Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Mondial 250 Mct Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1301
    mondialcii - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Aralık 2005
    Şehir
    KEŞAN
    Motosikleti
    Mondial 150 zat var inşallah yaza denizde de olur.
    ARBETUS arkadaşım çok geçmiş olsun...


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #1302
    GÖKTAX - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mayıs 2006
    Şehir
    Ankara/Akvaryum
    Motosikleti
    250 MCT
    ARBETUS Kardeş çok geçmiş olsun gerçekten çok üzüldüm.
    İnşallah bu yaşadığın ilk ve son kaza olur.
    ALLAH hepimizi kazalardan belalardan korusun.

    Alıntı axoyum adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    mct 250 nin 100 km deki litre bazındaki yakıt tüketimi ne kadardır? (katolog değil denenen rodajı yapılmış bir motorun)
    100 Km. 3.2-3.5 Lt

  3. #1303
    benkaan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Eylül 2005
    Şehir
    canım mersin'im
    Motosikleti
    250 mct
    arbetus geçmiş olsun Allah beterinden saklasın. İnan çok üzüldüm. bu mıcır denen lanet düz yolda bile arka tekeri dans ettiriyor. umarım bu kazadan sonra motordan soğumazsın...
    yaşamam için, motor sürmem lazım. motor sürmem içinse yaşamam!!!

  4. #1304
    ARBETUS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mart 2006
    Şehir
    Gebze\Kocaeli
    Motosikleti
    '93 Kawasaki EN 500 Vulcan
    teşekkür ederim arkadaşlar, omzumda ufak bir kırık mevcut ama onun dışında bir sorun yok. motordan soğumadım ama babam bazı kriterler koydu o yüzden eskisi kadar sık binemeyeceğim.
    '04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS

  5. #1305
    kozmiktohum - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Mart 2006
    Motosikleti
    ESKİDEN-250MCT
    ARBETUS
    Çook geçmiş olsun acil şifalar dilerim.
    motordan birkere düşünce zaten insan daha tedbirli oluyo bende birker düştüm ağustos ayında şimdi daha temkinliyim yolda giderken ön freni sıktım kaydı yere yapıştım motorda bişey yoktu kolum asfalta sürtünce sıyrıldı bide sıcakta kısa kollu vardı bu yüzden 1 hafta acısını çektim dikkatli olmak lazım 2 teker bu en ufacık kaygan zeminde büyük zararlar veriyorur.
    herkese kazasız belasız sürüşler diliyorum
    büyük okyonuslarda küçük balık olacağına küçük göllerde büyük balık ol

  6. #1306
    tekno - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2006
    Şehir
    Karşıyaka
    Motosikleti
    Mct 250 Kurtuldum, Cfb 150,Nc 700x
    Arbetus geçmiş olsun, acil şifalar dilerim.

  7. #1307
    Journeyman_35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Nisan 2006
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    BMW F650
    Alıntı ARBETUS adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    teşekkür ederim arkadaşlar, omzumda ufak bir kırık mevcut ama onun dışında bir sorun yok. motordan soğumadım ama babam bazı kriterler koydu o yüzden eskisi kadar sık binemeyeceğim.

    Arkadaşım, geçmiş olsun...motor için üzülme bir şekilde yapılır...sende bir şey olmaması kırık dışında güzel...

    Aşırı güven çok tehlikeli....aman dikkat arkadaşlar....

    Kazadan uzak, keyifli ve güvenli sürüşler....

    " Tanrım, iyi bi adam yap beni, yalancılara kandırtma, karşımdakilerin doğru anlamalarını sağla, gerçek sevenlerimi koru ve gözet; sınırlarımı koyma gücü ver sevdiğimde ve kavga ettiğimde..."

  8. #1308
    ARBETUS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mart 2006
    Şehir
    Gebze\Kocaeli
    Motosikleti
    '93 Kawasaki EN 500 Vulcan
    dilekleriniz için hepinize teşekkür ederim arkadaşlar. ben hızla iyileşmekteyim. dün itibari ile motorumdaki msraf netleşti 550 ytl. aklıma birşey takıldı dikkat ettimde motor dışında birçok aksamımız regal raptor ile aynı lastik ölçülerimiz de birbirini tutuyor. diyorum ki onlarda mevcut bulunan celik jantlardan taktırsam ne gibi sakıncalar doğar. misal komple ön tekerin maliyeti aşağı yukarı aynı. en azından çelik jant alırsam lastik patladığı zaman az sıkıntı çekerim. ayrıca jant akord derdim de kalmaz. ne dersiniz acil cevap beklemekteyim.

    sevgilrimle..
    '04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS

  9. #1309
    benkaan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Eylül 2005
    Şehir
    canım mersin'im
    Motosikleti
    250 mct
    aynımı? eminmisin eğer bu doğruysa hemen değerledirmeli!!!
    yaşamam için, motor sürmem lazım. motor sürmem içinse yaşamam!!!

  10. #1310
    ARBETUS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mart 2006
    Şehir
    Gebze\Kocaeli
    Motosikleti
    '93 Kawasaki EN 500 Vulcan
    ewt abi arka lasitiğimiz birebir aynı dolayısıyla jantlar da aynı olmalı. hem kullanma kılavuzumuzun ilk sayfasındaki mct de çelik jantlı ve RR ın kiyle aynılar. biraz uğraşsak koruma demirini bile taktırabiliriz. mesela rr ın sağ sol kumanda kolları nikelaj ben onları da taktırmayı düşünüyorum.

    ara bir RR servisini lasitk ölçülerini al ve karşılaştır istersen
    '04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS

  11. #1311
    benkaan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Eylül 2005
    Şehir
    canım mersin'im
    Motosikleti
    250 mct
    web sayfalarına baktım arkanın ölçüleri aynı ama önü anlayamadım.keway e de bakmak lazım. bide şunuda düşünmek lazım; bu tarz motorların orjinalde jantları tellidir.
    yaşamam için, motor sürmem lazım. motor sürmem içinse yaşamam!!!

  12. #1312
    ARBETUS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mart 2006
    Şehir
    Gebze\Kocaeli
    Motosikleti
    '93 Kawasaki EN 500 Vulcan
    @benkaan yolda giderken önlastiğin patlaması bayağı cidd bir risk ben görünüş için değil de daha çok güvenlik için düşünüyorum. sadece lastik patlaması değil, tel kırıldı jantın akorduydu falan uğraşmak zorunda da kalmayacağız. ben bir de ustamla görüşeyim hafta sonu.
    '04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS

  13. #1313
    red - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mayıs 2006
    Motosikleti
    mondial 250 mct (metal fırtına)
    @ arbetüs

    evet rr ile bizim lastik ve jant boyutları aynı hatta daha önce sitede sanırım motta die bir arkadasımız celik jant fiyatlarını arastırmıstı ve ön arka yaklasık 500 ytl' idi

    ayrıca ben bu celik jant ile lastik patlama arasında ki olayı anlayamadım yani celik olunca lastik patlamıyor mu ?

    ayrıca sende ki bu rr merakı nedir anlayamadım motorun aksamlarını rr ye benzetmeye calısıyorsun bu kadar ugrasma istersen 2. el temiz bir rr al modelini cok seviyorsan ...

    rr de koruma demiri su sogutma olan radyatörün içinden geciyor nasıl olupta bizim motara uyacak anlamıyorum ...

    ayrıca kawasaki yamaha suzuki gibi modellere bakıldıgında jantlar tellidir yani motorlar zaten klasık chopper... artı bir kaza durumunda celik lant egilirse masrafı daha fazla olacaktır...

  14. #1314
    ARBETUS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mart 2006
    Şehir
    Gebze\Kocaeli
    Motosikleti
    '93 Kawasaki EN 500 Vulcan
    Alıntı red adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    @ arbetüs

    evet rr ile bizim lastik ve jant boyutları aynı hatta daha önce sitede sanırım motta die bir arkadasımız celik jant fiyatlarını arastırmıstı ve ön arka yaklasık 500 ytl' idi

    ayrıca ben bu celik jant ile lastik patlama arasında ki olayı anlayamadım yani celik olunca lastik patlamıyor mu ?

    ayrıca sende ki bu rr merakı nedir anlayamadım motorun aksamlarını rr ye benzetmeye calısıyorsun bu kadar ugrasma istersen 2. el temiz bir rr al modelini cok seviyorsan ...

    rr de koruma demiri su sogutma olan radyatörün içinden geciyor nasıl olupta bizim motara uyacak anlamıyorum ...

    ayrıca kawasaki yamaha suzuki gibi modellere bakıldıgında jantlar tellidir yani motorlar zaten klasık chopper... artı bir kaza durumunda celik lant egilirse masrafı daha fazla olacaktır...


    dubleks diye tabir edilen lastiklerin patladıktan sonraki inme hızı normal lastikden daha uzun. ayrıca bazı lastik tamir spreylerini de kullanabiliyoruz.
    ayrıca fiyat olarak arka tekerlek komple 130 küsür ytl ön de 160 civarı idi lastikler dahil.

    ben motorumu seviyorum ama neden imkan varken daha kullanılabilir bir hale getirmeyelim ki.

    koruma demiri radyatörün içinden değil üstünden geçiyor. iki modelin de şase leri aynı sadece bu koruma demirinin montajı için üst kısımda extradan bir parça var buda u şeklindeki vida ile halledilebilir. sonuçta bizimkiler de yan sanayii.

    ayrıca kazada benim ön jantım komple haşat olduğu için (lastiğim bile yırtıldı) bu değişikliği yapma opsiyonum var.

    hele biraz daha toparlanayım ayrıntılı fotoları koyucam hiç merak etme Red kardeşim.

    walla ben yolda lastiğim patlasa bile en yakın lastikçiye kadar motorum beni götürsün taraftarıyım o yüzden jant konusuna bu kadar önem veriyorum.

    herkese iyi hafta sonları.
    '04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS

  15. #1315

    Üyelik
    19 Kasım 2006
    Şehir
    İstanbul - Kozyatağı
    Motosikleti
    Mondial 250 Mct

    Selamlar

    Arkadaşlar selam..
    Forumunuza yeni üyeyim.. 2005 tarihinde türkiyeye gelen ilk 8 mondialden birine biniyorum. ilk MCT'cilerdenim desem yalan olmaz heralde bu motorların ilk kahrını çekenler biziz.. Hepinize selamlar.. forumun geçmişinde çok aşırı mesaj war hangii birini okusam bilmiorum ama şöle başlasak mesela öncelikle 5. vites dişlisi için aranızda başarılı bir girişimde bulunan warmı? warsa bana yönlendirme yaparsa sevinirim.

    Murat EBESEK

  16. #1316
    kozmiktohum - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Mart 2006
    Motosikleti
    ESKİDEN-250MCT
    MERHABA ARKADAŞLAR

    Cumartesi günü benim debriyaj teli kopmak üzereydi yana yakıla debriyaj teli aradım sonunda tek tarafı kurşunlu tel buldum taktım fazladan 5 tane aldım fiyatı:500lira yedek parcacıda bakınırken alarm vardı fiyatını sordum 30ytl dedi uygun geldi aldım ama takamadım çok karışık geldi bana bu motora alarm taktıran varmı arkadaşlar varsa nasıl yapmış veya nereye taktırmış bilgilendirirse sevinirim.
    saygılar
    büyük okyonuslarda küçük balık olacağına küçük göllerde büyük balık ol

  17. #1317
    chooper777 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Temmuz 2006
    Motosikleti
    Mondıal 250
    muratebesek Hoşgeldin aramıza 5. vites dişlisini anlayamadım senin makina 4 vites mi?
    kozmiktohum Benim motorda alarm var ama servise taktırdım. akünün tam karşı tarafında nasıl takılıyor hiçbir fikrim yok malesef. Hiç anlamam o işlerden ayrıca alarmın flaşöründen 4 lü de bağlıyorlarmış bir kaç gün içinde servise danışmayı düşünüyorum. Sende servise taktırsan iyi olur diye düşünüyorum
    Saygılar.

  18. #1318

    Üyelik
    19 Kasım 2006
    Şehir
    İstanbul - Kozyatağı
    Motosikleti
    Mondial 250 Mct
    Yok hocam 5 vites.. ama 4. vitesle 5. vites arasında nerdeyse hiç fark yok.. Duyduğum kadarıyla birileri 5. vites dişlisini değiştirerek bu problemi kaldırabiliyormuş..

  19. #1319
    ARBETUS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mart 2006
    Şehir
    Gebze\Kocaeli
    Motosikleti
    '93 Kawasaki EN 500 Vulcan
    Alıntı muratebesek adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yok hocam 5 vites.. ama 4. vitesle 5. vites arasında nerdeyse hiç fark yok.. Duyduğum kadarıyla birileri 5. vites dişlisini değiştirerek bu problemi kaldırabiliyormuş..

    kardeş hoşgeldin aramıza

    4. ve 5. vites hakkında sana katılıyorum. motor bana göre maksimun gücünün büyük bir bölümünü 4 viteste veriyor. motoru aldığımın ilk kmlerinde vites sayısını unutup 4. viteste 100-105 yapmışlığım var. bana göre motorun 5. vites motorun devrini düşürerek hem vibrasyonu hemde yakıt tüketimini azaltmak için. benimde en cok sıkıldığım konu ise 1.ve 2. vites arasındaki kısa aralık nerdeyse 2. vitesle kalkıcam
    bir de arkadaşlar sizde de uzun yolculuktan sonra yoğun bir balata kokusu oluyor mu. ben önceleri yeni motor egsozt dan geliyordur diye düşünüyordum ama baskı balatasından geliyormuş.

    hayırlısıyla bu hafta sonu motorum servisten çıkacak. omzumda iyileşsin aranıza döneceğim en kısa zamanda.

    kazasız sürüşler.
    '04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS

  20. #1320
    kozmiktohum - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Mart 2006
    Motosikleti
    ESKİDEN-250MCT
    Alıntı chooper777 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kozmiktohum Benim motorda alarm var ama servise taktırdım. akünün tam karşı tarafında nasıl takılıyor hiçbir fikrim yok malesef. Hiç anlamam o işlerden ayrıca alarmın flaşöründen 4 lü de bağlıyorlarmış bir kaç gün içinde servise danışmayı düşünüyorum. Sende servise taktırsan iyi olur diye düşünüyorum
    Saygılar.
    merhaba
    cevabın için için teşekkür ederim bağlantı şemasıyla bağladım uzaktan çalıştırmayı bağlamadım ama sadece alarm kısmını bağladım tavsiye ederim çok hasas güzel bişey ilk donuşta 3kere çalıyo sonrada bağırmaya başlıyo caydırıcı özelliği var tavsiye ederim.
    saygılar.
    büyük okyonuslarda küçük balık olacağına küçük göllerde büyük balık ol


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 8 kullanıcı var. (0 üye ve 8 misafir)

Bu Konudaki Etiketler