madem 250cc ile başladın,kaliteli bir kask,iyi bir mont da almalısın en kısa sürede..kask çok önemli.ses ve rüzgar yalıtımı iyi olan,buğu yapmayan en az 300-400 milyonluk bir kask..
madem 250cc ile başladın,kaliteli bir kask,iyi bir mont da almalısın en kısa sürede..kask çok önemli.ses ve rüzgar yalıtımı iyi olan,buğu yapmayan en az 300-400 milyonluk bir kask..
cbr 250 hayırlı olsun...bende ilk motor için 250r ve 600 f arasında kararsızım... 250 r için ilk düşünceleriniz neler?
600 f alan arkadaşlarınız 2011 mı aldı.. onların yorumları nasıl... kullanmak zor mü kolay mı, pişmanlar mı iyini 600 ile başladık mı diyorlar..
iyi akşamlar...
youtube de adam cbf1000 tanıtıyoken debriyajı yavaşca bırakıyo (sağ kolu video çekiyo)motor gidiyo
Mustafa Kemal Atatürk
diğer arkadasım 600f 2011 model aldı. Çok memnun. sıfır aldığı gün deneme yapmam için saolsun benim gibi bi acemiye verdi. gayet rahat ve abs fren sistemi güven veriyor.bende memnunum. hepimiz acemi olduğumuz için motorların hakkını zaten veremiyoruz. (max 100 km hız sonuç olarak şu asamada o kadar fiyat farkı değmez..
ayrıca ben daha cesur davranabiliyorum.. 600 cc olan arkadaş daha fazla çekiniyor ve kendini daha az geliştirebiliyor..
koruma kıyafetleri olarak neler aldınız hangi marka ve modelleri tercih ettiniz.. cogu kisi Bot almıyor ve gereksiz buluyor...
cbr 250 ye arka canta düşünüyor musunuz..ben araştırmıştım... givi nin resmi sitesinde canta Demiri bulmuştum..
istanbulda anes motor getiriyormuş...
gerçi motor sizin için cok yeni oldugundan, ne kadar fark edilir bilemiyorum ama. lastikler...cogu forum da hatta altın elbiseli adam barkın in videosundada yorumu lastiklerin değişmesi gerektiği yönündeki... ilk görüşleriniz nasıl lastikler için...
iyi geceler...
Herkese Merhaba.
Ben motosiklete heves edinen genç bir kardeşinizim. Hiç vitesli motosiklet tecrübesi olmayan biri olarak direk CBR 250 R almamı önerir misiniz?
Eniştem de motosikletçi ve alacaksan direk CBR 250 R al diyor. HONDA nın ileri eğitim programlarına katılmıştı. Ben sana yavaş yavaş öğretirim diyor.
Bende ailem motosiklet konusunda destek vermediği için para biriktiriyorum ve iyi bir motor alıp 3-4 sene kullanmak istiyorum.
Sizin bu konuda tavsiyeleriniz neler? Sizce ilk motosiklet olarak almalı mıyım?
Kittisak Racing'in CBR250R Konsept'i
Yapılan Modifikasyonlar:
* Carbon Kevlar Stop lamp and Tail
* Engine Protector
* Frame slider
* Darkened Front Headlamp with Angle Eye, LED and projector.
* DID performance chain setup
* Yoshimura Full Freeflow Exhaust System
* LED turn lights
* Handlebar stabilizer
* Ban Diablo Tire and Brembo rear petal disc setup
* Bumblebee Yellow Paintjob with fairing graphics
dostum 250cc ile başlama..yamaha ybr 125 ile başlamanı tavsiye ederim..yeni başlayanlar için ideal,parçaları bol bulunan,sağlam ,ekonomik ve ikinci el değeri yüksek bir motor..6-7 saniyede 100 km/sa hıza çıkan yüksek torklu 250cc lik bu motoru zaptedemezsin..
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:17 ----------
yai 125 lik ile başlamalısın
cbr250r başlanmıycak bi motor değil bugunki aklım olsa direk 250cc cbr la başlardım nie 150cc ye 4.5bin tl verip 1 ay sonra gitmiyo die başka motorları hayal ediyim cbr250r alınır 2gün mahallede gezilir uzun süre zevkle binilir gidicem cbf150 alcam 2 gün binicem sonra ah keşke cbr250r alsaydım dicem bu kesin bişey :D
bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...
herkese mrb. pazar günü baktım hava güzel şöyle bi gezintiye çıkayım dedim baktım 1000 bakımıda yaklaşıyo çıktım g.antep - kilis yoluna sıkıştırdım biraz makinayı yolda durup çok foto çekemedim ama bi kaçtane paylaşabilirim hafif eğimli yolda 162 gördüm daha falzada giderdi ama gitmek istemedim nolur nolmaz tek başıma çıktmıştım yola düz yolda 140-150 raht gittim geldim ah bide rüzgar olmasa rüzgar yemeyeyim diye eğilmekten belim ağrıdı artı soğuktan mıdır rüzgardanmıdır dizlerim tutmuyo
bu arada motor pisliğinden bayılacak nerdeyse bi ara yıkatayım :D
arkadaşlar benimde motor tecrübem yok daha önce hiç kullanmadım, honda cbr 250 çok hoşuma gitti honda bayisine gidip baktım hoşuma gitti siz anlatırmısınız nasıl motor acaba? ilk kez kullananlar için uygun olduğunu söyledi bayi, bu arada yashukawa motorun çok güzelmiş darısı benim başıma
Bu işin sonu yok yaklaşık 5 aydır cbr 250 R kullanıyorum aldığım ilk 1 ay çok yeterli geldi ancak 1 aydan sonra yetmemeye başladı... O yüzden yeni başlayan arkadaşların düşük hacimli motorlarla hatta bir süre scooter kullandıktan sonra vitesli bir motora geçmeleri kendi beden sağlıkları açısından daha iyi olacaktır. Umutmayalım ki motorla kaza yaptığında büyük küçük farketmeyecek...
haklısın cbr 250 başnanılmıcak motor değil ama hiç motor kullanmamış birinin düşürmeyeceğinin garantisi yok. Düşük süratlerdeki u dönüşlerinde ilk 1000-2000 km arası trafikde motoru yatırmak çok kolay. yatırdıktan sonrada keske cbf 150 alsaydım demek var kolu bacağı kırıp 3-4 ay çalışamamak var
Ayrıca sendeki motor 0-100 18 saniye cbr 250 8 saniye. Ben biraz pistim diye 2000 kilometreden sonra k.çın ba.şn oynamaya başlayınca gerçekten tehlike altındasın. 26-27 yaşından önce insan çok cabuk gaza geliyor efendi sürmek 80-90 la yolun rüzgarın tadını cıkarmak kesmiyor ilk fırsatta elin gaza gidiyor. Yaş bunun altındaysa ve tecrube sıfırsa 125 likle 5000-7500 km arası tecrube kazanmak önemli iki teker bu.
Kişi kendisini az çok tanır. Gerçekten gaza gelmem kendime hakimim ilk 5000 kilometre 125 lik gibi giderim diyorsa o zaman sorun yok
çok doğru..ama ne kadar kendine hakim bile olsa insan bazen gaza geliyor..kendine hakim olabilineeceğini sanmıyorum bu yüksek torkla..direk 125 likle başlamalı ve 20 bin km yi devirmeli
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:09 ----------
motor tecrüben yoksa 250 lik ile başlamamalısın..temmuzda yakın dostumun 17 yaşındaki oğlu mondial 125 lik aldı son çıkanlarından..babasına,oğlu için mondial almamasını
ya honda ya da yamaha alması için çok dil dökmeme rağmen mondial 125 aldılar..madem aldınız,iyi ve pahalı bir kask alın diye baskı yaptım bu defa..yine dinletemedim..dandik bir kask aldılar..sonunda bu 17 lik genç arefe gününde trafiğin olmadığı yolda motora hakim olamayıp düştü..başındaki kask uçtu gitti.sürüklenerek kaldırımın keskin yerine çarpıp feci bir şekilde vefat etti..hepimiz çok üzüldük..en azından 300-400 milyonluk pahalı bir kask olsa başında,o kask başından asla çıkmazdı.çünkü kafadan çıkmayı engelleyen güçlü bir kilit sistemleri var
Başınız sağ olsun.
Ucuz kasklar için iyi bir örnek:
http://www.youtube.com/watch?v=ToOua7slCVQ
the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda
Arkadaşlar selam, haftasonu Sapanca gezisinde motoru deneme şansım oldu.
Motoru aldığımdan beri bu kadar uzun yola çıkmamıştım.
Düz yolda çok rahat 157'yi gördüm. Daha bassam gidecekti, rodajda olduğum için daha fazla zorlamadım motoru.
Kafasından sallayan, 147'te tıkanan diyen arkadaşa selam olsun. Kafasından sallamaya devam etsin kendisi.
Bu arada CBR125'lerde vardı 3 tane. Çok rahat gidiyor onlarda.
"Cahillerle tartışmaya girmeyin çünkü ben hiç yenemedim!"
İmam-ı Gazâli Hazretleri (k.s)
Arkadaşlar merhaba, bende bir cbr 250 kullanıcısıyım 1 hafta önce 1000 km bakımımı yaptırdım. Vites geçişleri bana çok gürültülü gibi geldi serviste sordum normal dediler ama bu ilk motorumda değil her motorda vites geçişlerinde bir ses olur ama sanki cbr 250 biraz daha mı fazla ? Sizin araçlarınızda da böyle mi yoksa benim aracımla alakalı mı ? cevaplarınız için şimdiden çok teşekkür ederim.
Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)