Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Mondial 250 Mct Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #3061
    player77 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Haziran 2005
    Motosikleti
    Suzuki 2006 DL650 K6 (Satıldı) ,Honda 2011 CBF150
    Geçen milli maç günü Türkcell arena kuruçeşmedeydim. 3 tane genç geldi ben motordan inerken... Dediler abi motor üzerinde resim çekebilir miyiz diye Motor çok kirli ama kırmızı ya belli etmiyor...Bir baktım arkamda bir dragstar duruyorisahibide yok. Orada resim çektirmeyip benim motor üzerinde çektirmek istediler. Dedim çekin sorun değil. Çok tatlı bir model halen ısrar ediyorum. Taklit maklit yakışıklı motor vesselam...
    İşlerin yolunda gidiyorsa ,sakın endişenme hemen geçer :!:Morphy :-)
    http://www.motosiklet.net/forum/etkinlik-gezi-fotograflari/106287-2012-dogu-karadeniz-gezimiz-3850-km.html


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #3062

    Üyelik
    15 Haziran 2008
    Ön süspansiyonları çıkartıp yerine Vl 800 intruder ın süspansüyonlarından takmayı düşünüyorum.Daha kalın ve sağlam gözüküyor.Motoru daha yakışıklı gösterecektir.sizce pratiğe dökebilir miyim bu fikrimi ?

  3. #3063

    Üyelik
    15 Haziran 2008
    Hırvatlara da hadlerini bildirdik.Mct ailesine hayırlı olsun

  4. #3064
    ARBETUS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mart 2006
    Şehir
    Gebze\Kocaeli
    Motosikleti
    '93 Kawasaki EN 500 Vulcan
    Alıntı macitim adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ön süspansiyonları çıkartıp yerine Vl 800 intruder ın süspansüyonlarından takmayı düşünüyorum.Daha kalın ve sağlam gözüküyor.Motoru daha yakışıklı gösterecektir.sizce pratiğe dökebilir miyim bu fikrimi ?
    bunu bende düşünmüştüm ama kalın ön teker motorun estetiğini keybettiriyor bence. yine de sen bilirsin.

    Alıntı ugurapay adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arbetus Sağol Allah razı olsun Vermiş olduğun bilgi için Birde zinciri istanbul da nereden alabileceğimi yazarsan çok şeymi istemiş olurum.
    24 sene önce Java kullanıyordum 2 senedirde mct kullanıyorum eskiden bu kadar sorunumuz yoktu tekneloji arttı dertler çoğaldı.
    dostum sirkeciye falan bakarsan bulabilirsin sanırım.

    sağlıcakla
    '04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS

  5. #3065
    ugurapay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Nisan 2008
    Şehir
    İSTANBUL Üsküdar
    Motosikleti
    HYOSUNG GV250
    Alıntı ARBETUS adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bunu bende düşünmüştüm ama kalın ön teker motorun estetiğini keybettiriyor bence. yine de sen bilirsin.



    dostum sirkeciye falan bakarsan bulabilirsin sanırım.

    sağlıcakla
    Sağol teşekkür ederim bir bakayım kaskada ihti yacım var umarım aradığımı bulurum

  6. #3066
    ARBETUS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mart 2006
    Şehir
    Gebze\Kocaeli
    Motosikleti
    '93 Kawasaki EN 500 Vulcan
    Alıntı ugurapay adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sağol teşekkür ederim bir bakayım kaskada ihti yacım var umarım aradığımı bulurum
    kask için okmeydanındaki feyizoğlu'na bakabilirsin.

    Sağlıcakla.
    '04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS

  7. #3067
    ugurapay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Nisan 2008
    Şehir
    İSTANBUL Üsküdar
    Motosikleti
    HYOSUNG GV250
    Arkadaşlar iyi günler hepinize büyük beden motor
    mont satışı yapan veya imalatı yapan firma hakkında bilginiz varmı bu konuda oldukca zorluk çekiyorum

  8. #3068

    Üyelik
    27 Haziran 2008
    Şehir
    izmir KsK
    Motosikleti
    mondial 250 mct
    selam bende aranıza yenı katılıyorum yaklasık üc aydır ugrasıyorum oglanın işleri ile sonunda bitti insallah resim de yükleyebilirim azıcık forum özürlüyüm simdiden özür dilerim bu arada ben izmir ksk dayım herkeze kazasız belasız sürüşler dilerim

    buda simdilik ilk resmi ugurun )

  9. #3069
    bladebj - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Aralık 2007
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    R1 '08 ve 954RR '03
    Alıntı cursedeyes adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    selam bende aranıza yenı katılıyorum yaklasık üc aydır ugrasıyorum oglanın işleri ile sonunda bitti insallah resim de yükleyebilirim azıcık forum özürlüyüm simdiden özür dilerim bu arada ben izmir ksk dayım herkeze kazasız belasız sürüşler dilerim

    buda simdilik ilk resmi ugurun )
    hoşgeldin cursedeyes
    egzos da nasıl bir modifiye var sesi çok değiştimi bi de diğer ekzos diğer taraftamı nasıl değişikler yaptın anlatırmısın?
    Its not the same, takes two to know Two to know, two to know Why cant you see? Arnold layne...
    Syd Barrett

  10. #3070

    Üyelik
    22 Haziran 2008
    Şehir
    uşak
    Motosikleti
    250 mct
    Arbetus kardeş merhbaa benim mondiale 28 dişli takacak usta tornacı buldum fakat sizin bilgileriniz lazım ne dersiniz 28 kaldırırmı yada en uygun kaç diş olması gerek cevaplarınızı bekliyorum bu işin uzmanı veya uzmanlarının cevabı acil olarak bana yazsınlar.Şimdiden vereceğiniz değerli bilgileriniz için teşekkür ederim.

  11. #3071

    Üyelik
    27 Haziran 2008
    Şehir
    izmir KsK
    Motosikleti
    mondial 250 mct
    Alıntı bladebj adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hoşgeldin cursedeyes
    egzos da nasıl bir modifiye var sesi çok değiştimi bi de diğer ekzos diğer taraftamı nasıl değişikler yaptın anlatırmısın?
    sanada selam diğer egsozu alttan gelip yeni susturucuya sapladım tamamen kendi eserimiz çalısma arkadaşlarımızla sanırım bir tane daha var turkiyede benim susturucudan ve komple krom kaplama değil yani arada hava boslugu yaratmıyor sana kısa bı anımı anlatayım ben izmirdeyim bıllırsın arada ıkı yaka yı bırlestıren ferıbotlar kullanırlar ber gecen hafta deneme surusu ıcın esımle trafıge karsı taraftan baslamak ıstedım tam ferıbot ıcın bılet almıs park halınde beklerken yanıma bı harley yanastı ve bılet nerden alacagını sordu bende terıf ettım ama motoru bana cokk itici geldi gariptirki hanıma da neyse bu arada da adam 50 li yaslarda kosarak bılet almaya yoneldıı derken yanımdakı harleyden sankı ıcınde yuzlerce fare dolasan teneke bıdon gıbı cıtır cıtır nıkelajların catlama seslerı yukseldı bu arada adam geldı dayanamadım sordum ne kadara maal oldu sana dıye adama demezmı 40.000 ytl dıye hayırlısı olsun dedım ama bu sesler ne alaka deyınce o yaslı amca resmen aslan gıbı kukredı ustume dogru : kac cc seninkide bu soruyu sorabılıyorsun bana dedı bende 250 dedim hıc bozulmadan bu dedi 1600 cc senin haberin varmı dedi acayip bı tavırla bindi aracına ve calıstırdı feribotta yanasmak uzere bu arada ıkımızde en onde beklıyorduk o calısır vazıyette beklerken ben ferıbotun daha da yanasıp bosalmasını bekledım calıstırmadım derken bınme zamanı geldı ama amcada tavırlar o bıcım neyse benım marşa basmamla gaz vermem arasında harleydeki amca elinden debriajı kacırdı biz gulduk hanımla ben bız bındık tabı ferıbota yanastık tam ınıyorduk adam telesla yanıma kostu yahu senın makına kac cc dedın sen yaa dedı bende 250 cc sadece dedim 1000 i yok ben bu motoru iade ederim dedi ve cektı gıttı yaptırmak ısteyen varsa bu arada susturucuyu bulamayan olursa haber versin dediğim gıbı benım bıldıgım bır tane daha var tr de ama saf krom olacak yoksa ses alamazsınız yada orjınal altı cıkıslı ve honda yarıs motosikleti sesi karısımı bı ses alamazsınız ve cok az bı ayar kacıklıgı ile caldıramayacagı araba alarmı yok kazasız belasız kardesim

    Alıntı minarekentli adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arbetus kardeş merhbaa benim mondiale 28 dişli takacak usta tornacı buldum fakat sizin bilgileriniz lazım ne dersiniz 28 kaldırırmı yada en uygun kaç diş olması gerek cevaplarınızı bekliyorum bu işin uzmanı veya uzmanlarının cevabı acil olarak bana yazsınlar.Şimdiden vereceğiniz değerli bilgileriniz için teşekkür ederim.
    selam arkadaşım sana sormak istediğim bı sey var neden 28 bu bılgıyı kım verdi ögrenebilirmiyim haaa bu arada karısmak gıbı oldu bıraz ama ben sadece kendı memnunıyetımı acıklamak ve bırazda yardımcı olmak ıstedıgım ıcın yazıyorum ben 31 disli taktırdım on numara demek en iyi anlatım artçı ile bile farkeden bisey yok gevseme zincir sesi vesaire hiç bir sey yok allaha şükür bu arada be 4 aydır kullanıyorum bu sekılde egsoza gelınce gecen hafta cuma bitti son eksiğim oydu onuda tamamlayıp gırmek ıstedım aranıza kazasız belasız iyi seyirler

  12. #3072
    StormlorD - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mart 2006
    Şehir
    istanbul / bostancı
    Motosikleti
    yaya :( (şimdilik)
    arkadaşlar hepinize merhaba
    ben 150lik chopper komşunuz size sormak istediğim bir soru var:
    sol amortisörüm kaza sonucu yağ kaçırıyor ve benim bir adet amortisör keçesine ihtiyacım var. İstanbuldayım ve bildiğiniz bu parçayı satan bir yer var mı acaba?
    iyi sürüşler.

  13. #3073
    bladebj - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Aralık 2007
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    R1 '08 ve 954RR '03
    - Arkadaşlar ledli stop lambası ve angel eye ön far yapma çalışmalarına başladım bildiğiniz bişeyler varsa buraya yazarsanız çok mutlu olurum aşama aşama fotoğraflıyorum inşllah bitip çalışır duruma gelirse buraya koyacağım

    - Ayrıca Ankara'daki macitler kaç kişiyiz neyiz bi toplanalım sorunlarımızı görüşelim paylaşımlar yapalım

    Saygılar
    Its not the same, takes two to know Two to know, two to know Why cant you see? Arnold layne...
    Syd Barrett

  14. #3074
    Samet Ağır - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Nisan 2008
    Şehir
    istanbul pendik
    Motosikleti
    YAMAHA YZF 1000 thunderace ,NC 750 S

    arka dişli

    arkadaşlar ben mct de arka dişli olarak 26 dişli kullanıyorum.motorun bu dişli ile kazandığı artıları daha önce yazmıştım.motorum şu anda neredeyse 8000 km geldi sayılır.ama bu dişli ile ilgili hiç tahmin etmediğim bişey daha oldu.ben motoruma devir saatide takmıştım.ve motorum 5000 devirde 90-95 arası bi sürate çıkıyor.34 lü orj dişli ile bu devirde 60-65 civarı bi hız yapıyordu.ben ortalama 80 km ile yol alıyorum veeee motorun yağı değişeli 3200 km oldu.motorcu arkadaşıma gösterdim daha 500 - 1000 km daha git dedi.ama 3200 oldu dedim inanmadı.mümkünü yok olamaz dedi.ama arka dişlinin 26 diş olduğunu açıklayınca devir oranlarından dolayı motor daha az döndüğü için yağı daha az kirletiyor normaldir dedi ve tebrik etti.arkadaşlar yani 34 yerine 26 diş arka dişli kullunınca yağ değişim periyodu benim kullanma stilimle en az 2,5 kat hatta daha fazla arttı.ayrıca debriyaj balatası biter ön dişli burcu bozulur v.s v.s atıp tutanlara duyurulur motor 8000 e dayandı.hiçbir parçasına ellenmedi hatta sibop ayarı bile istemiyor...yakıt olarakta süper vibrasyon nasıl bişey bilmiyorum zaten, unuttum yanideli gibi biyerini yırtmak istercesine devirlenip bağırmıyor.süüüüpeerrrrrrrrr yaniiiiii.duyurulur.selamlar......

  15. #3075
    bladebj - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Aralık 2007
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    R1 '08 ve 954RR '03
    Alıntı sametagir adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar ben mct de arka dişli olarak 26 dişli kullanıyorum.motorun bu dişli ile kazandığı artıları daha önce yazmıştım.motorum şu anda neredeyse 8000 km geldi sayılır.ama bu dişli ile ilgili hiç tahmin etmediğim bişey daha oldu.ben motoruma devir saatide takmıştım.ve motorum 5000 devirde 90-95 arası bi sürate çıkıyor.34 lü orj dişli ile bu devirde 60-65 civarı bi hız yapıyordu.ben ortalama 80 km ile yol alıyorum veeee motorun yağı değişeli 3200 km oldu.motorcu arkadaşıma gösterdim daha 500 - 1000 km daha git dedi.ama 3200 oldu dedim inanmadı.mümkünü yok olamaz dedi.ama arka dişlinin 26 diş olduğunu açıklayınca devir oranlarından dolayı motor daha az döndüğü için yağı daha az kirletiyor normaldir dedi ve tebrik etti.arkadaşlar yani 34 yerine 26 diş arka dişli kullunınca yağ değişim periyodu benim kullanma stilimle en az 2,5 kat hatta daha fazla arttı.ayrıca debriyaj balatası biter ön dişli burcu bozulur v.s v.s atıp tutanlara duyurulur motor 8000 e dayandı.hiçbir parçasına ellenmedi hatta sibop ayarı bile istemiyor...yakıt olarakta süper vibrasyon nasıl bişey bilmiyorum zaten, unuttum yanideli gibi biyerini yırtmak istercesine devirlenip bağırmıyor.süüüüpeerrrrrrrrr yaniiiiii.duyurulur.selamlar......
    benimde dişli sayım 28 olabilir eski sahibi değiştirmişti dişliyi ancak 30 da olabilir tam emin değilim başka mctlere binmediğim için benimki nasıldır karşılaştırma yapamıyorum bitane bulsam denicem bir de ben düz yolda tam gaz 110 u rahat görüyorum biraz daha uzun olsa yol 130lara çıkıcak gibi geliyo bu az dişli sayılı macitte son hız etkileniyo mu?
    Its not the same, takes two to know Two to know, two to know Why cant you see? Arnold layne...
    Syd Barrett

  16. #3076
    daraldiim - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Mayıs 2008
    Şehir
    BURSA
    Motosikleti
    250 MCT (KARA)
    Alıntı bladebj adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    benimde dişli sayım 28 olabilir eski sahibi değiştirmişti dişliyi ancak 30 da olabilir tam emin değilim başka mctlere binmediğim için benimki nasıldır karşılaştırma yapamıyorum bitane bulsam denicem bir de ben düz yolda tam gaz 110 u rahat görüyorum biraz daha uzun olsa yol 130lara çıkıcak gibi geliyo bu az dişli sayılı macitte son hız etkileniyo mu?
    Alıntı sametagir adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar ben mct de arka dişli olarak 26 dişli kullanıyorum.motorun bu dişli ile kazandığı artıları daha önce yazmıştım.motorum şu anda neredeyse 8000 km geldi sayılır.ama bu dişli ile ilgili hiç tahmin etmediğim bişey daha oldu.ben motoruma devir saatide takmıştım.ve motorum 5000 devirde 90-95 arası bi sürate çıkıyor.34 lü orj dişli ile bu devirde 60-65 civarı bi hız yapıyordu.ben ortalama 80 km ile yol alıyorum veeee motorun yağı değişeli 3200 km oldu.motorcu arkadaşıma gösterdim daha 500 - 1000 km daha git dedi.ama 3200 oldu dedim inanmadı.mümkünü yok olamaz dedi.ama arka dişlinin 26 diş olduğunu açıklayınca devir oranlarından dolayı motor daha az döndüğü için yağı daha az kirletiyor normaldir dedi ve tebrik etti.arkadaşlar yani 34 yerine 26 diş arka dişli kullunınca yağ değişim periyodu benim kullanma stilimle en az 2,5 kat hatta daha fazla arttı.ayrıca debriyaj balatası biter ön dişli burcu bozulur v.s v.s atıp tutanlara duyurulur motor 8000 e dayandı.hiçbir parçasına ellenmedi hatta sibop ayarı bile istemiyor...yakıt olarakta süper vibrasyon nasıl bişey bilmiyorum zaten, unuttum yanideli gibi biyerini yırtmak istercesine devirlenip bağırmıyor.süüüüpeerrrrrrrrr yaniiiiii.duyurulur.selamlar......
    pekiya bayır yukarı artçı varken veya yokken sorun yapıyor mu

  17. #3077
    ugurapay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Nisan 2008
    Şehir
    İSTANBUL Üsküdar
    Motosikleti
    HYOSUNG GV250
    Arkadaşlar iyi günler bir sorunum var 4 ünçü vi,tesi uzatıp 5 taktığım zaman kısa bir müddet boştaymış gibi motor bağırıyor sonrasında 5 vitese oturuyor sebe bi ne olabilir.
    birde istanbulda mct kullanıcıları bir araya gelemezmi belkide sizler bir araya geliyorsunuzda benim haberim yok

  18. #3078
    bladebj - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Aralık 2007
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    R1 '08 ve 954RR '03
    Alıntı daraldiim adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    pekiya bayır yukarı artçı varken veya yokken sorun yapıyor mu
    30 40 derecelik yokuşu 3 viteste 50yle çıktığımı biliyorum tabi doğru zamanlamayla umarım abartı olmamıştır ama 100 ben 80 kg artçımla bi çok yokuşu devirdik 40 50 ile bilmiyorum çekişten düştümü ya da düşük bi değermi bu çünkü başka mctlere binmedim

    Alıntı ugurapay adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar iyi günler bir sorunum var 4 ünçü vi,tesi uzatıp 5 taktığım zaman kısa bir müddet boştaymış gibi motor bağırıyor sonrasında 5 vitese oturuyor sebe bi ne olabilir.
    birde istanbulda mct kullanıcıları bir araya gelemezmi belkide sizler bir araya geliyorsunuzda benim haberim yok

    ben uzun zamanlar motorun 5. vitese geçitğini anlayamıyordum 4 ten devir yükseltiğindeki ses ile beşinci vitesteki ses aynı oluyodu ama tek fark 4. viteste hızlanamıyorum ses değişmeden 5. vitese taktığımda hızlanıyorum ama sanki devir sesi sonlarda daha 5. vitese yeni takmama rağmen
    Its not the same, takes two to know Two to know, two to know Why cant you see? Arnold layne...
    Syd Barrett

  19. #3079

    Üyelik
    22 Haziran 2008
    Şehir
    uşak
    Motosikleti
    250 mct
    Cursedeas arkadaşım :
    selam arkadaşım sana sormak istediğim bı sey var neden 28 bu bılgıyı kım verdi ögrenebilirmiyim haaa bu arada karısmak gıbı oldu bıraz ama ben sadece kendı memnunıyetımı acıklamak ve bırazda yardımcı olmak ıstedıgım ıcın yazıyorum ben 31 disli taktırdım on numara demek en iyi anlatım .
    Motor Nadir lakaplı servis ustam önerdi. Hakikaten foruma taktırmadan görüslerinizi alayım dedim ama kısa süre içinde yardımcı olan olmadı.görüslerini sizin gibi yazan değerli arkdaslarımız oldu.Dün 28 dişli taktırdım dün ve bugun dolastım düz yolda gazı sonuna kadar actım.motor yine 120 yaptı fakat düsük vitestede mesala 4 tede 120 yapıyor.İyiki yaptırmısım bana faydası motorda sarsıntı tam istediğim gibi yok oldu.Motorum daha keyf verici oldu arkdaslarıma tavsiye ederim. Çekiş gücü derseniz hala canafar ustamın deyişiyle.Motorumdan memnundum. şimdi daha hoş oldu.Bu çinliler neden akıledememiş bunu anlamıyorum.Vardır bir bildikleri.Artık trafikte sarsıntızız ve rahatım. Dişli ve tornacı iyi olmalı. ^3defa vida delikleri 4 erden 12 delik actırarak denk getirebildik.tornacımız kaydırıyordu.Ama sonuc süper.Tüm motor sevdalısı arkdaslarıma kazasız belasız seyahatler......

  20. #3080

    Üyelik
    15 Haziran 2008
    Arkadaşlar yağımı kendim değiştireceğm.Daha önceden bunu tecrübe eden arkadaşlar var mı ?


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 8 kullanıcı var. (0 üye ve 8 misafir)

Bu Konudaki Etiketler