Türkiyenin En Büyük Motosiklet Aksesuarları Sitesi
Kapat
Üye Girişi
Motoruma.com
Motomax
Dragon 50

Mondial 250 Mct Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Leoncino
    Motosiklet Online
  1. #21
    choppersile - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Ekim 2005
    Şehir
    Şile/İSTANBUL
    Motosikleti
    Suzuki Burgman AN400
    Vibrasyon rodaj süresinde her motorda olduğu kadar.Ancak şuan 950 km deyim konuyla ilgili çok rahatsızlık yaşamıyorum.Jant teli konusuna gelince teller anahtarla sıkıldığında problem olmuyor.Benim tüm teller orjinal kırılanda yok.Teller garantiden değişmiyo diye biliyorum.Detayları The Türk biliyordur.Hız olarak ben 110 km gördüm zorlanmadım.Sonrasında tırstım zorlasam 120 olurdu.
    Çantalar konusunda ben orjinal kutuları söküp deri çanta taktı.Resimde görüldüğü üzere şık oldu bana göre...
    ŞAMPİYON FENERBAHÇE...MONDİAL 150 ZAT...


    Motosiklet Aksesuarları ve Ekipmanları Online Satış Sitesi
    Premium Motosiklet Servis Randevusu
    Motomax
  2. #22
    cann - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ağustos 2005

    jant telleri

    bir hafta once bir mondial satıs-servis noktasına ugradım...servis elemanı yeni bir 250 mct topluyordu...sohbet sırasında jant tellerinin 2006 icin gelen modellerde kalın takıldıgını ve artık kırılma problemi yasanmayacagını iddia etti...onceden kırılanların garantiden degistigini ama zaten bundan sonrakilerin kalın olması dolayısıyla bu problemin giderilmis oldugunu soyledi... o anda orada baska bir 250 mct olmadıgı icin karsılastırma fırsatımda olmadı...konuyla ilgili bilgisi olan arkadaslar paylasırlarsa sevinirim.

  3. #23
    Seni unutmayacağız
    Nur içinde yat
    Ertuğrul_Öz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Ocak 2006
    Şehir
    Samsun
    Motosikleti
    Dışı büyük içi küçük sarı şey
    Alıntı redboyx adlı üyeden alıntı
    güzel kardeşim akira , ben olaya espri yönünden yaklaştım ayrıca bende de mct var. sendede bakıyorum ki orta makul zekalı üçüncü şahısların espri anlayışı bile yok..ayrıca insanların yüzüne söylüyemiyeceğin lafları böyle endirek olarak yazma..
    Walla kusura bakma arkadaş. senin yazdığın mesajları arattım genelde jinlu la ilgili mesajların gözüme çarptı, ben de jinluncu birisi başlığa sızıp provokasyon yapacak diye müdahale ettim. tekrar özür dilerim (Ama sen de o kadar ince espri yapmışsın ki görünmüyor, yok gibi bir şey )

  4. #24
    Süper Moderatör (BBRR) Barış Şuşut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2005
    Şehir
    marmaris
    motor piyasada bayadan beri var özellikle km yapmış arkadaşlar başlarına ne gibi aksilikler geldi hangi servis buna nasıl yaklaştı yazarsa başlık çok faydalı olacak
    ayrıca eğer modifikasyon yapan varsa ne yaptı bunlarıda resimli anlatsın hadi bakalım başlığımız olsun başlığımız olsun alın başlık yazın bakalım şöle deneyimleri sorunları sorunların çözümlerini......
    [B][COLOR="DarkOliveGreen"]"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz"[/COLOR][/B] [B]A. Şerif İZGÖREN[/B]

  5. #25
    ati - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Ocak 2006
    Şehir
    BURSA
    Motosikleti
    fjs silverwing 400
    öncelikle BBRR teşekkürler ilgin için choppersile sana da helal olsun diretip açtırdın başlığı
    ben 1300 km.yaptım.15 gün önce şarköy-bursa arası 320 km. yol yaptım.havaların kötülüğünden ötürü geri getiremedim otobüsle döndüm ama 10 gün sonra falan gidip getiricem.şarköyden çıkarken 40 ytl'lik benzin aldım.zaten aşağı-yukarı da doldu depo.bursaya gittim bi 30-40 km. de orada gezdim.bitmek üzereyken bir daha benzin aldım.yani 40 ytl'lik benzinle 350-360 km yol yaptım.giderken biga'da serviste zinciri yağlatmaktan ve gelibolu-lapseki arası feribottan başka mola vermedim toplam 4 buçuk-5 saat sürdü abartısız.yolda tık demedi.bursada egsozu açtırdım.ses güzel ama garanti dışı kaldı egsoz yandaki orjinal çantaları söküp,deri düşünüyorum.bir de engine-gard.sinyalleri stop boyasıyla boyıycam,paslanan vidaları yenileriyle değiştiricem,sisi bar'ı biraz yükseltmeyi düşünüyorum.masraf var yani
    jant akordlarına gelince;siteye üye bir arkadaşın mondiali arayıp,mehmet bey'le arka akordların sağlıksız olduğunu konuştuğunu, akordların yolda kırılıp kendine zarar gelebilmesi halinde ciddi tazminat davası açacağını söylemiş ve akordlarını kalınlarıyla değiştirmişlerdi.aynı şeyi ben de arayıp söyledim ve eskilerini söktükten sonra yenilerini gönderebileceklerini söylediler.ben de üşengeçliğimden bir şey yapmadım.ööle duruyo ama komple sıktırdım ve kırılma falan yaşamadım.
    vibrasyon,yolda yok gibi birşey(en azından eski motorum gn 250 den az.çift silindirli olduğu için).ama geciktirmeden hava ayarlarına bir baktırın.ayarsızsa sarsıntılı çalışabilir.
    benden bu kadar.görüşmek üzere....
    çirkin kadın yoktur.az votka vardır!..

  6. #26
    TheTURK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Ağustos 2005
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Mondial 250 MCT
    Alıntı choppersile adlı üyeden alıntı
    Vibrasyon rodaj süresinde her motorda olduğu kadar.Ancak şuan 950 km deyim konuyla ilgili çok rahatsızlık yaşamıyorum.Jant teli konusuna gelince teller anahtarla sıkıldığında problem olmuyor.Benim tüm teller orjinal kırılanda yok.Teller garantiden değişmiyo diye biliyorum.Detayları The Türk biliyordur.Hız olarak ben 110 km gördüm zorlanmadım.Sonrasında tırstım zorlasam 120 olurdu.
    Çantalar konusunda ben orjinal kutuları söküp deri çanta taktı.Resimde görüldüğü üzere şık oldu bana göre...
    hadi hacı bakalım kapağı da takmışın bana arkadaşlar benım iki kere jant telim kırıldı ve aldığımda jant ayarlarını yaptırmıştım hatta eminim jant problemini duyan ilk kişilerden biriyimdir ancak ne yaparsın kırıldılar işte ilk seferde 6 tane birden kırıldı yaptırdık 60 ytl ye şimdide ikisi kırık ugurun bu servis işini bi duzene koyması gerek bence bi serviste ole bi serviste bole durumları yaşıyoruz devamlı artık napak kalınları geldiyse yaptıracaz zaten ben kendiminkileri değiştirebilim baharda deneyecem en olmadı gotururum serviste toparlarlar benım motorda vibrasyon problemi yok ama son hız ve yakıt tketimi konusunda problemlerim var saon hız en baba duz yolda 100 yapıo ve belki biraz daha artar diye samsun yolunda cok aglattım motoru ama yok 4 te de 100 5 te de 100 (4 te tırstım ha yanık kokuları geldi burnuma) ayrıca tuketim biraz fazla gibi 150 160 civarı yakıyo benımki ama ben memnunum motorumdan şimdilik ancak yetmemeye başladı 400luk falan olsaymıştı daha ii olurdu tahminimce gerci 400lukle motor ogrenmek benım acımdan zor olurdu bakalım şimdi bi tane virago 1100 buldum ona kastırıyorum bide 600luk kawasaki alacam bunun için bile motorumu seviyorum 1 sene once motora binecen deselerdi hade leeen derdim şimdi iki motor birden almayı dusunuyorum
    Bu motor sevdası yüzünden bigün bi ağaçla bir olacam.Ambulans tercihim YZF-R1

  7. #27
    ABZAH - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Şubat 2006
    Şehir
    istanbul
    Merhaba arkadaşlar.daha önce siteye sadece bilgi almak amacıyla giriş yapıyordum ama bu topici görünce üye olmaya karar verdim.Ben de sizler gibi ilk motosiklet deneyimini yaşayanlardanım.bu ilk deneyim için de ben de mondial 250 mct'yi seçmiştim.motorum beni bazen üzüyor ama yine de memnunum.
    benim mondial da ilk yaptığım şey bujiler,fren balataları ve debriyaj balatalarını değiştirmiştim.şimdi jant tellerinde kopmalar başladı ama bu jant tellerini garanti kapsamında çelik tellerle değiştiriyorum.kilometreler arttıkça tabi çeşitli sorunlar yaşayacağız ama şu vibrasyon olayı tamamen kesildi kilometrelerin artmasının en iyi yönü bu olsa gerek..istanbul'da bulunan arkadaşlarla da bire bir görüşmek isterim.sevgiler,saygılar hepinize.

  8. #28
    choppersile - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Ekim 2005
    Şehir
    Şile/İSTANBUL
    Motosikleti
    Suzuki Burgman AN400
    Abzah,

    Hoşgeldin...250 mct cruiser 250 cc grubunda ilk gelen çin lilerden.Bu anlamda gerek fiyat yapısı gerek görünümü gerekse performansı açısından alabileceğin en uydun alet.Ben ilk K.way 150 sl. ile başladım oda çok iyi bir alet özellikle donanım ve aksesuar ancak 150 cc oluşu bana yetmedi ve onu satarak 250 mct aldım.
    Ben sana 250mct yi üstüne basarak öneriyorum.
    Bu süreçte jikle kolunun kırılmasından (fazla asıldığımdan) başka hiçbir problem yaşamadım.Kış boyunca uzun süre çalışmadan yatmasına rağmen geçen gün tık demeden problemsiz çalıştırdım.Aküde bir problem olmadı.Anacak herkese bujilerini iyi marka buji ile değiştirmesini özellikle tavsiye ederim.

    Sevgili BBRR,

    Topice verdiğin destekten dolayı tüm 250 mct ciler adına sana teşekkür ederim...
    ŞAMPİYON FENERBAHÇE...MONDİAL 150 ZAT...

  9. #29
    ABZAH - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Şubat 2006
    Şehir
    istanbul
    choppersile,

    sen de istanbul'da olduğuna göre bir ara görüşürüz..sana msn imi vereyim bajmurat@hotmail.com

    bu arada titreşimden dolayı aynalardan şikayetçiydim.titreşimle beraber gevşiyordu ve sürekli sıkmak zorunda kalıyordum.honda titan ın aynalarını takarak -cuzi bir ücretle tabi- bu sorunu hallettim.bilginize..

  10. #30

    Üyelik
    21 Şubat 2006
    arkadaşlar bende 250 MCT mondial kullanıyorum memnunum ama satıp kawasaki en 500 düşünüyorum cevrenizde almak isteyen olursa 0555 441 81 59 dan bana ulaşabilir 1850 kmde gri kapalı garajda duruyor bekliyorum

  11. #31
    choppersile - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Ekim 2005
    Şehir
    Şile/İSTANBUL
    Motosikleti
    Suzuki Burgman AN400
    250 mct'ye telli jant yerine alimüyum alaşımlı jant taktırma imkanı varmı?Motor jantı satan yerleri bilen varmı? arka jant göbek uydurulurmu?
    ŞAMPİYON FENERBAHÇE...MONDİAL 150 ZAT...

  12. #32
    ABZAH - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Şubat 2006
    Şehir
    istanbul
    choppersile.ben jant tellerini yaptırdığım güngören'de ki sancar motor'a sordum.kesinlikle tel olmasını öneriyorlar.senin teller koptu mu hiç?çünkü zamanla kopuyormuş.gerginliğine ve kopup kopmadığını kontrol etmen sağlıklı olur.3-4 tel koptuğunda sana sorun çıkarabilir.zaten bu teller hep sorunluymuş.bu takılan teller garanti kapsamında yaptırılıyor.

  13. #33
    choppersile - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Ekim 2005
    Şehir
    Şile/İSTANBUL
    Motosikleti
    Suzuki Burgman AN400
    Bende tel kopmadı ama endişeliyim.Özellikle tel olmasını niye öneriyorlar acaba?
    Alüminyum jantta ayrı bi güzel duruyo dostlar ya...

    Bakınız....
    http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=6814
    ŞAMPİYON FENERBAHÇE...MONDİAL 150 ZAT...

  14. #34
    TheTURK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Ağustos 2005
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Mondial 250 MCT
    arkadaşlar nazilliyi biraz tehdit ettim kalın telleri garantiden değiştitirecekler

    servisin dediğine goıre gelen teller kalın deilmiş yaws bi kerede bi işim duzgun gitmeyecekmi

    abzah akuyu bende bitirdim hatta aku sarj aleti bile aldım ama kendiliğine bitmedi benimki marşa basmaktan akusu bitti kendiliğine akusu bitenide duymadım burda sen kontagı falan acık unutmadıgına eminsin değilmi eger kendiliğine bittiyse bi yerde kısa devre vardır yakarsın motoru allah korusun dikkat et bi servise gotur goster buyuk ihtimalle onlar geri motoru toplarken bi yeri yanlış baglamışlardır
    Bu motor sevdası yüzünden bigün bi ağaçla bir olacam.Ambulans tercihim YZF-R1

  15. #35

    Üyelik
    01 Mart 2006
    eh işte fena diil ama benje jinlun yada keeway

  16. #36
    ABZAH - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Şubat 2006
    Şehir
    istanbul
    geçen tel için servise gittiğimde yaklaşık bir hafta kaldı motosikletim.aldım ve biraz istanbul turu attım..ama sabah anladığım kadarıyla akü boşalmış.akü'yü şarj ettirdim bir oto elektirikçisinde.aküyle sorun yaşayan var mı aramızda?ya da değiştiren oldu mu arkadaşlar?

    theturk;aküsü çıkarılmıştı tamirdeyken o olabilir dedim ama sarj etmeme rağmen çalısmadı alet..akü takviye kablosu tamamen tesadüf ama akünün yanında yavarlak bir cisme değdi ve motor çalıştı içime kurt düşünce gittim servise.o parça bozuk olabilir diye değiştiler.çok açıklayıcı olmadı ama eh idare edin işte.bu arada hava dün istanbul da harikaydı.bir ara istansbul'da ki arkadaslarla görüşelim

  17. #37
    Confectioner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2006
    Ben bu foruma yeni üye oldum bir mondial 250 almak istiyordum burda o kadar çeşit varki kafam karıştı benim bir haftadırokuduklarıma göre mondial 250 ler jinlun 250 lerden iyi ama keewayler bu ikisindende iyi gibi aktarılanlar doğrumu siz hangisini almamı tavsiye edersiniz nerdeyse fiyatları aynı olan motorlardan yardım eden olursa sevinirim........

  18. #38
    Asri - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Eylül 2005
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    250 MCT
    dun ılk defa motoru garajdan cıkardım ama calıstıramadım neyse bı usta geldı motoru vurdurdu ve calıstırdı sonra dedıkı bujıler ıslanmıstır , bıdaha motoru kapattıgında yakıt tankının muslugnuda kapat dedı ... bende bu sabah motoru calıstırdım yakıt muslugnu acmayı unuttum ve 800m gıttım sonra kokuya dayanamadım ve dank ettı muslugu actım ve koku gectı ve butun gun kullandım bısey olmadı motora sızce bu motora ne yaptım ???????

  19. #39
    ABZAH - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Şubat 2006
    Şehir
    istanbul
    confectioner;jinlun'dan iyi olduğunu söyleyebiirim ama ayrıca mct 250'NİN keeway 150'den görünüm olarak daha büyük ve doyurucu olduğuna da görebilirsin..bir tek alternatif var bu da diğerleri gibi benim görüşüm tabii.regal raptor MCT 250'yle karşılaştırabilirsin ama bakıldığında neredeyse ikisi de aynı gibi.nerede yaşadığını yazmamassın.servis olarakta düşün derim ben..

  20. #40
    hakanz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Nisan 2005
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    BMW F650 CS Scarver
    buji yakma zengin karışımdan arkadaşlar
    Saygı göster, saygı gör. Seviyesizlerden hep uzak dur!


    BLUE MOTOR - Benelli - RKS - KUBA
    Leoncino
    Hero Motosiklet

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)

Bu Konudaki Etiketler