Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
22 Temmuz 2016, 14:52
#25081
LynXMaSTeR adlı üyeden alıntı
virajlarda test ettiniz mi hocam, yol tutuş nasıl, ısınması ne kadar sürüyor?
Test ettim hocam. İlk 100 km temkinli kullanmamı söylediler. Lastik gayet başarılı. Beğendim. Yol tutuşu içn daha erken birşey diyemem. Fakat yatırdığım zaman lastiğin yola hakimiyetini hissettim. Viraj alırken sanki motor, bırak sen beni ben dönerim der gibiydi. Isınma yola çabuk gerçekleşti. Antalya dan dönmem 38 derece sıcak olması ve sürtünme buna etken tabi.
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:50 ----------
MoRFy adlı üyeden alıntı
Honda kullanıcısı olarak yamaha bayinin yetkili servis ustası arkadaşıma götürdüm motoru
binip test etti sesin balatalardan geldiğini söyledi. balata temizleyici sprey sıktı düzelir merak etme önemli birşey değil dedi. yarın uzun yola çıkacam yolumun üstünde honda servisi var oradaki arkadaşada bi göstericem eğer yarına kadar ses kesilmez ise.
Çay kaşığı sesi ve balata. Uyumsuz bir tahmin olmuş. Balata sürtme sesi çıkartır bitmşse eğer.
Reklamlar
-
22 Temmuz 2016, 15:01
#25082
ramcixx adlı üyeden alıntı
Test ettim hocam. İlk 100 km temkinli kullanmamı söylediler. Lastik gayet başarılı. Beğendim. Yol tutuşu içn daha erken birşey diyemem. Fakat yatırdığım zaman lastiğin yola hakimiyetini hissettim. Viraj alırken sanki motor, bırak sen beni ben dönerim der gibiydi.
[COLOR="Silver"] Isınma yola çabuk gerçekleşti. Antalya dan dönmem 38 derece sıcak olması ve sürtünme buna etken tabi.
ilk 100-150 km üzerindeki mumun gitmesi için ani hareket, fazla yatırma yapmamak gerekio. şöyle bi 500 km felan olduktan sonra virajlardaki durumundan bahsedebilir misin hocam, frenlemede nasıl, ıslak zeminde nasıl, şehiriçi parlayan asfaltta tutuşu nasıl, hafif gaz verince arka hemen salıyo mu kendini.
benim rosso2 ler iyice oynar vaziyette. düzgün asfaltta gerçekten çok güzel tutuyor, ama o şehiriçi asfaltta yere tutunamıo.
-
22 Temmuz 2016, 15:35
#25083
ramcixx adlı üyeden alıntı
Test ettim hocam. İlk 100 km temkinli kullanmamı söylediler. Lastik gayet başarılı. Beğendim. Yol tutuşu içn daha erken birşey diyemem. Fakat yatırdığım zaman lastiğin yola hakimiyetini hissettim. Viraj alırken sanki motor, bırak sen beni ben dönerim der gibiydi.
Isınma yola çabuk gerçekleşti. Antalya dan dönmem 38 derece sıcak olması ve sürtünme buna etken tabi.
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:50 ----------
Çay kaşığı sesi ve balata. Uyumsuz bir tahmin olmuş. Balata sürtme sesi çıkartır bitmşse eğer.
bugün netlik kazanacak bende kıllanmaya başladım muhabbete. 1-2 kere çukura girmiştim acaba tekerlek bilyesinden falan mı die de düşünüyorum.
-
22 Temmuz 2016, 15:43
#25084
MoRFy adlı üyeden alıntı
bugün netlik kazanacak bende kıllanmaya başladım muhabbete. 1-2 kere çukura girmiştim acaba tekerlek bilyesinden falan mı die de düşünüyorum.
ön çatal yamulmadan bişey olmaz tekerlek rulmanlarına... Benden öyle bir ses gelmiyor diske felan bişey temas ettiyse ondan kaynaklıdır...
"ONE DAY YOU WILL WALK ALONE"
-
23 Temmuz 2016, 15:27
#25085
Arkadaşlar bende 2015 model 2550km Honda cbr 250 ile aranıza katılmış bulunuyorum motosiklet çok güzel seri ama sanki biraz titreşim var gibi geldi bir de motosikleti boşa çok zor açıyorum özel bir taktiği var mı?
-
23 Temmuz 2016, 19:46
#25086
aliberkgngr adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar bende 2015 model 2550km Honda cbr 250 ile aranıza katılmış bulunuyorum motosiklet çok güzel seri ama sanki biraz titreşim var gibi geldi bir de motosikleti boşa çok zor açıyorum özel bir taktiği var mı?
Debriyaj sıktığınız zaman tam ayrılmıyorsa yapar onu... debriyaj kolunun boşluğu en fazla uç kısımdan 2 cm olacak şekilde ayarlayın...
"ONE DAY YOU WILL WALK ALONE"
-
23 Temmuz 2016, 20:36
#25087
jimi_hendrix adlı üyeden alıntı
Debriyaj sıktığınız zaman tam ayrılmıyorsa yapar onu... debriyaj kolunun boşluğu en fazla uç kısımdan 2 cm olacak şekilde ayarlayın...
Yani debriyaj tam sıkılı yapıyorum vites 1 den 2 ye geçiyor 2 den 1 e geçiyor boşa geçmiyor bende 1 de bırakıyorum
Edit : motosikleti aldığım Adam ayarlanabilir debriyaj ve fren maneti taktırmış ondan 2-3 cm değişik olabilir
-
23 Temmuz 2016, 20:55
#25088
aliberkgngr adlı üyeden alıntı
Yani debriyaj tam sıkılı yapıyorum vites 1 den 2 ye geçiyor 2 den 1 e geçiyor boşa geçmiyor bende 1 de bırakıyorum
Edit : motosikleti aldığım Adam ayarlanabilir debriyaj ve fren maneti taktırmış ondan 2-3 cm değişik olabilir
2-3 cm kadar değişik olamaz... kısa manet takmışlarsa o boşluğu 1 mm yapın.
"ONE DAY YOU WILL WALK ALONE"
-
23 Temmuz 2016, 21:19
#25089
jimi_hendrix adlı üyeden alıntı
2-3 cm kadar değişik olamaz... kısa manet takmışlarsa o boşluğu 1 mm yapın.
Rizoma mı ne maneti takmışlar şimdi deneyeceğim bakalım inşallah hallederim
-
23 Temmuz 2016, 23:55
#25090
Ben de bişey sorayım...
Millet bu motorun zincir gevşekliğini/sıkılığını hangi noktasından kontrol etmeliyim?
"ONE DAY YOU WILL WALK ALONE"
-
24 Temmuz 2016, 09:15
#25091
jimi_hendrix adlı üyeden alıntı
Ben de bişey sorayım...
Millet bu motorun zincir gevşekliğini/sıkılığını hangi noktasından kontrol etmeliyim?
Ben alt tarafta arka dişlinin 9-10 cm solundan bakılıyor diye biliyorum
-
24 Temmuz 2016, 17:36
#25092
Tam ortadan bastır dediler bana tam ortadan bastırınca da şu ön zincirin sürttüğü lastik parçaya değiyor. Ve o şekildeyken 27mm çıkıyor normal midir? kitapçıkta 20mm ve 30mm arası demişler...
-
24 Temmuz 2016, 19:41
#25093
Motosikletin olayi devir zaten nasil sevmezsiniz ...
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:39 ----------
jimi_hendrix adlı üyeden alıntı
Tam ortadan bastır dediler bana tam ortadan bastırınca da şu ön zincirin sürttüğü lastik parçaya değiyor. Ve o şekildeyken 27mm çıkıyor normal midir? kitapçıkta 20mm ve 30mm arası demişler...
Normal, birde onerim ustune oturup oyle yaptirman, kendi agirliginla daha saglikli olur
-
24 Temmuz 2016, 21:05
#25094
Abi bari biriniz yazsaydiniz ya bu kadar mi zor cevap vermek neyse caniniz sagolsun
-
24 Temmuz 2016, 21:17
#25095
Heroes adlı üyeden alıntı
Abi bari biriniz yazsaydiniz ya bu kadar mi zor cevap vermek neyse caniniz sagolsun
Yeni gördüm mesajını bildiğim kadarıyla cevap vereyim bende iki gün önce ikinci el aldım Honda cbr 250 ben öncelikle motosikletin sesinde rölantide ki dalgalanmaya (dalgalanma olmaması lazım ) sonra alacağım kişinin tipine baktım hani böyle uçuk kaçık tabiri caizse apaçi mi değil mi ona baktım motosikletin parçalarının vida yerlerine baktım sökme takma olmuş mu diye yağına baktım Nasıl diye zincirine baktım yağlı mı gevşek mi sıkı mı diye gaz tepkisine vites geçişlerine baktım yani gidip ustaya göstermedim daha bişey çıkarmadı motosikletim inşallah da çıkarmaz zaten 2560km de aldım
-
24 Temmuz 2016, 21:33
#25096
Bugraaa adlı üyeden alıntı
Motosikletin olayi devir zaten nasil sevmezsiniz ...
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:39 ----------
Normal, birde onerim ustune oturup oyle yaptirman, kendi agirliginla daha saglikli olur
ben sevmiyorum abi R25 i de sırf çok devir atıyor diye sevmiyorum yoksa başka bi gıcığım yok... Motorun altınızda bağırmasından ne zevk alıyorsunuz halen anlamıyorum... NC750 gibi olmalı benim motorum 6250 devirde kesici olmalı
"ONE DAY YOU WILL WALK ALONE"
-
24 Temmuz 2016, 22:22
#25097
iyi akşamlar arkadaşlar. Cuma günü çay kaşığı sesi için servise gittim hafta sonum çok yoğundu şimdi yazabiliyorum.
Servis ustası balataları söktü zımpara attı ve balata temizleyici sıktı. ön tekere paddock taktı çevirmeye başladı. Harbiden ses yok kesildi. ne zaman yola koyuldum gene başladı çay kaşığı sesi. sinirden E5 te yolun sağına çektim kendim aramaya başladım allahın sıcağında. Ve mutlu son...
Sol önde bulunan koruma takozu gevşemiş içerisindeki pul çıkır çıkır yapıyor. alyan anahtar ile sıktım ve o sinir bozucu sesten kurtuldum...
-
24 Temmuz 2016, 22:45
#25098
jimi_hendrix adlı üyeden alıntı
ben sevmiyorum abi R25 i de sırf çok devir atıyor diye sevmiyorum yoksa başka bi gıcığım yok... Motorun altınızda bağırmasından ne zevk alıyorsunuz halen anlamıyorum... NC750 gibi olmalı benim motorum 6250 devirde kesici olmalı
Valla bizim cbr ile viraj yaparken hep yuksek devirde kullaniyorum, zaten devir ne kadar artarsa yola daha iyi adapte oluyo,daha guzel cizgi yakaliyo, bu dediklerim viraj yaparken yoksa duz yolda sacma sapan 170le gitmiyorum, devir candır
-
24 Temmuz 2016, 23:05
#25099
jimi_hendrix adlı üyeden alıntı
ben sevmiyorum abi R25 i de sırf çok devir atıyor diye sevmiyorum yoksa başka bi gıcığım yok... Motorun altınızda bağırmasından ne zevk alıyorsunuz halen anlamıyorum... NC750 gibi olmalı benim motorum 6250 devirde kesici olmalı
ben felaket severim arabada da motosiklette de yüksek devir sırf bu yüzden r6 alabilirim
-
24 Temmuz 2016, 23:19
#25100
Bugraaa adlı üyeden alıntı
Valla bizim cbr ile viraj yaparken hep yuksek devirde kullaniyorum, zaten devir ne kadar artarsa yola daha iyi adapte oluyo,daha guzel cizgi yakaliyo, bu dediklerim viraj yaparken yoksa duz yolda sacma sapan 170le gitmiyorum, devir candır
viraja çok yatmak için hakkaten de devirli girmek daha iyi oluyor. Ne alakası var bilmiyorum ama lastik daha iyi tutunuyor...
"ONE DAY YOU WILL WALK ALONE"
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler