Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #20481

    Üyelik
    12 Mart 2014
    Şehir
    İstanbul/Gaziosmanpaşa
    Motosikleti
    Cbr250r
    Alıntı idrisgrkn adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba arkadaşlar,
    En yakın zamanda bir tane CBR 250r alarak bende aranıza katılmak istiyorum. Motoru sıfır aldığım için bir kaç soru sormak istiyorum.
    1. Bayiden bayiye fiyat fark eder mi? (bütün bayileri stok için arayacağım pazarlık payı var mı önceden bilmek istiyorum) ve İstanbul'daki en iyi bayi hangisi sizce(D&B motor olarak okudum bazı sayfalarda),
    2. Peşin paraya bir güzellik yapan bayi var mı veya 10.000 tl peşin + 3.000 senet gibi opsiyon sunulur mu? ( Bu limitte kredi kartım yok + aile 0 destek)
    şimdiden teşekkürler,
    bayiden bayiye pazarlık fark eder. istanbulda ki en iyiyi bilmiyorum ama en kötülerden biri anes motor. peşin paraya coğu indirim yapar. senet kabul etmiyorlar. şimdiden rica


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #20482

    Üyelik
    05 Haziran 2014
    Alıntı agrasiwe adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    120 ile sabit gidersiniz, 130 ile de sabit gidebilirsiniz, 140 ilede.

    6600 devirde - 110 km
    7500 devirde - 125 km
    8000 devirde - 135 diye biliyorum.

    ben geceleri işten çıktığımda ataşehirden gaziosmanpaşaya 140- 150 ile 30 km boyunca gittiğimde oldu. ama şunu belirtmek isterim ki, 120 üstüne hatta 110 üstüne çıktım mı 4 lt yakar rahat. birde çok devir çeviriyor.. zart zart gidiyor. rahat hızı 110





    cevabın için teşekkürler arkadaşım. Süratle işim yok zaten, beni uzun yolda yormasın bu şekilde, problem yok. Peki uzun yolculugunuz oldumu? 500-600 km yakut 1000km günde? bu geziler motor için problemmi? Benim en buyuk zevkim bu çünkü, cuma gecesi cıkar pazar akşamı dönerim, Türkiye'yi karış karış gezerim. Ybr esd buna hiç uygun bi makina değildi

  3. #20483
    xismailaydin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Mart 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki ER6-F
    Alıntı sinansarikay adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    cevabın için teşekkürler arkadaşım. Süratle işim yok zaten, beni uzun yolda yormasın bu şekilde, problem yok. Peki uzun yolculugunuz oldumu? 500-600 km yakut 1000km günde? bu geziler motor için problemmi? Benim en buyuk zevkim bu çünkü, cuma gecesi cıkar pazar akşamı dönerim, Türkiye'yi karış karış gezerim. Ybr esd buna hiç uygun bi makina değildi
    250cc ile gezeceğim diyorsan kesinlikle SYM Wolf al. Top kase de takılır, yan çanta da, koruma demiri de.
    agrasiwe ve Red One bunu beğendiler.
    Yeni değil bu yalnızlık . . .

  4. #20484
    Dezinho - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Nisan 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    12' Honda CBF 1000FA
    Alıntı sinansarikay adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    cevabın için teşekkürler arkadaşım. Süratle işim yok zaten, beni uzun yolda yormasın bu şekilde, problem yok. Peki uzun yolculugunuz oldumu? 500-600 km yakut 1000km günde? bu geziler motor için problemmi? Benim en buyuk zevkim bu çünkü, cuma gecesi cıkar pazar akşamı dönerim, Türkiye'yi karış karış gezerim. Ybr esd buna hiç uygun bi makina değildi
    Bence de sürekli uzun yol yapacaksan, cbr250 çokta uygun değil buna. Hem yük taşımaya çok uygun değil, hem oturuş, konfor vs olarak. Kesinlikle bi sür ve deneyimle. İnazuma, wolf gibi motorlar daha uygun gibi senin amacına.
    Kimilerinin terapiye ihtiyacı olabilir, benimse motorsikletim var..

  5. #20485
    agrasiwe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Eylül 2012
    Şehir
    İstanbul - Gaziosmanpaşa
    Motosikleti
    Yamaha mt09
    Alıntı sinansarikay adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    cevabın için teşekkürler arkadaşım. Süratle işim yok zaten, beni uzun yolda yormasın bu şekilde, problem yok. Peki uzun yolculugunuz oldumu? 500-600 km yakut 1000km günde? bu geziler motor için problemmi? Benim en buyuk zevkim bu çünkü, cuma gecesi cıkar pazar akşamı dönerim, Türkiye'yi karış karış gezerim. Ybr esd buna hiç uygun bi makina değildi
    motorumu izmirden alıp istanbula getirmşitim, 580 km, inan 3 götün oturmadım berbat bir konfor sele çok sert titreşim rahatsız etmiyor ama acaip yorulmuştum açıkçası

  6. #20486
    cx571 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Haziran 2012
    Şehir
    Karabük
    Motosikleti
    CBR 250 R & YBR 125 ESD
    Alıntı agrasiwe adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    motorumu izmirden alıp istanbula getirmşitim, 580 km, inan 3 götün oturmadım berbat bir konfor sele çok sert titreşim rahatsız etmiyor ama acaip yorulmuştum açıkçası
    evet kanka. CBR da ilk kez ortak noktamızı buldum. ikimizinde dötü ağrımış :D
    Dört Teker Bedenimi, 250R Ruhumu Taşır..!

  7. #20487

    Üyelik
    05 Şubat 2014
    Motosikleti
    Honda CBR 250R
    Arkadaslar elcigimi degistiricem ,önceden orjinal elcigi cıkartan varsa ici yapıskanlımı yoksa cıkarıp birdaha kullanabilirmiyiz.. ?

  8. #20488
    beko12345 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Haziran 2012
    Şehir
    Bursa / Nilüfer
    Motosikleti
    Suzuki Dl 650 V-Strom K8 , Kuba blackcat
    Alıntı xismailaydin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yok la, ben bir zamanlar Cbr 250 sürücüsü olduğumu bile unuttum açıkçası

    Geçen kontrol etmek için bi arkadaşın Cbr 250'yi sürdüm, "lan ben bunu nasıl sürüyormuşum" dedim

    Şaka maka ama DL650 için Cbr 250'de 4000 Km deneyim bence az.

    Şu "yetmiyor" lafına kıl oluyorum. Düz yolda, otobanda giderken hiçbir motosiklet yetmiyor ki zaten.

    Millet ZZR1200'ü, ZZR1400'ü, Hayabusa'yı niye alıyor? Düz yolda diğer motosikletler yetmediği için.

    Önemli olan motosiklete hakim olmak ve o motosikleti sınırlarında kullanabiliyor olmak. Tabi motosiklete her bindiğinde sınırları zorlamayı kastetmiyorum kesinlikle. Ancak o motosikletten alınabilecek maksimum performansı sürücü olarak karşılayabiliyor olmak lazım bence.

    Ben "Cbr 250 bana yetmiyor" dediğimde yoncalardan drift yaparak dönüyordum. (Pirelli Diablo Rosso II lastik olmasına rağmen, ki sınıfındaki en az kayan lastiktir.)

    Düz yolda 160'la da gitsen, 210'la da gitsen, 260'la da gitsen, 299'la da gitsen hissettiğin duygu neredeyse aynı. Motosikletin gidebildiği en üst hızda dümdüz gitmek. Bu sınır da değil maharet de.

    Bu yüzden motosiklet yükseltirken bu argümandan yola çıkmamak lazım. 4000 Km çok az bir tecrübe.
    Şimdi ben şöyle açıklıyım. Uzun olacağını hissediyorum ama yinede usanmadan yazacağım

    Öncelikle şunu söyliyim , ben 105 kilo ve 1.85 , motor botları ile 1.90(işin espirisi) boya sahibim.
    Bu yüzdendirki motorlara hakim olmam daha küçük ebatlı insanlara göre daha başarılı ve kolay. Ayaklarım Dl de de cbr dada yere tam basıyor.

    Şimdi yetmeme olayına giriyim.
    Ben +200 hızı dilemiyorum. Sadece Motoru yormadan artçılı şekilde 150 ile stabil gitmek istiyorum. Gerektiği zaman rahat sollamak istiyorum arabaları.
    İşte bu cbr da olmuyor. Ben 105 kilo artçım 95. Oldumu 200.
    İşte cbr bu noktada yetmiyor. Ha 130 gidebiliyormuyuz , evet gidebiliryoruz. Fakat motor resmen yalvarıyor ne olur yorma beni diye. Çok bağırıyor , yüksek devir çevrmek zorunda kalıyorum. Hal böyle olunca Titreşim artıyor. Yakıt artıyor. Sollama imkansız 130 cıvarı hızlarda özellikle arçılı.

    İşin birde eşya taşıma olayına , sırt ağrılarıma vs girmeyeceğim.
    Ekstra olarakta cbr ilk motorum değil. Daha öncesinde başka motorumda vardı. Yani motor tecrubem 4.000 km değil.

    Dl 650 ise 67 beygir ve 200 küsür kilo. Yani abartılıcak bir tarafı yok bence . Ha r6-600rr-zx6r ayrı olaylar. Ben enduro diyorum, dağ taş diyorum
    Duke 390 kullandım. 44 beygir 140 küsür kilo. 3. viteste dahil arka lastik rahat durmuyor.
    Gayette hakim bir şekilde kullandım motoru. Yani açıkçası kendimi 67 beygirlik 200 küsür kiloluk motoru kullanabileceğim konusunda olumlu düşünüyorum.
    Mecnun bir bilseydi motosiklet sevgisini , severmiydi hiç Leyla zillisini ?

  9. #20489
    samet10 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Haziran 2010
    Şehir
    İstanbul / Çekmeköy
    Motosikleti
    Xmax 400
    gelecek hafta içi müsait olan var mı şöyle tekirdağ felan yapalım

  10. #20490

    Üyelik
    15 Aralık 2010
    Motora hakim olmak icin boya kiloya gerek yok oyle olsaydi yaris pilotlari 1.50 veya 1.60 boylarla o motirlarla yarisamazdi.hakim olmak icin tecrube ve yetenek gereklidir.unutmayalim gidonu tek parmakla bile rahatlikla dondurebiliriz.sahsen benim fikrim boyle yanlis anlasilmaz umarim dediklerim yani amacim polemik degil sadece tecrube olmadan cc yukseltmeyelim kimseyi uzmeyelim amacim o

  11. #20491
    beko12345 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Haziran 2012
    Şehir
    Bursa / Nilüfer
    Motosikleti
    Suzuki Dl 650 V-Strom K8 , Kuba blackcat
    Alıntı umuttuna adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motora hakim olmak icin boya kiloya gerek yok oyle olsaydi yaris pilotlari 1.50 veya 1.60 boylarla o motirlarla yarisamazdi.hakim olmak icin tecrube ve yetenek gereklidir.unutmayalim gidonu tek parmakla bile rahatlikla dondurebiliriz.sahsen benim fikrim boyle yanlis anlasilmaz umarim dediklerim yani amacim polemik degil sadece tecrube olmadan cc yukseltmeyelim kimseyi uzmeyelim amacim o
    Benim söylemek istediğim düşük hızlarda V-stromun ağır oluşundan dolayıydı.
    Belli bir hızdan sonrası doğru fakat. Düşük hızlarda 40 kilo bir insan ile 100 kilo iri( şişman değil) bir insanın hakimiyeti aynı olmaz.
    Mecnun bir bilseydi motosiklet sevgisini , severmiydi hiç Leyla zillisini ?

  12. #20492
    theplatoon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Nisan 2008
    Alıntı sinansarikay adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    cevabın için teşekkürler arkadaşım. Süratle işim yok zaten, beni uzun yolda yormasın bu şekilde, problem yok. Peki uzun yolculugunuz oldumu? 500-600 km yakut 1000km günde? bu geziler motor için problemmi? Benim en buyuk zevkim bu çünkü, cuma gecesi cıkar pazar akşamı dönerim, Türkiye'yi karış karış gezerim. Ybr esd buna hiç uygun bi makina değildi
    cbr ile uzun yolculuklarda airhawk i kullanıyorum

    Airhawk sele üstü pad, hava bölmeleri sayesinde yoldaki darbeyi absorbe eder
    Motorun vibrasyonunu emer.

    Sağlıklı kan dolaşımı sağlayarak uzun yolculuklardaki ağrıları azaltır ve daha uzun süre ağrısız yolculuk yapmanızı sağlar
    Sürücü sadece havaya temas ettiği için uyuşma gibi şikayetler ortadan kalkar.
    Sele üzerinde hareket etseniz dahi yeniden şekil alır.

    Ağız ile şişirilen bölmeli hava yapısı ile sertliği ayarlanabilir.
    Kaymaz tabanı ve bağları ile sele üzerinde sabit durur.
    Tekrardan sökmesi çok kolaydır.

    Isı iletkenliği jel ve süngere göre çok daha az olduğundan, soğuk havalarda sıcak, sıcak havalarda soğuk hissedilir.
    Nefes alabilen kaplaması aynı zamanda yıkanabilir özelliktedir.
    Çabuk kuruma özelliğine sahiptir
    Üzerine oturduğunuzda çok az yükseklik verir.
    Çok uzun mesafe sürüşlerinde bile konforunu devam ettirir.

  13. #20493
    Tardigrat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Şubat 2013
    Şehir
    İstanbul / Çanakkale
    Motosikleti
    Yamaha Xmax 250
    Alıntı JooYounG adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaslar elcigimi degistiricem ,önceden orjinal elcigi cıkartan varsa ici yapıskanlımı yoksa cıkarıp birdaha kullanabilirmiyiz.. ?
    Yok hocam yapışkan falan yoktu. Kenarindan gidonu cizmiyecek bişeyle kaldir, bas içine camsili çevire çevire çıkar
    JooYounG bunu beğendi.

  14. #20494
    koraycbr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Nisan 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    600rr
    Alıntı samet10 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    gelecek hafta içi müsait olan var mı şöyle tekirdağ felan yapalım
    olabilir zaman uyarsa. Bu arada geçmiş olsun kazalarda okudum seni. Allah beterinden korusun
    samet10 bunu beğendi.

  15. #20495
    samet10 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Haziran 2010
    Şehir
    İstanbul / Çekmeköy
    Motosikleti
    Xmax 400
    Alıntı koraycbr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    olabilir zaman uyarsa. Bu arada geçmiş olsun kazalarda okudum seni. Allah beterinden korusun
    tekliflerde bi sapanca yada kerpe var istersen tekirdağ tarafına da gidebiliriz. salı olabilir mesela yada sonraki günler. pazartesi işim var biraz motorda bi sinyal ile kuyruk işine bakmam lazım. led mi yapsam karar veremedim
    JooYounG bunu beğendi.

  16. #20496
    koraycbr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Nisan 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    600rr
    kesinlikle led sinyal, çifti 15 tl ye bi çok desen ve renkte bulabilrsin istersen adres veririm. kuyruğu da ben kaldırabildiğim kadar kaldırdım sadece amortisör sertleşti omum dışında 3 cm fln oynuyo :D

  17. #20497
    brooklynnn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Haziran 2011
    Şehir
    çanakkale
    Motosikleti
    yeşil fıstık 300
    Çarşamba olsun ben de geleyim

  18. #20498
    samet10 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Haziran 2010
    Şehir
    İstanbul / Çekmeköy
    Motosikleti
    Xmax 400
    o zaman adres alayım led sinyal için

    bu cumartesi sinyal ve kuyruğu halledeyim

    yeni kuyruk alıcam o yüzden lazım

    koray uyarsa çarşamba yapalım ama çanakkalede görünüyorsun brooklyn

  19. #20499
    koraycbr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Nisan 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    600rr
    özelden gönderiyorum ama genel olarak bahçelievler

  20. #20500
    samet10 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Haziran 2010
    Şehir
    İstanbul / Çekmeköy
    Motosikleti
    Xmax 400
    geçen şirinevlerden cam almaya gittim orada da led sinyaller gördüm aslında


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)

Bu Konudaki Etiketler