Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Mondial 250 Mct Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #3321

    Üyelik
    29 Temmuz 2008
    Şehir
    Antakya
    Motosikleti
    Kymco People S200
    Yeni bir MCT250 sahibi olarak yorumları okuyayım dedim, ancak çok fazla problem yazılmış. MCT ile henüz fazla tecrübem olmamama rağmen (şuan 100km) daha önce titan, Storm150, ybr125, Grand Dink 150 ve Seyhan 250C kullanmış biri olarak söyleyebilirimki o kadar kötülenen "çin malı" pekte kötü çıkmadı. 2005 model 9500km'de aldığım motorda, çoğu aksaklık yaratan parça japon parçalarla değiştirildiğindende olabilir, kopan ön fren kablo tutacağı ve ön fren hidrolik göstergesinin içten sızıntı yapmasından başka bir sorunum olmadı. (Sızıntıda dışarı olmadığı için eksiltmiyor, sadece göstergede göremiyorsunuz.)

    Elbet bu motoru Honda -Yamaha gibi markalarla kıyaslamak pek akıl karı olmaz, ancak verdiğiniz paranın hakkını aldığınız bir gerçek. Öncelikle önceki motorum (Seyhan 250C) aynı klasmanda bir motor olmasına rağmen sesi java'yı andırıyordu, ama MCT'nin sesi çok güzel. Seyhanın sürücü selesi biraz daha rahatsızdı. Görüntü olarakta Seyhan biraz daha kaba çizgiliydi, Mct ise daha zarif ve sportif. MCT'de çok yumuşak bir vites var ve geçişler çok rahat.

    Gelelim kullanırken gözüme takılan eksi noktalara
    - Kalkışta debriyajı ayarlayamazsanız (1. viteste elinizden kaçarsa) vites kutusundan kırılıyormuş gibi bir ses çıkıyor.
    - Vites aralığı zaten Japon motor gibi çok yumuşak ve kısa olduğundan boşa atmaya alışmak zaman alıyor.
    - Esas şikayet arka selede olsa da iki seleyide değiştirsem fena olmaz diyorum.
    - Eski kullandığım Seyhan 250C'de Kanuni servisi arka kampanada tozdan titreme olmasın diye toz tahliyesini sağlayan V oluklu arka balata takmıştı aynısından MCT'ye takmak istiyordum uymadı.
    - Motor düştüğünde motoru tutacak, sağlam bir sissy bar istiyordum, kalitesiz sanayi parçalarından başka bulamadım.

    Parça bulamayışımın sebebi motor piyasasının yer edemediği bir ilde yaşıyor olmam (Antakya) olabilir.

    Bütün bunlara rağmen motorumu seviyorum. Şu ana kadar sürdüğüm motorların en güçlüsü, en iyi ses çıkaranı ve en iyi görüneni. Motorumda ek olarak çift sis farı ve sis farları için takılan bir akü var. Resmi de yakında atacağım.

    Kazasız sürüşler..
    Esen kalın.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #3322
    ugurapay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Nisan 2008
    Şehir
    İSTANBUL Üsküdar
    Motosikleti
    HYOSUNG GV250
    Typet Öncelikle hoşgeldin sende artık bizim gibi MCT kullanıcısısın hemen hemen motorun kendinden veya kullanıcısının sebep olduğu ufak tefek ama kullanıcıyı madi manevi fazla hırpalamayan bazı sorunlar olabiliyor
    dikkat etiysen bu forumdaki MCT kullanıcıları sorularını ve arızaları acık yüreklilik ile dile getiriyor bu bizler için çok faydalı oluyor.
    Muhakkak seninde motosiklet hakkında bilgin vardır bu forumdaki bigiler ile harmanlayarak MCT ni sorunsuz ve kazasıs sürüşler dileği ile

  3. #3323
    ARBETUS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mart 2006
    Şehir
    Gebze\Kocaeli
    Motosikleti
    '93 Kawasaki EN 500 Vulcan
    Günaydın arkadaşlar,

    21500civarındayım, major birkaç sorunum var vakitsizlikten ilgilenememkteyim

    - sübaplardan yada manifolttan geldiğini düşündüğüm bir ses var ve hala çözemedim.

    - alternatör keçesini değiştirmeme rağmen (sanırım tapadan) yağ damlatmaktayım.

    - değiştirdiğim ön fardanda randıman alamamaktayım. değişik kombinasyonlar düşünmekteyim.
    -arka fren balatam farenin kuyruğuna basmışım gibi ötmekte değiştirmem gerekli.
    sissi barın bağlantı demiri gevşemiş. Rölantide çekirge gibis es çıkarıyor. Sıkmak için arka çamurluğu komple sökmem gerekli (ooffff of ) japon damlatıcam civatalara

    Bir de geçen ay yaptığım bir hatayı şasenin kırılmasıyla ödedim. kız arkadaşımla yolda giderken takribi 50 km/s kasisi son anda farkettim ve sadece gazı kesebildim. kasisten havalandık ve çok serd bii şekilde yola konduk. O olaydan sonra motorun virajlarda dengesinde bi anormallik olmaya başlamıştı. Şase esniyor gibiydi. Ben salıncağın gevşediğini düşünüyordum ama sorunun sağ taraftan salıncağa yakın bir bölgeden kırıldığını farkettim. Hemen motoru askıya alıp tersanedeki biabimizi çağırdım ve çok sağlam bir kaynak yaptı. Cidden motor topladı kendini. Yukarıda bahsettiğim eksikleri motoru boyatırken sökeceğim için o zaman halledeceğim diye fazla üstüne düşmüyorum.Çaylak gidonu takacağım eksiğim sadece debriyaj teli kaldı. Kısmetse bu hafta onuda alacağım.

    @Uğurapay, Abi sen şu amortisör uzatma aparatını yapabilirsen çok vakit kazanmış olucaz.


    Sağlıcakla.
    '04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS

  4. #3324
    ugurapay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Nisan 2008
    Şehir
    İSTANBUL Üsküdar
    Motosikleti
    HYOSUNG GV250
    Alıntı ARBETUS adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Günaydın arkadaşlar,

    21500civarındayım, major birkaç sorunum var vakitsizlikten ilgilenememkteyim

    - sübaplardan yada manifolttan geldiğini düşündüğüm bir ses var ve hala çözemedim.

    - alternatör keçesini değiştirmeme rağmen (sanırım tapadan) yağ damlatmaktayım.

    - değiştirdiğim ön fardanda randıman alamamaktayım. değişik kombinasyonlar düşünmekteyim.
    -arka fren balatam farenin kuyruğuna basmışım gibi ötmekte değiştirmem gerekli.
    sissi barın bağlantı demiri gevşemiş. Rölantide çekirge gibis es çıkarıyor. Sıkmak için arka çamurluğu komple sökmem gerekli (ooffff of ) japon damlatıcam civatalara

    Bir de geçen ay yaptığım bir hatayı şasenin kırılmasıyla ödedim. kız arkadaşımla yolda giderken takribi 50 km/s kasisi son anda farkettim ve sadece gazı kesebildim. kasisten havalandık ve çok serd bii şekilde yola konduk. O olaydan sonra motorun virajlarda dengesinde bi anormallik olmaya başlamıştı. Şase esniyor gibiydi. Ben salıncağın gevşediğini düşünüyordum ama sorunun sağ taraftan salıncağa yakın bir bölgeden kırıldığını farkettim. Hemen motoru askıya alıp tersanedeki biabimizi çağırdım ve çok sağlam bir kaynak yaptı. Cidden motor topladı kendini. Yukarıda bahsettiğim eksikleri motoru boyatırken sökeceğim için o zaman halledeceğim diye fazla üstüne düşmüyorum.Çaylak gidonu takacağım eksiğim sadece debriyaj teli kaldı. Kısmetse bu hafta onuda alacağım.

    @Uğurapay, Abi sen şu amortisör uzatma aparatını yapabilirsen çok vakit kazanmış olucaz.


    Sağlıcakla.
    Herzaman yardıcı olmaya hazırım yeterki cok kısada olsada bir araya gelip yapmamız gereken uzamatma olayını konuşsak daha sağlıklı olur düşüncesindeyim

  5. #3325

    Üyelik
    24 Nisan 2008
    Şehir
    Alanya
    Motosikleti
    Mondial MCT 250
    Parça bulamayışımın sebebi motor piyasasının yer edemediği bir ilde yaşıyor olmam (Antakya) olabilir.


    arkadaşımdan esinlenerek söyliyim... alanyada yaşıyor olmam hem servis yetersizliği hemde aksesuar bazında eksikliklerimin olmasına neden oluyor...üstelik burası büyük şehir olmadığı için motor cenneti...buna rağmen sanırım çok fazla mct 250 kullanan olmadığı içindir bu eksikliklerimi gideremiyorum...belkide vardır ama ben bilmiyorumdur...o yüzden eğer alanya da olan veya burada tanıdığı olan veya başka yerden temin edebileceğimi bilen bi arkadaş varsa ve yardımcı olursa çok sevinirim...
    bu arada bugün sabah bi abim küçük bi motor ile kaza yaptı ve ayaklarını içeride tutabildiği için büyük bi faciadan kıl payı kurtuldu... onu ve kazayı görür görmez hemen bende motoruma yan koruma demirleri yaptırmalıyım dedim..hem düşerse zarar görmesin hemde bi kaza anında ayaklarımı bi nebze kurtarmış olurum... işte bu yüzden bana acil burada bu işlerle ilgilenen biri lazım...bilgi ve ilgilerinize...şimdiden teşekkür ederim...

    kazasız belasız bol kilometreler!...

  6. #3326

    Üyelik
    29 Temmuz 2008
    Şehir
    Antakya
    Motosikleti
    Kymco People S200
    Öncelikle teşekkürler uğurapay,

    Dün gözüme bir nokta daha takıldı. Bir dergide test edildiğinde de okumuştum, 4'ten 5'e attığınızda atmamışsınız gibi oluyor. Dün şehirlerarası yolda denedim aynen öyle. Vitesi ben atmasam debriyajı sıkıp geri bıraktı kullanan sanacağım. Acaba daha rahat bir 5. vites eklemeyi başaran var mı? Hoş olsa da benim burada en kral tamirciye bile yaptıramam ama merak ettim

    Alıntı kormoon adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bu arada bugün sabah bi abim küçük bi motor ile kaza yaptı ve ayaklarını içeride tutabildiği için büyük bi faciadan kıl payı kurtuldu...
    Bundan önce kullandığım scooter'larda 3 kez düştüm, 2'sinde ayakkabım yerinden çıktı ve her birinde ayağım eziliyordu, zar zor kurtarabildim. Sissy bar'lı ybr125te düşünce ise sadece üstüm toz oldu. Her ne kadar alışılmış ve bilinen scooter'ların daha güvenli olduğu olsa da ben şuan sissy barı bile olmayan MCT'mi, Storm150'den daha güvenli bulduğumu söyleyebilirim. Arka çantanın önündeki demir bile yan yatmada epey koruyor. (daha düşmedim ama aynı motoru süren kuzenim düştü ve koruduğunu söyledi) Yinede bulursam sağlam bir sissy istiyorum.

    Alıntı ARBETUS adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    - sübaplardan yada manifolttan geldiğini düşündüğüm bir ses var ve hala çözemedim.
    Pek ilgisi olmamasına rağmen benimde bir ses sorunum var, motorun devri yükseltince ön panelden ses geliyor, başka kimsede benzer sorun var mı ve nasıl çözülebilir?

    Esen kalın.
    Kazasız sürüşler.

  7. #3327

    Üyelik
    24 Nisan 2008
    Şehir
    Alanya
    Motosikleti
    Mondial MCT 250
    yalnız bahsettiğim kaza motorun yan yatması değil...iki arabanın arasında kalması idi...o yüzden ucuz atlattı...o kazada benim mct olsaydı yani şimdiki hali ile sissy siz...çoktan geçmiş ola...

  8. #3328
    ARBETUS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mart 2006
    Şehir
    Gebze\Kocaeli
    Motosikleti
    '93 Kawasaki EN 500 Vulcan
    Alıntı TypeT adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Öncelikle teşekkürler uğurapay,

    Dün gözüme bir nokta daha takıldı. Bir dergide test edildiğinde de okumuştum, 4'ten 5'e attığınızda atmamışsınız gibi oluyor. Dün şehirlerarası yolda denedim aynen öyle. Vitesi ben atmasam debriyajı sıkıp geri bıraktı kullanan sanacağım. Acaba daha rahat bir 5. vites eklemeyi başaran var mı? Hoş olsa da benim burada en kral tamirciye bile yaptıramam ama merak ettim


    Bundan önce kullandığım scooter'larda 3 kez düştüm, 2'sinde ayakkabım yerinden çıktı ve her birinde ayağım eziliyordu, zar zor kurtarabildim. Sissy bar'lı ybr125te düşünce ise sadece üstüm toz oldu. Her ne kadar alışılmış ve bilinen scooter'ların daha güvenli olduğu olsa da ben şuan sissy barı bile olmayan MCT'mi, Storm150'den daha güvenli bulduğumu söyleyebilirim. Arka çantanın önündeki demir bile yan yatmada epey koruyor. (daha düşmedim ama aynı motoru süren kuzenim düştü ve koruduğunu söyledi) Yinede bulursam sağlam bir sissy istiyorum.


    Pek ilgisi olmamasına rağmen benimde bir ses sorunum var, motorun devri yükseltince ön panelden ses geliyor, başka kimsede benzer sorun var mı ve nasıl çözülebilir?

    Esen kalın.
    Kazasız sürüşler.
    Sissy bar yani yolcu sırt dayama demiri motoru ve sürücüyü ne nebze korur bunu anlayamadım. sissy bardan kastınız başka birşey olabilir mi?
    '04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS

  9. #3329

    Üyelik
    24 Nisan 2008
    Şehir
    Alanya
    Motosikleti
    Mondial MCT 250
    ben adının sissy olduğunu yeni öğrendim ama kastettiğim motorun yan korumaları...arkasıyla alakası yok...hatta dizleri de içine alan çelik görünümlü alaşım...

  10. #3330
    ARBETUS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mart 2006
    Şehir
    Gebze\Kocaeli
    Motosikleti
    '93 Kawasaki EN 500 Vulcan
    Alıntı kormoon adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ben adının sissy olduğunu yeni öğrendim ama kastettiğim motorun yan korumaları...arkasıyla alakası yok...hatta dizleri de içine alan çelik görünümlü alaşım...
    onun adı sissy bar değil dostum. biz ona koruma demiri diyoruz. engine guard olarak da geçer. sissy bar arkadaki yolcuların sırtlarını dayadığı demire verilen addır.

    Sağlıcakla.
    '04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS

  11. #3331

    Üyelik
    24 Nisan 2008
    Şehir
    Alanya
    Motosikleti
    Mondial MCT 250
    teşekkür ederim....aslında bende ön koruma demiri diye biliyorum ama biri sissy diye bahsedince cahillik olmasın herhalde bunun adı da buymuş diyerek söylemiştim....:D

  12. #3332

    Üyelik
    29 Temmuz 2008
    Şehir
    Antakya
    Motosikleti
    Kymco People S200
    Benim eski motorun tamircisi sissy diyorduda.. ağız alışkanlığı öyle kalmış.
    Neyse bu vitesi büyütme konusunda bir arkadaşım dişlileri büyütmekle ilgili birşeyler söyledi, tabi ben bihaber olduğum için anlayamadım. Alın size bi kaç soru daha:
    - Bu (dişli büyütme) yaptırılabilir mi?
    - Kaça patlar?
    - Riski falan var mı?
    - Yaptırınca 60-70 le en az titremede gidebilir miyim?

    Bunu esas sorma sebebim 120-140 basmak istemem değil, saatte 60-70le giderken motorun devrini düşürmek istemem. Hız değil düşük devir delisiyimdirde motorun sesi daha bi hoş çıkıyor düşük devirde...

    Esen kalın.

  13. #3333
    ARBETUS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mart 2006
    Şehir
    Gebze\Kocaeli
    Motosikleti
    '93 Kawasaki EN 500 Vulcan
    Alıntı TypeT adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benim eski motorun tamircisi sissy diyorduda.. ağız alışkanlığı öyle kalmış.
    Neyse bu vitesi büyütme konusunda bir arkadaşım dişlileri büyütmekle ilgili birşeyler söyledi, tabi ben bihaber olduğum için anlayamadım. Alın size bi kaç soru daha:
    - Bu (dişli büyütme) yaptırılabilir mi?
    - Kaça patlar?
    - Riski falan var mı?
    - Yaptırınca 60-70 le en az titremede gidebilir miyim?

    Bunu esas sorma sebebim 120-140 basmak istemem değil, saatte 60-70le giderken motorun devrini düşürmek istemem. Hız değil düşük devir delisiyimdirde motorun sesi daha bi hoş çıkıyor düşük devirde...

    Esen kalın.
    biz bu uygulama için arka dişliyi küçülttük. şanzımana müdahale etmedik. Ama böyle bir opsiyon olsaydı ilk işim 5. vites dişlisini değiştirmek olurdu.
    '04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS

  14. #3334
    ugurapay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Nisan 2008
    Şehir
    İSTANBUL Üsküdar
    Motosikleti
    HYOSUNG GV250
    Tüm Arkadaşları Ramazan Ayı Mübarek olsun .
    Şanzıman Dişlileri Hakkında ise neden olmasın denilebilir .
    seneler önce jawa motorda denenmiş ve başarılı olmuştu .
    Kalkışta güç kaybı oldu ama son viteste diğer jawa lara göre bir vites fazla gibi performans elde edildi jawa nın titreşimi bilinir oda ortadan kalkmıştı .
    Bence cıkma şanzıma şanzıman dişlisi bulunup üzerinde hesap yapmak lazım.
    Yani bize lazım olan vites dişlileri ve aktarma dişlileri

  15. #3335
    ARBETUS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mart 2006
    Şehir
    Gebze\Kocaeli
    Motosikleti
    '93 Kawasaki EN 500 Vulcan
    Alıntı ugurapay adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tüm Arkadaşları Ramazan Ayı Mübarek olsun .
    Şanzıman Dişlileri Hakkında ise neden olmasın denilebilir .
    seneler önce jawa motorda denenmiş ve başarılı olmuştu .
    Kalkışta güç kaybı oldu ama son viteste diğer jawa lara göre bir vites fazla gibi performans elde edildi jawa nın titreşimi bilinir oda ortadan kalkmıştı .
    Bence cıkma şanzıma şanzıman dişlisi bulunup üzerinde hesap yapmak lazım.
    Yani bize lazım olan vites dişlileri ve aktarma dişlileri
    jawalarda giriş dişlisi ile çıkış dişlisinin yeri değiştirilerek bu işlem yapılmıştı. bildiğim kadarıyla. acaba sadece 5 vitres dişlisinin giriş ve çıkışının yerlerini değiştirsek olur mu?
    '04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS

  16. #3336

    Üyelik
    29 Temmuz 2008
    Şehir
    Antakya
    Motosikleti
    Kymco People S200
    Teşekkürler Arbetus ve uğurapay.

    -Bu 5. vites dişlisini değiştiren arkadaşlar acaba dişlinin tam bir boyutu ya da numarasını verebilir mi? Yani bir başka deyişle bunu tamirciye nasıl anlatabilirim?
    -Yaptırırken nelere dikkat edilmeli?
    -İşçilikle birlikte yaklaşık fiyat ne olur?
    -Motorda bir sorun çıkma olasılığı var mı?

    Esen kalın

  17. #3337
    ARBETUS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mart 2006
    Şehir
    Gebze\Kocaeli
    Motosikleti
    '93 Kawasaki EN 500 Vulcan
    Alıntı TypeT adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Teşekkürler Arbetus ve uğurapay.

    -Bu 5. vites dişlisini değiştiren arkadaşlar acaba dişlinin tam bir boyutu ya da numarasını verebilir mi? Yani bir başka deyişle bunu tamirciye nasıl anlatabilirim?
    -Yaptırırken nelere dikkat edilmeli?
    -İşçilikle birlikte yaklaşık fiyat ne olur?
    -Motorda bir sorun çıkma olasılığı var mı?

    Esen kalın
    dostum biz 5. vites dişlisini değiştirdik demedik. değiştirilebilir mi diye sorduk. bizim değiştirdiğimiz arka zincir dişlisi. orijinal 34 dişlik dişli yerine 32, 32 yada 30 taktık. benim motorumda 32 lik dişli var sroun yaşamıyorum vites aralığı uzadı iyi oldu.
    '04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS

  18. #3338
    ugurapay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Nisan 2008
    Şehir
    İSTANBUL Üsküdar
    Motosikleti
    HYOSUNG GV250
    Alıntı ARBETUS adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    jawalarda giriş dişlisi ile çıkış dişlisinin yeri değiştirilerek bu işlem yapılmıştı. bildiğim kadarıyla. acaba sadece 5 vitres dişlisinin giriş ve çıkışının yerlerini değiştirsek olur mu?
    Yerlerini değiştirme olasılığı yok gibi göbek delikleri farklı gibi görünüyor mct yedek parça listesinde vites dişlilerinin diş sayısı verilmiş boş bir zamanda hesaplamak lazım hurda şanzıman gurubu veya 5 vites dişlisi ile karşısındaki aktarma dişlisini bulmak lazım
    kimse motorunu dağıtıpta bu uygulamaya gecmeye cesaret edemez bence

  19. #3339

    Üyelik
    29 Temmuz 2008
    Şehir
    Antakya
    Motosikleti
    Kymco People S200
    Alıntı ARBETUS adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    dostum biz 5. vites dişlisini değiştirdik demedik. değiştirilebilir mi diye sorduk. bizim değiştirdiğimiz arka zincir dişlisi. orijinal 34 dişlik dişli yerine 32, 32 yada 30 taktık. benim motorumda 32 lik dişli var sroun yaşamıyorum vites aralığı uzadı iyi oldu.
    Çok sağol Arbetus.

    Yani arka zincir dişlisini 30luk taktırmak istiyorum desem anlar ve yaparlar. Peki bu işin faturası nasıl? ^_^

  20. #3340
    ARBETUS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mart 2006
    Şehir
    Gebze\Kocaeli
    Motosikleti
    '93 Kawasaki EN 500 Vulcan
    Alıntı TypeT adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çok sağol Arbetus.

    Yani arka zincir dişlisini 30luk taktırmak istiyorum desem anlar ve yaparlar. Peki bu işin faturası nasıl? ^_^
    Anlar dostum merak etme. senin ustnaı bilmiyorum ama bizim burda 35 ytl civarındaydı bu dişli.
    '04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)

Bu Konudaki Etiketler