Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Mondial 250 Mct Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #3461
    ugurapay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Nisan 2008
    Şehir
    İSTANBUL Üsküdar
    Motosikleti
    HYOSUNG GV250
    Alıntı fatihbey adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bir cruizer ancak bu kadar güzel olabilir !!!

    Bugün feribotta yanımdaydı intruder M800 biraz sohbet felan ettik sürücüsüyle.

    İÇİM aktı bitti gittim eridiiiim. Allahım ya rabbim. Ömrümde gördüğüm en güzel cruizer.



    Fotoğrafta o kadar can alıcı durmuyor. Canlı görmek lazım yaa. Gözümü ayıramadım.
    Allahım Banada nasip et nooolur
    Olur be fatih neden olmasın Herşeyin hayırlısı bu gün türkiyede bukadar çok motosiklet li olmasının nedeni teknolojinin ilerlemesi isan gücünün azalması. Ekonomik güçümüzün artmasınan değil fiyatların düşmesi ile bir cok kişinin motosiklete sahip olmasına neden oldu aklına gelirmiydi 7 8 sene evvel kullandığın tipte (cohpper) motora sahip olmak yarın bir gün o resimdekide senin olur inşallah
    (Çin de) olsa Küçümsemek için söylemiyorum.
    kullandığım kalıpcıtip fireze Orjinali amerikandı sonra ispanyol odu daha sonra tayvan oldu şimdide çin oldu.
    amma kafa ütüledim değilmi sabah sabah


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #3462

    Üyelik
    29 Temmuz 2008
    Şehir
    Antakya
    Motosikleti
    Kymco People S200
    Alıntı ARBETUS adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    8 çizmek için konfora gerek yok. Madara olmak istemiyorsan titanla gir sınava derim ben. Ben activva ile girdim. Dayımı sınava götürdüğümde macite bi deneyem dedim imkansız son dönüş çok geniş oluyor.
    Az önce ehliyet uygulama (direksiyon) sınavından çıktım. Dün bana Bisan'ın 100lük bi cup'unda öğretmeyi denediler olmadı, benim MaCiT'i götürdüm (Bisan'ın Cup modeli de bana oyuncak gibi geldi, attan inip eşeğe binme durumları). Benim boy probleminden de olabilir, Cruiser dışı modellere binince vites atamıyorumda Neyse, 15. sıradaydım, yaklaşık 10 kişi U dönüşünde ayağını koydu ben falsosuz alabildim MCT'nin manevra kabiliyeti çok güzel, ağır olduğu içinde kontrolü 100lük minik motorlora göre daha kolay. Ya da ben onlara zaten sığamadığım için bana öyle geliyor. Arkaya 29ltlik çanta takmıştım, komisyondaki görevli de bana önce "Bu uçakla mı giriyorsun sınava?" dedi sonra da "O kaskı eldiveni takacak mısın kullanırken? "dedi, ikisine de yanıtım evet oldu 15 güne ehliyeti alıyormuşum..

    Ya busırada arkadaşlar, 1 aydır internette bizim MCT'nin kullanma kılavuzunu arıyorum, nereden bulabilirim?

    Kazasız Sürüşler.
    Esen kalın.

  3. #3463

    Üyelik
    05 Temmuz 2008
    Şehir
    muğla
    Motosikleti
    250 cc macit
    arkadaşlar ben macitimin ya gidonunu yada ön maşalarını uzatmak istiyorum bu konuda çalışması yada bilgisi olan arkadaşlar varsa önri ve görüşlerini bekliyorum ve bu bana nekadara patlar

  4. #3464

    Üyelik
    13 Ağustos 2008
    Şehir
    1453
    Motosikleti
    MCT 250
    Bugün motorun eksozlatını açtırdım. üsküdarda işin ehli çok iyi iki usta var. ufak bi tamirhaneleri var. Fiyatlarıda çok uygun. 50 YTL ye iki eksozu açtılar. Bide motordan yağ akıyordu. motorun sol kapağını açıp içinde taa en derinde bir keçe değiştirdiler, yani motorun sol tarafını tamamen parçaladı adam. sadece 20 YTL aldı hemde pazar günü olmasına rağmen

    Egsozdan manyak ses çıkıyor. sanki motorun çekişide arttı gibi geliyor bana.

    Ustanın dediğine göre MCT250ler kendi sınıflarında çok iyi makinalarmış, ah bide şu şanzımanı biraz daha kaliteli yapsalar diyecek hiç bişeyim yok bu modellere dedi.

  5. #3465

    Üyelik
    29 Eylül 2007
    Şehir
    izmir/bornova
    Motosikleti
    mct-250
    Alıntı fatihbey adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bugün motorun eksozlatını açtırdım. üsküdarda işin ehli çok iyi iki usta var. ufak bi tamirhaneleri var. Fiyatlarıda çok uygun. 50 YTL ye iki eksozu açtılar. Bide motordan yağ akıyordu. motorun sol kapağını açıp içinde taa en derinde bir keçe değiştirdiler, yani motorun sol tarafını tamamen parçaladı adam. sadece 20 YTL aldı hemde pazar günü olmasına rağmen

    Egsozdan manyak ses çıkıyor. sanki motorun çekişide arttı gibi geliyor bana.

    Ustanın dediğine göre MCT250ler kendi sınıflarında çok iyi makinalarmış, ah bide şu şanzımanı biraz daha kaliteli yapsalar diyecek hiç bişeyim yok bu modellere dedi.
    Fatih kaç susturucu çıkartıldı egzostan...
    MOTORCU ADAMA BİŞEY OLMAZ:bounce:

  6. #3466

    Üyelik
    13 Ağustos 2008
    Şehir
    1453
    Motosikleti
    MCT 250
    Egsozu yarmadı. Son kısmını 45 derecede kesdi, içindeki ufak boruyu söktü. birde o boruya bağlı olan flanşı. Ben daha fazla ses çıkmasın istemedim. boş tenike kutusu gibi çıkmasından korktum açıkcası. Ama çıkan ses güzel ve tok. Tabiki bir harley gibi ses beklenemez

    yarın unutmazsan sesini mikrofonla çekip sana yollarım

  7. #3467

    Üyelik
    21 Temmuz 2007
    Şehir
    Tokat
    Motosikleti
    MCT Tabiki

    Aldım valla plarimed500 Bende bir macit

    selimbisiklet;
    Bu tip çin motorlarının motorları zaten birbiriyle çok benzer yapıda.Bu motorlar unutmaki çift silindir ve çift karbüratörlü makinalar.Haliyle tork güçleri yüksek olan makinalar.Bunların 100km'deki şehir dışı ve içi ortalamaları 4lt.Bu değerin yukarısı ve aşağısı kullanıcıya kalmış bişey.Ve şu varki zaten bunlar keyif makinaları tabiki çarşıya pazara gidersin o ayrı ama bir ybr veya cbf150 gibi ekonomik şehir motoruda değiller.Herkesin imkanı dahilindede sonuçta motorlar var.Sana tavsiyem eğer durumun varsa hiç 125 veya 150cc ile uğraşma bir süre sonra yetmiyecek satmaya çalışacaksın zaten.Parana kıy 250cclik bir makina ile başla.markası ne olursa olsun sana kalmış.[/QUOTE]


    Selam Arkadaşlar ben selimbisiklet.Bilmem farkında olan varmı 1-2 aydır takip ediyorum mesaj atıyorum forumu.Venihayetinde bende aldım kara maciti bana bu konuda destek olan arkadaşlarıma çok teşekkür ederim!Bugun aldım ve bugun tamm 655 km yol yaptım Gece 12 olmasa hala eve gelmeyecektim motoru boludan tokata getirdim ve bütün şehirlere uğradım nerdeyse...
    3 KuruşLuk Bir inSana 5 Kuruş Değer VerirSen ; O 2 Kuruşa Yine Seni Satar...:cat:

  8. #3468

    Üyelik
    18 Eylül 2008
    Şehir
    izmit
    Motosikleti
    yamaha fzr 600
    kış geldi motorlar garaja girdi :(
    Ağaç ne kadar yüksek olursa olsun, yaprakları yine de yere dökülür.

  9. #3469
    ugurapay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Nisan 2008
    Şehir
    İSTANBUL Üsküdar
    Motosikleti
    HYOSUNG GV250
    Alıntı fatihbey adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bugün motorun eksozlatını açtırdım. üsküdarda işin ehli çok iyi iki usta var. ufak bi tamirhaneleri var. Fiyatlarıda çok uygun. 50 YTL ye iki eksozu açtılar. Bide motordan yağ akıyordu. motorun sol kapağını açıp içinde taa en derinde bir keçe değiştirdiler, yani motorun sol tarafını tamamen parçaladı adam. sadece 20 YTL aldı hemde pazar günü olmasına rağmen

    Egsozdan manyak ses çıkıyor. sanki motorun çekişide arttı gibi geliyor bana.

    Ustanın dediğine göre MCT250ler kendi sınıflarında çok iyi makinalarmış, ah bide şu şanzımanı biraz daha kaliteli yapsalar diyecek hiç bişeyim yok bu modellere dedi.
    Fatih nerede bu MCT tamircisi adersini verirmisin

    birde keceyi değiştirirken yağını boşalttılarmı ufak sızıntı bendede var sanırsam yeniyağ koymanın zamanı geldi de ona göre davranayım dün carreforsa dan castrol power1 10W-40 aldım 20,5 ytl 18ytl düşmüş

  10. #3470
    ARBETUS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mart 2006
    Şehir
    Gebze\Kocaeli
    Motosikleti
    '93 Kawasaki EN 500 Vulcan
    Merhaba arkadaşlar.

    Kış dolayısıyla forumdaki bazı arkadaşalr motorlarını garaja koyacaklar gibi görünmekte. Benim hedefim birdahaki sezona akdar 30000 i görmek.

    Aynı keçe problemi sanırım bende de var. hemde bayağı bir ciddi. bu hafta yaptıracağım. Bu arada cumartesi günü akümün öldüğünü öğrendim. Yeni akü aldım 12v7a eskisinden 1 amper daha güçlü 40 ytl verdim. ışıklar biraz daha canlandı. Sizi bilmem ama ben orijinal aküsünü cumartesi günü değiştirdim. yani 2 yıl dayandı üstündeki akü. Usta bu normal dedi. Ocak ayında motoru indrip kendim söküp komple rulman ve contaları değiştiricem. Kışın çok eğlenecem ben . Bizim tamirhaneye çok uygun fiyatlara korumalı pantolon ve mont getirtiyorum. mevcut olanını denedim gerçekten kişiyi topluyor. Sırt padi nerdeyse sırtlık takmışız hissi yaratıyor. rengini beğenmediğim için istediğim renkte olanını sipariş ettim. pantolonla birlikte. depoda bir sürü orijinal marka tişörtler vardı honda yamaha kawasaki. İleride Kawsaki EN500 düşündüğüm için bir adet Kawasaki uzun kollu sweetshirt aldım. Egsozu kesmeden açmak daha mantıklı kesilen kısım pas tutmaya ve krom kısmı kaldırmaya başlıyor bilginiz olsun.

    Sağlıcakla.
    '04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS

  11. #3471

    Üyelik
    13 Ağustos 2008
    Şehir
    1453
    Motosikleti
    MCT 250
    @ Ugurapay

    Uğur abi, yağı ben de boşaltmadılar, motoru hafifce sağa yatırınca o kısma yağ gitmiyor. Ama yağ değişmesine aşırı bir para alacaklarını sanmıyorum, belkide o keçeyle birlikte yaparsan hiç para almazlar.

    Sana msj attım

  12. #3472

    Üyelik
    09 Nisan 2007
    Şehir
    Marmaris/Muğla
    Motosikleti
    KAWASAKİ VN 800 CLASSİC
    Alıntı fatihbey adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bugün motorun eksozlatını açtırdım. üsküdarda işin ehli çok iyi iki usta var. ufak bi tamirhaneleri var. Fiyatlarıda çok uygun. 50 YTL ye iki eksozu açtılar. Bide motordan yağ akıyordu. motorun sol kapağını açıp içinde taa en derinde bir keçe değiştirdiler, yani motorun sol tarafını tamamen parçaladı adam. sadece 20 YTL aldı hemde pazar günü olmasına rağmen

    Egsozdan manyak ses çıkıyor. sanki motorun çekişide arttı gibi geliyor bana.

    Ustanın dediğine göre MCT250ler kendi sınıflarında çok iyi makinalarmış, ah bide şu şanzımanı biraz daha kaliteli yapsalar diyecek hiç bişeyim yok bu modellere dedi.
    Şu eksoz açtırma işinin fotoları mevcutmu. Eğer fotoları varsa bende açtırmayı düşünüyom ...
    ::melek02:[B][COLOR="DarkRed"]KARGALAR SÜRÜ HALİNDE,KARTALLAR YALNIZ UÇAR...[/COLOR][/B]::melek02:

  13. #3473

    Üyelik
    13 Ağustos 2008
    Şehir
    1453
    Motosikleti
    MCT 250
    Alıntı yorgun 48 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Şu eksoz açtırma işinin fotoları mevcutmu. Eğer fotoları varsa bende açtırmayı düşünüyom ...
    Foto çekmedim açtırırken

  14. #3474

    Üyelik
    09 Nisan 2007
    Şehir
    Marmaris/Muğla
    Motosikleti
    KAWASAKİ VN 800 CLASSİC
    Alıntı fatihbey adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Foto çekmedim açtırırken
    Şuanki halinin resimlerini gönderebilirmisiniz
    ::melek02:[B][COLOR="DarkRed"]KARGALAR SÜRÜ HALİNDE,KARTALLAR YALNIZ UÇAR...[/COLOR][/B]::melek02:

  15. #3475
    ARBETUS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mart 2006
    Şehir
    Gebze\Kocaeli
    Motosikleti
    '93 Kawasaki EN 500 Vulcan
    Alıntı yorgun 48 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Şuanki halinin resimlerini gönderebilirmisiniz

    Dostum sen Marmok Festivaline geldin mi? Bu senekine?
    '04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS

  16. #3476

    Üyelik
    13 Ağustos 2008
    Şehir
    1453
    Motosikleti
    MCT 250
    Egsozun Sesini çektim fakat cep tel. ile çekildiği için çok patlak çıkıyor ses. Aslında patlak bir ses çıkmıyor eksozdan.


    Google Video
    Hata: Eğer bu videoyu izleyemiyorsanız, Google Video sitesinde hata oluşmuş ya da flash programı bilgisayarınızda yüklü değildir. .


    Forumda video linki çalışmıyor galliba. isterseniz BURDAN TIKLAYARAK yeni pencerede açılır.

  17. #3477
    player77 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Haziran 2005
    Motosikleti
    Suzuki 2006 DL650 K6 (Satıldı) ,Honda 2011 CBF150
    Ufak damlamalar bendede oluyor .El sürmüyorum açıkçası,arada bir kontrol ediyorum.seviyesini..Bu arada Mikey'e teşekkür yağı beraber değiştirmiştik enson. Castrolun CASTROL ACTEVO 4T 20W-40 yağı tam bu motor için diye düşünüyorum. Daha önce incesini aynı markanın 10 40 olanını denemiştim.iilk başlarda iyi idi ama sonradan özelliğini kaybetti.Bunda 3000 km oldu sorun yok."Vites geçişlerinden birde yağı tırnak ile kontrolden anlıyorum"

    Birde motoru garajdan aldım. Aslında bırakmam lazım,ama kullanmakta istiyorum. Sonradan ilave taktırdığım koruma demirinde ufaktan paslanmalar olacak gibi. Belki bir çadır ya da branda alırım.Önerebileceğiniz biryer var mı?Yoksa kapalı garaja mı koyayım?
    Benzin konusunda endişelenmesine gerek yok.Sürekli otobanda 100 üzeri gitmiyorsanız gayet makul yakıtı.Bakımlı motorda sakin kullanımda 3.5 'u geçmez.Zaten parçaların hemen bulunabilmesi ve göreceli olarak ucuz olması büyük imkan. Büyük motor araba gibi masraf korkuyorum açıkçası...Ama bellide olmaz. Aralık ayını bekliyorum.

    Motorun sesini egzost değiştirmeden ve orjinalliğini bozmadan nasıl kalınlaştırabiliriz.?Farkedilebilmek için birazcık.Güvenlik amaçlı yanlış anlamayın.Edirneye gittiğimde vida sorunu yüzünden manifolttan gevşemişti.Herkes yol veriyordu... Yakıtı etkiler mi?
    Sevgiler herkese...
    İşlerin yolunda gidiyorsa ,sakın endişenme hemen geçer :!:Morphy :-)
    http://www.motosiklet.net/forum/etkinlik-gezi-fotograflari/106287-2012-dogu-karadeniz-gezimiz-3850-km.html

  18. #3478

    Üyelik
    18 Eylül 2008
    Şehir
    izmit
    Motosikleti
    yamaha fzr 600
    arkadaşlar ben vitesten boşa geçmekte hep zorlanıyorum bir türlü ayırmıyo bu bendemi kaynaklanıyo böyle problem yaşayan arkadaşlar varmı ya da bi sorunmu var yardımcı olursanız sevinirim birde bunun yağini ne zaman değişmem gerekiyo kaç km de bir değişiyo nasil değişiyo çok şey sordum dimi neyse bi soru daha resim nasil yükleniyo benim düldülü paylaşmak isterim
    Ağaç ne kadar yüksek olursa olsun, yaprakları yine de yere dökülür.

  19. #3479
    ARBETUS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mart 2006
    Şehir
    Gebze\Kocaeli
    Motosikleti
    '93 Kawasaki EN 500 Vulcan
    Alıntı mad_blue adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar ben vitesten boşa geçmekte hep zorlanıyorum bir türlü ayırmıyo bu bendemi kaynaklanıyo böyle problem yaşayan arkadaşlar varmı ya da bi sorunmu var yardımcı olursanız sevinirim birde bunun yağini ne zaman değişmem gerekiyo kaç km de bir değişiyo nasil değişiyo çok şey sordum dimi neyse bi soru daha resim nasil yükleniyo benim düldülü paylaşmak isterim
    Dostum debriyaj ayarını birazcık yükseltmen gerekli galiba. Playerim nasılsın sesin soluğun çıkmaz oldu.

    Sağlıcakla.
    '04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS

  20. #3480
    ugurapay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Nisan 2008
    Şehir
    İSTANBUL Üsküdar
    Motosikleti
    HYOSUNG GV250
    Player Bir C yapıp Kayboluyor


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)

Bu Konudaki Etiketler