Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Kuba STR 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #701
    Süper Moderatör Olcay Avşar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mayıs 2005
    Şehir
    İstanbul / Çekmeköy
    Motosikleti
    Honda NC 750X
    Vurmayın adam öldü
    "normal insanlar bir yerden bir yere gitmek için araba kullanırlar, motorcular ise motosiklet kullanmak için bir yerlere giderler"


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #702

    Üyelik
    05 Nisan 2012
    Şehir
    Afyon
    Motosikleti
    KUBA STR 250
    Alıntı Syanur adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Alevler nereye eseceğini şaşırmış biraz... O değil de, NEDEN ACERBİS ?
    BENCEDE KELEBEK OLMUŞ...
    bella

  3. #703
    Syanur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2009
    Şehir
    Angaranı Bağları...
    Motosikleti
    DR-Zurna 400
    Tamam, adam cidden öldü beyler... Ölmediyse de bırakın artık yeter
    #sürenadam

  4. #704
    Süper Moderatör Olcay Avşar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mayıs 2005
    Şehir
    İstanbul / Çekmeköy
    Motosikleti
    Honda NC 750X
    Neyse estetikten anlamayan ben teknik işlere geri döneyim

    Basit bir lift yapıp motoru kaldırdım, arka tekeri söküp dişliyi ele aldım ve parçacıların yolunu tuttum.

    Amacım orjinalinde 56 diş olan ramzey cross un arka dişlisini alıp yeni delikler açarak kullanmaktı ama maalesef göbek çapı uymadı.

    Ramzey dişlinin göbek bizimkinden daha geniş, alıp ortaya bir yüksük yaptırırım diye düşündüm ama sağlıklı olmaz diye vazgeçtim.

    Tornacıda sıfırdan ürettiririz diye düşündüm ama oda 150 tl isteyince ondan da vazgeçtim.

    Komşum sağolsun fikirleşirken abi yüksük yaparız dedi, dedim bende düşündüm ama ilerde çıkma riski var o zaman bütün yük vidalara biner sakat dedim.

    Abi arkadan biraz büyük yaparız yüksüğü içten takarız deyince akıl akıldan üstündür dedim

    Yarın ramzey dişliyi alıp önce yüksük yapıp sonra vida delikleri delinecek. Ramzey de 6 vida deliği var bizde 4.

    Ön dişliyi 15 den 14 e düşürmüştüm zaten ufaktan bir fark var, arka dişliyide 51 den 56 ya yükseltirsek düz duvara bile tırmanırız sanırım


    "normal insanlar bir yerden bir yere gitmek için araba kullanırlar, motorcular ise motosiklet kullanmak için bir yerlere giderler"

  5. #705
    ozrace - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mayıs 2007
    Şehir
    İstanbul-Çekmeköy
    Motosikleti
    = Kawasaki KLE 500
    Alıntı Olcay Avşar adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Neyse estetikten anlamayan ben teknik işlere geri döneyim

    Basit bir lift yapıp motoru kaldırdım, arka tekeri söküp dişliyi ele aldım ve parçacıların yolunu tuttum.

    Amacım orjinalinde 56 diş olan ramzey cross un arka dişlisini alıp yeni delikler açarak kullanmaktı ama maalesef göbek çapı uymadı.

    Ramzey dişlinin göbek bizimkinden daha geniş, alıp ortaya bir yüksük yaptırırım diye düşündüm ama sağlıklı olmaz diye vazgeçtim.

    Tornacıda sıfırdan ürettiririz diye düşündüm ama oda 150 tl isteyince ondan da vazgeçtim.

    Komşum sağolsun fikirleşirken abi yüksük yaparız dedi, dedim bende düşündüm ama ilerde çıkma riski var o zaman bütün yük vidalara biner sakat dedim.

    Abi arkadan biraz büyük yaparız yüksüğü içten takarız deyince akıl akıldan üstündür dedim

    Yarın ramzey dişliyi alıp önce yüksük yapıp sonra vida delikleri delinecek. Ramzey de 6 vida deliği var bizde 4.

    Ön dişliyi 15 den 14 e düşürmüştüm zaten ufaktan bir fark var, arka dişliyide 51 den 56 ya yükseltirsek düz duvara bile tırmanırız sanırım


    http://img159.imagevenue.com/loc352/..._122_352lo.jpg http://img177.imagevenue.com/loc187/..._122_187lo.jpg http://img139.imagevenue.com/loc256/..._122_256lo.jpg
    kolay gelsin ustam bende arka tekeri 5. çizgiden 4. çizgiye çektim daha iyi oldu baya farketti vites geçişlerinde felan rahatladı motor...
    ASİYİZ BİZ MOTORCUYUZ....

  6. #706
    ozgur325 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Eylül 2010
    Motosikleti
    Prof.Dr.650
    Alıntı Olcay Avşar adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Neyse estetikten anlamayan ben teknik işlere geri döneyim

    Basit bir lift yapıp motoru kaldırdım, arka tekeri söküp dişliyi ele aldım ve parçacıların yolunu tuttum.

    Amacım orjinalinde 56 diş olan ramzey cross un arka dişlisini alıp yeni delikler açarak kullanmaktı ama maalesef göbek çapı uymadı.

    Ramzey dişlinin göbek bizimkinden daha geniş, alıp ortaya bir yüksük yaptırırım diye düşündüm ama sağlıklı olmaz diye vazgeçtim.

    Tornacıda sıfırdan ürettiririz diye düşündüm ama oda 150 tl isteyince ondan da vazgeçtim.

    Komşum sağolsun fikirleşirken abi yüksük yaparız dedi, dedim bende düşündüm ama ilerde çıkma riski var o zaman bütün yük vidalara biner sakat dedim.

    Abi arkadan biraz büyük yaparız yüksüğü içten takarız deyince akıl akıldan üstündür dedim

    Yarın ramzey dişliyi alıp önce yüksük yapıp sonra vida delikleri delinecek. Ramzey de 6 vida deliği var bizde 4.

    Ön dişliyi 15 den 14 e düşürmüştüm zaten ufaktan bir fark var, arka dişliyide 51 den 56 ya yükseltirsek düz duvara bile tırmanırız sanırım
    Üstad zincire ekleme yapacak mısın bir de performans farkıyla ilgili bilgileri bekliyoruz senden. Kolay gelsin

  7. #707
    Süper Moderatör Olcay Avşar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mayıs 2005
    Şehir
    İstanbul / Çekmeköy
    Motosikleti
    Honda NC 750X
    Özgür zincirde yeteri kadar boşluk var , zaten ön dişi küçültünce boşlu iyice uzamıştı

    Büyük arka dişliye yeter diye düşünüyorum, yetmezsede zinciri değişmek gerekir. Ek pek sağlıklı değil.
    "normal insanlar bir yerden bir yere gitmek için araba kullanırlar, motorcular ise motosiklet kullanmak için bir yerlere giderler"

  8. #708
    trazma - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Kasım 2011
    Motosikleti
    RX 250
    arkadaşlar buyrun ön amortisörlerin yükselmiş hali.


    ozgur325 bunu beğendi.

  9. #709
    ozrace - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mayıs 2007
    Şehir
    İstanbul-Çekmeköy
    Motosikleti
    = Kawasaki KLE 500
    2 gündür yavaşlarken tam durmaya yakın direksiyon'da boşluk varmış gibi hissediyorum.buna benzer bir sorun yaşayan varmı.birde sağ ön amörtisör biraz yağ kaçırmış ondan olabilirmi?

    Alıntı trazma adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    dostum km telini neden söktün acaba?
    ASİYİZ BİZ MOTORCUYUZ....

  10. #710
    trazma - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Kasım 2011
    Motosikleti
    RX 250
    km teli kısa geldi yükseltince ön tarafı bir başka tel taktım şimdi

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 16:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:59 ----------



  11. #711
    ozgur325 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Eylül 2010
    Motosikleti
    Prof.Dr.650
    Alıntı trazma adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar buyrun ön amortisörlerin yükselmiş hali.
    Motor böyle çok şık olmuş, elinize sağlık... Birkaç sorum olacak size;
    Benim boy 1,76 yükseltirsem çok sorun yaşar mıyım?
    Amortisör körüğünü söktürünce mi taktın yoksa cırtlı falan mı?
    Bir de swallow ön arka kaç TL ye mal oldu acaba?
    Şimdiden teşekkürler, saygılar.

  12. #712
    Süper Moderatör Olcay Avşar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mayıs 2005
    Şehir
    İstanbul / Çekmeköy
    Motosikleti
    Honda NC 750X
    Hele şükür bitti.

    Sanayiden aldığım demir parçayı komşunun torna tezgahında yüksük haline getirip ramzey dişlinin göbeğine oturttum.

    Yeni dişlide bize uygun yeni delikler açtık. Dişli sorunsuzca cant göbeğine oturdu ve montajını yaptım.

    Tekeri motora geri takarken maalesef zincir boyu yetmedi, gidip uzun zincir bakındım ama bulamadım.

    Aynı ölçülerde bir zincir alıp ek yaptım, bir bakla ekleyince yetti (bir bakla + kilit baklası).

    Sonuçları pazar günü aydos tırmanışından sonra öğrenebileceğiz



    "normal insanlar bir yerden bir yere gitmek için araba kullanırlar, motorcular ise motosiklet kullanmak için bir yerlere giderler"

  13. #713
    mehmetmumtaz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Kasım 2010
    Şehir
    MUĞLA -DENİZLİ -GAZZE
    Motosikleti
    X-treme Motard 250cc
    Alıntı Olcay Avşar adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hele şükür bitti.

    Sanayiden aldığım demir parçayı komşunun torna tezgahında yüksük haline getirip ramzey dişlinin göbeğine oturttum.

    Yeni dişlide bize uygun yeni delikler açtık. Dişli sorunsuzca cant göbeğine oturdu ve montajını yaptım.
    Bence yırtarak çıkacaksın hadi bakalım
    İnna lillahi ve inna ileyhi raciun

  14. #714
    ozgur325 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Eylül 2010
    Motosikleti
    Prof.Dr.650
    Alıntı Olcay Avşar adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hele şükür bitti.

    Sanayiden aldığım demir parçayı komşunun torna tezgahında yüksük haline getirip ramzey dişlinin göbeğine oturttum.

    Yeni dişlide bize uygun yeni delikler açtık. Dişli sorunsuzca cant göbeğine oturdu ve montajını yaptım.

    Tekeri motora geri takarken maalesef zincir boyu yetmedi, gidip uzun zincir bakındım ama bulamadım.

    Aynı ölçülerde bir zincir alıp ek yaptım, bir bakla ekleyince yetti (bir bakla + kilit baklası).

    Sonuçları pazar günü aydos tırmanışından sonra öğrenebileceğiz
    Helal olsun güzel iş çıkmış, hatta yüksük göbeğe yaslandığı için daha sağlam bile olmuştur göbek saplama takozlarını da değiştirseydin keşke sökmüşken, muhtemelen kauçuktur ve zamanla boşluk yapar o zaman da yük saplamalara binecektir. Haftasonu verilerini bekliyoruz merakla.

  15. #715
    trazma - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Kasım 2011
    Motosikleti
    RX 250
    Alıntı ozgur325 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motor böyle çok şık olmuş, elinize sağlık... Birkaç sorum olacak size;
    Benim boy 1,76 yükseltirsem çok sorun yaşar mıyım?
    Amortisör körüğünü söktürünce mi taktın yoksa cırtlı falan mı?
    Bir de swallow ön arka kaç TL ye mal oldu acaba?
    Şimdiden teşekkürler, saygılar.
    benim boyum 1,86 küçük geliyordu şimdi rahat oldu fakat ışıklarda parmak uçlarıyla duruyorum senin için sorun olabilir orjinal hali tam olur bence sana.amortisör çorapları fermuarlı

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:01 ----------

    ön arka dişli lastik 280 tl

  16. #716
    ozgur325 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Eylül 2010
    Motosikleti
    Prof.Dr.650
    Alıntı trazma adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    benim boyum 1,86 küçük geliyordu şimdi rahat oldu fakat ışıklarda parmak uçlarıyla duruyorum senin için sorun olabilir orjinal hali tam olur bence sana.amortisör çorapları fermuarlı

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:01 ----------

    ön arka dişli lastik 280 tl
    bilgiler için sağol, arazide amortsör çok sık kapanıyor o yüzden yükseltmek istemiştim ama dediğin gibi seleye etkisi çok fazla oluyorsa gerek yok, sonra ışıklarda madara olmayalım

  17. #717
    Süper Moderatör Olcay Avşar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mayıs 2005
    Şehir
    İstanbul / Çekmeköy
    Motosikleti
    Honda NC 750X
    Bu arada hatırlatayım zincirlerimiz o ringsiz.

    Bu şu demek daha fazla bakım istiyor ama temizlerken benzin mazot ne bulursanız kolayca temizlyebilirsiniz çünkü zarar verebileceğiniz o ring yok
    "normal insanlar bir yerden bir yere gitmek için araba kullanırlar, motorcular ise motosiklet kullanmak için bir yerlere giderler"

  18. #718
    otopsici - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Nisan 2009
    Şehir
    van
    Motosikleti
    Yamaha tracer 900 - Yamaha tracer 700
    Alıntı savaskayan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hocam ne oldu maile cevap yok galiba?
    Bayilerde broşürü bile var ama fiyatı kimse bilmiyor.
    Bu motora uçuk bir fiyat koyarlarsa Lifan gibi bakakalırlar...
    Savaş abi senden ve diğer forum sakinlerinden özür dileyerek söyleyeyimki ben bu kuba motordan ............. motor almam
    hiç bir yerde fiyat listesi yok ve maillerde fiyatları vermiyorlar
    yani tam kör tuttuğunu öper muhabbeti
    en dandik markanın bile internette fiyat listesi var ve bayisine gidince size kazık atma ihtimalini kaldırıyor ortadan
    ben hyosung u almadan önce bu kubanın bi comunterini alacaktım her bayi ayrı fiyat verdi ve iki tanes arasında 670 tl fiyat farkı vardı
    Doğru yüz kişi yalanlasa da DOĞRUDUR.
    Yanlış yüz kişi doğrulasa da YANLIŞTIR.
    Dürüst olun DANSÖZLERİ kimse sevmez

  19. #719

    Üyelik
    27 Mayıs 2012
    Şehir
    İzmir
    Selamlar, tüm yorumları okudum, paylaştığınız bilgiler için çok teşekkür ederim çok yardımcı oldunuz ben de üniversite sınavından sonra bi tane kuba str 250 almak istiyorum bağ evine. str 250 çok güzel görünüyor ve kullanıcı yorumlarına görede eğlenceli bir makine. benimde ilk mainem olacağından bana fazlasıyla yeter diye düşnüyorum.motor parçalarından pek anlamam; kafamdaki tek soru işareti şu: Motoru bağ evinde 5-6 yıl fırsat buldukça tatillerde, bayramlarda :D kullanacağım, soru motorun yedek parçası sıkıntı olur mu diyelim 4-5 yıl sonra motorun bir parçası bozuldu bu parçayı bulamazsak başka bi motorun ki uyar mı? sorumdan anladığınız üzere fazla ileri görüşlüyümdür ( paranoya derecesinde :D) cevap için şimdiden teşekkürler ...

  20. #720
    ozgur325 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Eylül 2010
    Motosikleti
    Prof.Dr.650
    Alıntı otopsici adlı üyeden alıntı
    Savaş abi senden ve diğer forum sakinlerinden özür dileyerek söyleyeyimki ben bu kuba motordan ............. motor almam
    hiç bir yerde fiyat listesi yok ve maillerde fiyatları vermiyorlar
    yani tam kör tuttuğunu öper muhabbeti
    en dandik markanın bile internette fiyat listesi var ve bayisine gidince size kazık atma ihtimalini kaldırıyor ortadan
    ben hyosung u almadan önce bu kubanın bi comunterini alacaktım her bayi ayrı fiyat verdi ve iki tanes arasında 670 tl fiyat farkı vardı
    o konudan ben de şikayetçiyim, markanın yaygınlaşma aracı olarak bayi karlılığını kullanıyorlar bu da motor fiyatları arasında uçuruma yol açıyor. ben bu motoru alırken en pahalı ve en ucuz bayi arasında 1500 TL oynuyordu gdip farklı şehirden almak zorunda kaldım. sözün özü bayiler kar edecek diye biz kazıklanıyoruz, fiyatları iyice araştırmadan kuba motor almayın!


    Alıntı ibibik1903 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selamlar, tüm yorumları okudum, paylaştığınız bilgiler için çok teşekkür ederim çok yardımcı oldunuz ben de üniversite sınavından sonra bi tane kuba str 250 almak istiyorum bağ evine. str 250 çok güzel görünüyor ve kullanıcı yorumlarına görede eğlenceli bir makine. benimde ilk mainem olacağından bana fazlasıyla yeter diye düşnüyorum.motor parçalarından pek anlamam; kafamdaki tek soru işareti şu: Motoru bağ evinde 5-6 yıl fırsat buldukça tatillerde, bayramlarda :D kullanacağım, soru motorun yedek parçası sıkıntı olur mu diyelim 4-5 yıl sonra motorun bir parçası bozuldu bu parçayı bulamazsak başka bi motorun ki uyar mı? sorumdan anladığınız üzere fazla ileri görüşlüyümdür ( paranoya derecesinde :D) cevap için şimdiden teşekkürler ...
    dediğin gibi olacaksa hiç sorun yok, pekçok parçası muadilleriyle aynıdır zaten.. yılda bir kaç kez bineceksen yedek parçaya ihtiyaç bile duymazsın.. heyecanını anlıyorum ama motor için böyle uzak öngörüler biraz yersiz, çünkü motor tutku yaratır, önceleri bayramda tatilde dersin ama sonra her fırsatta motora binmek için fırsat yaratmaya çalışırsın.bir bakmışsın motor sevgilin oluvermiş.. o yüzden beş yıllık bir periyot için parça endişesini bi kenara bırak, motora bilinçli olarak bin ehliyetini al sana birşey olmasın gerisi hallolur.
    ibibik1903 bunu beğendi.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)