Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Bisan Roadstar 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1881
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    23 Temmuz 2007
    Alıntı savasaydin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    alıcam bir roadstar.parasını ayırdım.kask,ceket vs gibi şeylerin de parasını ayırdım.geriye hemen bir ehliyet almak ve ardından da motoru almak kaldı.

    bilgisizdim ve uzun,meşakatli bir süreç oldu motor araştırma süreci benim için.savaş abinin yazıları ve inatçı desteği sayesinde bu motorda karar kıldım zaten.
    Bu inatçı bir destek değil,aynı motoru ben aldım,zor şartlarda kullandım memnun kaldım Süleyman'a sattım o da çok memnun.
    ömersirin aldı,uzun süre kullandı arkadaşımıza sattı,sonra bir tane daha aldı onu da akrabasına sattı .(iki ayrı motor)
    memnun olmasak kullanmazdık,arkadaşlarımıza satmazdık.
    Sağlam bir ustada,ciddi bir ayar-bakım gördükten sonra uzun süre sorunsuz kullanılabilir motorlardır.
    Çok çok iyi motorlar değildir ama maliyet/fayda oranı yüksek motorlardır.

    İşte hesaplı bir Roadstar
    http://www.sahibinden.com/doktordan_...yword=roadstar


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #1882
    yamahasülo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Nisan 2008
    Şehir
    tekirdağ ÇORLU
    Motosikleti
    ford fokus
    savaş abi sülerse doğru süler
    mobilyette + panter 105+ asya motor150 +yamaha YBR125 opel astra ford fokus inşallah cbr 250 yamahasülo

  3. #1883

    Üyelik
    06 Haziran 2009
    Şehir
    Kayseri
    Motosikleti
    Bisan/Lifan Roadstar 250cc
    savaşaydın bende roadstar almanı tavsiye ederim.savaş kayan abimiz sana yardımcı olduğu gibi bana da epey yardımcı oldu sağolsun varolsun erinmeden yazıyo.benim adımda savaş bu arada üçümüzde adaşız.

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:14 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:04 ----------

    süleyman1983 yağın ço0k incelmiş su gibi olmuş olabilir.viteş geçişinde sertlik yapıyo.bide debriyaj telini takip et vidalı ayarlanabilir bi yer göreceksin yağ koyduğun yerin üstünde ordan ayar yapabilirsin.devrinde vites geçişi yapmassan da tak tuk sert sesler gelir.birinci viteste çok yüklenme

  4. #1884
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    23 Temmuz 2007
    Alıntı avşaroğlu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    savaşaydın bende roadstar almanı tavsiye ederim.savaş kayan abimiz sana yardımcı olduğu gibi bana da epey yardımcı oldu sağolsun varolsun erinmeden yazıyo.benim adımda savaş bu arada üçümüzde adaşız.

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:14 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:04 ----------

    süleyman1983 yağın ço0k incelmiş su gibi olmuş olabilir.viteş geçişinde sertlik yapıyo.bide debriyaj telini takip et vidalı ayarlanabilir bi yer göreceksin yağ koyduğun yerin üstünde ordan ayar yapabilirsin.devrinde vites geçişi yapmassan da tak tuk sert sesler gelir.birinci viteste çok yüklenme
    Üç tane Savaş,Üç tane Roadstarcı iyi toplanmışız,artık ne dilek dilesek iyi olur

    Roadstar'ın fabrika ayarında vites geçişleri serttir.Bu yüzden alır almaz 1-debriyajını söktürüp ayarlattım ve sorun yaşamadım.Debriyaj iyi bir ustanın elinde inanılmaz şekilde yumuşak geçişler yapacak hale gelir.
    Vitese gecerken tak diye bir ses duyacak ve ürkeceksiniz,Genelde bütün motorlarda bu var.Ben F650Gs aldım birinci viteste tak sesini duyunca ilk önce
    ürktüm,Polis arkadaşımda F650Gs var,10.000 km civarı onun motorundaki tak
    sesi daha ürkütücü boyutta
    XT125R da ise bu ses yok
    Motosiklet şanzımanları otomobil şanzımanlarından farklı,senkromeç yok ve bu yüzden kara şanzımandır.Hareket halinde iken boşa alınması mümkün değildir ve
    bunun için uğraşmak sadece zarar verir.

    2-Boşa alırken tüm motorlarda aynı şey var yani boş konumu viteslerden daha küçük bir aralıktadır.Ayak alışkanlığı ile bir süre sonra öğrenilir.Yani ayak alışkanlığı gerektiriyor.Bir süre sonra öyle bir alışkanlık elde edilir ki aynı sorundan şikayetçi başka bir motorcunun motoruna bindiğinizde" şık" diye bulursunuz boşu.

  5. #1885

    Üyelik
    06 Haziran 2009
    Şehir
    Kayseri
    Motosikleti
    Bisan/Lifan Roadstar 250cc
    doğru söylüyon abi şimdi çok rahat vites geçişi yapıyom alıştım artık.ilk bakımında (1000km)bakımında ayar yapmıştı ama debriyajı söküpte yaptı bilmiyom.

  6. #1886

    Üyelik
    27 Eylül 2009
    Şehir
    eskişehir
    Motosikleti
    bisan road star black devıl
    Alıntı savaskayan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Üç tane Savaş,Üç tane Roadstarcı iyi toplanmışız,artık ne dilek dilesek iyi olur

    Roadstar'ın fabrika ayarında vites geçişleri serttir.Bu yüzden alır almaz 1-debriyajını söktürüp ayarlattım ve sorun yaşamadım.Debriyaj iyi bir ustanın elinde inanılmaz şekilde yumuşak geçişler yapacak hale gelir.
    Vitese gecerken tak diye bir ses duyacak ve ürkeceksiniz,Genelde bütün motorlarda bu var.Ben F650Gs aldım birinci viteste tak sesini duyunca ilk önce
    ürktüm,Polis arkadaşımda F650Gs var,10.000 km civarı onun motorundaki tak
    sesi daha ürkütücü boyutta
    XT125R da ise bu ses yok
    Motosiklet şanzımanları otomobil şanzımanlarından farklı,senkromeç yok ve bu yüzden kara şanzımandır.Hareket halinde iken boşa alınması mümkün değildir ve
    bunun için uğraşmak sadece zarar verir.

    2-Boşa alırken tüm motorlarda aynı şey var yani boş konumu viteslerden daha küçük bir aralıktadır.Ayak alışkanlığı ile bir süre sonra öğrenilir.Yani ayak alışkanlığı gerektiriyor.Bir süre sonra öyle bir alışkanlık elde edilir ki aynı sorundan şikayetçi başka bir motorcunun motoruna bindiğinizde" şık" diye bulursunuz boşu.
    savaş abi bende neden boşa atamıyorum diyordum hareket halindeyken bende sorun olduğunu düşünmüştüm boşa atmak gerekiyor bazan abi motor çok bağırıyor benim motosiklet kendini yırtıyor bende boşa atamadığım zaman debriyaja çok yükleniyorum ne yapayım debriyaja çok yüklenmem sorun olurma sence

  7. #1887
    SimurG_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ağustos 2008
    Şehir
    kütahya
    Motosikleti
    Bisan Roadstar
    Alıntı süleyman1983 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    savaş abi bende neden boşa atamıyorum diyordum hareket halindeyken bende sorun olduğunu düşünmüştüm boşa atmak gerekiyor bazan abi motor çok bağırıyor benim motosiklet kendini yırtıyor bende boşa atamadığım zaman debriyaja çok yükleniyorum ne yapayım debriyaja çok yüklenmem sorun olurma sence

    Süleymancım bu motorlar genelde sürüş halindeyken boşa geçmiyorlar...hyosung gv 250 dahil...ama garaj koyarken dene geçtiğini göreceksin.ayrıca çok bağırıyor derken neyi kastediyorsun anlayamadım.debriyaja bastığın an elini gazdan çeksen yetmiyormu?
    yola bir düşüldü mü ömür boyunca gidilir ekmeğin ve şarabın peşinden turnaların peşinden
    büyük şehirler büyük aşklar çığlık çığlığa terkedilir...

  8. #1888
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    23 Temmuz 2007
    Alıntı süleyman1983 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    savaş abi bende neden boşa atamıyorum diyordum hareket halindeyken bende sorun olduğunu düşünmüştüm boşa atmak gerekiyor bazan abi motor çok bağırıyor benim motosiklet kendini yırtıyor bende boşa atamadığım zaman debriyaja çok yükleniyorum ne yapayım debriyaja çok yüklenmem sorun olurma sence
    Tamamen park etmediğimiz ya da motoru durduğu yerde çalıştırmayacağımız sü
    rece boşa atmamız gerekmiyor.
    Trafik ışıklarında bile motorumuz 1.viteste ve debriyajımız sıkılı olmak zorunda ak
    si takdirde arkadan gelen ve duramayan bir öküzden kaçma şansımızı yok ederiz
    (bunu söyleyen ben değilim,Donald duck-Reşat Arbaş abimiz)
    Debriyajı tam sıkılı tutmak motora zarar vermez,tam sıkılı olmaması balataya zarar verir.

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 08:14 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 08:13 ----------

    Alıntı SimurG_ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Süleymancım bu motorlar genelde sürüş halindeyken boşa geçmiyorlar...hyosung gv 250 dahil...ama garaj koyarken dene geçtiğini göreceksin.ayrıca çok bağırıyor derken neyi kastediyorsun anlayamadım.debriyaja bastığın an elini gazdan çeksen yetmiyormu?
    BMWF650GS de giderken boşa geçmez.Çünkü motosikletlerde kara şanzıman vardır.

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 08:17 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 08:14 ----------

    Arka fren balataları yaklaşık 10-12 000 km arasında tükenmeye başlar.
    Yenisini aramayın,sanayide balatacılar 10-15 Tl ya feredo yada Beşer marka balata çakıyorlar orijinalinden kesinlikle daha iyi.
    En son Süleyman'ın balatalarını yaptırmıştık.

  9. #1889

    Üyelik
    06 Haziran 2009
    Şehir
    Kayseri
    Motosikleti
    Bisan/Lifan Roadstar 250cc
    abi benim akü bitti alacağım akü hakkında bi detaya gerek varmı sen ne almıştın mesela.orjinal aküsüydü biten 2500 km de motor.

  10. #1890
    _SuLeYMaN_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Temmuz 2008
    Şehir
    Tekirdağ - Çorlu
    Motosikleti
    Honda XL 650 V Transalp
    Akünün bittiğini nereden anladın ? Aküyü bir ölçtür bakalım bitmemesi gerekiyor. Benimde motorum marş almıyordu akü bitik sanıyordum. Daha sonra marş dinamosunun topraklama aldığı yerdeki somunların paslandığını farkettik. Marş almamasının nedeni bu paslanmaymış. Aküyü ölçtürdüm akü sapa sağlam çıktı.

    Savaş abi motorun aküsünü değiştirmiş gerçi. Üzerindeki akü Tet 12v 10 amp akü.
    Tekirdağ-Çorlu

  11. #1891
    egelim 43 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Haziran 2009
    Şehir
    KÖTAYA
    Motosikleti
    Mondial 125 UPM (Pizzacı moturu) :)
    Ben tüm kullandığım motorlarda (roadstarda dahil) yeri geldimi boşa atıyorum kaç km hızda olursam olayım isterse 120 olsun debriyajı tam olarak sıkıp 5-4-3-2 ve N tekrar hızlancağım zaman aragazı vererek 2-3-4 devrine göre bazende 5 e takıp devam ediyorum zararmı veriyorum ki ben şimdi şanzumanı kucağımıza almayalım bu kriz ortamında
    "HERKESİN DOĞRUSU KENDİNE DOĞRU"eşşşşşekkkk gibi çalış insan gibi yaşa bumu la dünya?

  12. #1892

    Üyelik
    06 Haziran 2009
    Şehir
    Kayseri
    Motosikleti
    Bisan/Lifan Roadstar 250cc
    Alıntı _SuLeYMaN_ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Akünün bittiğini nereden anladın ? Aküyü bir ölçtür bakalım bitmemesi gerekiyor. Benimde motorum marş almıyordu akü bitik sanıyordum. Daha sonra marş dinamosunun topraklama aldığı yerdeki somunların paslandığını farkettik. Marş almamasının nedeni bu paslanmaymış. Aküyü ölçtürdüm akü sapa sağlam çıktı.

    Savaş abi motorun aküsünü değiştirmiş gerçi. Üzerindeki akü Tet 12v 10 amp akü.
    farlar zayıf yanıyo marşa bastığımda tık tık ediyo sürekli stop ediyo ikinci viteste vurdurarak çalıştırdım.ölçtürmedim doğru belkide dediğin gibidir sağolasın

  13. #1893
    _SuLeYMaN_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Temmuz 2008
    Şehir
    Tekirdağ - Çorlu
    Motosikleti
    Honda XL 650 V Transalp
    Roadstarın far performansından ben memnun değildim ve bu yüzden farı değiştirdim. 35 w luk ampulle yanıyor farları. Ben farı 55-65w lık ile değiştirdim H4 ampul taktım ve farın camı plastikti bunu cam ile değiştirdim. Şu an bir araba farı gibi harika bir aydınlatması var.

    Aynı zamanda far için de röle taktırdım şu an farım çok güçlü yanıyor.

    Benim marşım dönüyordu bir süre sonra yavaşlıyordu. Bende aküden diye kafama takmıştım. Fakat sorun somunların paslanmasındanmış. Bende motoru vurdurarak çalıştırıyordum.
    Tekirdağ-Çorlu

  14. #1894
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    23 Temmuz 2007
    Alıntı egelim 43 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben tüm kullandığım motorlarda (roadstarda dahil) yeri geldimi boşa atıyorum kaç km hızda olursam olayım isterse 120 olsun debriyajı tam olarak sıkıp 5-4-3-2 ve N tekrar hızlancağım zaman aragazı vererek 2-3-4 devrine göre bazende 5 e takıp devam ediyorum zararmı veriyorum ki ben şimdi şanzumanı kucağımıza almayalım bu kriz ortamında
    Pek 120 ile gidiyorken boşa attın ve 5,4,3,2,N yaptın,süratin de düştü 110 a
    Haliyle motor kompresyonu Sıfır.
    Allah korusun ;o anda bir şey çıksa önüne ne yapmayı düşünüyorsun?

  15. #1895

    Üyelik
    06 Haziran 2009
    Şehir
    Kayseri
    Motosikleti
    Bisan/Lifan Roadstar 250cc
    süleyman abi marş dinamosunun topraklama aldığı yer nerde(altı&üstü)gibi yazarsan bulurum. oraya bakim akşam bi paslanma varmı

  16. #1896
    _SuLeYMaN_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Temmuz 2008
    Şehir
    Tekirdağ - Çorlu
    Motosikleti
    Honda XL 650 V Transalp
    Marş dinamosuna eğilip baktığında bir kablo girişi göreceksin. Kablo girişinin üstü plastik bir muhafaza ile kapalı bu muhafaza çıkarılabiliyor. Bunu çıkarttığında kablonun bağlı olduğu 2 somunu göreceksin. Burası çamurluğun kısa olması ve yıkama sırasında su kaçması ile paslanabiliyor. Buraya vd 40 lardan sıkabilirsin.
    Tekirdağ-Çorlu

  17. #1897
    egelim 43 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Haziran 2009
    Şehir
    KÖTAYA
    Motosikleti
    Mondial 125 UPM (Pizzacı moturu) :)
    Alıntı savaskayan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Pek 120 ile gidiyorken boşa attın ve 5,4,3,2,N yaptın,süratin de düştü 110 a
    Haliyle motor kompresyonu Sıfır.
    Allah korusun ;o anda bir şey çıksa önüne ne yapmayı düşünüyorsun?
    Viteste giderken ne düşünülürse onu abi
    "HERKESİN DOĞRUSU KENDİNE DOĞRU"eşşşşşekkkk gibi çalış insan gibi yaşa bumu la dünya?

  18. #1898
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    23 Temmuz 2007
    Alıntı egelim 43 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Viteste giderken ne düşünülürse onu abi
    ikisi çok farklı viteste giderken fren yapacağın zaman gaz kesersin ve motor kompresyona biner yavaşlar,ani gaz açman gerektiğinde(örneğin önüne köpek çıkıp ta manevra yapıp köpeğin yanından geçersen) motor ilerlemeye hazırdır
    boşta giderken bu kompresyon desteğinden yararlanamazsın.
    bence uyguladığın teknik hatalı.
    Motosiklet otomobil gibi her vites aralığında boşa atmaya müsait değildir
    Otomobilde 120 ile giderken boşa attığında ve hızın 110 a düştüğünde yeniden
    vitese takmak zorunda kalırsak 5 inci vitese,olmazsa 4. vitese takılır
    Sen ani bir durumda en çok 2.vitese takarsın bu da hızla dönen(5. vitese uygun) ön dişlinin süratini2.vites dişlisine uydurma çabası olacağından
    olacağından motor aniden olduğu yerde yığılma ve seni üzerinden atma eğilimi gösterecek, balatan çabuk aşınacağı gibi şanzıman da kısa sürede cartlamaya başlayacaktır.

  19. #1899
    egelim 43 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Haziran 2009
    Şehir
    KÖTAYA
    Motosikleti
    Mondial 125 UPM (Pizzacı moturu) :)
    Hmmm tamam anladım sağol abi boşa atıyom bende hiç meselenin bu yönü aklıma gelmiyodu kahrolsun benzin fiyatları her şey yakıt ekonomisi içindi zaten bunu gözönüne alırım bundan sonra
    "HERKESİN DOĞRUSU KENDİNE DOĞRU"eşşşşşekkkk gibi çalış insan gibi yaşa bumu la dünya?

  20. #1900
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    23 Temmuz 2007
    Alıntı egelim 43 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hmmm tamam anladım sağol abi boşa atıyom bende hiç meselenin bu yönü aklıma gelmiyodu kahrolsun benzin fiyatları her şey yakıt ekonomisi içindi zaten bunu gözönüne alırım bundan sonra
    İyi de kullandığın motor zaten çok ekonomik.
    Daha ne kadar az yakmasını bekliyorsun?.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler