Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Mondial 250 Mct Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #161
    tekno - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2006
    Şehir
    Karşıyaka
    Motosikleti
    Mct 250 Kurtuldum, Cfb 150,Nc 700x
    Alıntı hakanz adlı üyeden alıntı
    Tekno,

    Orta yaşa geldik, gençlik lugatımız zayıf olabilir emmeeeee,

    Şekil olmuş yahu Maşallah

    Kazasız belasız günlere

    Teşekkürler


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #162
    hakanz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Nisan 2005
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    BMW F650 CS Scarver

    250 MCT Lastik Basınçları

    Kitapçıkta lastik basınçları kPa olarak verilmiş. Yani Ön teker: 175 kPa, arka teker: 280 kPa

    Standart alıştığımız psi sistemine göre 250 MCT lerde Ön teker: 26 psi, Arka teker: 40 psi

    Dönüştürme formülü ise:
    1 psi = 6.895 kPa = 0.06895 bar
    1 kPa = 0.145 psi = 0.01 bar
    1 bar = 14.503 psi = 100 kPa
    Saygı göster, saygı gör. Seviyesizlerden hep uzak dur!

  3. #163
    metemen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mart 2005
    Şehir
    BEYLİKDÜZÜ/İST
    Motosikleti
    MONDİ 250 MCT
    arkadaşlar peki ışık yadığı zaman araş kaç km yol alıyor bilmediğm için ışık yanınca çok tedirgin oluyorum


    vede tam anlamıyla ranızda km de ne kadar yaktığını ölçen arkadaşım varmı
    ...tın tın giderim abi....

  4. #164
    hakanz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Nisan 2005
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    BMW F650 CS Scarver

    MCT 250 Kullanım Kılavuzu Burada

    Arkadaşlar,

    Belki kaybedeniniz veya 2. el motor alıp bu kitapçıktan olmayan arkadaşlar için hiç bir fedakarlıktan çekinmeyerek MCT250 kullanım kitabını scan ettim. Aşağıdaki linkten indirebilirsiniz. İndirilecek dosya 7 mb kadardır ve ziplidir. Zipli dosyayı açmak için Acrobat Reader programına ihtiyacınız olacaktır (PDF dosyası)

    Mondial 250 MCT Kullanım Kılavuzu:
    http://www.zorlu.org/download/MondialMCT250.zip


    Ayrıca Motosikletiniz ve Siz isimli çok kullanışlı bir döküman daha yükledim. (İngilizce)

    Motosikletiniz ve Siz:
    http://www.zorlu.org/download/MotorunuzveSiz.zip
    Saygı göster, saygı gör. Seviyesizlerden hep uzak dur!

  5. #165
    choppersile - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Ekim 2005
    Şehir
    Şile/İSTANBUL
    Motosikleti
    Suzuki Burgman AN400
    hakanz cim,

    Allah razı olsun senden kullanım klavuzum kayıptı ve Uğur dan istemeyi düşünüyordum.Sıkı bi çalışma olmuş yoruyoruz valla sizi...

    Bir gerçek varki sayende bizim topic en çok bilgi akışının olduğu bir topic oldu.Tüm 250 mct ciler adına sana teşekkür ederim...
    ŞAMPİYON FENERBAHÇE...MONDİAL 150 ZAT...

  6. #166
    kkhakankk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ekim 2005
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    MONDİAL MCT250
    cok sagol adaş benimki de ıslandı ama kuruladım yarım yamalak ıdare edıyodum ama ıyı oldu teşkrl

  7. #167
    metemen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mart 2005
    Şehir
    BEYLİKDÜZÜ/İST
    Motosikleti
    MONDİ 250 MCT
    HakaNz Sen Varya Sen Yaw Ne Dİyeyİm SÜpersİn Be Baba Bu Arada BebİŞİn Durumu Nasil
    ...tın tın giderim abi....

  8. #168
    hakanz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Nisan 2005
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    BMW F650 CS Scarver

    MCT 250 Musluk Konumu (Fotoroman) :)

    Fuel yazısı düzse açık demektir...







    Saygı göster, saygı gör. Seviyesizlerden hep uzak dur!

  9. #169
    hakanz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Nisan 2005
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    BMW F650 CS Scarver
    Alıntı metemen adlı üyeden alıntı
    HakaNz Sen Varya Sen Yaw Ne Dİyeyİm SÜpersİn Be Baba Bu Arada BebİŞİn Durumu Nasil
    Maşallahı var Metemen, dünyaya uyum sağlamaya çalışıyor
    Saygı göster, saygı gör. Seviyesizlerden hep uzak dur!

  10. #170
    metemen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mart 2005
    Şehir
    BEYLİKDÜZÜ/İST
    Motosikleti
    MONDİ 250 MCT
    birde gidonlarınızda bir sorun varmı boşluk felan bende biraz var özelliklede ön freni pompalayınca tıkır tıkır boşluğun sesini duyuyorum


    ayrıca bugün yeni kaskıma kavuştum çeneden açılmalı kalite derseniz orta halli çok kötü değil çok iyide değil ama koruma söz komusuysa kesinlikle iş görür

    sirkecide motora uygun bir ön cam bulamadım

    geçen gün sevpa yı aradım ön koruma demirine 100 ytl dediler bana çok pahalı geldi siz ne dersiniz birde sancar motora bakacam

    hakaz cım sana imreniyorum valla benim kız oldu 5 yaşında bu aralarda bebeklere karşı acayipo ilgim artmaya başladı acaba 2.zamanı geldimi
    ...tın tın giderim abi....

  11. #171
    choppersile - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Ekim 2005
    Şehir
    Şile/İSTANBUL
    Motosikleti
    Suzuki Burgman AN400

    Kask tutucuyu kullanıyormusunuz?

    Sol tarafta artçı ayakayaklığının üzerindeki kask tutucu benim oldukça işime yarıyor kısa süreli parklarda.



    ŞAMPİYON FENERBAHÇE...MONDİAL 150 ZAT...

  12. #172
    hakanz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Nisan 2005
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    BMW F650 CS Scarver

    Benzin Bittiğinde

    Benzin bittiğinde veya benzin musluğunu kapalı unuttuğumuzda karbüratörde benzin kalmayınca makina zor çalışır. Bunun en kolay yolu;

    Seleyi çıkarıp hava filtresine ulaşıyoruz.



    Daha sonra tozsuz ve biraz benzinle nemlendirdiğimiz bir bezi filtrenin üzerine tıkayıp marşa basıyoruz.



    Benzinin buharıyla kısa sürede motor çalışacak ve depodaki benzini vakumlayacaktır.
    Saygı göster, saygı gör. Seviyesizlerden hep uzak dur!

  13. #173
    hakanz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Nisan 2005
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    BMW F650 CS Scarver
    Alıntı choppersile adlı üyeden alıntı
    Sol tarafta artçı ayakayaklığının üzerindeki kask tutucu benim oldukça işime yarıyor kısa süreli parklarda.
    Kullanıyorum ben choppersile

    Benim kaskın halkası kısa kaldığından ayaklığı açıp elimi 5.000 yerden içeri sokup öyle takıyorum kaskı
    Saygı göster, saygı gör. Seviyesizlerden hep uzak dur!

  14. #174
    metemen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mart 2005
    Şehir
    BEYLİKDÜZÜ/İST
    Motosikleti
    MONDİ 250 MCT
    ben hiç kullanmadım hiç ama hiç bugün bir deneme yapacam gerçi alışmamış ..... don durmazmış ama
    ...tın tın giderim abi....

  15. #175
    choppersile - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Ekim 2005
    Şehir
    Şile/İSTANBUL
    Motosikleti
    Suzuki Burgman AN400
    hakanz,

    Aştık be kardeşim.Saatli maarif takvimi gibi görselli faydalı bilgiler oldu.
    Şaka biyana desteğini çekme topicten...Gerçekten çok faydalı bilgiler...
    ŞAMPİYON FENERBAHÇE...MONDİAL 150 ZAT...

  16. #176
    metemen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mart 2005
    Şehir
    BEYLİKDÜZÜ/İST
    Motosikleti
    MONDİ 250 MCT
    abiler bizlerde bir iki foto yapalım da topci okuyan arkadaşları bilgilendirelim


    birde sizin makinalar ne yakıyor bi yazalım lütfen nolur...............

    çünkü benimki biraz fazla yakıyor galiba karbüratörden kynaklanıyor sanırım
    ...tın tın giderim abi....

  17. #177
    kkhakankk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ekim 2005
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    MONDİAL MCT250
    Alıntı metemen adlı üyeden alıntı
    abiler bizlerde bir iki foto yapalım da topci okuyan arkadaşları bilgilendirelim


    birde sizin makinalar ne yakıyor bi yazalım lütfen nolur...............

    çünkü benimki biraz fazla yakıyor galiba karbüratörden kynaklanıyor sanırım
    arkadaşlar ötv yasası onaylanmış hepimize gecmiş olsun. bu arad metemen benım depo daha bıtmedı bıtınce sana net bi fiyat söylerim arakdaşım

  18. #178
    TheTURK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Ağustos 2005
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Mondial 250 MCT
    zincir hakkında soran arkadaşlar sorununuz zincirinizin bol olmasından kaynaklanıyo serviste biraz geridirin kendinizde yapabilirsiniz arkada tekerin iki yanında iki tane vida var onları sıkın zincir gerginlesir ama cok solsa arka tekeri sabitleyen vidaların ayarlanması gerekir ki bunu serviste yaptırın allah korusun yalpa falan yapar
    Bu motor sevdası yüzünden bigün bi ağaçla bir olacam.Ambulans tercihim YZF-R1

  19. #179
    TheTURK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Ağustos 2005
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Mondial 250 MCT
    hakaz bu arada hayırlı olsun allah analı babalı buyutur işallah (motora binerken iki kere dusunursun artık )
    Bu motor sevdası yüzünden bigün bi ağaçla bir olacam.Ambulans tercihim YZF-R1

  20. #180
    Tagalar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Kasım 2005
    Arkadaşlar merhaba,

    Bende bir MCT 250 sahibiyim. Epeydir foruma bakmıyordum. Bu başlığın açılması çok iyi olmuş. Merak etmeyin 6 kişi değilsiniz.

    Benim motosikletin çalışmama problemi var. Motor soğukken ilk çalıştırmada çok zor çalışıyor hatta çalışmıyor. (Çalıştırma şeklim jikle çekili halde gaz vermeden marşa basma şeklinde) Motor çalışmamakta o kadar direniyorki marşa basmaktan akü bitiyor. Birkaç defa yiterek çalıştırmak zorunda kaldım. Hatta bi keresinde akü bitti, yiteleyerek de çalışmadı, servisi çağırmak zorunda kaldım. Buji değişimi sonrası çalıştı ama problem hala devam ediyor. Motor çalışsa bile gaz verdiğinizde hemen stop ediyor. Onun için jikle çekili halde motor iyice ısınıncaya kadar (15-20dk.) beklemek zorunda kalıyorum. (Motor biraz ısındıktan sonra boğulmasın diye jikleyi kapatıyorum.) Serviste depo+karbüratör temizliği, subap ayarları, karbüratör ayarı, hava filtresi temizliği vs. hepsi yapıldı ancak sorun hala devam ediyor. Çözümü hakkında bir fikriniz varsa paylaşırsanız çok sevinirim. Çünkü oldukça can sıkıcı bir durum. :(

    Bu arada sormak ve eklemek istediğim bir kaç şey var,

    - Önceki mesajlarda lastik basınçlarının 26 ve 40 psi olduğu belirtilmiş. Evet katalog bilgilerine göre bu değerler doğru. Bende kPa-psi dönüşümünü internetten bulup bakmıştım ama arka teker için verilen 280 kPa (40psi) değeri bana çok yüksek geldi. Yanlış hatırlamıyorsam arka lastiğin üzerini kontrol etmiş ve max. lastik basıncının 40psi olduğunu görmüştüm. Onun için ben 180 kPa (28psi) vuruyorum. Konu hakkında net bir bilgisi olan arkadaşlar doğru lastik basınçlarını verirse çok iyi olur çünkü bence önemli bir konu.

    - Motoru aldığınızda takım çantasından hangi parçalar çıkıyor. Benden sadece 2 adet açık anahtar ve düz ve yıldız olabilen çift taraflı tornavida çıktı. Buji anahtarının çıkmaması bence normal değil. Bi yerlerde yedek buji verildiğini bile okumuştum. (Motosikleti 2005'in 7. ayında aldım.)

    Hepinize kazasız sürüşler diliyorum...


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)

Bu Konudaki Etiketler