Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #11781
    sbr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Suzuki v-strom DL650 XT
    Alıntı kakare adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ya peki şu motor açma olayı rodaj süresinde mi yapılmalı yoksa rodaj bitince hızlanmalar arttırılıp max. denemeler mi yapılmalı?
    bence 1500 km den sonra rodaja dikkat etmeden normal kullanım yapılmalı.. 2000-2500 den sonra istediğin gibi yardır
    kakare bunu beğendi.
    TRANSALP XL700


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #11782
    Mytap - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Kasım 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW F800R
    Alıntı RuzgarSA adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bence rodajı şehir içinde yapmanda fayda var bütün devirlerde kullanman gerek sabit bi devirde gitmek rodaj için uygun değil. Hangi viteste olursan ol 6 bin deviri geçmeden rodajı tamamlamalısın. Uzun yolda bu şartları uygulayamazsın illa ki hızlı gitmen gerekecek yağ değişimin riskli olacak ilk yağ değişimleri çok önemli.
    Tamamdır. O gün gelene kadar şehir içi inmem artık 1000 e yaklaştırırım hiç değilse cevaplarınız için teşekkürler
    Yola çıktığında değil vardığında övün ....

  3. #11783

    Üyelik
    25 Kasım 2012
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    cbr 250r
    Alıntı Deryali adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu hız olayı galiba rodaj süresi ilede doğrudan orantılı. Eğer sizin motor 145i geçmiyorsa rodajında problem vardır. Ben 85kg olmama rağmen, Cbr250 ile 160 kadar her türlü ortamda zorlanmadan geliyordum. 180i 2 kez gördüm ama her zaman çıkmıyor. Bazı arkadaşların dediği gibi 170e de motor sabitlenebiliyor.
    Motorda modifiye yoktu herşey fabrika çıktısı ancak rodajı çok çok iyi yapıldı.
    Valla kendim denizciyim gemi makineleri bitirdim motorlarla aram fazlasıyla iyi oldugundan rodaj döneminde aykırı kullanım yapmadım.normalde bile 6 bin deviri geçirmem pek normalde vites değişimlerimde düzlüklerde açıkçası bu makinedende öyle hız beklentim yoktu ilk defa dedimki limitlerini deneyeyim. 120 den sonrada 6 vitesin verdiği miskinliğiyle tatlı sürüşü gidip insanı yoruyorda

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:54 ----------

    Alıntı sbr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    dostum motorun kaç kmde birde bakımları ne alemde? 145km hız bana çok az geldi..yoksa tüm cbr250 o hızlarda seyrediyoda herkes sindiremeyip abartıyormu? ben orjinal apache
    ile 130 km yapabiliyorum, dişli değişimi ile 140km yapabilirim.. 250cc nin ne anlamı kaldı ozaman?? rica etsem başka bir zaman tekrar denermisin top speed..
    motosikletimde 2011 model 4100 kmde ve 1000 km bakımıdan sonra 3800 km gibi yağını değiştirmeye tekrar gittim baya iyiydi yağın durumu zaten işim dolasıyla pek kullanmayıyorum ama cbr 250r çok beklenti olmaması gerekir.videolarda görürsünüz kullandıysanızda bilirsiniz 1000 cc gibi ivmelenme yok.ama pek ala ş.içi ve dışı işini görüyor. 250 cc alan birisi 135 km ile 150 km arasının pek ifade etmemesi lazım sonuçta 250 cc kullanıyosun.en azından benim için öyle yani apacheyle 130 yapıp dişli değişimiyle 140 yapıyosan tek silindirli 150 cc makinede o devirde kullanırsan üstündeki sürücüde 20 km sonra ya beyin sarsıntısı geçirtir yada böbrek taşını düşürür.
    DALGIC_800 bunu beğendi.

  4. #11784
    sbr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Suzuki v-strom DL650 XT
    Alıntı silent_moto adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Valla kendim denizciyim gemi makineleri bitirdim motorlarla aram fazlasıyla iyi oldugundan rodaj döneminde aykırı kullanım yapmadım.normalde bile 6 bin deviri geçirmem pek normalde vites değişimlerimde düzlüklerde açıkçası bu makinedende öyle hız beklentim yoktu ilk defa dedimki limitlerini deneyeyim. 120 den sonrada 6 vitesin verdiği miskinliğiyle tatlı sürüşü gidip insanı yoruyorda

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:54 ----------



    motosikletimde 2011 model 4100 kmde ve 1000 km bakımıdan sonra 3800 km gibi yağını değiştirmeye tekrar gittim baya iyiydi yağın durumu zaten işim dolasıyla pek kullanmayıyorum ama cbr 250r çok beklenti olmaması gerekir.videolarda görürsünüz kullandıysanızda bilirsiniz 1000 cc gibi ivmelenme yok.ama pek ala ş.içi ve dışı işini görüyor. 250 cc alan birisi 135 km ile 150 km arasının pek ifade etmemesi lazım sonuçta 250 cc kullanıyosun.en azından benim için öyle yani apacheyle 130 yapıp dişli değişimiyle 140 yapıyosan tek silindirli 150 cc makinede o devirde kullanırsan üstündeki sürücüde 20 km sonra ya beyin sarsıntısı geçirtir yada böbrek taşını düşürür.
    dostum benim anlatmak istediğim olay şu. arkadaşımız motorunun 145 km hızı geçmediğini söylemiş. yani ben burdan bu motorun top speedinin 145 olduğunu varsayarım..benim motorum 14 dişli ile 9000 devirde 130 yapıyor..benim motorun top speedi de 130 olsun ozaman.. ben 130 ile giderken beyin sarsıntısı geçirirsem o arkadaşta 145 ile giderken beyin sarsıntısı geçirir.. ayrıca şu böbrek taşı muhabbeti de sıktı artık..eminimki apache kullanmadan bu yorumu yapıyorsun..
    TRANSALP XL700

  5. #11785

    Üyelik
    01 Nisan 2012
    Otoyolda düzlükte her zaman 160+ hızları görürsün. Daha üstüne rüzgar ve yoldaki eğimin yardımıyla çıkmak mümkün. Üst hızım da bu ikisinin yardımıyla 176'ydı, geliştirmeye uğraşmıyorum daha . Yalnız gaz açtığın gibi bu hızlara çıkmıyor, zaman alıyor.

    250 cc vs 150 cc asıl farkı da otoyol hızlarında araç sollaman gerektiğinde anlarsın.
    sbr ve DALGIC_800 bunu beğendiler.

  6. #11786

    Üyelik
    25 Kasım 2012
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    cbr 250r
    Alıntı sbr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    dostum benim anlatmak istediğim olay şu. arkadaşımız motorunun 145 km hızı geçmediğini söylemiş. yani ben burdan bu motorun top speedinin 145 olduğunu varsayarım..benim motorum 14 dişli ile 9000 devirde 130 yapıyor..benim motorun top speedi de 130 olsun ozaman.. ben 130 ile giderken beyin sarsıntısı geçirirsem o arkadaşta 145 ile giderken beyin sarsıntısı geçirir.. ayrıca şu böbrek taşı muhabbeti de sıktı artık..eminimki apache kullanmadan bu yorumu yapıyorsun..
    145 geçemeyende benim zaten alıntı yaptığın mesajda da yazmıştım 120 den sonra sürüş zevki azalıyorr diye bahsetmiştim. 4000 km yaptığım motorda sadece bi kere denedim top speedi bu 250 cc motosikletten beklentim ufak hız hesapları değilde yakıt tasaruffu, dik oturupta grenajın ruzgar kesmesiydi artçılı yokuşlarda zorlanmasın karşıladı hepsini.apache kullanmadığım doğrudur daha önce 4 silindirli bi makina kullanan birisi olarak yazdım o devirlerdeki vibrasyonu.sonuç itibariyle altımızdaki eşeği puma görmek anlamsız bence

  7. #11787
    marefb - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Haziran 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    1299 Panigale
    Eski motorum olan cbr 250yle arkadaşım 180i gördüğünü söyledi bende kadıköy istikameti uzunçayır yolunda 174 gördüm ve dahada gidiyordu motor önüme araç çıktı yavaşlamak zorunda kaldım.Özledim desem yeridir cıbırı

  8. #11788
    sbr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Suzuki v-strom DL650 XT
    Alıntı silent_moto adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    145 geçemeyende benim zaten alıntı yaptığın mesajda da yazmıştım 120 den sonra sürüş zevki azalıyorr diye bahsetmiştim. 4000 km yaptığım motorda sadece bi kere denedim top speedi bu 250 cc motosikletten beklentim ufak hız hesapları değilde yakıt tasaruffu, dik oturupta grenajın ruzgar kesmesiydi artçılı yokuşlarda zorlanmasın karşıladı hepsini.apache kullanmadığım doğrudur daha önce 4 silindirli bi makina kullanan birisi olarak yazdım o devirlerdeki vibrasyonu.sonuç itibariyle altımızdaki eşeği puma görmek anlamsız bence
    evet yaa kusura bakma mesajı yazarken nicke bakmamışım.. peki şunu sorayım sana, 120den sonra sürüş zevkinin azalmasının sebebi motorun yuksek devirde olduğu için zorlanması mı? yoksa rüzgar vs gibi etkenlerin seni yorması mı? bir de ortalama kullanımdaki yakıt tuketımını sormak istiyorum.. son olarak sen benim motoruma mı eşşek diosun yaauu
    TRANSALP XL700

  9. #11789

    Üyelik
    25 Kasım 2012
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    cbr 250r
    Alıntı sbr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    evet yaa kusura bakma mesajı yazarken nicke bakmamışım.. peki şunu sorayım sana, 120den sonra sürüş zevkinin azalmasının sebebi motorun yuksek devirde olduğu için zorlanması mı? yoksa rüzgar vs gibi etkenlerin seni yorması mı? bir de ortalama kullanımdaki yakıt tuketımını sormak istiyorum.. son olarak sen benim motoruma mı eşşek diosun yaauu
    yok dostum kimsenin motoruna esek demek benim ne haddime sadece mecazen elimizdeki motorlar O hizlarda konforsuz oldugunu 4 silindirlilere gore anlatmak istemistim ).yakit sarfiyatina gelince sakin kullanina sahibim ama yokuslar gibi zorlamalarda max 3.5- 4 lt gordum. Cbr 250r da 6.vites 90-110 km arasi altinizda calisan motoru hissettirmiyor pek. 120 den sonra
    da zorlanmadi tork vardi uzerinde ama ruzgar rahatsiz etme basliyor devir yuksek oldugundan azda olsa vibrasyon vs.keyif alamadim. 6.vites 90. Km sessiz bi yoldan geciyosaniz ruzgar sessiyle bas basa kaliyonuz.

  10. #11790

    Üyelik
    23 Ağustos 2009
    Şehir
    düzce
    Motosikleti
    2002 Aprilia Atlantic 500
    Ben de kısa zaman önce cbr 250r sahibi oldum.Oturuş pozisyonuna bir türlü alışamadım.Aldığım arkadaş bu motorla bir de uzun yol yapmış,nasıl yapmış hayret ettim.Günlük yaptığım km en fazla 10 km ama omuzlarım ve boynumda ağrı oluyor.Siz de de aynı durum oluyor mu?Yoksa bende mi bir sorun var?

  11. #11791
    RuzgarSA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Nisan 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki ER6F
    Alıntı nayken81 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben de kısa zaman önce cbr 250r sahibi oldum.Oturuş pozisyonuna bir türlü alışamadım.Aldığım arkadaş bu motorla bir de uzun yol yapmış,nasıl yapmış hayret ettim.Günlük yaptığım km en fazla 10 km ama omuzlarım ve boynumda ağrı oluyor.Siz de de aynı durum oluyor mu?Yoksa bende mi bir sorun var?
    sorun senin motora alışamamanda 850 km yolu 3 molayla yağmurda Antalyadan İstanbula gelirken yaptım çok keyifliydi daha önce bu tür motor kullanmadıysan alışana kadar biraz zorluk çekiyorsun. Motorunu güle güle kullan.

  12. #11792

    Üyelik
    01 Nisan 2012
    Honda eğitimlerde şunu söylüyorlar, belin üstündeki bir bölgede ağrı varsa yanlış kullanımdandır, sadece bel ve bacak ağrısı normal yani . Uzun uzun şöyle şöyle yap yazmak yerine forumdaki doğru oturuş pozisyonu konularına bakmanı tavsiye ederim.

  13. #11793

    Üyelik
    23 Ağustos 2009
    Şehir
    düzce
    Motosikleti
    2002 Aprilia Atlantic 500
    Teşekkür ederim. doğrusu pek alışabileceğimi sanmıyorum.hele öyle 850 km lik yolları bu motorla düşünmek bile beni yoruyor

    ---------- Post added at 20:31 ---------- Previous post was at 20:28 ----------

    Alıntı seigen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Honda eğitimlerde şunu söylüyorlar, belin üstündeki bir bölgede ağrı varsa yanlış kullanımdandır, sadece bel ve bacak ağrısı normal yani . Uzun uzun şöyle şöyle yap yazmak yerine forumdaki doğru oturuş pozisyonu konularına bakmanı tavsiye ederim.
    Motokurt nickli abimize de özel mesaj attım.Çünkü o yaşta bu motorla nasıl bu kadar uzun yol yapabildiğini merak ettim.Bakalım o ne diyecek?

  14. #11794
    omerta - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Haziran 2006
    Şehir
    Adana | Cihan ABUL
    Motosikleti
    We_R1
    Bugun CBR 250 motorumu aldım arkadaşlar 3400 km de bilgilerinizden tiyolarınızdan yararlanmak isterim neler örenirsiniz

  15. #11795
    kakare - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ağustos 2012
    Şehir
    Muğla-İstanbul
    Motosikleti
    HONDA CBR650FA
    Alıntı omerta adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bugun CBR 250 motorumu aldım arkadaşlar 3400 km de bilgilerinizden tiyolarınızdan yararlanmak isterim neler örenirsiniz
    hayırlı olsun allah kaza bela vermesin
    '' hayat ancak ölümle yüzyüze gelince anlam kazanır. ''

  16. #11796
    omerta - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Haziran 2006
    Şehir
    Adana | Cihan ABUL
    Motosikleti
    We_R1
    Alıntı kakare adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hayırlı olsun allah kaza bela vermesin
    Eyw saolasın kardeş ALLAH hepimize kaza bela vermesin

  17. #11797
    forza46 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ocak 2011
    Şehir
    İzmir
    hayırlı olsun

    bugün vuslat günü 3 haftadır ayrıydık
    Yavuz Sultan Selim Han

  18. #11798
    omerta - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Haziran 2006
    Şehir
    Adana | Cihan ABUL
    Motosikleti
    We_R1
    Alıntı forza46 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hayırlı olsun

    bugün vuslat günü 3 haftadır ayrıydık
    Ayrılık uzun sürmüş

  19. #11799
    tuc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Temmuz 2012
    Şehir
    adana/kozan
    Motosikleti
    Honda CBR 250R
    Alıntı omerta adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bugun CBR 250 motorumu aldım arkadaşlar 3400 km de bilgilerinizden tiyolarınızdan yararlanmak isterim neler örenirsiniz
    kardeşim hayırlı uğurlu olsun sonunda adanadan bir cbr'ci forumda çok sevindim :D

  20. #11800
    wolrath - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Haziran 2011
    Şehir
    istanbul / maltepe
    Motosikleti
    pani / 3colore
    yıne ındırıme gıttım

    4sılındır600cc sevdası fena ya :(


    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-firsat...2000tl-artisiyla-ciziksiz-ve-sadece-8500-103681861/detay/
    seigen bunu beğendi.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 8 kullanıcı var. (0 üye ve 8 misafir)

Bu Konudaki Etiketler