Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Mondial 250 Mct Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #6421

    Üyelik
    27 Mart 2010
    Şehir
    konya
    Motosikleti
    mct 250
    kerem182;
    motosikklet konusunda bende çok deneyimli sayılmam ama sanırım (yanılıyorsam özür dilerim) şuan için forumda mct ile tek seferde en uzun km yol yapan benim diye tahmin ediyorum. Ve bana yol boyunca ufak tefek her motorda olabilecek sıkıntılardan başka bir zorluk çıkarmadı. Motoruna baktığın sürece o da seni yüz üstü bırakmayacaktır. Sonuçta hareketli bir makinadan söz ediyoruz ve illaki arıza yapabilir ve yapacaktırda. Hepimiz maddi durumumuz buna elverdiği için biniyoruz mct'ye. yoksa çoğumuz aslında bir japon kullanmayı isterdi. sonuç olarak şunu söyleyebilirim. Ben motorumdan çok memnunum. 3000 liraya alınabilecek en iyi motosiklet mct bence. İçini rahat tut. Dediğim gibi sen ona bakarsan, o da seni pişman etmez.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #6422
    kerem182 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Şubat 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    znu 125
    Alıntı bunkie adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kerem182;
    motosikklet konusunda bende çok deneyimli sayılmam ama sanırım (yanılıyorsam özür dilerim) şuan için forumda mct ile tek seferde en uzun km yol yapan benim diye tahmin ediyorum. Ve bana yol boyunca ufak tefek her motorda olabilecek sıkıntılardan başka bir zorluk çıkarmadı. Motoruna baktığın sürece o da seni yüz üstü bırakmayacaktır. Sonuçta hareketli bir makinadan söz ediyoruz ve illaki arıza yapabilir ve yapacaktırda. Hepimiz maddi durumumuz buna elverdiği için biniyoruz mct'ye. yoksa çoğumuz aslında bir japon kullanmayı isterdi. sonuç olarak şunu söyleyebilirim. Ben motorumdan çok memnunum. 3000 liraya alınabilecek en iyi motosiklet mct bence. İçini rahat tut. Dediğim gibi sen ona bakarsan, o da seni pişman etmez.


    cok teşekkürler, gönül rahatlığıyla alabilirim o zaman.

  3. #6423
    Koparal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Eylül 2009
    Şehir
    Erenköy/İstanbul
    Motosikleti
    Jawa 250 cc - Vespa PX 200

    Karbüratör ayarı gerekir..

    Ben birşey daha sormak sormak istiyorum müsadenizle ben bugün motorumu aldım hatta toplamda 3km bile yaptım Haftaiçi okul haftasonu iş olduğunu için maalesef geri garaja koydum ama benim anlamadığım bu alet rölantidee kalmıyor. Alırken dedim bunda bi anormallik var diye ama adam bana daha 3 kmde tasbi kalmaz rölantide dedi ama ilk çalıştırdığımda değil sadece ilk çalıştırdığımda da gazdan elimi çeker çekmez cart diye istop ediyor boşta da olsa elim debriyaja basılıyken birinci vitesde de olsa(duruyorken) biraz ısınsız diyorum bi 15-20 dakka daha kullanıyorum duruyorum boş vitteste yine istop ediyor viteste elimde debriyajda basılıykende şstop ediyor. Rölanti ayarı en yüksekte de denedim en düşüştede bir türlü anlamadım ama servis söylediğide mantıklı geldi ama yinede ısındıktans onra istop etmesi çok saçma geldi. Rölanti ayarında değil yani sorun.
    Bugün 11:24






    Selam Cokkotuadam.. Senin motorunun karbütarörü ayarsız.. muhtemelen hava ayarı bozuk... böyle kullanmaya devam edersen bujileri de çok hızlı birşekilde kirletecek ve birbirine bağlı olarak problemleri artıracak.. derhal karbüratör ayarı yaptır. Motorun rölantide çalışmaması diye birşey olamaz, olmamalı..

  4. #6424

    Üyelik
    20 Şubat 2010
    Şehir
    istanbul - okmeydanı
    Motosikleti
    mct 250
    Alıntı Koparal adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben birşey daha sormak sormak istiyorum müsadenizle ben bugün motorumu aldım hatta toplamda 3km bile yaptım Haftaiçi okul haftasonu iş olduğunu için maalesef geri garaja koydum ama benim anlamadığım bu alet rölantidee kalmıyor. Alırken dedim bunda bi anormallik var diye ama adam bana daha 3 kmde tasbi kalmaz rölantide dedi ama ilk çalıştırdığımda değil sadece ilk çalıştırdığımda da gazdan elimi çeker çekmez cart diye istop ediyor boşta da olsa elim debriyaja basılıyken birinci vitesde de olsa(duruyorken) biraz ısınsız diyorum bi 15-20 dakka daha kullanıyorum duruyorum boş vitteste yine istop ediyor viteste elimde debriyajda basılıykende şstop ediyor. Rölanti ayarı en yüksekte de denedim en düşüştede bir türlü anlamadım ama servis söylediğide mantıklı geldi ama yinede ısındıktans onra istop etmesi çok saçma geldi. Rölanti ayarında değil yani sorun.
    Bugün 11:24



    Selam Cokkotuadam.. Senin motorunun karbütarörü ayarsız.. muhtemelen hava ayarı bozuk... böyle kullanmaya devam edersen bujileri de çok hızlı birşekilde kirletecek ve birbirine bağlı olarak problemleri artıracak.. derhal karbüratör ayarı yaptır. Motorun rölantide çalışmaması diye birşey olamaz, olmamalı..
    ,

    merhabalar, açıklamaların benim sorunum içinde yararlı oldu. öte yandan bu rölantide stop etme sorununu sıkışık trafikte jikleyi açarak çözebildiğimi farkettim yani sürekli dur kalk yapılıp yürüyüş hızında ilerleyen muhteşem istanbul trafiğinde motorun her yavaşladığında ya da durduğunda stop etmemesi için o ara jikleyi açıyorum.
    ama dediğin gibi karbüratöre ayar çekilmesi de yararlı olur. teşekkürler ...

  5. #6425

    Üyelik
    19 Ekim 2009
    Şehir
    Afyon
    Motosikleti
    Hyosung gt250 R
    arkadaşlar lütfen karbüratör ayarlarıyla oynatmayın . sağ alt tarafta bir ayar vidası var (başı siyah plastikten) onu sağa sola çevirerek rolantiyi istediğiniz seviyeye getirin . yeni motorlarda rolanti aralıklarla yeniden yapılmalıdır .
    ::pala::

  6. #6426
    Koparal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Eylül 2009
    Şehir
    Erenköy/İstanbul
    Motosikleti
    Jawa 250 cc - Vespa PX 200

    jikle ile araç kullanılmaz!!!...

    Alıntı xzxz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ,

    merhabalar, açıklamaların benim sorunum içinde yararlı oldu. öte yandan bu rölantide stop etme sorununu sıkışık trafikte jikleyi açarak çözebildiğimi farkettim yani sürekli dur kalk yapılıp yürüyüş hızında ilerleyen muhteşem istanbul trafiğinde motorun her yavaşladığında ya da durduğunda stop etmemesi için o ara jikleyi açıyorum.
    ama dediğin gibi karbüratöre ayar çekilmesi de yararlı olur. teşekkürler ...


    XZXZ, Karbüratörlü araçlarda bulunan jiklenin görevi,hava soğukken, aracın motoru soğukken sorunsuz bir şekilde çalışmasını sağlamak içindir. Motor çalıştıktan1-2 dakika sonra uygun sıcaklığa ulaştıktan sonra jikle kapatılır.Eğer tüm ayarları iyi(uygun) şekilde yapılmış motor artık birdaha stop etmez,etrmemesi gerekir. Gazı kesince rölantide çalışamıyorsa karbüratör ayarlarında problem var demektir.Normal trafik şartları içinde kullanırken ikidebir stop ediyorsa doooooruca servise ve doğru dürüst bir motor tamircisine yol gözükür... Sizin probleminiz karbüratör ayarı.. Öyle ikide dir jikle ile dur-kalk, jikle aç kapa, böyle kullanılmaz, hem kendinize hem de motora eziyettir..Ödediğiniz , ödeyeceğiniz extra yakıt parası ve motorda extra ısınma ve bunun yaratacağı sorunlarda cabası..
    Kolay gelsin!..

  7. #6427

    Üyelik
    18 Şubat 2010
    Şehir
    KAYSERİ
    Motosikleti
    , yamaha ybr125 (2005) di, Bajaj 125ST (2015) oldu
    Alıntı kerem182 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar selamlar ,

    mct250 alıpda keşke almasaydım, cok pişman etti beni, masrafından derdinden bıktım diyen var mı?
    ben artık hayırlısıyla bi cruiser motor sahibi olmak istiyorum. elimde 3000 liram var.
    bu fiyata alabileceğim tek sıfır km motor mct250.
    tek korkum cok pişman olmak.
    ama takip ettiğim kadarıyla alıp lanet olsun diyen yok.
    ne dersiniz.
    Bunu diyen biri var o da ben.

    700 km de ikinci el aldım 1750 Tl getirirken 100 tl otobüse verdim 1850 debriyaj balatası yaktım 125 tl (70 tl honda deb. bal. 40yağ) ona verdim 2.000TL de kayseriye geldim 40 tl arkaya 30 tl one olmak üzere 70 tl jant teli ayarına ve kırılanların yerine takılmasına verdim inş arbetus hocamdan jant teli alıp tele verdiğim paradan kurtulcam tel yaklasık 30 tl taktırma 30-40 tl 2150 2000 km bakımı 60 tl 2200 tl (50 de koruma demiri ama onu saymıom tabiki ) kısaca yaklasık motora 400 tl masraf ettim daha da granajlardan ses gelip cıldırtıyor beni tırr tırrr diye . geçenlerde de motorun altından sebil gibi benzin akıyordu (tahliye borusundan) karbüratör ayarsızmıs ayarlandı sükür bitti ama ben motosikletten soğudum. Ha su var tüm bu hatalar saçma sapan yerlerden geliyor debriyaj bozulması tamamen benim hatam. ha su var sıfır alan bir abimiz var kuruş harcamadı motoruna aldığından beri :s Sıfır alacaksan tavsiye derim güzel motosiklet ancak ikinci el de temiz diye aldım ustaya da gösterdim bir daha cin malı ikinci el sanırım almam.

    Simdi aklımda su var bunu satıp cbf150 alsam mı? az soğudum makineden de bir abimiz onlarda yağ yaokma sorunu var demişti. (birde yakıtı fazla 15 tl yakıyor 100 km de 15 krs eski parayla 150 bin ) bir önceki mosoikletimle ben o paraya 200 km yol yapıyordum :S

    Arka jant teli olayı beni cok yıprattı ya kırılıyor sonra tel bazen var bazen yok teli buldun takacak usta randevu ile çalışıyor taktı kırılıyor :S of of
    Tam çelik jant aldım uygun fiyata 250 tl (seti) gelen jant kaliteli cıkmadı takmadan iade etti ustam. ben bunu alırken skygo ile arasında kalmıstım skygo almadığıma pişman değilim ağır makine bundan da ağır hem kayseride servis yok parca siparis etcez gelcek fln. bi noktada ne kadar ekmek o kadar köfte yoksa 16 17 milyar güzel bir japon alsak tabi bu kadar deli etmezdi ama fiyatına göre cok gösterişli güzell makine.

  8. #6428
    ARBETUS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mart 2006
    Şehir
    Gebze\Kocaeli
    Motosikleti
    '93 Kawasaki EN 500 Vulcan
    Merhaba arkadaşlar. Dün itibariyle MAcitimi satmış bulunmaktayım. Bunda sonra yola Bisan Roadstar ile devam edeceğim. Almaya gelen arkadaş çok ısrar etti ve teklifini reddedemedim. Parayı cebe koyunca ne alyayım falan diye düşünürken sevdiğim bir arkadaşım 2007 model 8000 kmde full bir roadstardan behsetti ve gidip aldık . Bu topici kontrol etmeye devam edeceğim merak etmeyin :D hertürlü parça ihtiyacınızı karşılarım.

    Sağlıcakla.
    '04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS

  9. #6429
    eyüb - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ağustos 2009
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Kawasaki ER6n
    hayırlı olsun albertus

    bu arada arkadaslar egzosu boyamak ıstıyorum ama kaplama olduğu için nasıl boyanır bılmıyorum ozel bır boyası varmıdır? kaca patlar ?

    bılgısı olan ustalarımız yardımınızı beklıyorum

  10. #6430
    mahoretti - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mart 2005
    Şehir
    İzmir BORNOVA
    Motosikleti
    o şimdi YAYA...
    ARBETUS.....

    Şimdi üzülelim mi ? sevinelim mi bilemedim... Hayırlısı olsun...
    DİKKAT..! İleri derecede Cruıser bağımlısı, plastikle yaklaşmayın. Kriz anında yeterli dozda kromaj gösterilmelidir

  11. #6431
    muratboyar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Temmuz 2008
    Şehir
    kayseri / Talas
    Motosikleti
    Rs200
    Alıntı eyüb adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hayırlı olsun albertus

    bu arada arkadaslar egzosu boyamak ıstıyorum ama kaplama olduğu için nasıl boyanır bılmıyorum ozel bır boyası varmıdır? kaca patlar ?

    bılgısı olan ustalarımız yardımınızı beklıyorum
    ısıya dayanıklı statik toz boya ile boyatabilirsin. statik boya mekanik dayanımı ve ısı dayanımı yüksektir. daha düzgün yüzey elde edersin. mat ve texture olan özellikle süper olur. boyatma maliyeti fazla tutmaz(maks 20tl) ancak boyatacak yer bulmak zor.

  12. #6432

    Üyelik
    04 Eylül 2009
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    250 MCT
    Arkadaşlar size daha önce motorumu alırken başıma gelen tatsız olayları anlatıp sizinde tadınızı kaçırdıysam gerçekten özür dilerim ama bugün bayiiden motorumu alıp ilk defa trafiğe çıktım kendi garajıma koydum inanın en ufak bir dert tasa birşey kalmadı içimde)
    Rölantide istop etmesi olayını bugün tekrar konuştum ama bana yine motorun yeni olmasından kaynaklandığını söyledi. Bugün binerken bu sorunun yavaş yavaş geçeceğine bende emin oldum çünkü ilk bindiğimde sürekli istop eden motor bugün bir ya da iki kere yaptı aynı sorunu.
    MCT konusunda da daha ilk defa trafiğe çıktım ama bugüne kadar 2 kere (en fazla 20şer dakika) scootera binme tecrübem ve onun dışında hiçbir tecrübem olmadığı için açıkcası bir haftadır uykularım kaçmıştı. Bu benim obsesif olmamdan da kaynaklanıyor ama korkum beceremeyeceğim yönündeydi. Motora binip 10km kadar dolaştım inanırmısınız sanki yıllardır motor kullanıyorum. Bunun neden kaynaklandığından tam emin olamasamda tek emin olduğum birşey var bu motorun dengesi harika. Bunu neden yazıyorum ilk motor olarak bu motoru tercih etmek isteyenlerin kafasında soru kalmasın çünkü ben bırakın vitesli motoru normal motor kullanmadığım halde çok çok rahat kullandım ve bütün korkularım derdim tasam bitti.
    Ayrıca canımı biraz sıkan motor 0 ama 2005 model. Yani 5 senedir depoda yatan bir motor aldım. Pratikte şimdilik bir sıkıntım olmasada düşününce 0 diye 5 senelik motora bukadar para vermek biraz içime oturdu. Yani 2006 olduğunu biliyordum da bana 2005 gelmesi hepten hayal kırıklığı oldu ama dediğim gibi çokda sorun yok şimdilik kullandıkça bakıcam. Birde son olarak motorumun elektrik sistemin montaj sırasında bir iki hata yapılmış sanırım çünkü göstergedeki sağ flaşör ışığı yanmıyor ve uzun-kısa ışık düğmesi çalışmıyor. Selektör (umarım doğru yazdım) düğmesine basınca uzun ışık yanıyor ama uzun-kısa geçiş düğmesinde bir sorun var bu neden kaynaklanıyor olabilir sizce?

  13. #6433
    mücahit_89 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Nisan 2007
    Şehir
    Sakarya-Akyazı
    Motosikleti
    Bajaj Discover 150
    Alıntı cokkotuadam adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar size daha önce motorumu alırken başıma gelen tatsız olayları anlatıp sizinde tadınızı kaçırdıysam gerçekten özür dilerim ama bugün bayiiden motorumu alıp ilk defa trafiğe çıktım kendi garajıma koydum inanın en ufak bir dert tasa birşey kalmadı içimde)
    Rölantide istop etmesi olayını bugün tekrar konuştum ama bana yine motorun yeni olmasından kaynaklandığını söyledi. Bugün binerken bu sorunun yavaş yavaş geçeceğine bende emin oldum çünkü ilk bindiğimde sürekli istop eden motor bugün bir ya da iki kere yaptı aynı sorunu.
    MCT konusunda da daha ilk defa trafiğe çıktım ama bugüne kadar 2 kere (en fazla 20şer dakika) scootera binme tecrübem ve onun dışında hiçbir tecrübem olmadığı için açıkcası bir haftadır uykularım kaçmıştı. Bu benim obsesif olmamdan da kaynaklanıyor ama korkum beceremeyeceğim yönündeydi. Motora binip 10km kadar dolaştım inanırmısınız sanki yıllardır motor kullanıyorum. Bunun neden kaynaklandığından tam emin olamasamda tek emin olduğum birşey var bu motorun dengesi harika. Bunu neden yazıyorum ilk motor olarak bu motoru tercih etmek isteyenlerin kafasında soru kalmasın çünkü ben bırakın vitesli motoru normal motor kullanmadığım halde çok çok rahat kullandım ve bütün korkularım derdim tasam bitti.
    Ayrıca canımı biraz sıkan motor 0 ama 2005 model. Yani 5 senedir depoda yatan bir motor aldım. Pratikte şimdilik bir sıkıntım olmasada düşününce 0 diye 5 senelik motora bukadar para vermek biraz içime oturdu. Yani 2006 olduğunu biliyordum da bana 2005 gelmesi hepten hayal kırıklığı oldu ama dediğim gibi çokda sorun yok şimdilik kullandıkça bakıcam. Birde son olarak motorumun elektrik sistemin montaj sırasında bir iki hata yapılmış sanırım çünkü göstergedeki sağ flaşör ışığı yanmıyor ve uzun-kısa ışık düğmesi çalışmıyor. Selektör (umarım doğru yazdım) düğmesine basınca uzun ışık yanıyor ama uzun-kısa geçiş düğmesinde bir sorun var bu neden kaynaklanıyor olabilir sizce?
    hayırlı olsun kazasız belasız kullan inş....

    öncelikle elektirik olaynı servisin göster başka sorunlar açmasın

    birde bence motor 2005 modeldiye yatan bi motor diye endişe etmenize hiç gerek yok motorun ne karburatorune benzın gitmiş ne deposunda benzin beklemiş hiçbiyerine namahrem elideymemişyani eskime durumu yok ha kutusunu açmamışsın 5 sene sonra kullanmışsın hada hemen kullanmışsın

    motor depoda yağ benzin ıvır zıvır konmadan hatta motor haline gelmeden beklediyse sorun yoktur bence üstadlar daha iyi bilirler ama bana hiç sorun edilcek bişey gibi gelmedi içinizi rahat tutmanızı öneririm

  14. #6434
    korsanxxx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Mart 2010
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    Çeşitli motorlardan sonra Gölgeyele Titanic 20
    250 mct almaya karar verdim sanırım heran cayabilirim gibi tabi maddi imkandan dolayı caymam zor hehe

    eminim kullanıcıları olarak olumlu olumsuz yönlerini bilirsiniz banada söylerseniz ne mutlu edersiniz beni sevgilerimlee

  15. #6435
    Koparal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Eylül 2009
    Şehir
    Erenköy/İstanbul
    Motosikleti
    Jawa 250 cc - Vespa PX 200

    hEPSİ 2005...

    MCT 250 motorlarımız ithal eden firma tarafından 2005 yılında 2005 model(!) olarak tek parti halinde belli miktarda getirilmiş(siyah,gri ve kırmızı renklerde ) ve başka parti mal getirilmemiştir. Yani o zamandan beri satılan ve bundan sonra satılacak mevcut tüm mctler 2005 de getirilen stoktaki motorlardır. Şu anda en çok tutulan siyah renkler bitmiş , az miktarda gri ve kımızı renkler kalmış olup onlarda satıldıktan sonra başkaca mct ithal edilmiyecektir.Şimdide alsanız oldığınız motor 2005 modeldir. Zaten ucuz olmasının sebeblerinden biri de budur.Motorunuzu bilinçli,dikkatli ve fazla hırpalamadan,bakımlarını zamanında yaparsanız size uzun süre hizmet eder.Ancak 2- 3 milyarlık bir motordan da çok fazla beklentileriniz olmasın.. Sonuçta bu paraya bu kadar eğlenebilirsiniz.. bir müddet sonrada paranızın yarısını geri alırsınız.. hepsi o kadar..

  16. #6436

    Üyelik
    18 Şubat 2010
    Şehir
    KAYSERİ
    Motosikleti
    , yamaha ybr125 (2005) di, Bajaj 125ST (2015) oldu
    Mondial alcam sorunlar neler demiş bir arkadasımız. kısaca sunlar
    -Arka jant telleri kırılması (kalın ile değiştir düzelir)
    -Titreşim (32 dişli öneriliyor bunun için)
    -2005 model yani 5 yıl depoda beklemiş ürün ama bu da cok sorun değil sonucta kullanılmamış
    -çok yakıyor ( 4 - 3.5 lt/100km )
    -Grenajlarından tir pırr sesler geliyor (altları süngerlendi mi gider demişti biri)

    kısaca ufak tefek sorunları var ama 3.000 tl 600cc motor görünümde bir chopper alıyorsunuz bırakında o kadar olsun. ayrıca bu motor bmw nin bir motorunun çakması (esinleme )

    http://motoprofi.com/motospecspictur...00_c-1998.html

  17. #6437
    Burak_34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mart 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hayabusa
    250MCT ye konulması gereken ve aynı zamanda en iyi performansı sağladığı benzin nedir arkadaşlar.. siz ne kullanıyorsunuz ?

    ön lastik:28
    arka lastik:40 doğru mudur???
    Gitmek istediğinde gitmezsen geç kalmış olursun...

  18. #6438

    Üyelik
    06 Mart 2010
    Şehir
    Zonguldak
    Motosikleti
    MCT 250
    Alıntı Burak_34 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    250MCT ye konulması gereken ve aynı zamanda en iyi performansı sağladığı benzin nedir arkadaşlar.. siz ne kullanıyorsunuz ?

    ön lastik:28
    arka lastik:40 doğru mudur???
    Merhaba.
    Ben de yeni aldım MCT'mi. 95 oktan kullanıyorum (henüz). Şehir içinde daha fazlasına ihtiyaç duyacağımı sanmıyorum. (Yüksek oktanın kısa mesafede cebe zarar olduğunu düşünmüşümdür hep). Ama daha önemlisi, benzini bildiğiniz ve güvendiğiniz bir istasyondan almanız. Bence cokkotuadam dostumun yaşadığı problemin sebebi bu da olabilir (karbüratör dışında su katılmış benzin. egzostan su atıyor mu?).
    Ön teker 175 kPa (25.4 psi) arka teker 280 kPa (40.6 psi) diyor kitapçığı.
    ...Bu arada, kullanım klavuzunu tarayacağım en kısa sürede (işler yoğun biraz). Bir iki gün lazım bana. İsteyenler özelden mesaj atarlarsa gönderirim.
    Sağlıcakla.
    Zed's dead Baby.

  19. #6439
    Osbourne - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Var
    Kitapçıkta güvenmemeniz gereken tek nokta bu..
    Lastik basınçlarını ön 28 arka 30 olarak ayarlayın..40 değil..
    Hikayesi uzun ama kitapçıkta yazan lastik ile Türkiye'deki mctlerin arka lastiği bir değil..O nedenle arkaya 30 psi..

  20. #6440
    StyLeOscaR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Mart 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV 250
    merhaba arkadaşlar;
    bugun itibariyle motorumla 170 km yol katettim :D Hiçbir Sorunla Karşılaşmadım , gayet memnunum vites geçişlerimde gayet iyi boşa almada sorun da yaşamadım hiç ayrıca sadece bu motorun üstündeki plastik kaplama yerinden gelen ses hariç bir sıkıntım yok o seste zaten standart herkeste olan bir durum ona da çözüm üretmeye çalışacağım bakalım

    ayrıca bizim arkadaş biraz kilolu (160 kg ) ve motorun tel jantlarını çelik jantla değiştirmek istiyor, çelik jant kullanan varmı aranızda ? yoksa da tavsiye edebileceğiniz biryerler mevcutmu ?

    Kazasız sürüşler herkese
    Motor Aşkı Ayrıdır Herkes Bilemez..

    Kanuni Storm 150 / Mondial Mct 250 / Hyosung Gv 250 / Honda Cbr 600 F


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler