Türkiyenin En Büyük Motosiklet Aksesuarları Sitesi
Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motoruma.com
Motomax
REKLAM ALANI

Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    CFMOTO Z Force 550
    REKLAM ALANI
  1. #12781
    chemical - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Ocak 2011
    Şehir
    D-100
    Motosikleti
    cbr1000RR-cbr 250R
    Dediğin o fiyatlar hayal hele sezon açıldıktan sonra 7bine cbr250 alamazsın. cbr için değil hondanın tüm motorlarında durum böyle. 4500den aşagı cbf150, 3000den aşağı cb125e yok hele racelere hiç girmiyorum üretimden kalmış olan cbr600f ler yani eski kasalar şuan sıfır üretiminden daha pahalıya satılıyor (2005-2006 yılındaki fiyatından)
    Gelmemiş yarından hepmi şikayetçiyiz


    Motosiklet Aksesuarları ve Ekipmanları Online Satış Sitesi
    REKLAM ALANI
    Motomax
  2. #12782
    slymn93 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Aralık 2012
    Şehir
    İzmir-Karabağlar
    Motosikleti
    Honda Cbr 250 R- Siyah(full)
    Alıntı seigen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    @slymn93
    Mesela yoshimura'nınki:
    http://stores.sportbiketrackgear.com...tail_3_600.jpg

    Direkt içteki borulara bağlanıyor, o borular ciddi güçsüz ve yamulur. Mototal servisinde söylemişlerdi.

    Diğer bir örnek sato racing'in takozu:
    http://www.satoracing.com/frameslidersCBR250r.htm

    Büyük kısmı motor yan kapağından destek alıyor, şasiye bir noktadan bağlı. Bunlar en azından daha sağlam olmalı.

    Dikkat etmek lazım, bütün desteği şasiden almasın.
    peki sence motor bloğuna bağlanan takozdan yaptırmak mantıklımı ? bu seferde motor bloğuna zarar vermeyelm? yanlş anlama bilmediğimden soruyorum fikrini
    2 Teker bir başka !

  3. #12783
    anildurmaz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ocak 2012
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 250R
    Alıntı kakare adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ben bu eldiveni kullanıyorum memnunum açıkçası ama daha çok yazlık eldiven kışın ve bu havalarda parmaklar buz kesiyo bi yerden sonra hissizleşiyosun ki zaten sende daha çok yazlık veya ılık havalar için istiyosun bende böyle düşündüm ve bunu aldım ;)

    http://www.ozenmotor.com.tr/REViT-CO...IZI_214.html#0
    Senlede aynı montu giyiyoruz, su an anladıgım kadarıyla eldivenlerde aynı e motor da aynı=) nası olcak=)
    kakare bunu beğendi.
    Counter-Steering Always Works !..

  4. #12784

    Üyelik
    01 Nisan 2012
    Alıntı slymn93 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    peki sence motor bloğuna bağlanan takozdan yaptırmak mantıklımı ? bu seferde motor bloğuna zarar vermeyelm? yanlş anlama bilmediğimden soruyorum fikrini
    Koruma takozu görevini yapıp grenajı ve motoru yere değdirmiyor ama darbeyi aldığında veya yerde sürüklenirken bağlı olduğu parçayı esnetip, yamultabiliyor. Bağlı olduğu parça birbirine kaynakla tutturulmuş içi boş borular, yani şasi mi olsun istersin, yoksa ağır ve o kuvvete dayanabilecek motorun yan kapakları mı olsun?

    Bir de şasinin yamulduğunu düşün, motoru çöpe at daha iyi, kaynakla düzeltip kullanılır belki ama ne derece sağlıklı olur acaba. Diyelim ki motor yan kapağı hasar aldı, gider serviste değiştirirsin biter.

  5. #12785
    slymn93 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Aralık 2012
    Şehir
    İzmir-Karabağlar
    Motosikleti
    Honda Cbr 250 R- Siyah(full)
    Alıntı seigen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Koruma takozu görevini yapıp grenajı ve motoru yere değdirmiyor ama darbeyi aldığında veya yerde sürüklenirken bağlı olduğu parçayı esnetip, yamultabiliyor. Bağlı olduğu parça birbirine kaynakla tutturulmuş içi boş borular, yani şasi mi olsun istersin, yoksa ağır ve o kuvvete dayanabilecek motorun yan kapakları mı olsun?
    yok hayır anladım demek istediğini de yani o zaman motor bloğuna zarar gelmez bunu çıkartıyorum bundan.demek istediğim sence gerekli mi yani yaptırmalımıyım motorun yan kapağına olandan sorum aslında buydu da tam o anlamı veremedm sanırım soruda
    2 Teker bir başka !

  6. #12786
    wolrath - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Haziran 2011
    Şehir
    istanbul / maltepe
    Motosikleti
    pani / 3colore
    ferdinandd
    """Eklenti yapanları da anlamıyorum, eyvallah baştan sona değiştirmişsin herşeyi zevkine göre, bu senin zevkin sonuçta zorla yaptırmadılar ya, tamamen şahsi keyfin.Üzerindekiler 2lira diyor, al üzerindekileri 2 lira düş diyorum o da yok."""


    *sana da zorla o motoru aldırmıyorlar? bu sekılde de dusunebılırsın.

  7. #12787
    slymn93 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Aralık 2012
    Şehir
    İzmir-Karabağlar
    Motosikleti
    Honda Cbr 250 R- Siyah(full)
    yani sende var mı mesela gerekli görüyormusun yoksa gerek yok gerekirse grenajı değiştiririm diye mi düşünüyorsun?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:34 ----------

    Alıntı wolrath adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ferdinandd
    """Eklenti yapanları da anlamıyorum, eyvallah baştan sona değiştirmişsin herşeyi zevkine göre, bu senin zevkin sonuçta zorla yaptırmadılar ya, tamamen şahsi keyfin.Üzerindekiler 2lira diyor, al üzerindekileri 2 lira düş diyorum o da yok."""


    *sana da zorla o motoru aldırmıyorlar? bu sekılde de dusunebılırsın.
    barış abi sen ne düşünüyorsun bu takoz olayı hakkında gerekli görüyormusun yorumlarınız önemli ona göre alıcam
    2 Teker bir başka !

  8. #12788

    Üyelik
    01 Nisan 2012
    Bende vardı, gerizekalı yoshimura'nınki işte. Yoshimura'yı sağlam racing parça ürettiği için aldım, halbuki şasiye bağlanan takoz sıkıntılıymış işte.

    Eski yazılarıma bakarsan 13 binde sağa düşüp sürüklendiğinde grenajı korumuştu, harika. 11 bin km'dir resimdeki o üçgen parçaları söktürmemiştim, 24 bin bakımında söküldü, bir de baktım ki şasiyi hafif eğmiş, sağlam bir kaza olsa yamultup motoru çöpe atacaktım, aptal bir parça yüzünden.

    O yüzden yazıyorum, tecrübe ettiğim için. Riskli bir parça gereksiz masraf açabilir. D&B servisinde koruma takozu yüzünden gelen bir cbr250r'ın şasisinin yamulduğunu da söylediler.

    O yüzden alırsanız da yazdığım detaya dikkat edin. Saygılar.
    slymn93 ve Pain bunu beğendiler.

  9. #12789
    slymn93 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Aralık 2012
    Şehir
    İzmir-Karabağlar
    Motosikleti
    Honda Cbr 250 R- Siyah(full)
    Alıntı seigen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bende vardı, gerizekalı yoshimura'nınki işte. Yoshimura'yı sağlam racing parça ürettiği için aldım, halbuki şasiye bağlanan takoz sıkıntılıymış işte.

    Eski yazılarıma bakarsan 13 binde sağa düşüp sürüklendiğinde grenajı korumuştu, harika. 11 bin km'dir resimdeki o üçgen parçaları söktürmemiştim, 24 bin bakımında söküldü, bir de baktım ki şasiyi hafif eğmiş, sağlam bir kaza olsa yamultup motoru çöpe atacaktım, aptal bir parça yüzünden.

    O yüzden yazıyorum, tecrübe ettiğim için. Riskli bir parça gereksiz masraf açabilir. D&B servisinde koruma takozu yüzünden gelen bir cb250r'ın şasisinin yamulduğunu da söylediler.

    O yüzden alırsanız da yazdığım detaya dikkat edin. Saygılar.
    hmm açıklama için teşekkürler o zaman dediğin gibi bağlantı yerine dikkat ederek ediniyim bende motora bi tane
    2 Teker bir başka !

  10. #12790
    ferdinandd - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2012
    Şehir
    İstanbul / Yas:29
    Motosikleti
    Honda NC S
    Alıntı wolrath adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ferdinandd, sana da zorla o motoru aldırmıyorlar? bu sekılde de dusunebılırsın.
    Zaten öyle düşünüyorum abi "onun kendi zevkiyle aldıklarını, benim söküp, onun yerine zaman harcayıp satıp, kendi zevkime göre tekrardan almam" ona daha etik bi davranış gibi geliyor.

    Bende eyvallah kardeşim haklısın mal senin deyip kapatıyorum. Lafım yok, ben olayın mantığını anlamaya çalışıyorum sadece, ama galiba öyle bişey yok

    O kendine göre "en kral satıcı" bana göre "malına kıyamıyor, insallah satılmaz diyor içinden, satılırsada 300 lira ekleyip 2yıl garanti yenilerim, zincir/dişli değiştireceğime "0" alırım kökten" diye deneme atışı yapıyor nebiliyim, henüz çözemedim
    Yaşasın MEKANIK, kahrolsun elektronik | Yaşasın METAL, kahrolsun plastik | Yaşasın TORK, kahrolsun beygir | ...

  11. #12791
    RuzgarSA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Nisan 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki ER6F
    Alıntı seigen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Koruma takozu görevini yapıp grenajı ve motoru yere değdirmiyor ama darbeyi aldığında veya yerde sürüklenirken bağlı olduğu parçayı esnetip, yamultabiliyor. Bağlı olduğu parça birbirine kaynakla tutturulmuş içi boş borular, yani şasi mi olsun istersin, yoksa ağır ve o kuvvete dayanabilecek motorun yan kapakları mı olsun?

    Bir de şasinin yamulduğunu düşün, motoru çöpe at daha iyi, kaynakla düzeltip kullanılır belki ama ne derece sağlıklı olur acaba. Diyelim ki motor yan kapağı hasar aldı, gider serviste değiştirirsin biter.
    Hiç gerek yok; sen gördün işte o kadar iyi süründüm sonuç ortada. ha belki ben şanslıydım ayrı, ama bence gerek yok arka ayaklıklar açık olması koruma takozlarından daha çok fayda sağlıyor.

  12. #12792
    wolrath - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Haziran 2011
    Şehir
    istanbul / maltepe
    Motosikleti
    pani / 3colore
    Alıntı slymn93 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yani sende var mı mesela gerekli görüyormusun yoksa gerek yok gerekirse grenajı değiştiririm diye mi düşünüyorsun?

    barış abi sen ne düşünüyorsun bu takoz olayı hakkında gerekli görüyormusun yorumlarınız önemli ona göre alıcam
    fıkır teyakkuzunda bulunacak olursak...
    madem saseyı yamultuyor, neden daha dayanıksız alumınyum sasıye sahıp olan tum ss ler takarken, celık sasılı 250 takmasın ? (cbr 250 ın grenajı 60lıra , 600rr ın 600lıra demeyın. 600rr ın şasisi 10000 lira o halde? )
    yerınde dusmelerde zaten oldukca faydalı. oldugu yerde yatması an meselesı motorların. koruma takozu ve gıdon topuzu tum yarayı absorbe ederken bu tur durumlarda,grenajları & aynaları & camı cızmek-kırmak ıcten bıle degıl.
    kı her kazada sası yamulsaydı, cbf ve dıger nakedların taktıgı kocaman koruma demırlerı, motoru bı zaman sonra s seklıne sokardı
    saseye baglamamak daha sakat.bu sefer arkasında saglam guc bulamayacagı ıcın kendısıne ve etrafındakı grenaj vs ye daha fazla zarar verecektır.
    ben kesınlıkle faydalı buluyorum koruma takozunu.estetık acıdan kotu dıyorsanız keıtı almayın ebaydan x-race alın,cok daha yakısıklı.burdan da bı arkadas almıstı dıye hatırlıyorum.
    viper17 bunu beğendi.

  13. #12793
    viper17 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Kasım 2011
    Şehir
    İzmir
    Alıntı wolrath adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    fıkır teyakkuzunda bulunacak olursak...
    madem saseyı yamultuyor, neden daha dayanıksız alumınyum sasıye sahıp olan tum ss ler takarken, celık sasılı 250 takmasın ? (cbr 250 ın grenajı 60lıra , 600rr ın 600lıra demeyın. 600rr ın şasisi 10000 lira o halde? )
    yerınde dusmelerde zaten oldukca faydalı. oldugu yerde yatması an meselesı motorların. koruma takozu ve gıdon topuzu tum yarayı absorbe ederken bu tur durumlarda,grenajları & aynaları & camı cızmek-kırmak ıcten bıle degıl.
    kı her kazada sası yamulsaydı, cbf ve dıger nakedların taktıgı kocaman koruma demırlerı, motoru bı zaman sonra s seklıne sokardı
    saseye baglamamak daha sakat.bu sefer arkasında saglam guc bulamayacagı ıcın kendısıne ve etrafındakı grenaj vs ye daha fazla zarar verecektır.
    ben kesınlıkle faydalı buluyorum koruma takozunu.estetık acıdan kotu dıyorsanız keıtı almayın ebaydan x-race alın,cok daha yakısıklı.burdan da bı arkadas almıstı dıye hatırlıyorum.
    Bir düzeltme yapayım, alüminyum şasi nin 2 avantajı var. Çelik şasi ye göre daha hafif ve sağlam olması
    Nereye bakarsan, oraya gidersin.

  14. #12794
    wolrath - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Haziran 2011
    Şehir
    istanbul / maltepe
    Motosikleti
    pani / 3colore
    Alıntı ferdinandd adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Zaten öyle düşünüyorum abi "onun kendi zevkiyle aldıklarını, benim söküp, onun yerine zaman harcayıp satıp, kendi zevkime göre tekrardan almam" ona daha etik bi davranış gibi geliyor.

    Bende eyvallah kardeşim haklısın mal senin deyip kapatıyorum. Lafım yok, ben olayın mantığını anlamaya çalışıyorum sadece, ama galiba öyle bişey yok

    O kendine göre "en kral satıcı" bana göre "malına kıyamıyor, insallah satılmaz diyor içinden, satılırsada 300 lira ekleyip 2yıl garanti yenilerim, zincir/dişli değiştireceğime "0" alırım kökten" diye deneme atışı yapıyor nebiliyim, henüz çözemedim
    valla kendı acımdan soyle dusunuyorum.elbette yaptıgım herseyın fıyatını motora ekleyemem.sonucta alıcının zevk meselesı ama akıl var mantık var.bombos motorla aynı fıyata vermek de acık bı sekılde gerızekalılık olur dara felan dusmedıysen.ılla kı alıcısı cıkar ıyı motorun.sonucta pıyasada zıbılle olan motor bunlar,daha dolusunu ısteyen elbette cıkacaktır.kı ıstedıgım fıyata da sattım,bıraz zaman almasına ragmen.
    viper17 bunu beğendi.

  15. #12795
    slymn93 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Aralık 2012
    Şehir
    İzmir-Karabağlar
    Motosikleti
    Honda Cbr 250 R- Siyah(full)
    ben motoru korumasındayım estetik önemli değil yani o kdr paralar veriyoruz temiz kalsın istiyor insan açıkcası.motor yan kapağı daha mı sakıncalı olur diyorsun yani barış abi?
    2 Teker bir başka !

  16. #12796

    Üyelik
    01 Nisan 2012
    1. Aluminyum şasinin dayanıklılık / ağırlık oranı daha yüksektir. Daha hafif olsa bile çelikten daha dayanıklı olabilir.
    2. Koruma takozu türlü türlü noktadan bağlanabilir, benim söylediğim bu motorda sadece şasiye bağlanıyorsa takmayın. Başka motorlardan bahsetmiyorum. Zaten piyasadaki çoğunluk motor bloğuna takılabilecek şekilde tasarlanmış, isteyen araştırır.
    3. Yine istediğiniz kaynağa bakabilirsiniz, koruma takozu hasarı azaltmak bir kenara arttırabilir, bu yüzden riskli bir parçadır. Motosiklet üreticilerinin hiçbiri bu parçayı aksesuar olarak satmaz.

    Benim argümanlarım bunlar.

    Yalnız şu da var, ileride motosiklet alırsam kendim de takarım ama daha bilinçli bir şekilde parçayı seçeceğim. CBR250R için bence gereksiz.
    RuzgarSA bunu beğendi.

  17. #12797
    wolrath - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Haziran 2011
    Şehir
    istanbul / maltepe
    Motosikleti
    pani / 3colore
    Alıntı viper17 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bir düzeltme yapayım, alüminyum şasi nin 2 avantajı var. Çelik şasi ye göre daha hafif ve sağlam olması
    uretıcıler; saglamlık,deformasyon(kolay tamır edılebılme vs.),aerodinamik,doga sartlarına dayanıklılık,tıtresım bla bla ozellıklere gore sası yapıyorlar degıl mı?

    celık sası alumınyum sasıden daha zayıftır dogası geregı. bunun en guzel ornegını aynı cukurda yamulmayan 500tl lık celık jant ıle , yamulan 2500lıralık cok daha hafıf alumınyum jant gıbı dusunebılırız. uretıcının buradakı amacı daha saglam degıl daha hafıf daha aerodınamık ve tıtresımsız bır sası yapma ıstegıdır. elbette bunu yaparken celık ıle yakın ozellıklere kasar ki aerodınamıgı bozmadan hafıflıgı yakalasın,paslanma ve dıger etkenlerden de celık gıbı etkılenmesın.kaza sonrası tamır edılebılme vs 2.oncelıktır.



    *bıraz arastırdım ama bulamadım guzel bı kaynak.sız bulursanız paylasın.bırbırımıze bıseyler katmıs oluruz.
    *sızın bahsettıgınız hem hafıf hem daha saglam karbonfıberdir...

  18. #12798
    viper17 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Kasım 2011
    Şehir
    İzmir
    Alıntı wolrath adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    uretıcıler; saglamlık,deformasyon(kolay tamır edılebılme vs.),aerodinamik,doga sartlarına dayanıklılık,tıtresım bla bla ozellıklere gore sası yapıyorlar degıl mı?

    celık sası alumınyum sasıden daha zayıftır dogası geregı. bunun en guzel ornegını aynı cukurda yamulmayan 500tl lık celık jant ıle , yamulan 2500lıralık cok daha hafıf alumınyum jant gıbı dusunebılırız. uretıcının buradakı amacı daha saglam degıl daha hafıf daha aerodınamık ve tıtresımsız bır sası yapma ıstegıdır. elbette bunu yaparken celık ıle yakın ozellıklere kasar ki aerodınamıgı bozmadan hafıflıgı yakalasın,paslanma ve dıger etkenlerden de celık gıbı etkılenmesın.kaza sonrası tamır edılebılme vs 2.oncelıktır.



    *bıraz arastırdım ama bulamadım guzel bı kaynak.sız bulursanız paylasın.bırbırımıze bıseyler katmıs oluruz.
    *sızın bahsettıgınız hem hafıf hem daha saglam karbonfıberdir...
    Yamulan jant sac jant değil mi abi
    Nereye bakarsan, oraya gidersin.

  19. #12799
    wolrath - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Haziran 2011
    Şehir
    istanbul / maltepe
    Motosikleti
    pani / 3colore
    Alıntı viper17 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yamulan jant sac jant değil mi abi
    yok,oz racıng - enkeı vs gıbı kalıtelı alumınyum jantlar ıle x marka celık janttan bahsedıyorum.

    sac jant sanayı tabırıyle teneke jant hem dayanıksız hem de agırdır.ama malzeme bol ve ucuzdur.bos arabalara kakalarlar

  20. #12800
    viper17 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Kasım 2011
    Şehir
    İzmir
    Alıntı wolrath adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yok,oz racıng - enkeı vs gıbı kalıtelı alumınyum jantlar ıle x marka celık janttan bahsedıyorum.

    sac jant sanayı tabırıyle teneke jant hem dayanıksız hem de agırdır.ama malzeme bol ve ucuzdur.bos arabalara kakalarlar
    Burda bi kaynak var ama dk 2:35 ten itibaren

    https://www.youtube.com/watch?v=BaoM...ailpage#t=157s
    Nereye bakarsan, oraya gidersin.


    ANES MOTOR
    Hero Motosiklet

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)

Bu Konudaki Etiketler