Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #16301

    Üyelik
    01 Nisan 2012
    Alıntı psychocake adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Malesef bir bilgim yok ama buna benzer bir soru sormak için girdim siteye bilgisi olan paylaşsın lütfen.

    Şu resimde de gördüğünüz gidonu alçaltabiliyormuyuz? gerçekende çok rüzgar yiyorum çok uzun boylu olmamama ramen. boy 1.76 dolayısıyla şu elcik kısmını yukarı çıkartan gidon aparatını çıkartıp yerine birşey bulunabilinirmi? veya farklı bir şekilde kısaltılabilirmiyiz?
    Öne eğil biraz, gereksiz niye masraf yapasın :D. Ben de 1.76'yım. Ümraniye Tepeüstü FSM arası müthiş rüzgarlarda işe gidip geliyorum, öne eğildiğim zaman hiçbir sıkıntı yok.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #16302

    Üyelik
    03 Aralık 2012
    Motosikleti
    mash 5000 km/cbr 250 6500 km /xj6 f 49000 km
    beyaz atım ile sahilde güneşin batışını izlerken
    yeni resimler beyaz atım ile


    Uploaded with ImageShack.us


    Uploaded with ImageShack.us


    Uploaded with ImageShack.us
    theplatoon bunu beğendi.

  3. #16303
    RuzgarSA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Nisan 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki ER6F
    Alıntı Seino adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    http://i.imgur.com/bLcEFst.jpg

    resimdeki gibi sol gidonda eğiklik var. kaça değişir bilen varmı ?
    Anes te 65 liraya değişirler

  4. #16304
    Tardigrat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Şubat 2013
    Şehir
    İstanbul / Çanakkale
    Motosikleti
    Yamaha Xmax 250
    Alıntı Seino adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    http://i.imgur.com/bLcEFst.jpg

    resimdeki gibi sol gidonda eğiklik var. kaça değişir bilen varmı ?
    bendede var azcık. Otosever honda da 50tl parça 40tl işçilik 90 a değiştiririz dediler.

  5. #16305
    dgnycelik - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Temmuz 2013
    herkese merhaba. aranıza yeni katıldım. uzun süre enduro motosiklet kullanmış bir arkadaşınız olarak racing tarzı motosikletlere geçiş yapmayı düşünüyorum. ne alacağım konusunda inanılmaz derecede kararsızım. ninjamı, cbr mı, hyomu almam konusunda gerçekten çok yorgun düştüm. bu uykusuz geçen gecelerin sonucunda cbr 250r da karar kıldım. eğer pazartesi gününe kadar karar değiştirmezsem bayiye gidip direk sıraya giricem. siz değerli arkadaşlarımın cbr 250r almam konusunda beni ikna etmesini bekliyorum

  6. #16306
    psychocake - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mayıs 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 250R
    Alıntı dgnycelik adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    herkese merhaba. aranıza yeni katıldım. uzun süre enduro motosiklet kullanmış bir arkadaşınız olarak racing tarzı motosikletlere geçiş yapmayı düşünüyorum. ne alacağım konusunda inanılmaz derecede kararsızım. ninjamı, cbr mı, hyomu almam konusunda gerçekten çok yorgun düştüm. bu uykusuz geçen gecelerin sonucunda cbr 250r da karar kıldım. eğer pazartesi gününe kadar karar değiştirmezsem bayiye gidip direk sıraya giricem. siz değerli arkadaşlarımın cbr 250r almam konusunda beni ikna etmesini bekliyorum
    İknaya gerek yok.. sen zaten ikna olmuşsun dostum. Ama aklında bulunması gereken birkaç noktayı belirteyim.
    1 - servis ağı
    2 - kalite
    3 - yedek parça fiyatları
    4 - 2.el satış kolaylığı
    5 - Honda...
    6 - Fiyat
    7- ve en önemlisi biz
    theplatoon bunu beğendi.

  7. #16307
    dgnycelik - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Temmuz 2013
    Alıntı psychocake adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İknaya gerek yok.. sen zaten ikna olmuşsun dostum. Ama aklında bulunması gereken birkaç noktayı belirteyim.
    1 - servis ağı
    2 - kalite
    3 - yedek parça fiyatları
    4 - 2.el satış kolaylığı
    5 - Honda...
    6 - Fiyat
    7- ve en önemlisi biz
    enduro motosikletimi alırken bu kadar zorlanmamıştım. çünkü çoğu birbirine benziyordu, direk gittim yamaha wr125r aldım. gel gelelim süper sport kategorisinde bir türlü karar veremiyorum. son yaptığım analizlere göre cbr da karar kıldım. hem yakıt tüketimi konusunda hemde malzeme kalitesi konusunda rakiplerinin bariz bir şekilde ilerisinde görünüyor. yardımın için çok teşekkür ederim.

  8. #16308
    ödemiş35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Mart 2013
    Şehir
    Ödemiş /İZMİR
    Motosikleti
    cbr 250
    16.05.2013 çıkışlı 2013 model cbr 250 yi 5500 rpmden gelen zırıltı sebebiyle Mnr servise götürdüm servis motoru bırakmamı söyledi. İlk önce egzantrik gergisini değiştirmişler, zırıltı devam ettiği için piston segmanları değiştirmişler, bu da çözüm olmadığı için en son krankı değiştirdiler. 25 günlük bir bekleme sonunda gittiğimde zırıltının devam ettiğini ses yapacak tüm parçaları değiştirdiklerini söylediler. Sonuç aynı. Başka cbr 250 kullanmadığım için 0 motora akü takıp denettiler o motorda da ses vardı. Sonuç olarak bütün cbr 250 lerde o sesin olduğunu anladım fakat parçalar değişmiş oldu, tabi bir servisin bunu bilmemesi ayrı acayip.

    Sizlere sorum piston segmanı ve diğer parçaları değişen motor için tekrar rodaj mı yapılmalı, 1000km sonunda tekrar yağ değiştirilmesi gerekli mi? Motoru biraz sıkıştırdığımda 140 km nin üstüne zar zor çıkabildiğini, motorun eski performansında olmadığını farkettim. Bu süreç geçici mi? Artık motordan soğur hale geldim. !!

  9. #16309
    dgnycelik - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Temmuz 2013
    Alıntı ödemiş35 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    16.05.2013 çıkışlı 2013 model cbr 250 yi 5500 rpmden gelen zırıltı sebebiyle Mnr servise götürdüm servis motoru bırakmamı söyledi. İlk önce egzantrik gergisini değiştirmişler, zırıltı devam ettiği için piston segmanları değiştirmişler, bu da çözüm olmadığı için en son krankı değiştirdiler. 25 günlük bir bekleme sonunda gittiğimde zırıltının devam ettiğini ses yapacak tüm parçaları değiştirdiklerini söylediler. Sonuç aynı. Başka cbr 250 kullanmadığım için 0 motora akü takıp denettiler o motorda da ses vardı. Sonuç olarak bütün cbr 250 lerde o sesin olduğunu anladım fakat parçalar değişmiş oldu, tabi bir servisin bunu bilmemesi ayrı acayip.

    Sizlere sorum piston segmanı ve diğer parçaları değişen motor için tekrar rodaj mı yapılmalı, 1000km sonunda tekrar yağ değiştirilmesi gerekli mi? Motoru biraz sıkıştırdığımda 140 km nin üstüne zar zor çıkabildiğini, motorun eski performansında olmadığını farkettim. Bu süreç geçici mi? Artık motordan soğur hale geldim. !!
    piston sekmanları ve krank değişmiş, normal olarak yeni parçaların motosiklete alışma süreci olacaktır. bence ilk 1000 km rodaj yap ve yağını değiştir.
    ödemiş35 bunu beğendi.

  10. #16310
    slymn93 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Aralık 2012
    Şehir
    İzmir-Karabağlar
    Motosikleti
    Honda Cbr 250 R- Siyah(full)
    Bencede tekrar rodaj yapman daha mantıklı olur

  11. #16311
    agilty - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Şubat 2011
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 250R
    Alıntı psychocake adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    200 km de bir zincir yağlamaya kalkarsan hayatın yağlamayla geçer 200 km ney ya zincir için.. 500km yağla çok fazla kir pas içinde gezmiyorsan 1000 de bir de temizle ama... 2013 250R lar 12000 de bir giriyor servise ama tabi kendi kullanım şekline göre ara ara motor yağı için soksan iyi edersin ben mesela 4000 km de bir yağ değiştirmeyi planlıyorum motora çok fazla yüklenen birisi değilim. böylelikle her iki bakım arası 2 kere yağlanıyor alet ve zaten 12 bin bakımlarında da yağlanıyor. ama 2012 için farklı olduğunu sanıyorum çünkü 2013 modellerde değiştiğini 12 binde 1 olduğunu söylediler.. en iyisi servisle görüşmen yada internette kitapçık araman.
    Saol Teşekkürler.

  12. #16312

    Üyelik
    21 Haziran 2013
    Geçen hafta Cumartesi aküm bitti diye yazmıştım buraya hatırlayanlar olur. Pazar günü şarj ettirdim elektrikçide. 1 haftadır her gün kontrol ettim çalışıyor mu diye. En son dün evden çıktım. Sağda solda işlerim vardı en az 5-6 sefer stop ettirip tekrar çalıştırdım. İftar için bi yere girdik arkadaşlarla ama ordan çıkmadı motor Akü yine bitti. Vurdurup çalıştırdım başka bi yere geçtik ama ordan çıkarken de çalıştı sorunsuz.

    Sorun akü olsa evden ilk çıkarken çalışmazdı diye düşünüyorum. Mantıksız olan iftara kadar en az 1 saat dolandım yollarda o sürede şarjı iyice dolmuş olması lazım ama dolaştıktan sonra bitti namussuz. Fikri olan var mı?

  13. #16313

    Üyelik
    01 Nisan 2012
    Alıntı ödemiş35 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    16.05.2013 çıkışlı 2013 model cbr 250 yi 5500 rpmden gelen zırıltı sebebiyle Mnr servise götürdüm servis motoru bırakmamı söyledi. İlk önce egzantrik gergisini değiştirmişler, zırıltı devam ettiği için piston segmanları değiştirmişler, bu da çözüm olmadığı için en son krankı değiştirdiler. 25 günlük bir bekleme sonunda gittiğimde zırıltının devam ettiğini ses yapacak tüm parçaları değiştirdiklerini söylediler. Sonuç aynı. Başka cbr 250 kullanmadığım için 0 motora akü takıp denettiler o motorda da ses vardı. Sonuç olarak bütün cbr 250 lerde o sesin olduğunu anladım fakat parçalar değişmiş oldu, tabi bir servisin bunu bilmemesi ayrı acayip.

    Sizlere sorum piston segmanı ve diğer parçaları değişen motor için tekrar rodaj mı yapılmalı, 1000km sonunda tekrar yağ değiştirilmesi gerekli mi? Motoru biraz sıkıştırdığımda 140 km nin üstüne zar zor çıkabildiğini, motorun eski performansında olmadığını farkettim. Bu süreç geçici mi? Artık motordan soğur hale geldim. !!
    O sesin sebebi subap ayarsızlığı diye yurtdışı bir forumda okumuştum, Honda servisi onlar da, o şekilde düzeltmiş ama bakmadılar mı acaba hiç o konuya . Ben de 30 binde artık subap ayarı yapılmasını isteyeceğim, bin ve 24 binde kitapçıkta yazıyor, shim'li olduğu için üşeniyorlar... Düzelirse tekrar yazarım .

  14. #16314
    ödemiş35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Mart 2013
    Şehir
    Ödemiş /İZMİR
    Motosikleti
    cbr 250
    Teşekkürler arkadaşlar. Siegen umarım sorun çözülür. Altın elbiseli adamın videosunda da bu sorundan bahsedilmemişti, aynı zamanda çoğu kişi bu sesi normal olarak karşılıyor ve motorunda ses olmadığını düşünüyor. Alın buyrun benim açtığım konuya verilen cevap. Takdir sizin!

    Alıntı zaferkarizma adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bak sen bu kadar şey değişti hala daha tekrar rodaj yapmam gerekiyomu die soruyosun bide sevişe pok atıyosun kendinle çelişiyosun . yaw şu dar kafalılığı bırakın kimse malına toz kondurmuyor. para verdiye gavur icadıya gururuna dokunuyo herkezin.

    ii ce sinir oldum valla ha.bırak kardeşim binme sen o motora sat git bi bisiklet al.. utanmadan bide konu açıyosun. sıfır sekman piston krank takılmış motoru 140 a kadar zorluyosun cahilliğin bini bi para.

    ben olsam senden butun o parçaların parasını talep ederim + işçilik + cahilliğin için de extra 1000 tl yazarım.


    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:10 ----------

    Bu da buraya yazmadan önceki açtığım konu başlığı

    http://www.motosiklet.net/forum/mt-atolye-teknik-servis/119537-cbr-250-5500-rpm-ses-sorununa-yonelik-piston-segman-degisimi-ve-getirdikleri.html#post3106042

  15. #16315
    agilty - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Şubat 2011
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 250R
    Arkadaşlar 1.viteste ani kalkis yapınca şanzıman dan çat diye bi ses geliyor o nedir ve zarar verirmi ? (Sadece bir kere başıma geldi hor kullanmam motoru)

  16. #16316
    slymn93 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Aralık 2012
    Şehir
    İzmir-Karabağlar
    Motosikleti
    Honda Cbr 250 R- Siyah(full)
    ani kalkış sırasında debriyajı hızlı bırakıyorsun dişliler birbirine aniden oturduğu için bi ses gelmiş olabilir.sorun olcağını zannetmiyorum

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 16:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:13 ----------

    Alıntı Miskin_86 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Geçen hafta Cumartesi aküm bitti diye yazmıştım buraya hatırlayanlar olur. Pazar günü şarj ettirdim elektrikçide. 1 haftadır her gün kontrol ettim çalışıyor mu diye. En son dün evden çıktım. Sağda solda işlerim vardı en az 5-6 sefer stop ettirip tekrar çalıştırdım. İftar için bi yere girdik arkadaşlarla ama ordan çıkmadı motor Akü yine bitti. Vurdurup çalıştırdım başka bi yere geçtik ama ordan çıkarken de çalıştı sorunsuz.

    Sorun akü olsa evden ilk çıkarken çalışmazdı diye düşünüyorum. Mantıksız olan iftara kadar en az 1 saat dolandım yollarda o sürede şarjı iyice dolmuş olması lazım ama dolaştıktan sonra bitti namussuz. Fikri olan var mı?
    %90 şarj dinamosunda arıza var kardeşim.onun dışında motorda elektrik aksamını etkilcek xenon gibi şeyler varsa bi sorun yaratmş olablr götür baktır.yoksa eğer şarj dinamosundan.motor demekki sen hareket halindeyken yeterli şarjı etmiyor ve farlarda kapanmadığı için bitiriyor
    Miskin_86 bunu beğendi.
    2 Teker bir başka !

  17. #16317

    Üyelik
    01 Nisan 2012
    @ödemiş35
    Forumda gereksiz insan çok, takma kafanı .
    ödemiş35 ve wolrath bunu beğendiler.

  18. #16318
    theplatoon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Nisan 2008
    Alıntı barodi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bu aralar pek giremiyorum foruma..hayırlı olsun..süper makine..deneyimlerini bizimle paylaş..
    benim gönlümde de honda nc 700x yatıyor..güle güle kullan
    barodi bunu beğendi.

  19. #16319
    psychocake - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mayıs 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 250R
    Alıntı dgnycelik adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    enduro motosikletimi alırken bu kadar zorlanmamıştım. çünkü çoğu birbirine benziyordu, direk gittim yamaha wr125r aldım. gel gelelim süper sport kategorisinde bir türlü karar veremiyorum. son yaptığım analizlere göre cbr da karar kıldım. hem yakıt tüketimi konusunda hemde malzeme kalitesi konusunda rakiplerinin bariz bir şekilde ilerisinde görünüyor. yardımın için çok teşekkür ederim.
    Ne demek. Burada herkes elinden geldiğince birbirine yardımcı olmaya çalışıyor zaten.

  20. #16320

    Üyelik
    03 Aralık 2012
    Motosikleti
    mash 5000 km/cbr 250 6500 km /xj6 f 49000 km
    Alıntı theplatoon adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bu aralar pek giremiyorum foruma..hayırlı olsun..süper makine..deneyimlerini bizimle paylaş..
    benim gönlümde de honda nc 700x yatıyor..güle güle kullan
    dostum saol teşekkürler.200 km yol yaptım 3 gündür deneyimlerim şu şekilde bu 200 km lik yol boyunca kazandığım tecrübeler az da olsa şu şekilde devam ediyor.
    öncelikle çok şiddetli bir şekilde hızlanıyor bu yüzden önümüzdeki araçlar ani fren yapabileceğini göz önünde bulundurmak gerekiyor ve her zaman muhakkak bir kaçış noktası bulundurmak gerekli; maksimum frenleme ve frenleme mesafesini iyi ayarlamak gerekiyor. kullanımı cbr den daha kolay virajlarda olsun vites geçiş ve inişlerde olsun mükemmel bir güven veriyor. tek kötü yanı çok çabuk hararet yapıyor ve baya baya benzin içiyor makina deli gibi hemde belkide rodaj bitince ne kadar yaktığını o zaman hesaplarım.ayrıca yüksek hızlarda çok dikkat etmeli hata kesinlikle affetmiyor çünkü fişek gibi hızlanıp frenlemeyi iyi yapmama rağmen hata affetmeyebilir. bu yüzden cbr deki gibi çok yüksek hızlarda bile ne kadar zaman ve mesafede durabilirim bunun çalışmalarını yapmaya başladım bile.
    nc 700x kesinlikle tavsiye etmiyorum çünkü fazla gitmediğini ve 650 cc üzeri olduğu için vergi pul 600 cc den çok daha fazla ödeyeceksin. dediler..


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)

Bu Konudaki Etiketler