Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Mondial 250 Mct Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #3821
    ARBETUS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mart 2006
    Şehir
    Gebze\Kocaeli
    Motosikleti
    '93 Kawasaki EN 500 Vulcan
    Alıntı ugurapay adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Barış Alırım Satarım Piyasayı Canlı Tutarım Diyorsun
    Hakikaten Chopper Bir Tarz İnternette Yolda veya Galeride Baktığım Motorlarda Hep Gözüm Chopper Lere Kayıyor.

    Evet abi mctden sonra elimden bir er5 birde honda vt600 shadow geçti ve artık tarzım belli chopper.
    '04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #3822

    Üyelik
    18 Eylül 2008
    Şehir
    izmit
    Motosikleti
    yamaha fzr 600

    hocam

    Alıntı player77 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Evet Uğur abinin merak ettiği konularda benimde yardıma ihtiyacım var. hangi keçeleri nasıl değiştirdin ne kadar mal oldu... Bende de aynı sorun var şubat ayında yağ değişimi ile beraber bir el atacağım.


    Er5'i ne yaptın MCT 'ye geri dönüş mü var yoksa? Bakalım yeni hali neye benzeyecek



    hocam şimdi ilk başta ayaklığı söktüm sonra baktımki vites ayaklığı takılıyo oradanda onu söktüm sonra mondial yazan kapağın kenarındaki nikelajlı kapağı söktüm sonra mondial yazisi yazan kapaği söktüm baktım sökerken yağ geliyo aşağidaki civatayi söküp içindeki yaği boşalttim sonra kapaği açinca marş rotoru çikti piyasaya
    rotor kapağini söktüm onu sökmek için aynı civatadan çektirme yaptim

    çektirmesiz çikmiyor arkadaşlar kapağa zarar vermeyin 120 ytl daha önceki tamirci ona zarar verdiği için almişrim ihtiyaci olana da içindeki bakır telden var verebilirim
    neyse çektirmeyle söktükten sonra bi saç var iki tarafından ince bi conralı saçı alıp sanayide ona göre kestirme bi conra yaptirdim
    rotorun bağli olduğu yerde bir plastik conta daha var onuda değiştim telli bi conta etrafında yay var
    ama yağ kaçirması bunlarla alakasi yok
    takarken fark ettim mondial yazili kapağin dibinde topluiğne başı kadar bi boş yer var
    oraya bi parça lastik sıkıştırdım kapaği taktım
    heryeri boşuna sökmüş oldum ama şimdi bir damla bile kaçirmiyo

    eğer yağ kaçiran motorunuzun mondial yazili kapağini sökün rotoru filan sökmeyin kapağin oraya bi plastik sıkıştırın kapaği güzellce kapatin sorun çözülür

    bunları yaparken çok eğlendim hiçbir yerde zorluk yaşamadim

    çok basit artık motorcuya falan gitmem boşa para vermeyin motor bizim nasilsa sök yapamadiğin yerde git motorcuya
    yarin arka fren tutukluk yapiyo onu söküp bakacam
    bilgi veririm
    herkese kazasız günler
    Ağaç ne kadar yüksek olursa olsun, yaprakları yine de yere dökülür.

  3. #3823
    ugurapay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Nisan 2008
    Şehir
    İSTANBUL Üsküdar
    Motosikleti
    HYOSUNG GV250
    Alıntı mad_blue adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hocam şimdi ilk başta ayaklığı söktüm sonra baktımki vites ayaklığı takılıyo oradanda onu söktüm sonra mondial yazan kapağın kenarındaki nikelajlı kapağı söktüm sonra mondial yazisi yazan kapaği söktüm baktım sökerken yağ geliyo aşağidaki civatayi söküp içindeki yaği boşalttim sonra kapaği açinca marş rotoru çikti piyasaya
    rotor kapağini söktüm onu sökmek için aynı civatadan çektirme yaptim

    çektirmesiz çikmiyor arkadaşlar kapağa zarar vermeyin 120 ytl daha önceki tamirci ona zarar verdiği için almişrim ihtiyaci olana da içindeki bakır telden var verebilirim
    neyse çektirmeyle söktükten sonra bi saç var iki tarafından ince bi conralı saçı alıp sanayide ona göre kestirme bi conra yaptirdim
    rotorun bağli olduğu yerde bir plastik conta daha var onuda değiştim telli bi conta etrafında yay var
    ama yağ kaçirması bunlarla alakasi yok
    takarken fark ettim mondial yazili kapağin dibinde topluiğne başı kadar bi boş yer var
    oraya bi parça lastik sıkıştırdım kapaği taktım
    heryeri boşuna sökmüş oldum ama şimdi bir damla bile kaçirmiyo

    eğer yağ kaçiran motorunuzun mondial yazili kapağini sökün rotoru filan sökmeyin kapağin oraya bi plastik sıkıştırın kapaği güzellce kapatin sorun çözülür

    bunları yaparken çok eğlendim hiçbir yerde zorluk yaşamadim

    çok basit artık motorcuya falan gitmem boşa para vermeyin motor bizim nasilsa sök yapamadiğin yerde git motorcuya
    yarin arka fren tutukluk yapiyo onu söküp bakacam
    bilgi veririm
    herkese kazasız günler
    Valla Bravo Hakikaten Yardımcı Oldun İşte Budur Arkadaşlar
    MCT Kardeşliği Budur
    Bende Böyle Bir Olaya Kalkışaçağım Zaman Kesinlikle Resimlicem
    Ne olacak Bu Türkiye nin ve Tekstilin Hali http://www.apaydinmakine.net

  4. #3824

    Üyelik
    18 Eylül 2008
    Şehir
    izmit
    Motosikleti
    yamaha fzr 600

    çok haklısın

    Alıntı ugurapay adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Valla Bravo Hakikaten Yardımcı Oldun İşte Budur Arkadaşlar
    MCT Kardeşliği Budur
    Bende Böyle Bir Olaya Kalkışaçağım Zaman Kesinlikle Resimlicem
    aklıma gelmedi keçke resim çekseydin haklısın hocam birdahaki sefere resim çekeceğim fren olayınıda bitirdim az önce arka frende diske giden bi çatal var oraya pas sökücü suktım çamurdan fren takılı kaliyopmuş
    şimdi süper oldu bu arada yaptığım bi araştirmaya göre bizim marş rotoru yağlida çalişiyormuş zaten ben kapaği açarken yağ gelmişti ama hiç delik filan görmemiştim orada bilgisi olan varsa paylaşirmi acaba
    Ağaç ne kadar yüksek olursa olsun, yaprakları yine de yere dökülür.

  5. #3825

    Üyelik
    25 Kasım 2008
    Ya arkadaşlar önceki sayfalarda bahsetmişsiniz , bu şeritler benimde hiç hoşuma gitmiyor... mct yi ilk aldığımda yapıştırma sandım ama cilanın altındaydı sökemedim bunu nasıl sökücez bu boşlukları nasıl kapatıcaz hangi tip boya kullanmak lazm bunları detaylı olarak anlatırsnaız sevinirim

  6. #3826

    Üyelik
    13 Ağustos 2008
    Şehir
    1453
    Motosikleti
    MCT 250
    Yaa arkadaşlar, uzun zamandır yazamıyorum, bu aralar işlerim yoğun. Bi sesimi duyurayım dedim. Herkese Selam ve sevgiler
    Fatihbey yazdığına bakmayın. Bana kısacası Fatih Araz diyebilirsiniz

  7. #3827
    ugurapay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Nisan 2008
    Şehir
    İSTANBUL Üsküdar
    Motosikleti
    HYOSUNG GV250
    Arkadaşlar benim MCT de bir sorun var tek piston sabahları çok gec devreye giriyor buji temiz bu yanlızca sabahları oluyor akşam iş dönüşü normal calışıyor sebebi nedir bilen varmı
    Ne olacak Bu Türkiye nin ve Tekstilin Hali http://www.apaydinmakine.net

  8. #3828
    ARBETUS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mart 2006
    Şehir
    Gebze\Kocaeli
    Motosikleti
    '93 Kawasaki EN 500 Vulcan
    Alıntı ugurapay adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar benim MCT de bir sorun var tek piston sabahları çok gec devreye giriyor buji temiz bu yanlızca sabahları oluyor akşam iş dönüşü normal calışıyor sebebi nedir bilen varmı
    tek çalışan silindirin karübaratörünü boşatsana dibinde pislik falan vardır.

    Arkadaşlar çok ucuza ısıtmalı elcik buldum. piyasadaki 150- 200 liralık modellerinden az işlevselli de olsa soğuk kış günlerimizde biraz daha konfırlu yolculuk yapabiliriz. Tek eksiği yazın devreden çıakrmak için düğme onuda montajta biz takarsak sorunsuz kullanırız.

    Sağlıcakla.
    '04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS

  9. #3829

    Üyelik
    25 Haziran 2006

    mct 250 amortisor yardımmm ! !

    arbetus kardeş hayırsız biri çıktım...mct yi ilk aldığımda foruma üye olmuştum ve seni ilginden ötürü tebrik ederek teşekkürlerimi dile getirdim..şimdi de benim bi sorunum var :( ben izmir de öğrenciyim ve motorun sağ amartisor u kırıldı :(:( fiyatı ne kadar civarı ve nerden alabilirim yardımcı olur musun ?? teşekkür ederim şimdiden! ! !

  10. #3830

    Üyelik
    18 Eylül 2008
    Şehir
    izmit
    Motosikleti
    yamaha fzr 600

    herkese selamlar

    pazar günü kartepeye çiktik arkadaşlar süper bi yolculuk oldu yollar buz olduğundan çok düştük ama bi problem olmadi lastikler için zincir oluyormu arabalara var da motor için olanı bilmiyorum bilgisi olan varsa bilgi alabilirmiyim birde elcik ısıtması ne kadar fiyatı çok ucuz bulmuşsun albetrus fiyatı yazmadın?
    Ağaç ne kadar yüksek olursa olsun, yaprakları yine de yere dökülür.

  11. #3831
    ARBETUS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mart 2006
    Şehir
    Gebze\Kocaeli
    Motosikleti
    '93 Kawasaki EN 500 Vulcan
    Alıntı mad_blue adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    pazar günü kartepeye çiktik arkadaşlar süper bi yolculuk oldu yollar buz olduğundan çok düştük ama bi problem olmadi lastikler için zincir oluyormu arabalara var da motor için olanı bilmiyorum bilgisi olan varsa bilgi alabilirmiyim birde elcik ısıtması ne kadar fiyatı çok ucuz bulmuşsun albetrus fiyatı yazmadın?
    35 ytl arkadaşım tek eksiği açma kapama düğmesi onuda kendim alıcam

    Alıntı kiyakh adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arbetus kardeş hayırsız biri çıktım...mct yi ilk aldığımda foruma üye olmuştum ve seni ilginden ötürü tebrik ederek teşekkürlerimi dile getirdim..şimdi de benim bi sorunum var :( ben izmir de öğrenciyim ve motorun sağ amartisor u kırıldı :(:( fiyatı ne kadar civarı ve nerden alabilirim yardımcı olur musun ?? teşekkür ederim şimdiden! ! !
    geçmiş olsun kardeşim. tam olarak anlatır mısın ön mü arka mı? amortisör tam olarak nereden kırıldı? Arka amortisörü şaseye bağlan saplama kırılıyor genelde. ucuz bişey o yollarım takarsın. Seninki tam olarak nereden kırıldı??
    '04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS

  12. #3832

    Üyelik
    18 Eylül 2008
    Şehir
    izmit
    Motosikleti
    yamaha fzr 600
    [QUOTE=ARBETUS;1393327]35 ytl arkadaşım tek eksiği açma kapama düğmesi onuda kendim alıcam



    o zaman süper peki fazla varmı ondan bizde alsak olmazmı kışın ellerimiz donmasın dimi
    Ağaç ne kadar yüksek olursa olsun, yaprakları yine de yere dökülür.

  13. #3833
    ARBETUS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mart 2006
    Şehir
    Gebze\Kocaeli
    Motosikleti
    '93 Kawasaki EN 500 Vulcan
    [QUOTE=mad_blue;1394315]
    Alıntı ARBETUS adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    35 ytl arkadaşım tek eksiği açma kapama düğmesi onuda kendim alıcam



    o zaman süper peki fazla varmı ondan bizde alsak olmazmı kışın ellerimiz donmasın dimi
    kalmamışsa bile getirtiriz elciğinin kaliteside iyi benim hoşuma gitti denemek için sabırsızlanıyorum Bir de rüzgar kesen bi malzeme koyabilsek önlere krossdaki gibi. tadından yenmeyecek.
    '04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS

  14. #3834
    Arvasi3 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Haziran 2005
    Şehir
    Sakarya
    Motosikleti
    KLR 250[Kırmızı gülden ayrıldık]
    sevgili arkadaşlar Allah nasip ederse bu sene haziran ayı başında dört motor (son anda kayış atan olmazsa)toplam 13000 km lik iran türkmenistan,kazakistan,özbekistan ve kırgızistan rotasını izleyerek orta asya gezisine çıkmaya karar verdik.çkacağımız bu gezi Bir ilk.neden derseniz o rotayı benim gibi küçük cc li (250 lik MCT ) ve muadili bir motorla hiç gidip gelen olmaması.şu anda motorumu hazırlamaktayım.motorum 5400 kmde ve bir yıldır hiç üzerine binmedim.daha doğrusu motor çok olunca binmeye sıra gelmedi.şimdi yanıma gerekebilecek yedekparça ve tamir takımlarımı alarak Allahın izni ile bu seyehatimi tamamlamak istiyorum.sizlerde birer MCT 250 lullanıcıları olarak fikir ve önerilerinizi bekliyorum.

    Hasan ARVASİ
    Taraklı Belediyesi Zabıta Amiri.
    05354913768
    Dağlar ve yollar haydi ne duruyorsunuz bizi bekliyor endurocular

  15. #3835
    NoVaRiX - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mayıs 2006
    Şehir
    Istanbul, Tekirdağ
    Arvasi3;

    Hocam MCT250 ile orta asya gezisimi yapacaksınız? Benmi yanlış anladım?
    ~ Bütün mesele yolda olmak... ~

  16. #3836
    kurşunasker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ocak 2008
    Şehir
    İzmir (memleketi ESK.)
    Motosikleti
    Tiger 250
    Alıntı Arvasi3 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    sevgili arkadaşlar Allah nasip ederse bu sene haziran ayı başında dört motor (son anda kayış atan olmazsa)toplam 13000 km lik iran türkmenistan,kazakistan,özbekistan ve kırgızistan rotasını izleyerek orta asya gezisine çıkmaya karar verdik.çkacağımız bu gezi Bir ilk.neden derseniz o rotayı benim gibi küçük cc li (250 lik MCT ) ve muadili bir motorla hiç gidip gelen olmaması.şu anda motorumu hazırlamaktayım.motorum 5400 kmde ve bir yıldır hiç üzerine binmedim.daha doğrusu motor çok olunca binmeye sıra gelmedi.şimdi yanıma gerekebilecek yedekparça ve tamir takımlarımı alarak Allahın izni ile bu seyehatimi tamamlamak istiyorum.sizlerde birer MCT 250 lullanıcıları olarak fikir ve önerilerinizi bekliyorum.

    Hasan ARVASİ
    Taraklı Belediyesi Zabıta Amiri.
    05354913768
    Hocam öncelikle tebrik ediyorum cesaretinizden dolayı, yolunuz açık olur inşallah. Motorunuzu iyi tanıyor ve güveniyorsanız bence olabilir. ( çılgınlık bu ama hangimiz normalizki)
    Benim gittigim en uzun mesafe artçıyla beraber 2100 km'di (erdek-antalya sahil şeridinden) ben bi sorun yaşamadım ama sizin söylediğiniz rakamın yanında (13000) bizimki pazar gezmesi gibi kalıyo. Yinede şimdiden yolunuz açık olsun sağlıcakla gidin gelin.
    LIVE TO RIDE - RIDE TO LIVE

  17. #3837
    ugurapay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Nisan 2008
    Şehir
    İSTANBUL Üsküdar
    Motosikleti
    HYOSUNG GV250
    Şaka Gibi Ama Cesaretinize hayran kalmamak elde değil Şimdiden Tebrik ederim
    Bence yola Cıkmadan Önce Mondial İle Görüşmenizi Tavsiye ederim Mutlaka Size Teknik konularda yardım Ederler Yardım Etmeleri Gerekir Bence Bu gezi Uğur Mondial İçinde İyibir Reklam Olabilir
    Hayırlısı olsun
    Ne olacak Bu Türkiye nin ve Tekstilin Hali http://www.apaydinmakine.net

  18. #3838

    Üyelik
    25 Haziran 2006
    Barış (ARBETUS) ile görüşürseniz size çok yardımcı olacaktır. Motoruna birçok modifiye yaptı ve şu anda 20.000km'de. Dişli modifiyesi ve bağlantı noktalarına lastik conta ile titreşimi en aza indirmenizi tavsiye ederim.

    Bu siteden Ümmet Pertkan ile de görüşün derim. Mondial scooter ile Türkiye'de dolaşmadığı il kalmadı. Bildiğim kadarıyla her ilde servis konusunda Mondial yardımcı olmuş.

    Motorun fabrikasına yolculuk benim de aklıma gelmişti ama istanbuldan adapazarına gidip gelmiştim ve vazgeçmiştim .

    Her parçanın bir yedeğini bulundurmanız gerekecek sanırım, çünkü motorun parçaları her ne kadar ucuz olsalar da, pek dayanıklı değiller. Sık sık değişmeleri gerekiyor.

    Başarılar diliyorum,

  19. #3839
    ARBETUS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mart 2006
    Şehir
    Gebze\Kocaeli
    Motosikleti
    '93 Kawasaki EN 500 Vulcan
    Alıntı Arvasi3 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    sevgili arkadaşlar Allah nasip ederse bu sene haziran ayı başında dört motor (son anda kayış atan olmazsa)toplam 13000 km lik iran türkmenistan,kazakistan,özbekistan ve kırgızistan rotasını izleyerek orta asya gezisine çıkmaya karar verdik.çkacağımız bu gezi Bir ilk.neden derseniz o rotayı benim gibi küçük cc li (250 lik MCT ) ve muadili bir motorla hiç gidip gelen olmaması.şu anda motorumu hazırlamaktayım.motorum 5400 kmde ve bir yıldır hiç üzerine binmedim.daha doğrusu motor çok olunca binmeye sıra gelmedi.şimdi yanıma gerekebilecek yedekparça ve tamir takımlarımı alarak Allahın izni ile bu seyehatimi tamamlamak istiyorum.sizlerde birer MCT 250 lullanıcıları olarak fikir ve önerilerinizi bekliyorum.

    Hasan ARVASİ
    Taraklı Belediyesi Zabıta Amiri.
    05354913768
    Merhaba,

    Öncelikle daha önceki forumunu okuduğumda katılıp katılmamak arasında gidip geldim. Zaman kısıtlılığından dolayı sanırım benim tek seferde yapacağım yol 1500-2000 km arasındadır. 13000 km azımsanacak bir mesafe değil. Sürüş stilide çıkacak arızalara ya da bakım periyotlarında önemli etken. Coğrafya bilgimi ortaokul sıralarında bıraktığım için hangi ülke nerede tam hatırlamamaktayım. Fakat Türki cumhuriyetlerin çoğu kuzey taraflarında kaldığı için, hava nisbeten serin olacaktır iran'a oranla.

    normalde TR şartlarında standart 10w-40 motor yağı kullanmaktayız ve bunu yaklaşık 2000 km de bir değiştirmekteyiz. Fakat senin parkurunun tamamına yakını uzun yol olacağından; Doğru ürünü seçersen daha uzun aralıkta yağ değiştirmeni sağlayabilir. Nedir bu doğru ürün. Piyasadan edindiğimiz yağların çoğu yarı sentetik ya da mineral yağ. Hal böyle iken ömürleri kısa olan bu yağları motorda uzun süre tutmuyoruz. Fakat full Sentetik bir motor yağı kullanırsan 2000 de değil de 5000 de değiştirirsin bu sayede 3 değişim yapıp parkuru tamamlarsın.

    Şimdi; seni kendim gibi görüp bu yolculuğa ben çıksaydım yanıma neleri alırdım sorusunu cevaplayayım;

    1- 5 litre motor yağı sentetik tercihen castrol marka ( 4000 km de bir değiştirdiğimizi varsayarsak)
    2- 2 şer takım iç lastik yama ve pompa( tercihen çakmak jaklı)
    3- 1 er adet gaz ve debriyaj teli (gaz telinin sadece çekme olanı da işi görür diğerini almana gerek yok)
    4- Zincir spreyi, WD40, bir şişe fren hidroliği
    5- yedek ampul ve sigorta.


    Yola çıkmadan önce bakımda yaptırman gerekenler;

    1- Yağ değişimi.
    2- Süpap ayarı
    3- jant teli akordu.
    4- Lastiklerin kontrolü ( yola çıkmadna önce değişirmeni tavsiye ederim.
    5- Zincir dişli değişimi( Oringli zincir almanı tavsiye ederim) Dişliyi de 34 den yerine 32 dişli takarsan düz yolda motor yormadan gidebilirsiniz.
    6- Dişli küçültmenin uzun vadede debriyaj balatalarının ömürünü kısalttığını bilmekteyiz. Bu sebepten yola çıkmadan önce debriyaj balatalarını da değiştirtmenizi öneirrim ( tercihen honda ya da ASK)
    7- Fren balataları kontrolü ya da değişimi
    8- Farlara takviye Sis farı ya da kaliteli far içi ve ampuü ( Ayfar, HID)
    9- Hava filtresi değişimi


    Aklıma gelenler şimdilik bunlar. Eğer tamirciyle aranız iyiyse büyük parçaları kiralama yöntemine gidin. Yani iç lastik, buji,teller, Yukarıda bahsetmedim ama Lastik alınır. yolculuk dönüşü kullanmadıysanız geri iade edilir. Bu sayede cebinizden fazla para çıkmamış olur.

    Macit ile geçirdiğim 25000 km boyunca, edindiğim tecrübeler ve birazda pimpirikliğimden dolayı yukarıdaki maddeleri çıkardım. Ama böyle olmasaydı bu akdar uzun götüremezdim bu işi. eğer vaktiniz olursa gelin gebzeye görün motorumu. Dışını değil için görün. kırılan dişli dışında ne dişlilerinde aşınma ne silindirde ne de piyanolarda.. Çizik bile yok ışıl ışıl.

    Sağlıcakla.
    '04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS

  20. #3840
    NoVaRiX - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mayıs 2006
    Şehir
    Istanbul, Tekirdağ
    Beyler, yakın zamanda 2.el MCT250 almış arkadaşlara sormak istiyorum;
    Alım-Satım masrafları yaklaşık ne kadar tutuyor? (Noter)
    ~ Bütün mesele yolda olmak... ~


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 13 kullanıcı var. (0 üye ve 13 misafir)

Bu Konudaki Etiketler