Türkiyenin En Büyük Motosiklet Aksesuarları Sitesi
Kapat
Üye Girişi
Motoruma.com
Motomax
Dragon 50

Mondial 250 Mct Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Leoncino
    Motosiklet Online
  1. #10341
    ctolga21 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Kasım 2008
    Şehir
    bursa
    Motosikleti
    F650 str250
    Alıntı yasin50 adlı üyeden alıntı Mesajı göster

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:45 ----------

    [/COLOR]tolga kardeşim senin motorunun sorunu karbüratör bence şamandıralı aşınmıs olabilir yada bujiler de olabilir karbüratöre giden benzin hortumunu üfte sonra tak ve bi bak benzin gidiyormu sonra cikleyi cek calıstır eger calısmıyorsa 2 tane buji al tak sorunun cözülecektir kolay gelsin.
    karburatör temizliği yapılalı 3 hafta oluyor. bi sıkıntı görünmüyordu. zaten temizlemeden öncede yapıyordu. motor 2 gün yatsın zor çalışıyor... anlamadım gitti. aldığım günden beri aynı dert. yatırmamaya çalışıyorum ama her gün hergün de olmuyor benzin aldı başını gitti zaten :D sabah 1 kere çalışsın. gün içinde her seferinde tek kontak zınk diye basıyor. ama o gün ilk çalıştırma canımdan bezdiriyor resmen beni. buji lerde yeni. bu hafta içi iznimde bidaha söküp adam akıllı bi bakıcam derdi ne diye.

    Alıntı i.tufekci adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tolga hocam iyi geceler. Asırı bilgim olmamakla beraber dusuncem olursa paylasmak isterim. Motoru son kullandiginizda elinizi gazdan cektiginizde hizda ani azalma gibi bir durum oluyor muydu hatirliyor musunuz?
    standart kompresyona giriyor makine. normalin haricinde bi azalma olmuyor. ama ben bunu anlayamadım. neden böyle bir soru yönelttiniz acaba ? şüphelendiğiniz bir durum mu var?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:51 ----------

    bi iki resim atayım bari muhtelif gezilerimden :D



    keyif dedin mi çaysız olmaz :D


    Motosiklet Aksesuarları ve Ekipmanları Online Satış Sitesi
    Premium Motosiklet Servis Randevusu
    Motomax
  2. #10342

    Üyelik
    19 Nisan 2013
    o zaman tolga kardes bobinlere ve elektirik aksamına baktınmı ? bobinler tam ateşleme yapmıyor olabilir velakin kablolari asınmıs olabilir sağ sol yaptıkca şase alıyordur bide bobinlere göz at baglanan yerlere felan dikkatlice bak .bundada sorun yoksa senin motor aksamında sıkıntı var sağlam bi ustaya götür

  3. #10343
    ctolga21 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Kasım 2008
    Şehir
    bursa
    Motosikleti
    F650 str250
    Alıntı yasin50 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    o zaman tolga kardes bobinlere ve elektirik aksamına baktınmı ? bobinler tam ateşleme yapmıyor olabilir velakin kablolari asınmıs olabilir sağ sol yaptıkca şase alıyordur bide bobinlere göz at baglanan yerlere felan dikkatlice bak .bundada sorun yoksa senin motor aksamında sıkıntı var sağlam bi ustaya götür
    bobinlerde sıkıntı olacağını zannetmiyorum. buji ateşlemesi falan gayet iyi.

    şöyle bi örnek vereyim. motoru sabah 7 de çalıştırdım. yarım saatlik yol yaptım ve stop ettim. öğlen 3 te tek marş çalışıyor. hiç bir sıkıntı yada tekleme yok. birdebir marş basarbasmaz alıyor. ama motor 3 gün yatsın. çalışmamakta inat ediyor. anlamadım gitti. perşembe karburatoru bidaha sökücem. bidaha bakıcam.

  4. #10344
    tncbzkrt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Aralık 2010
    Şehir
    çanakkale
    Motosikleti
    SYM Joymax 250i
    arkadaşlar acil yardımm.
    Fabrikadan tam 4 aydır vites dişli grubu bekliyorum. 3 kere geldi ama fabrika hatalı mı üretiyormuş ne parça uymamış.
    bildiğiniz bulabileceğim bir yer var mıdır. daha önce vites dişlileri kırılan temin eden bir arkadas var mı.

  5. #10345
    drsteel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Ağustos 2010
    Alıntı ctolga21 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bobinlerde sıkıntı olacağını zannetmiyorum. buji ateşlemesi falan gayet iyi.

    şöyle bi örnek vereyim. motoru sabah 7 de çalıştırdım. yarım saatlik yol yaptım ve stop ettim. öğlen 3 te tek marş çalışıyor. hiç bir sıkıntı yada tekleme yok. birdebir marş basarbasmaz alıyor. ama motor 3 gün yatsın. çalışmamakta inat ediyor. anlamadım gitti. perşembe karburatoru bidaha sökücem. bidaha bakıcam.
    senin sorunun daha önceki sayfalarda yaşanmıştı çözümü anlatılmıştı. tam net hatırlayamadığım için yazamıyorum. bir aratır mısın? yoksa beycivan abiye mesaj at o gözü kapalı sana nereye bakacağını söyler. bu motorların ustasıdır kendisi.

  6. #10346
    ctolga21 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Kasım 2008
    Şehir
    bursa
    Motosikleti
    F650 str250
    Alıntı drsteel adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    senin sorunun daha önceki sayfalarda yaşanmıştı çözümü anlatılmıştı. tam net hatırlayamadığım için yazamıyorum. bir aratır mısın? yoksa beycivan abiye mesaj at o gözü kapalı sana nereye bakacağını söyler. bu motorların ustasıdır kendisi.
    eyvallah dostum. bu ara cok yoğunum ilgilenemiyorum en kısa sürede resimli olarak bi anlatım yaparım burada. ;) saolasın.


    bu arada bursa da 30 dişli nereden bulabilirim ? bilen varmı ?

  7. #10347

    Üyelik
    12 Eylül 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    mct 250 & ybr 125
    herkese selamlar

    debriyaj telinin bloğa bağlandığı (son nokta) uç kısımdan yağ geliyor.neden olabilir

    kromajlar hep yağ oluyor. bu bir arıza başlangıcı olabilir mi. vites geçişleri sert ve zor geçiyor zaten. debriyaj ayarı diye bir şey duymuştum doğru mu ?

  8. #10348
    fatih383838 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Kasım 2010
    Şehir
    kayseri
    Motosikleti
    hero puch :D
    Alıntı ctolga21 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bobinlerde sıkıntı olacağını zannetmiyorum. buji ateşlemesi falan gayet iyi.

    şöyle bi örnek vereyim. motoru sabah 7 de çalıştırdım. yarım saatlik yol yaptım ve stop ettim. öğlen 3 te tek marş çalışıyor. hiç bir sıkıntı yada tekleme yok. birdebir marş basarbasmaz alıyor. ama motor 3 gün yatsın. çalışmamakta inat ediyor. anlamadım gitti. perşembe karburatoru bidaha sökücem. bidaha bakıcam.
    dostum tamamen karburatör ayarlarından kaynaklanıyor. Muhtemelen zor çalıştıktan sonrada bı süre düzgün gaz yemez patırdayarak çalışır. kelebek ve şamandıra ayarsızlığından

    ---------- Post added at 03:26 ---------- Previous post was at 03:15 ----------

    Alıntı fatih_AS150T1 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    herkese selamlar

    debriyaj telinin bloğa bağlandığı (son nokta) uç kısımdan yağ geliyor.neden olabilir

    kromajlar hep yağ oluyor. bu bir arıza başlangıcı olabilir mi. vites geçişleri sert ve zor geçiyor zaten. debriyaj ayarı diye bir şey duymuştum doğru mu ?
    keçesi yıpranmış veya yağ fazladır bir sorunun habercisi olacagını sanmıyorum. vites geçişleri içinde vites pedalında her ayar çok farkediyor. duruma göre pedalın çıkış mili ile bağlı olduğu noktayı ileri veya geri al ayağını vurduğun yer aşağı yada yukarı sapacaktır sonra aradaki uzatma kısaltma ayarı ile tekrar dengele. Biraz ugraştıran bir ayar ama tutturursan çok şeyin farkettiğini göreceksin

  9. #10349

    Üyelik
    12 Eylül 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    mct 250 & ybr 125
    eyv kardeşim sağolasın

  10. #10350
    ctolga21 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Kasım 2008
    Şehir
    bursa
    Motosikleti
    F650 str250
    Alıntı fatih383838 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    dostum tamamen karburatör ayarlarından kaynaklanıyor. Muhtemelen zor çalıştıktan sonrada bı süre düzgün gaz yemez patırdayarak çalışır. kelebek ve şamandıra ayarsızlığından

    ---------- Post added at 03:26 ---------- Previous post was at 03:15 ----------


    bu ara çok yoğunum ilgilenemedim hala. ufak çaplı bi giyim mağazası açtık 3 kardeş anneye . anneler günü hediyesi olarak... rafıydı ürünleriydi derken 10 gündür pert oldum. en kısa sürede yönlendirmeleriniz doğrultusunda resimli bi anlatım yapıcam

  11. #10351

    Üyelik
    19 Nisan 2013
    selamın aleyküm abiler kardesler ,bende Mct 250 nin karbüratörü vardır temiz daha 2000 de motorum, kaza yaptıgım için satıyorum temiz sıkıntısız orjinal Bana mct nin ön jant,ön camurluk ve lastigi lazım eger elinizde fazla varsa parayla da alırım karbüratörle takas da yaparım fark etmez benim için bana biraz yardımcı olursanız abilerimizede sesleniyorum cok sevinirim inanın , burda paylasmamın nedeni ise parcacılar ve tamirciler cok fazla fiyat istiyor benim bütcem fazla yok o yüzden alamıyorum bizim burda bi abi var onu V motorunu ve parcalarını takacagız benim motor blokdan saseden yani oturdugum koltukdan ön tarafı haşat oldu , lütfen dikkatli kullanın siz dikkatlisiniz ama karsınızdakini de düşünerek hareket edin ben bu kazayı ışıklarda yaptım duruyordum araba geldi ters yoldan üstüme cıktı birazdan hızlıydı motoru haşat etti adamın sigortası karsılamıyor benim ehliyet olmadıgı için + bide ceza yedim ne yapacagımı şaşırmıs durumdayım bana yardımcı olun arkadaslar abiler iyi günler hepinize şimdiden cok teşekkür ederim

  12. #10352
    ctolga21 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Kasım 2008
    Şehir
    bursa
    Motosikleti
    F650 str250
    evet millet benim motorun ÇALIŞMAMA sorunu çözüdüm. hemde o kadar basit ki anlatamam :D bi çok kez aklıma gelsede yok canım ne alaka dedim. demez olaydım :D

    arkadaşlar biliyorsunuz bizim motorlar ÇİN. ( yanlış anlamayın CİN değil ÇİN ) bu sebepten dolayı parça kalitesi pek bi hassas. neyse fazla uzatmıyayım konuya dalayım ben.


    Gidon üzerindeki JİGLE kolu nun jigle telini tutması gereken yeri çok CILIZ bu sebepten dolayı jigle telini tutup çekemiyor. siz jigle çektim zannediyorsunuz ama olduğu gibi kalıyor. ve motor sabahları zor çalışıyor.

    Hepinize keyifli sürüşler. Bu olayın gerçekliğini tespit için motosikleti çarşamba gününe kadar çalıştırmama kararı aldım. bakalım çarşamba sabahı neler olcak :D

  13. #10353

    Üyelik
    12 Eylül 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    mct 250 & ybr 125
    yasin kardeş geçmiş olsun.Allah tan sana birşey olmamış.şükretmelisin. geçmiş olsun.bende birşey yok olsa tükkan senin

  14. #10354

    Üyelik
    29 Ağustos 2011
    Şehir
    Türkiye
    Motosikleti
    cg 200 + chopper cg 150
    Alıntı yasin50 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    selamın aleyküm abiler kardesler ,bende Mct 250 nin karbüratörü vardır temiz daha 2000 de motorum, kaza yaptıgım için satıyorum temiz sıkıntısız orjinal Bana mct nin ön jant,ön camurluk ve lastigi lazım eger elinizde fazla varsa parayla da alırım karbüratörle takas da yaparım fark etmez benim için bana biraz yardımcı olursanız abilerimizede sesleniyorum cok sevinirim inanın , burda paylasmamın nedeni ise parcacılar ve tamirciler cok fazla fiyat istiyor benim bütcem fazla yok o yüzden alamıyorum bizim burda bi abi var onu V motorunu ve parcalarını takacagız benim motor blokdan saseden yani oturdugum koltukdan ön tarafı haşat oldu , lütfen dikkatli kullanın siz dikkatlisiniz ama karsınızdakini de düşünerek hareket edin ben bu kazayı ışıklarda yaptım duruyordum araba geldi ters yoldan üstüme cıktı birazdan hızlıydı motoru haşat etti adamın sigortası karsılamıyor benim ehliyet olmadıgı için + bide ceza yedim ne yapacagımı şaşırmıs durumdayım bana yardımcı olun arkadaslar abiler iyi günler hepinize şimdiden cok teşekkür ederim
    öncelikle geçmiş olsun. duamız ALLAH kimseye böyle şeyler göstermesin yönündedir. Eğer satmaya niyetin varsa kazalı haliyle sahibinden'e ver kurtul. belki ben ilgilenebilirim tabi fiyatı uçuk tutmazsan

  15. #10355

    Üyelik
    19 Nisan 2013
    allah razı olsun arkadaslar sagolun sizlerde dikkatli olun,
    Motoru satmıyorum neden , onu almak için baya para biriktirdim öyle aldım neyse, şimdi bana sadece ön jant lazım onada para biriktiriyorum para yeterse sıfırı yetmez ise 2. el alacagım satan olursa 0535-979-73-92 den ulaşabilirsiniz , karbüratör var temiz orj lazım olan olursa uygun fiyattan anlaşırız hepiniz sağolun arkadaslar

  16. #10356
    drsteel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Ağustos 2010
    deftarlık satışlarına bak orada değişik motosikletler satılıyor ageçem mct 250 tl satıldı. oradan alsan tüm yedek parçaları temin etmiş olursun.

  17. #10357

    Üyelik
    01 Ağustos 2012
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    MCT 250
    Merhaba Arkadaşalar yağ yakma problemini çözdüm. Papağan gibi piston sekman değiş düzelir diyenlerden 1 er TL alsam masrafımı karşılar yeni piston sekman silinidir aldım düzelmedi.Üst kapakta subap keçelerini değiştim kesti 2 saat sonra tekrar atmaya başladı. sıfır kapak aldım değiştim yağı değiştim düzeldi.

    böyle bi problemi olanlar dediklerimi kontrol etsin

    şimdi 2 sorum olacak.

    1. Motorun devirini yükseltip 4-5 sn o deviri koruyunca (Vites farkı yok tüm viteslerde yapıyor. bahsettiğim devir 5. viteste 80 km deviri normal dişli.) debriyaj kilitleniyor basamıyorum. yağla alakası yok 3 tane yağ değiştim farklı viskoziteli durum aynı. Neden olabilir?

    2. Motorun üst kapak yeni subap ayarı yok, karbüratör ayarını 3 tam tur yaptım. motoru sürerken sanki benzi bitiyomuş gibi tırtırtır yapıyo gaz verince gazı çok geç alıyo. 20 dakika falan çalıştıktan sonra biraz düzeliyo. ilk çalışmada ısınması çok uzun sürüyor, birinci viteste kalkış yaparken stop edecekmiş gibi oluyo zar zor kalkıyo. çok yakıyo, neden olabilir?

    Teşekkürler.

    yağ yakma ile sorularınızı özelden iletebilirsiniz.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 16:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:07 ----------

    Alıntı drsteel adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    senin sorunun daha önceki sayfalarda yaşanmıştı çözümü anlatılmıştı. tam net hatırlayamadığım için yazamıyorum. bir aratır mısın? yoksa beycivan abiye mesaj at o gözü kapalı sana nereye bakacağını söyler. bu motorların ustasıdır kendisi.
    Bu arada Beycivan abimiz vefat etti.
    http://www.motosiklet.net/forum/tebrik-ve-kutlamalar/87214-beycivan-vefat-etmistir.html

  18. #10358
    drsteel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Ağustos 2010
    yok o yüzden değil yaşıyor. bir cinayet tanığı olmuş adamlar tehdit edince böyle bir şekilde adamlar yakalanıncaya kadar ölü gözüktü. türk polisi suçluları yakalanınca butun hikayeyi anlattı. yani ben son 2012 ağustosda yazışmıştım.

  19. #10359
    fatih383838 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Kasım 2010
    Şehir
    kayseri
    Motosikleti
    hero puch :D
    ben geçenlerde konuştum facebook ta da ekli çarşamba günü paylaşımda bulunmuş. drsteel in dediği gibi o eskiki mevzu. Hazır adı geçmişken kendisine saygı ve selamlar allah razı olsun onun sayesinde formda çok kişi çok şey öğrendik ve hala öğreniyoruz

    ---------- Post added at 02:22 ---------- Previous post was at 01:50 ----------

    Alıntı BurakTimel adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba Arkadaşalar yağ yakma problemini çözdüm. Papağan gibi piston sekman değiş düzelir diyenlerden 1 er TL alsam masrafımı karşılar yeni piston sekman silinidir aldım düzelmedi.Üst kapakta subap keçelerini değiştim kesti 2 saat sonra tekrar atmaya başladı. sıfır kapak aldım değiştim yağı değiştim düzeldi.

    böyle bi problemi olanlar dediklerimi kontrol etsin

    şimdi 2 sorum olacak.

    1. Motorun devirini yükseltip 4-5 sn o deviri koruyunca (Vites farkı yok tüm viteslerde yapıyor. bahsettiğim devir 5. viteste 80 km deviri normal dişli.) debriyaj kilitleniyor basamıyorum. yağla alakası yok 3 tane yağ değiştim farklı viskoziteli durum aynı. Neden olabilir?

    2. Motorun üst kapak yeni subap ayarı yok, karbüratör ayarını 3 tam tur yaptım. motoru sürerken sanki benzi bitiyomuş gibi tırtırtır yapıyo gaz verince gazı çok geç alıyo. 20 dakika falan çalıştıktan sonra biraz düzeliyo. ilk çalışmada ısınması çok uzun sürüyor, birinci viteste kalkış yaparken stop edecekmiş gibi oluyo zar zor kalkıyo. çok yakıyo, neden olabilir?

    Teşekkürler.

    yağ yakma ile sorularınızı özelden iletebilirsiniz.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 16:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:07 ----------



    Bu arada Beycivan abimiz vefat etti.
    http://www.motosiklet.net/forum/tebrik-ve-kutlamalar/87214-beycivan-vefat-etmistir.html
    Dostum debrej taşını söküp bakman lazım aklıma şundan diyebileceğim bişey gelmiyor ama sorun ne olursa olsun debrej taşını sökeceksin. diğer sorun ise silindirler hava kaçırıyor olabilir siboblardan olabilir karbüratörün kelebek ayarından olabilir manifoldlar çatlat olabilir cikle sisteminde sorun olabilir daha bir çok nedeni olabilir hele bide o kadar değişmiş parçası var. bazı parçalar ilk takıldığında randımanlı çalışmayabilir. sibobları ince ayarını bir veya 2 tane yaprak jilet kullanarak yapabilirsin.

  20. #10360

    Üyelik
    26 Mart 2011
    Motosikleti
    Macit 250
    MErhaba herkeze motorumu artık özel sebeplerimden dolayı satıyorum ilgilenenlere,
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-mondial-satilik-250mct-mont-kask-dizlikleri-ile-beraber-124720672/detay/
    syg.


    BLUE MOTOR
    Leoncino
    Hero Motosiklet

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler