Türkiyenin En Büyük Motosiklet Aksesuarları Sitesi
Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motoruma.com
Motomax
REKLAM ALANI

Mondial 250 Mct Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    CFMOTO Z Force 550
    REKLAM ALANI
  1. #4181
    GÖKTAX - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mayıs 2006
    Şehir
    Ankara/Akvaryum
    Motosikleti
    250 MCT
    usta iyi iş yapıyo sağolsun benim canavarın yakıtı-çekişi gayet iyi maşallah.
    Bi baktır istersen.


    Motosiklet Aksesuarları ve Ekipmanları Online Satış Sitesi
    REKLAM ALANI
    Motomax
  2. #4182

    Üyelik
    28 Nisan 2009
    Alıntı ARBETUS adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    1600 civarı uzun yolda 0.12 kr'a kadar düşürmüşüm. 200 kmde bir yakıt aldım. yaklaşık 20-25 tl arasında bir fiyata fulleniyordu.
    Merhaba buna göre yaklaşık 4,5 lt/100km yakmışsınız. Fab.verileri 2,5 lt diyor..biraz fazla değil mi?

  3. #4183

    Üyelik
    05 Mayıs 2009
    slm gençler ben de bi macit alıp aranıza katıldım
    ilk izlenimlerim :eski bir "mobiletçi" ve "star103 ara gazcısı" olarak maciti çok beğendim görüntü şekil süper...
    fiyatı : adamların elinde kalan sıfır 2006 modeli 2700/12 taksitle aldım ruhsat plaka 180 tuttu...
    sorun : ilk vitesli motorum ama hemen alıştım diyeyim... sorun çalıştırırken zorlanmam ilk çalışırken bir türlü hemen almıyor motor...bugün servisine bıraktım sizce sorun nedir tavsiye bekliyorum
    selamlar

  4. #4184
    ARBETUS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mart 2006
    Şehir
    Gebze\Kocaeli-Sütlüce\İstanbul
    Motosikleti
    BMW F650GS '00
    Alıntı anadolulu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba buna göre yaklaşık 4,5 lt/100km yakmışsınız. Fab.verileri 2,5 lt diyor..biraz fazla değil mi?
    Yanlışın var. 100 kmde 3 ile 3,5 arası yakar standart kullanımda. Ben hep 5000-7000 d/d arası gittim yani dip gaz benim hesaplarıma göre de 4 lt yaktı görünüyor. Sence fazla mı? Bu arada benim yola çıktığım tarihte benzin biraz pahalıydı. 46 liraya fulleniyordu depo.
    '04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS

  5. #4185

    Üyelik
    05 Mayıs 2009
    dün forumu taradım faydalı bilgiler buldum çalışmama sorununun %90 acemilikten kaynaklandığını zannediyorum okuduklarıma göre
    bugün de motorsikletimi aldım servisten iyi gibi ama bakalım yarın sabah belli olacak???
    açıklama yapanlara teşekkür ediyorum

  6. #4186
    bycharisma - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2009
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    250mct yada çakma harley davidson
    istanbulda elemanın biri monereo 250 v motor satıodu baktım resimleri felan çok temiz makine yaa kaçırdık kaça vermiş makineyi dersiniz 1400 e çok paraya sıkışmış nasıl kaçırdık bea kelepirdi ha

  7. #4187
    GÖKTAX - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mayıs 2006
    Şehir
    Ankara/Akvaryum
    Motosikleti
    250 MCT
    Her işte bir hayır vardır. Sıkma canını. Motoru değişmeyi mi düşünüyosun?

  8. #4188
    ugurapay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Nisan 2008
    Şehir
    İSTANBUL Üsküdar
    Motosikleti
    HYOSUNG GV250
    Dur Şurası canlansın km telim koptu nekara çürük bu motor ya
    alt tarafı 17200 km deyim
    Ne olacak Bu Türkiye nin ve Tekstilin Hali http://www.apaydinmakine.net

  9. #4189
    ARBETUS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mart 2006
    Şehir
    Gebze\Kocaeli-Sütlüce\İstanbul
    Motosikleti
    BMW F650GS '00
    Bende pazar günü km telini koparttım. 3. kez geliyor başıma 28000 km deyim. birde debriyaj telim koptu. gene yağlamadık cumartesi günü sol kapağın aştındaki 2 keçeyide değiştirdim. akıntı kesildi. büyük krank keçem kaçırıyormuş. ama ben tedbir olsun diye diğerinide değiştirdim. birde motoru yıkatayım diyerek asrın hatasını yaptım. yıkamacının kullandığı malzeme sadece yağı kiri değil, kurşun deliği formundaki stickerları ve en önemlisi boyayı söktü. şimdi tekrardan boyamak zorunda kalacağım.
    '04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS

  10. #4190
    ugurapay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Nisan 2008
    Şehir
    İSTANBUL Üsküdar
    Motosikleti
    HYOSUNG GV250
    Barış şu kece değiştirme olayı yani tümü kaç saate ve masrafı ne oldu
    Ne olacak Bu Türkiye nin ve Tekstilin Hali http://www.apaydinmakine.net

  11. #4191
    ARBETUS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mart 2006
    Şehir
    Gebze\Kocaeli-Sütlüce\İstanbul
    Motosikleti
    BMW F650GS '00
    Alıntı ugurapay adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Barış şu kece değiştirme olayı yani tümü kaç saate ve masrafı ne oldu
    1 saat ve 7 tlye maloldu. kapak contalarının yırtılmadan çıkarttığım için şansılydım. aynı contaları tekrar kullandım. Üstlerine sıvı conta çektim. Artık damlatma yok. Ancak yeni aldığım depoyu takozsız taktığım için vibrasyondan kulağın olduğu yerde yırtılma yapmış. hafif benzin damlatma var.
    '04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS

  12. #4192
    ugurapay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Nisan 2008
    Şehir
    İSTANBUL Üsküdar
    Motosikleti
    HYOSUNG GV250
    Alıntı ARBETUS adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    1 saat ve 7 tlye maloldu. kapak contalarının yırtılmadan çıkarttığım için şansılydım. aynı contaları tekrar kullandım. Üstlerine sıvı conta çektim. Artık damlatma yok. Ancak yeni aldığım depoyu takozsız taktığım için vibrasyondan kulağın olduğu yerde yırtılma yapmış. hafif benzin damlatma var.
    senmi değiştirdin ustamı
    Ne olacak Bu Türkiye nin ve Tekstilin Hali http://www.apaydinmakine.net

  13. #4193
    ARBETUS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mart 2006
    Şehir
    Gebze\Kocaeli-Sütlüce\İstanbul
    Motosikleti
    BMW F650GS '00
    iki arkadaş değiştirdik.
    '04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS

  14. #4194
    ugurapay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Nisan 2008
    Şehir
    İSTANBUL Üsküdar
    Motosikleti
    HYOSUNG GV250
    Alıntı ARBETUS adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    iki arkadaş değiştirdik.
    Ustaya gerek yok artık ciğerini tanıyorum keratanın diyorsun
    Ne olacak Bu Türkiye nin ve Tekstilin Hali http://www.apaydinmakine.net

  15. #4195
    ARBETUS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mart 2006
    Şehir
    Gebze\Kocaeli-Sütlüce\İstanbul
    Motosikleti
    BMW F650GS '00
    Aynen öyle abi. Sadece aletlerini kullanıyoruz. Usta da memnun bundan vaktini almıyoruz çünkü :D. Cumartesi 12 saat boyunca motorcudaydım. ilk 1 saat keçeler için. gerisi depo ve elektrik aksamını elden geçirmekle geçti. Ama değdi. bide oto yıkamacıdaki hüsran olmayaydı.
    '04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS

  16. #4196
    ugurapay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Nisan 2008
    Şehir
    İSTANBUL Üsküdar
    Motosikleti
    HYOSUNG GV250
    Alıntı ARBETUS adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Aynen öyle abi. Sadece aletlerini kullanıyoruz. Usta da memnun bundan vaktini almıyoruz çünkü :D. Cumartesi 12 saat boyunca motorcudaydım. ilk 1 saat keçeler için. gerisi depo ve elektrik aksamını elden geçirmekle geçti. Ama değdi. bide oto yıkamacıdaki hüsran olmayaydı.
    İnsanın kedine nazarı çok değermiş Ondan olabilirmi
    Ne olacak Bu Türkiye nin ve Tekstilin Hali http://www.apaydinmakine.net

  17. #4197
    bycharisma - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2009
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    250mct yada çakma harley davidson
    Alıntı GÖKTAX adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Her işte bir hayır vardır. Sıkma canını. Motoru değişmeyi mi düşünüyosun?
    aslında soğudum yaa ben bu mondialden arayış içersindeyim de benim keseye görede pek istediğim gibi bişi bulamıom gitmio kardeş bu makine yaa sıkıldım vala.

  18. #4198
    ugurapay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Nisan 2008
    Şehir
    İSTANBUL Üsküdar
    Motosikleti
    HYOSUNG GV250
    Alıntı bycharisma adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    aslında soğudum yaa ben bu mondialden arayış içersindeyim de benim keseye görede pek istediğim gibi bişi bulamıom gitmio kardeş bu makine yaa sıkıldım vala.
    Aslında 250cc yerine 600 veya 1000 cc bir makine al
    bu makine gezi için usul usul gitmek için sana şöyle bastımı gidecek bir makine lazım öyle anlıyorum
    Ne olacak Bu Türkiye nin ve Tekstilin Hali http://www.apaydinmakine.net

  19. #4199
    ARBETUS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mart 2006
    Şehir
    Gebze\Kocaeli-Sütlüce\İstanbul
    Motosikleti
    BMW F650GS '00
    Alıntı ugurapay adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İnsanın kedine nazarı çok değermiş Ondan olabilirmi
    olabilir abi. çok sorup hayranlıkla bakan oldu o gün.

    Alıntı bycharisma adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    aslında soğudum yaa ben bu mondialden arayış içersindeyim de benim keseye görede pek istediğim gibi bişi bulamıom gitmio kardeş bu makine yaa sıkıldım vala.
    nerye gitmesini istiyosun ben anlamıyorum ki. 250 cclik makina 19 bg. ne bekliyorsun 140 150 mi? 19 beygirlik makina. Velle benimki gidiyor istediğim yere. geçen akşamki partiden bi foto ekleyeceğim bakalım benim maciti bulabilecekmisiniz. Ben bulmakta zorlandım gece
    '04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS

  20. #4200
    buklamania - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Nisan 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Mondial MCT 250
    Arkadaşlar mct 250 almak için bi arkadaşla görüştüm, sizlere de fikir danışmak istiyorum.

    Model : 2007 (10. ay, yani garanti bitmemiş.)
    Km : 2000km halen kullanıyor
    Bütün bakımları ve muayenleri yapılmış, FAKAT bordrolar hiç yatırılmamış, arkadaşın böyle bişeyden haberi bile yok. fiyat olarak 1500TL diyor FAKAT bordroları ben ödersem.Önce 1600TL dedi borcu çıkınca böyle dedi.
    Yani motor bana 1650TL ye gelecek
    Üstüne satış ve ruhsat masrafları 300TL
    Total = 1950TL olacak

    Onun haricinde bi sorunu yok motorun, servisini götürüp baktırdım.
    Kararsız kaldım ne dersiniz ???
    Daima;
    Savaşacak kadar genç,
    Ölecek kadar yaşlıyız...


    ANES MOTOR
    Hero Motosiklet

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler