Burgman 200 Kullanıcıları / Bilgi paylaşım başlığı
-
15 Eylül 2020, 08:56
#181
1- Şehirlerarası yolda elde edilen değer olduğu için.
2- 80-100 km/h bandında ekonomik sürüş modunda kullandığım için.
Bu 2 madde ile bende test ettim, 2.6 ort. yakaladım
---------- Mesajlar birleştirildi - 08:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:54 ----------
1- Şehirlerarası yolda elde edilen değer olduğu için.
2- 80-100 km/h bandında ekonomik sürüş modunda kullandığım için.
Bu 2 madde ile bende test ettim, 2.6 ort. yakaladım
Reklamlar
-
15 Eylül 2020, 16:43
#182
gork26 adlı üyeden alıntı
1- Şehirlerarası yolda elde edilen değer olduğu için.
2- 80-100 km/h bandında ekonomik sürüş modunda kullandığım için.
Bu 2 madde ile bende test ettim, 2.6 ort. yakaladım
Kerata. Ne yapıp ediyor, sevdiriyor kendisini.
-
Bilgi edinmek isteyen biri okur diye yazayım.(başlık ölü biliyorum)
Orijinal 21 gram yerine 20 gram bagalar takıldıktan sonra yakıt tüketimi biraz arttı. Çoğunlukla 2.9 lt. gösteriyor. Eğer 80km/h lerde gidersem 2.8 lt gösteriyor. İlk kalkıştaki ivmelenme zayıfladı. Motoru uzun yolda da kullandığım için bu durumdan şikayetim yok.
-
O zaman niye değiştirdiniz
-
faz adlı üyeden alıntı
O zaman niye değiştirdiniz
Değişim zamanı gelmişti. (Ağır bakım) 20 gr baga uzun yol için daha uygun. ( 6500 devir-90 km/h )
-
05 Kasım 2020, 17:30
#186
maxiscooter alacağım, burgman 200/400 yakıt ve bakım masrafı nedir? tavsiye edermisiniz? kaç model kaç km piyasa kaç tldir, parça bulmak mümkünmü?
-
05 Kasım 2020, 17:54
#187
Burgman 400 hakkında hiç bir bilgim yok. Burgman 200'ü tavsiye ederim. Öncesinde 6 yıl 50 bin km. Yamaha Xcity250 kullandım.
Xcity'de şehir içi 4.2 lt. tüketirken Burgman'da 2.9 lt. tüketim var. Bu değer şu anda kullandığım 20gr. baga seti ile. Oriinal 21 gr. baga seti ile sakin kullanımda 2.6 lt değerini de görmüştüm. 20 gr. baga ile uzun yolda 90 km/h geçmeyince 2.8 lt. tüketiyor. 100 km/h sabit süratte 3 lt. tüketiyor. 9500 devir 140 km/h son hızı. Ağır bakımı 2 ay önce 1400 TL tuttu. Ben parça sorunu yaşamadım. Dünyada ve ülkedeki mevcut şartlar nedeniyle her marka motosiklettte parça sorunu yaşanabilir. Sıfırı 46 bin olmuş. 30 lu rakamlara düzgün bir şey bulunabilir.
-
06 Kasım 2020, 23:01
#188
110 K km de 2012 UH200 var esnaf arkadasimda,karenaj boyasinda yil kaynakli solmalar olsada alt makinasi ve yuruyeni sorunsuz..ciddi bir kazasi olmadigi muddet 2012-2014(Fiyat bakimindan) arasi ABS siz modellerin yuksek km li ve bakimli olmasi kaydi ile gönül rahatligiyla alinabilir...
-
Herkese merhaba,
Görüp cevap veren olursa sevinirim. Burgman 200 ile artçılı bir şekilde 250-350 km arası yol yapmada sıkıntı yaşar mıyım? Minimum 250 cc bir motor düşünüyorum ama konfor olarak Burgman çok farklı bir motor olduğu için kafama takılan kısım bu.
-
Henryninruhu adlı üyeden alıntı
Herkese merhaba,
Görüp cevap veren olursa sevinirim. Burgman 200 ile artçılı bir şekilde 250-350 km arası yol yapmada sıkıntı yaşar mıyım? Minimum 250 cc bir motor düşünüyorum ama konfor olarak Burgman çok farklı bir motor olduğu için kafama takılan kısım bu.
Bu sorunuza artçılı şehirler arası yol yapan biri cevap verebilir. Eşim artçılıktan emekli olduğu için artçısız kullanıyorum. Şehir içi 90 kg.lık artçım oldu. Sıkıntı olmadı. 250cc. skuterlere göre torku düşük Burgman'ın. Xcity250 varken artçılı 120-130-140 km/h hızlara çıkabiliyordum. Burgman'da artçılı 90-100 km/h gider. Atikliği azalır tabi.
Artçılı uzun yol yapılacaksa Burgman 400 öneririm.
-
Gönül 400 ister ama bütçe 200 yeter diyor. 2014 model absli bakımları düzgün bir 200 tercih etmeyi düşünüyorum. Motorda da otomobilde de kmden çok bakımlı olması önemli diye düşünenlerden olduğum için. Bu konuda ne düşünürsünüz burgman özelinde.
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:26 ----------
AzÇok adlı üyeden alıntı
Bu sorunuza artçılı şehirler arası yol yapan biri cevap verebilir. Eşim artçılıktan emekli olduğu için artçısız kullanıyorum. Şehir içi 90 kg.lık artçım oldu. Sıkıntı olmadı. 250cc. skuterlere göre torku düşük Burgman'ın. Xcity250 varken artçılı 120-130-140 km/h hızlara çıkabiliyordum. Burgman'da artçılı 90-100 km/h gider. Atikliği azalır tabi.
Artçılı uzun yol yapılacaksa Burgman 400 öneririm.
Gönül 400 ister ama bütçe 200 yeter diyor. 2014 model absli bakımları düzgün bir 200 tercih etmeyi düşünüyorum. Motorda da otomobilde de kmden çok bakımlı olması önemli diye düşünenlerden olduğum için. Bu konuda ne düşünürsünüz burgman özelinde.
Konuyu düzenle/Sil
-
Tavsiye ederim. Güzel, sağlam, ekonomik bir motor. Fakat ben artçılı binmiyorum. Pek de kıyamam artçılı binmeye.
-
Başlık hayatta kalsın diye kalp masajı niyetine;
4 aylık kış uykusundan sonra 24 şubat ta aküsünü takıp Burgman'ımı uyandırdım. Bujiyi söküp yağ damlatma falan yapamadım. Bir kaç kere "gıy gıy" yaptıktan sonra çalıştı. Riva'ya deneme turu yaptım. Herşey yolundaydı. 26 şubatta çantaları yükleyip İzmir seyahatine çıktım. 8 saat süren yolculuk boyunca bir problem yaşamadım. Seyahatte sorun yaşamamak için hava durumu siteleri, model yorumlarını iyiden iyiye inceledim. Yol boyunca hava sıcaklığı ve yağış konusunda sorun yaşamayınca iyi bir hava durumu etüdü yaptığım belli oldu.
Eski motorum Yamaha Xcity 250 ile kıyas niyetine;
Burgman 200'ü 1,5 yıldır kullanıyorum. 10 bin km. yol yaptım. Aynı koşullarda eski motorumda 2 takım arka fren balatası eskitmiş olurdum. Arka fren balatam hala aşınmadı. En az 5 bin km. daha gidecek gibi görünüyor. Yani xcity 250'den 3 kat daha ekonomik.
-
16 Nisan 2021, 22:29
#194
Başlık sizlere ömür. Ben devam ediyorum;
Burgman 200 ile panik fren;
Çandarlı’dan Dikili’ye gidiyorum. Az zamanda bitirmem gereken işler var. Acele ediyorum. Yol pek kaliteli değil. Stabilize asfalt. Önümdeki otomobili solladıktan sonra kamyonu da sollayıp sağ şeride geçmeyi düşündüm. Bir anda kamyon sol şeride girince damperle karşı karşıya kaldım. Frenlere asıldım. İlk anda arka tekerin gezmesi nedeniyle kamyona arkadan vuracağımı düşündüm. Abs devreye girip savrulmayı engelledi. İyi bir frenleme dozuyla kaza yapmaktan kurtuldum. Kamyonun önündeki traktörü geçmek için sol şeride geçtiğini sonradan farkettim. Traktörü görseydim haliyle sollama yapmayacaktım. Sol şeridin solundan geldiğim için kamyon önündeki traktörü perdelemişti. Tam bir trafik tuzağıydı. Burgman’ın başarılı frenleri bir kez daha görevini yapmıştı. Trafikte aceleye yer olmadığı konusunda ciddi bir uyarı almıştım.
Hız : 100 km/h
Lastik : Ön Anlas Tournee. 10.000 km.de. Arka Metzeler ME7 Teen 3000km.de.
Lastik durumu : Isınmış durumda.
Hava sıcaklığı 18-19 derece
Yol durumu : Stabilize asfalt. Kuru.
Fren balataları : 10.000 km.de
-
17 Nisan 2021, 00:49
#195
AzÇok adlı üyeden alıntı
Başlık hayatta kalsın diye kalp masajı niyetine;
4 aylık kış uykusundan sonra 24 şubat ta aküsünü takıp Burgman'ımı uyandırdım. Bujiyi söküp yağ damlatma falan yapamadım. Bir kaç kere "gıy gıy" yaptıktan sonra çalıştı. Riva'ya deneme turu yaptım. Herşey yolundaydı. 26 şubatta çantaları yükleyip İzmir seyahatine çıktım. 8 saat süren yolculuk boyunca bir problem yaşamadım. Seyahatte sorun yaşamamak için hava durumu siteleri, model yorumlarını iyiden iyiye inceledim. Yol boyunca hava sıcaklığı ve yağış konusunda sorun yaşamayınca iyi bir hava durumu etüdü yaptığım belli oldu.
Eski motorum Yamaha Xcity 250 ile kıyas niyetine;
Burgman 200'ü 1,5 yıldır kullanıyorum. 10 bin km. yol yaptım. Aynı koşullarda eski motorumda 2 takım arka fren balatası eskitmiş olurdum. Arka fren balatam hala aşınmadı. En az 5 bin km. daha gidecek gibi görünüyor. Yani xcity 250'den 3 kat daha ekonomik.
hocam 5 bin kmde fren balatası mı değişir? ben hd2 200ide ilk değişimi 18 binde yaptım. yarı fiyatına başka bir marka takmışlar 9-10 bin gider demişti servis. farkında olmadan freni sıkılı tutuyor olabilir misin?
Aşırı hız ve dikkatsizlik motorcunun en büyük düşmanıdır.
-
17 Nisan 2021, 18:18
#196
Tefoo adlı üyeden alıntı
hocam 5 bin kmde fren balatası mı değişir? ben hd2 200ide ilk değişimi 18 binde yaptım. yarı fiyatına başka bir marka takmışlar 9-10 bin gider demişti servis. farkında olmadan freni sıkılı tutuyor olabilir misin?
Yamaha Xcity250'nin kronik bir özelliği. Arka balatayı çabuk bitiriyor. Fakat, çok güzel bir skuter.
-
22 Kasım 2021, 14:10
#197
Kayış ve bagaları değiştireli 6 bin km. olmuştu. Temizlik ve kontrol için yetkili servise gittim. Bagalar değiştirilecek dediler. 400 TL yeni baga fiyatıymış. Bu takacağınız bagalar da 6 bin km sonra değişecekse kalsın değiştirmeyeceğim dedim. Nasıl iştir anlamadım. 6 bin km de baga nasıl kullanılmayacak hale gelir?
-
Orijinal baga ölçüsüne göre bando marka baga almıştım.(23x18 20 gr) Fakat çapı orijinal bagadan 1 mm. daha düşük olduğu için taktırmadım. Bando marka 24x18 21 gr baga takacağım. Kayış ölçüsünü sonunda buldum. Farklı kayış markaları UH200 için farklı ebatlarda üretim yapmışlar.
Marka.............kod.................UzxGen-Açı
Malossi, 619956, 888x22.2-30
Bando, VC24973, 867x22.2-28
Dayco, DC32311, 893x22.7
Mitsuboshi, VC24974, 883x22.6
Suzuki OEM, 27601-14F20, 867x22.2-28
Ocellaus -Ebay, 881x22.5
Kaynak : burgmanusa
-
28 Haziran 2022, 15:48
#199
Bu başlığa benden başka kimse yazmaz. Bunu anladım artık. Yine de yazmaya devam edeceğim. Bugün arka balataları değiştirdim. 3 yıl 17 bin km.de ancak %50 aşınmış. Yamaha XCITY 250'de 4 bin km.de bir arka balata değiştiriyordum. Burgman 200'de ön balata biraz çabuk bitiyor. 12 bin km.de tam bitmişti.(Yamaha XCITY250'de 30 binde aşınmıştı) Yamaha XCITY250'de 5. arka balata takımını kullanıyor olacaktım. Burgman 200'de 2. arka balata takımını kullanıyorum. Fark çok büyük.
-
28 Haziran 2022, 16:39
#200
AzÇok adlı üyeden alıntı
Bu başlığa benden başka kimse yazmaz. Bunu anladım artık. Yine de yazmaya devam edeceğim. Bugün arka balataları değiştirdim. 3 yıl 17 bin km.de ancak %50 aşınmış. Yamaha XCITY 250'de 4 bin km.de bir arka balata değiştiriyordum. Burgman 200'de ön balata biraz çabuk bitiyor. 12 bin km.de tam bitmişti.(Yamaha XCITY250'de 30 binde aşınmıştı) Yamaha XCITY250'de 5. arka balata takımını kullanıyor olacaktım. Burgman 200'de 2. arka balata takımını kullanıyorum. Fark çok büyük.
Geçen benim muhitte gördüm bir tane Burgman 200'ün acayip bir kalçası var. O ne büyük bir yolcu selesi ve sele altı deposudur yahu!? Çok konforlu bir motosiklete benziyor. (Arkada oturan için o kadar olmayabilir...)
Balata işleri biraz karışık, balatanın kompozisyonu önemli, organik, yarı organik, sinterli bunlar çok şey farkettirir.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)