Türkiyenin En Büyük Motosiklet Aksesuarları Sitesi
Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motoruma.com
Motomax
REKLAM ALANI
6. sayfa BirinciBirinci ... 4567816 ... SonuncuSonuncu

Mondial 150 Mash

    CFMOTO Z Force 550
    REKLAM ALANI
  1. #101
    AxxxR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Mayıs 2012
    Şehir
    Silivri
    Motosikleti
    Mondial Mash 150
    Arkadaşlar selam, aranıza yeni katıldım. Ne yalan soylıı m ılk goruste ask gıbı bısey bu, begendım cok dusundum ve aldım. cok memnunum makınamdan (beyaz). hatta benı en cok etkıleyen onden gorunusunun kartalı andırıyor olması. suan 250 km'deyım, saat gıbı calısıo, bugun 120 gordum (bıraz zorladım), rodaj bıtımıne kadar ara ara yedıreyım dıyorum gazı, motor hantal alısmasın. bu arada olumsuz yorumları hayretle okuyorum.. belkıde gercekten kullanımla alakalı..[COLOR="Silver"]
    (vıdeolarını web sitemden takip edebılırsınız)
    www.alperakgul.com.tr


    Motosiklet Aksesuarları ve Ekipmanları Online Satış Sitesi
    REKLAM ALANI
    Motomax
  2. #102
    AxxxR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Mayıs 2012
    Şehir
    Silivri
    Motosikleti
    Mondial Mash 150
    ...............
    www.alperakgul.com.tr

  3. #103
    ghostriderrrr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Nisan 2006
    Şehir
    EDİRNE/TURKEY
    Motosikleti
    MASH 150 BEYAZ
    Merhaba mantar gıbı cogalmaya baslıyoruz galıba :D bende bır beyaz mash aldım hemde roadstar 250 mı satıp aldım bunu neden yaptım bılmıyorum forumlardakı kotu yorumlara ragmen aldım mash ı galıba ilk goruste ask bu ama kullanıcılarını uzucek bu motor bencede olsun ama yınede pısman degılım :D delıyım :D

  4. #104
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Egzoz sesi çok kötü bunun ya, lanet olsun Euro3'e

  5. #105
    AxxxR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Mayıs 2012
    Şehir
    Silivri
    Motosikleti
    Mondial Mash 150
    ..Aynen Ghostrider, ilk goruste ask gıbı bısey bu, dedıgın gıbı, çok sukur sıkıntı yok suan, ınanıyorumkı olmayacakta, olsada cokta tın, ask bu cok guzel vıdeo cekılıo bu makınayla bası scooter lara bakıyorum, bıde bu makınayı kıyaslıyorum gozumun onunde, cok farklı be yavru.. sankı scooter degıl baska bı model, degıl mı?

    "..Sen Bence Egzost Sesi Duymamışsın.. ;)"[COLOR="Silver"]

    ,











    www.alperakgul.com.tr

  6. #106
    ghostriderrrr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Nisan 2006
    Şehir
    EDİRNE/TURKEY
    Motosikleti
    MASH 150 BEYAZ
    güle güle kullan çok güzel resimler ama ben daha koymadım resimleri birde benimkini gör derim :D

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 13:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:06 ----------

    bu arada bor katkılı motor yagı aldım yağa eklesem motora zarar verirmiyim acaba? üzerinde sürtünmeyi azaltır yakıt tasarrufu sağlar vs. yazıyor da acaba dogrumu?

  7. #107

    Üyelik
    20 Aralık 2011
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Ybr 125 geldi
    motosiklet için olmaz diye biliyorum. şanzımanı araba gibi ayrı bir yerde ve şanzıman yağında dönen motorlarda olabilirmiş. motorlarda şanzıman dişlileri motor yağının içinde dönmüyormu? sürtünmenin azalması onlara iyi tesir etmiyor. tabi bu motor vitesli olmadığından nasıl olur bilmiyorum.

  8. #108

    Üyelik
    29 Mayıs 2012
    Yahu Ne Derseniz Diyin Ben O Kadar Motorsiklet Kullandım 150 Mash Öyle Ağa Paşa Değil Fakat Gerçekten İyi Motor ..
    -Çukurlarda Poponuz Seleden Ayrılıyor Evet Hatta " Aha Burdada Çekirdek Kabuğu Varmış Bak Üstünden Geçtik " Falan Diyorsunuz ..
    -Hızlanması ( Lastikler Değiştirildiği Takdirde ) Gayet İyi 120 ye Çok Rahat Çıkıyor Sonra Çoook Zorluyor Ama Olsun ..
    -Hızı Çok Belli Ediyor ..!
    -Egzozu Ne Yaparsanız Yapın Hırıltılı Bir Ses Veriyor ..
    -Arka Burçlar Sorun Çıkartıyormuş ( Benim Mash'de Öyle Bir Şey Yok Laki Öyle Bir Duyum Geldi Kulağıma ! )
    -Ön Freni Sıkarken Limon Sıkarsanız Durması Muazzam ( Lastikler Değişince Tabii ) ..
    -Arka Freni Münasip Şekilde Sıkmazsanız Kitliyor Fakat Kuşkulanmayın Kasa Ağır Olduğundan "Göt Atma" Olayı Olmuyor ..

    +Birde Geçenlerde Başıma Bir Olay Geldi ;
    Artçım Arkamdaydı Toplam kg.'mımız 150 kg Civarı Işıklarda Durmuştuk Mash'den Konuşuyorduk Sonra Ben Denemek İçin Gazı Direk Sonuna Dayadım Ve Mash Nasıl Olduysa Git Gide Git Gide Git Gide Tekere Geldi Ama Harbi Harbi Geldi 75-85 m Civarı Tek Teker Gittik Sonra Gazı Bıraktım Ve Ön Düştü .. Sonra Bir Kez Daha Denedım Yine Tekere Geliyordu Lakin Arkamdakı Korktuğu İçin Hemen Gazı Bıraktım . ( Bahsettiğim 75-85 m Önün Kalkması Sabitlenmesi Gitmesi İnmesi Hepsi Dahil Ortalama Bir Uzunluk )
    Teşekkür Ederim ..
    Mehmetcan Arslan ...

  9. #109
    ghostriderrrr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Nisan 2006
    Şehir
    EDİRNE/TURKEY
    Motosikleti
    MASH 150 BEYAZ
    mehmet can kardeş ben 100 ü geçemedim ayrıca su tekere kalkma 2 kişi 80 metre gitmek çok zor mash la bidahaki sefere video çek paylaş merak ettik doğrusu

  10. #110
    ghostriderrrr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Nisan 2006
    Şehir
    EDİRNE/TURKEY
    Motosikleti
    MASH 150 BEYAZ
    gençler bu egzost beni delirtecek çok ses yapıyo servise gittim susturucu atıyo bunların hepsi kronik sorun bu dedi mashlarda çaresi yok ancak garantiden egzost getirebiliriz dedi yeni sıılmıyormu bu egzostun sagı solu ya?

  11. #111
    ghostriderrrr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Nisan 2006
    Şehir
    EDİRNE/TURKEY
    Motosikleti
    MASH 150 BEYAZ
    Ayrıca lastikler ıslak zeminde çok kayıyor dikkatli olun arkadaslar ımkanınız varsa lastikleri değiştirin..

  12. #112

    Üyelik
    30 Haziran 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    150 mash
    Merhaba arkadaşlar bende beyaz 150 mash aldim ve bu benim ilk motorum alalı 1 hafta oldu köyde kullanıyorum fakat çözemediğim bi sıkıntım var motorun arka tarafindan zıriltı sesi geliyo bütün vidalarını ustaya sıktırdım ama ses bi türlü gitmiyor servise uzak olduğum için götüremiyorum ( servis 70 km ve ehliyetim yok) yardımcı olursanız sevinirim saygılar...

  13. #113
    ümit_150_zc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Nisan 2011
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    cbf 150 (2013)
    arkadan gelen ses egzozdan gelio..
    egzos koruma sesi..
    benim servi arkadasım var 2012 mash lerin egzosları degişmiş
    ve bu egzosların hepsinde var bu zırıltı sorunu..
    ona yapacagın tek çözüm o korumayı sökmendir..

  14. #114

    Üyelik
    30 Haziran 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    150 mash
    Egzoz korumasi soktuk ses gelmeye devam ediyo sesin nerden geldigini bulduk arka disk ve balatalardan geliyo vidalarini sıktık ama yine kesilmedi yolda giderken arka freni hafif sıkınca ses kesiliyo ugrasmaya devam ediyorum

  15. #115
    Emodog - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Mayıs 2011
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    SUZUKİ DL-1000 V-STROM
    Egsoz un bağlantı civatalarına o-ring 4 cm civata pul somun alın sıkın.Benim 3 egsoz değişimim oldu 3üde aynı olunca böyle bir çözüm buldum.
    Sür gari

  16. #116
    ghostriderrrr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Nisan 2006
    Şehir
    EDİRNE/TURKEY
    Motosikleti
    MASH 150 BEYAZ
    Beyaz Melek



    Uploaded with ImageShack.us



    Uploaded with ImageShack.us

    Uploaded with ImageShack.us

    EŞİN ÇOK BENZERİN YOK BE YAVRUM ;)

  17. #117
    ghostriderrrr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Nisan 2006
    Şehir
    EDİRNE/TURKEY
    Motosikleti
    MASH 150 BEYAZ
    bu hafta motorun ne kadar yaktığını test ettim 17 kuruş yakıyor siz de durum nedir arkadaşlar?

  18. #118

    Üyelik
    30 Haziran 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    150 mash
    Valla ben hesap yapmadim ama cok yakiyo benim mash daha 500 km de)

  19. #119
    Emodog - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Mayıs 2011
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    SUZUKİ DL-1000 V-STROM
    6bin km yaklaştım 3 litre yakıyor 100 kmde(sürekli agresif ve şehir içi)
    Sür gari

  20. #120
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    150'lik scooter'ın 3 litre yakması çok normal, kusur aramayın motorlarınızda.


    ANES MOTOR
    Hero Motosiklet
6. sayfa BirinciBirinci ... 4567816 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)