Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Mondial 250 Mct Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #321

    Üyelik
    13 Nisan 2006
    ya herşey iyide marka biraz düşün dürücü deyilmi


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #322
    Journeyman_35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Nisan 2006
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    BMW F650

    ??

    Alıntı yusuf3461 adlı üyeden alıntı
    ya herşey iyide marka biraz düşün dürücü deyilmi
    Nasıl yani dostum? anlamadım kendi adıma ....
    [FONT="Verdana"]
    [COLOR="Red"]" Tanrım, iyi bi adam yap beni, yalancılara kandırtma, karşımdakilerin doğru anlamalarını sağla, gerçek sevenlerimi koru ve gözet; sınırlarımı koyma gücü ver sevdiğimde ve kavga ettiğimde..."[/COLOR][/FONT]

  3. #323
    hakanz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Nisan 2005
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    BMW F650 CS Scarver
    Alıntı metemen adlı üyeden alıntı
    hakanz motora sen ne yağ koyoyorsun 10-40 20-40 20-50 hangisi
    10-40 yanılmıyorsam ama Castrol un motosikletler için ürettiği özel bir yağ var onu tavsiye ediyorlar. İçindeki katkılar sayedinde şanzıman vuruntusunuda gideriyormuş Yaşiğl bir plastik kutusu var bundan sonra onu koyacağım


    Alıntı Journeyman_35 adlı üyeden alıntı
    Ahanda walla budur....salonda oturur gibi, git allah git hissetmezsin bile...
    süper...de nasıl olacak yalnız ?
    patladım bu lafa ya. Sissy barı o şekil yapsam inan bana motoru evin salona çıkarır TV yi makinanın üzerinde seyrederim.

    Flama olayına gelince NEFİSSSS


    Alıntı yusuf3461 adlı üyeden alıntı
    ya herşey iyide marka biraz düşün dürücü deyilmi
    Soruyu bende anlayamadım, yani Mondial yerine başka bir isim mi konabilirdi? Soruyu bu şekilde anlıyorum, topic okunduysa sorunların çözülmesi gibi kullanım rahatlığı gibi bu kadar memnuniyet varken diğer türlü anlamak anlamsız olurdu sanırım.

    İki gündür arka tekerinden zincir tahrikli iki tekerli, denge odaklı öz itimli götürgeçime binemiyorum işlerden dolayı, kısmetse yarın Kozyatağı Gebze yapacağım.

    Anadoludan Avrupaya geçerken köprü girişinden önce arıza şeridine girmiş yaklaşık 20 motoru ayuklamıştı ekipler. Arıza şeridinden uzak durun.
    Saygı göster, saygı gör. Seviyesizlerden hep uzak dur!

  4. #324
    Journeyman_35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Nisan 2006
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    BMW F650
    Alıntı hakanz adlı üyeden alıntı


    Nefis değilmi?
    Yaw aklıma gelen bişeyi paylaşmak istedim sabahın köründe...

    Ben bildiğiniz gibi arkadaki kedi gözlü bagaj uzatmasını sökmüştüm hatırlarsınız...

    Yolcu Sissy barı uzatalım ok....

    Peki benim söktüğüm parçayı da kendimiz için , driver dayanması yapabilir miyiz fotoğrafta gösterdiğim pozisyonda...

    Çok rahat olabilir....epey geniş ve yüksekliği de müsait....

    Ne dersiniz ?

    Bu arada , FLAMA için görüşlerinizi bekliyorum arkadaşlar....yapalım mı ?
    [FONT="Verdana"]
    [COLOR="Red"]" Tanrım, iyi bi adam yap beni, yalancılara kandırtma, karşımdakilerin doğru anlamalarını sağla, gerçek sevenlerimi koru ve gözet; sınırlarımı koyma gücü ver sevdiğimde ve kavga ettiğimde..."[/COLOR][/FONT]

  5. #325
    metemen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mart 2005
    Şehir
    BEYLİKDÜZÜ/İST
    Motosikleti
    MONDİ 250 MCT
    ya bu vitesler beni deliedecek şöyle kaymak gibi geçmiyor bir hal yoluna koyanmadım şu işi

    arka sisibar için benimde bir fikrim varçizim dandik ama fikir önemli




    bu boyutta bir demir sac yada başka bir materyal den çizimdeki gibi yada daha elips yada düz artık keyfe göre bir parça kestirecez bu parçayı standart sisibar aparatına uyumlu şekilde bağlantı yerlerini deldirip sonrada kılavuz yardımı ile diş açtıracaz


    zaten normal sisibarın içindede biyle sert bir madde var



    bu parçayı vida yerleri açıkta kalacak şekilde koltukçuya süngerletip kaplatıyor ve yerine montajlıyoruz


    nasıl olur acaba......
    ...tın tın giderim abi....

  6. #326
    Journeyman_35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Nisan 2006
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    BMW F650

    Walla güzel....

    Alıntı metemen adlı üyeden alıntı
    ya bu vitesler beni deliedecek şöyle kaymak gibi geçmiyor bir hal yoluna koyanmadım şu işi

    arka sisibar için benimde bir fikrim varçizim dandik ama fikir önemli
    Ne yaratıcı grup olduk yaw...
    Walla çok pratik...arkada iki plakanın geçiş yaptığı yerlerde kedigözleri ile kapanır...olur biter....

    Olur bu olur....
    [FONT="Verdana"]
    [COLOR="Red"]" Tanrım, iyi bi adam yap beni, yalancılara kandırtma, karşımdakilerin doğru anlamalarını sağla, gerçek sevenlerimi koru ve gözet; sınırlarımı koyma gücü ver sevdiğimde ve kavga ettiğimde..."[/COLOR][/FONT]

  7. #327
    kkhakankk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ekim 2005
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    MONDİAL MCT250
    metemen
    bence ıyı bı fıkır hatta suan kı sısı barada böyle bı monte yapabiliriz bu hem basıt hemde kulfetsız olur. bence bıde bu asya 150 t1 ın sısı barı hem arkaya hem ön koltugun arkasına uyar gıbı geldı sızce nasıl olur.
    Journeyman_35
    bence flama super olmuş bence bunu bastıralım cok hosuma gıttı yane

  8. #328
    choppersile - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Ekim 2005
    Şehir
    Şile/İSTANBUL
    Motosikleti
    Suzuki Burgman AN400
    Alıntı Journeyman_35 adlı üyeden alıntı
    Yaw aklıma gelen bişeyi paylaşmak istedim sabahın köründe...

    Ben bildiğiniz gibi arkadaki kedi gözlü bagaj uzatmasını sökmüştüm hatırlarsınız...

    Yolcu Sissy barı uzatalım ok....

    Peki benim söktüğüm parçayı da kendimiz için , driver dayanması yapabilir miyiz fotoğrafta gösterdiğim pozisyonda...

    Çok rahat olabilir....epey geniş ve yüksekliği de müsait....

    Ne dersiniz ?

    Bu arada , FLAMA için görüşlerinizi bekliyorum arkadaşlar....yapalım mı ?

    Gerçekten dahice...
    ŞAMPİYON FENERBAHÇE...MONDİAL 150 ZAT...

  9. #329
    metemen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mart 2005
    Şehir
    BEYLİKDÜZÜ/İST
    Motosikleti
    MONDİ 250 MCT
    çok fazla maliyette tutmaz ayrıca isteyen arkadaşlara gerçek deride gönderebilirim


    dericiliğin faydaları sisbarımız orjinal deri olur böylece


    sahi saç deri kılıfın altında kalacak standart sisibar gibi yani arkadan bakılınca deri gözükecek

    zaten eski sisbarın iç aparatı plastik aşağıdaki gibi kılıfıda zımba ile tutturmuşlar





    Journeyman_35

    abi plama süper bence

    hadi abiler bi ses verin fikir verin
    ...tın tın giderim abi....

  10. #330
    Journeyman_35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Nisan 2006
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    BMW F650
    Alıntı metemen adlı üyeden alıntı
    çok fazla maliyette tutmaz ayrıca isteyen arkadaşlara gerçek deride gönderebilirim


    dericiliğin faydaları sisbarımız orjinal deri olur böylece


    sahi saç deri kılıfın altında kalacak standart sisibar gibi yani arkadan bakılınca deri gözükecek

    zaten eski sisbarın iç aparatı plastik aşağıdaki gibi kılıfıda zımba ile tutturmuşlar





    Journeyman_35

    abi plama süper bence
    Bugün maaşallah demek lazım...Herkesde bir Leonardo da Vinci havası görüyorum

    1. SISSY BAR
    Öğlen sanayide servisime gittim...oradaki arakadaşım daha pratik bi çözüm önerdi...

    Şöyleki;

    Arkadaki beğenmediğimiz yolcu oturma minderini söküyoruz, yan çeviriyoruz ve mevcut sisybara monte ediyoruz....boşalan yer için de, bunu birimizin üstlenmesi lazım, sanatkar bir ustaya gidiyoruz; büyük sürücü minderinin geometrisini devam ettirecek şekilde nefis bir yolcu minderi yaptırıp takıyoruz ...ben eski fotoğraflardan bir tane ekliyorum, gözünüzde biraz canlandırın diye...

    Elde kalan eski küçük sırt minderini de hatıra diye saklıyoruz ; yoksa deponun üstüne yapıştırıp kol dayama mı yapsak....hani çekmişiz kenara sahilde ; bişiler içip etrafa bakmıcaz mı? şekil olabilir....

    Yeni yolcu sırt minderi daha kalın, daha etli, ortasındaki düğme bu sefer rahatsız da etmeyecek...
    Ne dersiniz beyler?

    İşte cruiser farkı, yap yapabildiğini, herkesin motoru custom olacak yakında bizde...beğenmedin sök başka bişi yap...

    Sahi yaw...hiç hanım yok di mi bizim grupta...diğerlerinde hep var...;)
    Pek de maçoyuz be ...

    2. FLAMA

    Flamamız beğenildi gibi....bekleyelim mi biraz daha görüş için yoksa hayata geçsin mi yavaştan....daha kasklara, benzin deposuna, minderin altındaki siyah 250 MCT yazan kapağa; tekstilci bir arkadaş varsa da montlara ve şapkalara takacaz....

    Sevgiler, saygılar....kazadan uzak, keyifli ve güvenli sürüşler herkese...
    [FONT="Verdana"]
    [COLOR="Red"]" Tanrım, iyi bi adam yap beni, yalancılara kandırtma, karşımdakilerin doğru anlamalarını sağla, gerçek sevenlerimi koru ve gözet; sınırlarımı koyma gücü ver sevdiğimde ve kavga ettiğimde..."[/COLOR][/FONT]

  11. #331
    metemen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mart 2005
    Şehir
    BEYLİKDÜZÜ/İST
    Motosikleti
    MONDİ 250 MCT
    tamamda abi


    ben o seleyid söktüm aynı şeyi düşündüm ama selenin altındaki apoarat bu iş için hiç uygun değil sisbarın arkasındaki tek vidayı sök az kaldır bak selenin altına ne dediğimi anlarsın
    ...tın tın giderim abi....

  12. #332
    hakanz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Nisan 2005
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    BMW F650 CS Scarver

    Yapılmış sissybar

    Sissybara çözüm varmıdır diye Sevpaya uğradım. Sevpanın hemen yanında SGL Dizayn MCT lere sissybar modifiyesi yapıyor. İşlem şöyle:
    Mevcut selenin derisi daha kaliteli bir deri ile değişiyor, krom ayakla uzatma yapılıyor. Maliyet 250 YTL
    İlgilenenler için www.sgldizayn.com Örnekler aşağıda






    Ayrıca arka sissy bar için iki kask alabilen bir çanta gördüm Sevpada. www.sevpa.net


    Saygı göster, saygı gör. Seviyesizlerden hep uzak dur!

  13. #333
    metemen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mart 2005
    Şehir
    BEYLİKDÜZÜ/İST
    Motosikleti
    MONDİ 250 MCT
    ya abiler boşverin biz kendimizde yaptırırız en fazla 40-50 ytl ye hallederiz
    ben aparatı yaptırdım resimler birazdan
    ...tın tın giderim abi....

  14. #334
    xxgkhnxx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Nisan 2006
    Şehir
    muğla
    Motosikleti
    inşlhh 250 mct olacak hayırlısı :)
    herkese merhaba arkadaslar
    dıger bır mct 250 formunda gozume boyle bır yazı ilişti ve siz mct kullanıcılarına bu motoru almayı dusunen bırı olarak kendımde sorma geregı hıssettım .yazı soyleydı belkı bı cogunuz okumusdur ama yıne olsun :


    Geçen gün servise uğradığımda baskı balatası bitmiş (ki motor 200km'de) bir MCT250 mondial motoru tamir etmek için sökmüşlerdi. Sağ kapak çıkarılmış ve baskı balatası, yağ pompası kısmı ortadaydı. Dikkatimi beyaz bir dişli çekti Beyaz diyorum çünkü dişli sert plastikten yapılmış. İncelediğimde bunun yağ pompası dişlisi olduğunu gördüm ve emin olmak için ustaya sordum. Kendisinde de aynı motordan olan usta gördüğümün doğru olduğunu ve yağ pompası dişlisinin plastikten yapıldığını söyledi.

    Netice bu motoru kullanan arkadaşların en çok dikkat etmesi gereken şey hararet ve zorlama. Bu plastik aksamın dayanıklılığı konusunda bir bilgim yok ancak plastiğin çokda sağlam olacağını düşünmüyorum. Az yağda çalışmanında öncelikle bu dişliyi götüreceğini düşünüyorum.

    Bilgi vermek amacıyla bu yazıyı yazdım. Mondial MCT250 kullanan arkadaşlarımın dikkatine.

    Görüşmek üzere. şeklinde bir yazı sizce bu motorda arkadasın yazdıgı dısında ne gıbı bır dezavantaj getırır ??? ayrıca bu yazıyı okudukdan sonra motoru almadan once bır kez daha dusunmem gerektıgını hıssettırdı bana.icime ıyıce kurt dustu yanı

  15. #335
    kkhakankk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ekim 2005
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    MONDİAL MCT250
    ya peki sadece bu sisy barı yapmıyolar mı acaba hakan abi. onun sadece bı fıyatını alsaydın keşke ya

  16. #336
    metemen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mart 2005
    Şehir
    BEYLİKDÜZÜ/İST
    Motosikleti
    MONDİ 250 MCT
    arkadaşlar sisbar tamamdır
    ...tın tın giderim abi....

  17. #337
    kkhakankk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ekim 2005
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    MONDİAL MCT250
    Alıntı xxgkhnxx adlı üyeden alıntı
    herkese merhaba arkadaslar
    dıger bır mct 250 formunda gozume boyle bır yazı ilişti ve siz mct kullanıcılarına bu motoru almayı dusunen bırı olarak kendımde sorma geregı hıssettım .yazı soyleydı belkı bı cogunuz okumusdur ama yıne olsun :


    Geçen gün servise uğradığımda baskı balatası bitmiş (ki motor 200km'de) bir MCT250 mondial motoru tamir etmek için sökmüşlerdi. Sağ kapak çıkarılmış ve baskı balatası, yağ pompası kısmı ortadaydı. Dikkatimi beyaz bir dişli çekti Beyaz diyorum çünkü dişli sert plastikten yapılmış. İncelediğimde bunun yağ pompası dişlisi olduğunu gördüm ve emin olmak için ustaya sordum. Kendisinde de aynı motordan olan usta gördüğümün doğru olduğunu ve yağ pompası dişlisinin plastikten yapıldığını söyledi.

    Netice bu motoru kullanan arkadaşların en çok dikkat etmesi gereken şey hararet ve zorlama. Bu plastik aksamın dayanıklılığı konusunda bir bilgim yok ancak plastiğin çokda sağlam olacağını düşünmüyorum. Az yağda çalışmanında öncelikle bu dişliyi götüreceğini düşünüyorum.

    Bilgi vermek amacıyla bu yazıyı yazdım. Mondial MCT250 kullanan arkadaşlarımın dikkatine.

    Görüşmek üzere. şeklinde bir yazı sizce bu motorda arkadasın yazdıgı dısında ne gıbı bır dezavantaj getırır ??? ayrıca bu yazıyı okudukdan sonra motoru almadan once bır kez daha dusunmem gerektıgını hıssettırdı bana.icime ıyıce kurt dustu yanı
    bundan 3 sene once bı ahbabımız 0 km bı araba aldı arkadaş dırek otobana cıkıyo ve frenler tutmuyo dırek öndekı kamyona gırıyo daha 20-30 km de araba ama fren aksamındakı bı baglantı hatası sonucu olmuş. ve 200 mılyar kadar tazmınat ve sıfır araba verdıler. yanı bu 200 km olayına takma bence bu her aracta olabılır uretım hatası olabılır. dedıgın parcayı görmedım motorum 1500 km de boyle bı olay basıma gelmedı he eger kı dedıgın gıbı bısey varsa herhalde bu sorun 2 yıl ıcınde ortaya cıkar kı. aramızda bı gunde 400 km nın ustunde yapan arkadaşlar bence sen aklına bunlrı takma gıt bıtne MCT 250 edin

    metemen
    hani fotolar ama. hem maliyet ne oldu

  18. #338
    metemen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mart 2005
    Şehir
    BEYLİKDÜZÜ/İST
    Motosikleti
    MONDİ 250 MCT
    kkhakankk

    maliyet 10 ytl demirciye verdim deriyide bizim atölyede yaptırdım yani hepsi 10 ytl fotoları halledecem birazdan
    ...tın tın giderim abi....

  19. #339
    hakanz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Nisan 2005
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    BMW F650 CS Scarver
    Alıntı kkhakankk adlı üyeden alıntı
    ya peki sadece bu sisy barı yapmıyolar mı acaba hakan abi. onun sadece bı fıyatını alsaydın keşke ya
    Dur Hakancım sabırla metemenin olayı bitirişini bekleyelim bence.

    Bu arada Metemen demir parçanın şablonunu bizede bir kağıda bire bir scan edip pdf atarsan amerikayı tekrar keşfetmeden uygularız. Altınada copyright metemen yazarız

    Burada MCT kullanıcısımıyız yoksa Bilim adamı ve mucitmiyiz anlamadım.
    Saygı göster, saygı gör. Seviyesizlerden hep uzak dur!

  20. #340
    metemen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mart 2005
    Şehir
    BEYLİKDÜZÜ/İST
    Motosikleti
    MONDİ 250 MCT
    arkadaşlar


    tüm fotoları maalesef yarın atacam teknik arıza var

    ama çok kolay oldu demir aparatı yaptırınca iş tamam sonra doğru koltuk döşemecilerine çok rahat oluyor

    hemde öyle 250ytl felan değil


    elimden geldiğince teknik bilgiler idare edin artık durumu



    ...tın tın giderim abi....


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)

Bu Konudaki Etiketler