Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Mondial 250 Mct Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #6261
    Osbourne - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Var
    Alıntı mahoretti adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Peki şöyle bir durumla karşılaşan var mı?
    Gidonu tutan aparatlar hafif kayık. Şekil ile anlatıcam.


    2 numaralı tutacak çok az aşağıda. Şimdi bu 3 numaralı zemin hatalı delinmiş olabilir mi ? Yoksa zamanla bir kaymamı oldu ? Daha yeni gözüme çarptı çünkü eğrilik. Söküp bakmakmı lazım ? Fikri olan bir ÜSTAT ????
    Motoru ilk aldığım günden beri böyle bir sıkıntı vardı ama ben unutuyordum söylemeyi ustaya..
    Bir gün genel kontrol esnasında direksiyonda boşluk var senin onu da hallettim dedi..motoru aldığımda o eğriliğin düzelmiş olduğunu gördüm..
    Motoru sürerken gidonu yamuk tutuyormuşsun ama motor düz gidiyor gibi bir his oluyor değil mi?

    Alıntı ARBETUS adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    abicim alakası yok. marş dişlisi diye bişey yok. bizim marşımız zincirli ve alternatörün direk arkasında. yani şanzımanın ş sine bile uğramıyor. vitesin boşa geçmemesinin asıl sebebi birincisi MZ de dahil tüm makinalarda durduğu yer de boşa alma olayı çok zor zaten. Ben işi çözdüm hafif durmaya yakın çok rahat atabiliyorum. Bana göre vitesten atma ve boşa alamam sorunları tamamiyle debriyaj ayarı ve yağ ile alakalı.
    Doğrudur Barış'ım..
    Çok enteresan yav..
    Hafızam beni feci şekilde yanıltıyor o zaman..Neyse..

    Ama debriyaj balatası ve motor yağı değişiminden sonra %100 oranında kolaylaşmıştı vites geçişleri ve boşa atma olayı, orası kesin..


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #6262
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    12 Eylül 2009
    Alıntı mahoretti adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Peki şöyle bir durumla karşılaşan var mı?
    Gidonu tutan aparatlar hafif kayık. Şekil ile anlatıcam.


    2 numaralı tutacak çok az aşağıda. Şimdi bu 3 numaralı zemin hatalı delinmiş olabilir mi ? Yoksa zamanla bir kaymamı oldu ? Daha yeni gözüme çarptı çünkü eğrilik. Söküp bakmakmı lazım ? Fikri olan bir ÜSTAT ????
    değerli abicim. gidonu tutan bağlantılar ön takıma yani boş ve uzun kısa lambalarının olduğu yere hem alttan hemde üstten kauçuk kaplinlerle bağlı altta alyan başlı civatayla sıkınca o kauçuklar sıkışıyo. gidonda motordan gelen vibrasyonu önlemek için yapılıyor. yanıklığı gidermekmek için ters yöne ittir. kırılma filan olmaz bayağı esnektir endişelenecek bişey yok sonra 6 alyanla alttan civatalarını sıkmayı dene ..sıkılmıyorsa ve kayıklık tekrar oluşuyorsa kauçukları değiştirmen lazım. ben çorumda uçtuğumda öle yamulmuştu ki gidon o kauçuklardan komple kırıldı sanmıştım bi yüklendim eski haline geldi

  3. #6263

    Üyelik
    05 Ekim 2009
    Şehir
    bursa balıkesir
    Motosikleti
    mct 250 ((kara kedim))
    herkese merhabalar ben bişey sorucam bnm mct ye 30 ve ya daha düşük arka dişli taktırmak istiyorum bu forumun eski sayfalarında okudum biri 26 dişli taktırdım motor dehset oldu diyor nasıldır bir de 26 dişli bulabilir mıyım?? son olarakda maliyet ????

  4. #6264

    Üyelik
    20 Kasım 2008
    Şehir
    Istanbul - Ataşehir
    Motosikleti
    Bmw F650
    Alıntı genchopper adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    herkese merhabalar ben bişey sorucam bnm mct ye 30 ve ya daha düşük arka dişli taktırmak istiyorum bu forumun eski sayfalarında okudum biri 26 dişli taktırdım motor dehset oldu diyor nasıldır bir de 26 dişli bulabilir mıyım?? son olarakda maliyet ????
    26 disli taktigin takdirde o motoru kaldirman biraz zor olur bisiklet gibi dusun en kucuk dislisinde pedali cevirmek ne kadar zor ise motoruda kucuk dislide kaldirman o kadar zor olur tavsiye etmem...

  5. #6265
    mahoretti - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mart 2005
    Şehir
    İzmir BORNOVA
    Motosikleti
    o şimdi YAYA...
    Alıntı genchopper adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    herkese merhabalar ben bişey sorucam bnm mct ye 30 ve ya daha düşük arka dişli taktırmak istiyorum bu forumun eski sayfalarında okudum biri 26 dişli taktırdım motor dehset oldu diyor nasıldır bir de 26 dişli bulabilir mıyım?? son olarakda maliyet ????
    30 dan düşük dişlinin çapı da çok ufalacağından, arka salıncak'a zincir sürtecektir. 32 dişte bile çok az mesafe kaldı salıncağa..... 26dişi düşenemiyorum bile.

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 07:43 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 07:40 ----------

    mesut__turul ve Osbourne kardeşler.... Gidon yamukluğu hakkındaki paylaşımlarınız için teşekkürler... Evet. Direksiyon yamuk ama düz gidiyorum..... Yeni oldu sanırım. Çünkü eğriliği daha önce farkederdim. 2'ayı geçti nerdeyse.. Hergün kullanıyorum. Alttaki somunları gevşetip bakıcam. Gerçi gidonu değiştirmeyi planlıyorum. Spor gidon takıcam da ustaya gelmesini bekliyorum. O zaman illaki düzelecek yani...

  6. #6266
    ARBETUS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mart 2006
    Şehir
    Gebze\Kocaeli
    Motosikleti
    '93 Kawasaki EN 500 Vulcan
    Alıntı genchopper adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    herkese merhabalar ben bişey sorucam bnm mct ye 30 ve ya daha düşük arka dişli taktırmak istiyorum bu forumun eski sayfalarında okudum biri 26 dişli taktırdım motor dehset oldu diyor nasıldır bir de 26 dişli bulabilir mıyım?? son olarakda maliyet ????
    Dostum 30 dan aşağısını düşünme. Makina 1 viteste ölür

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:47 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:46 ----------

    Alıntı Osbourne adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motoru ilk aldığım günden beri böyle bir sıkıntı vardı ama ben unutuyordum söylemeyi ustaya..
    Bir gün genel kontrol esnasında direksiyonda boşluk var senin onu da hallettim dedi..motoru aldığımda o eğriliğin düzelmiş olduğunu gördüm..
    Motoru sürerken gidonu yamuk tutuyormuşsun ama motor düz gidiyor gibi bir his oluyor değil mi?



    Doğrudur Barış'ım..
    Çok enteresan yav..
    Hafızam beni feci şekilde yanıltıyor o zaman..Neyse..

    Ama debriyaj balatası ve motor yağı değişiminden sonra %100 oranında kolaylaşmıştı vites geçişleri ve boşa atma olayı, orası kesin..
    Balata ve yağ olayında hemfikirim. ama marş rublesi bu konu dışında
    '04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS

  7. #6267

    Üyelik
    17 Mart 2010
    Şehir
    sakarya,istanbul ytü
    Motosikleti
    Ss Srad 600
    Herkese hayırlı aksamlarr.ben motrum az yakıyo dıye sevınyordum ama hıcte az yakmıymus:( 100 km de 4 lt.yanı 15 kurus yakıyor yawww.napmak lazmm kı bunaa.arka dıslıyı daha degıstremedm ama en kısa zamanda degstrcem malıyetı nedır acaba?bırde motordan yag akıyordu vites ayagının ordan gotrdum keceler patlamıs degstı ama hala akıyor.yag sevıyesıne bakyorum ama azalma yok bana bır medettt arkadaslarr.kazasız belasız surusler

  8. #6268
    ARBETUS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mart 2006
    Şehir
    Gebze\Kocaeli
    Motosikleti
    '93 Kawasaki EN 500 Vulcan
    Alıntı kemancı34mct adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Herkese hayırlı aksamlarr.ben motrum az yakıyo dıye sevınyordum ama hıcte az yakmıymus:( 100 km de 4 lt.yanı 15 kurus yakıyor yawww.napmak lazmm kı bunaa.arka dıslıyı daha degıstremedm ama en kısa zamanda degstrcem malıyetı nedır acaba?bırde motordan yag akıyordu vites ayagının ordan gotrdum keceler patlamıs degstı ama hala akıyor.yag sevıyesıne bakyorum ama azalma yok bana bır medettt arkadaslarr.kazasız belasız surusler
    Bana göre az ben bazen 16 kuruşları falan görüyorum dişliyi değiştirmeyi deneyebilirsin.
    '04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS

  9. #6269
    mahoretti - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mart 2005
    Şehir
    İzmir BORNOVA
    Motosikleti
    o şimdi YAYA...
    Alıntı kemancı34mct adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Herkese hayırlı aksamlarr.ben motrum az yakıyo dıye sevınyordum ama hıcte az yakmıymus:( 100 km de 4 lt.yanı 15 kurus yakıyor yawww.napmak lazmm kı bunaa.arka dıslıyı daha degıstremedm ama en kısa zamanda degstrcem malıyetı nedır acaba?bırde motordan yag akıyordu vites ayagının ordan gotrdum keceler patlamıs degstı ama hala akıyor.yag sevıyesıne bakyorum ama azalma yok bana bır medettt arkadaslarr.kazasız belasız surusler
    Sana özelden mesaj attım. Kargo için ismin gerekli... Dişli maliyetin sadece ustaya vereceğin işçilik + kargo olacak Bu motorlar bu seviyede yakıyor. Çokta fazla bişey beklememk lazım. Uzun yolda 3.52lt./100km , şehir içinde biraz daha fazla tabiki.... Günbegün değişiyor tabiki de, şu anda 10TL lik benzinle 70-80 KM gidebiliyorsan iyi bir ortalaman vardır yani.... Yağ akmasıda, eğer fazla yağ kondu ise, zamanla normale dönecektir. Ama kaçak varsa.... Ustanın bakması lazım tabi...

  10. #6270

    Üyelik
    12 Nisan 2010
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Kırmızı MCT 250
    Merhaba arkadaşlar. Aranıza yeni katılıyorum. İki yıldır MCT kullanıyorum. 2005 model motorum şu anda 5900 km'de. Arka tel koparma gibi sorunları ben de yaşadım. Tamamını kendim değiştirirek bu sorundan kurtuldum. Yakıt tüketimi konusunda bir fikir vermem gerekirse 80'i geçmeyerek 100 km ortalamam 3.2 lt. Bunu birçok defa yakaladım. Çoğunluğu şehir içi. Fakat asıl paylaşmak istediğim motora 32 dişli arıyorum. Bu konuda Arbetus ve Mahoretti, yardımlarınız olursa çok sevinirim. Şimdilik benden bu kadar. Hoşçakalın.

  11. #6271
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    12 Eylül 2009
    TÜM MCT'Cİ DOSTLAR ! 238CC 17 beygir olan motorlarımız daha önce de tartıştığımız gibi 110km hızın üzerine zor çıkıyor.tamam şase ağır,dizayn açısından da hıza müsait değil oturma biçimimizi düşünürsek. ben motorla çok oynadım şu anda motor 23 beygir civarında güç üretiyor; turbo taktım,yanma odasını ufalttım, 280cc ye çıkarttım,yağ radyatörü taktım,ön dişi 15 arkayı 32 yaptım ama hızı bir türlü arttıramadım.sonunda geç te olsa sanırım gerçek problemi buldum ! ustalarımız bilir mct debriyajı 125agk yada kt nin debriyajı ile aynı olup 1 balata fazladır yani 6 balatalıdır.125lik motorların 10 beygir olduğunu düşünürsek bir açmaz var ortada. ve arkadaşlar biliyorsunuz ki 110 u geçememesine rağmen 6 istiyormuş gibi devirli olmasının tek sebebi debriyaj. bugün debriyaj kapağını söktüm yayları çıkarttım yay yataklarının altına 1,5mm lik pullar koydum ve böylece yayların daha sıkı olmasını sağladım. yola çıktım 4. viteste 120 gördüm ve 5 e atamadım.standart oynanmamış mct de de farkedeceğinden eminim ve deneyin farkı gördüğünüzde şok olacaksınız !
    ayrıca benzin problemine de bir nebze çözüm olacağını düşünüyorum !

  12. #6272
    muratboyar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Temmuz 2008
    Şehir
    kayseri / Talas
    Motosikleti
    Rs200
    nası yani bu kadar mı? sabah deseysin gün boyu boştum oturur uğraşırdım.
    yalnız biraz daha ayrıntı olabilir mi? kaç tane pul koydun vs paylaşım için sağol mesut

  13. #6273

    Üyelik
    20 Kasım 2008
    Şehir
    Istanbul - Ataşehir
    Motosikleti
    Bmw F650
    Alıntı mesut__turul adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    TÜM MCT'Cİ DOSTLAR ! 238CC 17 beygir olan motorlarımız daha önce de tartıştığımız gibi 110km hızın üzerine zor çıkıyor.tamam şase ağır,dizayn açısından da hıza müsait değil oturma biçimimizi düşünürsek. ben motorla çok oynadım şu anda motor 23 beygir civarında güç üretiyor; turbo taktım,yanma odasını ufalttım, 280cc ye çıkarttım,yağ radyatörü taktım,ön dişi 15 arkayı 32 yaptım ama hızı bir türlü arttıramadım.sonunda geç te olsa sanırım gerçek problemi buldum ! ustalarımız bilir mct debriyajı 125agk yada kt nin debriyajı ile aynı olup 1 balata fazladır yani 6 balatalıdır.125lik motorların 10 beygir olduğunu düşünürsek bir açmaz var ortada. ve arkadaşlar biliyorsunuz ki 110 u geçememesine rağmen 6 istiyormuş gibi devirli olmasının tek sebebi debriyaj. bugün debriyaj kapağını söktüm yayları çıkarttım yay yataklarının altına 1,5mm lik pullar koydum ve böylece yayların daha sıkı olmasını sağladım. yola çıktım 4. viteste 120 gördüm ve 5 e atamadım.standart oynanmamış mct de de farkedeceğinden eminim ve deneyin farkı gördüğünüzde şok olacaksınız !
    ayrıca benzin problemine de bir nebze çözüm olacağını düşünüyorum !
    Cok iyi bir paylasim ellerine saglik mesut usta ama biraz daha ayrintili anlatirsan cok memnun kalirim

  14. #6274
    mahoretti - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mart 2005
    Şehir
    İzmir BORNOVA
    Motosikleti
    o şimdi YAYA...
    Alıntı mesut__turul adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    TÜM MCT'Cİ DOSTLAR ! 238CC 17 beygir olan motorlarımız daha önce de tartıştığımız gibi 110km hızın üzerine zor çıkıyor.tamam şase ağır,dizayn açısından da hıza müsait değil oturma biçimimizi düşünürsek. ben motorla çok oynadım şu anda motor 23 beygir civarında güç üretiyor; turbo taktım,yanma odasını ufalttım, 280cc ye çıkarttım,yağ radyatörü taktım,ön dişi 15 arkayı 32 yaptım ama hızı bir türlü arttıramadım.sonunda geç te olsa sanırım gerçek problemi buldum ! ustalarımız bilir mct debriyajı 125agk yada kt nin debriyajı ile aynı olup 1 balata fazladır yani 6 balatalıdır.125lik motorların 10 beygir olduğunu düşünürsek bir açmaz var ortada. ve arkadaşlar biliyorsunuz ki 110 u geçememesine rağmen 6 istiyormuş gibi devirli olmasının tek sebebi debriyaj. bugün debriyaj kapağını söktüm yayları çıkarttım yay yataklarının altına 1,5mm lik pullar koydum ve böylece yayların daha sıkı olmasını sağladım. yola çıktım 4. viteste 120 gördüm ve 5 e atamadım.standart oynanmamış mct de de farkedeceğinden eminim ve deneyin farkı gördüğünüzde şok olacaksınız !
    ayrıca benzin problemine de bir nebze çözüm olacağını düşünüyorum !
    Evet kardeş. Bilgilerin referans değerinde. Lütfen foto ve ayrıntı bilgilerle süsleki bizde ustalara gösterip anlatabilelim...

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 06:51 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 06:48 ----------

    Alıntı skylight adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba arkadaşlar. Aranıza yeni katılıyorum. İki yıldır MCT kullanıyorum. 2005 model motorum şu anda 5900 km'de. Arka tel koparma gibi sorunları ben de yaşadım. Tamamını kendim değiştirirek bu sorundan kurtuldum. Yakıt tüketimi konusunda bir fikir vermem gerekirse 80'i geçmeyerek 100 km ortalamam 3.2 lt. Bunu birçok defa yakaladım. Çoğunluğu şehir içi. Fakat asıl paylaşmak istediğim motora 32 dişli arıyorum. Bu konuda Arbetus ve Mahoretti, yardımlarınız olursa çok sevinirim. Şimdilik benden bu kadar. Hoşçakalın.
    Kardeş. Benim 32 dişliyi ustam buldu. İzmirdeyim. Bir krosun arka dişlisi takıldı. birebir uydu civata yerleri ve diş aralıkları. Kendim 30 dişli bulup almıştım, onuda arkadaşa kargo ile gönderiyorum.
    DİKKAT..! İleri derecede Cruıser bağımlısı, plastikle yaklaşmayın. Kriz anında yeterli dozda kromaj gösterilmelidir

  15. #6275

    Üyelik
    20 Kasım 2008
    Şehir
    Istanbul - Ataşehir
    Motosikleti
    Bmw F650
    Alıntı skylight adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba arkadaşlar. Aranıza yeni katılıyorum. İki yıldır MCT kullanıyorum. 2005 model motorum şu anda 5900 km'de. Arka tel koparma gibi sorunları ben de yaşadım. Tamamını kendim değiştirirek bu sorundan kurtuldum. Yakıt tüketimi konusunda bir fikir vermem gerekirse 80'i geçmeyerek 100 km ortalamam 3.2 lt. Bunu birçok defa yakaladım. Çoğunluğu şehir içi. Fakat asıl paylaşmak istediğim motora 32 dişli arıyorum. Bu konuda Arbetus ve Mahoretti, yardımlarınız olursa çok sevinirim. Şimdilik benden bu kadar. Hoşçakalın.
    Ramzey veya junlin 250cc motorun orjinal arka dislisi 32'dir. Varsa eger parcacida o motorlarin arka dislisi onlari alabilirsin kolay gelsin.

  16. #6276

    Üyelik
    21 Aralık 2008
    osbuorne egzozlar guzel olmus
    vıdeoyude ızledım sesıde guzel tamamen ıcını bosalttırmadın degılmı?
    mct ve emsallerının en buyuk sorunu plastık(conta v.b)aksamlarının kalıtesız olmasından kolay bozulması gıdon kelepcelerının takıldıgı yerde domatesler var
    aynısı kaykaylardada vardır,bushıng olarak gecıyor
    motor dısarıda gunes ve yagmura maruz kalıyorsa cok kolay bozulabılıyor

  17. #6277

    Üyelik
    18 Şubat 2010
    Şehir
    KAYSERİ
    Motosikleti
    , yamaha ybr125 (2005) di, Bajaj 125ST (2015) oldu
    Alıntı muratboyar adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    nası yani bu kadar mı? sabah deseysin gün boyu boştum oturur uğraşırdım.
    yalnız biraz daha ayrıntı olabilir mi? kaç tane pul koydun vs paylaşım için sağol mesut
    Murat abi yapacak olursan haberleşelim de inş bende yaparken yanında olim daha önce debriyaj olayını @osbourne da söylemişti deneyelim.

  18. #6278
    ugurapay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Nisan 2008
    Şehir
    İSTANBUL Üsküdar
    Motosikleti
    HYOSUNG GV250
    arka dişliyi 32 yaptım da iyimi yaptım kötümü yaptım anlayamadım evimin orda dik bir ranpa var 2 ye cıktığım yeri şimdi 1 le çıkar oldum.
    Güzel tarafı ise 4 viteste zorlanmadan bağırmadan 100 görmüş olmam 5 vitese atmak nasip olmadı bu sabah trafik sebebiyle.
    Ne olacak Bu Türkiye nin ve Tekstilin Hali http://www.apaydinmakine.net

  19. #6279
    Osbourne - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Var
    Alıntı greyhorse adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    osbuorne egzozlar guzel olmus
    vıdeoyude ızledım sesıde guzel tamamen ıcını bosalttırmadın degılmı?
    mct ve emsallerının en buyuk sorunu plastık(conta v.b)aksamlarının kalıtesız olmasından kolay bozulması gıdon kelepcelerının takıldıgı yerde domatesler var
    aynısı kaykaylardada vardır,bushıng olarak gecıyor
    motor dısarıda gunes ve yagmura maruz kalıyorsa cok kolay bozulabılıyor
    Yok canım, sadece son susturucular sökük vaziyette..
    Sesini bende çok beğeniyorum

    Alıntı ugurapay adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arka dişliyi 32 yaptım da iyimi yaptım kötümü yaptım anlayamadım evimin orda dik bir ranpa var 2 ye cıktığım yeri şimdi 1 le çıkar oldum.
    Güzel tarafı ise 4 viteste zorlanmadan bağırmadan 100 görmüş olmam 5 vitese atmak nasip olmadı bu sabah trafik sebebiyle.
    Öyle bir sonuç elde edeceğin belli zaten uğur abi..
    Mesele yüksek devirde vibrasyona çok düşmemesi..
    Sen de ben de kiloluyuz ve ben acayip memnunum bu dişli değişiminden..Sende farke deceksin yakında

  20. #6280

    Üyelik
    12 Nisan 2010
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Kırmızı MCT 250

    Alıntı

    Alıntı mahoretti adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Evet kardeş. Bilgilerin referans değerinde. Lütfen foto ve ayrıntı bilgilerle süsleki bizde ustalara gösterip anlatabilelim...

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 06:51 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 06:48 ----------



    Kardeş. Benim 32 dişliyi ustam buldu. İzmirdeyim. Bir krosun arka dişlisi takıldı. birebir uydu civata yerleri ve diş aralıkları. Kendim 30 dişli bulup almıştım, onuda arkadaşa kargo ile gönderiyorum.
    Mahoretti arkadaşım çok teşekkür ederim ilgilerine..

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:07 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:03 ----------

    Alıntı canicellat adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ramzey veya junlin 250cc motorun orjinal arka dislisi 32'dir. Varsa eger parcacida o motorlarin arka dislisi onlari alabilirsin kolay gelsin.
    Canicellat arkadaşım sana da çok teşekkür ediyorum.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)

Bu Konudaki Etiketler