tabi daha yeni sayılır. ilk yagını degiştirdikten sonra .. 1000 de bi yag daha degiştir.. sonra 1500 de bu byle 2500 e kadar devam etsin..
zaten filitre derdin yok.. yag litresindende kardasın.. bol yag degişimi uzun ömür demek..
5000 den sonra 1500 de bir atarsın.. yagı..
---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:46 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:41 ----------
ben motoru teslim alınca 2 gün boynca rolantide garajda çalışır vaziyette bırakıcam .. iki de fan ayarladım .. soguk hava için.. daha sonra hafta sonu gece kalkıp ankara istanbul yapıcam.. sıcak hava olmadan rahat bir rodaj gerçekleştirmeliyim.. daha sonra uzata uzata yedire yedire gazı .. motor açma kısmına geçicem..
bridge stone shirdge stone sharidge stone... ve tanrı lastikten kadını yarattı, sharon stone..
Drift Religion
500 de değiştirdim zaten, servis 2500 de görüşmek üzere dedi bana + yıkamak da borcumuz olsun dedi
Benim city 200 inin yanına kardeşi geldi arkadaşlar the doberman dostumla bugün izmir sokaklarında beraberce turladık ama resim çekmek garaja geri geldiğimizde anca aklımıza geldi.
Nasılda unuttuk dostum. Olsun daha çok çekeriz
probability
arkadaşar bende 125 lik cıty var 200 lük ile hava filitresi aynı mı acaba ?
ilk izlenimleri ufaktan anlatiiyim istedim.. kymco ödevini iyi hazırlamış diyebiliriz ..
scooteri pazar günü aldım sandıgı açıp motoru görünce içim bi hoş oldu yakışıklı kerata .. birleştirip bindim tepesine sahil yolundan tın tın 50 yi geçmeden eve kadar geldim.. yaklaşık bi 15 km kadar sürdü yol daha sonra evde hazırladıgım düzenekle motora iki adet fan sayersinde durdugu yerde çalıştırdım akşama kadar ..
agility resmen bir viraj makinası daha ilk dönemeçte hissettiriyor yanlız lastiklerin degişmesi şart.. bukadar sert bir sürüş uzun km de yorabilir..
fakat dikat edilmesi gereken hususlar şöyle.. agility nin on tarafı bayagı bir hafif kalmış .. bunu yol şartlarından anlaşılabiliyor... sıkıntı yaratabilir.. bütün agırlık merkezi arkada . bu nedenle öntarafı boş kalmış .. keşke benzin deposunu ön tarafa kaydırabilselerdi birazdaha önden yere basan bi motor olabilirdi .. gerçi 6 litre depo çok bi agırlık yapmaz ama genede aksam la birlikte bi 10 kg ön tarafa kaydırırdı..
şimdilik bukadar daha 65 km de.. geceleri geç saatte rodaja devam..
bridge stone shirdge stone sharidge stone... ve tanrı lastikten kadını yarattı, sharon stone..
Drift Religion
Bende dün gece yoldaydım bir ara farketmeden 100 e kadar çıkmışımrüzgar kendini hissettirince farkettim. alet oldukça seri hızlanıyor. Uzun yolda, ki ilk kuşadasından izmire getirmiştim motoru pek yormadı ama rodaj bittiktenm sonra kesinlikle michelin yada metzellerin uygun latikjlerini takmam lazım 240 tl civarında lastiklerde. bu arada 450km geçtim ve şu ana kadar çok rahat ve sorunsuz kullanıyorum makinayı.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:23 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:21 ----------
hayırlı olsun arkadaşım sonunda bizden başkasının da bu motoru ullanıyor olmasına sevindim açıkçası.
Yalnız öyle durduğu yerde çalıştırmakla rodaj olmaz. Rodaj için motora yük binmesi gerekir yani yürümesi lazım (boşta değil yolda).
dostum hayırlı olsun. kazasız bol keyifli sürüşler diliyorum sana. ben iş yoğunluğundan dolayı daha 200 km yı yenı geçtim. hep 15 dklık mesafelerde kullandıgım ıcın daha motoru anlayamadım. en kısa zamanda uzun yol yapıp artık anlamak ıstıyorum motorumu. kesınlıkle lastıklerın degısmesı gerektıgını soyleyebılırım bu kadar kısa kullanmama ragmen
probability
bence 1000 km kadar motoru fazla zorlamayın 40-60 km hızı geçmeden motoru açmaya çalışın,ayrıca bakımları 300 km de hem motor,hemde şanzıman yağını değiştirin sonraki bakım 2000 km de bir yağ bakımı 4000 km de bir şanzıman yağ değişimi hava filitresi ve buji degişimi 5000 km de bir değiştirin....12000-15000 km arası kayış değişimi
MOTOSİKLETSİZ İNSAN ÖZGÜR DEĞİLDİR
Merhaba arkadaşlar, keyifli muhabbetler...
People s 200i modelinin , Agility City 200 i den farkı nedir..
Yaklaşık %10 daha pahalı gözüküyor..
FİYATLAR.
Aslında aynı platformda geliştirilmiş iki model. People biraz daha konfora yönelmiş gibi dursasa sele ve süspabsiyon aynı yada farkı hissetmiyorsunuz(ikisinide kullandım). Ama malzeme kalitesi eşya gözlerinin işlevselliği, ön camın bulunması ve daha tok tasarım people ı gösteriyor. Fabrika değerlerine göre güç ve torkta biraz olsun city daha iyi biraz daha spor ve günlük tasarım ve orjinal topcase'in standart donanım olması ise citynin avantajları. Yani yok aslında farkımız farkımız fiyatımız durumu var gibi geliyor bana
Topcase farkınıda koyduğumuz zaman Agility City 2 adım öne çıkıyor anlaşılan..
Teşekkürler arkadaşlar..
evet pazartesi günü tamamlamış oldugumuz 1000 km bakımını oktay motorda gerçekleştik .. sagolsun ilgisini eksik etmedi. motoru lifte alıp yagını boşalttık . daha sonra hava fiitresine bakıldı temizlendi ... zaten çok kirlenmemişti.. yag da daha kirlenmemişti .. 300 bakımda değiştirmiştim çünkü çıkan çapaklar gözle görüldü büyük olanlar filitrede takılı kalmıştı digerleri yagla birlikte kabın dibine çökmüştü ..
oktay motorda 1000 bakımını yarım saatte tamamladık yagı konuldu hava filitresi takıldı gerekli vidaları kontrol edildi .. herhangi bir gevşeme olmamıştı ama sık sık kontrol etmek gerek
1000 km izlenimlerimi aktariiim motor 40 kmh ile 80 kmh arası çok keyifli.. geri kalan kısımları rutin bi scooterde olması gereken hızlanma durma ses.. bunun gibi özlelliklerle aynı gibi .. lastikleden hiç memnun degildim .. rodajla birlikte michelin city grip taktırdım.. ve bomba etkisi yaptı sanki ilk 1000 km kullandıgım o dandik scooter gitti yerine yolu tutan deligibi viraj yapan insanı yormadan yol yapan .. bir scooter geldi mütiş yumuşak bir sürüş geldi .. çok memnunum kesinlikle herkeze tavsiye ederim ..
yakıt meselesi biraz düşündürücü . izlenimler aşagıda ilk günden bu güne kadar aldıgım sonuçları yazıyorum .. zaten 21 liraya doluyor ortalama 20 liraya fullüyorum içindeki benzinle
0-147 km
147-303 km
303-461 km
461-578 km
578-745 km
745-878 km
878-1011 km
1011-1158 km yol yapmış durumdayım.. 50 ve 60 km hızı geçmeden yol yapılmıştır..
daha yeni yeni gaz açmak üzereyim.. tahminimce 120 130 kmh a cıkacaktır motor daha fazlasını sanmıyorum ama 165 cc için ideal buluyorum .. cok fazla bişey beklememek gerek ..
görünüş olarak etkileyici. trafikte rahat hareket ediyorsunuz . ön taraf biraz hafif kalsara agırlıgınızı ön tarafa yogunlaştırdıgınızda daha dengeli bir sürüş elde edebiliyorsunız.. viraj yapma becerisi çok iyi .. sol yan ayak sıkıntı veriyor yere sürtüyor sanırım çıkarmam gerekecek . zaten orta ayak yeterli diye düşünüyorum aydınlatma yeterli derecede özellikle stop ve sinyallerin verdigi ışık tatmin edici.. ön far için xenon kullanılsa daha tatmn edici bir aydınlatma sagllana bilir.. amortisörler biraz yetersiz gelsede arkayı sertleştirmek gerekir. ön taraf zamanla yumuşuyor .. 2 kiş kullanıldıgında arkayı sertleştrmek şart
şimdilik izlenimlerim bukadar .. resimleri yakında yüklerim .
heaa buarada orjinal lastikleri duruyor isteyen olursa görüşebilir benimle
bridge stone shirdge stone sharidge stone... ve tanrı lastikten kadını yarattı, sharon stone..
Drift Religion
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)