Türkiyenin En Büyük Motosiklet Aksesuarları Sitesi
Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motoruma.com
Motomax
REKLAM ALANI
4. sayfa BirinciBirinci ... 234561454104504 ... SonuncuSonuncu

Mondial 250 Mct Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    CFMOTO Z Force 550
    REKLAM ALANI
  1. #61
    hakanz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Nisan 2005
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    BMW F650 CS Scarver
    Hurriyet Gazetesinden alıntı. Mondial satışta Türkiye Rekortmeni

    MOTOSİKLET sektörü son yıllarda hızlı büyüme gösterdi. 2005’in ilk 10 ayında trafiğe kayıt illere göre dağılımı şöyle: Antalya 25 bin 156, İstanbul 18 bin 78, İzmir 15 bin 486, Manisa 12 bin 881, Muğla 10 bin 891, Hatay 9 bin 953, Konya 3 bin 431 ve Ankara 3 bin 120. Yılın ilk 10 ayında trafiğe kayıt yaptıranların markalara göre dağılımı da şöyle oldu: Mondial 39 bin 535, Kanuni 23 bin 521, Honda 18 bin 197, Yamaha 17 bin 632, Asya 14 bin 507, Ramzey 10 bin 133, Mobylette 7 bin 96, Bisan 6 bin 531 ve Haojin 5 bin 508
    Saygı göster, saygı gör. Seviyesizlerden hep uzak dur!


    Motosiklet Aksesuarları ve Ekipmanları Online Satış Sitesi
    REKLAM ALANI
    Motomax
  2. #62
    hakanz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Nisan 2005
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    BMW F650 CS Scarver
    Alıntı weysel82 adlı üyeden alıntı
    arkadaslar 250 mct alayım mı almayım mı bi karar veremedim.bi kısma soruyorum sakın alma ben aldım hemen sattım 5 para etmez diyor bir kısma soruyorum al 10 numara diyor kime inanayım karar veremedim.sizce 250mct yi alayım mı yoksa baska bir motormu bakayım

    Alıp almamak kesiinlikle sizin tercihiniz bir yukarıdaki Hürriyetin raporuna bakarsanız Mondial 40.000 motorla lider. Sonuçta bu önemli bir kriter.

    Ayrıca bir söylentiyr göre Mondial çinden bu yıl için 200.000 motor istemiş. Fabrika bu talebi karşılamamız mumkun değil demiş. Sonuçta kaç adette anlaştılar bilemem ama Çin malları içerisinde sanırım en iyi tercih.

    Alıntı yyakuza adlı üyeden alıntı
    arkadaşlar bende mct aldım sakarya taraklıdan şimdilik memnunum fakat beni tek üzen istediğim sürati görememem diğer yönden çok rahat bir motor 90-100 km i görebildim stabilize yolda asfalt görmedim henüz çünkü yeni aldım ya.ist. ikamet eden arkadaşlardan sormak isterim km kaç gördü diye

    Rodajı tamamlamadıysanız bu süratleri tavsiye etmem. Ben 900 km deyim ve çapak önlemine karşı 3 defa yağ değiştirdim.

    Güle güle kullanın.
    Saygı göster, saygı gör. Seviyesizlerden hep uzak dur!

  3. #63
    choppersile - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Ekim 2005
    Şehir
    Şile/İSTANBUL
    Motosikleti
    Suzuki Burgman AN400
    Sevgili hakanz,

    Hem bu topike hemde siteye renk kattın yazdığın veriler çok ilginç ve incelemeye değer.Mondialin ulaştığı rakkamlar çok ciddi rakamlar.

    Bu anlamda bu kadar satışa karşılık inşallah gerekli servis ve yedek parça önlemlerini bir daha gözden geçirirler.Gerçi 2 defa ciddi servis problemim oldu ikisindede hem yedek parça temini hemde onarım konusunda zamanlı ve yeterli desteği aldım...

    Mondial alıyımmı almayımmı sorusu soran arkadaşlara bu rakkamlar bir fikir verir diye düşünüyorum.Bu fiyata çok iyi makinalara biniyoruz arkadaşlar...
    ŞAMPİYON FENERBAHÇE...MONDİAL 150 ZAT...

  4. #64
    hakanz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Nisan 2005
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    BMW F650 CS Scarver
    Teşekkür ederim choppersile,

    Bilgi paylaştıkça güzel. Servis konusuna gelince 20 gündür parça bekleyen arkadaşlar var. Malesef Türkiye'de yaşıyoruz. Öneririm diğer meşhur 4 markanın topicine baksınlar genelde Yamaha dışında serviste parça beklemeyen yok gibi. 3 milyar seviyesinde bir motor alıp 20 gün parça beklemek bence 15 - 20 milyar para verip te gene 20 gün parça beklemekten daha avantajlı. Sonuçta parayla rezil olmak lafında biz 3 milyar verip rezil oluyoruz diğer markalarda bu rakkam 5 e katlıyor demekki 5 kat avantajdayız. Hatta 15 milyarlık motorda parça bekleme süresi 20 günse biz 5 kat az para verdiğimizden 100 güne kadar beklemelimiyiz acaba)))))))) Sonuçta çaktırmayın arkadaşlar kardayız be yaw)))))

    Bu arada choppersile motorun çok şık olmuş deri çantalarla,

    Bu arada koruma demiri bağlantı detay resimleri ekte. Güvenlik için taktırmanızı tavsiye ederim. Tahmini 80-90 YTL civarında fiyatları.















    Saygı göster, saygı gör. Seviyesizlerden hep uzak dur!

  5. #65
    TheTURK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Ağustos 2005
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Mondial 250 MCT
    Alıntı gogo adlı üyeden alıntı
    Selamlar,
    Hakikaten söylediğiniz gibi benzin ışığı problemi depoyu tamamen doldurunca ortadan kalktı, servis uydurmuş. Adama sallamışsın diyince de "yedin ama sen de" diye abuk bir cevap aldım . Neyse...
    Motoru aldığım günün ertesi aleti bir türlü çalıştıramadım. servisi aradım 15 dakika içinde geldiler ve bujilerin yandığını söyleyip yenileri ile değiştirdiler. Oldukça hızlı davrandılar.
    TheTurk' e kask konusunda cevabım şu olacak:Elbette koruma kişisel bir tercih. Ancak 30-40 km hızla ani durmalarda kafatası kırılır. Kırılmasa bile beyinde akselerasyon yaralanması denen ciddi hasarlar meydana gelir. O yüzden tam koruma tercihten öte mutlaka uyulması gereken bir kural olmalı. Ben tabii ki platin vs konusunda fikirlerimi paylaşırım ama yoğun bakımda hastalar için internet henüz hastanelerde mevcut değil.
    Herkese keyifli kazasız sürüşler...

    sen bizim kafayı kırdın ama ben genede sana yardım edeyim gogo bak ilk calıştıracagın zaman jikleyi cek ve sadece marş dumesine bas gaz verme ne kadar gaz verirsen motoru calıştırman o kadar zor olacaktır (aynı gun içinde 3 kere aku bitiren biri olarak baya tecrubeliyim bu konuda) buji benzinle kaplanıyo o yuzden calışmıyo ayrıca az miktarda elektrik gectigi için benzinde hafif bir yanma oluyor bu da bujilerin bitmesine sebep oluyor benim motor 1680 kmde ve 5. buji takımını kullanıyorum gaz vermeden calıştırm işini bulmasaydım daha baya buji parası verirdim ama gaz vermeden sadece jikleyle calıştırınca en fazla iki kere marşa basmada calışıyo ayrıca bujilerde de fazla problem olmuyo ayrıca benzin hava karışım ayarını duzelttir derim benzini biraz kıssnılar zengin karışımla calışmazsa bujiler baya sure idare ediyo
    son tavsiye hareket edecegin zaman jiklenin kapalı oldugundan emin ol oda bujinin bitmesine neden oluyo
    Bu motor sevdası yüzünden bigün bi ağaçla bir olacam.Ambulans tercihim YZF-R1

  6. #66
    choppersile - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Ekim 2005
    Şehir
    Şile/İSTANBUL
    Motosikleti
    Suzuki Burgman AN400
    The Turk %100 haklı arkadaşlar.Problemsiz ve en güzel çalıştırma sistemi jikle ve marş...Gaz kolunu hiç kullanmadan...Bende keşfede kadar 2 buji takımı yedim...Ama bu sistemle hiçbir problem yok.

    Hakanz koruma demirini nerde takdırdın.Çok güzel olmuş...Adres ve tel lütfen...
    ŞAMPİYON FENERBAHÇE...MONDİAL 150 ZAT...

  7. #67
    ABZAH - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Şubat 2006
    Şehir
    istanbul
    ben de taktırdım bugün koruma demiri.güzel oldu

  8. #68

    Üyelik
    02 Mart 2006
    sevgili arkadaşlar şimdi yaklaşık 15 gündür binmediğim motorumda çalıştırmada yine aküyü bitirdim vurdurarak çalıştırmanın zararı olurmu gerçi yinede çalışmadı ya neyse akü alırsamda ne tavsiye edersiniz


    hava karışım ayarını duzelttir derim benzini biraz kıssnılar zengin karışımla calışmazsa bujiler baya sure idare ediyo
    son tavsiye hareket edecegin zaman jiklenin kapalı oldugundan emin ol oda bujinin bitmesine neden oluyo[/QUOTE

  9. #69
    Sertac_cagdas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Eylül 2005
    Ben motorum da geçenlerde çalışmadı ve bujileri değiştirince çalıştı. İlk zamanlarda jikleyi açık unutup yola çıktığım için bujeri bozmuştum da.
    Mondial 125 MT > Mondial 250 MCT > Kawasaki EN 500 > Yamaha FZ 6 (naked) > Şu an Honda CBR 600 f

  10. #70
    hakanz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Nisan 2005
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    BMW F650 CS Scarver
    Alıntı yyakuza adlı üyeden alıntı
    sevgili arkadaşlar şimdi yaklaşık 15 gündür binmediğim motorumda çalıştırmada yine aküyü bitirdim vurdurarak çalıştırmanın zararı olurmu gerçi yinede çalışmadı ya neyse akü alırsamda ne tavsiye edersiniz[/QUOTE
    MCT 250 lerde akü yuasa çıkıyor sanırım şarja verirsen sorun kalmaz. Bence akü almadan evvel bir şarj ettir boşa masraf olmasın.

    Alıntı choppersile adlı üyeden alıntı
    Hakanz koruma demirini nerde takdırdın.Çok güzel olmuş...Adres ve tel lütfen...
    Choppersile, korumayı Sevpada taktırdım. Adresi ve iletişimi aşağıda

    0 216 572 60 80 (3 hat) İsmet bey servis müdürü
    Kayışdağı Caddesi No:35 - Küçükbakkalköy / Kadıköy - Istanbul
    www.sevpa.net

    (Giderken garanti belgenide yanına almayı unutma)
    Saygı göster, saygı gör. Seviyesizlerden hep uzak dur!

  11. #71
    TheTURK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Ağustos 2005
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Mondial 250 MCT
    allaam ya daha kac kere yazacam arkadaşlar bujilerinizi yakmak istemiyorsanız yapmanız gerekenler şunlar
    1- MOTORUMUZA BİNİYORUZ (TABİ DİSK KİLİDİNİ VE GİDON KİLİDİNİ ACIP BENZİN MUSLUGUNU CEVİRDİKTEN SONRA)
    2- JİKLEYİ SONUNA KADAR CEKİYORUZ
    3- GAZ KOLUNA HİÇ DEYMEDEN MARŞ DÜĞMESİNE BASIYORUZ
    4- MOTOR CALIŞIYO
    5- BİRAZ ISITTIKTAN SONRA (GENELDE MOTOR BAYILMAYA BAŞLIYO JİKLE ACIK OLDUGUNDAN) JİKLEYİ KAPALTIYORUZ Bİ İKİ KERE GAZ VERİYORUZ
    6- VİTESE TAKIYORUZ İLK BASTA BAZEN TEKLİYO MOTOR AMA SONRA PROBLEMSİZ İSTEDİĞİMİZ YERE GİDİYORUZ

    hakanz bu arada senin sayende kırmızı skoda ile clioya da baya musteri cıkar artık
    Bu motor sevdası yüzünden bigün bi ağaçla bir olacam.Ambulans tercihim YZF-R1

  12. #72
    choppersile - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Ekim 2005
    Şehir
    Şile/İSTANBUL
    Motosikleti
    Suzuki Burgman AN400
    Abzah,

    Koruma demirin hayırlı olsun.Resimde koy lütfen.Kaça nerde takdırdın.Bilgi lütfen...
    ŞAMPİYON FENERBAHÇE...MONDİAL 150 ZAT...

  13. #73
    hakanz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Nisan 2005
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    BMW F650 CS Scarver
    Alıntı TheTURK adlı üyeden alıntı
    hakanz bu arada senin sayende kırmızı skoda ile clioya da baya musteri cıkar artık
    Arkadaki Jeep i vereyim sana, kolaylıkta yaparım))
    Saygı göster, saygı gör. Seviyesizlerden hep uzak dur!

  14. #74
    TheTURK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Ağustos 2005
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Mondial 250 MCT
    abi almayacagım tek araba sınıfı o jeepler gıcık oluyom. clioda yap bişeyler
    Bu motor sevdası yüzünden bigün bi ağaçla bir olacam.Ambulans tercihim YZF-R1

  15. #75
    Super Moderator Olcan138 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Kasım 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Keeway Superlight 150
    Alıntı ABZAH adlı üyeden alıntı
    ben de taktırdım bugün koruma demiri.güzel oldu
    ABZAH, olası bir Grand Eagle almam durumunda motor koruma demiri taktırmayı düşünüyorum.Fiyat hakkında biraz ayrıntı verir, mümkünse fotoğraf da çekebilirsen çok iyi olur.
    1-3-8........................................138
    FORUM KURALLARI ve KULLANIMI HAKKINDA

  16. #76
    choppersile - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Ekim 2005
    Şehir
    Şile/İSTANBUL
    Motosikleti
    Suzuki Burgman AN400
    Ön fren kolu kilitlenmişti açılmıyordu ya.C.tesi serviste hallettiler.Pas yapmış ve vida sıkışmış.Vidayı gevşetemedik.Yağladı çekiçle tıkladı anca kendine geldi.

    Paslanmaya karşı sizinde tüm hareketli bölgeleri yağlamanızı öneririm.
    ŞAMPİYON FENERBAHÇE...MONDİAL 150 ZAT...

  17. #77
    ABZAH - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Şubat 2006
    Şehir
    istanbul
    arkadaşlar,

    Aküyle ilgili bir sorunum olduğu için servise gitmiştim ve Orhan Usta orjinal koruma demiri getirdiğini söyleyince hemen takdırdım.İlk bana takıldığı için 40 YTL'ye hallettik

    OLCAN tembellik başa bela.çekmeye çalışırım dostum
    adres:SANCAR MOTOR MONDİAL YETKİLİ BAYİİ VE SERVİSİ
    Gençosman Mh.Doğanbey Caddesi Söğüt İş Merkezi n0:68
    güngören

    telefon vermeyi unutmuşum servisin

    0212 610 97 95
    610 38 37
    0535 722 32 53

  18. #78
    gogo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mart 2005
    Şehir
    MARDİN
    Motosikleti
    YAMAHA XT 660 R
    HAKANZ...
    Yazıları çıkarınca motor çok güzel olmuş.Ben de aynısını yapmak istiyorum ama boyanın zarar görmesinden korktuğum için henüz dokunmadım. Tırnaklayarak çıkacak gibi de değiller. Nasıl yaptığını paylaşırsan sevinirim
    İyi günler

  19. #79
    choppersile - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Ekim 2005
    Şehir
    Şile/İSTANBUL
    Motosikleti
    Suzuki Burgman AN400
    Gogo,

    Yazıları bende söktüğüm için sana bende bilgi verebilirim.Yakıt deposu ve ön amortisörlerdekiler sticker olduğu için kolayca çıkıyor.Sele altındaki parçalar ise hakikaten zor çıktı.
    Yapman gereken sele yanındaki iki parçayı yerlerinden sök.Parçalar kolay çıkıyor.Daha sonra parçaları sıcak suya tut ve beklet.Bu şekilde çok kolay çıktığını göreceksin.Daha sonra söktüğün parçaları yerine takmayı unutma tabii

    Arkadaşlar,

    Bu arada benim yakışıklının önden yandan profilden görüntüleri.Sizlerde paylaşırsanız resimlerinizi görsel dağarcığımızı arttırırız dimi....










    Nasıl yakışıklı ama...
    ŞAMPİYON FENERBAHÇE...MONDİAL 150 ZAT...

  20. #80
    ABZAH - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Şubat 2006
    Şehir
    istanbul
    vay maşallah engüzeli gri derim ben


    ANES MOTOR
    Hero Motosiklet
4. sayfa BirinciBirinci ... 234561454104504 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler