Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Mondial 250 Mct Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #2901
    ARBETUS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mart 2006
    Şehir
    Gebze\Kocaeli
    Motosikleti
    '93 Kawasaki EN 500 Vulcan
    Teşekkür ederim arkadaşlar. Bugün motorumu çıkardım tamirden. Ön teker mili bile yamulmuş. şimdi kaymak gibi gidiyor. Ön lastiği de değiştirdim daha oluklu bir model aldım. yarın oringli zincir yağ değişimi ve sübap ayarı için gidicem tamirciye. Şmdilik çok güzel görünmekte. 14000 bakımını da tam olarak bitireyim de ondan sonra yollar beni bekliyor. Hazır kendi motorumla uğraşırken. Atölyeye serviszede bir MCT li amca geldi. sol arka amortisörü tutan şaseye takılı olan vida kırılmış. Asıl acıklı olan daha önce bu parça kırlıyor köy yollarında kullanıyorlarmış. bir çift amortisör ve bu mil değişiyor 190 ytl ödüyor amcam ve bugün gene kırılıyor. Söküp bi baktık mil örijinal değil :D Bir de benim iki arka amortisöre 80 lira ödediğimi duyunca adam dumur oldu :D idareten yaptık. tekrar topladım amcanın motorunu. belki bizimde başımıza gelir diye 2 takım getirticem o milden ne olur ne olmaz Herşeye rağmen seviyorum iki tekeri.



    Sağlıcakla.
    '04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2902

    Üyelik
    28 Eylül 2007
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    artık hiç bişeyi yok :((
    benim makina çok yakıyo napabilirim bilmiyorum,depo 45 milyona doluyo ve 280 km götürüyo yedeği medeği hepsi dahil.........

  3. #2903

    Üyelik
    16 Ağustos 2007
    ARBETUS Kardeşim büyük geçmiş olsun Dikkat etmek lazım biz iki tekerciler Yaşamla ölüm arasında bir sınırdayız. Aman diyim Birde ben aldığım günden beri kısıtlı zamanlarım olduğu için bir demir bulamadım. İstanbuldaki arkadaşlardan bu demir olayını nerde hallediyorlarsa bir telefon falan verseler sevinirim

    csalgin
    benim makina çok yakıyo napabilirim bilmiyorum,depo 45 milyona doluyo ve 280 km götürüyo yedeği medeği hepsi dahil.........
    Bende diyorrum ben en fazla yakanım napalım çekiyoruz artık bu yakıt olayından benimkinide kimse çözemedi. 240km 35 YTL ile tabi bu hep benzine gelen zamla akıl karıştırmasın diyim
    10LT alıyorum 240 bazen 230 oluyor.

  4. #2904
    player77 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Haziran 2005
    Motosikleti
    Suzuki 2006 DL650 K6 (Satıldı) ,Honda 2011 CBF150
    Demir işini beraber yaptıralım mı=? Hem tanışmış oluruz.Hemde daha ucuza yaptırabilriiz.Benim bulduğum Raptorun şase ile bizim şase aynı olduğu için onunkiler uyuyor fakat üst bağlantı yerine bir kaynak yapılıp kornanın yeri değişmesi gerekiyor o da 100 ytl demir (incesi:() kaynakçıyada 5-10 milyon versek 110 ytl oluyor. Daha ucuz bulabileceğim bir yer var mı bilmiyorum.Bayi yok diyor çünkü. Yani birşeyler uyduracağız. Beraber halledelim hem bildiklerimizi paylaşırız.Ben şişlideyim...
    İşlerin yolunda gidiyorsa ,sakın endişenme hemen geçer :!:Morphy :-)
    http://www.motosiklet.net/forum/etkinlik-gezi-fotograflari/106287-2012-dogu-karadeniz-gezimiz-3850-km.html

  5. #2905
    ibrahimb - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Ekim 2006
    Şehir
    havran/balıkesir
    Motosikleti
    hyosung gv 250
    arkadaşlar mct 250 nin kıymetini bilin. 2. viteste çok zorlandığında vitesten atıyordu. garantisinin bitmesine 20 gün kala motoru indirdik, uğur mondial tüm dişlileri garantiden değiştirdi , ben de hazır motor inmişken debriyaj balatalarını , hava filtresini, yağını da değiştirtdim benim makina müthiş oldu. bu arada motoru büyük bi özenle dağıtıp toplayan Necdet hocama, hüseyin Ustaya ve aydın kalfaya teşekkür ediyorum Uğur mondial'e ise eksiksiz ve jet hızıyla gönderdiği parçalar için çok teşekkürler. Fotoğrafları da en kısa zamanda yükleyeceğim.Ayrıca motor aksamının kalitesi konusunda şüphe duyan arkadaşlar varsa yüreklerini serin tutsunlar, çünkü beklentilerin ötesinde bi kaliteyle karşılaştığımızı belirtmek isterim.

    iş emri (parça isterken)

    [IMG]
    http://i30.tinypic.com/2eggzkg.jpg[/IMG]
    Motorumuz gittikçe ufalıyor

    2.vites dişlisi (vitesten atmanın faili)

    Süper mondial mct 250 motoru
    10.000 bakımı oldu bu

  6. #2906

    Üyelik
    06 Kasım 2007
    Motosikleti
    MASAİ GRAND EAGLE 250cc 2006
    [QUOTE=ARBETUS;1086362]Arkadaşalr aranızda yoktum uzun zamandır. ufak bir kaza geçirdim Macit ile ucuz atlattık diyebilirim. Ayrıntıya girmeyeceğim. Ancak koruma demiri konusunda şunu söylemeliyim; gerçekten paraya kıyın ve alın işe yarayan koruma demirini. Koruma demiri çarpmış olduğum beton bariyere takılmasaydı kimbilir kaç tanesine daha çarpacaktım meçhul. koruma demirimde hemen hi hasar olmadı diyebilirim. Motorumda ise ön çatal önn jant ve yeni almış olduğum krom çamurluki arka sinyal ve yana yatmadan dolay egzoslarım biraz içeri girdi hepsi bu. Hazır askıya almışken sübap ayarı ön lastik, yağ ve oringli zincir de alacağım. ondan sonra da tekrar yollara düşeceğim.


    BARIŞ DOSTUM BÜYÜK GEÇMİŞ OLSUN,GERÇEKTEN YAPTIĞIN KAZAYA ÇOK ÜZÜLDÜM.UCUZ ATLATMIŞSIN İYİKİ SANA BİRŞEY OLMAMIŞ,MOTOR DEMİR YIĞINI TAMİR ETTİRİRSİN OLUR BİTER AMA SAĞLIK GİTTİMİ KOLAY KOLAY TELAFİSİ OLMAZ.ALLAH TEKRARINDAN KORUSUN BU SON KAZAN OLUR İNŞALLAH.SAĞLICAKLA

  7. #2907
    daraldiim - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Mayıs 2008
    Şehir
    BURSA
    Motosikleti
    250 MCT (KARA)
    Arkadaşlar motordaki korumalık demirinin önemi dün kafama dank etti ve bu gün yaptırdım, yanlış bilmiyorsam keeway'ın korumalığıydı, geçen hafta fiyatını sorduğumda 40 ytl dedi bu gün yaptımaya gittiğimde 55 dedi aman abi n'aptın falan filan demire %30 zam gelmiş onun içinmiş neyse bayağı bi indi 50 oldu ordaki usta uğraşçam takçam falan dedi yani 60 lira bayıldım. Neyse güzel oldu hem 60 lira bacaklarımdan kıymetli değil...Herkeze kazasız belasız sürüşler...

  8. #2908

    Üyelik
    28 Eylül 2007
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    artık hiç bişeyi yok :((
    [QUOTE=ibrahimb;1089285]arkadaşlar mct 250 nin kıymetini bilin. 2. viteste çok zorlandığında vitesten atıyordu. garantisinin bitmesine 20 gün kala motoru indirdik, uğur mondial tüm dişlileri garantiden değiştirdi , ben de hazır motor inmişken debriyaj balatalarını , hava filtresini, yağını da değiştirtdim benim makina müthiş oldu. bu arada motoru büyük bi özenle dağıtıp toplayan Necdet hocama, hüseyin Ustaya ve aydın kalfaya teşekkür ediyorum Uğur mondial'e ise eksiksiz ve jet hızıyla gönderdiği parçalar için çok teşekkürler. Fotoğrafları da en kısa zamanda yükleyeceğim.Ayrıca motor aksamının kalitesi konusunda şüphe duyan arkadaşlar varsa yüreklerini serin tutsunlar, çünkü beklentilerin ötesinde bi kaliteyle karşılaştığımızı belirtmek isterim.

    yapma ya benim makinada 2, vitesten çok zorladığında atıyo allah allah içime kurt düştü arıza büyük mü olur acaba?

  9. #2909
    ARBETUS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mart 2006
    Şehir
    Gebze\Kocaeli
    Motosikleti
    '93 Kawasaki EN 500 Vulcan
    Arkadaşlar merhaba. 2. vitesten atma hadisesi kronik bir vaka. Ancak geçen sefer rulman değiştirirken baktığımda dişlide bir sorun yoktu değiştirmedim. Sadece 5. vites dişlisi biraz sıyrılmıştı onu değiştirdim. Dün oringli zincir aldımv e zincir derdim tamamen bitmiş oldu. eski zincir saşeden bir yere bayağı bir sürtüp aşındırmış şimdikinde ses bile yok. 10 numara oldu diyebilirim. Tek eksiğim kırılan siperlik yerine yenisini almam lazım. Ona para kalmadı

    Canercim teşekkürler. en kısa zamanda görüşelim seninle :d
    '04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS

  10. #2910
    ibrahimb - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Ekim 2006
    Şehir
    havran/balıkesir
    Motosikleti
    hyosung gv 250
    vites dişlisi değişiyor ama motor yarılıyor tabii. parça sorunu olmaması büyük nimet. gerisi ustalık.garantisiğ bitti mi motorunun?

  11. #2911
    player77 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Haziran 2005
    Motosikleti
    Suzuki 2006 DL650 K6 (Satıldı) ,Honda 2011 CBF150
    Arkadaşlar nereden aldınız koruma demirini.Ben neden bulamıyorum bu fiyata.?
    İşlerin yolunda gidiyorsa ,sakın endişenme hemen geçer :!:Morphy :-)
    http://www.motosiklet.net/forum/etkinlik-gezi-fotograflari/106287-2012-dogu-karadeniz-gezimiz-3850-km.html

  12. #2912

    Üyelik
    13 Mart 2008
    Şehir
    Ataşehir civarı
    Motosikleti
    maalesef 4 tekere biniyor
    mrb.arkadaşlar benim MCT nin aralıklarla 2 defa marşa basarken marş motoru takıldı.marşa bastığımda sadece tık sesi geliyordu marş dönmüyordu,motoru vurdurarak çalıştırıp marş butonuna birkaçkez basınca marş dişlisi sıkıştığı yerden kurtulup çalışmaya başlıyor.umarım bu işlemi yaparken marş motorunu kucağa almam.
    Motorcycle Diaries

  13. #2913
    ibrahimb - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Ekim 2006
    Şehir
    havran/balıkesir
    Motosikleti
    hyosung gv 250
    Alıntı CHİPAS adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    mrb.arkadaşlar benim MCT nin aralıklarla 2 defa marşa basarken marş motoru takıldı.marşa bastığımda sadece tık sesi geliyordu marş dönmüyordu,motoru vurdurarak çalıştırıp marş butonuna birkaçkez basınca marş dişlisi sıkıştığı yerden kurtulup çalışmaya başlıyor.umarım bu işlemi yaparken marş motorunu kucağa almam.
    arkadaş marş dişlisinin altındaki burç yağsız kaldığı zaman o sorunu çıkarıyor. yolda giderken ani kitleme olabilir o da tehlikeli bir durum yaratabilir. bence marş dişlisini söküp takdır bi kere, yağ kanalı tıkalı ise açılsın.

  14. #2914

    Üyelik
    13 Mart 2008
    Şehir
    Ataşehir civarı
    Motosikleti
    maalesef 4 tekere biniyor
    Alıntı ibrahimb adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaş marş dişlisinin altındaki burç yağsız kaldığı zaman o sorunu çıkarıyor. yolda giderken ani kitleme olabilir o da tehlikeli bir durum yaratabilir. bence marş dişlisini söküp takdır bi kere, yağ kanalı tıkalı ise açılsın.
    eyvallah üstadım muhtemelen dediğin gibi bir sorun var çünkü aldığım motor yaklaşık 2 yıldır yatan bir motor oldugundan illaki biyerler yağsız kalmış veya tıkanmıştır.bi ara servise uğramam gerek demekki?
    Motorcycle Diaries

  15. #2915
    ARBETUS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mart 2006
    Şehir
    Gebze\Kocaeli
    Motosikleti
    '93 Kawasaki EN 500 Vulcan
    Alıntı CHİPAS adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    mrb.arkadaşlar benim MCT nin aralıklarla 2 defa marşa basarken marş motoru takıldı.marşa bastığımda sadece tık sesi geliyordu marş dönmüyordu,motoru vurdurarak çalıştırıp marş butonuna birkaçkez basınca marş dişlisi sıkıştığı yerden kurtulup çalışmaya başlıyor.umarım bu işlemi yaparken marş motorunu kucağa almam.
    Bence problemin marş rölesi. Ben iki kere değiştirmek zorunda kalmıştım. Senin bahsettiğin belirtiler vardı. Ancak şu an bir problem yok. Koruma demirini ben Suadiyedeki Gazi motordan almıştım. Hatta vitrindeki regal raptordan söküp vermişlerdi. Tercihen Emre Ltd dende alınabilir.
    '04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS

  16. #2916
    Naci63 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Aralık 2005
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    BMW F800GS, TRIPLE BLACK
    Arbetus arkadaşım kazanı şimdi okudum. Çok geçmiş olsun. Allah başka kaza bela vermesin. Sende birşey olmadığına sevindim. Motorun için ise üzüldüm ama zaten sen elinden iş gelen becerikli birisin, eskisinden daha güzel bir şekilde halledersin. Tekrar geçmiş olsun. Selamlar.

  17. #2917
    ARBETUS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mart 2006
    Şehir
    Gebze\Kocaeli
    Motosikleti
    '93 Kawasaki EN 500 Vulcan
    Teşekkür ederim Naci abi. Hem kendimin hemde motorumun yaralarını sardım problemimiz yok. Yola devam anlayacağın.

    Sağlıcakla.
    '04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS

  18. #2918
    player77 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Haziran 2005
    Motosikleti
    Suzuki 2006 DL650 K6 (Satıldı) ,Honda 2011 CBF150
    Orjinal koruma demirini Sancar Atılgan motor Aksarayda buldum. 65 liraya Haberiniz olsun. Yarın takacağım çok güzel olacak.
    İşlerin yolunda gidiyorsa ,sakın endişenme hemen geçer :!:Morphy :-)
    http://www.motosiklet.net/forum/etkinlik-gezi-fotograflari/106287-2012-dogu-karadeniz-gezimiz-3850-km.html

  19. #2919
    Naci63 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Aralık 2005
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    BMW F800GS, TRIPLE BLACK
    Arbetus arkadaşım, sürücü sissybarını yaptırdım ve taktım. Ama sadece uzun yolculuklarda kullanacağım için tekrar çıkardım. Bu arada yapmak istediğim diğer konu hakkında senden bilgi almak istiyorum. Kaza resimlerinden gördüğüm kadarıyla (Allah başka kaza bela vermesin) koruma demirlerine ayak dayama pedalı yapmışsın. Ben de böyle birşey yapmak istedim ama buraya doğrudan monte edebileceğim birşey bulamadım. Aslında buldum ama 100 YTL civarında demişlerdi. Çok pahalı olduğu için almadım. Normal pedalların çifti 4-5 YTL ama koruma demirine bağlamak için kelepçeye kaynak etmek lazım. Sen nasıl yaptın veya yaptırdın? Parçaları nereden ve kaça aldın? anlatırsan memnun olurum. Selamlar.

  20. #2920
    player77 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Haziran 2005
    Motosikleti
    Suzuki 2006 DL650 K6 (Satıldı) ,Honda 2011 CBF150
    Taktım çok güzel oldu. Artık biraz daha güvenli hissediyorum kendimi.Allah korusun yine kaydırmalar kıç atmalar yapıyor.Herneyse tecrübe ediniyorum.
    Geçenlerde ki benzin bilgilerimi vereyim.Full depo ile 320 km. "ışık yanmaya başladıktan sonra bir 10 kilometre gittim ama kavaklarda olduğumdan korkup sarıyerde aldım"Doldurduğumda 11 litre aldı depo kaç litre bilmiyorum. Bence çok iyi değerler ne dersiniz.
    Tamamı şehir içi hızlı gitmiyorum,otobana az çıktım"

    100 km de 2.9 - 3litre oluyor sanıyorum.Harikaymış .4.5lt. gözden çıkarmıştım alırken. BP den almıştım en son şimdi shell den aldım bakacağım fark var mı?
    Halen fotoğrafım yok arkadaşlar maalesef...:(
    İşlerin yolunda gidiyorsa ,sakın endişenme hemen geçer :!:Morphy :-)
    http://www.motosiklet.net/forum/etkinlik-gezi-fotograflari/106287-2012-dogu-karadeniz-gezimiz-3850-km.html


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 12 kullanıcı var. (0 üye ve 12 misafir)

Bu Konudaki Etiketler