Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
1. sayfa 1231151101 ... SonuncuSonuncu

Yamaha FZ6 - Fazer Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    Admin Erhan Erdil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Nisan 2003
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    MT-09 Tracer
    YAMAHA FZ6 - FAZER








    FZ6 FAZER (Ön Grenajli)


    Resimleri büyük görebilmek için üzerine tıklayınız...


    RENK ŞEÇENEKLERİ


    1. Siyah Elmas (Daimond Black)
    2. Lav Kırmızısı (Lava Red)
    3. Gümüş Fırtına (Silver Storm)
    4. Yamaha Mavisi (Yamaha Blue)


    FZ6 Fazer Ayrıntılı Teknik Özellikler

    Motor : Motor tipi 4 silindirli, 4 zamanlı, DOHC, 16 supap, su soğutmalı
    Silindir hacmi: 600 cc.
    Çap: X Strok 65.5 X 44.5mm
    Kompresyon oranı: 12.2 : 1
    Maks. gücü: 98 HP-12.000 devirde
    Maks. Tork: 6.4 kg-m-10.000 devirde
    Yağlama: Islak karter
    Yakıt sistemi: Grup enjeksiyon tipi
    Debriyaj tipi: Islak, çok diskli
    Ateşleme: TCI
    İlk çalıştırma: Elektrik marşlı
    Vites kutusu: 6 vites
    Tahrik: Zincirli

    Şase

    Ön süspansiyon: Teleskopik çatal
    Arka süspansiyon: Maşa
    Ön teker hareket mesafesi 130 mm.
    Arka teker hareket mesafesi: 130 mm.
    Ön fren: Çift disk, f 298 mm.
    Arka fren: Tek disk, f 245 mm.
    Ön lastik: 120/70 ZR17 M/C (58W)
    Arka lastik: 180/55 ZR17 M/C (73W)

    Boyutlar

    Boyutlar: (UxGxY) 2.095 x 750 x 1.215 mm.
    Sele yüksekliği: 795 mm.
    İki teker arası mesafe: 1.440 mm.
    Min.Yerden yükseklik: 130 mm.
    Ağırlık: 187 kg.
    Yakıt kapasitesi: 19 litre (3.5 litre yedek)
    Yağ kapasitesi: 3.4 litre


    ________________________




    FZ6 (Ön Grenajsız/Naked)


    Resimleri büyük görebilmek için üzerine tıklayınız...

    RENK ŞEÇENEKLERİ


    1. Gümüş Fırtına (Silver Storm)
    2. Kaya Kaplı (Rock Slate)
    3. Turuncu Ateş (Orange Blaze)
    4. Siyah Elmas (Diamond Black)

    FZ6 Ayrıntılı Teknik Özellikler

    Motor tipi: 4 silindirli, 4 zamanlı, DOHC, 16 supap, su soğutmalı
    Silindir hacmi: 600 cc.
    Çap x Strok: 65.5 X 44.5mm
    Kompresyon oranı: 12.1 : 1
    Maks. gücü: 98 HP-12.000 devirde
    Maks. Tork: 6.4 kg-m-10.000 devirde
    Yağlama: Islak karter
    Yakıt sistemi: Grup enjeksiyon tipi yakıt enj.
    Debriyaj tipi: Islak, çok diskli
    Ateşleme: TCI
    İlk Çalıştırma: Elektrik marşlı
    Vites kutusu: 6 vites
    Tahrik: Zincirli

    Şase

    Ön süspansiyon: Teleskopik çatal
    Arka süspansiyon: Maşa
    Ön teker hareket mesafesi: 130 mm.
    Arka teker hareket mesafesi: 130 mm.
    Ön fren: Çift disk, f 298 mm.
    Arka fren: Tek disk, f 245 mm.
    Ön lastik: 120/70 ZR17 M/C (58W)
    Arka lastik: 180/55 ZR17 M/C (73W)

    Boyutlar

    Boyutlar: (UxGxY) 2095 x 755 x 1.085 mm.
    Sele yüksekliği: 795mm
    İki teker arası mesafe: 1.440mm
    Min. Yerden yükseklik: 130 mm.
    Ağırlık: 180 kg
    Yakıt kapasitesi: 19.4 litre (3.6 litre yedek)
    Yağ kapasitesi: 3.4 litre

    _______________________


    Distirbütör Firma Bilgileri
    Yamaha Türkiye Distribütörü: Beldeyama Motorlu Vasıtalar Sanayi ve Ticaret A.Ş.
    E-Mail: beldeyama@beldeyama.com.tr
    Web: http://www.beldeyama.com.tr
    Adres : Çayır Cad. No: 73/75 İstinye 34460 İstanbul
    Telefon : (0212) 277 57 97/98 pbx
    Faks : (0212) 277 69 57
    Grenajlı FZ6 (FZ6 Fazer) ile Grenajsız FZ6 (FZ6 Naked) Arasındaki Fark?
    İki tip fz6'nin motor tipi ve tüm teknik verileri aynıdır. Çıplak (Naded) versiyonun adından da anlaşılacağı gibi motorun ön grenajı yerine damla şeklinde bir far kullanılmıştır. Ön grenaj farkından dolayı grenajlı FZ6 (FZ6 Fazer) ile grenajsız FZ6 (FZ6 Naked) arasında kilo ve boyut dışında hiçbir fark yoktur
    Uzunluk: Grenajlı FZ6 (FZ6 Fazer) 2,095mm / Grenajsız FZ6 (FZ6 Naked) 2,095mm
    Genişilik: Grenajlı FZ6 (FZ6 Fazer) 750mm / Grenajsız FZ6 (FZ6 Naked) 755mm
    Yükseklik: Grenajlı FZ6 (FZ6 Fazer) 1,215mm / Grenajsız FZ6 (FZ6 Naked) 1,085mm
    Oturma yüksekliği: Grenajlı FZ6 (FZ6 Fazer) 795mm / Grenajsız FZ6 (FZ6 Naked) 795mm
    İki teker arası mesafe: Grenajlı FZ6 (FZ6 Fazer) 1,440mm / Grenajsız FZ6 (FZ6 Naked) 1,440mm
    Min. Yerden yükseklik: Grenajlı FZ6 (FZ6 Fazer) 130mm / Grenajsız FZ6 (FZ6 Naked) 130mm
    Kuru Ağırlık: Grenajlı FZ6 (FZ6 Fazer) 187 kg / Grenajsız FZ6 (FZ6 Naked) 180 kg
    Yamaha FZ6 Kullanım Klavuzu Bakım El kitabı İngilizce(service manual)
    Yamahanın FZ6 Fazer ve FZ6 için çıkardığı bakım el kitabını (klavuz) aşağıdaki linkten indirebilirsiniz.
    Servis el kitabı ingilizce olup 432 sayfadan oluşmakta , içeriğinde periyodik bakın ve kontroller, motorun en ince detayına kadar resimli parça bilgileri, mekanik ve elektronik aksamın çalışması hakkında bilgiler mevcut.
    Dosya Boyutu : 13.9 MB
    Dosya Tip: Rar

    Yamaha FZ6 Hata Kodları (Hatasız kul olmaz)
    Hata Kodu : 12
    Teşhiş Kodu : --
    Semptom : Krank-şaft-durum-sensöründen normal olmayan sinyaller alındı.

    Hata Kodu : 13
    Teşhiş Kodu : 03
    Semptom : Hava-emme-basınç-sensörü açık veya kısa devre.

    Hata Kodu : 14
    Teşhiş Kodu : 03
    Semptom : Hava-emme-basınç-sensör borusunda hata.

    Hata Kodu : 15
    Teşhiş Kodu : 01
    Semptom : Valf-durum-sensörü açık veya kısa devre.

    Hata Kodu : 16
    Teşhiş Kodu : 01
    Semptom : Valf-durum-sensörü hatası.

    Hata Kodu : 19
    Teşhiş Kodu : 20
    Semptom : START siviç'e basıldığında ECU 4-numaralı terminal hat girişinde açık devre buldu.

    Hata Kodu : 21
    Teşhiş Kodu : 06
    Semptom : Soğutucu-sıcaklık-derecesi-sensörü açık veya kısa devre.

    Hata Kodu : 22
    Teşhiş Kodu : 05
    Semptom : Hava-emme-sıcaklık-derecesi-sensörü açık veya kısa devre.

    Hata Kodu : 30
    Teşhiş Kodu : 08
    Semptom : Motosiklet devrildi.

    Hata Kodu : 33
    Teşhiş Kodu : 30
    Semptom : Ateşleme bobini primary sarımda açık devre.(#1, #4).

    Hata Kodu : 34
    Teşhiş Kodu : 31
    Semptom : Ateşleme bobini primary sarımda açık devre.(# 2, #3).

    Hata Kodu : 41
    Teşhiş Kodu : 08
    Semptom : Motor-stop düğmesi yetersiz temas ediyor, açık veya kısa devre.

    Hata Kodu : 42
    Teşhiş Kodu : 07, 21
    Semptom : Hız sensöründen normal olmayan sinyaller alındı; veyahut boş vites lambası siviçinde açık veya kısa devre.

    Hata Kodu : 43
    Teşhiş Kodu : 09
    Semptom : Enjektör ve yakıt pompasındaki mevcut güç normal değil.

    Hata Kodu : 44
    Teşhiş Kodu : 60
    Semptom : EEPROM'a erişme (yazma veya okuma) sırasında bir hata bulundu.

    Hata Kodu : 46
    Teşhiş Kodu : --
    Semptom : Yakıt enjeksiyon (FI Sistemi) sisteminin mevcut gücü normal değil.

    Hata Kodu : 50
    Teşhiş Kodu : --
    Semptom : Hatalı ECU belleği. Arıza bulundunduğunda gösterge tablosunda görünen hata kodu sayı olmayabilir.

    Hata Kodu : Er-1
    Teşhiş Kodu : --
    Semptom : ECU'dan sinyal alınamadı.

    Hata Kodu : Er-2
    Teşhiş Kodu : --
    Semptom : Gerekli zaman içerisinde ECU'dan sinyal alınamadı.

    Hata Kodu : Er-3
    Teşhiş Kodu : --
    Semptom : ECU'dan doğru veri alınamadı.

    Hata Kodu : Er-4
    Teşhiş Kodu : --
    Semptom : Gösterge tablosundan kaydedilmemiş veri alındı

    Kaynak: FazerTürkiye
    Yamaha FZ6 Kısa Tanıtım Videosu


    Dosya Boyutu : 1.7 MB
    Süre: 0:38

    Yamaha FZ6 İlk Bakımı (1000km)

    Motorun ilk bakımını (1000Km) Yamaha Yetkili Servisi Samura Motor (Kızıltoprakda) yapıldı.
    Tüm bakım ücreti 144 YTL.
    Bakımda Yapılan İşlemler:
    Değişiklikler:

    Yağ ve yağ filtresi değişim.

    Kontroller:

    Debriyaj: Çalışması kontrol edildi. Gerekli ayar yapıldı.
    Ön Arka Fren: Hidrolik seviyesi ve balatalar kontrol edildi.
    Yakıt enjeksiyonu: Rölanti ayarı ve senkronizasyonu yapıldı.

    Periyodik Bakım ve Onarım Cetveli























    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    Süper Moderatör (BBRR) Barış Şuşut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2005
    Şehir
    marmaris
    birileride şu deneyimlerini falan yazsa
    [B][COLOR="DarkOliveGreen"]"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz"[/COLOR][/B] [B]A. Şerif İZGÖREN[/B]

  3. #3
    ledo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Nisan 2005
    Şehir
    İstanbul/Suadiye
    Motosikleti
    Piaggio Beverly , Hyosung GV 650
    Alıntı BBRR adlı üyeden alıntı
    birileride şu deneyimlerini falan yazsa
    Hava muhalefeti bitip, biraz deneyim yapsa, yazacak ta, burası Marmaris değil ki ne yapsın Skull ?
    Önemli olan, sadece yazarken veya konuşurken değil, hergün hayatı yaşarken adam olabilmektir.

  4. #4
    Syriana - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Nisan 2005
    Şehir
    IstanbuI Beylikdüzü
    Motosikleti
    Yamaha MT25
    skull dostum verdiğin yararlı bilgiler için sağol , benim yaptığım araştırmalar sonucu vardığım bitakım bilgiler var bunlarıda zaman içinde bizle paylaşırsan sevinirim...

    1-) Vites geçişleri çok sesli ve sert oluyomuş
    2-) Hızlanmada eğri tork kullanıldığı için 4.000-8.000 devir arası motorda güç kaybı ve vibrasyon oluyomuş ama 12.000 devirden sonra çoşuyomuş
    3-) frenlemede arka tekeri çok çabuk kitleyip kaydırabiliyomuş...

    bu konularda zamanla yaptığın denemelerde bizleri bilgilendirirsen sevinirim
    Rüzgara Karşı Koşmamışsan, Onunla Esmeyi Bilemezsin; Henüz Motora Binmediysen, Yaşıyorum Diyemezsin !!!

  5. #5
    Admin Erhan Erdil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Nisan 2003
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    MT-09 Tracer
    1-) Vites geçişleri çok sesli ve sert oluyomuş
    2-) Hızlanmada eğri tork kullanıldığı için 4.000-8.000 devir arası motorda güç kaybı ve vibrasyon oluyomuş ama 12.000 devirden sonra çoşuyomuş
    3-) frenlemede arka tekeri çok çabuk kitleyip kaydırabiliyomuş...
    İlk 70km deneyimlerini söyleyeyim bari
    1-) Vites geçişleri biraz sert ve sesli ama aşırı bir sertlik yok rahatsız etmiyor. Vites geçişleri race motorlar ile benzerlik gösteriyor.
    2-) Motor rodajda oldugu için yuksek devirlere kadar çıkmadım 8000 devire kadar hızlanması fena degil. Otoyolda 8000 devire kadar cıktım 160kmye kadar ulastı ve hızlanması gayet iyiydi. Ve kullanan kişilerden duyduguma gore 7000-8000 devirden sonra motor cok cok iyi perfornans gosteriyormus rodaj bitince onuda anlatırım
    3-) Rodajda hız ve ivme testi yapmadığım için bende fren testi yaptım düşük hızlarda sadece ani ön fren ile kolay bir şekilde durabiliyor. Arka fren çok sert bastığınızda doğal oalrak kilitliyor. Normal duruşlarda ön fren ve arka freni oranlı olarak kullanıyorum kilitleme sorunu yaşamadım ıslak zeminde de denedim kilitlenmedi. Belki fren ayarları sert ayarlanmışsa kilitleme yapıyor olabilir.

    Alıntı ledo adlı üyeden alıntı
    Hava muhalefeti bitip, biraz deneyim yapsa, yazacak ta, burası Marmaris değil ki ne yapsın Skull ?
    Evet ya havaların ısınmasını bekliyoruum

    Alıntı Eyong adlı üyeden alıntı
    Yazık lan kimse bişey yazmamış, ben yaziim bari
    Konu dışı mesajları başlıktan temizleyeceğim


    Motosikletin servis el kitabını ilk mesaj ekledim isteyen arkadaslar indirebilirler.

  6. #6
    EgeKnn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Eylül 2005
    Şehir
    izmir/Karşıyaka
    Motosikleti
    YAMAHA FZR 1000 EXUP
    Hava soğuk uzun yol da yapamıyosun vitesin zor geçmesiyle alakası olabilirmi ?? yani hava biraz ısınsa ve biraz yol yapabilme imkanın olsa motor kendine gelse normal bir ısıya ulaşsa belki bu sorun belli ölçüde azalır yanlışmıyım??

  7. #7
    Admin Erhan Erdil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Nisan 2003
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    MT-09 Tracer
    Alıntı EgeKnn adlı üyeden alıntı
    Hava soğuk uzun yol da yapamıyosun vitesin zor geçmesiyle alakası olabilirmi ?? yani hava biraz ısınsa ve biraz yol yapabilme imkanın olsa motor kendine gelse normal bir ısıya ulaşsa belki bu sorun belli ölçüde azalır yanlışmıyım??
    Kenan bu bir sorundegil ki yani motorun vites gecisler normal

  8. #8
    Süper Moderatör (BBRR) Barış Şuşut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2005
    Şehir
    marmaris
    yani buraya kadar olan deneyimlerden anladığımız kadarı ile vites geçişleri traş ..arka fren ucuz motorlardaki gibi kilitliyor (ABS olmayan her motorda görülecek rutin bi olay) eğer 2000-3000 liraya kıyarsanız ABS freni olan motorlarda var ...rodajda hiç devir yükselmez değil mesela çok kısa aralarla motor ısınmış iken 10000-11000 devire çıkarmakta bi sorun yok ....rodajı doğru anlamak lazım 5-10 saniyeliğine yüklenmek motorun iyi açılmasını sağlar...
    [B][COLOR="DarkOliveGreen"]"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz"[/COLOR][/B] [B]A. Şerif İZGÖREN[/B]

  9. #9
    Süper Moderatör Olcay Avşar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mayıs 2005
    Şehir
    İstanbul / Çekmeköy
    Motosikleti
    Honda NC 750X
    Egsoz bilyası bozulmuştur onun, vitesler o yüzden zor geçiyordur.
    "normal insanlar bir yerden bir yere gitmek için araba kullanırlar, motorcular ise motosiklet kullanmak için bir yerlere giderler"

  10. #10
    Syriana - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Nisan 2005
    Şehir
    IstanbuI Beylikdüzü
    Motosikleti
    Yamaha MT25
    skull tşkler dostum verdiğin bilgiler için ama en can alıcı soruya cvp vermemişsin ;

    2-) Hızlanmada eğri tork kullanıldığı için 4.000-8.000 devir arası motorda güç kaybı ve vibrasyon oluyomuş

    Rüzgara Karşı Koşmamışsan, Onunla Esmeyi Bilemezsin; Henüz Motora Binmediysen, Yaşıyorum Diyemezsin !!!

  11. #11
    Shamyl - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ekim 2005
    Şehir
    İstanbul \ Pendik
    Motosikleti
    BMW F800S
    Bu FZ6'ya hayranım, dün ilk defa üzerine oturdum, müthiş bir alet...insana güven veriyor Bana bin dünyayı gez diyor
    BİR GÜN HERKES ABS'Lİ OLACAK!!! ABS SEN BİZİM HERŞEYİMİZSİN

  12. #12
    Admin Erhan Erdil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Nisan 2003
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    MT-09 Tracer
    Yamaha FZ6 Hata Kodları (Hatasız kul olmaz)
    Hata Kodu: 12
    Teşhis Kodu: --
    Belirti: Anormal sinyal alınan yer krank mili pozisyon sensör.
    Muhtemel Hata oluştuğu yer/sebep:
    Açık veya kısa devre tel koşum takımı.
    Arızalı krank mili pozisyon sensör.
    Hata oluştuğu yer/sebep pikap pervane.
    Hata oluştuğu yer/sebep ECU (beyin).
    Uygunsuz kurulu sensör

    Hata Kodu: 13
    Teşhis Kodu: 03
    Belirti: Giriş hava basıncı sensör-Açık veya kısa devre bulundu.
    Muhtemel Hata oluştuğu yer/sebep:
    Açık veya kısa devre tel alt yol.
    Açık veya kısa devre tel koşum takımı.
    Arızalı Giriş hava basıncı sensör.
    Hata oluştuğu yer/sebep ECU (beyin).

    Hata Kodu: 14
    Teşhis Kodu: 03
    Belirti: Hatalı Giriş hava basıncı sensör boru sistem
    Muhtemel Hata oluştuğu yer/sebep:
    bulundu hortum
    engellenmiş hortum
    Giriş hava basıncı sensör hortum ayrılmış, engellenmiş,
    dolanmış, sıkışmış.
    Hata oluştuğu yer/sebep ECU (beyin).

    Hata Kodu: 15
    Teşhis Kodu: 01
    Belirti: vana pozisyon sensör-Açık veya kısa devre bulundu.
    Muhtemel Hata oluştuğu yer/sebep:
    Açık veya kısa devre tel alt yol.
    Açık veya kısa devre tel koşum takımı.
    Arızalı vana pozisyon sensör.
    Hata oluştuğu yer/sebep ECU (beyin).
    Uygunsuz kurulu vana pozisyon sensör.

    Hata Kodu: 16
    Teşhis Kodu: 01
    Belirti: sapla vana pozisyon sensör bulundu.
    Muhtemel Hata oluştuğu yer/sebep:
    sapla vana pozisyon sensör.
    Hata oluştuğu yer/sebep ECU (beyin). 01

    Hata Kodu: 19
    Teşhis Kodu: 20
    Belirti: Açık devre giriş hattı ECU No4 terminal bulundu ne zaman başla düğmesi basılınca.
    Muhtemel Hata oluştuğu yer/sebep:
    Açık devre tel koşum takımı (ECU bağlayıcı).
    Hata oluştuğu yer/sebep ECU (beyin).

    Hata Kodu: 21
    Teşhis Kodu: 06
    Belirti: Soğutucu sıcaklığı sensör-Açık veya kısa devre bulundu.
    Muhtemel Hata oluştuğu yer/sebep:
    Açık veya kısa devre tel koşum takımı.
    Arızalı Soğutucu sıcaklığı sensör.
    Hata oluştuğu yer/sebep ECU (beyin).
    Uygunsuz kurulu sensör.

    Hata Kodu: 22
    Teşhis Kodu: 05
    Belirti: Giriş hava sıcaklığı sensör-Açık veya kısa devre bulundu.
    Muhtemel Hata oluştuğu yer/sebep:
    Açık veya kısa devre tel koşum takımı.
    Arızalı Giriş sıcaklığı sensör.
    Hata oluştuğu yer/sebep ECU (beyin).
    Uygunsuz kurulu sensör.

    Hata Kodu: 30
    Teşhis Kodu: 08
    Belirti: motosiklet devrilmiş.
    Muhtemel Hata oluştuğu yer/sebep:
    devrilmiş.
    Hata oluştuğu yer/sebep ECU (beyin).

    Hata Kodu: 33
    Teşhis Kodu: 30
    Belirti: Açık devre bulundu birinci yol ateşleme bobin (# 1, #4).
    Muhtemel Hata oluştuğu yer/sebep:
    Açık devre tel koşum takımı.
    Hata oluştuğu yer/sebep ateşleme bobin.
    Hata oluştuğu yer/sebep ECU (beyin).
    Hata oluştuğu yer/sebep bileşken ateşleme cut-off devre sistem.

    Hata Kodu: 34
    Teşhis Kodu: 31
    Belirti: Açık devre bulundu birinci yol ateşleme bobin (# 2, #3).
    Muhtemel Hata oluştuğu yer/sebep:
    Açık devre tel koşum takımı.
    Hata oluştuğu yer/sebep ateşleme bobin.
    Hata oluştuğu yer/sebep ECU (beyin).
    Hata oluştuğu yer/sebep bileşken ateşleme cut-off devre sistem.

    Hata Kodu: 41
    Teşhis Kodu: 08
    Belirti: eğik açı cut-off switch-Açık veya kısa devre bulundu.
    Muhtemel Hata oluştuğu yer/sebep:
    Açık veya kısa devre tel koşum takımı.
    Arızalı eğik açı cut-off switch.
    Hata oluştuğu yer/sebep ECU (beyin).

    Hata Kodu: 42
    Teşhis Kodu: 07, 21
    Belirti: Anormal sinyal alınan yer hız sensör; or, an Açık
    kısa devre bulundu nötral switch.
    Muhtemel Hata oluştuğu yer/sebep:
    Açık veya kısa devre tel koşum takımı.
    Arızalı hız sensör.
    Hata oluştuğu yer/sebep araç hız sensör bulundu ünite.
    Arızalı nötral switch.
    Hata oluştuğu yer/sebep motor yan nötral switch.
    Hata oluştuğu yer/sebep ECU (beyin).

    Hata Kodu: 43
    Teşhis Kodu: 09
    Belirti: Sağlanan güç > enjektör ve yakıt pompa anormal
    Muhtemel Hata oluştuğu yer/sebep:
    Açık devre tel koşum takımı. (kırmızı/mavi hat mavi/sarı hat)
    Hata oluştuğu yer/sebep ECU (beyin).

    Hata Kodu: 44
    Teşhis Kodu: 60
    Belirti: hata bulundu okunurken yazılırken EEPROM a.
    Muhtemel Hata oluştuğu yer/sebep:
    Hata oluştuğu yer/sebep ECU (beyin). (CO ayar değeri okunan iç hafızaya yazılamıyor).

    Hata Kodu: 46
    Teşhis Kodu: --
    Belirti: güç Sağlanan > FI sistem anormal.
    Muhtemel Hata oluştuğu yer/sebep:
    Hata oluştuğu yer/sebep "ŞARJ sistem".

    Hata Kodu: 50
    Teşhis Kodu: --
    Belirti: Hatalı ECU hafıza. Hata oluştuğu yer/sebep bulundu, kod
    numarası metrede görünmüyor.
    Muhtemel Hata oluştuğu yer/sebep:
    Hata oluştuğu yer/sebep ECU (beyin). (program ve data okunan iç hafızaya yazılamıyor.)

    Hata Kodu: Er-1
    Teşhis Kodu: --
    Belirti: No sinyal alınan yer ECU.
    Muhtemel Hata oluştuğu yer/sebep:
    Açık veya kısa devre tel alt yol.
    Hata oluştuğu yer/sebep metre.
    Hata oluştuğu yer/sebep ECU (beyin).

    Hata Kodu: Er-2
    Teşhis Kodu: --
    Belirti: No sinyal alınan yer ECU özelleştirilmiş duraklama.
    Muhtemel Hata oluştuğu yer/sebep:
    Improper connection tel alt yol.
    Hata oluştuğu yer/sebep metre.
    Hata oluştuğu yer/sebep ECU (beyin).

    Hata Kodu: Er-3
    Teşhis Kodu: --
    Belirti: Data ECU dan doğru gelmiyor.
    Muhtemel Hata oluştuğu yer/sebep:
    Uyhunsuz bağlantı tel alt yol.
    Hata oluştuğu yer/sebep metre.
    Hata oluştuğu yer/sebep ECU (beyin).

    Hata Kodu: Er-4
    Teşhis Kodu: --
    Belirti: Kayıt dışı data metreden alındı.
    Muhtemel Hata oluştuğu yer/sebep:
    Uygunsuz bağlantı tel alt yol.
    Hata oluştuğu yer/sebep metre.
    Hata oluştuğu yer/sebep ECU (beyin).

  13. #13
    dark19 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Şubat 2006
    FZ6 FAZER 600cc ye gore yine tatmin edici degil.Motor hafif oldugundan cok cabuk kayma yapıyor

  14. #14
    xxxxx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Kasım 2005
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    honda cbf 500
    başlıkta hakkında her şey yazıyo ama ben bu kadarını beklememiştim şahsen
    sahiden hakkında her şey var resimler videolar linkler tebrikler
    ben giderim adım kalır dostlar beni hatırlasın

  15. #15
    aliberkay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mart 2004
    Şehir
    Beşiktaş/İSTANBUL
    Motosikleti
    Z750S
    Skull ön sinyallere de bi el atsaydın turuncu turuncu sırıtıyo simsiyah motorda
    06 AB 3263
    0 Rh+
    Bugün kaç motorcuya selam verdin?

  16. #16
    jetth - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mayıs 2005
    skullhunter, motorun hayırlı olsun önce. Galiba bende alacağım. Şu ön camla ilgileniyorum. Gaziantepte yaşıyorum. Firmaya nasıl ulaşabilirim ve fiyatı ne kadar? Şimdiden teşekkürler.

  17. #17
    thedentist - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Nisan 2006
    Şehir
    antalya /finike
    Motosikleti
    yamaha cygnusX ve honda VFR 800

    fazer dediğin bir deli makine...

    ARKADAŞLAR FAZER DE KULLANILAN MOTOR NERDEYSE R6 DA KULLANILAN MOTORLA AYNI.ARADKİ 30 HP LİK GÜÇ AKTARMA ORGANLARINDAKİ FARKTAN KAYNAKLANIYO.MOTOR GERÇEKTEN SÜPER.OTURMA POZİSYONU RACİNG LERE GÖRE DAHA RAHAT
    ÖNE ÇOK EĞİLMEN GEREKMEDİĞİ İÇİN SIRT VE OMUZLARINDA FAZLA AĞRI OOLMUYO.ARKADAKİ YOLCU İÇİNDE DURUM AYNI.KOLTUK ÇOK RAHAT.YOLCU DA SÜRÜCÜNÜN ÜSTÜNE ÇOK FAZLA YASLANMAK ZORUNDA KALMIYO.
    MOTOR GERÇEKTEN ÇOK KUVVETLİ.ÜSTÜNDE 200 KG YÜK OLMASINA RAGMEN 2 KİŞİ 205 KM Yİ GÖRDÜK.SONRA TEK KİŞİ 212 YAPTIM.UZUN YOL İÇİN MÜKEMMEL Bİ MAKİNE.VİTES GEÇİŞLERİ GERÇEKTEN ARKADAŞIMIZIN DEDİĞİ GİBİ BAYA SET OLUYO.ÖZELLİKLE 4 TEN 5 E VE 5 TEN 6 YA GEÇİŞLERDE MOTOR KISA SÜRELİDE OLSA YIĞILIP SONRA KENDİNE GELİYO.180 DEN SONRA MOTOR ÜSTÜNDE DURMAK BİRAZ ZOR.İYİCE YATMAK GEREKİYO.YOKSA RÜZAR SAĞA SOLA HAFİF YALPALAMANIZA NEDEN OLABİLİR.FRENLER GERÇEKTEN İYİ.

    merhaba.fazere uyguladığın o ön uzun rüzgarlığı nerde bulabilirim ve fiyatı ne kadar?bu konuda yardımcı olursan çok sevinirim.teşekkürler...

  18. #18
    Admin Erhan Erdil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Nisan 2003
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    MT-09 Tracer
    Skull ön sinyallere de bi el atsaydın turuncu turuncu sırıtıyo simsiyah motorda
    Aliberkay ön sinyaller için birşeyler düşünüyorum ama fz6nin ön sinyal bağlantı çok zor. Sinyaller vidası sökülüp takıldığı için onun yerine uygun bir sinyal malesef bulamadın :(
    Ön cama gelince camın markası puig Türkiyede satılmıyor. Tr Distribütörü İzmirden Aşar Motor, Aşar motordan Derviş beye ulaşırsanız size yardımcı olacaktır.
    Burdan ön camı temin etmemde bana yardımcı olan Derviş bey tekrar teşekkur ederim. Ön cam tüm masrafları il bilirkte 85 euroya mal oldu.

  19. #19
    federal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ağustos 2005
    Şehir
    İstanbul / Kızıltoprak
    Motosikleti
    Suzuki Bandit 650 S
    Alıntı Shamyl adlı üyeden alıntı
    dün ilk defa üzerine oturdum, müthiş bir alet...



    ah canım yazık sana bu yaşta
    mzhastası ve essegesse bunu beğendiler.
    Tribünlerde, Hep Dillerde Bu Sevda Bitmez Gönüllerde
    Dar Ağacında Olsak Bile Son Sözümüz FENERBAHÇE !!!

  20. #20
    aytskal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Şubat 2006
    Şehir
    İzmir/Basmane-Üçyol Hatay Adana Ceyhan
    İşte benim bundan sonra alacağım makine FZ6 NAKED
    Yeni motosikletiniz hayırlı olsun kazasız belasız inşallah...


    REKLAM ALANI
1. sayfa 1231151101 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler