Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Mondial 250 Mct Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #5801
    makın - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Nisan 2009
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    xl650v honda transalp
    Alıntı FEROTEP.EKO adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kardeşim bana doğru düzgün cevap yaz yorumu alıntı yapıyorsun cevap gönderiyorsun burası mct bölümü ben sana kaçtane motor söktün yaptın demedim ben burda pistonları döktürdüm veee ben seni cebimden 30 kere çıkartıp sokarım yerıne 14 yılldır bu işin içindeyim 10 motor sökmekle tamirci veya sanatkar olunmaz okey doğru düzgün yorum yap yeter/1 gömlek çaktırmak ,onlama akı bitterse yapılır veya rektefiye kurtarmasa yapılır.piston değişti ve silindir yüzeyi taşlandı veee bunun durumunda kompirösörü ölçüldü ve konu anlaşılmıştır umarım...kardeşim bu sitede kalp kırmak yok dosluk arkadaşlık ve uzur var tmm klavye tuşlarına basarken düşün??? (saygılarımla)
    hocam cahilliğimizin kusuruna bakma ama bende mesut arkadaşın dediklerine katılıyorum. acizane bende motor teknik lisesi mezunuyum, üniversite eğitimimide uçak motorları üzerine aldım. yani anlıcan iyi kötü motordan anlarım ve silindir hacmi hesabının nasıl yapıldığını bilirim.
    şimdi gelelim senin konuna bir iki soru sorucam cevaplarsan sevinirim

    1- taşlamayla çok yakın silindir çapında, dolayısıyla çok yakın çapta hangi ebatlarda piston döktürdün ki silindir başına 50cc fark alabildin.(50 cc fark demek 1 mobilet motoru silindir hacmidir.) ?

    2-silindir yüzeyi taşlanmış demişsin resimlerden görüldüğü kadarıyla orjinal silindirleri kullanıyosun ve çapı 53.5 mm olan bu silindirleri ne kadar taşladınki silindir çapın kaça çıktı ve strok'u 53 mm lik bu silindir nasıl 175 lik oldu (tek silindir için) ?

    3-kompressor ölçerek silindir hacmini nasıl anladınız ? onunda bana bir hasabını yada formülünü yazarsan daha iyi anlayabilirim.
    neyse daha fazla detaya gerek yok.

    kusura bakmayın amacım direk tartışmaya girmek değil ama bu 350 cc lik ciddi değer ve yapılan eksik ve iddaalı açıklamalar(seni cebimden 30 çıkartıp sokarım yerine gibi) karşısında cevapsız kalamadım.

    umarım bu soruları mantıklı cevaplarsınız aksi halde 3.16 bmw nin arkasına 3.28 yazanlardan bir farkınız olmaz benim gözünde.

    bu arada herkesin bildiği ufak bir hatırlatma:
    silindir hacmi hesaplama formulü:

    Hacim = π.H.D2 / 4

    π: pi sayısı H:silindir yüksekliği D:silindir çapı

    not: bu hesaba görede 250 mct nin orjinal silindir hacmi: 238.168 dir.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #5802
    Osbourne - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Var
    Alıntı Koparal adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba Osbourne.Anladığım kadarıyla diğer arkadaşlarla grup yapıp fuara pazar günü gitmek istiyorsunuz.Sizi ben 30'ar Tl. den kurtarayım ve istediğiniz zaman gidin fuara..Size 4 tane davetiye vereyim.Ben C.tesi -pazar gelemiyorum.Cuma günü gündüz gideceğim.Davetiyeleri bugün (25 Şubat 2010) Sevpa'ya bırakırım.Oradan alırsınız.
    Teşekkürler..Daha ben senin mesajını okuamdan talibi çıktı biletlerin zaten
    Ben de yarın SEVPA'ya uğrar alırım biletleri..Eyvallah..

    Alıntı ARBETUS adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bujilerin ne markaydı senin? peg civatalarına baktın mı? çok sık gevşer onlar.
    Bujiler ya Bosch ya da NGK hatırlamıyorum şimdi..
    Peg civataları sürekli kontrolümde zaten..Bir kez kopmuuştu ya yolda, kuryeler yardım etmişti hani..
    Sanki geçmişte forumda dönmüştü bu muhabbet de o yüzden soruyorum..

  3. #5803

    Üyelik
    20 Kasım 2008
    Şehir
    Istanbul - Ataşehir
    Motosikleti
    Bmw F650
    Alıntı Osbourne adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Teşekkürler..Daha ben senin mesajını okuamdan talibi çıktı biletlerin zaten
    Ben de yarın SEVPA'ya uğrar alırım biletleri..Eyvallah..



    Bujiler ya Bosch ya da NGK hatırlamıyorum şimdi..
    Peg civataları sürekli kontrolümde zaten..Bir kez kopmuuştu ya yolda, kuryeler yardım etmişti hani..
    Sanki geçmişte forumda dönmüştü bu muhabbet de o yüzden soruyorum..
    Talib olanda benim bende sana tesekkur ediyorum engin abi

    Ayni sorun bende de nedeni bilmiyorum ama benimde dikkatimi cekti sol ayaklik pegi sag tarafa gore daha siddetli bende de benim bujiler BOSCH...

  4. #5804
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    12 Eylül 2009
    Alıntı makın adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hocam cahilliğimizin kusuruna bakma ama bende mesut arkadaşın dediklerine katılıyorum. acizane bende motor teknik lisesi mezunuyum, üniversite eğitimimide uçak motorları üzerine aldım. yani anlıcan iyi kötü motordan anlarım ve silindir hacmi hesabının nasıl yapıldığını bilirim.
    şimdi gelelim senin konuna bir iki soru sorucam cevaplarsan sevinirim

    1- taşlamayla çok yakın silindir çapında, dolayısıyla çok yakın çapta hangi ebatlarda piston döktürdün ki silindir başına 50cc fark alabildin.(50 cc fark demek 1 mobilet motoru silindir hacmidir.) ?

    2-silindir yüzeyi taşlanmış demişsin resimlerden görüldüğü kadarıyla orjinal silindirleri kullanıyosun ve çapı 53.5 mm olan bu silindirleri ne kadar taşladınki silindir çapın kaça çıktı ve strok'u 53 mm lik bu silindir nasıl 175 lik oldu (tek silindir için) ?

    3-kompressor ölçerek silindir hacmini nasıl anladınız ? onunda bana bir hasabını yada formülünü yazarsan daha iyi anlayabilirim.
    neyse daha fazla detaya gerek yok.

    kusura bakmayın amacım direk tartışmaya girmek değil ama bu 350 cc lik ciddi değer ve yapılan eksik ve iddaalı açıklamalar(seni cebimden 30 çıkartıp sokarım yerine gibi) karşısında cevapsız kalamadım.

    umarım bu soruları mantıklı cevaplarsınız aksi halde 3.16 bmw nin arkasına 3.28 yazanlardan bir farkınız olmaz benim gözünde.

    bu arada herkesin bildiği ufak bir hatırlatma:
    silindir hacmi hesaplama formulü:

    Hacim = π.H.D2 / 4

    π: pi sayısı H:silindir yüksekliği D:silindir çapı

    not: bu hesaba görede 250 mct nin orjinal silindir hacmi: 238.168 dir.
    hay ağzını öpeyim dicemde ayıp olur eğitimli adam konuştumu böle konuşur helal olsun fasa fiso geldiği için eleştirmiştim ben arkadaşı demekki bana katılanlar varmış.... teşekkürler katkın için

  5. #5805

    Üyelik
    29 Kasım 2009
    Şehir
    İstanbul / Bahçeşehir
    Motosikleti
    Honda İntegra
    Alıntı mesut__turul adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hay ağzını öpeyim dicemde ayıp olur eğitimli adam konuştumu böle konuşur helal olsun fasa fiso geldiği için eleştirmiştim ben arkadaşı demekki bana katılanlar varmış.... teşekkürler katkın için
    mesut abi konu ile alakasız ama motorla uzun yol yapan bırısısın bende temmuzun 1 i gibi istanbul-konya arası gitmeyi düsünüyorumda yola cıkmadan değistirmem gereken parçalar nelerdir dikkat etmem gereken seyler nelerdır?
    Bir yumruktan daha serttir bir kadının sözleri ;
    Biri dişlerini döker digeri düşlerini .....

  6. #5806
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    12 Eylül 2009
    Alıntı bakoyoko adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    mesut abi konu ile alakasız ama motorla uzun yol yapan bırısısın bende temmuzun 1 i gibi istanbul-konya arası gitmeyi düsünüyorumda yola cıkmadan değistirmem gereken parçalar nelerdir dikkat etmem gereken seyler nelerdır?
    uzun yola çıkacağın için şehir içinde farkedemediğin önemsiz arızalar uzun yolda çilen olur. tekerlek bilyalarında boşluk var mı! cant telleri gevşek mi! zincir ne alemde! bunları bi kontrol et. yola çıkmadan zincirini kaliteli bi zincir yağıyla yağla yok efendim lastik yağlanıyo filan deme acıma bas yağı. hava filtreni cıkar temizle çok kötüyse değiştir at. motordaki yağ yola çıkmadan önce 1000km gördüyse acıma yenile.ön frenin hidrolik yağını tamamla eksikse. motorda teferruat sayılan ıvır zıvır varsa sök gitsin yolda külfet olur ayrıca aynı devirde saatlerce giderken çok kafa şişirirler. yanına çanta filan alcaksan sağlam bağla kafan onda kalmasın. motor 95-100 gördümü gazı şöle geri al deviri düşmeyecek kadar azalt ki tasarrufu %20 olur. gaz kütügü ile elcik grubu arasına don lastigi bağla geçir gaz verdiğinde geri kaçamasın kolay kolay yoksa 100 km sonra ah bileklerim diye ağlarsın.motoru dinlendirmek için durma sen yorulduğunda mola ver yoksa o yol bitmez benzini iyi ayarla abuk sabuk yerlerde benzinsiz kalma ki beni başıma geldi 300km boyunca hiç bir benzinlikte benzin bulamadım sadece mazot satıyolarmış..motordan yana korkun olmasın bas gaza gitsin... ama dikkat heryer radar ben bıktım radar cezası yemekten !

  7. #5807
    ugurapay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Nisan 2008
    Şehir
    İSTANBUL Üsküdar
    Motosikleti
    HYOSUNG GV250
    Mesut hoca sen motorla çok uğraştığın için bir iki şey sorayım
    ROTOR u yani o tası yerinden çıkarmak için cıvata ölçüsü nedir
    Birde debriyaj balatalarını sökmek için tırnaklı anahtar var nereden bulabilirim
    Ne olacak Bu Türkiye nin ve Tekstilin Hali http://www.apaydinmakine.net

  8. #5808
    makın - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Nisan 2009
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    xl650v honda transalp
    ustam napayım arkadaşın söyledikleri ve üslubu karşısında dayanamadım. gerçi siz gereken cevabı vermişdiniz ama olsun.
    bu arada ağızdan öpme mevzusunu iptal etsek.

  9. #5809
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    12 Eylül 2009
    Alıntı ugurapay adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Mesut hoca sen motorla çok uğraştığın için bir iki şey sorayım
    ROTOR u yani o tası yerinden çıkarmak için cıvata ölçüsü nedir
    Birde debriyaj balatalarını sökmek için tırnaklı anahtar var nereden bulabilirim
    abi ben tas için bacaklı çektirme kullanıyom o yüzden ölçüsünü bilemicem ona göre çektirmem yok. balata göbeğindeki o tırnaklı çivata için de sağlam bi tornavidayla vura vura söküyom benimki biraz kara düzen ama dasit bişey o sert malzemeden bi tornacıda yaptırıver t olacak gibi bide denir kaynattını ne ala !

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:49 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:47 ----------

    bu arada bugün bi hesaplama yaptım motor 300cc değil 278,132cc oluyo. haftaya toplıyacam inşallah 3,2 beygir katıyo hesaba göre Allah bereket versin

  10. #5810
    Osbourne - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Var
    Alıntı canicellat adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Talib olanda benim bende sana tesekkur ediyorum engin abi

    Ayni sorun bende de nedeni bilmiyorum ama benimde dikkatimi cekti sol ayaklik pegi sag tarafa gore daha siddetli bende de benim bujiler BOSCH...
    Rica ederim
    Haberini aldım, gidip almışsın biletleri..
    Git bakalım cumartesiden sen..PAzar güü toplu fotoları atarım buraya artık

    Soldaki titreme vardı millette de işte nedir sıkıntısı anlamadım..

  11. #5811

    Üyelik
    20 Kasım 2008
    Şehir
    Istanbul - Ataşehir
    Motosikleti
    Bmw F650
    Alıntı Osbourne adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Rica ederim
    Haberini aldım, gidip almışsın biletleri..
    Git bakalım cumartesiden sen..PAzar güü toplu fotoları atarım buraya artık

    Soldaki titreme vardı millette de işte nedir sıkıntısı anlamadım..
    ewt abi iş çıkışı alıyım dedim onuda aradan çıkarttım
    Bakalım bellide olmaz bakarsın size takılmışım

    bende merak ediyorum ve rahatsız edici bakalım ne çıkıcak...

  12. #5812
    ugurapay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Nisan 2008
    Şehir
    İSTANBUL Üsküdar
    Motosikleti
    HYOSUNG GV250
    Alıntı mesut__turul adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    abi ben tas için bacaklı çektirme kullanıyom o yüzden ölçüsünü bilemicem ona göre çektirmem yok. balata göbeğindeki o tırnaklı çivata için de sağlam bi tornavidayla vura vura söküyom benimki biraz kara düzen ama dasit bişey o sert malzemeden bi tornacıda yaptırıver t olacak gibi bide denir kaynattını ne ala !

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:49 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:47 ----------

    bu arada bugün bi hesaplama yaptım motor 300cc değil 278,132cc oluyo. haftaya toplıyacam inşallah 3,2 beygir katıyo hesaba göre Allah bereket versin
    Teşekkürler
    Ne olacak Bu Türkiye nin ve Tekstilin Hali http://www.apaydinmakine.net

  13. #5813

    Üyelik
    05 Aralık 2009
    Motosikleti
    Kawasaki zxr 250 ninja black
    Merhabalar ,belki daha önce topicde aynı sorunu yaşamış olanlar vardır , bir yardımcı olursanız sevinirim ! Motoru çalıştıramadım ,kontağı açıyorum start düğmesine basınca ''tık'' diye bir ses geliyor, marş almıyor , zorla vurdurarak çalıştırabildim motoru.Sebebi nedir acaba , bujilerdemi bir sorun var ?

  14. #5814

    Üyelik
    20 Kasım 2008
    Şehir
    Istanbul - Ataşehir
    Motosikleti
    Bmw F650
    Alıntı tt1978 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhabalar ,belki daha önce topicde aynı sorunu yaşamış olanlar vardır , bir yardımcı olursanız sevinirim ! Motoru çalıştıramadım ,kontağı açıyorum start düğmesine basınca ''tık'' diye bir ses geliyor, marş almıyor , zorla vurdurarak çalıştırabildim motoru.Sebebi nedir acaba , bujilerdemi bir sorun var ?
    akün bitmişsin senin sanırım şarj tutmuyor akünün ister bi baktır şarj ettir tekrar yada en sağlıklısı yeni bir akü almandır.

  15. #5815
    Osbourne - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Var
    Alıntı tt1978 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhabalar ,belki daha önce topicde aynı sorunu yaşamış olanlar vardır , bir yardımcı olursanız sevinirim ! Motoru çalıştıramadım ,kontağı açıyorum start düğmesine basınca ''tık'' diye bir ses geliyor, marş almıyor , zorla vurdurarak çalıştırabildim motoru.Sebebi nedir acaba , bujilerdemi bir sorun var ?
    Eğer farlarını yakmanda sorun yaşamıyorsan yani akü değilse sorunun;

    Muhtemelen marş rublesinde sorun var..
    Tık edip almıyorsa sorun orada..

    Şöyle deneme yap..
    Motor vitesteyken debriyajı sıkıp ileri geri yap sonra debriyajı sal, vites dişlisi motoru durdurana kadar hafifçe ileri it ve o anda debriyajı sıkıp marşa bas..Eğer marş almazsa bunu dene 3-4 kez..
    Eğer motor o anda marş alırsa sorun kesin marş rublesinden kaynaklı..Dişliler eğrilmiştir..Dandik malzeme kullanılmasından kaynaklanıyor..

    Max. 50 TL masraf açar..
    Garanti devam ediyorsa ücretsiz değişim..

  16. #5816

    Üyelik
    05 Aralık 2009
    Motosikleti
    Kawasaki zxr 250 ninja black
    Alıntı canicellat adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    akün bitmişsin senin sanırım şarj tutmuyor akünün ister bi baktır şarj ettir tekrar yada en sağlıklısı yeni bir akü almandır.
    Akü değil çünkü farlar yanıyor, elektrik'de sorun yok.Yarın sabah Osbourne'nun söylediği yöntemi deneyeceğim.

  17. #5817
    ARBETUS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mart 2006
    Şehir
    Gebze\Kocaeli
    Motosikleti
    '93 Kawasaki EN 500 Vulcan
    Alıntı canicellat adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    akün bitmişsin senin sanırım şarj tutmuyor akünün ister bi baktır şarj ettir tekrar yada en sağlıklısı yeni bir akü almandır.
    Rubleden ziyade ilk olarak marş rölesini kontrol et derim ben. Marş rölesi çok çabuk arızalanıyor bunların. Ruble arızası önceden arızalanıyorumu hissettirmeden arızalanmıyor genelde. bazen ilk çalıştırmalarda Küt diye bir ses öıkartarak stop eder motor ruble bozulmaya başladığında.
    '04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS

  18. #5818

    Üyelik
    19 Ekim 2009
    Şehir
    Afyon
    Motosikleti
    Hyosung gt250 R
    bu bilgileri para ile satın alamazsınız çok sağolun beyler gerçekten çok faydalı olabilecek şeyler . bu arada mesut sana özel mesaj attım bi bakarmısın lütfen .
    ::pala::

  19. #5819

    Üyelik
    21 Şubat 2010
    arkadaşlar merhaba. bende bundan 3 gün önce mondial 250 mct aldım ve aranıza katıldım. motor sürmeye yeni başlıyorum. bir arkadaş sayesinde hastası oldum fakat fazla bilgim yok. sizlerin konuşmalarından okuduğum bilgiler çok faydalı oluyor bunun içinde ayrıca teşekkürler.
    benim motor daha 30 km de. fakat boşa alırken, ya da vites değiştirirken zorlanıyor. acaba yeni olmasından kaynaklanıyor olabilir mi? bana km yaptıkça düzelir dediler ama öylemidir yoksa servislik bir problem mi var? cevaplarsanız sevinirim.

  20. #5820

    Üyelik
    19 Nisan 2006
    Alıntı makın adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hocam cahilliğimizin kusuruna bakma ama bende mesut arkadaşın dediklerine katılıyorum. acizane bende motor teknik lisesi mezunuyum, üniversite eğitimimide uçak motorları üzerine aldım. yani anlıcan iyi kötü motordan anlarım ve silindir hacmi hesabının nasıl yapıldığını bilirim.
    şimdi gelelim senin konuna bir iki soru sorucam cevaplarsan sevinirim

    1- taşlamayla çok yakın silindir çapında, dolayısıyla çok yakın çapta hangi ebatlarda piston döktürdün ki silindir başına 50cc fark alabildin.(50 cc fark demek 1 mobilet motoru silindir hacmidir.) ?

    2-silindir yüzeyi taşlanmış demişsin resimlerden görüldüğü kadarıyla orjinal silindirleri kullanıyosun ve çapı 53.5 mm olan bu silindirleri ne kadar taşladınki silindir çapın kaça çıktı ve strok'u 53 mm lik bu silindir nasıl 175 lik oldu (tek silindir için) ?

    3-kompressor ölçerek silindir hacmini nasıl anladınız ? onunda bana bir hasabını yada formülünü yazarsan daha iyi anlayabilirim.
    neyse daha fazla detaya gerek yok.

    kusura bakmayın amacım direk tartışmaya girmek değil ama bu 350 cc lik ciddi değer ve yapılan eksik ve iddaalı açıklamalar(seni cebimden 30 çıkartıp sokarım yerine gibi) karşısında cevapsız kalamadım.

    umarım bu soruları mantıklı cevaplarsınız aksi halde 3.16 bmw nin arkasına 3.28 yazanlardan bir farkınız olmaz benim gözünde.

    bu arada herkesin bildiği ufak bir hatırlatma:
    silindir hacmi hesaplama formulü:

    Hacim = π.H.D2 / 4

    π: pi sayısı H:silindir yüksekliği D:silindir çapı

    not: bu hesaba görede 250 mct nin orjinal silindir hacmi: 238.168 dir.
    Makın kardeşim bak şimdi bu arkadaş bana yazdığı yazılarda canım sıkıldı ..

    Okuduğun konu uçak arba vs motor sistemi 55 piston 80 pistonmu konuları açmıyoruz burda yapılan sadece ben güç beygir üretim gibi makanik olarak yapılıyor ben modifiyeciyim şimdi burda birbirimizi kandırmıyoruz sadece yapılanları yazıldım piston yapılıyor orjinal piston ölçülür ve ne kadar büyür ölçülür diye bakıyoruz.

    Ben iki pistona 150 tl para verdim pistonun özelliği eteksiz olması hararet gördüğü zaman etekleri kapanıp etek sesi yapmasın diye ve mct hava soğutmalı olduğu gibi çok kolay bir şekilde bu sorun çıkabilir eski düzeninde sağlıklı çalışmaya bilir..

    orjinal silindir hacmi: 238.168 dir diyosun burdan yola çıkalım mct çift silindir

    orjinal silindir hacim 238 cc iki siilindiri'de ayır ondan sonra ne kadar büyüyor ölç ve 350 cc olurmu olmazmı tekrar yorum yap!!

    mct 250 cc olarak geçiyor deme bunun hesaplamasını yap!!

    bazende hesapladığın gibi çıkmıyor

    turbo takmak değil motoru çalıştırıp istediğini elde etmek bu konu burda kapandı (saygılar motosiklet.net aylesine)

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:17 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:13 ----------

    Alıntı atakozer adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar merhaba. bende bundan 3 gün önce mondial 250 mct aldım ve aranıza katıldım. motor sürmeye yeni başlıyorum. bir arkadaş sayesinde hastası oldum fakat fazla bilgim yok. sizlerin konuşmalarından okuduğum bilgiler çok faydalı oluyor bunun içinde ayrıca teşekkürler.
    benim motor daha 30 km de. fakat boşa alırken, ya da vites değiştirirken zorlanıyor. acaba yeni olmasından kaynaklanıyor olabilir mi? bana km yaptıkça düzelir dediler ama öylemidir yoksa servislik bir problem mi var? cevaplarsanız sevinirim.
    hayırlı olsun yeni motosikletin mct 250 iyi terci yapmışsın !!!

    debriyaj ayarından olabillir dipte kavrıyor olabilir

    soğuk'ken yapıyor olabilir motoru ısıtman gerekiyor

    yağ ince geliyorsa değiştirmen gerekiyor

    bu yazdıklarım sorunlarının kaynağıdır sevgili kardeşim saygılar.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler