Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
12. sayfa BirinciBirinci ... 2101112131422 ... SonuncuSonuncu

Kawasaki KLX 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #221
    blamir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2012
    Motosikleti
    Z750R, Husaberg FE450e, YZ125
    Alıntı Mehmet Turan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Honda crf250l çıktı ve satışa sunuldu. Acaba Kawasaki klx 250 nin kasasını değiştirir mi ? Sonuçta 2009 dan beri aynı kasa kullanılıyor.
    Değişir diye düşünüyorum. Bu sene olmasa bile seneye kesin değişikliğe gider.

    Bu arada KLX250 ile bir derleme yaptım. İyi seyerler :p

    35emre35, iptaluyelik02 ve Arda_Karaca bunu beğendiler.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #222
    Ramazan Can - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ekim 2006
    Şehir
    Pendik / İstanbul
    Motosikleti
    BMW GS 1200 / Honda Africa Twin dct1000L- VESPA LX
    Alıntı sedat_57 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kuryelere niye bu kadar takıldınız ki.. Ayrıca kuryenin giremeyeceği yer olacağını sanmıyorum bence girmek istememişlerdir
    DipNOT: Kurye değilim..
    ben kuryeyim iğne deliğinden geçerim sedat... ama dün senle halkalı dönüşündeki karbüratör olayına halen şaşıyorum..
    Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI

  3. #223
    aybarssurucu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Aralık 2006
    Şehir
    Istanbul / Izmir
    Motosikleti
    Pulsar 200 NS / KLX250
    Arkadaşlar piyasaya CRF250L gelmesi ile bütün KLX kullanıcılarında "eyvah değerinden düşecek" kaygısı oluşmuştur. Hazır vakit bulmuşken yazayım istedim.

    2011 Model KLX250'yi Haziran 2012'de 3800Km'de aldım. Bugün itibariyle 25.700Km. oldu. Ayda 2700Km. ortalama yol yapıyor.

    Aldıktan sonra 1 ay arasıra araziye girip çıkarak ve hergün işe gidip gelerek motora alıştım. Temmuz 2012'de bir haftasonu arazi faaliyeti için İzmir-Sapanca uzun yol yaptım, böylece 500km yolda; şehirler arasında giderken çok sıkıcı bir makine olmadığını gördüm. Aynı arazi faaliyetinde KLX'in gerçekten pratik ve eğlenceli bir motor olduğunu iyice anladım.

    Ardından Ağustos ayında Doğu Karadeniz seyahatim oldu, Trabzon'dan yaylalara çıkış ve tamamen yaylalardan Artvin'e oradan da Maçahel'e olan bir rota. Bu seyahatte bir kez bile motosikletimden şikayet etmedim. Tek bir şikayetim yanlış far ayarı sebebiyle siste bulut etkisi yüzünden yol alamamaktı. Ama bu KLX'in değil benim hatamdı. Nakliyede motosikletin far ayarı kaymış ve ışığı yukarı vermeye başlamış...

    O gün bugündür işe, seyahate, arkadaş toplantılarına KLX ile gidip geliyorum. Çok rahatım.

    ADVrider sayfasında okuduğumuz çoğu şey karbüratörlü versiyona ait. Bu sebeple farklı performans uygulamaları var.

    Ben daha çok uzun yol gittiğimden eksozu değiştirmedim. Ancak birileri enjeksiyonlu modele yönelik bigbore kit denemesi yaparsa o yönde harcamalarım olacak. Karbüratörlü model bigbore kit ile çalışıyor ama enjeksiyonluda henüz deneyen yok.

    Bu kadar kilometrede tık demedi, yağ değişimleri hep kilometresinde yapıldı. Buji Brisk yuvarlak kafa kullanıyorum, gerçekten motorun çalışmasına direk etkisi oldu.

    Orjinal lastikleri bitmiş durumda; ben de ağırlıklı asfalt gezdiğimden daha düz bir lastik setiyle yeniledim.

    Zinciri 25.000Km'de sinyal verdi; gerçekten kış şartlarında yağsız kalmaktan bitmişti, değiştirdim. Sanırım 30.000 civarı ön arka dişli değişimi de yapacağım.

    Motosiklet arazi faaliyetinde bir dere yatağında saplandığımda bile 10dk. nonstop hareketsiz gazlamaya rağmen fan açtı. O sırada arka lastik bir kayada yanmakla meşguldü Bir türlü kımıldayamadım, öyle pis bir yerde ve yamaçta kaldım. Neyseki bir püf noktasıyla kurtuldum.

    Bu motosiklete tek istediğim şey hafif ve güzel yapılmış bir ralli grenajı alabilmek. Ama gel gelelim üretilen birşey değil...

    Bugünlerde sübap ayarına gitmesi lazım, şimli sistem olduğundan illa servise gitmem gerekiyor.
    iptaluyelik02 bunu beğendi.

  4. #224
    sedat_57 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Eylül 2007
    Şehir
    İstanbul..
    Motosikleti
    2000 ford
    sonuç olarak klx in fiyatını düşeceğini bende düşünüyorum..2 ay önce 09 model klx i 7750 ye alırken şu gün en kötüsü 9.000 tl..
    bu arada zincirin fiyatı nedir iyi günler
    https://www.youtube.com/watch?v=GGatfgQkPGY

  5. #225
    Syanur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2009
    Şehir
    Angaranı Bağları...
    Motosikleti
    DR-Zurna 400
    Alıntı aybarssurucu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ADVrider sayfasında okuduğumuz çoğu şey karbüratörlü versiyona ait. Bu sebeple farklı performans uygulamaları var.

    Ben daha çok uzun yol gittiğimden eksozu değiştirmedim. Ancak birileri enjeksiyonlu modele yönelik bigbore kit denemesi yaparsa o yönde harcamalarım olacak. Karbüratörlü model bigbore kit ile çalışıyor ama enjeksiyonluda henüz deneyen yok.
    Çok güzel yazmışsınız

    Ben enjeksiyonlu modellere de uygulayanları duymuştum. Ama araştıramadım. Sizin o kitler hakkında fiyat olarak bilginiz var mı? Mesela 330cc kiti çok yaygın, yaklaşık kaça mal oluyor???
    #sürenadam

  6. #226
    blamir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2012
    Motosikleti
    Z750R, Husaberg FE450e, YZ125
    Sanırım yakında Z750R ı satılığa çıkarıcam Bir türlü üzerinden inemiyorum KLX250 nin. Çok pratik, hafif ve heyecanlı bir makine. Yaz gelsin Bulgaristan - Yunanistan turu yapmaya niyetliyim.

  7. #227
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    23 Temmuz 2007
    KLX 250 ile CRF250L aynı cc de ama aynı değerde olmayan iki motor,
    bence CRF 250L in piyasaya çıkması KLX in değerini düşürmez,bir süre satışını engelleyebilir çünkü "2.el alacağıma sıfır alayım"cılar CRF ye yönelebilir.Uzun vadede KLX değerini korur.Hem Sıfır değerine bu kadar yakın 2 el değeri olan motor kaç tane var ki?

    size bir tüyo:
    KLXten sıkılırsanız Kawasakinin 300 cc bore kitini(fabrikasyon ve orijinal Kawasaki)alabilirsiniz,çok sıkılırsanız piyasa malı 300-330-340-360 cc
    bore kitleri alırsınız ki bir CRF250L e bunun asla yapılamayacağını bilerek keyifle yolların tozunu atabilirsiniz.

  8. #228
    blamir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2012
    Motosikleti
    Z750R, Husaberg FE450e, YZ125
    Beyler ne zaman klx günü yapıyoruz? Bu gün sedat57 ile ufak bir gezi yaptık. İkinci el temiz bir klx 250 bulursak onada alıcaz...




  9. #229
    sedat_57 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Eylül 2007
    Şehir
    İstanbul..
    Motosikleti
    2000 ford
    Başıbüyük yetmiyor artık..Tarz değişikliğinen satılık ybr 250
    https://www.youtube.com/watch?v=GGatfgQkPGY

  10. #230
    35emre35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Eylül 2011
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    crf250 L
    Alıntı savaskayan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    KLX 250 ile CRF250L aynı cc de ama aynı değerde olmayan iki motor,
    bence CRF 250L in piyasaya çıkması KLX in değerini düşürmez,bir süre satışını engelleyebilir çünkü "2.el alacağıma sıfır alayım"cılar CRF ye yönelebilir.Uzun vadede KLX değerini korur.Hem Sıfır değerine bu kadar yakın 2 el değeri olan motor kaç tane var ki?

    size bir tüyo:
    KLXten sıkılırsanız Kawasakinin 300 cc bore kitini(fabrikasyon ve orijinal Kawasaki)alabilirsiniz,çok sıkılırsanız piyasa malı 300-330-340-360 cc
    bore kitleri alırsınız ki bir CRF250L e bunun asla yapılamayacağını bilerek keyifle yolların tozunu atabilirsiniz.
    CRF250l ye niye yapılamasın abi??
    http://www.rickramsey.net/CRF250Lbigbore.htm

  11. #231
    blamir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2012
    Motosikleti
    Z750R, Husaberg FE450e, YZ125






    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:31 ----------

    Alıntı 35emre35 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    CRF250l ye niye yapılamasın abi??
    http://www.rickramsey.net/CRF250Lbigbore.htm
    249 yerine 283 yapmak ne kadar mantıklı? Bu bence bak Honda'dada yapılıyor demek için yapılmış bir uygulama. Ayrıca KLX250 de 300cc orjinal olarak geliyor. Garanti dışı bırakmıyor motorunuzu. Onun haricin de 330 ve 360 cc lik bore kitler de mevcut. Yani hondaya göre bir kaç adım önde.
    35emre35 bunu beğendi.

  12. #232
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    23 Temmuz 2007
    Alıntı blamir adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Abi gel yazın birlikte Bulgaristan Yunanistan yapalım
    zamanı uyarsa niye olmasın?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:18 ----------

    gecen yıldan hafif bir alıştırma .
    motorda mangal ve nevale yuklu oldugundan yardıramadım fazlaca

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:22 ----------

    35emre35, blamir ve afu35 bunu beğendiler.

  13. #233
    blamir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2012
    Motosikleti
    Z750R, Husaberg FE450e, YZ125
    Arkadaşlar bu Pazar Sedat_57 ile Düzce'ye gitmeyi düşünüyoruz. Vakti olan gelmek isteyen varsa hep birlikte günü birlik gidip gelelim. Orada parkurda varmış. Gider deneriz. Eğlenceli olur diye düşünüyorum. Gelmek isteyen var mı?

  14. #234
    ferad - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Ekim 2010
    Şehir
    K.K.T.C
    Motosikleti
    Kawasaki Klx 250 D`Tracker
    Pazartesi kredim onaylanirsa Kawasaki Klx 250 D tracker aliyorum Allah kismet ederse

  15. #235
    Dr.MZÇ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ekim 2007
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Suzuki DL650 + Hero Xpulse 200
    Alıntı savaskayan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    KLX 250 ile CRF250L aynı cc de ama aynı değerde olmayan iki motor,
    bence CRF 250L in piyasaya çıkması KLX in değerini düşürmez,bir süre satışını engelleyebilir çünkü "2.el alacağıma sıfır alayım"cılar CRF ye yönelebilir.Uzun vadede KLX değerini korur.Hem Sıfır değerine bu kadar yakın 2 el değeri olan motor kaç tane var ki?

    size bir tüyo:
    KLXten sıkılırsanız Kawasakinin 300 cc bore kitini(fabrikasyon ve orijinal Kawasaki)alabilirsiniz,çok sıkılırsanız piyasa malı 300-330-340-360 cc
    bore kitleri alırsınız ki bir CRF250L e bunun asla yapılamayacağını bilerek keyifle yolların tozunu atabilirsiniz.
    Abi peki bunları yaptırdıktan sonra ruhsat muayene işlemleri nasıl oluyor?
    Trafikte kullanmak sorun çıkartır mı?
    Yumuşak başlı isem, kim dedi uysal koyunum?
    Kesilir belki, fakat çekmeye gelmez buyunum.

  16. #236
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    23 Temmuz 2007
    Alıntı Dr.MZÇ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Abi peki bunları yaptırdıktan sonra ruhsat muayene işlemleri nasıl oluyor?
    Trafikte kullanmak sorun çıkartır mı?
    Ruhsat muayene ile ilgili bir sıkıntı olmaz,çünkü motor numarası blok üzerindedir.Yani orası zaten sabit kalıyor,değişmiyor.
    Trafikte kullanmak icin de sorun olmaz zaten.

  17. #237
    Dr.MZÇ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ekim 2007
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Suzuki DL650 + Hero Xpulse 200
    yani motor hacminin büyümesi sorun olmaz diyorsun abi.
    o zaman motorunuza saygım biraz daha arttı.

  18. #238
    Syanur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2009
    Şehir
    Angaranı Bağları...
    Motosikleti
    DR-Zurna 400
    Alıntı Dr.MZÇ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yani motor hacminin büyümesi sorun olmaz diyorsun abi.
    o zaman motorunuza saygım biraz daha arttı.
    Resmi olarak bir değişiklik yapılmış olarak gözükmüyor. Ancak fiyatlar çok uygun değil. Gerçi olsun, 300~330 cc ye çıkarma gibi durumlar güzeldir. Ama dediğim gibi, öyle uygun fiyatlı değil kitler...
    #sürenadam

  19. #239
    aybarssurucu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Aralık 2006
    Şehir
    Istanbul / Izmir
    Motosikleti
    Pulsar 200 NS / KLX250
    Alıntı Syanur adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çok güzel yazmışsınız

    Ben enjeksiyonlu modellere de uygulayanları duymuştum. Ama araştıramadım. Sizin o kitler hakkında fiyat olarak bilginiz var mı? Mesela 330cc kiti çok yaygın, yaklaşık kaça mal oluyor???
    Bir kaç aydır 351 kiti enjeksiyonla çalıştırabilir miyiz konusunu yabancı birkaç yerde tartışıyoruz ama daha riske girip deneyen çıkmadı.

    331 kitin çalıştığı söyleniyor.

  20. #240
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    23 Temmuz 2007
    Alıntı Syanur adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Resmi olarak bir değişiklik yapılmış olarak gözükmüyor. Ancak fiyatlar çok uygun değil. Gerçi olsun, 300~330 cc ye çıkarma gibi durumlar güzeldir. Ama dediğim gibi, öyle uygun fiyatlı değil kitler...
    Kawasakinin Avustralya sitesinde 550 A $ ı gibi bir rakam görmüştüm sanki.
    Burada o paradan çok daha aza silindiri Antep'e gönderip kit bile hazırlatılabilir .


    REKLAM ALANI
12. sayfa BirinciBirinci ... 2101112131422 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)