Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Bisan Roadstar 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #3481
    ots - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mart 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CRF 250 Rally
    Viragonun tüm parçaları uyar ama virago karbiratörü motordan pahalıdır. lifan türkiyeden (+90 380 536 5364) lf.250-b karbratörü alıp takabilirsiniz.
    Karbratörle ilgili probleminiz nedir


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #3482

    Üyelik
    02 Ağustos 2008
    Ulkerhan ve ots teşekkür ederim karburatorden benzin sızıyordu ve durunca rolantideyken stop etme sorunu vardı ustaya götürdüm söktu temizledi topladı tekrardan sızıntı kesildi ancak karbüratörü baya kurcalamislar ayar tutturmak zor oldu parcalarida yok bunun bulabilirsen yenisini takalım daha sağlıklı olur dedi lf250 b için karbüratör sordum 3 bin küsur fiyat çekti telefonu nasıl kapattigimi bilemedim şuan kararım aliekspresten virago karbüratörü sipariş etmek 300 TL civarlari fiyatları ben motoru 22 bin diye aldım ama herhalde ustanın diyisine göre bı 42 binde falan vardır diyo :/ bu arada 80 km yol yaptım 90-100 km/s ile güzel güzel gidiyo motor aslında

  3. #3483
    fazil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Mart 2014
    Şehir
    kadıkoy
    Motosikleti
    xv250 / fz6
    Virago 250 yabanci forumlarinda, Aliexpress'teki Çin malı karburatorleri alip kullanan cok gordum, orjinalinden farki yokmus. Rahatca alip kullanilabilir.

  4. #3484
    polo34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mayıs 2006
    Şehir
    istanbul-beşiktaş
    Motosikleti
    RKS Cruiser 250
    https://chat.whatsapp.com/311MCygB5no7jSyNEOMmpK

    what's grup linkidir, konu 250 cc v motorlar, yedek parça ve teknik bilgi üzerine dayanışma grubudur, spor siyaset konuşulması yasaktır, şu an 64 kişiyiz, bekleriz ...

  5. #3485

    Üyelik
    03 Haziran 2009
    Şehir
    izmir göztepe
    Motosikleti
    Falcon Freedom 250
    Merhaba, bi bisan roadstar aldim, motor problemliydi( yag yakma, hararet sorunlari, yagi karburatore basma, debriyajin taş gibi olmasi vsvsvs) ve en buyuk sorunuda taş gibi debriyajiydi... Gitmesinde basmasinda sorun olmasada, trafikte durmak kabustu cunku manet 10sn sonra kramplara sebep oluyordu. Motor boşa zaten gecemiyor, bosa gecmesi icin ayarlarsam busefer viteslerde siyirma yapiyordu... Bikac post okudum debriyaj siyirma, bosa alamama gibi problemler ortak, ama benimki normal degildi.

    6 yil 80bin km falcon freedom gecmisim ve en az 15 motor sanzumana kadar toplama deneyimim var, ama vtwin salak etti.

    Gittim izmir egemotordan sifir balata takim aldim xv250 Monero balata, actim, bi baktim baski balataya 2ser pul atmislar yaylara, ayrica fazladan 1 sac ust uste takmislar ... Demekki siyirma sorunu var motorda boyle kurtulmaya calismislar diyerek fazla sac ve pullari soktum, yeni balatalari taktim denedim ve manet yumusadi ama gaza basinca deli gibi siyiriyor.... Yaylara pullari geri taktim(bastirsin diye) daha iyi oldu ama 3. Vites gaz verince gene siyiriyor... Asla denge tutmuyor vs... Ya ayarliyorum cok guzel gexiyor vitesler ve bosa atma sorunu kalkiyor ama gazlayinca siyiriyor, siyirmamasi icin ayarlarsam bosa alma sorunu vs basliyor, vitesler daha kemikli oluyor, isiklarda motor hafif gitmek istiyor balatalar tam ayrilmiyor vsvsvs... Derken motor 40km sonra yatak sardi, zaten sorunluydu krank silindir piston subaplar vs rezildi, onceki sahibi alabildigine sivi contayla toplamis makinayi vs yagsiz kaldi makina derken letgo da kelle motor arayisi basladi...

    Sansliyim ki 2 gun icinde yakinimda kelle motor buldum, taktik, debriyaj balatasi yanikti, bendekiler sifir diye onlari taktik, tas dersek benimkinden cok daha yeniydi... Usta bi karburator ve subap ayari yapti, resmen at gibi digidik digidik saydirio motor nefis bi test surusu yapayim dedim, ayni debriyaj kacirma sorunu bundada var... diger motorla tipatip ayni sorunlar.. yaylar yeni motor ustunde gelen yaylar...

    Demekki Monero Xv250 balata seti kalitesiz diye bi sonuca vardim..ama yinede sormak isterim, burda monero balata setiyle mutlu olan varmi? Varsa sorunu motorda aramam gerekecek...

    Benim sette 4 ince 1 genis balata var... Usta genis olani ilk olarak takti bazi kisile en son o takilacak diyor... Herturlu denedim farketmiyor... Suan eski motordaki gibi yaya fazladan pul takarak kullaniyorum..nispeten daha iyi suan ama %100 mutlu degilim, kirmizi isiklarda siyirtiyoruz balatayi.. 4-5 viteslerde de siyirma oluyor ani gaz verilirse...

    Ozetle cok kisi bu sorunu yasamis az bucuk gordum 30-40 sayfa okudum, sizler fiyat performans olarak ne balata kullaniyorsunuz? Ne onerirsiniz?

    Dedigim gibi aciyorum alt vidayi, vitesler kaymak gibi oluyor, boşa nefis geciyor vs ama busefer gazlarken kaciriyor...alt vidayi salarsam kavrama super oluyor ama kirmizi isikta durmak kabus oluyor(ayirmiyor balata) motor gitmek istiyor balata siyiriyor vs..bosa alamiyorum ...

    Sorun sizcede sadece kalitesiz balatami?

  6. #3486

    Üyelik
    01 Temmuz 2006
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Belirtmek İstemiyor
    Alıntı mefairo adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba, bi bisan roadstar aldim, motor problemliydi( yag yakma, hararet sorunlari, yagi karburatore basma, debriyajin taş gibi olmasi vsvsvs) ve en buyuk sorunuda taş gibi debriyajiydi... Gitmesinde basmasinda sorun olmasada, trafikte durmak kabustu cunku manet 10sn sonra kramplara sebep oluyordu. Motor boşa zaten gecemiyor, bosa gecmesi icin ayarlarsam busefer viteslerde siyirma yapiyordu... Bikac post okudum debriyaj siyirma, bosa alamama gibi problemler ortak, ama benimki normal degildi.

    6 yil 80bin km falcon freedom gecmisim ve en az 15 motor sanzumana kadar toplama deneyimim var, ama vtwin salak etti.

    Gittim izmir egemotordan sifir balata takim aldim xv250 Monero balata, actim, bi baktim baski balataya 2ser pul atmislar yaylara, ayrica fazladan 1 sac ust uste takmislar ... Demekki siyirma sorunu var motorda boyle kurtulmaya calismislar diyerek fazla sac ve pullari soktum, yeni balatalari taktim denedim ve manet yumusadi ama gaza basinca deli gibi siyiriyor.... Yaylara pullari geri taktim(bastirsin diye) daha iyi oldu ama 3. Vites gaz verince gene siyiriyor... Asla denge tutmuyor vs... Ya ayarliyorum cok guzel gexiyor vitesler ve bosa atma sorunu kalkiyor ama gazlayinca siyiriyor, siyirmamasi icin ayarlarsam bosa alma sorunu vs basliyor, vitesler daha kemikli oluyor, isiklarda motor hafif gitmek istiyor balatalar tam ayrilmiyor vsvsvs... Derken motor 40km sonra yatak sardi, zaten sorunluydu krank silindir piston subaplar vs rezildi, onceki sahibi alabildigine sivi contayla toplamis makinayi vs yagsiz kaldi makina derken letgo da kelle motor arayisi basladi...

    Sansliyim ki 2 gun icinde yakinimda kelle motor buldum, taktik, debriyaj balatasi yanikti, bendekiler sifir diye onlari taktik, tas dersek benimkinden cok daha yeniydi... Usta bi karburator ve subap ayari yapti, resmen at gibi digidik digidik saydirio motor nefis bi test surusu yapayim dedim, ayni debriyaj kacirma sorunu bundada var... diger motorla tipatip ayni sorunlar.. yaylar yeni motor ustunde gelen yaylar...

    Demekki Monero Xv250 balata seti kalitesiz diye bi sonuca vardim..ama yinede sormak isterim, burda monero balata setiyle mutlu olan varmi? Varsa sorunu motorda aramam gerekecek...

    Benim sette 4 ince 1 genis balata var... Usta genis olani ilk olarak takti bazi kisile en son o takilacak diyor... Herturlu denedim farketmiyor... Suan eski motordaki gibi yaya fazladan pul takarak kullaniyorum..nispeten daha iyi suan ama %100 mutlu degilim, kirmizi isiklarda siyirtiyoruz balatayi.. 4-5 viteslerde de siyirma oluyor ani gaz verilirse...

    Ozetle cok kisi bu sorunu yasamis az bucuk gordum 30-40 sayfa okudum, sizler fiyat performans olarak ne balata kullaniyorsunuz? Ne onerirsiniz?

    Dedigim gibi aciyorum alt vidayi, vitesler kaymak gibi oluyor, boşa nefis geciyor vs ama busefer gazlarken kaciriyor...alt vidayi salarsam kavrama super oluyor ama kirmizi isikta durmak kabus oluyor(ayirmiyor balata) motor gitmek istiyor balata siyiriyor vs..bosa alamiyorum ...

    Sorun sizcede sadece kalitesiz balatami?
    ilk önce pulları sök. pul işi hatalı.
    geniş balata en son takılır. yani kapak tarafına yakın olacak.
    debriyaj göbeğindeki ayar somunu tecrüben yoksa kafayı yedirtir.
    debriyaj telin takılı olacak
    debriyaj göbeğindeki ayar somununu gevşet baya bi.
    ortadaki mili elinle sıkmaya başla. başka bir alet kullanma. gittiği yere kadar gitsin.
    elle çok kuvvet uygulamadan sıkabildiğin yere kadar sıktıktan sonra çeyrek yada yarım tur gevşet.
    ortadaki mili oynatmayacak şekilde küçük kitleme somununu sık.
    telide debriyaj levyesinin tel girdiği bölüm ile levyenin sabit olduğu yer arası 1-2mm boşluk olacak şekilde ayarlaman gerekiyor.
    yağ olarak da 20w40 yada 20w50 yapıştır mis gibi kullanırsın. düzelmezse yaz konuşalım tekrar. bi de kumpas var ise mevcut balatalarını bi ölç bakalım.

  7. #3487

    Üyelik
    03 Haziran 2009
    Şehir
    izmir göztepe
    Motosikleti
    Falcon Freedom 250
    Detayli ve hizli mesajiniz icin cok tesekkurler.

    Ortadaki ayari ilk motoru kurcalarken kesfedip balatalarin boşta tam yapismasini saglamistim, mantigini cozdugumu sanmistim fakat sizin anlatiminiza bakinca tam olmamis

    Ayar vidasini gevsetiyorum, sonra elle, baski balataya ilk dokundugu yerde birakip kapiyordum. Tel bu sirada takiliydi. Evet buradaki hata, ayar payi icin sifir noktasinda ceyrek yada yarim tur gevsetmemek... Busefer elcik ayari vs yapmak icin fazla acmis oluyoruz ayari...(hatami anladim)

    Yag olarakta elimde PO 15-50 mineral 4t vardi onu koydum, hic cozulmezse yagida kalinlastirayim...

    Geniş balatayi ben en disa takiliyormus desemde usta farketmez diyerek içe takti. Kenardan sivri hissedilen saclarida içe bakacak sekilde dizdi kapadi..ayar yapmadan(ordan haberi yok) teslim etti .D kavrama siyirinca kesin sorun Monero balatalar dedi bende kaliteliler var vereyim dedi, bende monero bukadar kalitesiz bi urunu xv250 etiketiyle satmaz, siyirma garantili balata olmaz piyasada diyerek sonra bakarim dedim biraktim.

    Kumpas bulurum, acaba yay ve balatalar icin belirlenen tolerans pay nedir lifanda? (Gerci balatalar toplam 30km yapti suan... Gozle ezilme siyirma vs gorunmuyor)

    @ulkerhan gercekten çok tesekkur ederim, xv250 whatsapp grubunda ayni derdi yasayan bikac arkadaş daha var, onlarada faydali olacaktir.

  8. #3488

    Üyelik
    01 Temmuz 2006
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Belirtmek İstemiyor
    Alıntı mefairo adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Detayli ve hizli mesajiniz icin cok tesekkurler.

    Ortadaki ayari ilk motoru kurcalarken kesfedip balatalarin boşta tam yapismasini saglamistim, mantigini cozdugumu sanmistim fakat sizin anlatiminiza bakinca tam olmamis

    Ayar vidasini gevsetiyorum, sonra elle, baski balataya ilk dokundugu yerde birakip kapiyordum. Tel bu sirada takiliydi. Evet buradaki hata, ayar payi icin sifir noktasinda ceyrek yada yarim tur gevsetmemek... Busefer elcik ayari vs yapmak icin fazla acmis oluyoruz ayari...(hatami anladim)

    Yag olarakta elimde PO 15-50 mineral 4t vardi onu koydum, hic cozulmezse yagida kalinlastirayim...

    Geniş balatayi ben en disa takiliyormus desemde usta farketmez diyerek içe takti. Kenardan sivri hissedilen saclarida içe bakacak sekilde dizdi kapadi..ayar yapmadan(ordan haberi yok) teslim etti .D kavrama siyirinca kesin sorun Monero balatalar dedi bende kaliteliler var vereyim dedi, bende monero bukadar kalitesiz bi urunu xv250 etiketiyle satmaz, siyirma garantili balata olmaz piyasada diyerek sonra bakarim dedim biraktim.

    Kumpas bulurum, acaba yay ve balatalar icin belirlenen tolerans pay nedir lifanda? (Gerci balatalar toplam 30km yapti suan... Gozle ezilme siyirma vs gorunmuyor)

    @ulkerhan gercekten çok tesekkur ederim, xv250 whatsapp grubunda ayni derdi yasayan bikac arkadaş daha var, onlarada faydali olacaktir.
    kitaba baktım tek olan balata 2,8mm den kalın, 4 adet olan balata 2,5mm den kalın olması gerekiyormuş.
    yay için ise 33,6mm min olması gerekiyormuş.
    balata markasına gelince çin işi ne olacağı belli olmaz. kalınlığınıda kontrol etmek akılda soru işareti bırakmaz.

  9. #3489

    Üyelik
    03 Haziran 2009
    Şehir
    izmir göztepe
    Motosikleti
    Falcon Freedom 250
    İkinci motordada Monero balatalar sorunlu olunca(ustanin ince ayarina ve evde 2 yedek tas ve farkli yaylara ragmen) bugun izmir levent motordan 120tl ye muadil ithal xv250 balata set aldim(epey usta tavsiye etti leventteki ithali kullaniyorlarmis) . Bugun komple sökerek saclarida temizleyerek tekrar motoruma takip deneyecegim..umarim sorun Monero balatalardir cunku gecen hafta 45 e almistim... Yanan 45 olsun... Ama 120 lik balataylara cozulmezse aglarim bu işe 😄😄

  10. #3490

    Üyelik
    03 Haziran 2009
    Şehir
    izmir göztepe
    Motosikleti
    Falcon Freedom 250
    Dostum oncelikle hersey icin tesekkur ederim. Yazdigim an hemen cevap aldim ve epey ozenli detayli yazdin, taktire sayan...

    bugun levent motordan aldigim balatayla hersey cozuldu... Egemotor dan aldigim Monero balatalar çöp... En az 7-8 defa tas sokme takmaz saclari zimparalama, saatlerce ayar ugrasmama sebep oldu... Levent den aldigimi taktim, mini bir ayar...ve siyirmayan, isiklarda boşa atabildigim debriyajim var artik .D

    Tekrar yardimin icin cok tesekkur eder, sende izmirdeymissin, inciralti yada goztepe sahil e buyur da bi kave, arpa suyu vs esliginde danış olalim biara

  11. #3491

    Üyelik
    20 Eylül 2022
    Herkese merhabalar. Cruiser chopper motorsiklet dünyasına katılmak isteyen bir öğrenciyim. Eskişehirde yaşıyorum. Ankarada bisan roadstar motosiklet buldum. İlk kez motosiklet alacağım. V twin istiyorum ve parayı ancak bu motora kadar çıkarabildim motor alırken masrafları dahil olacak şekilde. 55 bin liraya ilana koyulmuş. Bu fiyata bu zamanda uygun mudur ? Ankara sincan Ertuğrulgazi mahallesinde yazılmış. Şehri tanımadığım için bilgim yok. Yakın bölgede götürüp baktırabileceğim anlayan bir usta var mıdır/motora baktırırken kaç tl vermem gerekir ? Alır almaz da uzun yol yapacağım çünkü motoru Eskişehire geri getirmem gerekiyor. Bana yol gösterebilir misiniz? Cevaplarınız için şimdiden çok teşekkür ederim.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler