Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Mondial 250 Mct Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #6281

    Üyelik
    31 Mart 2010
    Şehir
    ÇANKIRI
    Motosikleti
    Mondial 180 ZS
    slm arkadaşlar benim motorun muaynesi bitdi bu ay içinde yaptıracam muaynede motorun nerelerine bakıyorlar bilgilerinize ve ilginize şimdiden teşekkürler yolumuz açık olsun iyi sürüşler


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #6282

    Üyelik
    03 Temmuz 2009
    Şehir
    Muğla
    Motosikleti
    Mondial 250 MCT
    Alıntı mesut__turul adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    TÜM MCT'Cİ DOSTLAR ! 238CC 17 beygir olan motorlarımız daha önce de tartıştığımız gibi 110km hızın üzerine zor çıkıyor.tamam şase ağır,dizayn açısından da hıza müsait değil oturma biçimimizi düşünürsek. ben motorla çok oynadım şu anda motor 23 beygir civarında güç üretiyor; turbo taktım,yanma odasını ufalttım, 280cc ye çıkarttım,yağ radyatörü taktım,ön dişi 15 arkayı 32 yaptım ama hızı bir türlü arttıramadım.sonunda geç te olsa sanırım gerçek problemi buldum ! ustalarımız bilir mct debriyajı 125agk yada kt nin debriyajı ile aynı olup 1 balata fazladır yani 6 balatalıdır.125lik motorların 10 beygir olduğunu düşünürsek bir açmaz var ortada. ve arkadaşlar biliyorsunuz ki 110 u geçememesine rağmen 6 istiyormuş gibi devirli olmasının tek sebebi debriyaj. bugün debriyaj kapağını söktüm yayları çıkarttım yay yataklarının altına 1,5mm lik pullar koydum ve böylece yayların daha sıkı olmasını sağladım. yola çıktım 4. viteste 120 gördüm ve 5 e atamadım.standart oynanmamış mct de de farkedeceğinden eminim ve deneyin farkı gördüğünüzde şok olacaksınız !
    ayrıca benzin problemine de bir nebze çözüm olacağını düşünüyorum !

    Uzun zamandır böyle dehşet bir bilgi ile karşılaşmamıştım.İlk motor bakımında ustamla bu konuyu görüşeceğim

  3. #6283

    Üyelik
    20 Kasım 2008
    Şehir
    Istanbul - Ataşehir
    Motosikleti
    Bmw F650
    Alıntı skylight adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Mahoretti arkadaşım çok teşekkür ederim ilgilerine..

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:07 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:03 ----------



    Canicellat arkadaşım sana da çok teşekkür ediyorum.
    Rica ederim elimden geldigi kadariyla yardim ederim.

  4. #6284
    mahoretti - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mart 2005
    Şehir
    İzmir BORNOVA
    Motosikleti
    o şimdi YAYA...
    Bizde acemiyiz. Yavaş yavaş hep beraber çözücez bu MCT'yi...
    DİKKAT..! İleri derecede Cruıser bağımlısı, plastikle yaklaşmayın. Kriz anında yeterli dozda kromaj gösterilmelidir

  5. #6285

    Üyelik
    27 Mart 2010
    Şehir
    konya
    Motosikleti
    mct 250
    arkadaşlar size birkaç hafta önce uzun yola çıkacağımı söyleyip birkaç soru sormuştum. İlgilenip cevap yazan tüm arkadaşlar saolsunlar. Ve evet bahsettiğim yolculuğu bugün itibariyle bitirdim. Gidiş geliş toplam 4000 km yol yaptım. Öncelikle şunu söyleyeyim mct uzun yola dayanabilirmi sorusunu soran yeni mct alacak arkadaşlar gözünüz kapalı alabilirsiniz mct'yi.

    yolculuk boyunca sadece tek bir sorunum oldu. yola çıkmadan önce tüm vidaları tek tek sıkmama rağmen daha 50 km gidince vites pedalını tutan vida düştü. yolda bulduğum bir tel parçasıyla pedalı koruma demirine bağlayarak sabitledim ve o şekilde Van'a kadar gidebildim. Mondial Van servisi Mesut usta saolsun hemen ücretsiz olarak yeni bir vida taktı. Bunun haricinde mekanik olarak başka hiçbir sıkıntı olmadan 4000 km yol yaptım. Birde zincir bollaştı ama bunun olacağını zaten forumu daha önce okumuş olduğum için tahmin ediyordum zaten. Kendim 100 kiloyum, arka sepeti doldurdum bunun yanında sisi barıda sökerek yaklaşık 50 kg kadar tutan çantalarımı yolcu koltuğunun üzerine bağladım. Yani motorun üzerinde sürekli olarak yaklaşık 150 kg yük vardı. Bu yükle ne kadar benzin yaktı sorusuna gelince depoyu fulledim ve 240 km yol yaptıktan sonra tekrar fulledim 30 TL'lik benzin aldı. artık siz hesaplayın ne kadar yaktığını ama bana sanki motor gayet tutumlu gibi geldi.

    Bir diğer konu ise arkadaşlar motorunuza kesinlikle ve kesinlikle koruma demiri taktırın ve yine kesinlikle kask ve korumalı elbise edinin. Belkide şuan hayatta olmamı öncelikle elbise ve kaskıma, motorun hiçbir yerinde ezik veya hasar olmamasınıda koruma demirine borçluyum. Dönüş yolunda bir dağ geçidine tırmanıp, inişe geçtiğim sırada zaten kapalı olan hava birdenbire dahada bozdu ve aniden çok yoğun bir şekilde dolu yağmaya başladı. Ben ne olduğunu bile anlayamadan yerler bembeyaz olmuştu bile. İnanın yağan buz tanelerinin yolu nasıl bu kadar hızla tamamen kapladığına gerçekten çok şaşırdım. Daha ben şaşkınlığımı bile atamadan ön teker kaydı ve 80 km hızla ben bir yana motor bir yana savruldu. Asfalt üzerinde epeyce bir kaydıktan sonra elbise ve kask sayesinde hiçbir yaralanma olmadan ayağa kalktım. Elbise kendini paramparça etti ama benim zarar görmemi engelledi Motorda koruma demirinin üzerine yatarak metrelerce kaydığı için ondada hiçbir hasar oluşmadı. Ancak koruma demirim kullanılmaz durumda yenisini almam lazım

    Şimdilik ilk uzun yol tecrübem hakkında aklıma gelenler bunlar. Aklıma geldikçe eklerim

  6. #6286
    ugurapay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Nisan 2008
    Şehir
    İSTANBUL Üsküdar
    Motosikleti
    HYOSUNG GV250
    Bunkie büyük geçmiş olsun.
    Ne olacak Bu Türkiye nin ve Tekstilin Hali http://www.apaydinmakine.net

  7. #6287

    Üyelik
    11 Ocak 2010
    arkadaslar merhaba bısey sorucam.... 50 km yol kac para yakması lazım 90-100 arası hızla uzun yolda?. bıde ehlıyet sınavna gırdım hyrlısyla mayısta kavusuyorum:D he bıde ruhsatımıda verdm alıyorum aklınızda bulnsun ruhsat geckme cesaı kalktıı

  8. #6288
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    12 Eylül 2009



    ayrıntılı bilgi istemeyin ustanıza bunları gösterin o zaten anlar !

  9. #6289
    ARBETUS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mart 2006
    Şehir
    Gebze\Kocaeli
    Motosikleti
    '93 Kawasaki EN 500 Vulcan
    Alıntı mesut__turul adlı üyeden alıntı Mesajı göster



    ayrıntılı bilgi istemeyin ustanıza bunları gösterin o zaten anlar !
    burda anlaşılamyacak bişey yok arkadaşım. sen bize sadece kaç mm lik pul kullandığını söyle yeter. ezbere iş olmasın.

    sağlıcakla.

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:39 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:36 ----------

    Alıntı bunkie adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar size birkaç hafta önce uzun yola çıkacağımı söyleyip birkaç soru sormuştum. İlgilenip cevap yazan tüm arkadaşlar saolsunlar. Ve evet bahsettiğim yolculuğu bugün itibariyle bitirdim. Gidiş geliş toplam 4000 km yol yaptım. Öncelikle şunu söyleyeyim mct uzun yola dayanabilirmi sorusunu soran yeni mct alacak arkadaşlar gözünüz kapalı alabilirsiniz mct'yi.

    yolculuk boyunca sadece tek bir sorunum oldu. yola çıkmadan önce tüm vidaları tek tek sıkmama rağmen daha 50 km gidince vites pedalını tutan vida düştü. yolda bulduğum bir tel parçasıyla pedalı koruma demirine bağlayarak sabitledim ve o şekilde Van'a kadar gidebildim. Mondial Van servisi Mesut usta saolsun hemen ücretsiz olarak yeni bir vida taktı. Bunun haricinde mekanik olarak başka hiçbir sıkıntı olmadan 4000 km yol yaptım. Birde zincir bollaştı ama bunun olacağını zaten forumu daha önce okumuş olduğum için tahmin ediyordum zaten. Kendim 100 kiloyum, arka sepeti doldurdum bunun yanında sisi barıda sökerek yaklaşık 50 kg kadar tutan çantalarımı yolcu koltuğunun üzerine bağladım. Yani motorun üzerinde sürekli olarak yaklaşık 150 kg yük vardı. Bu yükle ne kadar benzin yaktı sorusuna gelince depoyu fulledim ve 240 km yol yaptıktan sonra tekrar fulledim 30 TL'lik benzin aldı. artık siz hesaplayın ne kadar yaktığını ama bana sanki motor gayet tutumlu gibi geldi.

    Bir diğer konu ise arkadaşlar motorunuza kesinlikle ve kesinlikle koruma demiri taktırın ve yine kesinlikle kask ve korumalı elbise edinin. Belkide şuan hayatta olmamı öncelikle elbise ve kaskıma, motorun hiçbir yerinde ezik veya hasar olmamasınıda koruma demirine borçluyum. Dönüş yolunda bir dağ geçidine tırmanıp, inişe geçtiğim sırada zaten kapalı olan hava birdenbire dahada bozdu ve aniden çok yoğun bir şekilde dolu yağmaya başladı. Ben ne olduğunu bile anlayamadan yerler bembeyaz olmuştu bile. İnanın yağan buz tanelerinin yolu nasıl bu kadar hızla tamamen kapladığına gerçekten çok şaşırdım. Daha ben şaşkınlığımı bile atamadan ön teker kaydı ve 80 km hızla ben bir yana motor bir yana savruldu. Asfalt üzerinde epeyce bir kaydıktan sonra elbise ve kask sayesinde hiçbir yaralanma olmadan ayağa kalktım. Elbise kendini paramparça etti ama benim zarar görmemi engelledi Motorda koruma demirinin üzerine yatarak metrelerce kaydığı için ondada hiçbir hasar oluşmadı. Ancak koruma demirim kullanılmaz durumda yenisini almam lazım

    Şimdilik ilk uzun yol tecrübem hakkında aklıma gelenler bunlar. Aklıma geldikçe eklerim
    Arkadaşım bu cesaretinden dolayı seni tebrik ediyorum. Bir kez daha kanıtlamış oldun. kısmetse Ben de egeye ineceğim. 2. kez bu makine ile.

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:32 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:39 ----------

    Greyhorse,

    şu malzeme listesini baştan bana yazar mısın? ön çamurluk hususunda kafam karıştı benim.

    teşekkürler.
    '04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS

  10. #6290
    mahoretti - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mart 2005
    Şehir
    İzmir BORNOVA
    Motosikleti
    o şimdi YAYA...
    bunkie; geçmiş olsun ve tebrikler.....

    240 Km. 30 lira yakman >>>>> 100Km'de 3.32 litre'ye tekabül ediyor(Benzin litre fiyatı 3.77). Gayet güzel.
    DİKKAT..! İleri derecede Cruıser bağımlısı, plastikle yaklaşmayın. Kriz anında yeterli dozda kromaj gösterilmelidir

  11. #6291

    Üyelik
    27 Mart 2010
    Şehir
    konya
    Motosikleti
    mct 250
    iyi dilekleriniz için teşekkür ederim. Bu yolculuk sayesinde bende fiyatına göre ne kadar doğru bir motosiklet seçimi yapmış olduğumu tekrar anlamış oldum. Tüm arkadaşlara kazasız belasız sürüşler dilerim. Tekeriniz düz bassın...

  12. #6292
    StyLeOscaR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Mart 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV 250
    bunkie arkadaşım;
    ilk önce geçmiş olsun sana birşey olmamış önemli olan o, bayadır forumu okumaya çalışıyorum, bu uzun yol ile ilgili verdiğin bilgi sayesindede motor uzun yola gidermi gitmezmi sorunu da güzel bir cevap oldu. Hayırlısıyla yakında alıcaz arkadaşla :D,

    Tabi Diğer Bilgi Paylaşan Saygıdeğer Arkadaşlara da Teşekkürler Diğer Altın Kadar Kıymetli bilgiler için...

    Herkese hayırlı akşamlar kazasız belasız sürüşler...
    Motor Aşkı Ayrıdır Herkes Bilemez..

    Kanuni Storm 150 / Mondial Mct 250 / Hyosung Gv 250 / Honda Cbr 600 F

  13. #6293

    Üyelik
    21 Aralık 2008
    depo kapakları,aku ve fıltre kapakları,arka 34dişli,zincir koruma demiri,debriyaj jikle teli,arka çanta demiri,artcı sırt dayanagı minderi ile,arka ayaklıklar
    yukarıdaki yazmıs olduklarımdan ıhtıyacı hıssetıgınız parcalar varsa
    uygun fıyata verebılırım

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:51 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:48 ----------

    Alıntı bunkie adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    iyi dilekleriniz için teşekkür ederim. Bu yolculuk sayesinde bende fiyatına göre ne kadar doğru bir motosiklet seçimi yapmış olduğumu tekrar anlamış oldum. Tüm arkadaşlara kazasız belasız sürüşler dilerim. Tekeriniz düz bassın...
    gecmıs olsun bu tarz yazıları gordukce
    dahada sevıyorum bu macıtı
    :

  14. #6294

    Üyelik
    11 Ocak 2010
    Arkadaşlar[sıze="7"][/sıze] selam mctliler hep burda konusuyoruz artık bi bulussak avrupa yakası anadolu yakası arkadaslar bı cafede bı yerde bulusalımmı hep beraber sorunlar konusuruz motorlarımıza bakarız gezerız?

  15. #6295
    ARBETUS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mart 2006
    Şehir
    Gebze\Kocaeli
    Motosikleti
    '93 Kawasaki EN 500 Vulcan
    Alıntı debrecen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar[sıze="7"][/sıze] selam mctliler hep burda konusuyoruz artık bi bulussak avrupa yakası anadolu yakası arkadaslar bı cafede bı yerde bulusalımmı hep beraber sorunlar konusuruz motorlarımıza bakarız gezerız?
    Kadıköy olabilir. Ben varım. Ama zevk için köprü trafiğini çekemem ben sevmiyorum agresif oluyorum
    '04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS

  16. #6296

    Üyelik
    22 Nisan 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Mondial 250 mct
    Herkeze selamlar buda benim 250 mct şu anda modifiyesiyle ugraşıyorum

    [IMG][/IMG]

    [IMG][/IMG]

    [IMG][/IMG][/QUOTE]

  17. #6297
    ARBETUS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mart 2006
    Şehir
    Gebze\Kocaeli
    Motosikleti
    '93 Kawasaki EN 500 Vulcan
    Alıntı kayra reis adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Herkeze selamlar buda benim 250 mct şu anda modifiyesiyle ugraşıyorum

    [IMG][/IMG]

    [IMG][/IMG]

    [IMG][/IMG]
    [/QUOTE]

    hehe bende böyle başlamıştım. geldiğim noktayı bi bilsen

    Arkadaşlar 1180 km lik suzuki bandit maceramın resimlerini sizle paylaşmadığımı farkettim ama burayada resim yüklemek işkence gbi geldi. size facebook albüm linkini veriyorum. üye olanda olmayan da bakaiblir

    BAndit ve 1180 km

    Sağlıcakla.
    '04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS

  18. #6298

    Üyelik
    21 Aralık 2008
    [QUOTE=ARBETUS;2038349
    dostum mesaj kutunu bak[COLOR="Silver"]

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:27 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:24 ----------

    [/COLOR][QUOTE=kayra reis;2038237]Herkeze selamlar buda benim 250 mct şu anda modifiyesiyle ugraşıyorum


    basamakları begendım on takımdan ısterım
    sısybarda guzelmıs ,yanlızca camurlugun kesımı bıraz ıddialı
    bıraz keskın sivri ,hatlardan kacıp sade guzellıkte bırseyler yapabılırsın
    calısmaların devamını dılerım

  19. #6299
    ARBETUS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mart 2006
    Şehir
    Gebze\Kocaeli
    Motosikleti
    '93 Kawasaki EN 500 Vulcan
    [QUOTE=greyhorse;2038437][QUOTE=ARBETUS;2038349
    dostum mesaj kutunu bak[COLOR="Silver"]

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:27 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:24 ----------

    [/COLOR]
    Alıntı kayra reis adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Herkeze selamlar buda benim 250 mct şu anda modifiyesiyle ugraşıyorum


    basamakları begendım on takımdan ısterım
    sısybarda guzelmıs ,yanlızca camurlugun kesımı bıraz ıddialı
    bıraz keskın sivri ,hatlardan kacıp sade guzellıkte bırseyler yapabılırsın
    calısmaların devamını dılerım
    ceva verdim. Vaktinde beim de çamurluk ve cc barım bu şekildeydin
    '04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS

  20. #6300

    Üyelik
    22 Nisan 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Mondial 250 mct
    Özel mesaj gönderemi yorum yada beceremiyorum bazı arkadaşlar soruyo nerden aldın diye aykalık sırtlık çamurluk hepsini kendim yaptım. Sizlerdende öneriler bekliyorum yapabilecegim değişiklikler hakında teşekkürler


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)

Bu Konudaki Etiketler