Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Mondial 250 Mct Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #8101
    password48 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ocak 2011
    Şehir
    Muğla
    Motosikleti
    Mondial MCT 250 - Hyosung GV 250
    Alıntı mototor adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaslar bu kaska bi baksaniza, alayim mi? iyi mi sizce? bi kask almam lazim acil.
    kask teknik özellikleri ve estetik olarak gayet hoş yalnız benim netten almamda beden sorunu oldu kalitesine göre bedende değişmeler oluyor hatırlatmak isterim.bunun yerine mağazadan deneyerek alman tavsiyemdir.

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:51 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:43 ----------

    Alıntı Yozqatlimutl adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    s.a arkadaşlar ben mct'nin eksozunun fazla ses vermesini istiyorum eksozu kestirmeden fazla ses vermesini sağlıyabilirmiyiz sadece o eksozun fazla sesini versin yeter bana ve sabırsızlıkla sizden cevab bekliyorum eğer tek çare kestirmekse onu da mecbur yapacaz




    peki nasıl çıkartabilirim bilgili yapayım ki sorun çıkmasın sonra
    arkadaşın motorda aldık susturucuları matkap ucuyla etrafına delikler açtıktan sonra çıkartabiliyorsun . yalnız dez avantajları geçmiş sayfalarda açıklamaları var göz at derim.
    benim gibi sese önem veriyorsan açsan bile ses tatmin etmiyor. ayrıca yakıt en az 50 kuruş artar hatırlatmış olayım. ben kendi motoruma özel yaptırmayı düşünüyorum ucuz yolla 100 150 tl çok hoş ses veren egsoz yaptırabilirsin.
    bence kardeşim ses istiyorsan maddi sıkıntı yoksa özel yaptır derim

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:58 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:51 ----------

    arkadaşlar motorsiklette renk değişimi ruhsata işlettirme maliyeti nedir acaba bilgisi olan varmı. resmi olarak yapılması gereken işlemler.
    Dört tekerlek bedenini, iki tekerlek ruhunu yüceltir.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #8102

    Üyelik
    21 Şubat 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    MZ 301 - MaCiT - Tiger
    Alıntı StyLeOscaR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    cr7hsa olan resistanslıdır.. tek farkı bu başka fark yok.. dersen hangisi iyi, tabi resistanslı olan diğerine oranla biraz daha iyidir

    dirençli tip buji değil miydi cR7hsa ? yanlış mı hatırlıyorum ben

  3. #8103
    StyLeOscaR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Mart 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV 250
    Alıntı Alp34.5 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    dirençli tip buji değil miydi cR7hsa ? yanlış mı hatırlıyorum ben
    cr7hsa daki ''r'' resistans tır zaten hemen hemen aynı şeyleri söylüyoruz.. resistanslı buji diğerine kıyasla daha dayanıklıdır zaten..haliyle dirençli olmasıyla aynı mantık
    Motor Aşkı Ayrıdır Herkes Bilemez..

    Kanuni Storm 150 / Mondial Mct 250 / Hyosung Gv 250 / Honda Cbr 600 F

  4. #8104
    mototor - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Kasım 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    NC 750 X
    panpalar,

    benim mct'yi son bikac defadir ilk calistirdigimda egsoztundan beyaz duman cikiyor. jikleyi acip calistiriyorum, baya bi beyaz duman cikiyor, sonra jikleyi birakip gaz veriyorum, bitiyor bi sure sonra beyaz duman.

    sebebi ne olabilir?

  5. #8105
    StyLeOscaR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Mart 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV 250
    Alıntı mototor adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    panpalar,

    benim mct'yi son bikac defadir ilk calistirdigimda egsoztundan beyaz duman cikiyor. jikleyi acip calistiriyorum, baya bi beyaz duman cikiyor, sonra jikleyi birakip gaz veriyorum, bitiyor bi sure sonra beyaz duman.

    sebebi ne olabilir?
    havanın soğukluğundandır ) teknik bir problem yok merak etme
    Motor Aşkı Ayrıdır Herkes Bilemez..

    Kanuni Storm 150 / Mondial Mct 250 / Hyosung Gv 250 / Honda Cbr 600 F

  6. #8106

    Üyelik
    21 Şubat 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    MZ 301 - MaCiT - Tiger
    Alıntı mototor adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    panpalar,

    benim mct'yi son bikac defadir ilk calistirdigimda egsoztundan beyaz duman cikiyor. jikleyi acip calistiriyorum, baya bi beyaz duman cikiyor, sonra jikleyi birakip gaz veriyorum, bitiyor bi sure sonra beyaz duman.

    sebebi ne olabilir?
    beyazsa problem yok ama maviye ve siyaha doğru dönerse problem var demektir.
    yani beyaz duman atmosfer şartlarından çıkar, mavi ve siyah duman ise motor olumsuz şartlarından dolayı çıkar


    resiztans demek ısıtmalı demek olmuyor mu bizim motorlara nerdee kızdırmalı buji.

  7. #8107
    _pLay_06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Haziran 2009
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    Honda CBR 250R - Citroen C5 SX PK
    çok tşkkür ederim vermiş oLduğunuz biLgiLerden doLayı

  8. #8108
    ARBETUS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mart 2006
    Şehir
    Gebze\Kocaeli
    Motosikleti
    '93 Kawasaki EN 500 Vulcan
    Alıntı Alp34.5 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    beyazsa problem yok ama maviye ve siyaha doğru dönerse problem var demektir.
    yani beyaz duman atmosfer şartlarından çıkar, mavi ve siyah duman ise motor olumsuz şartlarından dolayı çıkar


    resiztans demek ısıtmalı demek olmuyor mu bizim motorlara nerdee kızdırmalı buji.
    Buji deki R harfi Rezistans değil Resistor anlamına gelir. Yani bir nevi direnç. Asıl görevi yüksek gerilimden dolayı oluşan manyetik alanı filtre etmesi. oluşan manyetik alan elektronik cihazların (CDI beyin gibi) doğru çalışmamasına sebep olabilir.

    Sağlıcakla
    '04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS

  9. #8109

    Üyelik
    21 Şubat 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    MZ 301 - MaCiT - Tiger
    Alıntı ARBETUS adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Buji deki R harfi Rezistans değil Resistor anlamına gelir. Yani bir nevi direnç. Asıl görevi yüksek gerilimden dolayı oluşan manyetik alanı filtre etmesi. oluşan manyetik alan elektronik cihazların (CDI beyin gibi) doğru çalışmamasına sebep olabilir.

    Sağlıcakla

    ben de dirençli tip dedim zaten ;) arkadaş rezistanslı konusunda ısrar ediyor ben de nerdee bizde rezistanslı buji dedim bu cevap olayı bir ilk bir de son mesajı okuyarak yapılmamalı bence ;)


    Bkz:

    Alıntı:
    StyLeOscaR Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    cr7hsa olan resistanslıdır.. tek farkı bu başka fark yok.. dersen hangisi iyi, tabi resistanslı olan diğerine oranla biraz daha iyidir


    Alp34.5
    dirençli tip buji değil miydi cR7hsa ? yanlış mı hatırlıyorum ben

  10. #8110

    Üyelik
    24 Şubat 2011
    Motosikleti
    mondial mct 250
    arkadaslar mct hakkında hıc bılgım yok ve bi durumdan rahatsız oluorum garajım bıraz rampa aksam motoru bırakırken gerı kaçma felan yapmasın dıe vıteste bırakıorum sabah geldıgımde debriyaja bastıgım halde vıtesten cıkmıo motor ılerı gerı debrıyaja basarak yapıorum tık dıe bı ses gelıo ve debrıyaj ıslevını göruyor hareket edıcegım sırada vıtesı 1 e atarken tak dıe bır ses gelıo ve motor 5-10 cm kendını ılerı atıo bu durum sadece sabahları yaşıyorum motorum 135km de cvplarınız ıcın sımdıden teşekkurler

  11. #8111
    ARBETUS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mart 2006
    Şehir
    Gebze\Kocaeli
    Motosikleti
    '93 Kawasaki EN 500 Vulcan
    Alıntı Alp34.5 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ben de dirençli tip dedim zaten ;) arkadaş rezistanslı konusunda ısrar ediyor ben de nerdee bizde rezistanslı buji dedim bu cevap olayı bir ilk bir de son mesajı okuyarak yapılmamalı bence ;)


    Bkz:

    Alıntı:
    StyLeOscaR Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    cr7hsa olan resistanslıdır.. tek farkı bu başka fark yok.. dersen hangisi iyi, tabi resistanslı olan diğerine oranla biraz daha iyidir


    Alp34.5
    dirençli tip buji değil miydi cR7hsa ? yanlış mı hatırlıyorum ben
    Türkçe'ye yerleşmiş bazı yanlış teknik terimler var. Mesela dublex lastik de öyle. mantık olarak baktığında iki kat lastik varmış gibi algılıyorsun. halbu ki alakası yok. sadece iç lastikli lastikden biraz daha kalın bu lastikler. Yina mantık oalrak baktığında iç 'lastik' li olmasından dolayı aslında şambrelii (bu isimden de şüpheliyim )lastiklerin dublex diye söylenmesi gerekir. İç lastiksiz lastiğin adı aslında tubelles (tüpsüz) dır.
    '04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS

  12. #8112
    Asi_78 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mayıs 2010
    Şehir
    Karabük/Safranbolu
    Motosikleti
    '98 VN800 Classic
    Alıntı mania59 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaslar mct hakkında hıc bılgım yok ve bi durumdan rahatsız oluorum garajım bıraz rampa aksam motoru bırakırken gerı kaçma felan yapmasın dıe vıteste bırakıorum sabah geldıgımde debriyaja bastıgım halde vıtesten cıkmıo motor ılerı gerı debrıyaja basarak yapıorum tık dıe bı ses gelıo ve debrıyaj ıslevını göruyor hareket edıcegım sırada vıtesı 1 e atarken tak dıe bır ses gelıo ve motor 5-10 cm kendını ılerı atıo bu durum sadece sabahları yaşıyorum motorum 135km de cvplarınız ıcın sımdıden teşekkurler
    normaldir soğukken debriyaj tam ayırma görevini yapamıyor. motorunun bayırda durmasıyla alakası yok benımki 4000 km de bendede var komşumdada var aynı motor ondada var motoru 5-10 dakika ısıt yürüdükçe kendine gelecektir.

  13. #8113

    Üyelik
    21 Şubat 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    MZ 301 - MaCiT - Tiger
    Alıntı mania59 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaslar mct hakkında hıc bılgım yok ve bi durumdan rahatsız oluorum garajım bıraz rampa aksam motoru bırakırken gerı kaçma felan yapmasın dıe vıteste bırakıorum sabah geldıgımde debriyaja bastıgım halde vıtesten cıkmıo motor ılerı gerı debrıyaja basarak yapıorum tık dıe bı ses gelıo ve debrıyaj ıslevını göruyor hareket edıcegım sırada vıtesı 1 e atarken tak dıe bır ses gelıo ve motor 5-10 cm kendını ılerı atıo bu durum sadece sabahları yaşıyorum motorum 135km de cvplarınız ıcın sımdıden teşekkurler

    bu durum sadece senin motorda değil vitesli tüm motorlarda olur. yokuşta bırakınca kranka irtibatlı vites dişlisi pistona yük bindirir. kavrama tam ayırmadığı durumda bu yükün rahatlaması için 5 10 cm motosikleti hareket ettirmen gerektiği teknik bir bilgidir zaten. siz de pratik olarak kavramışsınız durumu. problem yok yani sevgiler

  14. #8114

    Üyelik
    24 Şubat 2011
    Motosikleti
    mondial mct 250
    teşekkurler arkadaslar gercekten cok yardımcı oluyorsunuz hepınıze tşkler

  15. #8115
    Asi_78 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mayıs 2010
    Şehir
    Karabük/Safranbolu
    Motosikleti
    '98 VN800 Classic
    arkadaşlar benim motorun yağında benzin kokusu var aranızda da olan varmı acaba bilgilendirirseniz sevinirim. motorum 4000 km de ve yağ değişimi sırasında o koku dikkatımi çekti normal gelmedi acaba yağ da petrolün yan ürünü içinde belli bi ısıya geldikten sonra o şekilde olması o kokuyu vermesi normal midir sizce ?

  16. #8116
    password48 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ocak 2011
    Şehir
    Muğla
    Motosikleti
    Mondial MCT 250 - Hyosung GV 250
    arkadaşlar motorsiklette renk değişimi ruhsata işlettirme maliyeti nedir acaba bilgisi olan varmı. resmi olarak yapılması gereken işlemler.
    Dört tekerlek bedenini, iki tekerlek ruhunu yüceltir.

  17. #8117
    _pLay_06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Haziran 2009
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    Honda CBR 250R - Citroen C5 SX PK
    arkadaslar havalar ısınıyor motorlar cıkmaya baslıyor :D bende kucuk bır bakımla motorumu yaza hazırlıyorum :D
    ılk işe : buji ngk
    yağ shell vsx
    motor koruma demiri
    arka sinyallerin stopa bağlanması
    arkaya yenı sınyaller cekılmesı
    gaz tellerının bakımı ve degısımı
    stop dugmesının ( sınırden kırdıgım ıcın ) yenılenmesı
    km telı dıslısının bakımı
    zıncır gerdırme ve yaglama
    olarak sezona merhaba dedım arkadaslar =)
    en kısa zamanda motorumun resımlerını sızlerle paylasacagım .
    herkeze kazasız belasız surus keyfı dılerım :D

  18. #8118

    Üyelik
    21 Şubat 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    MZ 301 - MaCiT - Tiger
    renk değişimi işlemi için gereken tutarı bilmiyorum ben. keşke yardıımcı olabilsem bu konuda. herhangi bir noteri arayıp öğrenebilirsin ama..


    tekerlek millerini de yağlasan çok iyi olur. yağlama dışında bakman gereken diğer önemli yerse depon ve benzin filtren olacak. küçük bir karbüratör bakımı da yapsan iyi olur. Akünü de değiştirmişsindir. Ben 7Amper saatlik ups aküsü taktım çok iyi şarj tutuyor 4 yıl önce de kullanıyordum memnundum. bu akülerin iç direnci çok düşük olduğundan boşta beklemesi uzun sürüyor ve amper kaybı da neredeyse hiç olmuyor. fiyatı da gayet uygun 22.50tl- 12v 7Ah

  19. #8119
    Asi_78 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mayıs 2010
    Şehir
    Karabük/Safranbolu
    Motosikleti
    '98 VN800 Classic
    yardımcı olabilecek arkadaş yokmu ?

  20. #8120
    semih26 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2011
    Şehir
    Eskisehir
    Dün farkettigim olay motorun altta şu sarı kalın yaglı boru nerden geliyor bilmiyorum ama ordan 2 3 günde 1damla yag akıtıyor ne yapabilirim sizce
    ucunda tıpa sokulmus ve telle sıkıştırılmıs bi şekilde





    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)

Bu Konudaki Etiketler