MotoAVM Motosiklet Aksesuarları
Kapat
Üye Girişi
Hadisatinal Buse - 468x80 - Forum Orta
Benelli TNT 600
Hudson Deri

Mondial 250 Mct Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

  1. #9361

    Üyelik
    21 Kasım 2008
    Reklamlar  
    Kaskcim.com - Dünya Markası Kasklar
    Benelli TNT 600

    motorun sol tarafında selenin altında siyah bi anahtar yuvası var orayı çevir seleyi çıkart daha sonra sağ karenaji çıkartıp aküyü sök. kolay gelsin.


    AVM Forum
    Motosikletciyiz.com Outdoor & Motosiklet & Motor Aksesuarları
    Motomax
  2. #9362
    fatih383838 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Kasım 2010
    Şehir
    kayseri
    Motosikleti
    mct 250 idi :(
    Alıntı fearlesboyy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bu hava yarındakı 3 yada 2,75 lık tur o vida tam sıkılı konumda geriye dogrumu yoksa ilk başlangıctan sona dogru 3 turmu tam detaylı bilip anlatabilecek arkadaş varmı özellıkle beycivan kardeş sen bu konularda daha bilgilisin acil ama
    hava ayar vidaları sonuna kadar sıkılır tabi fazla zorlamadan. Sonra her iki vida da eşit olmak şartıyla 2.75 veya 3 tur açılır(geriye). Bunlar orjinal fabrika ayarlarıdır. En küçük ayrıntı bile hava ayarı tutmamasına sebeb olabilir. Motor en az 5 10 dakika ısınmalı,hava flitresi temizlenmeli, hava f. kutusu ve hortumunun kaçırmamasına dikkat edilmelidir. Hava ayarı yapılırken tur sayısına dikkat edilmeli. Vidaların oldugu yer baya bi dar olduğundan tornavida da tur sayısını saymak sorun olabilir. Her tur 180 derece degil 360 derece olmalıdır.. Ben ilk başta işaretleyerek yapmıştım. Bi keçeli kalemle vidanın bi ucuna ve vidanın hemen yanına işaret koydum. Vida üzerindeki nokta karbüratör üzerindeki sabit noktadan her 2 geçmesi 1 tur.

    Beycivan abimiz daha önceki sayfalarda bi kaç kere uzun uzun anlatmıştı ben baktım ama uykusuzluktan olsa gerek bulamadım.. Bu hava ayarı olayı bana bişey hatırlattı sizinlede paylaşmak isterim. Açık hava filtresi takma konusunda soru sormak için beycivan abimizi aradım. O an meşgul olmasına rağmen saatlerce eskisini nasıl sökeceğimi yenisini nasıl takıp nasıl hava ayarı yapacağımı anlatmıştı. Ben motor hakkında ne biliyorsam %70 bu forumdan. _pLay_06 StyLeOscaR korsanxxx felon ARBETUS ve tabiki beycivan abimiz daha nice ismini sayamadıklarım hepinize burdan saygı sevgi ve teşekkürlerimi sunuyorum...

  3. #9363

    Üyelik
    04 Mart 2012
    6000km de aldım mct yi komple bakımını kendim yaptım.Sık sık yağ değiştirmek ve tüm vidalarını kontrol etmek hariç 10500km yaptım tek bir tane bile sorun çıkartmadı.Orjinal egzosu kestim 2x2 susturucuyu çıkarttım sesi mükemmel oldu ve 20km/s farketti.Yakıta etkisi ise 20-30krş oldu ama kesinlikle buna deydi.Genel olarak debriyaj sertliğinden şikayet ediliyor ki zaten telin kopmasıda bu aşırı sertlikten oluşuyor.Ben bu sorunu baskı balata bileziklerinden 1 tanesini çıkararak önledim fakat bunu yaptıktan sonra motor sogukken ilk çalıştıgında ısınmasını beklemeniz çok önemli..aksi halde balata sıyırır ömrü azalır ve yagınızı normalden 1kat daha hızlı kirletirsiniz.dedim gibi ısıtırsanız motoru 5 dk kadar bunları yaşamazsınız...ve debriyajınız pamuk gibi olur 4.500km yaptım hiç sorun çıkartmadı.egzosu kesme için aklınızda soru işaret varsa olmasın...acayip tok ve güzel bir sesi oluyor....zaman buldugumda video ve resim koyucam...

  4. #9364

    Üyelik
    15 Şubat 2012
    merhaba arkadaşlar, hataydan deniz ben.aranıza yeni katıldım.chopper tarzı motorsiklet almaya karar verdiğimde önümde kuba 150-25 ve sonrasında arora 150-50 chopper vardı.ama şimdi mondial 250 mct yi ciddi ciddi düşünmeye başladım.forumdaki paylaşımlarınızı okuyunca hem bilgi sahibi oluyorum hem de seçeneklerim artıyor sağolun.aşağıya almak istediğim motorsikletten beklettilerimi yazıp fikirlerinizi duymak isterim :
    1-motorsiklet deneyimim az ve ilk motorsikletim olacak.(ehliyet için kursa yazıldım, kurallara uymayı seviyorum )
    2-sadece chopper ve benzeri tipinde olabilir.
    3-bütçe max. 3500 tl.
    4-motorsikleti yağmur yağmayan her günde kullanmayı planlıyorum.(yağmurda ve soğukta arabamı kullanırım muhtemelen)
    bu da günde toplam 12 km yapar.(ev iş-iş ev top. 12 km.)
    ayda bir de olsa 40 km mesafedeki sahil ilçemize balığa giderim.ve iyice deneyim sahibi olunca dinlene dinlene hataydan çıkıp birkaç şehir öteye hem geziye hem fotoğraf çekmeye gitmek istiyorum.Motorsikletin direksiyonuna sadece ben geçebilirim.istisnalar hariç motorsiklette artçı olmayacak.
    5-tamirat bilgim ve deneyiyim kendi otomobilimden bayağı var.ama tabiki de motorsikletin değişen birçok özelliğii vardır.

    Uğur Mondial 250 MCT bunlara 100 üzerinden ne kadar uygundur sizce ? şimdiden teşekkürler..


    ---------- Mesajlar birleştirildi - 13:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:32 ----------

    ve bu arada 2012 modelini bir türlü netten bulamıyorum.acaba artık üretilmiyor mu ? ikinci el almak istemiyorum da..

  5. #9365
    drsteel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Ağustos 2010
    sıfırı malesef yok. ikinci el alabilirsin. 1500-2000 arası alabilirsin. sonra üstünden arta kalan parayla kendine koruma alırsın. 3500 ün 750-1000 lirasını korumalara ayırman gerek. mct konusunda daha yeniyim daha yeni aldım. aku problemin var. aküyü sökmeye kalktığımda aku videasının paslanmış olduğunu gördüm. gidip pas sökücü almam gerek. direksiyonuna geçmek için havaların ısınmasını bekliyorum.

  6. #9366

    Üyelik
    15 Şubat 2012
    [/COLOR]şanssızlık işte, içime de sinmişti :( yaklaşık 7-8 bayi aradım hiçbirinde yok dediğiniz gibi.sadece biri tanıdık çıktığından fabrikaya sorup dönecekmiş.fakat üretimi durn bir motorsikleti aldığımızda bir süre sonra yedek parça sorunu da yaşar mıyız ki acaba ?
    2. el almak istemiyorum.bu fiyata çapır tarzında başka ne alabilirim, ne önerirsiniz ?[COLOR="Silver"]

  7. #9367
    ANTHYPATHY - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Mart 2010
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    Honda VFR 800 nasipse olucak...
    MAviAlbatros kardeşim öncelikle ne mtorsiklet alırsan al hayırlı olsun şimdiden.
    Genel anlamda MCT yi bir süre kullanmış bir binici olarak sana değerlendirme yapayım.
    MCT genel anlamda kronik önemli yani sizi yolda bırakacak canınızı yakıcak sorunu olmayan bir motorsiklet. Sorunları arasında özellikle ikinci el alacağın için şanzımana yai viteslere dikkat etmeni öneririm. Özellikle 14000-15000 km yi aşmış motorlarda 1. vigtes dişlilerinin hatalı yapısından kaynaklanma 1. vitese geçmeme sorunu olabiliyor. Ancak düzgün kullanılmış bir motorsikletse olmayabilir illede olucak diye bir şart yok. Aldığında da sana önerim hassa bir şanzıman yapısına sahip olmasından dolayı özellikle gaz verrirkenboşta 1 e atmaman olucaktır.
    İkinci olarak parça sorunu kolay yaşatmayan bir motorsiklet. Ben motoruma Eskişehirde bindim gerçi allaha şükür kaporta parçalarına ihtiyacım olmadı ama diğer bakım vs örneğin debriyaj balatası örneğin fren maneti gibi parçaları Eskişehir gibi motorsiklet fakiri bir şehirde bile buldum (Aynı dönemde elimizdeki kanuni marka scooter 10 günde fazla serviste parça bekledi)
    Bulunmasını sebebi ise mondialin örneğin mct deki balatayı başka modellerdede kullanıyor olması. Yani genede yaşadığın yerdeki parçacılara vs sor derim ama sınıfında ve fiyatındaki pek çok bu tarz motora göre 2005 de üretimi bitmesine rağmen hala parçası bol bulunan bir makina.
    En sonda bir sorun var sanırsam bu fiyatlara başka ne alabilirim diyorsun. Malesef bu fiyatlara (3500 lira) cruiser tarzında hiç bir makinayı alamazsın zaten o bahsi geçen 3500 liralık fiyat 2005- 2006 daki motorsikletin fiyatı. MCT belki üretilse kendiside bu fiyatların üzerinde olabilirdi şimdi.
    Elbette sana tavsiyem her zaman japon markalarına bakman olucaktır ama japol alırkendebu fiyatara çok modelli bir makina alamıyacağın için alacağım motor sana ekstra masraflara sebep olabilir alırken çok dikkatli olmanı öneririm. yamaha virago xv 250 bu sınıfın japon olarak önerilecek senin bütçene uygun bir model. Ancak ne kadar efsane otorsiklet de desek eksi bir model sonuçta.
    Umarım hayırlısıyla sana sorun çıkartmayacak keyifibi alabileceğin bir motorun olur.

  8. #9368

    Üyelik
    15 Şubat 2012
    anthypathy arkadaşım, yorumun için teşekkür ederim.2. el almayacam dedim ya; kesinlik sözkonusu değilmiş bu gün, yine farkettim.az önce 2006 üretimi bir MCT 250 yi fabrikadan sipariş edebileceklerini söyledi bayi.0 km mi diye sordum tekrar; gülümseyerek evet dedi.hem de kırmızı.ve tam ben siparişi versem mi diye iş yerinde düşünürken komşumuzun elinde olan (ilk sahibi) Jinlun marka chopper' ını hatırladım.sanırım 2006 dan beri elinde ve az kullandı diye biliyorum.kaldıki kış aylarında dokunmadı bile ve bakımını ihmal etmediğini düşünüyorum.fiyat konusunda yardımcı olurmuş.az sonra yüz yüze görüşecem. hem forum da Jinlun başlıklarını inceleyecem hem de sizlerin yorumlarını sabırsızlıkla bekleyecem.siz bu seçenekler arasında hangisini hangi sebepten dolayı tercih ederdiniz ?

    not; hangi marka modeli alırsam alıyım; yaşadığım her deneyimi sizlerle hem ayrıntılı hem de fotoğraflı olarak paylaşmak düşüncesindeyim

  9. #9369
    ANTHYPATHY - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Mart 2010
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    Honda VFR 800 nasipse olucak...
    Açıkçası kullanıcı yorumlarını almak lazım Jinlunun ama ben MCT yi almadan önce baya araştırmıştım. Zayıf bir motorsiklet olduğun söylediler. Ama sonuçta eğer sen bu motoru büyütmek için alıcaksan yani amacın geçişse elbette 3 gün sonra satacağını düşünürsek ikinci el bir Jinlunda seçenekler arasına girer.
    Ama 3-5 yıl kullanırımdersen o mesele ayrı.

  10. #9370

    Üyelik
    15 Şubat 2012
    anthypathy arkadaşım, o kadar hızlı gelişiyor ki bazı durumlar..senin yorumunu okurken Jinlun motorsikletimi evin önüne yeni parketmiştim acemice bu siteye Asya 125 kt nostaji motorsikletini almak için üye olmuştum geçene 15 gün önce..sonra forumları gezdikçe çocukluk hayallerim depreşmiş olacak ki; vitesli alıp balığa da giderim dedim ve kuba 150-25 i araştırmaya başladım.tam karar verecekken daha cüsseli (gücüde kubadan daha iyiymiş) olan Arora 150-50 chopperı gördüm.bayi ile görüştüm.çekingelerimi kendimce irdelerken Mondial MCT 250 yi farkettim ve 0 km sini bulmak için o kadar uğraşırken komşumuzdaki 2006 model Jinlunu az önce aldım.tuhaf değil mi ? Motorsiklet.net, ne yaptın bana böyle artık deneyimlerimi sorunlarımı Jinlun başlığı altında paylaşacam.sağolun.bu arada modelini bile bilmiyorum.tlefon fotoğrafları aşağıda heyecanlı ve mutluyum


    By dodgehudson at 2012-03-05


    By dodgehudson at 2012-03-05


    By dodgehudson at 2012-03-05


    By dodgehudson at 2012-03-05


    By dodgehudson at 2012-03-05


    By dodgehudson at 2012-03-05


    By dodgehudson at 2012-03-05


    By dodgehudson at 2012-03-05


    By dodgehudson at 2012-03-05

  11. #9371

    Üyelik
    27 Aralık 2011
    Şehir
    izmit
    Motosikleti
    MCT 250
    46 km de 7 tl yaktı... ortalama 60 km hızda..
    km de 0,15 kuruş gibi bişey fena değil sanırım...

  12. #9372
    ANTHYPATHY - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Mart 2010
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    Honda VFR 800 nasipse olucak...
    @Üstünh
    sanırsam pek dur kalkı olayan sakin bir kullanımdı. BAşarılı bir rakam açıkçası.

    @Mavialbatros
    Motorun görüntüsü güzel orjinal ve bakımlı duruyor. Bilmiyorum fiyatı nekadara anlaştınız ama üzerindeki ön cam bile para açıkçası. Zaten tahminim maddi maknında olursa sende benim gibi ilk fırsatta büyütürsün diye düşünüyorum daha kullanmadan nerden nereye gelmişsin. O bakımdan da ikinic el bir makina alman iyi olmuş.
    Arkadaşım artık sana hayırlı olsun kazasız belasız sürüşler dilerim. Ama bir tavsiyem sana bu tüm çinli motorlar için geçerli özellikle kullanıcılardan kronik sorunlarını öğren ve motoruna iyi bak ki seni üzmesin.
    Sana iyi keyifli sürüşler. Tadını çıkart bir gün ben gibi satarsın sonrada burdan bakarsın güzelliklere..
    ;)
    (Bu arada sanırsam benim daha önceden kullandığım bir motorun aynısı gibi geldi bana. Bama mct den sonra biraz garip gelmişti motor ancak kullanan abi 15000 km yapmış ve motoru hala sorunsuzdu.)

  13. #9373

    Üyelik
    15 Şubat 2012
    anthypathy arkadaşım, dileklerin için teşekklür ederim motorsiklete bakış açım konusundaki tahminlerinde haklısın.biraz zaman ve tecrübe edineyim, arayışlara girişirim yine..fiyatı 2100 tl ve sağolsun karttan taksit çekti arkadaşım.aküsü zayıf ama, gerekebilir.15 bin km.de. aydınlıktaki fotoğraflar aşağıda.şimdilik sağlıcakla kalın..


    By dodgehudson at 2012-03-06


    By dodgehudson at 2012-03-06


    By dodgehudson at 2012-03-06


    By DODGEHUDSON at 2012-03-06


    By dodgehudson at 2012-03-06

  14. #9374
    Beycivan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Eylül 2007
    Şehir
    Bandırma-Balıkesir
    Motosikleti
    RAMZEY QM 250
    Öncelikle herkese selamlar.Bu yukarıda resimleri yayınlanan motor hakkında bir kaç şey yazmak istedim. Birincisi bu motorun şasesi ile 250 cc olan modelinin şasesi aynı.Ancak bu motorun cc si malesef bu kasayı kaldırıp üzerinde iki kişisi uzun bir yolculukta memnun edecek durumda değil. İşin aslı bu türdeki bir motorun kg ağırlığı ile motorun gücünün asgari 400 cc olması gerekiyor. İşin ikinci ilginç tarafıda burdan başlıyor. 400 deyince hemen akla yakıt geliyor. Oysa 150 cc de can çekişen motor 400 cc de daha seri atak ve torklu çalışıp aynı miktardaki yakıt ile daha fazla güç ve performans üretiyor.Üçüncüsü parça sorunu olarak china menseili motorların parçaları genelde birbirine uyar. En fazla jinlun ve ramzeylerin parçalarında tedarik ve fiyat sorunu oluyor.Ön maşasıyla kanuni tigere, jant koltuk selesi, çantalar,direksiyon ön koruma camı ile ramzeye eş bir motor. Birkaç yeri dışında aslında bu motor ramzey 250. Benim tecrübelerime göre 150 cc bir motorun ağırlığı toplamda 105 kg ya denk veya daha az olması gerekiyor. O motora ne kadar para verildi bilmiyorum ama km sine göre değeri en çok 1600 tl.250 cc için ise 1800 tl. Diğer bir konu bir kaç sayfa önce bir kardeşimiz motorun hava ayarının yapıldığı hava ayar vidasının dönüş tarafını ve tur sayısını sormuş aslında cevap verilmiş ama ben yinede tur hesabında genelde yapılan bir yanlışı düzeltmek istiyorum. Burdaki tur hesabı vida sonuna kadar yumşakça sıkılıyor ve tornavidanın vidaya giren köşelerinden birisi kalemle işaretleniyor.tornavidanın ucu işaretli yere geldiğinde bu 1 tur sayılıyor.3 tam tur gevşetiliyor. Ama açık hava filtresiyle performans ve ses alan arkadaşlar için durum biraz farklı. mct lere hava filtresi uydurmak biraz zor olduğundan başlangıç yapan arkadaşlar sonunda kendi hava filtre kutularına dönmek zorunda kaldılar.yinede motordan ses almak isteyenler olursa ses modifiyesi hakkında yazabilirim.basit bir rontgen filmiyle motorun eksozuna modifiye yapmıştım.honda shadow 750 gibi ses çıkacağına garanti veriyorum. yakıt olayı içinde geçmişte yazdım ama 100 km 3 lt şehir dışı yakması gerekiyor arkadaşlar şehir içi tüketimi her zaman değişir bu ayarı ben 1 lt benzini su şişesine koyarak düz yolda hesaplamıştım açık hava filtresiyle 37 km gitmiştim. hayırlı geceler.

  15. #9375
    drsteel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Ağustos 2010
    beycivan abi çanta konusunda bana yaardım edermisin? kask ve montu koyacak bu sert plastik çantlaradan alacağım. motorun yan çantaları deriyle değiştirmişler ama bu çanalar kilitlenmiyor. kolayca açılıyor. mct uyan parlak siyah bir çanta alayım diyorum bir türlü ne uyar karar veremedim.

  16. #9376
    Asi_78 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mayıs 2010
    Şehir
    Karabük/Safranbolu
    Motosikleti
    '98 VN800 Classic
    egzozu kestirdim video filan atcam diyince benimde aklıma geldi buda benim hurda arkadaşlar belki fikir yardımcısı olabilirim size.

    http://www.youtube.com/watch?v=9oKPJ...ature=youtu.be

  17. #9377
    fatih383838 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Kasım 2010
    Şehir
    kayseri
    Motosikleti
    mct 250 idi :(
    Alıntı Beycivan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Öncelikle herkese selamlar.Bu yukarıda resimleri yayınlanan motor hakkında bir kaç şey yazmak istedim. Birincisi bu motorun şasesi ile 250 cc olan modelinin şasesi aynı.Ancak bu motorun cc si malesef bu kasayı kaldırıp üzerinde iki kişisi uzun bir yolculukta memnun edecek durumda değil. İşin aslı bu türdeki bir motorun kg ağırlığı ile motorun gücünün asgari 400 cc olması gerekiyor. İşin ikinci ilginç tarafıda burdan başlıyor. 400 deyince hemen akla yakıt geliyor. Oysa 150 cc de can çekişen motor 400 cc de daha seri atak ve torklu çalışıp aynı miktardaki yakıt ile daha fazla güç ve performans üretiyor.Üçüncüsü parça sorunu olarak china menseili motorların parçaları genelde birbirine uyar. En fazla jinlun ve ramzeylerin parçalarında tedarik ve fiyat sorunu oluyor.Ön maşasıyla kanuni tigere, jant koltuk selesi, çantalar,direksiyon ön koruma camı ile ramzeye eş bir motor. Birkaç yeri dışında aslında bu motor ramzey 250. Benim tecrübelerime göre 150 cc bir motorun ağırlığı toplamda 105 kg ya denk veya daha az olması gerekiyor. O motora ne kadar para verildi bilmiyorum ama km sine göre değeri en çok 1600 tl.250 cc için ise 1800 tl. Diğer bir konu bir kaç sayfa önce bir kardeşimiz motorun hava ayarının yapıldığı hava ayar vidasının dönüş tarafını ve tur sayısını sormuş aslında cevap verilmiş ama ben yinede tur hesabında genelde yapılan bir yanlışı düzeltmek istiyorum. Burdaki tur hesabı vida sonuna kadar yumşakça sıkılıyor ve tornavidanın vidaya giren köşelerinden birisi kalemle işaretleniyor.tornavidanın ucu işaretli yere geldiğinde bu 1 tur sayılıyor.3 tam tur gevşetiliyor. Ama açık hava filtresiyle performans ve ses alan arkadaşlar için durum biraz farklı. mct lere hava filtresi uydurmak biraz zor olduğundan başlangıç yapan arkadaşlar sonunda kendi hava filtre kutularına dönmek zorunda kaldılar.yinede motordan ses almak isteyenler olursa ses modifiyesi hakkında yazabilirim.basit bir rontgen filmiyle motorun eksozuna modifiye yapmıştım.honda shadow 750 gibi ses çıkacağına garanti veriyorum. yakıt olayı içinde geçmişte yazdım ama 100 km 3 lt şehir dışı yakması gerekiyor arkadaşlar şehir içi tüketimi her zaman değişir bu ayarı ben 1 lt benzini su şişesine koyarak düz yolda hesaplamıştım açık hava filtresiyle 37 km gitmiştim. hayırlı geceler.
    Beycivan abi filmi nereye koyuyoruz. Ben motorumun sesi daha tok çıksın istiyorum ama egzozlarıda kesip orjinalliği bozmak istemiyorum. anladığım kadarıyla o filmin tek konulacağı bi yer var egzoz manifoldu galiba.

  18. #9378
    Aliçooo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Temmuz 2011
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Gelecek
    Beycivan abi şu film işini detaylıca bir anlatsan bize :d
    4 teker beden taşır, 2 teker RUH!

  19. #9379

    Üyelik
    03 Ocak 2012
    Şehir
    İstanbul/Bahçelievler
    Motosikleti
    Shadow 750
    Arkadaşlar motorun yan tarafına deri çanta almak istiyorum ama orjinalinde olan çantalar yok. Bir dezavantajı olur mu ?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:47 ----------

    Alıntı bygecce adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar motorun yan tarafına deri çanta almak istiyorum ama orjinalinde olan çantalar yok. Bir dezavantajı olur mu ?
    Yanlış yazmışım orjinalinde olan çanta demirleri yok yan kısımdaki

  20. #9380
    vw.bora - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ekim 2009
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    250 mct
    selam arkadaşlar mct min aküsü bitmiş vurdurdum yinede çalışmadı yakın zamanda akü almam lazım sizden ne marka ve kaç amperlik almalıyım fiyatlarda hangi aralıklarda
    Reklamlar  

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler