Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
4. sayfa BirinciBirinci ... 2345 SonuncuSonuncu

Kuba KH150-12D Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #61
    DarkSeleCT93 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ekim 2011
    Şehir
    balıkesir
    Motosikleti
    Rks rocca 100 max
    ya arkadaşlar ben anlamadım bu 1n2345 vites geçişlerini bı anlatabilecek varmı


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #62

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    Yazmışsın işte, en aşağısı 1. Vites, bir üstü "n" yani boş, sonra yukarı çıktıkça 2-3-4-5 diye gidiyor.

    Forumda o kadar yazılmasına rağmen hala sıfır motoru açmak için sıkıştıranlar var. Siz basmaya devam edin, motoru elinize alınca da şikayet başlığını açarsınız.

  3. #63
    DarkSeleCT93 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ekim 2011
    Şehir
    balıkesir
    Motosikleti
    Rks rocca 100 max
    Alıntı Seko adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yazmışsın işte, en aşağısı 1. Vites, bir üstü "n" yani boş, sonra yukarı çıktıkça 2-3-4-5 diye gidiyor.

    Forumda o kadar yazılmasına rağmen hala sıfır motoru açmak için sıkıştıranlar var. Siz basmaya devam edin, motoru elinize alınca da şikayet başlığını açarsınız.
    yani 1.vitesten sonra direk 2 ye geçmiyormu usta

  4. #64
    mersinLee33 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Kasım 2009
    Şehir
    Mersin
    Motosikleti
    BENELLI TNT25 // SUZUKİ GSX650F
    dün yakalşık 40 km kullandım motoru ilk izlenimlerim şu şekilde ; en güzeli bence motoran mtr 100 kullanırken ellerim uyusuyodu titreşimden bunda cok daha az titreşim var ama önce ki mesajlarda arkadasların da dediği gibi vites aralığı cok kısa motor 80 den sonra cok fazla bağırıyor ve 105 i geçmiyor :( acaba arka dişliyi küçültsem bir faydası olur mu ? ben 1600 tl ye aldım motoru bence verdiğim paraya göre gayet iyi diyebilirim
    no pain, no gain ...

  5. #65

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    Alıntı DarkSeleCT93 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yani 1.vitesten sonra direk 2 ye geçmiyormu usta
    Geçmiyor. Birden sonra "boş" var.

  6. #66
    ocalh - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mart 2010
    Şehir
    adana
    Motosikleti
    x-treme max 150
    merhaba mersinli kardeşim bende adanalıyım mersinde çalışıyorum
    motorun 105 km geçmemesi normaldir ben motoruma silindir ve üst kapak aldım taktırdım yani 200 cc oldu motor
    benim cihazda 105 yapıyor şimdilik ön dişli 18 yaptım arka orjinal 42 dişli bugün eve gidince arkaya 38 dişli takacam önede 16 dişli takacam ve performansına bakıp yine burda paylaşacağım sizinle..
    arkayı değiştirmen hızdan ziyade vites aralığını uzatacaktır tabi motorunun performansını bilmediğim için son hızı etkilermi bilemem.. hayırlı olsun bu arada

  7. #67

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    Önü büyütmekle arkayı küçültmek aynı etkiyi yapar. Bu arada 18-42 ile 16-38 aynı sonucu verir boşuna deneme. 18-38 yaparsan belki biraz hızlanır.

  8. #68
    mersinLee33 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Kasım 2009
    Şehir
    Mersin
    Motosikleti
    BENELLI TNT25 // SUZUKİ GSX650F
    Alıntı ocalh adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    merhaba mersinli kardeşim bende adanalıyım mersinde çalışıyorum
    motorun 105 km geçmemesi normaldir ben motoruma silindir ve üst kapak aldım taktırdım yani 200 cc oldu motor
    benim cihazda 105 yapıyor şimdilik ön dişli 18 yaptım arka orjinal 42 dişli bugün eve gidince arkaya 38 dişli takacam önede 16 dişli takacam ve performansına bakıp yine burda paylaşacağım sizinle..
    arkayı değiştirmen hızdan ziyade vites aralığını uzatacaktır tabi motorunun performansını bilmediğim için son hızı etkilermi bilemem.. hayırlı olsun bu arada
    ocalh sağol ilgilendiğin için öncelikle peki sence arka dişliyi kaç yapmalıyım ? birde benım motorun egzozun motora baglı olduğu noktadan baslayarak paslanmalar var boyatmak istyiyorum hiç bnm gibi bir sorunla karşılaşan varmı nasıl bir boya kullanmam gerekir egzosu boyamak için ?

    bu arada benm motordan bir iki resim eklim :D





    no pain, no gain ...

  9. #69
    ocalh - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mart 2010
    Şehir
    adana
    Motosikleti
    x-treme max 150
    Alıntı Seko adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Önü büyütmekle arkayı küçültmek aynı etkiyi yapar. Bu arada 18-42 ile 16-38 aynı sonucu verir boşuna deneme. 18-38 yaparsan belki biraz hızlanır.
    dün akşam arkayı 38 yaptım test sürüşüne çıktım 4.ü vitese kadar motor çok iyi gidiyor fakat 5. viteste çekiş azaldı p.tesi mersin huzurkentteki ustaya götüreceğim çünkü o yaptı silindir değişimi ve dediki ayakta 120-130 çok rahat yaparsın yapmaz ise yaptığım masrafı ben karşılayacağım dedi değişmeyen tek karbüratör kaldı sabnırım onuda p.tesi değiştireceğim 200 lük takacağım

    ---------- Post added at 09:03 ---------- Previous post was at 09:00 ----------

    Alıntı mersinLee33 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ocalh sağol ilgilendiğin için öncelikle peki sence arka dişliyi kaç yapmalıyım ? birde benım motorun egzozun motora baglı olduğu noktadan baslayarak paslanmalar var boyatmak istyiyorum hiç bnm gibi bir sorunla karşılaşan varmı nasıl bir boya kullanmam gerekir egzosu boyamak için ?

    bu arada benm motordan bir iki resim eklim :D

    http://f1203.hizliresim.com/v/y/3y8mj.jpg

    http://f1203.hizliresim.com/v/y/3y8nr.jpg

    http://f1203.hizliresim.com/v/y/3y8pc.jpg
    arka dişliyi 1 yada 2 diş ufağını tak yada önü 1 dişli büyüğünü tak ben silindir ve üst kapağı 200 lük yaptığım için fazla büyütüp ve küçülttüm dişlileri sen dediğim gibi yap bir dene bakalım ne olacak.

  10. #70
    Teo23 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Mart 2012
    Şehir
    Ankara Demetevler
    Motosikleti
    -1954 BMWr25/3-Jawa Laser 250+MZ 98 125cc+MCT 250
    Ben de bu modelden almak üzereyken son anda MZ'e döndüm, çok daha ucuza geldi bana. Bir de bu pas olayı canımı sıktı açıkcası. Ama yine bu sitede bir ekzos boyamışlardı, gri renkli ve 800 C'a kadar dayanıyor.(Tabii ki bizim soba boyaları değil Bence denemenizde fayda var
    http://www.lme.com.tr/isiya_dayanikl...fiyatlari.html bu yerli olanı... zannedersem Arjantin malı bir boyaydı

  11. #71
    mersinLee33 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Kasım 2009
    Şehir
    Mersin
    Motosikleti
    BENELLI TNT25 // SUZUKİ GSX650F
    bugun 690 dereceye kadar dayanıklı mat siyah boya aldım boyayıp paylasıcam umarım güzel olur
    no pain, no gain ...

  12. #72
    Teo23 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Mart 2012
    Şehir
    Ankara Demetevler
    Motosikleti
    -1954 BMWr25/3-Jawa Laser 250+MZ 98 125cc+MCT 250
    Resimde eklersen güzel olur. Hangi marka aldın, fiyat nedir? Çok soru sordum ama aklımızda olsun da her an lazım olabilir...

  13. #73
    mersinLee33 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Kasım 2009
    Şehir
    Mersin
    Motosikleti
    BENELLI TNT25 // SUZUKİ GSX650F
    tmm cumartesi aksilik olmassa boyucam egzozu markasını hatırlamıyorum ama boyarken bakıcam artık bu arada bir kaç gün önce deniz kenarında bir iki foto cekmiştim atiyimde biraz canlansın baslık. Jant şeridi ve tank ped nasıl arkadaslar






    no pain, no gain ...

  14. #74
    Teo23 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Mart 2012
    Şehir
    Ankara Demetevler
    Motosikleti
    -1954 BMWr25/3-Jawa Laser 250+MZ 98 125cc+MCT 250
    Ya Mersin'i de özlemişiz... Sene 93'te kayık kiralamıştık taa dalgakıranın ucuna kadar gitmiştik... Yarım saatte gittik, bir buçuk saatte zor dönmüştük akıntı varmış... :D Motor güzel olmuş ama dört köşe aynalar spor görünümü bozuyor bence... (ya da duruşu yanlış anlayamadım, belki ön amortisörlerle paralel olmalı ya da gaz kolu ile?)

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 04:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 04:06 ----------

    Ya Mersin'i de özlemişiz... Sene 93'te kayık kiralamıştık taa dalgakıranın ucuna kadar gitmiştik... Yarım saatte gittik, bir buçuk saatte zor dönmüştük akıntı varmış... :D Motor güzel olmuş ama dört köşe aynalar spor görünümü bozuyor bence... (ya da duruşu yanlış anlayamadım, belki ön amortisörlerle paralel olmalı ya da gaz kolu ile?)
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...78646288/detay bu aynalara bi bak istersen ... ;)

  15. #75
    mersinLee33 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Kasım 2009
    Şehir
    Mersin
    Motosikleti
    BENELLI TNT25 // SUZUKİ GSX650F
    Bence resimdekiler de pek hos değil :D mondial mh125 drift ti sanırım onların aynaları cidden spor duruyor onlardan düşünüyorum bakalım aksilik olmaz ise. Bu arada arkadaslar egzosu boyadım ama çok planlı olmadığı için çok fazla resim çekemedim bunlarla idare edin artık )


    bu resim paslı halinin son görüntüsü



    resimdeki eksiklik ne olabilir



    zımpara kısmını fotograflamıyı unuttum :( bu asılıp boynamış hali



    montaj oncesi



    montajı yapılmış hali sadece kromaj lı parca kaldı takılmadık bu arada benım beceriksizliğim mi yoksa tek basıma olmamdan mıdır bilmiyorum geri takmak sökmeten cidden daha zor oldu


    ellerime sağlık güzel oldu maşşallah )
    no pain, no gain ...

  16. #76
    Teo23 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Mart 2012
    Şehir
    Ankara Demetevler
    Motosikleti
    -1954 BMWr25/3-Jawa Laser 250+MZ 98 125cc+MCT 250
    Oo çok güzel sıfır olmuş... İnş uzun süre de dayanır... Montajda iki kişi olsa daha kolay olurdu mutlaka...

  17. #77
    mersinLee33 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Kasım 2009
    Şehir
    Mersin
    Motosikleti
    BENELLI TNT25 // SUZUKİ GSX650F
    bugün orjinali 15 olan ön dişliyi 16 yaptım ciddi anlamda motor rahatladı ve vites araları uzadı aksam eve giderken hız konusunda nasıl bir değişim var test edicem
    no pain, no gain ...

  18. #78
    Teo23 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Mart 2012
    Şehir
    Ankara Demetevler
    Motosikleti
    -1954 BMWr25/3-Jawa Laser 250+MZ 98 125cc+MCT 250
    Çekişte fark oldu mu? Aslında ben de denemek istiyorum ama motor bloğunu açmak istemiyorum, arka tekerdekini küçülteceğim galiba... 125'lik motor ve eski, bakalım nasıl fark edecek? Ben de bi orjinal MZ aynası bulamıyorum dört köşe aynalara kaldık

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:27 ----------

    [IMG][/IMG]

    İşte benim cefakar da bu... Halen resim çekemedim, almadan önce sahibinden de çekilmiş resim koydum

  19. #79
    mersinLee33 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Kasım 2009
    Şehir
    Mersin
    Motosikleti
    BENELLI TNT25 // SUZUKİ GSX650F
    bu mz orhjinali mi 125 cc yoksa sen mi takltın 125 cc motoru
    no pain, no gain ...

  20. #80
    Teo23 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Mart 2012
    Şehir
    Ankara Demetevler
    Motosikleti
    -1954 BMWr25/3-Jawa Laser 250+MZ 98 125cc+MCT 250
    yok yok ben takmadım. Almanya'da MZ fabrikası üretimi durdurunca Kanuni MZ'ler için Honda Titan motorları getirdi ve bu motor onlardan.(Kanuni Fırat bir sonraki modeli) Çakma MZ gibi birşey... :D Ama dört zamanlı olması ve az yakması çok güzel. Birde düzyolda en fazla 94 kph gördüm, normalde şehiriçi 80'i pek geçemiyorum.Şu an karbüratör ayarları ile uğraşmaktayım, titreme çok fazla oluyordu. Şu an için titreme ayarla geçti ama benzin ne yiyecek onu bilemiyorum. Deneye deneye bulacağım bakalım... Daha masrafı çok, akü bitik, marş motoru bağlı değil, çalışıyor mu acaba? Arkaya ya bagaj alacağım ya da söküp atacağım o demiri. Aynalar, gaz kolu komple değişecek. Km devir çalışmıyor, bir de ayak marşı yayı kırılmış... Sinyalleri de değiştirince muayeneye gidebilirim... :D


    REKLAM ALANI
4. sayfa BirinciBirinci ... 2345 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler