Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Mondial 250 Mct Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #6881

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    otomatik vites motor ile manuel vites motor arasında pek bir fark yokdur motorda işin özü dengedir gerisi önemsiz ben o kadar çok sık motor değiştirdimki bir ara xt660 ım vardı jinlunum vardı onu sattım kısa bir dönem regal aldım onu verdim temelli uzun bir süre silverwing aldım 600 lük bana göre çok benzin yakması dışında hiç bri problemim yokdu çok keyifli harika bir motor idi otomatik vitesin en güzel yanı gezerken çevrenin güzelliklerine odaklana biliyorsun ve motordan çok büyük zevk alıyorsun çünkü sürme yükünün büyük bir kısmı motora ait olduğu için sen sürüşün çevrenin keyfine bakıyorsun...birde göstergedeki o çok uyarı ışıkları bence şart en azından japon motorlar için mesela benim motorumda abs vardı onun ışığı vardı benzin ışığı ve yağ gösterge ışığı vardı tüm uyarı ışıkları sürüş güvenliği için şart bence..

    o uyarı sistemlerinin olmaması tamamen malzemeden çalma motoru üç kuruş dahada ucuza getirme derdidir başka bir şey değil.. yoksa bunun bir mantığı yok ben 15 senedir motora binerim ve gün geçdikçe artık motorda yaşda ilerledikçe pek çok şeyle uğraşmak istemiyorum heleki yıl olmuş 2010 tabiki motorumun benzini bittimi sesili uyarıda versin ışığıda doğru dürüst yansın isterim.. ne akdar benzinim kalmış görmek isterim..harley davidson sportster harleyin en çok satan modelidir üretim kalitesi düşük harleyin piyasa işi modelidir amerikada fiyatı çok çok ucuz ve 60 ay vade ile satıyor harley... harley zaten amerika dışında çok gözde büyütülen bir motor.. ABD de cruiser sevenlerin gerçekten "cruising" den zevk alanlarin "metric cruiser" denilen Japon (genelde Yamaha-Honda) yada Alman (BMW) cruiserlerini seciyor. Onun disindakilerin hemen hepsi harley kullanıyorlar..

    bunun dışında amerika gibi benzinin çok ucuz olduğu bir ülkede benzin göstergesi olsa ne olur olmasa ne olur hiç bir önemi yok adım başı benzinlik ayrıca zaten tek sportster de yok benzin göstergesi diğer hd nin bütün modellerinde var..

    bizde avrupada çoğu ülkelerde benzin göstergesi benzinin bittiği için olmaz o gösterge tasarruflu kullanmak için vardır.. çünkü benzin bizim gibi ülkelerde çok pahalıdır ve değerlidir.. ne kadar kaldığını görmek isteriz yeri gelir çünkü kontak kaparız yeri gelir motoru köşeye park eder oraya kadar yakmıyım zaten benzinim az deriz.. gösterge bundan şarttır yoksa gösterge olmasada km hesabıyla yada motorun çekişinden bile anlarsın bitmeye yakın olduğunu..

    bu arada gelecek tiptironik vitesli motorlarda olucak honda nın dn-01 modeli gibi bu tür modeller tahminim artıcak yayılıcak çünkü artık arabalarda da motorsikletler de de şu kanıtlandınki otomatik yeni nesil akıllı şanzımanlar normal insandan daha tasarruflu çünkü en doğru yerde en doğru şekilde en doğru devirde kendi ayarını yapıyor buda benzinden %100 verim ekonomi almanızı vede motorun ömrünü uzatıyor.. isteğe bağlı olursa şahıs manuelde kullanabilicek gelecek bu tip motorlarda artık...


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #6882
    mahoretti - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mart 2005
    Şehir
    İzmir BORNOVA
    Motosikleti
    o şimdi YAYA...
    nacizane görüşümü belirteyim istedim....
    chopper yada cruiser motorlarda gösterge azlığı tamamen felsefik bir durumdur. Japonda da yoktur harleyde de yoktur. Tarz böyledir. SES'i hissedersiniz. Benzininizin nezaman biteceğinide bilirsiniz. Devir saati gereksizdir. Sürat makinası olmadıkları için vitesleri istediğiniz zaman değiştirirsiniz. İllaki 10000RPM'yi beklemek durumunda değilsiniz. Kilometre saatini bile allah bilir mecburiyetten takıyorlardır. Keyif motorudur bu. Kaçla gittiğiniz önemli değildir. YOUTUBE konmaz sürat videoları... Sadelik ön plandadır. Gösterge isteyen (parası yeterse) GOLDWING alır. Sağı solu önü arkası gösterge....
    DİKKAT..! İleri derecede Cruıser bağımlısı, plastikle yaklaşmayın. Kriz anında yeterli dozda kromaj gösterilmelidir

  3. #6883

    Üyelik
    06 Mart 2010
    Şehir
    Zonguldak
    Motosikleti
    MCT 250
    @calavera'ya.

    cokkotuadam'a seni heveslendirdiği hemen hemen tüm konularda katılıyorum. Benim de ilk motorum mct. yaş 40. daha önce hiç motor tecrübem yoktu. evvela kıyafetleri tamamladım. Sonra (neden reklam olsun ki?) honda'dan 2'şer günlük 2 kur eğitim aldım. Sonra motoru ve ehliyeti aynı anda aldım. imkanın elverirse hondanın veya bmwnin motor kursuna katılmanı şiddetle tavsiye ederim.
    Zed's dead Baby.

  4. #6884
    Beycivan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Eylül 2007
    Şehir
    Bandırma-Balıkesir
    Motosikleti
    Honda Cbr 1100XX
    Mct 250 kullanan arkadaşlar diğer motorlarda görülen 12 volt çıkışlı çakmak yuvası mini buzdolabı, fan yada yüksek akım gerektiren ekipmanlar takmak istediklerinde motorlarının en fazla 12v 8 amper akım üretebildiklerini akıllarından çıkarmasınlar. Normalde farlar motor çalışmıyorken uzun süre açık kaldığında akü hemen boşalmaz ama çakmak yuvasına 3 4 sefer dokandığınızda aküde marşın basmasını sıkıntıya sokucak derecede bir akım azalması olabilir. Bu mondialin 150 zn modelinden çakmak yuvası gören arkadaşımız bence çakmak taşımaya devam etsin derim. Bu gibi akımı tek seferde emen + ve - nin birbirine direk temasıyla kızdırma özelliği olan ilaveler akünün saatlerce dolup bir kaç saniyede hızlı bir şekilde boşalmasına ve eğer akü sulu bir akü ise (mct lerde Yuasa kaliteli bir akü vardır) elektrot asit değerini empoze ederek şarj deşarj durumundaki düzeni bozacaktır. Bu gibi ilavelerde elektrik tesisatına yardımcı bir kaç malzeme gerekmektedir. Kısaca bu gibi durumlardan kaçınırsanız daha tatminkar olucaktır. Önemli olan motorunuzun ön farı arka stop lambası ve gece görüşüne taksiye olan yardımcı sis lambalarınızın yeteri derecede aydınlatma kabiliyetine sahip olmasıdır. Ben şahsen motorumda hiç gösterge olmasa bile yokluğunu aramadan kullanabilirim. Çünkü motorun hangi vitesi hangi devirde istediğini yada hızımın yaklaşık kaç olduğunu yanan farların parlaklığından da tahmini akünü durumunu anlayabiliyorum. Kalitesiz gösterge tablosu yüzünden çoğumuz ilerleyen zamanlarda yenisini takmak zorunda kalıyoruz.. bUGÜn motorumun sübap ayarlarına bakacağım uzun süredir kontrol ememiştim ancak bugün piyanolardan gelen ses beni düşündürdü malum havalar sıcak olduğundan bu full sentetik yağlardan da kaynaklanan bir durum sübap ayarları yaz mevsiminde ayarını kaybedebiliyor. Hepinize keyifli sürüşler dilerim..

  5. #6885
    rizakara - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ekim 2008
    Şehir
    istanbul Gayrettepe
    Motosikleti
    Kırmızı MCT 250
    Alıntı ARBETUS adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Boşa atma sorununun balatayla doğrudan alakası yok. bu sorun üretimsel bir sıkıntı. Tamamen kesemeyiz ama aza indirebiliriz. indirmek için öncelikle telin iyi ayarlanmış olması gerekiyor. bir diğer önlemde 2. vitese atıp ani yüklenmeden kaçınmak. Gazı yedirerek hızlandırmanız gerekli.

    Sağlıcakla.
    Üstat ben motoru erkale'de yaptırdıkdan sonra atma sorunu tamamen çözüldü ve epey yüklenmeme rağmen hala sorun tekrarlamadı. Tavsiye ederim.

  6. #6886
    ARBETUS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mart 2006
    Şehir
    Gebze\Kocaeli
    Motosikleti
    '93 Kawasaki EN 500 Vulcan
    Alıntı Beycivan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Mct 250 kullanan arkadaşlar diğer motorlarda görülen 12 volt çıkışlı çakmak yuvası mini buzdolabı, fan yada yüksek akım gerektiren ekipmanlar takmak istediklerinde motorlarının en fazla 12v 8 amper akım üretebildiklerini akıllarından çıkarmasınlar. Normalde farlar motor çalışmıyorken uzun süre açık kaldığında akü hemen boşalmaz ama çakmak yuvasına 3 4 sefer dokandığınızda aküde marşın basmasını sıkıntıya sokucak derecede bir akım azalması olabilir. Bu mondialin 150 zn modelinden çakmak yuvası gören arkadaşımız bence çakmak taşımaya devam etsin derim. Bu gibi akımı tek seferde emen + ve - nin birbirine direk temasıyla kızdırma özelliği olan ilaveler akünün saatlerce dolup bir kaç saniyede hızlı bir şekilde boşalmasına ve eğer akü sulu bir akü ise (mct lerde Yuasa kaliteli bir akü vardır) elektrot asit değerini empoze ederek şarj deşarj durumundaki düzeni bozacaktır. Bu gibi ilavelerde elektrik tesisatına yardımcı bir kaç malzeme gerekmektedir. Kısaca bu gibi durumlardan kaçınırsanız daha tatminkar olucaktır. Önemli olan motorunuzun ön farı arka stop lambası ve gece görüşüne taksiye olan yardımcı sis lambalarınızın yeteri derecede aydınlatma kabiliyetine sahip olmasıdır. Ben şahsen motorumda hiç gösterge olmasa bile yokluğunu aramadan kullanabilirim. Çünkü motorun hangi vitesi hangi devirde istediğini yada hızımın yaklaşık kaç olduğunu yanan farların parlaklığından da tahmini akünü durumunu anlayabiliyorum. Kalitesiz gösterge tablosu yüzünden çoğumuz ilerleyen zamanlarda yenisini takmak zorunda kalıyoruz.. bUGÜn motorumun sübap ayarlarına bakacağım uzun süredir kontrol ememiştim ancak bugün piyanolardan gelen ses beni düşündürdü malum havalar sıcak olduğundan bu full sentetik yağlardan da kaynaklanan bir durum sübap ayarları yaz mevsiminde ayarını kaybedebiliyor. Hepinize keyifli sürüşler dilerim..


    Aşırı sıcak havalarda olası genleşme olaylarına karşılık sübaplar herzaman normalden biraz gevşek bırakılır ki motor rahat çalışsın. Sentetik yağın motorun sübap ayarlarını bozacağına pek ihtimal vermiyorum. Gerçi sen zaten mineral yağ kullanıyorsun diye biliyordum. Benim şahsi düşüncem eğer bu genleşmeye bağlı pay verilmemişse piyano yatakları baskıya maruz kalıp aşınmış olabilir. Ben 36000 km de iken komple egzantrik mili ve piyanoları değiştirmiştim yatakları aşınmıştı ve sürekli sübap gevşekmiş gibi sesler çıkartıyordu. bu boşluktan dolayı piyanolarda da aşınma olmuştu.
    '04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS

  7. #6887
    Calavera - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Temmuz 2010
    Şehir
    Tekirdağ/Çorlu
    Motosikleti
    Suzuki DL 1000
    Alıntı hungryhorace adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    @calavera'ya.

    cokkotuadam'a seni heveslendirdiği hemen hemen tüm konularda katılıyorum. Benim de ilk motorum mct. yaş 40. daha önce hiç motor tecrübem yoktu. evvela kıyafetleri tamamladım. Sonra (neden reklam olsun ki?) honda'dan 2'şer günlük 2 kur eğitim aldım. Sonra motoru ve ehliyeti aynı anda aldım. imkanın elverirse hondanın veya bmwnin motor kursuna katılmanı şiddetle tavsiye ederim.
    Hocam/abi yaşım 25te . Öncelikle bilgiler için teşekkürler.
    Benim yaşadığım yer ve birazda maddi durumlardan kursa katılma imkanım yok fakat tabiki ehliyeti almadan ve iyice öğrenmeden trafiğe çıkmak gibi bir niyetimde yok.Trafiğe kapalı alanlarda yada çok az trafiği olan yerlerde (Çorluda gayet mevcut) kendimce pratikler yapmayı düşünüyorum.

    Ehliyet kursuna haftaya yazılıcam kısmetse.Orada da gerekli bilgileride gerek sorarak gerekse pratikte alırım diye düşünüyorum.Geriside tecrübeye kalır diye bırakıyorum hocam

  8. #6888

    Üyelik
    18 Şubat 2010
    Şehir
    KAYSERİ
    Motosikleti
    , yamaha ybr125 (2005) di, Bajaj 125ST (2015) oldu
    Goldwing gibi 250 mondial
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...28310494/detay

    Gezinirken gördüm sahibi maşallah goldwing gibi yapmış

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:05 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 08:53 ----------

    Birde arkadaslar benim motorum 4.500 km de 10 tl ile 51 km yapyor hiç sekmiyor 56 55 51 aralarda özellikle sıkıstırmadan bindim bu sefer yine 51 km gitti.
    101 kiloyum arada sırada arkcı biniyor normal mı bu durum?

  9. #6889
    Beycivan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Eylül 2007
    Şehir
    Bandırma-Balıkesir
    Motosikleti
    Honda Cbr 1100XX
    Geçen yaz mineral yağ kullanıyordum bu yaz sezonunda yine aynı sübap ayarını kullandım sadece bir seferlik full sentetik yağ kullanıp test etmek istedim ama yazın bu ayında piyanolar şıkırtı vermeye başladı niyetim bugün sökmetkti ama işlerin yoğunluğundan sanırım yarın akşama kalıcak gibi. Eksantrik zinciri uzadıysa yada gergilerin ayarı kaçtıysa sübap ayarı asla tutmaz. Sıcaklarda bir kaç inch özellikle eksoz sübapını açmak faydalı olucaktır. Mondial mct 1 lt ile tam 30 km yol gitmesi gerekiyor. 4-5 SEFER 1 lt benzin kullnarak bursa otoyolunda 28,5-29-30 km de benzin bitmişti ortalaması ve fabrika değeri ortala hız 80 i geçmemek suretiyle 1 lt ile 30 km yol olması gerekir...

  10. #6890

    Üyelik
    04 Eylül 2009
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    250 MCT
    Alıntı mahoni38 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Goldwing gibi 250 mondial
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...28310494/detay

    Gezinirken gördüm sahibi maşallah goldwing gibi yapmış

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:05 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 08:53 ----------

    Birde arkadaslar benim motorum 4.500 km de 10 tl ile 51 km yapyor hiç sekmiyor 56 55 51 aralarda özellikle sıkıstırmadan bindim bu sefer yine 51 km gitti.
    101 kiloyum arada sırada arkcı biniyor normal mı bu durum?
    Benimki 10lirayla 40km yapıyor

  11. #6891
    aloavera - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Nisan 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    mct 250 - nc700xa
    Alıntı mahoni38 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Goldwing gibi 250 mondial
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...28310494/detay

    Gezinirken gördüm sahibi maşallah goldwing gibi yapmış

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:05 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 08:53 ----------

    Birde arkadaslar benim motorum 4.500 km de 10 tl ile 51 km yapyor hiç sekmiyor 56 55 51 aralarda özellikle sıkıstırmadan bindim bu sefer yine 51 km gitti.
    101 kiloyum arada sırada arkcı biniyor normal mı bu durum?
    Benim motorum ;)

  12. #6892

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    benimde arkadaşda bir ara mct varken işden çıkarmışlardı boşdaydı çok sıkılıyordu motora epey sarmışdı far sensörü ısıtmalı sele falan kendince bir şeyler yapmışdı.. biraz daha işsiz kalsaydı motora abs yapmayı düşünüyorum falan diyodu :D

  13. #6893
    Beycivan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Eylül 2007
    Şehir
    Bandırma-Balıkesir
    Motosikleti
    Honda Cbr 1100XX
    benzin litresi tam nedir bilmiyorum 3,7 tl olsa 10 tl ye 2,70 lt benzin alınır. 1 litreyle düz yolda yaklaşık 30 km gidiyor 10 tl lik benzinle 80 km yol gidilmesi gerekiyor. Şehir içinde ise direk yarıya yarıya olsa 40-50 km arası gitmesi gerekiyor. Daha önce de yazdım zaten 1 lt benzin denemesinde 3 sefer 1 lt koyup düz bursa yolunda gitmiştim ortalama 30 km yol aldım zaten fabrikasına sorduğumda da ortalama 80 i geçmediğinizde 30 km yol yapıyor dendi gerçektende öyle çıktı. Eğer siz bu km leri şehir dışında yapıyorsanız yakında bir kaç benzin istasyonuna cv nizi bırakmaya başlayın. Benim kullandığım ramzey 250 açık hava filtresinden önce bile 28-30 km arasında gidiyordu.

  14. #6894
    ARBETUS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mart 2006
    Şehir
    Gebze\Kocaeli
    Motosikleti
    '93 Kawasaki EN 500 Vulcan
    10 liraya 70 km gidebiliyordum ben MCT ile.
    '04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS

  15. #6895

    Üyelik
    18 Şubat 2010
    Şehir
    KAYSERİ
    Motosikleti
    , yamaha ybr125 (2005) di, Bajaj 125ST (2015) oldu
    Yanlız ufak bir detay var
    1-Motorda koruma demiri ,orjinal cantalar , çantaların içi dolu (kilit branda....), canta koruma demiri.
    2-Ben 101 kiloyum
    3- Sehir içi kullanıyorum dur kalk dur kal arada küfret pati cekerek git

    ama sehir ici 80 i geçmeden bağırmadan vites atarak sakin sürünce de 56 km yapyıor 10 tl ile ki yaklasık 5.2 lt yakıyor :S

  16. #6896
    StyLeOscaR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Mart 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV 250
    70 kiloyum şehir içi yaklaşık 10 lt ile 330 km gidiyorum,Kullanımım karışık
    % 50 , 80 km hızın üstünde oluyorum malum e-5 te basıyoz :D

    benim arkadaş 160 kilo o da 10 lt ile 300 km gidiyor

    mahoni; seninki fazla yakıyor be. . .
    Motor Aşkı Ayrıdır Herkes Bilemez..

    Kanuni Storm 150 / Mondial Mct 250 / Hyosung Gv 250 / Honda Cbr 600 F

  17. #6897

    Üyelik
    04 Eylül 2009
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    250 MCT
    ben benzinden çok şikayetçi olamıyorum çünkü eskişehirin merkezinde 1 saat kullansanız motoru dur kalktan zaten sıkılırsınız motor kullanmaktan 10lira ile 40-50km arası gidiyor ama kullanım şartlarınıda şöyle kilo olrak ben 70 kiloyum ama arkam neredeyse hiç boş olmuyor yani sürekli iki kişi toplamda 150 kiloya yakın bir kilo ve o kadar sık ışık varki bazen 3.vitese bile geçemeden tekrar durmak zorunda kalıyorum dur kalk dur kalk canım sıkılıyor ve motoru ilk çalıştırdığımda 1 kilometreden biraz fazla yol boyunca jikle açık gidiyorum zaten yoksa benzini yemiyor motor tekliyor yada ışıklarda kesin istop ediyor. Ve son birşey bu dur kalklarda da boşa geçsin diye gaza biraz basıyorum ki inanın etkiler çünkü okula giderken 9 işe giderken 6 ışıkta dur kalk yapıyorum. Bütün bunlar baz alındığında benimki az yakıyor bence

  18. #6898
    Beycivan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Eylül 2007
    Şehir
    Bandırma-Balıkesir
    Motosikleti
    Honda Cbr 1100XX
    Arkadaşlar kilo olayını ve motordaki diğer ağırlık oluşturan unsurları dikkate aldığınızda dahi motorunuz fabrika değerinden çok uzak bir yakıt sarfiati içindeyse birşeyler yolunda değildir. Kendim 95 kiloyum eşimle beraber biniyorum ve yan çantalar mesleğim gereği anahtar alyans takımı pompa 1 adet kask yağmurluk kalın kendi yaptığım zincirli kilidim ve 1 lt yedek benzinim var. Bunlar bile yaklaşık 10kg tutarlar ama yinede 1 lt benzin denemesinde bunlarla testimi yapmıştım dediğim gibi 30 km yol gittim ve buu 3 kez bursa otoyolunda denedim. Ben ramzey 250 ve mct 250 arasında fark olduğunu sanmıyorum. Normal şartlarda bakımı iy bir motorun yakıtını tetikleyen gerçek unsur şehir içindeki sık vites değiştirme ve durma kalkma olayında motorun sıfır güçten ilerleme gücüne geçerken harcadığı (daha doğrusu karbüratörün ağzını depoya doğru açtığı) aşırı benzin miktarıdır. Japonların halen bu kalkış anındaki aşırı yakıt tüketimini engelleyecek çalışma içindeler. Hepinize iyi haftasonları dostlar.

  19. #6899

    Üyelik
    14 Eylül 2006
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    mondial 250mct
    Merhaba Beycivan abi. Mct 250 karbüratör senkron ayarı hakkında bilginiz varsa bizimle paylaşır mısınız ? Forumda aradım fakat bulamadım. Bu konuda bilgiye ihtiyacı olan diğer arkadaşlar için de güzel bir paylaşım olacaktır. Şimdiden teşekkürler...
    BU DÜNYAYA HER GELEN KENDİNE BİR EŞ ARAR; TAŞIN KALBİ YOK AMA ONU DA YOSUN SARAR...

  20. #6900
    StyLeOscaR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Mart 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV 250
    Merhaba Arkadaşlar;

    Bugün Arkadaşımla birlikte motor koruma demiri alma ümidiyle Sirkeciye gittik ama bulamadık maalesef bizim mondialın koruma demiri çok hoşumuza gitmemişti daha iyi birşey bulmak ümidiyle gitmiştik olmadı maalesef.Fakat 32T dişli bulduk hesapta yokken ve hemen alıverdik Ayrıca 3 lt shell advance 15w-50 full sentetik yağ ve benim çizilmiş ve kötü durumda olan kaskımın ön camını da değiştirdik. O kadar kötüymüşki eski camım bunu takınca biraz afalladım sanki cam hiç yokmuş gibi tertemiz gösterince ortalığı heheh

    İstanbul civarında olupta biraz kaliteli motoru koruma demiri taktırmak istiyoruz arkadaşla tavsiye edebileceğiniz yerler veya satılan yerler hakkında bilgi sahibi olan varsa bi yardımcı oluversin bi zahmet...
    Herkese Keyifli sürüşler ...
    Motor Aşkı Ayrıdır Herkes Bilemez..

    Kanuni Storm 150 / Mondial Mct 250 / Hyosung Gv 250 / Honda Cbr 600 F


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 9 kullanıcı var. (0 üye ve 9 misafir)

Bu Konudaki Etiketler