz ve benimde servise bi şekilde bunları iletip artık ona yardımcı olarak problemin çözümünü istiyorum. Bu arada motorun akü değerleri ölçüldüğünde değerlerin normal olduğunu söyledi. Marşa basıldığında yaklaşık 13V civarında bir değer okunuyor ve bu şekilde akünün şarjında ve aküde bir problem olmadığını söylüyor. Mesaj aşağıdadır. Yardımcı olursanız çok sevinirm.

    İyi akşamlar
    Ben bundan yaklaşık 5 ay önce Mondial 250 MCT marka ve modelde motorsiklet aldım. Motorumun marşı ve sabahları geldiğimde şarjı bitmiş oluyordu. Marş motorü regülatörü ve aküsü garanti kapmasında değiştikten sonra bu sorun tamamen hallolmasada yine eskisine nazaran daha iyiydi ve bende böyle idare ettim. Şuan motorum 1200kmde motorum garajda muhafaza etmeme rağmen gece 00:00 gibi bıraktığım motor sabah 09:00 gibi tekrar çalıştırtığımda marşı basmıyor ve akü neredeyse sıfırlanmış oluyor farları bile yanmıyor. Bir süre sonra farlar yanmaya başlıyor fakat marşı hala basmıyor. 5 dakika marşla uğraştıktan sonra akü tamamen bitiyor ve hiçbirşekilde elektriksel olarak tepki vermiyor sonra vurdurmak diye tabir edilen şekilde motoru çalıştırmak zorunda kalıyorum. Eğer motorumu 1 hafta bırakıp daha sonra bu şekilde bir tepki alsam bunu kış koşullarına bağlayabilirim fakat akünün 9 saat içinde sıfırlanması beni her sabah kan ter içinde gideceğim yere gitmeme sebep oluyor ve bu işlemin motorun dişlilerinde bir probleme sebep olacağını düşünüyorum. Motorumu servise götürdüğümde fabrikadan akü söyleyeyelim denildi. Birkaç gün önce servise gittiğimde akümün garantiden değişmesinin söz reddedildiğini ve bunun sebebininde "Motoru çok kullanmamam" olduğu söylendi. Şimdi öncelikle motorum daha 1200kmye gelmeden böyle en başından beri kronik hale gelen bir sorunla boğuşmam beni motorumdan gerçekten soğuttu. Başka bir konuda ben motorumla hergün 30-40 km yol yapıyorum ve bu süre şarj olmaması söz konusu değil diye düşünüyorum çünkü 9 saat çalıştırmazsam tekrar vurdurmak zorunda kalıyorum. Ayne model aynı yılda üretilmiş diğer motoru 2 gün aynı yolları gittiğimiz halde ikimizde garaja koyduğumuzda onunki tekte çalışıyor benimkini vurdurmak gerekiyor. Bu motordaki bir sorundur benim kullanmamla bağlantılı bir problem değil. Sizden ricam bu problemi çözmeniz çünkü marşa basınca çalışmayan bir motorla her sabah uğraşmak ister istemez insanı soğutuyor motordan. Eğer sorunumun aküden olmadığını düşünüyorsanız bile bu sorunun tam tesbitini ve gerekli çözümlerin tarafıma sağlanmasını bekliyorum. Mağduriyetimin bir an önce giderilmesini talep ediyorum aksi taktirde gerekli mahkemeler ve kuruluşlar aracılığı ile hakkımı sonuna kadar arayacığımı bilmenizi ve Uğur Mondial şirketinin adının bu şekilde davalarda kötü bir şekilde duyulmasının size birşey kazandırmayacağını bildiğim için gerekli yasal işlemlere başvurmadan önce sizinle iletişime geçerek problemi çözmek istiyorum.
    iş değişikliğim nedeniyle ve bilgisyarımın göçmesinden kaynaklı olarak siteden epey uzak kaldım.

    öncelikle sorunun için cidden üzüldüm bir kez başıma geldi ve seni çok iyi anlıyorum umarım bu yazıyı yazdığımda halletmiş olursun bu yazıda bilgi amaçlı kalıvarir

    neyse senin sorununun nedenlerini yazalım öncelikle oraları kontrol et bakalım neler çıkacak

    1: farın kaç w ideali 35/35dir yüksek w kullanma öyleyse çıkart akünü bitirir
    2: akünün şasi çıkışını kontrol et ve depoyu sök tüm kabloları kontrol et aküyle direk bağlantısı olanları yani bir noktada açık vardır kısa devre yaparak aküyü yiyor olabilir
    3: arka çamurluğun altında duran sinyal kablolarına bir bak bazen teker sürtüp kopartabilir oda aküyü yer
    4: şarj dinamon yetersiz kalıyor olabilir teste tabi tut( nasıl oluyor bilmiyorum)

    eğer srounun halen devam ediyorsa o zaman oto elektirikçisine git anlat olayı 1 saate adamla birlikte açar döker yaparsınız.
    insan su gibi olmalıdır konduğu kabın şeklini almalı gittiği heryere istediği şekli verebilmeli B.T.

  7. #7607
    mototor - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Kasım 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    NC 750 X
    @cokkotuadam

    ayni dakikada cevap yazmisiz, sen saniye farkiyla hizli davranmissin

    neyse, bikac sey sorucam;

    havalar sogudu, ellerim usuyo baya, gecen ay da eldiven alacakken satici 'tecrubeli degilsen eldiven zor gelebilir, simdilik alma' demisti. bana da oyle geliyor, cok kalin eldivenler, hakimiyeti yitiririm gibi geliyor. yazlik eldiven alsam, o da yeterli olmaz mi usumemesi icin? bu arada uygun fiyatli bi eldiven ne kadardir, tavsiye eder misiniz?

    bir de kaskim kapali ama alttan ve camin kenarlarindan hava aliyor cok kotu, yeni bi kask almayi dusunuyorum, yazin da kullanabileyim diye ceneden acilir almak mantikli geldi, cok pahali olmayan, cakma da olmayan ne onerirsiniz?

  8. #7608
    korsanxxx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Mart 2010
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    Çeşitli motorlardan sonra Gölgeyele Titanic 20
    evet mctden sonra senatörle sokaklarda gezmek pek keyifli değil ama konforlu onu belirteyim. ayrıca acayip cimri bir motor kendileri bu konuda beni üzmüyor mctden sonra neredeyse hiiç yakmıyor diyebilirim dostlar. ayrıca iri kasası epey saygı görüyor herkes kendisini japon sanıyor hatta polis motoru sananlar felan oldu iki çakar bi siren tamamdır :D
    en kötü özelliği km ibresi arızalı ibre 130 gösteriyor ama 100-110 gidiyor motor sayaçlar allahtan doğru çalışıyor ibre işinide çözerim umarım halen aldığımdan bu yana sadece yağ değişti onun dışında ilgilenemedim gariple yemediği yağmur kalmadı.
    ama hiçbirşey viteslinin yerini tutamaz. tabi mct ayrı bir şey benim mctm ise çok ayrıydı 3 saat artçıyla kontak kapatmadan 80km ortalama ile gitti tık demedi bakarsanız taş gibi motor söyleyim
    insan su gibi olmalıdır konduğu kabın şeklini almalı gittiği heryere istediği şekli verebilmeli B.T.

  9. #7609

    Üyelik
    31 Ekim 2010
    Motosikleti
    mondial 250 mct
    ya beyler benım motosıkletın servısı taa akderede bn bu motor ıslerınden anlamıorum modıalımıde yenı aldım daha ben ankaradyım bna yardım edebılecek olan yokmu yaayardım ederım dıen varsa telımı verıım halledelım hemen

  10. #7610

    Üyelik
    12 Nisan 2010
    Motosikleti
    MCT 250
    Alıntı Beycivan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arka amortisör seviyesi eğer tek kişi ağırlıklı kulanıyorsanız 3 veya 4 te olabilir. Duruma göre sertleşmesini sağlayabilrsiniz bunu kendiniz de bir kişi yardımıyla da yapmanız mümkün ancak her iki ayarıda eşit tutun. Arka teker çukura girdiğinde fazla esneyerek yolda kaymaması için sert olması gerekir yumuşak amartisör giderek ilerleyen zamanlarda yayının esnekliğini ortadan kaldırır ve içindeki yağı da deforme eder. Sert olmasından yanayım. Motorun arkası biraz havaya kalıcaktır ancak yol tutuşu daha iyi ve virajlarda yan yatması daha verimli olucaktır. Bir kardeşimiz elektrik aksamı ile ilgili bir sıkıcı durumdan bahsetmiş. Şimdi bu elektrik kaçağı durumları motorda kritik bir hal alabiliyor ancak bu motorların elektrik tesisatları çok basit bir yapıya sahip. Marş motoru akü doluyken düzgün basarak motoru çalıştırıyorsa konjektürden veya şasedeki bir bağlantı kaçağından şüphelenmenizde fayda var. Sağ ve sol kumanda düğmelerinden bile bu kaçağı yapması mümkün şimdilik akü başından birisine devre yapıpakşam park ederken burdan kapatmayı deneyin en azından olay çözülenene kadar kısmı olarak hallolur. Tavsiyem motorculara değil işinin ehli oto elektrikçisine gitmenizdir. Hayırlı geceler.
    Teşekkür ederim Ama bana gerekli olan o ayarın nasıl değiştirildiği Torna vida ilemi Özelbir anahtarımı var Dönmüyor Neyle Döndereceğiz Yardım Basit Bi Sorun ama Gerçekten Tekerlerden Yi yor Acil Sayılır.

  11. #7611
    StyLeOscaR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Mart 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV 250
    Alıntı mototor adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    @cokkotuadam

    ayni dakikada cevap yazmisiz, sen saniye farkiyla hizli davranmissin

    neyse, bikac sey sorucam;

    havalar sogudu, ellerim usuyo baya, gecen ay da eldiven alacakken satici 'tecrubeli degilsen eldiven zor gelebilir, simdilik alma' demisti. bana da oyle geliyor, cok kalin eldivenler, hakimiyeti yitiririm gibi geliyor. yazlik eldiven alsam, o da yeterli olmaz mi usumemesi icin? bu arada uygun fiyatli bi eldiven ne kadardir, tavsiye eder misiniz?

    bir de kaskim kapali ama alttan ve camin kenarlarindan hava aliyor cok kotu, yeni bi kask almayi dusunuyorum, yazin da kullanabileyim diye ceneden acilir almak mantikli geldi, cok pahali olmayan, cakma da olmayan ne onerirsiniz?
    eldiven olayı yazlık işini görmez, ben herdaim motor kullanan birisi olarak ellerim üşüyor o yazlık eldivenlerden.. geyik derisi eldiven duydum yumuşak ve rüzgar geçirmez deniliyor..hudson deri nin sitesinde mevcut linki bu

    http://www.hudsonderi.com/?urun-deta...torsiklet.html


    ayrıca kask olayında da LS2 nin delta kaskı güzel diyorlar güneş vizörü de var..bütçen nedir bilmiyorum ama bu dediğim kask 200 tl civarında..zaten çakma kask istemiyorsan bir kere kafadan 150 tl yi gözden çıkar derim ben ls2 nin yarım kaskını kullanıyorum 2 senedir gayet memnunum tek sorun dediğin gibi kışın.. rüzgar çok giriyor..

    delta kaskın da fotoları bu..


    Motor Aşkı Ayrıdır Herkes Bilemez..

    Kanuni Storm 150 / Mondial Mct 250 / Hyosung Gv 250 / Honda Cbr 600 F

  12. #7612
    Beycivan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Eylül 2007
    Şehir
    Bandırma-Balıkesir
    Motosikleti
    Honda Cbr 1100XX
    Amörtisör seviyesini ayarlamak için amörtisörü sağlam sıkıcak bir ingiliz anahtarı gerekecek bir de bir bez parçası. anahtarla kavrayacağınız yere bez parçasını bir iki tur önce sarın anahtar çizmesin kromajı. geriye doğru kademe artar ileri doğru düşer.Sana tavsiyem en üst seviyeye getirmen.Ben ayarımı kendim yapıyorum.Motor tamircisine götürmene gerek yok bir kişi yardımıyla yapılabilir. Bakın arkadaşlar bu akü ve sarj sorunu biraz kritik bir durum motorun elektrik tesitası basit olmasına rağmen elektrik bilgisi zayıf olan arkadaşlarımız sorunun çözümünü çok hatalı yada çözüme uzak noktalarda arayabilirler. O nedenle bir oto elektrikçisine götürmenizde fayda var. Yok ben kendim anlayıp yapmak istiyorum derseniz bu size komple tesisat sökmeye sebep olabilir. Depo altında kalarak ezilen bir kablonun şaseye olan temasından tutunda bir farın tırnağının yerinden çıkarak ters kutup noktasına deyiyor olmasına kadar bir sürü takip etmeniz gereken iş vardır. Konjektür değişimi kolay ve ucuz bri malzemedir. Motorun sağ ve sol kumanda düğmelerine kaçan su bile siz motoru bırakıp sabah yanına gidene kadar bu akü sarjını sıfırlayabilir. Ben bu tür durumları göz önüne alarak aküme ayrı bri anahtar devresi yaptım. Üşenmeden her indiğimde kapatırım ve hiç kaçak olayını yaşamadım. Ayrıca kaçak akım rolesi alıp motora takmanızda mümkün bu sayede akımın kaçak noktasından sızmasını engellemiş olursunuz ki bu röle devrelerin dışında başka bir noktadan akım gittiğinde aküyü tamamen devre dışı bırakıp korumaya alıyor ve fiyatı 7 tl. Bir de hava filtrenizin içine yaparım derseniz mentol tozu ya da naftalin koyun sadece bir yemek kaşığı kadar. Bu hava değişimlerinde yaşanan filtre büzüşmesine faydalı. Motorlar çalışırken sıcak hava çalıştıktan sonra soğuk hava severler. fAYDAsı olan bir yöntemdir. Bazı arkadaşların motorlarında ön rüzgar camı taktıklarını gördüm ve montajındaki kusurlar nedeniyle zararlı buldum. Kaza sırasında hatta yüksek süratte yerinden kurtulup başınıza büyük işler açmaya müsahit bir yapısı var yani kask camı gibi esnek değil kırılgan bir plastik olmamalı. Hayırlı geceler.

  13. #7613
    mehmet tufan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ekim 2010
    Şehir
    BEŞİKTAŞ / istanbul
    Motosikleti
    BURGMAN
    kızmayın kardeşlerim, abilerim lakin ben sevmiyorum bu motoru ya, tipinden midir nedir bi ısınamadım :\

  14. #7614

    Üyelik
    12 Nisan 2010
    Motosikleti
    MCT 250
    Alıntı mehmet tufan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kızmayın kardeşlerim, abilerim lakin ben sevmiyorum bu motoru ya, tipinden midir nedir bi ısınamadım :\
    Bencede Isınamazsın Nedenini Söyleyim mi? Bence Sen Daha Çok Çakma Motor Tiplerinden Hoşlanıyorsun Ondan Olabilir.

  15. #7615

    Üyelik
    29 Kasım 2009
    Şehir
    İstanbul / Bahçeşehir
    Motosikleti
    Honda İntegra
    Alıntı mehmet tufan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kızmayın kardeşlerim, abilerim lakin ben sevmiyorum bu motoru ya, tipinden midir nedir bi ısınamadım :\
    Şaka gibi
    Bir yumruktan daha serttir bir kadının sözleri ;
    Biri dişlerini döker digeri düşlerini .....

  16. #7616
    StyLeOscaR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Mart 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV 250
    evet arkadaşlar geçen gün siparişini verdiğim ngk cr7hsa bujilerim bugun evime geldi..hemen bizim kerataya takayımda sevinsin maliyet ise 6 buji kargo dahil 32 tl civarı tuttu..
    Motor Aşkı Ayrıdır Herkes Bilemez..

    Kanuni Storm 150 / Mondial Mct 250 / Hyosung Gv 250 / Honda Cbr 600 F

  17. #7617
    Felon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Nisan 2010
    herkese selamlar arkadaşlar mct 250leri son zamanlarda sessizce takip eder oldum.motosiklet hayatıma bu fıstıkla başlayıp yazında bi ege turu ve camping olayı yapmayı düşünüyorum
    benim sorum acaba bu motosikletin şu ilandaki gibi
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...34162404/detay
    1000-1250tl fiyatlarında 2005-2006 modellerinden birinin sahibi olursam sonrasında bana masraf çıkarırmı ?
    tabi şuanda bi bütçem ve işim olmadığından sadece bakınmakla geçiniyorum ama part time bi iş bulayım alıcam
    https://www.youtube.com/alifeyizoglu

  18. #7618
    StyLeOscaR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Mart 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV 250
    Alıntı Felon adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    herkese selamlar arkadaşlar mct 250leri son zamanlarda sessizce takip eder oldum.motosiklet hayatıma bu fıstıkla başlayıp yazında bi ege turu ve camping olayı yapmayı düşünüyorum
    benim sorum acaba bu motosikletin şu ilandaki gibi
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...34162404/detay
    1000-1250tl fiyatlarında 2005-2006 modellerinden birinin sahibi olursam sonrasında bana masraf çıkarırmı ?
    tabi şuanda bi bütçem ve işim olmadığından sadece bakınmakla geçiniyorum ama part time bi iş bulayım alıcam
    o kadar ucuz olması bence sorun vardır gibime geldi açıkçası ama tabi motoru görmeden ve baktırmadan ne desek yalan genede..
    Motor Aşkı Ayrıdır Herkes Bilemez..

    Kanuni Storm 150 / Mondial Mct 250 / Hyosung Gv 250 / Honda Cbr 600 F

  19. #7619

    Üyelik
    04 Eylül 2009
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    250 MCT
    Alıntı Felon adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    herkese selamlar arkadaşlar mct 250leri son zamanlarda sessizce takip eder oldum.motosiklet hayatıma bu fıstıkla başlayıp yazında bi ege turu ve camping olayı yapmayı düşünüyorum
    benim sorum acaba bu motosikletin şu ilandaki gibi
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...34162404/detay
    1000-1250tl fiyatlarında 2005-2006 modellerinden birinin sahibi olursam sonrasında bana masraf çıkarırmı ?
    tabi şuanda bi bütçem ve işim olmadığından sadece bakınmakla geçiniyorum ama part time bi iş bulayım alıcam
    Ben 3bin lira verip sıfır aldım bugün diyorum ki ucuz etin yahnisi bukadar olur. İkinci el aldığımı hemde bin liralarda aldığımı düşünemiyorum bile. 12000 km bizim motorlar için çok 4bini geçmesin bence. Bide aradaki fiyat farkını kimse babasının hatrına koymaz ya kronik bir arızası vardır yada çalıntıdır. Bence hiç bulaşma keyif alamazsın. Motordan anlıyorsan sökerim takarım diyorsan al. Ben hala bezmedim çünkü bunu verirsem yada iade edebilirsem yerine bu parayla alacağım motorlar bundan iyi olmayacak ne şekil olarak ne performans olarak. O yüzden iyi düşün o motoru zaten alma yakınından bile geçme riske değmez. Bu motoru sıfır alacak arkadaşlarada tavsiyem (ki yeni üretilmeyecek artk stokta ha bitti ha bitecek) Bu motorun çıkardığı arızalardan ziyade zırıltısı bitmez depo kapağına sünger çekersin yan kapaklardan gelir oraya çekersin çantadan gelir oraya çekersin zincirden gelir yağlamak gerekir. Benzini yakmaz çünkü öyle bir anlayışı yok benzini içer yer artık aklına ne gelirse 5 litre (20lira) benzinle 150kmden fazla git hayattan almadığın hazzı alırsın aynası kayar yenisiyle deiştirirsin bujisi gider sürekli temizlemek gerekir vitesleri geçmez kırmızı ışıkta duracağın zaman küçük 2. vitesteyken boşa geçmek için o ayağının ucuyla vuracağın tekmeyi(tekme diyorum dikkat edin itiklemek değil) okadar iyi ayarlaman gerekir ki amatör kümede top koşturabilecek kıvama gelirsin. 80den sonra hertarafın uyuşur titreşimden motor rahatlasın diye 5e atarsın bide bakarsınki 5.vitesi haybeye koymuşlar hiçbir işlevi yok. Tabi avantajlarıda var bi kere çok konforlu bir sürüş yaşarsın düşeceğini kendini zorlamazsan hssetmezsin bile çok dengeli motordur. Frenlemesi fena değil. Çekişi iyi 3 saat kontak kapatma sen yorulursun o yorulmaz ama çok iyi düşünmek lazım değermi?? Ben şimdi çok açık söylüyorum ilk aldığımdaki kafam olsaydı biraz daha para koyar kenara honda yamaha alırdım. Şimdi herkes diyecekki e param olsa zaten onları alırım macitle işim ne. Bende buna peşinen cevabı veriyorum değmez güzel kardeşim 3 lirayı bulan 5lirayıda bulur. O iki lirayı biriktirme sürecinde çekeceğin sıkıntı ile macitte yaşayacağın sıkıntılar fitmidir buna karar vermek gerek. Benim fikrimde değildir kesinlikle daha çok biriktirmek daha kolaydır. Tezcanlı olmamak lazım pişman olursunuz. Tabi herkesin bahsettiğim fitlemesi aynı değildir karar size kalmış ama sonuç olarak ben pişmanım.

  20. #7620
    Beycivan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Eylül 2007
    Şehir
    Bandırma-Balıkesir
    Motosikleti
    Honda Cbr 1100XX
    Mct 250 motoru için hep yazdım bir kez daha yazsam sanırım elim yorulmaz. Arkadaşlar bu motorun motoru 1980-1985 senesinde piyasad aolan suzuki gn motorunun kalıp olrak birebir kopyası. Yani motorun motorun aksamından bahsediyorum ama iç mekanik kalite çin menşeili. Yani görünüşe eyvallah ama malzeme kalitesi satıldığı parayı ancak edecek bi rmotor. Eğer titiz itinalı ve har vurup motoru üzmez iseniz motor size motorluk yapar ama racing gibi binerseniz 10 bin km yi zor görürsünüz. Yan kapakları çarşı camisinin avlusunda arka çantaları 4 yolda toplarsınız. Bir kardeşimiz sahibinden sitesinde 1250 tl ye 2006 model sanırım mct görümüş almak niyetinde o motoru iyice incelemek lazım temzi gbi gözüküyor ancak piston sekman yada krank keçeleri sorunlu olursa 500 tl den aşağıya motoru toplatamazsınız. 500 fazla verin km si düşük ve ilk sahibinden alın. Elden ele gezen motorlar piyasada çok var aldanmayın. Motorun daima 2 nci vitese debriyajı sıkıcaksınız kontak açık olucak ayak frende hazır bulunucak öyle vurdurulur ama motor soğuk olduğundan bayırın baya bri uzun olması gerekecektir bir kaç defa denemeniz gerekicek. İyi akşamlar.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)

Bu Konudaki Etiketler