Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Bisan Roadstar 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #2321
    _SuLeYMaN_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Temmuz 2008
    Şehir
    Tekirdağ - Çorlu
    Motosikleti
    Honda XL 650 V Transalp
    Bence sitede görünen fiyata güvenmeyip bir telefon açıp sor. Site güncellenmiyor uzun zamandır. Bu bağlantı aparatının yanında sissy bar ı da ayrıca alman gerekecek. Resimde ayaklıklar arasındaki mesafeyi ölçmemişim onuda ölçer bugün sana buradan bildiririm. 260 mm olan ölçü ayaklığın genişliği.
    Tekirdağ-Çorlu


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2322
    _SuLeYMaN_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Temmuz 2008
    Şehir
    Tekirdağ - Çorlu
    Motosikleti
    Honda XL 650 V Transalp
    Ayaklıklar arasındaki mesafe 8,4 cm
    Tekirdağ-Çorlu

  3. #2323
    UCANLAZ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Mart 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    X-MAX 250 MOMO
    Alıntı _SuLeYMaN_ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ayaklıklar arasındaki mesafe 8,4 cm
    Çok telekkur ederim,
    3 firmayı aradım biri 240 tl diğer, ise 185 tl olarak fiyat verdi.Toplam 4 parçadan oluşuyor sissy bar.Niye bukadar pahalı olduğunu sordum.Bu modellerin tüm parçalarının pahalı olduğunu ilettiler.,
    Merkezservis.com ve tumopar.com...
    pertekler.com da fiyat uygun sitede ancak ellerinde yokmuş.
    Sanayide 150-200 tl arasına yapıyorlar motora göre uyumlu oluyor.ayrıca 130 avroyada chromman yapıyor.Bu sbeple başka bir alternatif arıyacağım.
    " MOTORUM OLMADAN ASLA !... "

  4. #2324

    Üyelik
    08 Ocak 2009
    Şehir
    Tekirdağ - Çorlu
    Motosikleti
    Suzuki VL800 Volusia
    Merhaba Ucanlaz,
    Aşağıdaki ilana bak istersen, belki hoşuna gider!!!!

    http://www.sahibinden.com/her_marka_...XQQdisplayitem
    [B][COLOR="Navy"]Dünyanın sorunu, akıllılar hep kuşku içindeyken aptalların küstahça kendilerinden emin olmalarıdır... Bertrand Russel[/COLOR][/B]
    [B][I][U][COLOR="Red"]Canan Taş[/COLOR][/U][/I][/B]

  5. #2325
    UCANLAZ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Mart 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    X-MAX 250 MOMO
    Alıntı canantas adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba Ucanlaz,
    Aşağıdaki ilana bak istersen, belki hoşuna gider!!!!

    http://www.sahibinden.com/her_marka_...XQQdisplayitem
    Ünlemleri ne manada kullandın bilmiyorum ama daha açık olursan ona göre cevap vereyim..

    Eğer iyi bir mana ile kullandıysan dostum 200-250 tl vereceksemki öyle gözüküyor aşağıdaki firma ile görüşücem.Bİrde Küçükyalı hobimotor ve kağıthanede metalsanatları firmasından fiyat alıp karar vericem.Bu firmalar v.b ile daha önce münasebeti olan var ise paylaşırsa sevinirim

    http://www.sahibinden.com/tum_motosi...XQQdisplayitem
    " MOTORUM OLMADAN ASLA !... "

  6. #2326

    Üyelik
    08 Ocak 2009
    Şehir
    Tekirdağ - Çorlu
    Motosikleti
    Suzuki VL800 Volusia
    Alıntı UCANLAZ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ünlemleri ne manada kullandın bilmiyorum ama daha açık olursan ona göre cevap vereyim..

    Eğer iyi bir mana ile kullandıysan dostum 200-250 tl vereceksemki öyle gözüküyor aşağıdaki firma ile görüşücem.Bİrde Küçükyalı hobimotor ve kağıthanede metalsanatları firmasından fiyat alıp karar vericem.Bu firmalar v.b ile daha önce münasebeti olan var ise paylaşırsa sevinirim

    http://www.sahibinden.com/tum_motosi...XQQdisplayitem
    Ne kadar art niyetlisin arkadaşım.
    Bu başlığa ilk defa yazmıyorum, hatta senden önce de yazıyordum.
    Ucuza sissy bar istiyordun, ben de sana önerdim.
    Küçükyalı hobimotor un sahibi Hamdi Usta dır. Ben sissy barımı ona yaptırdım. Senin düşündüğün bütçenin çok üzerinde fiyatı. Kağıthanedeki yeri tanımıyorum.
    Benim önerdiğim sissy bar 65 tl, 200 tl civarında vermene gerek yok.
    Eğer ill ki 200-250 civarı verecem diyorsan, krom kaplama değil, krom malzemeden yaptır mutlaka. Dİğer türlü krom kaplama zamanla dökülür.

    Ünlem işaretlerine karşı da bu kadar hassas olma.
    Beni zaten bilen bilir bu başlıkta!!!

    Kolay gelsin...
    [B][COLOR="Navy"]Dünyanın sorunu, akıllılar hep kuşku içindeyken aptalların küstahça kendilerinden emin olmalarıdır... Bertrand Russel[/COLOR][/B]
    [B][I][U][COLOR="Red"]Canan Taş[/COLOR][/U][/I][/B]

  7. #2327
    narkozcu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Mayıs 2008
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    bisan roadstar 250
    bişey sorucam
    3. yağ değişimim olacak,yağ filtresi değiştirmem gerekiyomu yoksa hava filtresi gibi temizleyip taksak olurmu? (daha önceki seferde servis temizleyip takmıştı içinin malzemesini göremedim )

  8. #2328

    Üyelik
    08 Ocak 2009
    Şehir
    Tekirdağ - Çorlu
    Motosikleti
    Suzuki VL800 Volusia
    Yağ filtresi tel malzemeden yapılma, dolayısı ile temizleyip tekrar kullanabilirsin.
    Süleyman dan biliyorum
    O öyle yapıyor.
    [B][COLOR="Navy"]Dünyanın sorunu, akıllılar hep kuşku içindeyken aptalların küstahça kendilerinden emin olmalarıdır... Bertrand Russel[/COLOR][/B]
    [B][I][U][COLOR="Red"]Canan Taş[/COLOR][/U][/I][/B]

  9. #2329
    narkozcu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Mayıs 2008
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    bisan roadstar 250
    Teşekkürler

  10. #2330
    UCANLAZ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Mart 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    X-MAX 250 MOMO
    Alıntı canantas adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ne kadar art niyetlisin arkadaşım.
    Bu başlığa ilk defa yazmıyorum, hatta senden önce de yazıyordum.
    Ucuza sissy bar istiyordun, ben de sana önerdim.
    Küçükyalı hobimotor un sahibi Hamdi Usta dır. Ben sissy barımı ona yaptırdım. Senin düşündüğün bütçenin çok üzerinde fiyatı. Kağıthanedeki yeri tanımıyorum.
    Benim önerdiğim sissy bar 65 tl, 200 tl civarında vermene gerek yok.
    Eğer ill ki 200-250 civarı verecem diyorsan, krom kaplama değil, krom malzemeden yaptır mutlaka. Dİğer türlü krom kaplama zamanla dökülür.

    Ünlem işaretlerine karşı da bu kadar hassas olma.
    Beni zaten bilen bilir bu başlıkta!!!

    Kolay gelsin...
    eyvallah dostum ben yanlış anlamışım,
    Hamdi ustayla daha önce bir alış verişimiz oldu. Dükkanı eski komşum aynı zamanda.hafta sonu bir uğrıyacağım yAnına
    " MOTORUM OLMADAN ASLA !... "

  11. #2331
    baklawah - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Nisan 2009
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Yamaha Dragstar XVS650A Classic "Custom"
    selam arkadaşlar, eskiden biraz biraz takip ediyordum sayfaları ama sonra bir süre kopunca bayaa ilerlemiş sayfa sayısı. malumunuz hiçbirimizin özel işlere ayıracak pek vakti yok bu yüzden 117 içinden en az 50 sayfa aramadan affınıza sığınarak sormak istiyorum;

    yeni bir roadstar kulanııcısı olarak bu motorun hangi özelliklerine dikkat etmem gerekiyor?
    önceki sayfalarda bahsettiğim şekilde modifiyeli bir motor aldım (ama teknik yapısında veya motorda değil görsel olarak değişiklik yapılmış)
    şimdi ben bu motorun vitesini kullanamıyorum, satıcı arkadaşla görüştüğümde son zamanlarda debriyaj ve vitesi ayarlarının biraz problem çıkartır hale geldiğini ama basit bir müdahaleyle düzeleceğini söyledi. büyük ihtimalle sorun benim acemiliğimdir ama yine de vitesi 1 den yukarı almak imkansız gibi, bu yüzden kaç gündür motorla bir yere gidemedim. bursa grubundan bir arkadaş vitesin mafsal ayarlarıyla oynayarak kullanımı rahatlatırsın dediyse de ben bu işlerin (henüz) altından kalkacak bilgi/beceriye sahip değilim. bu konuda siz roadstar kullanıcıları ne yorum yapabilirsiniz?
    diğer sorum sol taraftaki buji kablosunun başlığı kırılmış giderken bile yerinden fırlıyor, bütün kabloyu mu değiştirmem lazım?
    farlar çok zayıf (akü yeni olduğu halde), ben de zaten ışıklandırma sistemini değiştirmeyi istiyorm; ön / arka far ampulleriyle birlikte (hatta bulursam led takabilirim - yoksa gece yol aydınlatması yetersiz mi olur?), sinyalleri mct yada başka bir modelinkiyle değiştirmek isterim.
    bileceğiniz üzere hiçbir fotoğrafta görünmeyecek ayrıntılar şimdi küçük sorunlar olarak karşımda ama bu işe yeni başlayan ve piyasayı ve gereklilikleri bilmeyen biri olarak bana neler tavsiye edersiniz? hatta biraz ileri gidip şöyle de sorabilirim:

    şimdi bu motoru şöyle adamakıllı kontrol edip hem de en ince parçaya kadar temizlemek ve gerekenleri yenilemek maksadıyla şöööyle bir sökmeye başlasam (en son 15 yıl oldu bisikletimin lastiğini değiştireli, bir daha da ingiliz anahtarı değmedi elime - bu şartlar altında bir uzmana yaptıracam haliyle), sonra fabrika montaj hattındaki gibi tüm parçaları (evet hepsini tek tek) çıkarıp bakım/yenileme yapıp tekrar toplasam (ihtimalle hem motorcunun hayalidir) bana ne kadar zamana ve paraya patlar acaba? ya da olmadı sadece gerekenleri çıkarsam (ama ben hem şasiyi hem kabloları hem de motorun sağından solundan sarkan dolanan şeyleri temiz ve düzenli bir halde toparlamak istiyorum - 0 km el yapımı motor gibi)

    bu konudaki "ciddi" yorumlarınızı bekliyorum, yani tam bir paranoyak olarak bunu bir gün yapıcam mutlaka ama şimdi acil değilse bir süre idare edeyim standart bakımlarla. ayrıca tavsiyeleriniz de işe yarayabilir. ilgilenenlere büyük minnet duyacağım! (bursa'da olsanız bir de magnum dondurma)
    mutlu son yoktur! hakan demirkapı

  12. #2332

    Üyelik
    06 Haziran 2009
    Şehir
    Kayseri
    Motosikleti
    Bisan/Lifan Roadstar 250cc
    selam abilerim bu yaz modifiye yapacam motora susturucunun içi boşalacak arkaya geniş lastik takılacak ön amotüsör uzayacak arka amotüsörde uzayacak umarım güzel olur.çünkü biraz engin tamam kilolu değilim ama iki kişi binince gömülüyo motor.saydıklarımdan sakıncalı bulduğunuz varmı?

  13. #2333
    _SuLeYMaN_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Temmuz 2008
    Şehir
    Tekirdağ - Çorlu
    Motosikleti
    Honda XL 650 V Transalp
    Arka amortisörü büyütmek bence pek hoş olmaz çünki motor enduro gibi iyice yükselir busefer. Bunun yerine yine aynı boyutta ama daha sert bir amortisör tercih edilebilir. Ön maşayı yükseltmek motora güzel bir görünüm kazandıracaktır. Arka lastik bizim zaten geniş ama daha da geniş olsa kullanım açısından bir sorun yaşanmayacaksa o da gayet hoş olur bence.
    Tekirdağ-Çorlu

  14. #2334
    baklawah - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Nisan 2009
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Yamaha Dragstar XVS650A Classic "Custom"
    motorumu cumartesi bir tamirciye bıraktım; öncelikle yürüyen aksamın, viteslerin, elektrik/kablolama siteminin sanra da kalan kısımların kontrol edilmesini istedim. adamlarla bugün görüştüğümde görünenden daha çok problem olduğunu ve benim de arada belirttiğim şekilde motorun tamamının sökülmesini uygun gördüklerini ve parçaladıklarını söylediler. cuma günü toplanmış halde alabilirsin dediler ama epey masraf tutacakmış...
    inşallah tongaya gelmiyorumdur!
    mutlu son yoktur! hakan demirkapı

  15. #2335
    _SuLeYMaN_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Temmuz 2008
    Şehir
    Tekirdağ - Çorlu
    Motosikleti
    Honda XL 650 V Transalp
    Tanımadığın bir ustaya götürme motoru kesinlikle. Motorda bir sorunmu hissettindemi tamirciye götürdün ?
    Tekirdağ-Çorlu

  16. #2336

    Üyelik
    06 Haziran 2009
    Şehir
    Kayseri
    Motosikleti
    Bisan/Lifan Roadstar 250cc
    baklavah sorun neydi.süleyman abiye bende katılıyorum.
    süleyman abi burda bitane ledowa yapıldı çok güzel oldu.ön uzayınca arka onu tamamlıyo bide geniş lastik takılınca çamurluğun çarpma olasılığı ortadan kalkıyo arka amotüsör biraz uzatılınca egzoz konusunda kararsızım muayenede sorun çıkarırmı.egzozun altında mat siyah kutu varya onun içi boşalıyomuş ses çıkması için.acaba muayeneden geçermi

  17. #2337
    _SuLeYMaN_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Temmuz 2008
    Şehir
    Tekirdağ - Çorlu
    Motosikleti
    Honda XL 650 V Transalp
    Bence egsozun ortasında bulunan bölmeyi boşalttırma. Ben egsozun içindeki susturucuları söktüm ses yeterli ve tok oldu. Orayı boşalttırırsan çok kötü bir ses olacağını düşünüyorum. Ben o parçanın katalizatör olduğunu duymuştum tabi yanlış da hatırlıyor olabilirim. Ayrıca muayeneden geçmen de zorlaşır gibi geliyor bana.

    Arka amortisör çok yumuşak olduğu için en yumuşak bölüme getirdiğinde çamurluğa sürtüyor gerçekten sertleştirdiginde sorun ortadan kalkıyor. Bence uzun amortisör yerine daha sert bir amortisör tercih edilebilir. Değitirmeye bile gerek olmadığını düşünüyorum ben.

    Ön maşanın yükselişi ve arka lastiğin kalınlaşması tam american chopper havası verecek motora
    Tekirdağ-Çorlu

  18. #2338
    narkozcu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Mayıs 2008
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    bisan roadstar 250
    gençlik işte!!!
    sanki ben biraz eski kafalıyım gibi ama altınızdaki motor gitmiyomu kardeşim orasını burasını değiştirip duruyonuz

  19. #2339
    _SuLeYMaN_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Temmuz 2008
    Şehir
    Tekirdağ - Çorlu
    Motosikleti
    Honda XL 650 V Transalp
    "Modifiye suç değil,yaşam tarzı" sözü aklıma geldi birden
    Tekirdağ-Çorlu

  20. #2340

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    customda ayrı bir zevk güzel yapılırsa tabi ben bir kaç tane virago 250 custom yapılmış koymuşdum önceki sayfalarda.. çok güzel çalışmalar var..












    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:56 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:54 ----------



    bu solo selelerde çok yakışıyor


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)

Bu Konudaki Etiketler