Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
4. sayfa BirinciBirinci ... 234561454104 ... SonuncuSonuncu

Bisan Roadstar 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #61
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    23 Temmuz 2007
    Selamlar,aranıza yeni katıldım.Ben de 5 gün önce Bisan-Lifan Roadstar 250 aldım.Şu an motorum 30 km de:yaklaşık 23 yıldır vitesli motor kullanmadığım icin henüz alışamadım.Ama vibrasyon sıfır derecesinde ve motorun çekişi çok
    iyi.sadece bir kez 80 km ye çıktım ve şimdilik memnunum.Aldıktan sonra bütün
    civataları sıktırdım tabii.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #62

    Üyelik
    07 Nisan 2007
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    Bisan Roadstar
    Alıntı savaskayan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selamlar,aranıza yeni katıldım.Ben de 5 gün önce Bisan-Lifan Roadstar 250 aldım.Şu an motorum 30 km de:yaklaşık 23 yıldır vitesli motor kullanmadığım icin henüz alışamadım.Ama vibrasyon sıfır derecesinde ve motorun çekişi çok
    iyi.sadece bir kez 80 km ye çıktım ve şimdilik memnunum.Aldıktan sonra bütün
    civataları sıktırdım tabii.
    hayırlı olsun.iyi tercih.roadstar piyasadaki roadstar artmayamı başladı ne...
    unutma oyun bitince vezirde piyonda aynı kutuya konur:bounce:

  3. #63

    Üyelik
    11 Ağustos 2007
    Ben yeni aldım ama keske daha önce bunları okusaydım. Umarım dediğiniz kadar kötü çıkmaz arkadaşlar. Yalnız logaritma arkadaşım pinokyo bisiklet bende de vardı onun markasını yanlış hatırlıyorsun. Markası Beldesan idi ve bisikletin dandikliği yüzünden ben bisan delux bisiklet alıp rahat etmiştim. Bisan delux bisiklet gerçekten sağlamdı.

  4. #64

    Üyelik
    07 Nisan 2007
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    Bisan Roadstar
    Alıntı princeoftr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben yeni aldım ama keske daha önce bunları okusaydım. Umarım dediğiniz kadar kötü çıkmaz arkadaşlar. Yalnız logaritma arkadaşım pinokyo bisiklet bende de vardı onun markasını yanlış hatırlıyorsun. Markası Beldesan idi ve bisikletin dandikliği yüzünden ben bisan delux bisiklet alıp rahat etmiştim. Bisan delux bisiklet gerçekten sağlamdı.
    hayırlı olsun.çin mallarının en iyisidir.
    bu topicte roadstar hakkında kötü bir yazı gördünmü?
    sadece bazı olumsuz yönlerini tartıştık bu çok doğal.
    unutma oyun bitince vezirde piyonda aynı kutuya konur:bounce:

  5. #65

    Üyelik
    11 Ağustos 2007
    Dostum baştaki yazılar hep bisan sakın almayın falandı. Onları okuyunca biraz işthahım kactı açıkcası ama ben beğendim. Servisi bizim evin cok yakınında ve tanıdık zaten. İlk olarak bugün kullandım beklediğimden cok daha iyi su an için.

  6. #66

    Üyelik
    07 Nisan 2007
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    Bisan Roadstar
    Alıntı princeoftr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dostum baştaki yazılar hep bisan sakın almayın falandı. Onları okuyunca biraz işthahım kactı açıkcası ama ben beğendim. Servisi bizim evin cok yakınında ve tanıdık zaten. İlk olarak bugün kullandım beklediğimden cok daha iyi su an için.
    hayırlı olsun.sen olumsuz yazılanları fazla takma kafan.motoru düzgün kullanırsan bi sorun çıkarmaz.hatta fazla titiz olamada gerek yok.ben ilçe gezileri hariç 3-4 kere şehir dışı yaptım.hiç yolda bırakmadı.servis konusuna gelince:parçanın değişmesi gerekmiyosa eğer servise gitmeye gerek yok bence.bakımları kolay çünkü.servislere paranı kaptırma boşuna derim.
    sıkıntın olursa bu topicten de yardımcı oluruz.
    unutma oyun bitince vezirde piyonda aynı kutuya konur:bounce:

  7. #67

    Üyelik
    14 Ağustos 2007
    Şehir
    Malatya, Elazığ, Muğla, Antalya...
    Motosikleti
    Bisan Roadstar
    arkadaşlar herkese merhaba öncelikle. siteye yeni üye oldum ve bu ilk mesajım.

    ben bu siteyi son bir kaç aydır takip ediyorum zaten ve bu sayede almak isteyebiyebileceğim motosikletler ile alakalı bir çok bilgi edindim.

    muğladaki motosiklet bayiilerini gezdikçe fikrim değişmeye başladı.... zealsun'un 150 cc'lik crusier modeli için muğla merkeze gittim fakat onun dışında bütün crusier'ları gördüm :D bunlardan biri de bisan roadstardı... peşin fiyatına 12 taksit seçeneği(kredi kartsız, senetsiz) vardı ki bu da ödeme konusunda çok rahat bir durum. 4350 lira fiyat vardı ki bu motosikletin 3750 liraya satıldığı yerler olduğunu biliyorum...

    sorum şu: eğer bu fiyatı kırabilir ve 3800'lere çekebilsem vade farksız 12 eşit taksit imkanı da var -ki bu modele karar vermemdeki en öenmli şey- almalı mıyım... sayfadaki yorumları baştan sona okudum. benim tek düşüncem servisle alakalı aslında... bisan roadstar kullanıcıları olarak servise işiniz düşüp düşmediğini ve nasıl bir servis süreci geçirdiğinizi merak ediyorum...

    bir kaç gün içinde karar verip motorumu almak istiyorum...

    diğer adaylar:
    zealsun zs150-19
    superking XT250-16 (bu motordan kullanan kimse yoks anırım bu sitede. taiwan menşeili imiş bu motor da. bayii aynı zamanda yetkili servis ve muğla'nın en önemli motosiklet satıcılarından.motorlarının ısrarla arkasında duruyorlar. fakat süperking marka hiç duymadım daha önce.bilgisi olan arkadaşlar varsa yardımcı olurlarsa sevinirim)

  8. #68

    Üyelik
    14 Ağustos 2007
    Şehir
    Malatya, Elazığ, Muğla, Antalya...
    Motosikleti
    Bisan Roadstar
    YOK MU CEVAP VEREN

  9. #69

    Üyelik
    07 Nisan 2007
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    Bisan Roadstar
    Alıntı fenoktadenokta adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    YOK MU CEVAP VEREN
    özel mesaj yazdım sana.gözünden kaçmasın.
    unutma oyun bitince vezirde piyonda aynı kutuya konur:bounce:

  10. #70
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    23 Temmuz 2007
    Alıntı motopirate adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hayırlı olsun.iyi tercih.roadstar piyasadaki roadstar artmayamı başladı ne...

    Çorlu'da 3 tane roadstar oldu benim bildiğim.Lüleburgaz'da da 4 tane satılmış.

    Bugün itibariyle motorumla toplam 150 km yapmış oldum.
    İLk aldığımda bütün vidalarını sıkmış olmama rağmen 80 km sonra arka dişli vidalarında gevşeme farkettim.onları da sıktım.
    Şu ana kadar motorda hiç bir sorunla karşılaşmadım hiç jikle kullanmadan çalıştırıyorum.henüz rodajda olduğu icin en çok 90 km/h e kadar çıktım.acemiliğimi üzerimden atmak icin sakin köy yollarına çıkıyorum motorun sesi müthiş keyifli.
    Üstteki yazıyı yazdıktan sonra bindim motora,bi tur attım. canım balık çekti.Deniz kıyısında çay da icerim dedim
    Bastım gaza gittim Marmara Ereğlisine.
    Gidiş geliş dolaşma filan derken 68 km yapmışım.Bu benim ilk şehirlerarası yolculugumdu.Yaz dedik,sıcak dedik kısa kollu gömlekle bu kadar yol gittik,İnşallah akşama sırt bel ağrısı olarak dönmez bana.
    Yolda bir kez sert bir kasise denk geldim bir de köpekler kovaladı.daha önce farketseydim önce yavaşlayıp sonra gaz kesecektim.Ama farketmedim hatalı bir zigzag yaptım ve yüreğim ağzıma geldi ufaktan.
    Rüzgarın olmadığı bir yerde 110 km/h e kadar çıktım kısa bi süre.Motor bana isyan ediyor sanırım çünkü çok iyi gaz yemesine rağmen ben hızlı gitmiyorum.
    Yoldan gelince sağını solunu kontrol ettim.hiç bir problem yok.Yol yapınca eksoz sesi daha kalın daha tok gelmeye başladı.Şu ana kadar alışamadığım şey motorun sesi.Daha güçlü çıkmasını istiyorum ama şu rodaj bitsin hele.
    Bence bu motor fiyatını kesinlikle hakediyor.


    Yollar bi adam görsün zifir siyah motor üstünde,alevli kaskı ve siyah cruiser tişortlü.
    Alem keyif görsün 40 yaşından sonra 20 gibi nasıl oluyo.

    59 FY 600
    KM 218,6

  11. #71

    Üyelik
    14 Ağustos 2007
    Şehir
    Malatya, Elazığ, Muğla, Antalya...
    Motosikleti
    Bisan Roadstar
    Alıntı savaskayan adlı üyeden alıntı Mesajı göster

    Çorlu'da 3 tane roadstar oldu benim bildiğim.Lüleburgaz'da da 4 tane satılmış.

    Bugün itibariyle motorumla toplam 150 km yapmış oldum.
    İLk aldığımda bütün vidalarını sıkmış olmama rağmen 80 km sonra arka dişli vidalarında gevşeme farkettim.onları da sıktım.
    Şu ana kadar motorda hiç bir sorunla karşılaşmadım hiç jikle kullanmadan çalıştırıyorum.henüz rodajda olduğu icin en çok 90 km/h e kadar çıktım.acemiliğimi üzerimden atmak icin sakin köy yollarına çıkıyorum motorun sesi müthiş keyifli.
    Üstteki yazıyı yazdıktan sonra bindim motora,bi tur attım. canım balık çekti.Deniz kıyısında çay da icerim dedim
    Bastım gaza gittim Marmara Ereğlisine.
    Gidiş geliş dolaşma filan derken 68 km yapmışım.Bu benim ilk şehirlerarası yolculugumdu.Yaz dedik,sıcak dedik kısa kollu gömlekle bu kadar yol gittik,İnşallah akşama sırt bel ağrısı olarak dönmez bana.
    Yolda bir kez sert bir kasise denk geldim bir de köpekler kovaladı.daha önce farketseydim önce yavaşlayıp sonra gaz kesecektim.Ama farketmedim hatalı bir zigzag yaptım ve yüreğim ağzıma geldi ufaktan.
    Rüzgarın olmadığı bir yerde 110 km/h e kadar çıktım kısa bi süre.Motor bana isyan ediyor sanırım çünkü çok iyi gaz yemesine rağmen ben hızlı gitmiyorum.
    Yoldan gelince sağını solunu kontrol ettim.hiç bir problem yok.Yol yapınca eksoz sesi daha kalın daha tok gelmeye başladı.Şu ana kadar alışamadığım şey motorun sesi.Daha güçlü çıkmasını istiyorum ama şu rodaj bitsin hele.
    Bence bu motor fiyatını kesinlikle hakediyor.


    Yollar bi adam görsün zifir siyah motor üstünde,alevli kaskı ve siyah cruiser tişortlü.
    Alem keyif görsün 40 yaşından sonra 20 gibi nasıl oluyo.

    59 FY 600
    KM 218,6

    helal olsun ne diyelim...
    ben de bu hafta sonu artık Bisan Roadstar'ımı alıyorum... Yalnız siyahı kalmamıştı gri veya bordo getirteceğim.
    ben fiyat olarak peşin 3600 YTL'ye anlaştım. sen kaça aldın motoru. bi de 110 km'ye çıktım diyorsun ve motor çok iyi gaz yiyor diyorsun. merak ettiğim şu. o süratte motor titreşim yapıyor muydu.

    hayırlı olsun motorun. güle gülle kullan. Allah kaza bela vermesin. umarım o kasis olayı en tehlikeli anın olur motor üzerinde.

  12. #72
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    23 Temmuz 2007
    Alıntı fenoktadenokta adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    helal olsun ne diyelim...
    ben de bu hafta sonu artık Bisan Roadstar'ımı alıyorum... Yalnız siyahı kalmamıştı gri veya bordo getirteceğim.
    ben fiyat olarak peşin 3600 YTL'ye anlaştım. sen kaça aldın motoru. bi de 110 km'ye çıktım diyorsun ve motor çok iyi gaz yiyor diyorsun. merak ettiğim şu. o süratte motor titreşim yapıyor muydu.

    hayırlı olsun motorun. güle gülle kullan. Allah kaza bela vermesin. umarım o kasis olayı en tehlikeli anın olur motor üzerinde.
    Bisan Lifan Roadstar'da peşin fiyat ortalama 3500 heryerde.
    Şimdi piyasaya Lifan fabrikasının ürettiği benzer bir motor daha çıkmış.Lerox gibi bir marka 3000-3500 arası satıldığını duydum.

    Madem 3600 veriyorsun bir kask ve disk kilidi iste eşantiyon olarak.
    Benimki biraz farklı oldu birisi almak istemiş kapora vermiş,satıcı da gidip ötv yi filan yatırmış alıcı da ben vazgeçtim ev alacağım kapora da kalsın deyince daha ucuza geldi tabii
    plaka.sigorta 150 civarında tutuyor.

    Motor 110 km de hiç titreşim yapmıyor.
    "Bunu neye göre yazıyorsun" dersen dün arkadaşımın Seyhan 250 sini kullandım bizim motora göre çok hantal ve kaba hakimiyeti çok daha zor ve titreşimli.
    Dün Mondial kullanan bir arkadaşım benim motoru denedi kendisi en az 30 yıldır motor kullanıyor ve ilk söylediği şey" hiç titreşim yok" oldu.İnternette yaptığım araştırmada Lİfan 250 Almanya,Hollanda ve Amerika da da satılıyor.
    doğrudan lifan 250 markası altında.V motor olması ve icinde balancer denilen parçanın olması titreşimi azaltıyor elbette.
    Motoru teslim aldığında tüm civatalarını sıktır.Bazı titreşimler gevşek civatalardan da kaynaklanıyormuş.(özellikle arka tekerlekteki zincir dişlisinin civatalarını sık sık kontrol et,Keeway kullanan biri sırf bu yüzden göbeği dağıtmış).Bujileri değiştir ve debriyaj ayarını yaptır.Sonra kullanmaya başla derim.
    Zaten bir süre sonra hiç anlamasak bile bu ayarları ve kontrolleri kendi başımıza yapmayı öğreniriz.
    Ben sinyalleri ve stop lambasını beğenmediğim için değiştirdim.Motorun genel görüntüsü çok keyifli,amortisörleri en düşük seviyeye indirdim.Amortisörler güzel tepki veriyor.V motor ve bolca nikelajlı görüntü ciddi bir motor havası yaratıyor.
    Bazıları Bisan -Lifan 250 yazılarını sökmüşler,motor kapaklarında yine lifan yazısı görünüyor.motorlar Doğan görünümlü şahin gibi olmuş, ama ben pek düşünmüyorum.Sonuçta Virago'yu tanıyan biri anlar ve dalga geçer.
    Motorunu güle güle kullan.Allah kazadan beladan korusun.

  13. #73

    Üyelik
    14 Ağustos 2007
    Şehir
    Malatya, Elazığ, Muğla, Antalya...
    Motosikleti
    Bisan Roadstar
    savaskayan verdiğin bilgiler ve tavsiyeler için çok teşekkür ederim. zahmet etmeyip elinden geldiği kadar beni bilgilendirmeye çalıştın. sağolasın.

    hediye filan alabilir miyiz bilmiyorum. kıl bir adama denk geldik. motoru kesin alacağımızı anlayınca önce yaptığı indirimi bile geriye çekti. 3590'a anlaşır gibi olmuşken bir anda yediden 3680 dedi ve biz de motoru almadan çıktık. daha sonra aradı ve fiyatı çekebileceğine dair birşeyler söyledi. bu diyalogların üstüne bir de kask hediye edeceğini sanmam. servisten alırız diye düşünüyorum. hatta alarm ve koruma demiri de taktırabilirim ama onlar gelecek aya kalır sanıyorum.

    bisan-lifan yazına gelince.... yahu adam gi
    bi bir nikelaj'dan şöyle güzel bir logo tasarlayıp çaksalar değiştirmem tabiki. ama etiket... baya bildiğin çıkartma. onu sökeceğim kesinlikle. ama yerine birşey takmam galiba. en azından virago çıkartması yapıştırmam. zaten motor yan kapağında bisan olduğunu belli ediyor makine. zaten bu egsoz kestirme filan hiç işim olmaz. orjinali ile kalsın makine. çanta, uzun yollar için ön cam, koruma demiri, alarm filan düşünüyorum.zaten bunlar gerekli sağlıklı kullanabilmek için makineyi.

    tekrar teşekkür ederim.

  14. #74
    vıceroy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ekim 2006
    Şehir
    içel
    Motosikleti
    gv650 - RKS 150-kuba xf139
    Arkadaşlar,arada sayfanıza takılıyorum ve Türkiye genelinde bisan roadstar satışındaki kıpırtıyı görünce inanılmaz mutlu oluyorum. 5150 ytl diye açıklanan bu motorları 3600 ytl civarı alabilmeniz müthiş bir olay. gv 250 nin 7750 ytl olduğu piyasada bu alet 5000 ytl yi öldürmez diyorum. Benim ss için yedek parça temininde bisanı da güvence olarak kabul edip,piyasada hep var olmasını temenni ediyorum. Yalnız kafamı kurcalayan bir soru var! Acaba bisan roadstar stoğu eritip bu modelin ithalatını bitirecek diyemi bu kadar ucuz dağıtmaya başladı firmadan veya dolaylı bilgisi olan varmı? Yoksa 4000 ytl ve üstü paraya alanlar ciddi tokatmı yedi?
    Araştırarak cevap yazan tüm arkadaşlara şimdiden teşekkür ederim.
    Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...

  15. #75
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    23 Temmuz 2007
    Alıntı fenoktadenokta adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    savaskayan verdiğin bilgiler ve tavsiyeler için çok teşekkür ederim. zahmet etmeyip elinden geldiği kadar beni bilgilendirmeye çalıştın. sağolasın.

    [COLOR="Black"][B]hediye filan alabilir miyiz bilmiyorum. kıl bir adama denk geldik. motoru kesin alacağımızı anlayınca önce yaptığı indirimi bile geriye çekti. 3590'a anlaşır gibi olmuşken bir anda yediden 3680 dedi ve biz de motoru almadan çıktık.

    bisan-lifan yazına gelince.... yahu adam gibi bir nikelaj'dan şöyle güzel bir logo tasarlayıp çaksalar değiştirmem tabiki. ama etiket...
    tekrar teşekkür ederim.

    Sevgili dostum,Ağustos sonu geldi.
    ilk yağmurda motorlar bu adamların elinde kalacak.
    belki tüpçüye, sucuya ,pizzacıya scooter satarlar ama cruiser bi motor alacak deli pek çıkmaz eylülden sonra.Ondan sonra çoook kampanya yalanı yaparlar.
    Bir de şu var dolar ben motor aldığımdan bu yana nerdeyse % 10 yükseldi bunu da hesaba katmak lazım.
    Bana da Çorlu'daki bi satıcı" plaka dahil 3.650 olur" demişti,Ama teslim bir hafta sonra .
    Başkalarını bilmem ama ben bir hafta sonra alacağım bir malın parasını peşin ödemeyi sevmem.Kalkıp başka şehirden aldım ben de,3 saat sonra da kullanmaya başladım. Eskiler ne der" Nasrettin Hoca'nın sarmısağı başucunda dururmuş"
    Sahibinden.com da bi Bisan satıcısı vardı.Onda sıfır motorlar var İstanbul'da onunla görüş istersen, bi de çevresi olan motosiklet tamircileri sayesinde bilmediğin bayileri bile bulabilirsin.
    Hiç bir şey yapamazsan direk ithalatçıya git.Peşin para alacağını söyle ordan bile alabilirsin sanıyorum.

    Çin malı olan herşeyde ithalatçıların kar marjı inanılmaz rakamlara ulaştığını bildiğim için forumlarda çok tavsiye edilen başka marka bir motor icin ithalatçısına gitmiştim(marka verirsem millet saçını başını yolar)
    "Cash para kaç para, hem de bugün(Cuma günü)"dediğimde bana 900 YTL indirimden bahsettiler ve istediğim renk motoru 2 saat içinde monte edilmiş olarak teslim edileceğini söylediler.Hatta ilave bir takım aksesuarlarıyla.
    İyi ki de almamışım.O motorun forumlarda çok adı geçse Çorlu'da bilen tanıyan yok.Bisan dan da memnunum.
    Bisan Lifan yazısı çıkartma olmasının yanında oldukça kaba görünüyor.Hani kamyon arkalarına yazarlar ya "Yol Fordun,koyun kurdun "diye onun gibi bi şey sanki.
    Çıkartmayı vernik altında olduğu icin onu söktüğünde dikdörtgen ve pis bir boşluk kalıyor.Alttaki boyayı kaldırmak da ihtimal dahilinde.
    Yerine başka bir şey yapıştırabilmek icin o boşluğu muhakkak çelik macunu ile doldurup macunu kapatacak şekilde bir amblem vs takılabilirse belki olur.


    Alıntı vıceroy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar,arada sayfanıza takılıyorum ve Türkiye genelinde bisan roadstar satışındaki kıpırtıyı görünce inanılmaz mutlu oluyorum. 5150 ytl diye açıklanan bu motorları 3600 ytl civarı alabilmeniz müthiş bir olay. gv 250 nin 7750 ytl olduğu piyasada bu alet 5000 ytl yi öldürmez diyorum. Benim ss için yedek parça temininde bisanı da güvence olarak kabul edip,piyasada hep var olmasını temenni ediyorum. Yalnız kafamı kurcalayan bir soru var! Acaba bisan roadstar stoğu eritip bu modelin ithalatını bitirecek diyemi bu kadar ucuz dağıtmaya başladı firmadan veya dolaylı bilgisi olan varmı? Yoksa 4000 ytl ve üstü paraya alanlar ciddi tokatmı yedi?
    Araştırarak cevap yazan tüm arkadaşlara şimdiden teşekkür ederim.
    Ustaların anlattığına bakılırsa GV250 roadstar 250 den daha kaliteli bir makina.
    Ben bayide incelediğimde daha kalıplı bir makina olduğunu gördüm.Fiyat zaten beni aşıyordu.
    Bi de Çin malı,kore malı,Japon malı ayrımı var ya insanlar buna takmış piyasada.
    Benim Çin de iş yapan bir arkadaşım" aynı üretimi 500 dolara da,1000 dolara da ,6000 dolara da yaptırabilirsin.500 dolarlık motorun metalurjik özellikleri ile
    6000 dolarlık olanından farklıdır.Birinde demir civata kullanırlar diğerinde rondelalı paslanmaz çelik" demişti.
    Japon malı sandığımız bir çok motor da gerçekte Çin de üretiliyormuş,
    İnanmayan teknik belgelere bi baksın.
    Bisan Lifan Roadstar 250,Keeway SS 250 Çin de aynı fabrikanın üretimi ana fabrika Lifan aynı zamanda otomobil de üreten dev bir kuruluş.
    Bİrçok ülkeye doğrudan Lifan markasıyla satış yapıyor.(ingiltere,Amerika,Brezilya,Avusturalya,Ho llanda,Belçika vs)
    Bize gelen motorların markası bile fabrikada vurulmakta.
    Bu arada hiç kimse parçalar Cin'de üretiliyor burada monte ediliyor masalına da inanmasın.Çin malı olan tüm motorlar jantları sökük vaziyette sandık içinde geliyor.
    Baştan aşağı montajı Çinde 10-15 dolara yaptırmak varken kimse burada yeni bir montaj hattı kurup ek maliyetler yaratmaz.
    Şimdi bu motorlarla tıpatıp aynı olan Lerox marka motorlar girdi piyasaya.Ben
    Çanakkale de gördüm.Plaka dahil 3500 demişlerdi.
    Dolar çok yükselmezse fiyat seneye de 3000-3500 aralığında kalabilir.
    Fiyatların düşmesi doların konumuyla alakalı bu yüzden.
    5150 denilen motorların 3500 e düşmesinin sırrı belki burada yatıyor olabilir.
    Bunda ithalatçıların büyük kar marjı,kalite farkı da etkili olabilir.
    Piyasada benzer motor yoksa 5.500 e de satarsın,piyasada 5 tane ithalatçı olur da aynı motoru farklı kalitelerde de olsa getirmiş ise kar marjını düşürüp fiyatı indirmek akıllıca bir davranış olur.
    Sonuçta ithalatçının kazancı sadece motoru satmak değil,parçasını da satmaktan geçer.
    Kim daha çok motor ve parça satarsa ,kimin motoru tanınır ise seneye o daha çok satacak demektir.
    İthalatçıların sayısı artarsa yedekparça sorunu daha da azalır.
    Kaldı ki cruiser tarzındaki motorlara ilgi giderek artıyor.Motor ithal edilmezse parça gelir yine gelir.Hem ithalatçının 10 yıl parça bulundurma yükümlülüğü de unutulmamalı.
    Benim duyduğum kadarı ile Lifan 250 ile Virago 250 nin şanzıman hariç tüm parçaları birbirine uyuyormuş.
    Uymasa ne olur,
    Uymazsa başka bir şey uydurulur,olmazsa tornada filan yapılır.
    23 yıl önce ben 50 cc lik motorun yeni silindirini(Bulgar malı balkan)bulamadığım için yapma gömlek ve rektefiye olayına girmiştim.
    Tornada vites dişlisi yaptırmıştım.
    Demek ki bu gün de fazlası yapılabilir.
    En kötü ihtimalle İnternet üzerinden sipariş verir parça getirtirsiniz, gümrügünü ödersiniz
    Ben nasıl yapıldığını bilmiyorum ama bir çok kişinin araba parçası bile getirttiğini duydum.
    Yani parça işini kafaya takmanın anlamı yok.
    Yolunuz açık olsun.



    Bunlar da bu gün kırda bayırda çektiğim fotoğraflar

  16. #76
    vıceroy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ekim 2006
    Şehir
    içel
    Motosikleti
    gv650 - RKS 150-kuba xf139
    Savaskayan, emek verip yazdığınız her satır için teşekkür ederim,hepsinede sonuna kadar katılıyorum. Dolar 6 ay önce 1.350 ytl den nekadar fazlaydı acaba kur oynaması %40 dolayında indirime sebeb olacak kadar olmamalı!
    Firmalar ürünü tüketiciye sattıkları gün itibarı ile değil o ürünü ithal etmeye başladıkları gün itibarı ile 10 yıllık parça bulundurma garantisine dahil oluyorlar. Burada her zaman bir Ali-Cengiz oyunu müşteri haklarının bir adım önüne geçebiliyor.Benim motosikletimin kopyası nekadar çok marka altında değişik firmaların güvencesinde satışa sunulursa bu avantajımdır diye düşünüyorum. Saygılarımla.
    Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...

  17. #77

    Üyelik
    14 Ağustos 2007
    Şehir
    Malatya, Elazığ, Muğla, Antalya...
    Motosikleti
    Bisan Roadstar
    Alıntı vıceroy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Savaskayan, emek verip yazdığınız her satır için teşekkür ederim,hepsinede sonuna kadar katılıyorum. Dolar 6 ay önce 1.350 ytl den nekadar fazlaydı acaba kur oynaması %40 dolayında indirime sebeb olacak kadar olmamalı!
    Firmalar ürünü tüketiciye sattıkları gün itibarı ile değil o ürünü ithal etmeye başladıkları gün itibarı ile 10 yıllık parça bulundurma garantisine dahil oluyorlar. Burada her zaman bir Ali-Cengiz oyunu müşteri haklarının bir adım önüne geçebiliyor.Benim motosikletimin kopyası nekadar çok marka altında değişik firmaların güvencesinde satışa sunulursa bu avantajımdır diye düşünüyorum. Saygılarımla.

    size katılmamak elde değil... Lerox, keeway, bisan... ne kadar çok kopya çıkarsa - ki aslı virago da var - o kadar çok rahatlarız yedek parça temininde. bence çin motorları içerisinde alınabilecek en akıllıca makine bu Bisan Roadstar. tabi inşallah hevesimiz kursağımızda kalmaz da standardı olmayan çin mallarının kötü bir ürününe denk gelmeyiz...

    bu arada "savaskayan" stop lambaların farklı diyecektim ki son anda değiştirdiklerin geldi aklıma. sinyaller eskisine göre güzel de stop sanki pek olmamış. bu motorun en şık yeri belki de stop lambası. eğer eskileri sendeyse eski stopu takmayı düşün bence. ama tabiki zevk işi. sen motorunu böyle görmek istiyorsan kalsın öyle. bu roadstar güzel motor ne de olsa.

  18. #78
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    23 Temmuz 2007
    Alıntı fenoktadenokta adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    size katılmamak elde değil... Lerox, keeway, bisan... ne kadar çok kopya çıkarsa - ki aslı virago da var - o kadar çok rahatlarız yedek parça temininde. bence çin motorları içerisinde alınabilecek en akıllıca makine bu Bisan Roadstar. tabi inşallah hevesimiz kursağımızda kalmaz da standardı olmayan çin mallarının kötü bir ürününe denk gelmeyiz...

    bu arada "savaskayan" stop lambaların farklı diyecektim ki son anda değiştirdiklerin geldi aklıma. sinyaller eskisine göre güzel de stop sanki pek olmamış. bu motorun en şık yeri belki de stop lambası. eğer eskileri sendeyse eski stopu takmayı düşün bence. ama tabiki zevk işi. sen motorunu böyle görmek istiyorsan kalsın öyle. bu roadstar güzel motor ne de olsa.
    Stop lambalarını değiştirmekte ben de tereddüt ettim önce ama motorun orijinal plakalığı olmadığı için çamurluk üstüne plakayı monte etmek de bana çirkin göründü.İlk çözüm bu oldu.
    Tabii ben motora henüz motorcu gözüyle bakamıyorum.23 yıl önce yaptığım km leri saymazsak henüz motorum 290 km de benim motorculugum da bu kadar
    Çok uzun süredir denizlere çıkıyorum.Kendim 2 tane tekne yaptım.Oradan edindiğim tecrübe şu oldu.İyi bir tekne yapımcısı teknenin formuna bakarak ne kadar denizci bir tekne olduğunu anlayabilir.Ama iyi bir tekne yapımcısı olmak icin binlerce teknenin formunu incelemek gerekiyor.
    Buradan yola çıkarak benim de iyi bir motorcu gözüyle bakabilmem icin yüzlerce motor görüp sonra o stop lambasına tekrar bakmam gerekecek.
    Herhalde en doğrusu Virago'nun orijinal stop lambasını takmak.Çünkü virago sonuçta bir tasarımcının elinden çıkma ve tasarımın bütünlüğü içinde her parça yerli yerine oturmuş.İleride bulabilirsem orijinal virago stopuyla değiştireceğim.
    Bu arada İstanbul'da virago parçası satan yerleri bilen varsa bildirsin,ben de araştırayım

  19. #79

    Üyelik
    14 Ağustos 2007
    Şehir
    Malatya, Elazığ, Muğla, Antalya...
    Motosikleti
    Bisan Roadstar
    bisan roadstarın zaten orijinal stop lambası aynı zamanda virago'nun da stopu... yani eskisini takman kafi... ( bu arada ağabey diyelim sana bundan sonra. 42 yaşında bir denizci ve motosiklet tutkunu avukat. çok güzel. sanırım hayata böyle renklerle bakmak mutluluğun ve uzun yaşamın da sırrı. aklıma ferrarisini satan bilge'deki avukat geldi.)

    tekne örneğin gerçekten çok yerinde bir tespit. lakin şunu gözardı etmememiz lazım: piyasadaki çin motorlarının birçoğunda kendisine yakışmayan ekipmanlar görüyoruz. hatta motorun tasarımı, motosiklet üzerinde motor aksamının bulunduğu boşluklar motosikletin genel bütünlüğüne aykırı duruyor. bu nedenle kalite olarak japon mallarından ayırdığımız çin motosikletlerini sanırım tasarım oılarak da ayırmamız gerek diye düşünüyorum... bizim motosikletlerimizin ise şu avantajı var: bu roadstarın zaten çok tutulan bir japon motorun kopyası olması tasarım olarak da roadstarların iyi olduğu anlamına geliyor. bu yüzden motorun orjinal haline pek dokunmayacağım sanırım.

    bu arada bisan kataloglarındaki roadstar piyasaya sürülenden farklı nedense. dikdörtgen aynalar ve far yanında küçük sis farları mevcut. ki bunlar sadece ilk bakışta görünen farklar. oysa piyasadaki motorlarda bu yok. aslında aynanın yuvarlak olması daha iyi.... bir motosiklet için en verimli aynalar yuvarlak aynalardır.
    Children of GRAVE...

  20. #80
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    23 Temmuz 2007

    Ferrarisi olsa satmayacak kadar sıradan bi adam.

    Alıntı fenoktadenokta adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ( bu arada ağabey diyelim sana bundan sonra. 42 yaşında bir denizci ve motosiklet tutkunu avukat. çok güzel. sanırım hayata böyle renklerle bakmak mutluluğun ve uzun yaşamın da sırrı. aklıma ferrarisini satan bilge'deki avukat geldi.).
    Ferrarim olsa satmazdım.Ben eski bir amerikancı'yım.23 yaşında bir hukuk öğrencisiyken çalışarak aldığım ve bizzat topladığım (1987-1992 arası tam 5 yılda)57 Chevy hala taş gibi ve yollarda dolaşıyor yeni sahibiyle.
    Hayat güzel.her anı,her fırsatı yaşamak gerek.Haddince ve kararınca.
    Karayı, havayı geçtik; bundan sonra uçan motosiklet veya uçan tekne yapmaya geldi sıraZaten kıyısından köşesinden RC helikopter ve uçaklara göz öldürüyorum.Oğluma alıyorum bahanesiyle kendim de kullanıyorum.
    Sonra ne oluyo.Benim hanım benden "büyük oğlum"diye bahsediyo

    İnanılmaz bir fakirlik içinde,çocukluğunu sınırsız hayallerle yaşayan insanlar ister istemez ya renkli,ya da bedbaht bir hayat sürecektir.

    Bu arada doğru düzgün bir plakalık bulursam orijinal stop lambasını yeniden takacağım.


    REKLAM ALANI
4. sayfa BirinciBirinci ... 234561454104 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler