Ben scooter u uzun yolda tavsiye etmiyorum. Çunku virajlarda cok dengesiz. Ayrıca yavaslamak zorunda kalıyorsunuz. Hele ki artçı varsa en ufak kıpraşmada kontrolden cıkıyor scooter virajlarda. Uzun yolda 1 defa kiralayın ve deneyin sizde vazgeçeceksiniz bence. Yavasladıgınızda virajlarda otomobiller hızlı oldugundan sizi sıkıştırmaya başlıyorlar
Aklımı Karıştıran Bir Model, Siz Ne Diyorsunuz Bu Motosikletin Hakkında ?
Son Hız - Yakıt Tüketimi - Parça Fiyatları vs ?
YBR Almak İstiyorum Lakin Uzun Yolda Sıkıntılı Olacak Devamlı 90 - 95 Gitmesi.
Aslında beni senin gibi uyaranlar çok var çevremde. Galiba çoğunlugun sesine kulak vericem bu defa. Ben bu motorda virajını bulunca ayağımın ucunu yere deydirene kadar yatırıyorum. O zevkten mahrumda kalmak istemem doğrusu. sağolasın tavsiyen için.
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:59 ----------
Dostum ybr çok kaliteli bi makina. Kalite bakımından Fastwınd ile karşılaştırılması çokta doğru olmaz. Fakat performans olarakta ybr den çok çok daha iyi. Şöyleki ybr ile tek kişi max 85 km hızla depo üzerine yatarak ulaşılabilen rüzgarlı yolda ben 120 ie yanından yatmadan geçebiliyorum. Normal kullanımda normal insanda 2,8 -3,1 arası yakıyor 100 km de. Ben o değerleri göremedim o başka. Benim motorda bende normal değiliz çünkü.Artçılı kullanımda gücü çok daha iyi hissedebiliyorsun. Kamyon sollarken 90 km hızda dip gaz yaptığında 120 yi kadranda hemen görürsün. 160 km hızı gördüm. İspatlamak için videosunuda çektim. http://www.youtube.com/watch?v=dHhfBD8fteo
Piyasada temiz ikinci elleri var. Bulabilirsen sağlam makinadır. Yolda bırakmaz. Tavsiye ederim.
Önemli olan beygir değil, beygirin nekar yediği.
Esasında Şuan Mondial 100 MFH Cup'um Var Çıkardığı Sorunlardan Dolayı Lanet Ettim Çinliye Binmem Bir Daha Dedim, Ancak YBR Uzun Yolda Hız Olarak Sıkıntıya Düşürecek Gibi. Kilom 78 Boyum 1.78 Hani Şöyle Uzun Yolda Hızımı 100 - 110'a Sabitleyip Rahatça Gideceğim Bir Motor Arıyorum Desem Yalan Olmaz. Mondial Drift Almayı Planlıyordum Lakin 100 Km'de 3.5 Litre Gibi Yakıt Tüketimleri Var Biraz Sıkıştırınca ve Bu Yakıtın Karşılığını Vermiyor, Haa Fastwınd 200R Karşılığını Versin Yaksın Ona Amenna Derim.
160 Değil 140 Bile Görse Ağzımdan Girer Burnumdan Çıkar
Peki Yedek Parça Bulunabilirliği ve Fiyatları Nasıl ? Fastwınd Durduk Yerde Enteresan Sorunlar Çıkaran Bir Cihazmı Yoksa Yağını - Suyunu Koyarsam Sorunsuz Binermiyim ?
Dip Not: Alacağım YBR Eski Kasa Yuvarlak Far Olacak Yeni Kasa ESD Değil.
Bu makinada kronik sorun olarak sadece karbüratör var. Üzerinde gelen DENI karbüratörler motoru limitöre giriyormuşçasına boguyor. Piyasada 50 tlye normal bi çin malı yada orjinal KEIHIN karbüratör alırsan tadından yenmiyor. Motor aksamı silindir tur boyunun kısa olmasından dolayı hacim olarak hesaplanınca 200 cc. Fakat piyasadaki 200 cc lerden farklı. Piyasadakilerde 63,5 yada 65mm lik silindir bulunur. Fastwınd te 67,5 mm lik silindir var. Bu silindir çapı 250 cc lerde oluyor genelde. 200 cc olupta 67,5mm silindirli motor orjinalde ben başkasında görmedim. Antepte yarışlarda kullanılan motorlara yapıyorlar 67,5 mm lik silindirleri. Googleden de ararsan bu çapta olanlar modifiyeli parça diye geçiyor. Motor aksamı arıza çırtmaz. Fakat çıkarttığını varsayalım conta takımını özel kestirtmen, silindiri pistonu internet üzerinden alman gerekebilir. Bursa gibi biyerde sorgulattığımda ben böyle çapta parça bulamadım.
Önemli olan beygir değil, beygirin nekar yediği.
Sorunu birazda kullanıcı çıkartır. En sorunsuzunu bile alsa adamın içinde varsa kurcalama merakı sorun çıkartmaya başlar. Örn; yamaha ybr esd ye değiştir yagını koy benzinini gez. Ama yok farını xenon yapıcam dersin, en sorunsuz elektrik tesisatında sorun çıkartırsın. Sonra şase yapar kablolar konjektörü yakarsın, irde bunları ulu orta yerde anlatırsın, oldumu sorunsuz motor rezil. Yani kullananda motosiklette dört dörtlük olmaz.
Önemli olan beygir değil, beygirin nekar yediği.
Selamlar kısmetse akşam a bende fastwind camiyasına dahil oluyorum.
sizin motorlarda vites geçişleri sert ve gaz yememe durumu varmı yoksa motorun baskı balata debriyaj bitikmi anlıyamadımda test sürüşünde
Selamlar, vites geçişleri evet biraz sert. Bi ybr gibi yumuşak değil. Devirini iyi ayarlayınca debriyaj sızda gayet iyi geçiyor. Gaz yememe hangi devirden sonra var. 8000 - 10000 gibi ise ve üzerinde orjinalinde gelen DENİ karbüratör varsa hemen 60 tl ver ve başka karbüratör tak.
Artık üretilmiyor değil mi ?
2.elde fiyatlar uygn gibi ort. 2500 tl. 8 10 15 bin kmlerde.
Kafama yattı model elimdekini satarsam düşünüyorum.
Kontrol edemediğin güç,güç değildir. ...Ya ALLAH Ya MUHAMMET Ya ALİ... Engin TEPE Yaş:26 Sivas/Hafik
ben 1700 e aldım boyasız kazasız çok konforlu hafif de racing tadında.
dostum karbüratör ne almam gerek.
bu arada senin eski mesajları ve videonu izledim benim motor 110 u geçmiyo ya
Valla 1700 e çok iyi almışsın.Güle güle kullanın.
Kontrol edemediğin güç,güç değildir. ...Ya ALLAH Ya MUHAMMET Ya ALİ... Engin TEPE Yaş:26 Sivas/Hafik
search16 ; senin eski mesajları ve videonu izledim benim motor 110 u geçmiyo.
Sadece karbüratör değişimiyle 140-150 ler görülücekmi acaba
ve son olarak karbüratör konusunda senin motorda kullandığının satın alma link i varmı _?
Benim karbüratörü aldığım satıcıyı nette bulamıyorum artık. Fakat bursa ışıklar motor var, nettede ararsanız buşekilde bulursunuz. Ben oradan aldım yeni bitane. MİKUNİ marka. YBR lerin karbüratör markası. Şimdilik sorun yok gibi. Devirlenmesi biraz KEIHIN e göre yavaş ve yüksek devire gelirken bir defa kesme yapıyor. Ayar yapılabilir. Işıklar motoru ararsanız onlar gönderim yapıyor.
Süratte iş sadece karbüratör değişimi ile bitmiyor birçok hıza etki eden faktörler var. Onlar aşılması gerekli öncelikle.
Mikuni markayı Sen denedinmi yada etrafındakiler
Kullanıyorum. üzerindeki şuan o. gayet makul fiyatlı ve yakıtı azalttı biraz.
Ben yakıtı çok dert etmiyorum motor biraz serileşsin yeter YBR gibi gidiyor walla
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)