Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

...kararsız....

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    27 Temmuz 2008
    Şehir
    bursa
    Motosikleti
    şu anda yok
    Arkaşalar ben sitede yeniyim hepinize merhaba benim 6 7 binytl arası param var. racing tarza geçiş yapmak istiyorum (125 lik chopperdan zelasun)ben
    hyosung gt 250 r düşünüyorum sizce nasıl bi karar. yardımcı olursanız sevinirim


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    cakalaz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ekim 2006
    Şehir
    Rize/Merkez
    Motosikleti
    CBR1000RR "2017
    Arkadasım doğru bir karar vermişsin.. Hyosung Kullanımına göre performans veren bir motordur..
    Tavsiye ederim ki sitemizde cok sayıda kullanıcısı mevcut...
    O paraya temiz bir ikinci el alabilirsin.. 5000 KM 'nin altında olsun
    Ya KASK TaK ; Ya ÖL

  3. #3
    no_name - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Temmuz 2008
    Şehir
    Edirne
    Motosikleti
    cbf 150
    üste para bile bile kalır o fiyatı güzel bir tercih yapmıssın
    Sen Vodafon Gibi Anı Yaşarken Seni Turkcell Gibi Heryerde Çekemem...

  4. #4

    Üyelik
    27 Eylül 2008
    Şehir
    bursa
    Motosikleti
    inşallah ileride
    çok iyi tercih güçlü ve estetik bir motor her eve lazım

  5. #5

    Üyelik
    20 Mart 2008
    Şehir
    ßurSa / yıLdırım / yeşiL
    Motosikleti
    aRora aR150t Yamaha yßr-125
    ÇohK Hoşuma Giden ßir MotoSikLet ßende geLişmek aMaçLı onu Düşünüyorum aMa ßakaLım Maddi Durum Neyi Göstericek (:
    [B][I][COLOR="DarkRed"]aRamızdaki Tek Fark Şanzuman!. Sen: 6 viteS, 5 iLeri, 1 Geri.
    ßen iSe: 5 Vites,5 iLeri.[/COLOR][/I][/B] [COLOR="Black"][B]Saadettin KartoğuLLarı Sado.. O Rh (-)[/B][/COLOR]

  6. #6

    Üyelik
    27 Eylül 2008
    Şehir
    bursa
    Motosikleti
    inşallah ileride
    Hyosung GT250R , Test - Fotoğraf - Teknik Özellikler





    Alıntı:
    Test Sonuçları ve Düşünceler

    Hot Chilli Red GT250R ile istanbul yolları!

    Şimdiye kadar görülen en kaslı ve en yakışıklı 250 ‘lik, altımızda istanbul asfaltı.

    Kırmızı GT250R Ducati 999 dan farkı yok. Görünüş 10 puan . Motosikletin boyutlar diger buyuk ccli racingler ile birebir aynı. 250cc ufak motordur(boyut olarak) falan sanmayın. Sürüş pozisyonu klasik racingler gibi(yorucu). Başlangıc seviyesinde bir motor olduğu için bu posizyon ilk kez motora binenleri alışana kadar zorlayabilir. Motoru aldıktan sonra nazar boncuğu şart caddede çok dikkat çekiyor bütün gözler sizde.

    249 cc lik 8 valfli DOHC V-Twin motorun 29 bg ‘lik gücü boyutlarına göre oldukça iyi bir teknolojinin ürünü, test sırasındaki hesaplamalarımız sonucu motor ilk kullanımda yaklaşık 100 kilometrede 4.5 litre kadar bir yakıt tüketimi sağladı.

    1. ve 2. vites arası geçişi biraz uzun, ancak bu ayarlanabiliyor, vitesler kullanımı kolay şekilde yerleştirilmiş. Motorda çok hafif titreşim var ama normal düzeyde. Titreşim ducati monsteri andırıyor. Sanırım bu titreşim V tip motorların yapısında var. 250cc motor için çok tatmin edici bir egzoz sesi var. Motorda en dikkatimi çeken 3000-4000 devire kadar motorda hareketlenme olmaması oldu. Gaz verip kalkış yaparken 3000 devire kadar neredeyse tepkisiz kalıyor sonra hareketlenmeye baslıyor. Bu ozellik motorun devirlenmesi cok hızlı oldugu icin pek fazla problem oluşturmuyor yuksek devirlere cabuk ulasıyor. İki kişi yokuslarda dur kalklarda motoru kaldırmak icin biraz fazla gaz vermelisiniz.
    Yolda çok kıvrak motorun hafifliği size büyük avantaj sağlıyor. Hızlanması gayet iyi ama alt devirlerde gücünü gösteremiyor yüksek devirlerde performansı 250cclik bir motor için tatmin edici.

    Yan sehpa pek çok motor tipinde alışıldığının aksine sol ayak dayamanın arkasından doğru açılmakta motor üstündeyken yerini bulması ilk başlarda zor oluyor, aşılmak gerekiyor.

    Yan Sehpa

    Süspansiyonlar tatmin edici, özellikle virajlarda kıvraklığı ile bunu bize gösteriyor.


    Çift 300 mm diskler ön frenlerin performansını oldukça iyi kılması gerekir, diğer kullanıcılardan da bunu duyduk ancak bizim kullandığımız motorun ön frenlerinde hava olduğunu düşünüyoruz, ön fren kavraması geç alıyor. GT250R ile fren yapıp durmak istediğimde tam bir şok yaşadım frenleri çok yumuşak motoru durdurmak için freni çok sert sıkmam gerekti. Bu olay bana pek mantıklı gelmedi önde çift diski olan bir motor daha rahat durabilmeliydi.

    Bu konuyu motorun yetkisi servisi ile görüştük servis açıklaması çok ilgiçti.

    Ön frenler daha yeni olduğu için üzerinde balmumu varmış bu yüzden frenler ilk kullanımda tam tutmayabiliyormuş!!!

    Yapılması gereken balataları sıcak su ile iyice yıkayıp balmumunu temizlemek ya da servisin dediğine göre 100km gibi bir sürüş sonucunda balmumu kendiliğinden temizlenecekmiş tabii bu sürede iyi fren yapamayıp kaza yapmamanız gerekli!!!



    Ön Çift Disk Fren


    Arka Tek Disk Fren

    Ayaklıklar 3 yönlü ayarlanabiliyor, bu da sürüş pozisyonunuzu biraz daha rahat kılıyor.

    Gösterge paneli lüks otomobillerin panel görüntülerinden farksız bir tasarıma sahip ve ışıl ışıl, iki ayrı ayarlanabilir yolculuk zaman hesaplayıcıda dijital gösterge panelinde mevcut.

    Dijital gösterge paneli

    Motor Shinko marka lastiklerle donatılmış, 17 inçlik 6 kollu alüminyum jantlar ile lastiklerin görüntüsü tamamlanmış. Spor ya da race olarak tanımladığımız büyük cc li motorlara geçiş için ideal bir seçim, en yüksek süratini soruyarsanız eğer yasal sınırları geçecek kadar sürat yapmakta.

    Shinko Marka Lastikler

    Hyosung V-twin 250cc motor Japonya Hamamatsu ‘da bazı büyük Japon motor firmalarına motor tasarlayan R&D ekibinin eski mühendislerindne oluşan bir ekip tarafından geliştirildi. Bundan dolayı bu yeni motor rakiplerine göre daha yeni bir teknolojiye sahip, yeni teknoloji performans özellikleri yeterli düzeyde.

    DOHC (üstten çift egzantrik) 8 valf motor çift mikuni karbüratör, hava soğutma destekli yağ soğutma sistemi motorun performansını arttıran en büyük etkenlerden.

    Arka sele gayet rahat, çift kademeli olması bir avantaj sele nubuk parlak olmayan deriden yapılmış kolay çizilebilir. Binerken ve inerken dikkatli olunmasıdna fayda var.

    İki Kademeli Sele

    Olumlu özellikleri görünümü, performansı ve fiyatı olurken arka fren ve debriyaj daha iyi olabilirdi. Bu motorun racing motor fanatiklerine yani motosiklete yeni başlangıç yapacaklar için güzel bir seçim olacağını düşünüyorum. Yeni izlenimlerini kullandıkça sizlerle paylaşırım.

  7. #7

    Üyelik
    20 Mart 2008
    Şehir
    ßurSa / yıLdırım / yeşiL
    Motosikleti
    aRora aR150t Yamaha yßr-125
    Resimde ßenden (:

    [B][I][COLOR="DarkRed"]aRamızdaki Tek Fark Şanzuman!. Sen: 6 viteS, 5 iLeri, 1 Geri.
    ßen iSe: 5 Vites,5 iLeri.[/COLOR][/I][/B] [COLOR="Black"][B]Saadettin KartoğuLLarı Sado.. O Rh (-)[/B][/COLOR]

  8. #8

    Üyelik
    27 Eylül 2008
    Şehir
    bursa
    Motosikleti
    inşallah ileride
    çok sağol sado pek anlamam biliyon koyamadım resim

  9. #9

    Üyelik
    20 Mart 2008
    Şehir
    ßurSa / yıLdırım / yeşiL
    Motosikleti
    aRora aR150t Yamaha yßr-125
    Alıntı utsa adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    çok sağol sado pek anlamam biliyon koyamadım resim
    Daha Sonra anLatırım özeL mSj aTtım Sağ üSt Köşede özeL Mesaj Yazar TıkLasana (:
    [B][I][COLOR="DarkRed"]aRamızdaki Tek Fark Şanzuman!. Sen: 6 viteS, 5 iLeri, 1 Geri.
    ßen iSe: 5 Vites,5 iLeri.[/COLOR][/I][/B] [COLOR="Black"][B]Saadettin KartoğuLLarı Sado.. O Rh (-)[/B][/COLOR]

  10. #10

    Üyelik
    27 Eylül 2008
    Şehir
    bursa
    Motosikleti
    inşallah ileride
    bence sen tıkla

  11. #11

    Üyelik
    27 Temmuz 2008
    Şehir
    bursa
    Motosikleti
    şu anda yok
    teşekürler arkadaşlar ilginize teşekkürler


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)