Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Yamaha FZ6 - Fazer Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #8061
    fazil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Mart 2014
    Şehir
    kadıkoy
    Motosikleti
    xv250 / fz6
    Cok guzel gorunuyor motor.

    - Benzin göstergesi 1 çizgiden daha aşağı düşüyor mu? (Yedek depoya geçtiğini nasıl anlıyorum?)
    Son cizgiye dustukten yaklasik 50km sonra son cizgi yanip sonmeye basliyor, yanip sonme basladiktan sonra maksimum 50km daha gidebilir.(yanip sonme basladigi anda km saati sifirlayip saymaya basliyor)
    - Şehir içi düşük devirlerde kullanarak 4 litreye düşürebilir miyim?
    Mumkun degil, sehir ici ortalama 6-7lt civarinda olur
    - Soğuk havalarda ilk çalıştırmada rolanti çizginin yanıp sönmesini beklemememiz gerekiyor mu? Çünkü ısınması 10 dakikadan fazla sürüyor. Sonra sadece düz kalıyor. Yanıp sönmüyor.
    Beklemek gerekmiyor, sadece yanip sonme bitmeden 2-3bin deviri gecmeseniz iyi olur.
    - Fren balatası olarak fiyat oranında en iyisi hangisidir?
    EBC HH Sintered balata oneririm, diskleri biraz daha fazla asindirabilir ama daha iyi tutar.
    temperantia bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #8062
    CİHAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Temmuz 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Yamaha Fz6 fazer ve ybr 125
    Alıntı DoğanKartal adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hayırlı olsun güle güle kullanın, sorularına cevap verildigi.için tekrardan cevap vermiyorum.kalem kalem doğrudur,
    Fazer.da 4 litreyi görmek için, uzun yolda 110 km hızla.sabit giderseniz 4 litre görürsünüz ben bir sefer depoyu denemek için karabükden çıktım istanbula 385 km de yedege geçemedim, hesapladım 4,1 litre yakmıştı net olarak sabit 110-120 km hız ile.
    Gazlamalı kullandıgımda edirne yolunda 8,5 litre yakmıştım 220 km hız üstü.
    temperantia ve CraCheR bunu beğendiler.

  3. #8063
    ozgurakman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ekim 2008
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    FZ6 Fazer 98Hp (isviçre çakısı)
    Alıntı DoğanKartal adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba,



    - Benzin göstergesi 1 çizgiden daha aşağı düşüyor mu? (Yedek depoya geçtiğini nasıl anlıyorum?)
    - Şehir içi düşük devirlerde kullanarak 4 litreye düşürebilir miyim?
    - Soğuk havalarda ilk çalıştırmada rolanti çizginin yanıp sönmesini beklemememiz gerekiyor mu? Çünkü ısınması 10 dakikadan fazla sürüyor. Sonra sadece düz kalıyor. Yanıp sönmüyor.
    - Fren balatası olarak fiyat oranında en iyisi hangisidir?


    Herkese iyi sürüşler.

    Fren balatasinda ön için en iyi fiyat perf orani brembo sa modelinde. Batuhan motorda vardı.
    Bulamazsaniz ebc hh ya da gold s3 tavsiye ederim.

    Arkaya sinter değil karbon bi balata takın, arka fren zaten gereksiz güçlü.

    Şehir ici 4 lt imkansız ama 6 lt ye belki inebilir. Ben genelde 7 8 arası yakıyorum yakıtı önemsemeden sürünce (deli deli şeyler yapmam ama devri çok düşürmem, ortalarda gezer).

  4. #8064

    Üyelik
    30 Nisan 2016
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    fz6 fazer s2
    Arkadaşlar lütfen bana yardımcı olun diye yazdım lakin kimse oralı olmuyor sanırım. Hali hazırda fazer s2 kullanan arkadaş varsa ona bir konu hakkinda danışmak istiyorum ama ne kadar acil olursa o kadar iyi olacak.

  5. #8065
    ozgurakman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ekim 2008
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    FZ6 Fazer 98Hp (isviçre çakısı)
    Alıntı anka_06 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar lütfen bana yardımcı olun diye yazdım lakin kimse oralı olmuyor sanırım. Hali hazırda fazer s2 kullanan arkadaş varsa ona bir konu hakkinda danışmak istiyorum ama ne kadar acil olursa o kadar iyi olacak.
    detaylıca nelere dikkat edilmesi gerektiği geçmişte yazıldı
    "DoksanSekiz Beygir." Herkes hakettiği gibi yaşar.

  6. #8066
    orhanay06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Mart 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha FZ6 Fazer çalındı - hedef WR250
    günaydınlar...

    2008 model fz6 fazer sahibiyim. her zamanki gibi işe motosikletle gittim ancak akşama motorun başına gittiğimde kontağı cevirmeme ragmen göstergede hiçbir ışık yanmadı, saati bile göstermiyordu. motoru vurdurdum çalıştırdım ama bu sefer de kısa uzmeli zenon farım çalışmadı. 10 km kadar uzun farlarla yol aldıktan sonra birden "motor kontrol ışığı" yandı. hemen "acil stop düğmesi" ile motoru durdurdum kenara çektim. ekranda hata kodu "46" yazıyordu. "diagnostic" ten akü voltajına baktığımda "10.0" okudum. açıklamasında 2 ihtimal üzerinde duruluyor. 1)yakıt enjeksiyon sisteminde arıza. 2)motorun kendi kendini şarj etme düzeneğinde arıza.

    soru1)motoru sallayınca hala içinden benzin sesi geliyordu ama depoda ki benzinim az kaldığı için olabilir mi?
    soru2)yeni aküyü 3000km ve 6 ay önce takmıştım. aküden olabilir mi?
    soru3)şarj dinamosunda v.s. bir sıkıntı olabilir mi?
    soru4)tekrar vurdurarak çalıştırıp ustaya kadar 40km sürsem yok yere motora zarar verir miyim?

  7. #8067
    68charger - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ekim 2013
    Şehir
    Istanbul city
    Motosikleti
    2006 Yamaha FZ6 Fazer ABS, Kawasaki Ninja 300 ABS
    Geçmiş olsun Orhanay06,

    Bence 2 . şık.

    Yani şarj dinamosunun bobinleri yanmış/kararmış/bitmiş olabilir. Ya da konjektör de arızalı olabilir.

    Şarj dinamosundan gelen 3 beyaz kabloları da kontrol et. Soket ark yapmaya çok müsait, kablo da yanmış, kopmuş vs. olabilir...

    Akü'nün durağın gücü 12-12,5 Volt'an aşağı düşmemeli.

    Kaç bin km de motosikletin?
    orhanay06 bunu beğendi.

  8. #8068
    orhanay06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Mart 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha FZ6 Fazer çalındı - hedef WR250
    Alıntı 68charger adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Geçmiş olsun Orhanay06,

    Bence 2 . şık.

    Yani şarj dinamosunun bobinleri yanmış/kararmış/bitmiş olabilir. Ya da konjektör de arızalı olabilir.

    Şarj dinamosundan gelen 3 beyaz kabloları da kontrol et. Soket ark yapmaya çok müsait, kablo da yanmış, kopmuş vs. olabilir...

    Akü'nün durağın gücü 12-12,5 Volt'an aşağı düşmemeli.

    Kaç bin km de motosikletin?
    52bin km... 2008 model...

    vurdurarak çalıştırıp, 40 km yol yaparmı acaba boyle, ustaya kadar?

  9. #8069
    Carcharoth - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Nisan 2006
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Yamaha FZ6 Fazer
    Alıntı orhanay06 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    günaydınlar...

    2008 model fz6 fazer sahibiyim. her zamanki gibi işe motosikletle gittim ancak akşama motorun başına gittiğimde kontağı cevirmeme ragmen göstergede hiçbir ışık yanmadı, saati bile göstermiyordu. motoru vurdurdum çalıştırdım ama bu sefer de kısa uzmeli zenon farım çalışmadı. 10 km kadar uzun farlarla yol aldıktan sonra birden "motor kontrol ışığı" yandı. hemen "acil stop düğmesi" ile motoru durdurdum kenara çektim. ekranda hata kodu "46" yazıyordu. "diagnostic" ten akü voltajına baktığımda "10.0" okudum. açıklamasında 2 ihtimal üzerinde duruluyor. 1)yakıt enjeksiyon sisteminde arıza. 2)motorun kendi kendini şarj etme düzeneğinde arıza.

    soru1)motoru sallayınca hala içinden benzin sesi geliyordu ama depoda ki benzinim az kaldığı için olabilir mi?
    soru2)yeni aküyü 3000km ve 6 ay önce takmıştım. aküden olabilir mi?
    soru3)şarj dinamosunda v.s. bir sıkıntı olabilir mi?
    soru4)tekrar vurdurarak çalıştırıp ustaya kadar 40km sürsem yok yere motora zarar verir miyim?
    46 Hata kodu enjeksiyonalra yeterli güç gelmediğinde alınan bir hata. Bununda bir kaç sebebi var. Akü, Alternatör, Konjektör. Zaten geriye başka alternatif kalmıyor
    Motoru vurdurarak çalıştırdığınızda akü bitik bile olsa motor kendi kendine yeterli enerjiyi en azından bujileri ve konjektörleri besleyecek enerjiyi üretebilir. Öncelikle aküyü ölçtürmenizi sonrasındaysa alternatör'ü kontrol etmenizi tavsiye ederim. Alternatör çıkışında 5.000d/dk da görmeniz gereken akım 14v. Eğer bu akımı görmüyorsanız alternatörünüzde bir problem var demektir. Alternatörün sıfır maliyeti servise giderseniz 1.100 lira bekleme süreside yaklaşık 2 ay. Yurtdışından kendiniz getirebilir ya da söküp sardırıp tekrar takabilirsiniz. Bu arada alternatörü yakan sebebide bulmak gerekli. Hatalı akü takılmış olabilir. Xenon farlar olabilir Özetle orjinalin haricinde elektrip aksama sonradan eklediğiniz her ekipmanı kontrol etmenizi tavsiye ederim. Şuan kullandığım benim 2.Fazerim. İlkinde çin malı xenon yüzünden yakmıştım alternatörü, sardırıp devam etmiştim. Xenon normal tüketimde standart ampullerden daha az akım çekiyor fakat ilk 3 saniyede çektiği akım çok daha fazla Youtube da bunu gösteren videoları görebilirsiniz. Buda alternatörün aşırı yüklenmesine sebep oluyor. 2. motorumdada önceki sahibinin taktığı yanlış akü yüzünden yandı. Bu sefer çok acelim olmadığından ve garanti olsun diye yurtdışından orjinal getirttim.
    Akü ve alternatör sağlıklı çalışıyorsa bir problem göremediyseniz konjektörü kontrol edin. Benim tahminimce sizdeki problem öncelikle alternatör sonrasında konjektör gibi duruyor.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 15:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:26 ----------

    Alıntı orhanay06 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    52bin km... 2008 model...

    vurdurarak çalıştırıp, 40 km yol yaparmı acaba boyle, ustaya kadar?
    Yapabilir ama riskli yapacaksanızda şöyle yapmanızı tavsiye ederim.
    Önce aküyü çıkartın ve kontrol edip full dolu olduğundan emin olun, gerekirse aküyü değiştirin hem bu kontrolüde es geçmiş olursunuz.
    Aküde her şey normalse ve şarj edip doldurduysanız işiniz alternatöre kalıyor Motor aküyü şarj etmeyeceğinden akünün götürdüğü yere kadar gideceksiniz, 40km götürür diye tahmin ediyorum.
    1. Far soketlerini çıkartın, gerekirse stop lambasını da
    2. Trafiğin olmadığı bir saatte yola çıkın fan açtırmamaya çalışın
    3. Önceden bir çekici bulup numarasını kaydedin ve müsait olduğundan emin olun

    Bu yapılanlar sizin için trafikte risk oluşturabilir, yapacaksanız da aman dikkatli olun şunu da unutmayın biz uzaktan sadece varsayım üzerine konuşabiliriz. Motorunuzda daha farklı bir arıza olabilir ve bu arıza motoru hareket ettiğinizde size daha kötü sonuçlar doğurabilir. Benim tavsiyem voltmetre okumayı bilen bir elektrikçi bulun ve alternatör çıkışını, aküyü, konjektörü kontrol edip sağlam bir arıza tespiti yapın.
    Alternatörü değiştirmek için 6 tane imbus 3 tane yıldız civata sökeceksiniz. Sizde yapabilirsiniz. Aküyle konjektörü saymıyorum bile.
    orhanay06 bunu beğendi.
    Okan ACAR

  10. #8070
    68charger - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ekim 2013
    Şehir
    Istanbul city
    Motosikleti
    2006 Yamaha FZ6 Fazer ABS, Kawasaki Ninja 300 ABS
    Düzletme : Alternatör çıkışında 5.000d/dk da görmeniz gereken akım 14v.

    Alternatör'den (aslında motosikletle statör deniyor) çıkan akım alternatif akımdır (AC) yani devir yükseldikçe çıkan volt değeri artar.5 bin devirde çok daha yüksek bir voltaj çıkar yanıltmasın. Yanlış hatırlamıyorsam bende 5-6 bin devirde 40-60 Volt arası idi ve devir artıkça Volt da artar. Sonra konjektöre girip DC doğru akım şeklinde çıkar ki akü ye zarar vermesin.
    Akünün kutup başlarında voltmetre ile görmen gereken değer 13,5-14 V arası olmalıdır (çalışırken 5 bin devirde). Çalışmıyorken 12-12,5 Volt.
    Fan, uzun far vs. açtığında ise 12-12,5 V altında düşmemeli. Düşüyorsa genelde konjektör bozuktur.

    Benim bildiklerim/yaşadıklarım bunlar.
    orhanay06 bunu beğendi.

  11. #8071
    DoğanKartal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Ağustos 2013
    Şehir
    İstanbul - Beşiktaş
    Motosikleti
    CBR 250R
    Çok geçmiş olsun, böyle problemler can sıkabiliyor. Çözümünü gerçekleştirdiğinizde buraya da yazarsanız bilgilenmiş olalım.

  12. #8072
    fazil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Mart 2014
    Şehir
    kadıkoy
    Motosikleti
    xv250 / fz6
    Alternatorun ya da regulatorun (konjektor) yanmasinin nedeni, genelde bosalmis akuyu motosikletin sarj sistemiyle sarj etmek oluyor. Ya da motorun sarj edemeyecegi kadar yuk baglamak da bu parcalari yakabilir. Yani mesela motora 500W ceken bir cihaz baglarsaniz, bir sure sonra bir seyler ters gider.
    Bu iki parcaya ne kadar yuk binerse o kadar isiniyor, ne kadar isinirsa da yanma ihtimali o kadar artiyor. Mesela bosalmis akunuzu motora baglayip nasil olsa kendisi sarj eder deyip bir de ustune tum farlari ve diger ekstra akim cekecek ekipmanlari baglarsaniz, alternator ve regulator cok isinir ve ikisinden biri yanabilir. Ne yazik ki sigortasi yok bunlarin.

    Eger akunuzun bosaldigini anladiysaniz, sarj makinesiyle sarj etmek daha saglikli oluyor. (İkiteker.org sitesinde elektro-amele Timucin vardi, o gunler aklima geldi simdi, boyle islerin uzmaniydi, sevgilerimi sunarim ona)
    ozgurakman bunu beğendi.

  13. #8073
    Carcharoth - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Nisan 2006
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Yamaha FZ6 Fazer
    Alıntı 68charger adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Düzletme : Alternatör çıkışında 5.000d/dk da görmeniz gereken akım 14v.

    Alternatör'den (aslında motosikletle statör deniyor) çıkan akım alternatif akımdır (AC) yani devir yükseldikçe çıkan volt değeri artar.5 bin devirde çok daha yüksek bir voltaj çıkar yanıltmasın. Yanlış hatırlamıyorsam bende 5-6 bin devirde 40-60 Volt arası idi ve devir artıkça Volt da artar. Sonra konjektöre girip DC doğru akım şeklinde çıkar ki akü ye zarar vermesin.
    Akünün kutup başlarında voltmetre ile görmen gereken değer 13,5-14 V arası olmalıdır (çalışırken 5 bin devirde). Çalışmıyorken 12-12,5 Volt.
    Fan, uzun far vs. açtığında ise 12-12,5 V altında düşmemeli. Düşüyorsa genelde konjektör bozuktur.

    Benim bildiklerim/yaşadıklarım bunlar.
    Bi yanlış anlaşılma var sanırım. O kadar yüksek voltajı alternatör çıkışında göremezsiniz.
    En güzeli service manueldeki bilgileri dikkate almak. Aküyü + alternatörü(stator-regulator-şarj dinamosu - sargı) başka ne adları varsa + konjektörü hepsini gösteriyor.



    fazil bunu beğendi.

  14. #8074
    DoğanKartal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Ağustos 2013
    Şehir
    İstanbul - Beşiktaş
    Motosikleti
    CBR 250R
    @fazil hocam size birkaç sorum daha olacak bu konuda arattım mutlaka sorulmuştur.

    1- Saat ayarı nasıl yapılır? (Xmax 250 deki gibi denedim olmadı.)
    2- Bugün ıslak bezle yıkadım su tutmadan, radyatör suyunun yerini araştırdım koltuğun altındaydı ama kapağına ulaşmak çok zor oldu, illaki depoyu sökmek gerekiyor sanıyorum? LOW yazısının altındaydı su miktarı. Saf su alayarak ortaya kadar doldurdum, bir sonraki hafta birazda antifiriz koyayım diyorum. Yedek kapta su bitmesi çok sıkıntı oluşturur mu?

    Son halimiz : )


  15. #8075
    ozgurakman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ekim 2008
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    FZ6 Fazer 98Hp (isviçre çakısı)
    Alıntı Carcharoth adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bi yanlış anlaşılma var sanırım. O kadar yüksek voltajı alternatör çıkışında göremezsiniz.
    En güzeli service manueldeki bilgileri dikkate almak. Aküyü + alternatörü(stator-regulator-şarj dinamosu - sargı) başka ne adları varsa + konjektörü hepsini gösteriyor.
    Sizin verdiğiniz 14 volt bilgisi konjektorden gelen doğru akımın şiddetidir, ayrıca akü boşken sağlıklı çalışan motorda devir kac olursa olsun konjektör yükte olacağından 14v okuyamazsiniz

    Alternatöruun fişini çekip motoru akü ile çalıştırinca her fazdan 70-80v AC gelmesi gerekiyor, alternatif akım malum.

    Ayrıca
    Akü boşken motoru vurdurup kullandıysanız alternator (diğer adıyla stator) yanmış olabilir. Dolu akü ile dediğim şekilde ölçüm yapın 3 faz da 1-2 volt farkla birbirine yakın voltaj vermeli 5000 devirde. Mesela benim motorum 68v@5000 d/d şu anda.
    Konjektör fişi deponun altında.

    İmla ve diğer hatalar için kusura bakmayın mobilden yazdım
    Carcharoth bunu beğendi.

  16. #8076
    TURAN.RTR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Haziran 2015
    Motosikleti
    FZ6 FAZER
    Selamlar arkadaşlar geçenlerde yeni fazer'ımda karşılaştığım bir sorunu anlatmak istiyorum. Motorumla artçılı 3'lü topcase ile ilk uzun yol tecrübemde arka süspansiyon aşırı kapanıp arka çamurluk egzosta değmiş ve biraz eritmiş. Toplam yolcu ağırlığı 160 kg , diğer ağırlıklar (çantalar) 20 kg.

    Olayı fark ettikten sonra amortisör ayarına baktım 5 de, son kademe olan 7 ye aldım. Ve yeni ayarımla artçısız yan çantasız uzun yol yaptım gene sürtme var biraz çamurluğu eritiyor. Ustama sordum son kademeye aldıysan yapacak birşey yok dedi. 90 kg bir kullanıcı için anormal bi durum değilmi? Amortisörün patlak olduğunu düşünmüyorum virajlarda ve frenlemede iyi gibi. Lastik basıncım normal, aklımada başka bişey gelmiyor.

    Daha önce böyle bir sorunla karşılaşan var ise ne yapmam lazım yardımlarınızı bekliyorum saygılar...

  17. #8077
    fazil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Mart 2014
    Şehir
    kadıkoy
    Motosikleti
    xv250 / fz6
    1- Saat ayarı nasıl yapılır? (Xmax 250 deki gibi denedim olmadı.)
    Gostergenin ustundeki iki tusa ayni anda 3-5 saniye kadar basin, yanip sonmeye baslayacak, sonra tuslarla saat ve dakikayi ayarlayabilirsiniz.




    2- Bugün ıslak bezle yıkadım su tutmadan, radyatör suyunun yerini araştırdım koltuğun altındaydı ama kapağına ulaşmak çok zor oldu, illaki depoyu sökmek gerekiyor sanıyorum? LOW yazısının altındaydı su miktarı. Saf su alayarak ortaya kadar doldurdum, bir sonraki hafta birazda antifiriz koyayım diyorum. Yedek kapta su bitmesi çok sıkıntı oluşturur mu?

    Hicbir yeri sokmeye gerek yok. Deponun biraz altinda, saside bir aralik var, oradan radyator suyu haznesinin kapagine ulasabilirsiniz. Ben oyle yapiyorum. Radyator suyunu yenilecekseniz yari yariya saf su ve antifiriz konuyor. Sanirim yarim litre su yarim litre antifiriz.
    temperantia bunu beğendi.

  18. #8078

    Üyelik
    02 Nisan 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Şu an yok..
    Arkadaşlar benim fazerin egzantrik zinciri değişecek
    Anadolu yakasında bulamadım egzantriği
    Yetkili servisler dahil hiçbir yerde yok!!!
    Motor ustası hafif ses geliyor dedi.
    Bu şekilde ne kadar daha kullanabilirim.
    Herhangibir zararı varmıdır?

  19. #8079
    temperantia - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Nisan 2012
    Şehir
    kocaeli/gebze
    Motosikleti
    yamaha fz6 fazer s2 2009
    ya da hiç uğraşmayın yarı su yarı antifiriz olayı yerine ben kullanıma hazır yamaha antifirizi koydum geçen gün.
    hayat bir günden ibarettir ve ben hergün motoruma bindiğimde ilk günki gibi mutlu oluyorum...

  20. #8080
    fazil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Mart 2014
    Şehir
    kadıkoy
    Motosikleti
    xv250 / fz6
    Arkadaşlar benim fazerin egzantrik zinciri değişecek
    Anadolu yakasında bulamadım egzantriği
    Yetkili servisler dahil hiçbir yerde yok!!!
    Motor ustası hafif ses geliyor dedi.
    Bu şekilde ne kadar daha kullanabilirim.
    Herhangibir zararı varmıdır?
    Motor kac km'de su anda? Asiri ses gelmiyorsa cok sorun olmaz bence. Bir sure daha bekleyebilir. Zinciri su altta yazdigim siteden ismralayabilirsiniz, bir bakin isterseniz.

    http://www.megazip.net/


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)

Bu Konudaki Etiketler