Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
31 Temmuz 2014, 19:45
#21401
Anladım hocam teşekkürler.. Demek istediğiniz aslında torna makinesinde yapıyorlar.. Si-en-si makinası :D
Cnc diye aradım bir kaç tane buldum akşam pc'den bakarım mobildeyim teşekkürler.. ;)
Reklamlar
-
31 Temmuz 2014, 20:07
#21402
Mitoqondri adlı üyeden alıntı
Hocam bugün motorun yağını değiştirdim 1000 km bakına gittim.. 932 km'de bakıma girdim..
Motul 5100 aldım motor yağı olarak.. Serviste ki ustada yağın iyi olduğunu söyledi..
Rodajda ki motorda olan yağı boşaltonca motorun yağının ne kadar inceldiğini gözümle gördüm.. Elimden geldiğince her 2000 km'de bir yağı değiştiricem çünkü böylesi daha iyi olur düşüncesindeyim..
100 km kadar kullandım.. Vites geçişleri tam istediğim gibi.. Tak tuk ses yok gayet yumuşak ve güzel..
Bilginiz olsun..
Şu anlık memnunum.. ;)
Ayrıca motorda ufak bir titreşim vardı şu an yapı değiştirdikten sonra titreşim kesildi.. Motordaki bütün bağlantı vidalarını sıktılar.. Motoru tutan vidaları sıktılar gevşeyebiliyormuş bilginize.. Kontrol ettirin.. ;)
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:45 ----------
Hocam kulladığınız marka ve modeli söyler misiniz ? Ayrıca link varsa yurt dışından alabilmem için.. ?
rodaj yağı her motorda ince olur bilginize 4000 km den önce cbr 250 ye yağ değişimi gereksiz
-
31 Temmuz 2014, 20:21
#21403
Tardigrat adlı üyeden alıntı
Dostum bende manetlerimi ebayden aldim. Türkiyede 3 katı fiyatina satıyorlar aynı ürünü. Ayrıca ebayde çeşit daha fazla. Ebayde "cbr250r clutch brake lever" yaz.. renk renk çeşit çeşit hangisi hoşuna giderse...
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:12 ----------
Hocam o manetler cnc tezgahinda kendileri imal ettikleri için cnc clucth brake set vs vs diye ilana veriliyor. Markaları yok yani.
CBR 125 varken CBR 250 R motorumda vardı. Redline Manetler CBR 125 R de idi. Bu CNC yazanlarda CBR 250 Rde idi. CBR 125 R deki manetten en ufak bi farkını hıssetmedim. hata Redline rengi soldu bunun halen solmadı
Dört Teker Bedenimi, 250R Ruhumu Taşır..!
-
31 Temmuz 2014, 20:53
#21404
biyeybaraküs adlı üyeden alıntı
rodaj yağı her motorda ince olur bilginize 4000 km den önce cbr 250 ye yağ değişimi gereksiz
Hocam motorun yağ filitresi ve yağı görmen gerekirdi.. Yağ filitresine gerek yok diyordum ama görünce anladım.. İmkanım olduğu sürece 2000-3000 arası yağ filitre değişimi yapıcam.. Sonuçta devirli kullanılan motorlar motor ömrünü düşünerekten söylüyorum.. ;)
-
01 Ağustos 2014, 01:56
#21405
Mitoqondri adlı üyeden alıntı
Hocam motorun yağ filitresi ve yağı görmen gerekirdi.. Yağ filitresine gerek yok diyordum ama görünce anladım.. İmkanım olduğu sürece 2000-3000 arası yağ filitre değişimi yapıcam.. Sonuçta devirli kullanılan motorlar motor ömrünü düşünerekten söylüyorum.. ;)
Yagi deistiricegin zaman mutlaka filtreyide deistirmen lazim ama suerkli motoru ayni devirde kullanma bu durumda motoru yorarsin surekli dusuk devir kullanmak yada sabit devir kullanmak makineyi yorar
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:54 ----------
Bende bayramda gunubirlik ciger yemeye edirneye gittim 320 km de isik yanmaya basladi ilk karsima cikan istasyon opet oldugu icin durup benzin aldim normalde 280 km ustunu gormemistim yeni bi rekor oldu sonuna kadar kullansam 350 km gorurdum rahat
-
01 Ağustos 2014, 10:59
#21406
ardacik adlı üyeden alıntı
Yagi deistiricegin zaman mutlaka filtreyide deistirmen lazim ama suerkli motoru ayni devirde kullanma bu durumda motoru yorarsin surekli dusuk devir kullanmak yada sabit devir kullanmak makineyi yorar
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:54 ----------
Bende bayramda gunubirlik ciger yemeye edirneye gittim 320 km de isik yanmaya basladi ilk karsima cikan istasyon opet oldugu icin durup benzin aldim normalde 280 km ustunu gormemistim yeni bi rekor oldu sonuna kadar kullansam 350 km gorurdum rahat
Yakıt konusunda hem fikir olmak lazım artık. Bu makıne şehir içi dur kalkta boktan. Uzun yola çakınca harbi yakıtı süper. iki kişi 100 kmde 3,5 litre benzin tükettim. 100-120 ortalama hızım. ara sıra ışıklı yerlerde kalkarken 9bin 10 bin devirde kalktığım halde çok iyi yakıt.
Dört Teker Bedenimi, 250R Ruhumu Taşır..!
-
01 Ağustos 2014, 16:41
#21407
Yağ değişimi konusunda bence ne kadar ince o kadar sessiz diyorum.
Ben Iphone 10-30w yağ kullanıyorum. Hatta bugün 6bin bakımında değiştirttim. Makine çok sessiz, daha atak ve motor freninde daha dengeli oldu.
Fiyatlar dışarısıyla aynı serviste. Fahiş fiyat da yok. O da hoşuma gitti.
Sadece benden önceki sahibi sola yatırmış motoru yavaş giderken sol elciğin orası yamulmuş, onu da değiştirdim çok tatlı oldu şimdi.
Pist günlerine para olsa da gitsek..
-
01 Ağustos 2014, 16:55
#21408
Geçen hafta kaza yaptım.
50-60 km kullandıktan sonra evin alt sokağında, ışıklarda yol kenarlarında mantara benzeyen taş yuvarlak şeyler olur ya, onlara girdim. Hızım 20 bile değildi, zaten kalkış esnasında hakimiyeti kaybettim.
Motordan anlamayan biri o halde görünce aa ne güzel motor dedi ama. Disk kırıldı, jant ezildi, amortisörler yamuldu, sol gidon değişecek. Sol ayaklık değişecek. 3900 lira masraf çıktı. Gereksiz olanları listeden çıkarınca 2000 liraya düştü. Eşekliğime yanmayayım. İşin en kötüsü de model yeni olduğu için parçaların gelmesi 1 ayı bulacak. Çıldırmak üzereyim.
-
01 Ağustos 2014, 18:42
#21409
sebzelicorba adlı üyeden alıntı
Geçen hafta kaza yaptım.
50-60 km kullandıktan sonra evin alt sokağında, ışıklarda yol kenarlarında mantara benzeyen taş yuvarlak şeyler olur ya, onlara girdim. Hızım 20 bile değildi, zaten kalkış esnasında hakimiyeti kaybettim.
Motordan anlamayan biri o halde görünce aa ne güzel motor dedi ama. Disk kırıldı, jant ezildi, amortisörler yamuldu, sol gidon değişecek. Sol ayaklık değişecek. 3900 lira masraf çıktı. Gereksiz olanları listeden çıkarınca 2000 liraya düştü. Eşekliğime yanmayayım. İşin en kötüsü de model yeni olduğu için parçaların gelmesi 1 ayı bulacak. Çıldırmak üzereyim.
https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/...60823445_n.jpg
Geçmiş olsun. Kalkış sırasında arka teker patinaja geldiyse dengeni bozmuş olabilir. Ayrica anlattığın hasarlı parçalara göre sağdan mantar betona sürtüp sol yana düşmüşsün dostum. High-side düşüş yapıp Allah korusun bi taraflarını kırabilirdin. Cana geleceğine mala gelsin boşver.
Yeni başlayan arkadaşlar aman dikkat. Bu sıcakta erimiş asfalt bu tür durumlarda büyük tehlike. Mümkün olduğunca yavaş kalkmaya sakin sürmeye özen gösterin.
-
01 Ağustos 2014, 18:59
#21410
sebzelicorba adlı üyeden alıntı
Geçen hafta kaza yaptım.
50-60 km kullandıktan sonra evin alt sokağında, ışıklarda yol kenarlarında mantara benzeyen taş yuvarlak şeyler olur ya, onlara girdim. Hızım 20 bile değildi, zaten kalkış esnasında hakimiyeti kaybettim.
Motordan anlamayan biri o halde görünce aa ne güzel motor dedi ama. Disk kırıldı, jant ezildi, amortisörler yamuldu, sol gidon değişecek. Sol ayaklık değişecek. 3900 lira masraf çıktı. Gereksiz olanları listeden çıkarınca 2000 liraya düştü. Eşekliğime yanmayayım. İşin en kötüsü de model yeni olduğu için parçaların gelmesi 1 ayı bulacak. Çıldırmak üzereyim.
https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/...60823445_n.jpg
Çok geçmiş olsun. Allah beterinden korusun[COLOR="Silver"]
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:50 ----------
-
01 Ağustos 2014, 19:58
#21411
Tardigrat adlı üyeden alıntı
Geçmiş olsun. Kalkış sırasında arka teker patinaja geldiyse dengeni bozmuş olabilir. Ayrica anlattığın hasarlı parçalara göre sağdan mantar betona sürtüp sol yana düşmüşsün dostum. High-side düşüş yapıp Allah korusun bi taraflarını kırabilirdin. Cana geleceğine mala gelsin boşver.
Yeni başlayan arkadaşlar aman dikkat. Bu sıcakta erimiş asfalt bu tür durumlarda büyük tehlike. Mümkün olduğunca yavaş kalkmaya sakin sürmeye özen gösterin.
Teşekkür ederim. Tam da dediğin gibi oldu. Arka teker patinaj yapmamıştı ama böyle garip bi şeyler oldu işte. Sağ taraftan girdim sola düştüm. Hızım yok denecek kadar az olmasına rağmen gayet hasarlı çıktım. Motivasyonumu, psikolojimi, dengemi altüst etti. 1 haftadır mal gibiyim resmen.
Nası öyle bi hata yaptım anlamadım. Her zaman kalkarken bi şeyler oldu, dönemedim duramadım çarptım. 1 Ay bekle şimdi. Bu kaza motoru yükseltirken çok etkiler mi satış esnasında. Hoş ben buna hiç takılmıyorum ama etrafımdaki herkes satarken şöyle böyle muhabbetine giriyor, acayip sinir oldum. Satamazsın falan diyorlar.
-
01 Ağustos 2014, 21:15
#21412
cbr250r clutch brake lever denen kısa manetlerden alayım dıyorum ne zamandır aklımda var ama renkte kararsızım 2013 beyaz renge hangisini almalıyım fikirleriniz nelerdir...
-
01 Ağustos 2014, 21:16
#21413
Öncelikle çok geçmiş olsun boşver mala gelsin cana geliceğine.
Satamazsın diyeni boşver adamlar piyasada ne motorlar satıyorlar emin ol sende çok rahat satarsın ama 2013 motor fiyatından biraz üste satarsın sen takma rahat ve kazasız binmen dileğiyle. ...
-
01 Ağustos 2014, 22:09
#21414
sebzelicorba adlı üyeden alıntı
Teşekkür ederim. Tam da dediğin gibi oldu. Arka teker patinaj yapmamıştı ama böyle garip bi şeyler oldu işte. Sağ taraftan girdim sola düştüm. Hızım yok denecek kadar az olmasına rağmen gayet hasarlı çıktım. Motivasyonumu, psikolojimi, dengemi altüst etti. 1 haftadır mal gibiyim resmen.
Nası öyle bi hata yaptım anlamadım. Her zaman kalkarken bi şeyler oldu, dönemedim duramadım çarptım. 1 Ay bekle şimdi. Bu kaza motoru yükseltirken çok etkiler mi satış esnasında. Hoş ben buna hiç takılmıyorum ama etrafımdaki herkes satarken şöyle böyle muhabbetine giriyor, acayip sinir oldum. Satamazsın falan diyorlar.
Dostum geçmiş olsun. Cana geleceğine mala gelsin. Üzülecek bir şey yok. Hatta yara almadığınız için sevinmelisiniz bile. Şahsen bindiğim motor pert olsa dahi bana bir şey olmamışsa, ne psikolojim ne de motivasyonum bozulurdu.
Ayrıca sana motoru satamazsın diyen arkadaşa sahibinden.com'un adresini ver. Baksın bakalım elde kalan CBR 250 var mıymış hiç.
-
01 Ağustos 2014, 22:12
#21415
Tekrar selamlar,
2.180 kmlik istanbul samsun ordu gezimi tamamladım ve istanbula döndüm. Merak edenler için de bir kaç fotoyla özetledim buyrunuz
http://www.motosiklet.net/forum/etki...ml#post3410331
-
01 Ağustos 2014, 23:03
#21416
Mwehaba size bi sorum okucaktı zinciri yağlamak istiyorum bayadır yağlamadım 2 gün falan daha dükkan kapalı elim boş ama şöyle bi sıkıntım var arka sepha demiri bulamadım afyon da internetten baktım 1 haftaya anca gelir dediler yağlamak için arka tekerin havada olması şart mı veya da takoz vs. koysak altına olurmu ??
-
01 Ağustos 2014, 23:20
#21417
Ben konuya oldukça hakimin sanirm motorunuzu düz bir zeminde ayakcagina alin. Sağ arka şase demirinin altına uygun yükseklikte bir takoz koyun dikkat edin yere sağlam bassin. Daha sonra yavaşca motoru dik konuma getirin bu sirada motor takozlarin üstüne bitecektir ancak sol taraf boşta kalacagi için ayakcagin altina 3-4 cmlik birşeyler koymaniz gerekir. Ben jantlarimi bu şekilde sokup takiyorm ve zincir bakimini bu şekilde yapiyorm.
Motorun uzun sağlam bastigina dikkat edin tereddutte kalirsanz vazgecin. Ve ilk seferde tek basiniza denemeyin terletir
Samette fotograflar vardi goruyosa paylassin
-
01 Ağustos 2014, 23:27
#21418
sebzelicorba adlı üyeden alıntı
Geçen hafta kaza yaptım.
50-60 km kullandıktan sonra evin alt sokağında, ışıklarda yol kenarlarında mantara benzeyen taş yuvarlak şeyler olur ya, onlara girdim. Hızım 20 bile değildi, zaten kalkış esnasında hakimiyeti kaybettim.
Motordan anlamayan biri o halde görünce aa ne güzel motor dedi ama. Disk kırıldı, jant ezildi, amortisörler yamuldu, sol gidon değişecek. Sol ayaklık değişecek. 3900 lira masraf çıktı. Gereksiz olanları listeden çıkarınca 2000 liraya düştü. Eşekliğime yanmayayım. İşin en kötüsü de model yeni olduğu için parçaların gelmesi 1 ayı bulacak. Çıldırmak üzereyim.
https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/...60823445_n.jpg
Hocam geçmiş olsun.. Allah daha beterinden saklasın.. Kimseye kulak asma yaptır motorunu satacağın zamanda kazasını söyle alan adama fiyatında da ona göre ayarlama yap bindiğine sayıp geç git.. Hiç kafana takma derim.. Tabi demesi kolay ama sıkıntı yapmak yersiz olsn olmuş bi kere..
-
01 Ağustos 2014, 23:49
#21419
Paylaşsında görelim merak ettim şimdi şöyle bi dediğiniz yere baktım anlamaya calıştım sonuçta ilk defa yapıcam artık yarın deneyecem dukkanın önü de pek düz değil nasıl olacak nasıl yapacam bilmiyorum
-
02 Ağustos 2014, 00:02
#21420
sebzelicorba adlı üyeden alıntı
Teşekkür ederim. Tam da dediğin gibi oldu. Arka teker patinaj yapmamıştı ama böyle garip bi şeyler oldu işte. Sağ taraftan girdim sola düştüm. Hızım yok denecek kadar az olmasına rağmen gayet hasarlı çıktım. Motivasyonumu, psikolojimi, dengemi altüst etti. 1 haftadır mal gibiyim resmen.
Nası öyle bi hata yaptım anlamadım. Her zaman kalkarken bi şeyler oldu, dönemedim duramadım çarptım. 1 Ay bekle şimdi. Bu kaza motoru yükseltirken çok etkiler mi satış esnasında. Hoş ben buna hiç takılmıyorum ama etrafımdaki herkes satarken şöyle böyle muhabbetine giriyor, acayip sinir oldum. Satamazsın falan diyorlar.
Hiç takma arkadaşlarında dediği gibi öyle diyenlere. satacağın zaman böyle böyle bir olay geldi başıma diye belirtirsin. Ben sahibinden.com'da bildiğin perte ayrılmış motorunu satan gördüm. Sen motorunu yaptır sonra bey gibi paşa gibi bin. Zamanı gelincede satılır o.
Pasali1921 adlı üyeden alıntı
cbr250r clutch brake lever denen kısa manetlerden alayım dıyorum ne zamandır aklımda var ama renkte kararsızım 2013 beyaz renge hangisini almalıyım fikirleriniz nelerdir...
Senin motora MAVİ yada KIRMIZI manet gayet güzel gider gibime geliyor :D
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)
Bu Konudaki Etiketler